ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tgysyl
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Nisan 2021 04:19
Son Ziyaret:
15 Ağustos 2022 13:51
Toplam Mesaj:
49 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tugay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bilecik
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
50x30x20
13 Transgenetik
2 Vatoz
3 Çöpcü
Java fern
100x40x50 Yeni kurulum...
SON 10 MESAJI
Göz Çevresi Kanaması
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Bitkin ve yorgun
Akvaryum Kapasitesi (litre): 50
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Komando Çöpcü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 0
Filitrasyon: Iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 2 hafta önce %20 su değişimi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230619/090720221107101.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Bitkin ve yorgun
Akvaryum Kapasitesi (litre): 50
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Komando Çöpcü
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 0
Filitrasyon: Iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): 2 hafta önce %20 su değişimi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230619/090720221107101.jpg[/IMG]
Beta Kafa Derisi
[QUOTE=BeyzPl]Zaman zaman betaların özellikle kafasında olduğunu gördüğüm bir durum. Ama şimdiye kadar bundan ileriye gidip hastalık şekline girdiğine rastlamadım. Gözlemleyin, ilerleme olmazsa endişe edilecek bir durum olduğunu sanmıyorum.
Bu arada, yanlış anlamadıysan akvaryumda toplam 14 balık var. Bu sayı 30 litre için ciddi anlamda fazla. Acil olarak sayıyı düşürün, hatta 40-50 litre altında betayı mümkün olduğunca tek bakın. [/QUOTE]
Teşekkürler umarım dediğiniz gibidir, balık sayısına gelicek olursak 5 neon tek betaya düşürdüm zaten neonlar yeterince küçük bir sorun olucağını sanmıyorum uzun bir süredir keyifliler
[QUOTE=BeyzPl]Zaman zaman betaların özellikle kafasında olduğunu gördüğüm bir durum. Ama şimdiye kadar bundan ileriye gidip hastalık şekline girdiğine rastlamadım. Gözlemleyin, ilerleme olmazsa endişe edilecek bir durum olduğunu sanmıyorum.
Bu arada, yanlış anlamadıysan akvaryumda toplam 14 balık var. Bu sayı 30 litre için ciddi anlamda fazla. Acil olarak sayıyı düşürün, hatta 40-50 litre altında betayı mümkün olduğunca tek bakın. [/QUOTE]
Teşekkürler umarım dediğiniz gibidir, balık sayısına gelicek olursak 5 neon tek betaya düşürdüm zaten neonlar yeterince küçük bir sorun olucağını sanmıyorum uzun bir süredir keyifliler
Beta Kafa Derisi
[QUOTE=merutay]
Sanki sol gözü de şişmiş. Amazon sword mu o? Akvaryumda betta için tehlikeli dekorları araştırın.[/QUOTE]
Kamera açısından öyle gözükmüş sanırım, herhangi bir şişlik gözlemlemedim. Amazon sword değil, amazon hançeri farklı türler sanırım ama bu bitki beta için sorun teşkil etmiyor diye biliyorum.
[QUOTE=merutay]
Sanki sol gözü de şişmiş. Amazon sword mu o? Akvaryumda betta için tehlikeli dekorları araştırın.[/QUOTE]
Kamera açısından öyle gözükmüş sanırım, herhangi bir şişlik gözlemlemedim. Amazon sword değil, amazon hançeri farklı türler sanırım ama bu bitki beta için sorun teşkil etmiyor diye biliyorum.
Beta Kafa Derisi
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Deri soyulması
Akvaryum Kapasitesi (litre): 30
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 6 ember tetra 2 vatoz 5 neon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Askı filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Arkadaşlar merhabalar bu betacık kafasını bir yere mi çarpmış? Yoksa bir hastalık belirtisi olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230619/190520222146501.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Deri soyulması
Akvaryum Kapasitesi (litre): 30
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 6 ember tetra 2 vatoz 5 neon
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Askı filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Arkadaşlar merhabalar bu betacık kafasını bir yere mi çarpmış? Yoksa bir hastalık belirtisi olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230619/190520222146501.jpg[/IMG]
Monera Filtre, Dış Filtre
[QUOTE=TurgutOzer]Tepe sump işini fazlasıyla görür, akvaryumu delmeyin derim, ben iki akvaryumumda tepe sump kullanıyorum ve memnunum .. , dış filtre kaçırır mı gibi bir düşünceniz olmaz …[/QUOTE]
Peki saksı sistemi mi kullandınız? Yoksa özel pleksi yada cam mı kestirdiniz? Tepe sumpta tek korkum akvaryum taşıyabilir mi.
[QUOTE=TurgutOzer]Tepe sump işini fazlasıyla görür, akvaryumu delmeyin derim, ben iki akvaryumumda tepe sump kullanıyorum ve memnunum .. , dış filtre kaçırır mı gibi bir düşünceniz olmaz …[/QUOTE]
Peki saksı sistemi mi kullandınız? Yoksa özel pleksi yada cam mı kestirdiniz? Tepe sumpta tek korkum akvaryum taşıyabilir mi.
Monera Filtre, Dış Filtre
Merhaba arkadaşlar 200 litre bir akvaryumum var. Şuan için Monera filtre kullanıyorum, aslında yeteri kadar berrak ve temiz bir akvaryuma sahibim fakat tek sıkıntım göze hitap etmesi hoş değil, bunun için dış filtre yada üstten sump düşünüyorum alttan sumpta düşünülebilir fakat akvaryumu delmeyip yandan boruylada basabilirim, bunun için akvaryum ebatları ne olur? Yada 25W Sobo marka Monera'nın motoru'nu kullanabilirmiyim? Fikirlerinize açığım şimdiden teşekkürler.[EDIT]Tgysyl,2021-09-06 23:51:16[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar 200 litre bir akvaryumum var. Şuan için Monera filtre kullanıyorum, aslında yeteri kadar berrak ve temiz bir akvaryuma sahibim fakat tek sıkıntım göze hitap etmesi hoş değil, bunun için dış filtre yada üstten sump düşünüyorum alttan sumpta düşünülebilir fakat akvaryumu delmeyip yandan boruylada basabilirim, bunun için akvaryum ebatları ne olur? Yada 25W Sobo marka Monera'nın motoru'nu kullanabilirmiyim? Fikirlerinize açığım şimdiden teşekkürler.[EDIT]Tgysyl,2021-09-06 23:51:16[/EDIT]
50 Watt 4000 Lümen Işık Kaynağı
[QUOTE=Canel]uperSport]1 tane rahat rahat yeter.Yukarıda arkadaş 3 tane demiş neye göre demiş anlamadım.Gönül rahatlığı ile alıp kullanın bitkiye de balığa da yeter.
100 litrelik akvaryumumda 50 watt armatürk kullanıyorum. İyi aydınlatıyor ancak biraz daha aydınlık olsa da olurdu. Bitkili akvaryum olduğu için düşük ışık zararlı. Yani eğer 100 litre 50 watt ise, 200 litre 100 watt olmalıdır. Tabii ledlerin ne kadar tasarruflu olduğuna göre de değişir ama genel olarak 100 watt idealdir diye düşünüyorum. Zaten çoktan satın aldığını söylemiş arkadaş. O zaman denemesinde sakınca yok...[/QUOTE]
Tekrardan merhabalar 2 tane kasayı akvaryumda 15 cm yukarda montajıni yaptım gayet iyi ışıklandırıyor kasalar normal ampüller gibi ısınıyor fakat bunun bir zararı yok sanırım en kötü ilerde 2 fan takıp soğutmayı düşünebilirim fakat eğer balıklara karşı bir zararı olursa bunu nasıl farkedebilirim bir bilginiz var mı?
Bilgili arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
[QUOTE=Canel]uperSport]1 tane rahat rahat yeter.Yukarıda arkadaş 3 tane demiş neye göre demiş anlamadım.Gönül rahatlığı ile alıp kullanın bitkiye de balığa da yeter.
100 litrelik akvaryumumda 50 watt armatürk kullanıyorum. İyi aydınlatıyor ancak biraz daha aydınlık olsa da olurdu. Bitkili akvaryum olduğu için düşük ışık zararlı. Yani eğer 100 litre 50 watt ise, 200 litre 100 watt olmalıdır. Tabii ledlerin ne kadar tasarruflu olduğuna göre de değişir ama genel olarak 100 watt idealdir diye düşünüyorum. Zaten çoktan satın aldığını söylemiş arkadaş. O zaman denemesinde sakınca yok...[/QUOTE]
Tekrardan merhabalar 2 tane kasayı akvaryumda 15 cm yukarda montajıni yaptım gayet iyi ışıklandırıyor kasalar normal ampüller gibi ısınıyor fakat bunun bir zararı yok sanırım en kötü ilerde 2 fan takıp soğutmayı düşünebilirim fakat eğer balıklara karşı bir zararı olursa bunu nasıl farkedebilirim bir bilginiz var mı?
Bilgili arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
50 Watt 4000 Lümen Işık Kaynağı
[QUOTE=SuperSport]1 tane rahat rahat yeter.Yukarıda arkadaş 3 tane demiş neye göre demiş anlamadım.Gönül rahatlığı ile alıp kullanın bitkiye de balığa da yeter.
1 tane rahat rahat yeter.Yukarıda arkadaş 3 tane demiş neye göre demiş anlamadım.Gönül rahatlığı ile alıp kullanın bitkiye de balığa da yeter.[/QUOTE]
Teşekkürler, peki 3 tane takıp birbirine aynı ışık dağılımını yapma şansım var mı? Çünkü 10 20 cm kadar yukarıda olucak 1 tanesi tüm akvaryuma dağılır mı? Ek olarak sanırım bir tanesinin boyutu dış çerçevesi 130x250 mm, iç ledi ise 40x200 ebatında.
[QUOTE=SuperSport]1 tane rahat rahat yeter.Yukarıda arkadaş 3 tane demiş neye göre demiş anlamadım.Gönül rahatlığı ile alıp kullanın bitkiye de balığa da yeter.
1 tane rahat rahat yeter.Yukarıda arkadaş 3 tane demiş neye göre demiş anlamadım.Gönül rahatlığı ile alıp kullanın bitkiye de balığa da yeter.[/QUOTE]
Teşekkürler, peki 3 tane takıp birbirine aynı ışık dağılımını yapma şansım var mı? Çünkü 10 20 cm kadar yukarıda olucak 1 tanesi tüm akvaryuma dağılır mı? Ek olarak sanırım bir tanesinin boyutu dış çerçevesi 130x250 mm, iç ledi ise 40x200 ebatında.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Arkadaşlar Selamün aleyküm.
100x40x50 ölçülerinde yaklaşık 200 litre akvaryumum var, amazon hançeri anubias ve java fern bitkilerim var. 15 adet transgenetiğim var ek olarak 3 cöpcü 2 vatoz ve 5 danio. Aydınlatma olarak standart 1 metre led var aşadaki resimdeki led'i 10 yada 20 cm yükseklikte 3 yada 1 adet kullansam uygun olur mu acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230619/020820212125191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230619/020820212125281.jpg[/IMG]
Arkadaşlar Selamün aleyküm.
100x40x50 ölçülerinde yaklaşık 200 litre akvaryumum var, amazon hançeri anubias ve java fern bitkilerim var. 15 adet transgenetiğim var ek olarak 3 cöpcü 2 vatoz ve 5 danio. Aydınlatma olarak standart 1 metre led var aşadaki resimdeki led'i 10 yada 20 cm yükseklikte 3 yada 1 adet kullansam uygun olur mu acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230619/020820212125191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230619/020820212125281.jpg[/IMG]
50 Watt 4000 Lümen Işık Kaynağı
[QUOTE=Canel]Bence bir sakıncası olmaz. Ama 1 tane az olur. Ya 2 ya da 3 adet koyun derim...[/QUOTE]
3 adet 150w oluyor sanırım, balıklara ve bitkilere bir zararı olur düşüncesindeyim çünkü pek bir bilgim yok bu konuda.
Yardımcı olabilecek birileri var mı acaba?
[QUOTE=Canel]Bence bir sakıncası olmaz. Ama 1 tane az olur. Ya 2 ya da 3 adet koyun derim...[/QUOTE]
3 adet 150w oluyor sanırım, balıklara ve bitkilere bir zararı olur düşüncesindeyim çünkü pek bir bilgim yok bu konuda.
Yardımcı olabilecek birileri var mı acaba?
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
