ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
booker17100
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mayıs 2008 22:48
Son Ziyaret:
29 Aralık 2008 19:04
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet ASLAN
Doğum Tarihi:
05 Şubat 1975
Yaş:
51
İl:
Çanakkale
Meslek:
Operasyon Memuru
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet ASLAN
250 Lt Yapım Aşamasında
250 Lt Yapım Aşamasında
SON 10 MESAJI
Atman F 101 İç Filitre
Selamlar,
Aynı filtre bende de var. Linkten bakabilirsiniz.
Sağlıklı balıklar dilerim.
http://www.akvaryum.com/Forum/100_x_50_x_50_akvaryuma_basladim_k182230.asp?PN=2
Saygılarımla,
Selamlar,
Aynı filtre bende de var. Linkten bakabilirsiniz.
Sağlıklı balıklar dilerim.
http://www.akvaryum.com/Forum/100_x_50_x_50_akvaryuma_basladim_k182230.asp?PN=2
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Herkese merhaba,
Bugün de sizlere yapmakta olduğum akvaryuma yerleşecek olan kuzularımı tanıtayım dedim.
Eğer yanlış saymadıysam 22 Zebra Chiclid + 4 Albino + 1 Vatos... Şu an ki akvaryum ölçüleri ise 41x28x28. Kulenin içinde olan ise Rapunzel. 
Vee işte akvaryumun asıl sahipleri;



Son zamanlarda kimse cevap yazmadığı için bende akvaryumu su ile doldurdum. Tahminime göre 6 avuç kaya tuzu koydum suyuna ve yaklaşık 4 gündür de bu vaziyette bekletiyorum. Tabi herhangi aksilik olursa diye akvaryumu balkona yerleştirdim.


Eleştirileriniz, cevaplarınızı veya tavsiyelerinizi bekliyorum.
Saygılarımla,
booker17100 2008-06-02 10:20:48
Herkese merhaba,
Bugün de sizlere yapmakta olduğum akvaryuma yerleşecek olan kuzularımı tanıtayım dedim.
Eğer yanlış saymadıysam 22 Zebra Chiclid + 4 Albino + 1 Vatos... Şu an ki akvaryum ölçüleri ise 41x28x28. Kulenin içinde olan ise Rapunzel. 
Vee işte akvaryumun asıl sahipleri;



Son zamanlarda kimse cevap yazmadığı için bende akvaryumu su ile doldurdum. Tahminime göre 6 avuç kaya tuzu koydum suyuna ve yaklaşık 4 gündür de bu vaziyette bekletiyorum. Tabi herhangi aksilik olursa diye akvaryumu balkona yerleştirdim.


Eleştirileriniz, cevaplarınızı veya tavsiyelerinizi bekliyorum.
Saygılarımla,
nasıl sump yapabilirim
Merhabalar,
Bu konuyu forumda hiç arattınız mı ? Bir çok örnek bulacağınıza eminim.
Sağlıklı balıklar,
Saygılarımla,
Merhabalar,
Bu konuyu forumda hiç arattınız mı ? Bir çok örnek bulacağınıza eminim.
Sağlıklı balıklar,
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Herkese Selamlar,
Bugün akvaryuma ilk suyunu doldurup deneme yapmak istiyorum, eğer olursa da bir müddet suyu içinde tutmak. Forumda okuduğum kadarıyla akvaryumun ilk suyu tuzlu oluyor. Acaba kaç litreye ne kadat tuz koymam lazım? Ya da normal tuz mu veya başka tarz bi tuz mu kullanılıyor ?
Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok makbule geçer.
Saygılarımla,
Herkese Selamlar,
Bugün akvaryuma ilk suyunu doldurup deneme yapmak istiyorum, eğer olursa da bir müddet suyu içinde tutmak. Forumda okuduğum kadarıyla akvaryumun ilk suyu tuzlu oluyor. Acaba kaç litreye ne kadat tuz koymam lazım? Ya da normal tuz mu veya başka tarz bi tuz mu kullanılıyor ?
Bilgisi olanlar yardımcı olursa çok makbule geçer.
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Yusuf Bey,
Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Daha kapağa kadar çok yolum olduğunu düşünüyorum ama önerinizi aklımda tutacağım. Daha anlamadığım çok terimler ve işlmelr var. Şimdilerde evdeki küçük akvaryumun suyunu temizlemeyi kafama taktım bunun için küçükte olsa bir dış filtre denemesi yapacağım.
Göksel Bey size de teşekkür ederim.
Sağlıklı balıklar...
Saygılarımla,
Yusuf Bey,
Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Daha kapağa kadar çok yolum olduğunu düşünüyorum ama önerinizi aklımda tutacağım. Daha anlamadığım çok terimler ve işlmelr var. Şimdilerde evdeki küçük akvaryumun suyunu temizlemeyi kafama taktım bunun için küçükte olsa bir dış filtre denemesi yapacağım.
Göksel Bey size de teşekkür ederim.
Sağlıklı balıklar...
Saygılarımla,
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Mehmet Ali bey,
Daha kapak konusunda karar veremedim. Ahşap mı yoksa şu reklamcıların kullandığı plastikten mi yapayım diye ? Ama emin olduğu tek konu köşebentlerle aynı ahşap desen de olacağı.. Acaba sizin elinizdeki kapaklardan bir iki resim eklerseniz fikir vermesi açısından sevinirim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Mehmet Ali bey,
Daha kapak konusunda karar veremedim. Ahşap mı yoksa şu reklamcıların kullandığı plastikten mi yapayım diye ? Ama emin olduğu tek konu köşebentlerle aynı ahşap desen de olacağı.. Acaba sizin elinizdeki kapaklardan bir iki resim eklerseniz fikir vermesi açısından sevinirim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Mehmet Ali Bey,
Bende aynen dediğiniz gibi köşebentleri silikon ile iyice yapıştırdım. Merak etmeyin gayet sağlam oldu. Filtre konusunda ise tecrübelerinize dayanarak bende araştırdım ve eheim classic 2213 almayı düşünüyorum, 250 ltlik akvaryum için en ideali o sanırım. Siz ne dersiniz ?
Yusuf Bey,
Cevabınız ve öneriniz için teşekkür ederim ama üstten kuşak başından beri kafamda olmayan birşey. Özellikle olmamasını istedim, inşallah 1-2 gün sonra ilk suyunu doldurunca test edeceğim. Sitede okuduğum kadarıyla ilk su tuzlu su olması gerekiyor. Acaba lt başına nasıl bi tuz ve ne kadar koymam gerekir. Engin bilgilerinizden yararlanırsam sevinirim.
Göksel Bey,
Size de teşekkür ederim, ancak en başında dediğim gibi akvaryumculuğun daha en başındayım ve bu herşeyiyle tam bir tecrübe olacak. Onun için sizler gibi bu konuda tecrübeli kişilerin fikirlerine her zaman açığım. Mehmet Ali beye de yazdığım gibi eheim 2213 düşünüyorum. Sitedeki yorumlar çok olumlu. Sizin tavsiyeniz nedir ?
Şükrü Bey,
Umarım sizinde bir akvaryumunuz olur en kısa zamanda. Gerçi ben daha tecrübeli değilim ama bende sizin gibi çok duydum 100x50x50 biraz dikdörtgen gibi görüneceğinden... Ancak ben bu akvaryuma başlarken içine arkafon da yapmayı planladığım için özellikle yükseklikle genişlik aynı oldu. Şöyle anlatayım benim bu sitede gördüğüm hep standart ölçülerde akvaryumu yapıp sonra içine fon koyuyorlar ve daha başından yaptıkları ölçülerden kaybediyorlar. Aslında benim gerçek ölçülerim 100x40x50 olacaktı. Yani şu an 10 cm e kadar arkasına fon yapıştırdığımda, yine balıklarım için tam istediğim ölçüde kullanım alanı kalıyor. Bilmem anlatabildi mi ?
Bu arada elimdeki balıklar amerikan zebra chiclid ve albino. Büyüklerim sakın bana kızmasınlar ama 40x20x30 ölçülerindeki minik akvaryumda tam 110 adettiler. (Tabi hepsi ufaktı anne baba hariç). Büyüdükçe yer darlığından 55 tanesini vermek durumunda kaldık. Yerine 10 tane albino aldık. Daha sonra bi 10-15 tane daha verdik sanırım. Şimdi saymadım ama 30 civarında var ve büyüdüler. Aslında balıklara annem bakıyor ve ben balık sevmezdim. Ancak 3 ay gibi bir süre evde yalnız kalınca mecburen bakmak durumunda kaldım ve 3 ayda hiç balık öldürmedim.
Şimdilerde bende seviyorum kerataları. Onların daha rahat etmeleri içinde bu projeye başladım. İnşallah sizlerinde yardımları ve bilgileriyle bu proje hayata geçecektir.
Biraz uzun oldu ama umarım sakıncası yoktur. Hepinize tekrar teşekkür eder, sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Mehmet Ali Bey,
Bende aynen dediğiniz gibi köşebentleri silikon ile iyice yapıştırdım. Merak etmeyin gayet sağlam oldu. Filtre konusunda ise tecrübelerinize dayanarak bende araştırdım ve eheim classic 2213 almayı düşünüyorum, 250 ltlik akvaryum için en ideali o sanırım. Siz ne dersiniz ?
Yusuf Bey,
Cevabınız ve öneriniz için teşekkür ederim ama üstten kuşak başından beri kafamda olmayan birşey. Özellikle olmamasını istedim, inşallah 1-2 gün sonra ilk suyunu doldurunca test edeceğim. Sitede okuduğum kadarıyla ilk su tuzlu su olması gerekiyor. Acaba lt başına nasıl bi tuz ve ne kadar koymam gerekir. Engin bilgilerinizden yararlanırsam sevinirim.
Göksel Bey,
Size de teşekkür ederim, ancak en başında dediğim gibi akvaryumculuğun daha en başındayım ve bu herşeyiyle tam bir tecrübe olacak. Onun için sizler gibi bu konuda tecrübeli kişilerin fikirlerine her zaman açığım. Mehmet Ali beye de yazdığım gibi eheim 2213 düşünüyorum. Sitedeki yorumlar çok olumlu. Sizin tavsiyeniz nedir ?
Şükrü Bey,
Umarım sizinde bir akvaryumunuz olur en kısa zamanda. Gerçi ben daha tecrübeli değilim ama bende sizin gibi çok duydum 100x50x50 biraz dikdörtgen gibi görüneceğinden... Ancak ben bu akvaryuma başlarken içine arkafon da yapmayı planladığım için özellikle yükseklikle genişlik aynı oldu. Şöyle anlatayım benim bu sitede gördüğüm hep standart ölçülerde akvaryumu yapıp sonra içine fon koyuyorlar ve daha başından yaptıkları ölçülerden kaybediyorlar. Aslında benim gerçek ölçülerim 100x40x50 olacaktı. Yani şu an 10 cm e kadar arkasına fon yapıştırdığımda, yine balıklarım için tam istediğim ölçüde kullanım alanı kalıyor. Bilmem anlatabildi mi ?
Bu arada elimdeki balıklar amerikan zebra chiclid ve albino. Büyüklerim sakın bana kızmasınlar ama 40x20x30 ölçülerindeki minik akvaryumda tam 110 adettiler. (Tabi hepsi ufaktı anne baba hariç). Büyüdükçe yer darlığından 55 tanesini vermek durumunda kaldık. Yerine 10 tane albino aldık. Daha sonra bi 10-15 tane daha verdik sanırım. Şimdi saymadım ama 30 civarında var ve büyüdüler. Aslında balıklara annem bakıyor ve ben balık sevmezdim. Ancak 3 ay gibi bir süre evde yalnız kalınca mecburen bakmak durumunda kaldım ve 3 ayda hiç balık öldürmedim.
Şimdilerde bende seviyorum kerataları. Onların daha rahat etmeleri içinde bu projeye başladım. İnşallah sizlerinde yardımları ve bilgileriyle bu proje hayata geçecektir.Biraz uzun oldu ama umarım sakıncası yoktur. Hepinize tekrar teşekkür eder, sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Musa bey selamlar,
Doğru olabilir dediğiniz ancak sizin akvaryumdaki camlar da temperli mi ?
Normal camların fiyatı biraz daha uygundur. Sonuçta bu benim ilk denemem bu sitede okuduklarımı pratiğe dökmeye çalışıyorum. Bu arada site yöneticilerine de çok teşekkür ederim.
Şu sıralar arka fon yapımına başlamayı düşünüyorum ancak filtreleme olayı kafama çok takılıyor. Sizin görüşünüz veya tavsiyeniz nedir ? İç filtremi yoksa dış filtremi kullanmalıyım? Çünkü arka fonumu ona göre tasarlamam gerekecek. Camlar temperli olduğu için bildiğiniz gibi kesmek mümkün değil. Dün akşam sitede overflow şeklinde sump a benzer bir sistem gördüm. Aklıma o biraz yattı gibi.
Sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Musa bey selamlar,
Doğru olabilir dediğiniz ancak sizin akvaryumdaki camlar da temperli mi ?
Normal camların fiyatı biraz daha uygundur. Sonuçta bu benim ilk denemem bu sitede okuduklarımı pratiğe dökmeye çalışıyorum. Bu arada site yöneticilerine de çok teşekkür ederim.
Şu sıralar arka fon yapımına başlamayı düşünüyorum ancak filtreleme olayı kafama çok takılıyor. Sizin görüşünüz veya tavsiyeniz nedir ? İç filtremi yoksa dış filtremi kullanmalıyım? Çünkü arka fonumu ona göre tasarlamam gerekecek. Camlar temperli olduğu için bildiğiniz gibi kesmek mümkün değil. Dün akşam sitede overflow şeklinde sump a benzer bir sistem gördüm. Aklıma o biraz yattı gibi.
Sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Rıza Bey selamlar,
Kusura bakmayın biraz geç cevap yazdım ama malum iş güçten fırsat buldukça bakabiliyorum. Maliyetini hiç hesaplamadım ama verdiklerimi toplarsak Camlar 8mm temperli arkadaşım aracılığıyla aldım 75 YTL, Köşebentler 25 YTL, 1 Ad akvaryum silikonu 7 YTL, Dıştan köşebent yapıştırmak için şeffaf silikon 3 YTL, camcıdan fazla parçalardan kestirdiğim 10 mm kayıt camları için 3 YTL ödedim. Toplam 114 YTL. Pahalıya mı ucuza mı geldi inanın piyasayı bilmediğim için karar veremiyorum. Ama akvaryumcuda sorduğum bundan daha küçüktü ve 300 YTL istemişti, ben o fiyatı baz alarak gidiyorum hala kârdayım galiba.



Herkese sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
Rıza Bey selamlar,
Kusura bakmayın biraz geç cevap yazdım ama malum iş güçten fırsat buldukça bakabiliyorum. Maliyetini hiç hesaplamadım ama verdiklerimi toplarsak Camlar 8mm temperli arkadaşım aracılığıyla aldım 75 YTL, Köşebentler 25 YTL, 1 Ad akvaryum silikonu 7 YTL, Dıştan köşebent yapıştırmak için şeffaf silikon 3 YTL, camcıdan fazla parçalardan kestirdiğim 10 mm kayıt camları için 3 YTL ödedim. Toplam 114 YTL. Pahalıya mı ucuza mı geldi inanın piyasayı bilmediğim için karar veremiyorum. Ama akvaryumcuda sorduğum bundan daha küçüktü ve 300 YTL istemişti, ben o fiyatı baz alarak gidiyorum hala kârdayım galiba.




Herkese sağlıklı balıklar dilerim.
Saygılarımla,
Ahmet ASLAN
100 x 50 x 50 Akvaryuma Başladım
Adem Bey önerileriniz için teşekkür ederim.
Köşebent konusunda bende sizinle hem fikirim. Zaten olayın estetik yönü de hoş olmalı bence, benim asıl sormak istediğim köşebentleri kaynak mı yoksa perçin mi birbirine nasıl tuturmam gerektiği konusunda ? Fotoğraf çekerken fikir alışverişinde bulunmak için alelacele camların üstüne koyup çektim. Daha birşey yapmış değilim. Köşebentlerin bir tarafı diğerine göre uzun dediğiniz gibi eğer eşit uzunlukta kenarlara sahip aynı desende bulursam tabi ki onu tercih ederim. Resimlerde görünüyordur daha taşan silikonları bile almadım, bugün 4 ncü gün iyice kurumasını bekliyorum. Sonra tabi ki gerekli temzilikleri yapacağım.
Tekrar teşekkür ederim, saygılar.
Ahmet ASLAN
Adem Bey önerileriniz için teşekkür ederim.
Köşebent konusunda bende sizinle hem fikirim. Zaten olayın estetik yönü de hoş olmalı bence, benim asıl sormak istediğim köşebentleri kaynak mı yoksa perçin mi birbirine nasıl tuturmam gerektiği konusunda ? Fotoğraf çekerken fikir alışverişinde bulunmak için alelacele camların üstüne koyup çektim. Daha birşey yapmış değilim. Köşebentlerin bir tarafı diğerine göre uzun dediğiniz gibi eğer eşit uzunlukta kenarlara sahip aynı desende bulursam tabi ki onu tercih ederim. Resimlerde görünüyordur daha taşan silikonları bile almadım, bugün 4 ncü gün iyice kurumasını bekliyorum. Sonra tabi ki gerekli temzilikleri yapacağım.
Tekrar teşekkür ederim, saygılar.
Ahmet ASLAN
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
