ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Macrinus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ocak 2018 10:29
Son Ziyaret:
27 Mart 2018 10:24
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan
Doğum Tarihi:
20 Kasım 1988
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
130*60*60
American Tank
Sinan...
SON 10 MESAJI
700 Litre Karma Amerikan İçin Balık Ve Dekor Öneri
[QUOTE=serser7]
Evet başta show olarak nıyetlendım ama forumda ve genelde bakınca bu türlerin cok az oldugunu farkettım bende üretmeye ve bu türleri yaygınlastırmaya karar verdım sanırsam 3 çeşitte karar kıldım
red head-red severum ve uaruda karar kıldım şimdilik
[/QUOTE]
Hocam Red severum bizzat kendim beslemekteyim. Çok harika bir balık gerçektende. Seçimleriniz çok güzel ancak birde Persei tekrardan gözden geçirmenizi öneririm. Oda çok güzel bir tür.
[QUOTE=serser7]
Evet başta show olarak nıyetlendım ama forumda ve genelde bakınca bu türlerin cok az oldugunu farkettım bende üretmeye ve bu türleri yaygınlastırmaya karar verdım sanırsam 3 çeşitte karar kıldım
red head-red severum ve uaruda karar kıldım şimdilik
[/QUOTE]
Hocam Red severum bizzat kendim beslemekteyim. Çok harika bir balık gerçektende. Seçimleriniz çok güzel ancak birde Persei tekrardan gözden geçirmenizi öneririm. Oda çok güzel bir tür.
700 Litre Karma Amerikan İçin Balık Ve Dekor Öneri
Hocam show tankı demişsiniz. Benim bildiğim sadece erkeklerden oluşur. Eğer eş tutturcam diyorsanızda çiftleşme dönemlerinde diğer balıklara büyük sıkıntılar yaratabilirler. 22 balık için çok demişsiniz. Arada zayıflar olacak ölümler olacak kavgalar olacak az çok. O yüzden her türden 2tane dedim. Hiç beklenmedik türler uyumlu olur denilenler bazen sıkıntı yaratabiliyorlar. Yinede tercih sizin tabikide. Saygılar.
Hocam show tankı demişsiniz. Benim bildiğim sadece erkeklerden oluşur. Eğer eş tutturcam diyorsanızda çiftleşme dönemlerinde diğer balıklara büyük sıkıntılar yaratabilirler. 22 balık için çok demişsiniz. Arada zayıflar olacak ölümler olacak kavgalar olacak az çok. O yüzden her türden 2tane dedim. Hiç beklenmedik türler uyumlu olur denilenler bazen sıkıntı yaratabiliyorlar. Yinede tercih sizin tabikide. Saygılar.
700 Litre Karma Amerikan İçin Balık Ve Dekor Öneri
Hocam öncelikle merhabalar. Yeni tankınız şimdiden hayırlı olsun. Amerikanlar zor balıklar o yüzden besleyen çok fazla kişi yok. Benimde bir amerikan tankım var ara ara sıkıntılar oluyor ancak büyük boyutlara ulaşmıyor çok şükür. Sizin seçtiğiniz balıklar uyumlu ve 11çeşit balık var. 2tane alsanız herbirinden 22tane balık olur. İleride duruma göre eksiltmeler yapabilirsiniz. Balıkların herbiri ayrı karakteristik özelliklere sahip olduğu için arada kavgalar ölümler olacak(inşallah olmaz). Benim tavsiyem bu şekilde. Dekor olarakta kök ve kaya tercih edin.
Hocam öncelikle merhabalar. Yeni tankınız şimdiden hayırlı olsun. Amerikanlar zor balıklar o yüzden besleyen çok fazla kişi yok. Benimde bir amerikan tankım var ara ara sıkıntılar oluyor ancak büyük boyutlara ulaşmıyor çok şükür. Sizin seçtiğiniz balıklar uyumlu ve 11çeşit balık var. 2tane alsanız herbirinden 22tane balık olur. İleride duruma göre eksiltmeler yapabilirsiniz. Balıkların herbiri ayrı karakteristik özelliklere sahip olduğu için arada kavgalar ölümler olacak(inşallah olmaz). Benim tavsiyem bu şekilde. Dekor olarakta kök ve kaya tercih edin.
Texas Mı Jackdampsey Mi?
[QUOTE=Smbalim]Yorumlarınız için teşekür ederim. Erkek diye 2 tane jack dişi diye 2 tane texas verdi ozaman. Fakat sorun şu ki bu balıkları ben yavrudan aldım erkekler hızlı büyüdü dedi dişiler yavaş büyür erkeğe göre dedi 2 haftaya bunlara jack dempsey diye gelme dedi. Ne yapsam bilemiyorum.[/QUOTE]
Hocam bence herhangi birşey yapmanıza gerek yok. Jack dempsey güzel bir tür. Beslemenizi tavsiye ederim. Bu benim şahsi fikrim tabi yanlış anlamayın.
İyi hobiler
[QUOTE=Smbalim]Yorumlarınız için teşekür ederim. Erkek diye 2 tane jack dişi diye 2 tane texas verdi ozaman. Fakat sorun şu ki bu balıkları ben yavrudan aldım erkekler hızlı büyüdü dedi dişiler yavaş büyür erkeğe göre dedi 2 haftaya bunlara jack dempsey diye gelme dedi. Ne yapsam bilemiyorum.[/QUOTE]
Hocam bence herhangi birşey yapmanıza gerek yok. Jack dempsey güzel bir tür. Beslemenizi tavsiye ederim. Bu benim şahsi fikrim tabi yanlış anlamayın.
İyi hobiler
Texas Mı Jackdampsey Mi?
[QUOTE=Smbalim]Merhaba bugun texas diye balıkları aldım fakat jackdampsey olmasından kuşkuluyum sizce bu balıklar texas mı jack dampsey mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam en alt resimdeki balık green texas. Jack dempsey ile alakası yok. Diğerlerininde ortalarındaki siyahlıklar texastan gelme ancak fotolar çok net değiller. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922061.jpg[/IMG]
Bu benim green texasım. Renkleri yavruyken değişebiliyor stres faktörlerine bağlı olarak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922141.jpg[/IMG]
Buda jack dempsey im.
Farkı anlayabilirsin yavrulardan[EDIT]Macrinus,2018-01-31 19:24:08[/EDIT]
[QUOTE=Smbalim]Merhaba bugun texas diye balıkları aldım fakat jackdampsey olmasından kuşkuluyum sizce bu balıklar texas mı jack dampsey mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181653501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175044/310120181654081.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam en alt resimdeki balık green texas. Jack dempsey ile alakası yok. Diğerlerininde ortalarındaki siyahlıklar texastan gelme ancak fotolar çok net değiller. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922061.jpg[/IMG]
Bu benim green texasım. Renkleri yavruyken değişebiliyor stres faktörlerine bağlı olarak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/310120181922141.jpg[/IMG]
Buda jack dempsey im.
Farkı anlayabilirsin yavrulardan[EDIT]Macrinus,2018-01-31 19:24:08[/EDIT]
Karma Amerikan Tankım
Yati köklerini ekledim sonunda. Birkaç ufak detay kaldı. Kökleri yeni eklediğim için kaya ile destekledim şuanda. Umarım iyi olmuştur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181728501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181729021.jpg[/IMG]
Yati köklerini ekledim sonunda. Birkaç ufak detay kaldı. Kökleri yeni eklediğim için kaya ile destekledim şuanda. Umarım iyi olmuştur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181728501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/270120181729021.jpg[/IMG]
Veiltail Tiger Oscar’ım
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Merhabalar,
Evet önerilmeyen bir tür genelde fakat bunun nedeni çirkin yada zararlı bir tür olmasından değil genetiği ile oynanmış olmasından kaynaklanıyor. Doğallığı bozuluyor. Akvaryum hobiside genelde doğal ortamı taklit olduğundan bu şekilde doğal olmayan türler pek tavsiye edilmiyor.
Ama şunuda unutmamak gerekir ki en güzel balık size zevk veren balıktır. Kimisi malawi türlerini çok severken kimisi lepistese bayılır. En güzel tür sizi tatmin eden türdür kısacası. Balıklarınızı izlemekten zevk alabiliyorsanız ne mutlu size.
Saygılar, [/QUOTE]
Merhabalar.
Haklısınız evet genetiği ile oynanmış bir tür sonuçta. Dediğiniz gibi eğer kişi o canlıdan keyif alıyorsa sıkıntı yok demektir. Her canlı değerlidir. Teşekkürler yorumunuz için.
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Merhabalar,
Evet önerilmeyen bir tür genelde fakat bunun nedeni çirkin yada zararlı bir tür olmasından değil genetiği ile oynanmış olmasından kaynaklanıyor. Doğallığı bozuluyor. Akvaryum hobiside genelde doğal ortamı taklit olduğundan bu şekilde doğal olmayan türler pek tavsiye edilmiyor.
Ama şunuda unutmamak gerekir ki en güzel balık size zevk veren balıktır. Kimisi malawi türlerini çok severken kimisi lepistese bayılır. En güzel tür sizi tatmin eden türdür kısacası. Balıklarınızı izlemekten zevk alabiliyorsanız ne mutlu size.
Saygılar, [/QUOTE]
Merhabalar.
Haklısınız evet genetiği ile oynanmış bir tür sonuçta. Dediğiniz gibi eğer kişi o canlıdan keyif alıyorsa sıkıntı yok demektir. Her canlı değerlidir. Teşekkürler yorumunuz için.
Veiltail Tiger Oscar’ım
Bazı konularda gördüğüm kadarıyla önerilmeyen bir tür. Ancak ben kendisini çok sevdim ve çok harika bir yüzüşü var. Akvaryumda salına salına gezip mest ediyor.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181529001.jpg[/IMG]
Bazı konularda gördüğüm kadarıyla önerilmeyen bir tür. Ancak ben kendisini çok sevdim ve çok harika bir yüzüşü var. Akvaryumda salına salına gezip mest ediyor.[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181528541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203330/250120181529001.jpg[/IMG]
Karma Amerikan Tankım
[QUOTE=Ches]Öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz, Amerikan türlerinde çok bilgili değilim ama bildiğimiz şeylerden biraz bahsedelim.
Öncelikle yumuşak suyu sevdikleri için ağaç ve köklerden oluşan bir dekor yapmalısınız. Aynı zamanda da kayalık bulunmalı. Benim akvaryum da pek uygun değildi sonrasında kökler vs ilave etmiştim.
Balık seçimine gelirsek, ortamda sadece erkekler olması kavgaları aza indirdiği için tavsiye edilir ve sertlik düzeyine göre uygun balıklar alınmalıdır. Sizde yumuşak kaçacak severumlar ve çok sert gelecek texas,red terror gibi balıklar bulunmakta. Büyüdükleri zaman ciddi problemler yaşayabilirsiniz. Ya çok sert olan ya da orta düzey sertlikte olanlardan oluşan karma daha ideal olacaktır. Filtrelemeniz iyi olmalı ki malum büyük balıklar olup büyük dışkıladıkları ve yemleri solungaçlarından dışarı parçalayarak attıkları için su değerleriniz bozulmasın,akvaryum pis görünmesin.
En yakın zamanda o dekor kesinlikle değişilmeli. Yapaylıktan uzak durun.[/QUOTE]
Anladım Taner bey. Severum şuan abileri durumunda. Boyutu büyük baya. Ancak diğer türler büyüdüğünde sıkıntı yapacağını düşünmemiştim hiç. Belki yavrudan büyüyecekleri için sıkıntı yapmayabilirler. Yapay dekorları mecbur koydum. Texasım ufak kalıyo aralarında. Kaçıp saklanabileceği yer olsun diye koydum bunları. En yakın zamanda çıkarıp kök ve kaya yapacağım.
[QUOTE=Ches]Öncelikle hayırlı olsun akvaryumunuz, Amerikan türlerinde çok bilgili değilim ama bildiğimiz şeylerden biraz bahsedelim.
Öncelikle yumuşak suyu sevdikleri için ağaç ve köklerden oluşan bir dekor yapmalısınız. Aynı zamanda da kayalık bulunmalı. Benim akvaryum da pek uygun değildi sonrasında kökler vs ilave etmiştim.
Balık seçimine gelirsek, ortamda sadece erkekler olması kavgaları aza indirdiği için tavsiye edilir ve sertlik düzeyine göre uygun balıklar alınmalıdır. Sizde yumuşak kaçacak severumlar ve çok sert gelecek texas,red terror gibi balıklar bulunmakta. Büyüdükleri zaman ciddi problemler yaşayabilirsiniz. Ya çok sert olan ya da orta düzey sertlikte olanlardan oluşan karma daha ideal olacaktır. Filtrelemeniz iyi olmalı ki malum büyük balıklar olup büyük dışkıladıkları ve yemleri solungaçlarından dışarı parçalayarak attıkları için su değerleriniz bozulmasın,akvaryum pis görünmesin.
En yakın zamanda o dekor kesinlikle değişilmeli. Yapaylıktan uzak durun.[/QUOTE]
Anladım Taner bey. Severum şuan abileri durumunda. Boyutu büyük baya. Ancak diğer türler büyüdüğünde sıkıntı yapacağını düşünmemiştim hiç. Belki yavrudan büyüyecekleri için sıkıntı yapmayabilirler. Yapay dekorları mecbur koydum. Texasım ufak kalıyo aralarında. Kaçıp saklanabileceği yer olsun diye koydum bunları. En yakın zamanda çıkarıp kök ve kaya yapacağım.
Karma Amerikan Tankım
Merhaba Mert Bey.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Dış filtrem lifetech 828 ve sunsun 1200lt lik. Dekor olarak evet kök ve kayadan başka birşey düşünmüyorum. Resimdeki akvaryumda çok güzelmiş ayrıca.
Merhaba Mert Bey.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Dış filtrem lifetech 828 ve sunsun 1200lt lik. Dekor olarak evet kök ve kayadan başka birşey düşünmüyorum. Resimdeki akvaryumda çok güzelmiş ayrıca.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
