ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Anadolu Pet
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
32
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2010 15:26
Son Ziyaret:
24 Ocak 2018 10:28
Toplam Mesaj:
323 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Teknik servis ve destek 0216 346 34 67 / [email protected]
Akvaryum.com forumundaki üyeliğimiz bilgi paylaşımı amaçlı olup bu ortamdan teknik destek sağlanmayacaktır.
Anadolu Pet Ür. San. Tic. A.Ş.
SON 10 MESAJI
Tetra Proline Isıtıcı İnceleme-tavsiye Etmem!!!
[QUOTE=fahrisinan]Birşey sorabilir miyim? 2 sene önce aldık, faturası kayboldu. Bu bu ürünün Tetra tarafından üretilmediği, yahut Anadolu Pet tarafından ithal edilmediği anlamına mı geliyor? Eminim insanların birçoğu faturalarını kaybetti. [/QUOTE]
Fahri Bey merhaba,
Normalde ürünün garanti süresi vs gibi durumlardan yararlanabilmesi için faturanın saklanması koşulu aranır. Fakat siz yinede yazmış olduğumuz yönergeleri izleyin lütfen. Yardımcı olmaya çalışacağız.
İyi günler.
[QUOTE=fahrisinan]Birşey sorabilir miyim? 2 sene önce aldık, faturası kayboldu. Bu bu ürünün Tetra tarafından üretilmediği, yahut Anadolu Pet tarafından ithal edilmediği anlamına mı geliyor? Eminim insanların birçoğu faturalarını kaybetti. [/QUOTE]
Fahri Bey merhaba,
Normalde ürünün garanti süresi vs gibi durumlardan yararlanabilmesi için faturanın saklanması koşulu aranır. Fakat siz yinede yazmış olduğumuz yönergeleri izleyin lütfen. Yardımcı olmaya çalışacağız.
İyi günler.
Tetra Proline Isıtıcı İnceleme-tavsiye Etmem!!!
Değerli akvaristler,
Daha önce tarafımıza yapılan talepler doğrultusunda başlatılan araştırmalar ve incelemelere istinaden konuyu Tetra yetkilileri ile görüştük. Yetkililerden gelen açıklamalarda; Proline ısıtıcıların bazı serilerinde hata olduğu fakat bu hatanın tüm serileri kapsamadığı belirtilmiştir. Yine de değişim talebinde bulunacak müşterilerimiz için Tetra’nın Almanya’da uyguladığı aksiyon planını, yetkililer ile ortak bir paydada buluşarak Türkiye’de uygulama kararı aldık.
Bu doğrultuda, müşterilerimizin Proline ısıtıcılarını aşağıda belirtilen adrese gönderimini sağladıkları takdirde istedikleri herhangi bir Tetratec ürünü olan APS Hava Motoru ve HT Isıtıcılardan birini talep edebilecektirler. Piyasadaki farklı fiyat politikalarına maruz kalmış müşterilerimizi de düşünerek, hiçbir haksızlığa mahal vermemek amacıyla Proline ısıtıcıların değerleri, perakende fiyatları üzerinden hesaplanacaktır. ( Perakende fiyat listesini aşağıda bulabilirsiniz. )
Değişimi talep edilecek ürünün değeri, daha önce satın alınan Proline Isıtıcıdan fazla olması takdirde; müşterilerimiz oluşan farkı ödemekle yükümlüdür. Eğer talep edilen ürün Proline Isıtıcıdan daha düşük bir fiyatta ise arada oluşacak farkı firmamız Tetramin balık yemi ile karşılayacaktır. Örn; perakende değeri 111,00 TL olan Proline 200 W ısıtıcısını, APS 400 Hava Motoru ile değiştirmek isteyen müşterimiz; fiyatı 135,00 TL olan APS 400 Hava Motorunu alabilmek için aradaki 24,00 TL’lik farkı ödemek durumundadır.
Müşterilerimizin taleplerini karşılayabilmemiz amacıyla; satın aldıkları Proline ısıtıcılarını faturalarıyla birlikte yetkili teknik servisimize getirmeleri ya da göndermeleri rica olunur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/111120161404371.jpg[/IMG]
[B]İletişim Bilgileri[/B]
Yetkili : Ali KUTLU
Adres : Caferağa, Şair Nefi Sok. Kozlar Apt. No:24, 34710 Kadıköy/İstanbul
Tel : 0216 346 34 67
[EDIT]Anadolu Pet,2016-11-11 15:04:58[/EDIT]
Değerli akvaristler,
Daha önce tarafımıza yapılan talepler doğrultusunda başlatılan araştırmalar ve incelemelere istinaden konuyu Tetra yetkilileri ile görüştük. Yetkililerden gelen açıklamalarda; Proline ısıtıcıların bazı serilerinde hata olduğu fakat bu hatanın tüm serileri kapsamadığı belirtilmiştir. Yine de değişim talebinde bulunacak müşterilerimiz için Tetra’nın Almanya’da uyguladığı aksiyon planını, yetkililer ile ortak bir paydada buluşarak Türkiye’de uygulama kararı aldık.
Bu doğrultuda, müşterilerimizin Proline ısıtıcılarını aşağıda belirtilen adrese gönderimini sağladıkları takdirde istedikleri herhangi bir Tetratec ürünü olan APS Hava Motoru ve HT Isıtıcılardan birini talep edebilecektirler. Piyasadaki farklı fiyat politikalarına maruz kalmış müşterilerimizi de düşünerek, hiçbir haksızlığa mahal vermemek amacıyla Proline ısıtıcıların değerleri, perakende fiyatları üzerinden hesaplanacaktır. ( Perakende fiyat listesini aşağıda bulabilirsiniz. )
Değişimi talep edilecek ürünün değeri, daha önce satın alınan Proline Isıtıcıdan fazla olması takdirde; müşterilerimiz oluşan farkı ödemekle yükümlüdür. Eğer talep edilen ürün Proline Isıtıcıdan daha düşük bir fiyatta ise arada oluşacak farkı firmamız Tetramin balık yemi ile karşılayacaktır. Örn; perakende değeri 111,00 TL olan Proline 200 W ısıtıcısını, APS 400 Hava Motoru ile değiştirmek isteyen müşterimiz; fiyatı 135,00 TL olan APS 400 Hava Motorunu alabilmek için aradaki 24,00 TL’lik farkı ödemek durumundadır.
Müşterilerimizin taleplerini karşılayabilmemiz amacıyla; satın aldıkları Proline ısıtıcılarını faturalarıyla birlikte yetkili teknik servisimize getirmeleri ya da göndermeleri rica olunur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/111120161404371.jpg[/IMG]
[B]İletişim Bilgileri[/B]
Yetkili : Ali KUTLU
Adres : Caferağa, Şair Nefi Sok. Kozlar Apt. No:24, 34710 Kadıköy/İstanbul
Tel : 0216 346 34 67
[EDIT]Anadolu Pet,2016-11-11 15:04:58[/EDIT]
Tetra Tec Ex 700 Vana sorunu
[QUOTE=hiltizar]Arkadaşlar merhaba.
Aynı sorunu bende yasamaktayim. Vananın tırnakları kirildi. Sizler bu sorunu nasıl cozdunuz yardimlarinizi rica ederim.[/QUOTE]
Merhaba,
0216 346 34 67 numaralı telefondan yetkili servisimiz ile görüşün lütfen. Yardımcı olacaklardır.
İyi günler.[EDIT]Anadolu Pet,2016-07-21 10:10:29[/EDIT]
[QUOTE=hiltizar]Arkadaşlar merhaba.
Aynı sorunu bende yasamaktayim. Vananın tırnakları kirildi. Sizler bu sorunu nasıl cozdunuz yardimlarinizi rica ederim.[/QUOTE]
Merhaba,
0216 346 34 67 numaralı telefondan yetkili servisimiz ile görüşün lütfen. Yardımcı olacaklardır.
İyi günler.[EDIT]Anadolu Pet,2016-07-21 10:10:29[/EDIT]
Markalı Bitki Substratları hakkında
Merhaba,
Oldukça güzel bir paylaşım olmuş, güncel kalması açısından eklemek istedim:
ADA, Nature Soil by Oliver Knott ve Seachem ürünleri firmamız tarafından ithal edilmektedir.
Keyifli hobiler!
Merhaba,
Oldukça güzel bir paylaşım olmuş, güncel kalması açısından eklemek istedim:
ADA, Nature Soil by Oliver Knott ve Seachem ürünleri firmamız tarafından ithal edilmektedir.
Keyifli hobiler!
Eheim Pilli Dip Süpürgesi 3531
[QUOTE=Goqhanov] Burak bey bende de bu üründen mevcut. Alt kısmı 3 parçadan oluşuyor 20-30 cm derinliktede rahatlıkla işlem yapabilirsiniz. Gayet kaliteli ürün, fiyatı diğer ürünlerin çok üzerinde ama ürünü elinize aldığınızda kaliteyi hissediyorsunuz. Akvaryum malzelemelerinde eheimdan şaşmamak gerektiği kanısındayım. [/QUOTE]
Selam,
Pilli dip süpürgesi tam olarak o amaçla kullanılmıyor, bahsettiğiniz amaç için dip sifonu mevcut.
Pilli dip süpürgesi daha çok kalın partikülleri, balıkların yemediği yem artıklarını, dışkıları, bitki parçalarını akvaryumdan hızlıca uzaklaştırmak ve ileride bunların neden olacağı kimyasal kirliliği önlemek üzere kullanılır. Siz rutin olarak su değişimini dip sifonu kullanarak yaparsanız bu sayede akvaryumunuz çok daha stabil değerlere sahip olacaktır.
Küçük bir bilgilendirme;
Akvaryumdan zamanında uzaklaştırılmayan yem ve dışkı gibi organik yükü fazla atık ürünler bir süre sonra suda çözünerek gözle görünemeyecek boyutlara ulaşır, akvaryum ortamına basitçe amonyak ve fosfat olarak katılarak özellikle yosunlaşmaya ve kokuşmaya neden olurlar. Eğer akvaryum hacminiz yeterince büyük, zemin sirkülasyonunuz ve dekorasyonunuz tortu çekimine izin verecek şekilde ise Eheim pilli dip süpürgesi gibi bir ekipmanla yapacağınız temizlik, size çok daha meşakkatli olan dip sifonu ve su değişimi müdahalesini uzun aralıklarla yapma konusunda yardımcı olur.
İyi haftalar dilerim.
[QUOTE=Goqhanov] Burak bey bende de bu üründen mevcut. Alt kısmı 3 parçadan oluşuyor 20-30 cm derinliktede rahatlıkla işlem yapabilirsiniz. Gayet kaliteli ürün, fiyatı diğer ürünlerin çok üzerinde ama ürünü elinize aldığınızda kaliteyi hissediyorsunuz. Akvaryum malzelemelerinde eheimdan şaşmamak gerektiği kanısındayım. [/QUOTE]
Selam,
Pilli dip süpürgesi tam olarak o amaçla kullanılmıyor, bahsettiğiniz amaç için dip sifonu mevcut.
Pilli dip süpürgesi daha çok kalın partikülleri, balıkların yemediği yem artıklarını, dışkıları, bitki parçalarını akvaryumdan hızlıca uzaklaştırmak ve ileride bunların neden olacağı kimyasal kirliliği önlemek üzere kullanılır. Siz rutin olarak su değişimini dip sifonu kullanarak yaparsanız bu sayede akvaryumunuz çok daha stabil değerlere sahip olacaktır.
Küçük bir bilgilendirme;
Akvaryumdan zamanında uzaklaştırılmayan yem ve dışkı gibi organik yükü fazla atık ürünler bir süre sonra suda çözünerek gözle görünemeyecek boyutlara ulaşır, akvaryum ortamına basitçe amonyak ve fosfat olarak katılarak özellikle yosunlaşmaya ve kokuşmaya neden olurlar. Eğer akvaryum hacminiz yeterince büyük, zemin sirkülasyonunuz ve dekorasyonunuz tortu çekimine izin verecek şekilde ise Eheim pilli dip süpürgesi gibi bir ekipmanla yapacağınız temizlik, size çok daha meşakkatli olan dip sifonu ve su değişimi müdahalesini uzun aralıklarla yapma konusunda yardımcı olur.
İyi haftalar dilerim.
Herkesin Dikkatine Ve Bilgisine
Batuhan bey,
Linkte Suat bey'in açtığı bu konu ile ilgili başka bir başlık var, cevabınız oradadır.
https://www.akvaryum.com/Forum/sayin_anadolu_pet_yetkilisi_k844576.asp
Bizim garanti ve satış sonrası destek ile ilgili görüşümüzü merak ediyorsanız, bu sektörde nihai tüketicilerin birebir ulaşabilecekleri tek yetkili servise sahibiz. Şikayetlerinizi doğrudan dinleyip çözüm bulmak bize mutluluk veriyor.
Şikayetiniz olmasa da Ali bey çay ikram edecektir. [;)]
İyi günler dilerim.
Batuhan bey,
Linkte Suat bey'in açtığı bu konu ile ilgili başka bir başlık var, cevabınız oradadır.
https://www.akvaryum.com/Forum/sayin_anadolu_pet_yetkilisi_k844576.asp
Bizim garanti ve satış sonrası destek ile ilgili görüşümüzü merak ediyorsanız, bu sektörde nihai tüketicilerin birebir ulaşabilecekleri tek yetkili servise sahibiz. Şikayetlerinizi doğrudan dinleyip çözüm bulmak bize mutluluk veriyor.
Şikayetiniz olmasa da Ali bey çay ikram edecektir. [;)]
İyi günler dilerim.
Herkesin Dikkatine Ve Bilgisine
[QUOTE=kdeniz]Semih Bey merhaba,
Bu şikayet ile ilgili değil, ancak sorma ihtiyacı hissettim.
Classic serilerinin Almanya üretimi olanlarında en azından benim bildiğim kadarı ile
bir şikayet yok iken (bu arada bende de hala çalışan 20 senelik bir 2213 var, sıfır ses)
son senelerde Çin üretimi olanlarda bir hayli şikayet var.
Bu şikayetlerden elbette sizinde haberiniz vardır. Bana göre işini en iyi yapan filtre grubudur.
Durum böyle iken, merak ettiğim sizin bu konu hakkında herhangi bir şey yapıp yapmadığınız.
Biz tabiiki ancak burada forumdan takip edebiliyoruz. Belki bir açıklama, belki bir yaptırım vs anlamında bir şeyler yapmışsınızdır.
Her şeyi takip edemeyeceğimiz de aşikardır. Bu piyasanında hatırı sayılır bir ticaret hacmi illaki vardır.
Sizin yaptığınız ithalatlarınızda garanti şartlarınızın nasıl işlediğini inanın merak ediyorum.
Bu kadar şikayet var iken bu kaliteden ödün verilmiş veya hatalı üretilmiş malların toplatılmasını ve mahrece iade edilmesini, milli servetimizin değerli olduğu, değerli olması gerektiği babında herhalde bütün hobiciler beklerdi.
Saygılar,
[/QUOTE]
Merhaba Rahman bey,
Sorunuzu kısaca cevaplamak istiyorum, Eheim'ın Çin'de fabrikası var, bunu ne Eheim ne de biz saklamıyoruz. Bazı ürün gruplarını sadece bu fabrikada üretiyor. Bizim seçme şansımız yok, tümünün altında Made in PRC ibaresini görebilirsiniz.
Bu görseller de Çin fabrikasından:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/140620160952591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/140620160954221.jpg[/IMG]
Çin üretimi konusunda forumun çeşitli yerlerinde ayrıntılı yazılar var. Detayları o yazılarda bulabilirsiniz.
Size sormak istediğim elinizde istatistik varmı? Bu istatistiği Eheim ile paylaşmak isterim. Biz yetkili servisimizde bu istatistiği tutuyoruz, geri bildirimlerle Eheim'ın ürün iyileştirmelerine katkıda bulunuyoruz. Ama emin olun bize ulaşan hiçbir nihai tüketici memnuniyetsizlikle ayrılmamıştır, mili kırıldı, filte haznesini kırdım garantiden değişelim gibi birçok şikayet sizin kulağınıza Eheim kötü gibi geliyor olabilir. Bu her zaman olacak, biz kişi ayrımı yapmadan elimizden geldiğince insanları bu hobiye küstürmemeye çalışıyoruz. Evet milli servetimiz değerli ve gerekeni yapıyoruz.
Nezaman isterseniz hem bize hem yetkili servisimize ulaşabilirsiniz.
Biz bundan mutluluk duyarız.
Saygılarımla.
[QUOTE=BatuhanB]
Netice olarak konunun nasıl sonuçlandığını kullanıcıdan öğrenin bizler söylemeyiz diyorsunuz.Buda bir tercih tabi.Hayırlı işler.[/QUOTE]
Sizce nasıl olmalı?
İyi günler..
[QUOTE=kdeniz]Semih Bey merhaba,
Bu şikayet ile ilgili değil, ancak sorma ihtiyacı hissettim.
Classic serilerinin Almanya üretimi olanlarında en azından benim bildiğim kadarı ile
bir şikayet yok iken (bu arada bende de hala çalışan 20 senelik bir 2213 var, sıfır ses)
son senelerde Çin üretimi olanlarda bir hayli şikayet var.
Bu şikayetlerden elbette sizinde haberiniz vardır. Bana göre işini en iyi yapan filtre grubudur.
Durum böyle iken, merak ettiğim sizin bu konu hakkında herhangi bir şey yapıp yapmadığınız.
Biz tabiiki ancak burada forumdan takip edebiliyoruz. Belki bir açıklama, belki bir yaptırım vs anlamında bir şeyler yapmışsınızdır.
Her şeyi takip edemeyeceğimiz de aşikardır. Bu piyasanında hatırı sayılır bir ticaret hacmi illaki vardır.
Sizin yaptığınız ithalatlarınızda garanti şartlarınızın nasıl işlediğini inanın merak ediyorum.
Bu kadar şikayet var iken bu kaliteden ödün verilmiş veya hatalı üretilmiş malların toplatılmasını ve mahrece iade edilmesini, milli servetimizin değerli olduğu, değerli olması gerektiği babında herhalde bütün hobiciler beklerdi.
Saygılar,
[/QUOTE]
Merhaba Rahman bey,
Sorunuzu kısaca cevaplamak istiyorum, Eheim'ın Çin'de fabrikası var, bunu ne Eheim ne de biz saklamıyoruz. Bazı ürün gruplarını sadece bu fabrikada üretiyor. Bizim seçme şansımız yok, tümünün altında Made in PRC ibaresini görebilirsiniz.
Bu görseller de Çin fabrikasından:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/140620160952591.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94962/140620160954221.jpg[/IMG]
Çin üretimi konusunda forumun çeşitli yerlerinde ayrıntılı yazılar var. Detayları o yazılarda bulabilirsiniz.
Size sormak istediğim elinizde istatistik varmı? Bu istatistiği Eheim ile paylaşmak isterim. Biz yetkili servisimizde bu istatistiği tutuyoruz, geri bildirimlerle Eheim'ın ürün iyileştirmelerine katkıda bulunuyoruz. Ama emin olun bize ulaşan hiçbir nihai tüketici memnuniyetsizlikle ayrılmamıştır, mili kırıldı, filte haznesini kırdım garantiden değişelim gibi birçok şikayet sizin kulağınıza Eheim kötü gibi geliyor olabilir. Bu her zaman olacak, biz kişi ayrımı yapmadan elimizden geldiğince insanları bu hobiye küstürmemeye çalışıyoruz. Evet milli servetimiz değerli ve gerekeni yapıyoruz.
Nezaman isterseniz hem bize hem yetkili servisimize ulaşabilirsiniz.
Biz bundan mutluluk duyarız.
Saygılarımla.
[QUOTE=BatuhanB]
Netice olarak konunun nasıl sonuçlandığını kullanıcıdan öğrenin bizler söylemeyiz diyorsunuz.Buda bir tercih tabi.Hayırlı işler.[/QUOTE]
Sizce nasıl olmalı?
İyi günler..
Herkesin Dikkatine Ve Bilgisine
[QUOTE=BabySoul]Semih bey,
Konuyu açan Suat bey 4 şubat 2016 dan beri foruma giriş yapmadığından dolayı, kendisinden konunun nasıl sonuçlandığını forum üyeleri olarak görmemiz çok zor bir ihtimal. Bizler konunun nasıl sonuçlandığını forum içerisinde ancak sizden gelecek açıklama yazısıyla öğrenebiliriz.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu başlığı açan, bu cümleleri kuran Suat bey'dir. Eminim buraya düşüncelerini yazacaktır.
Teşekkürler.
[QUOTE=BabySoul]Semih bey,
Konuyu açan Suat bey 4 şubat 2016 dan beri foruma giriş yapmadığından dolayı, kendisinden konunun nasıl sonuçlandığını forum üyeleri olarak görmemiz çok zor bir ihtimal. Bizler konunun nasıl sonuçlandığını forum içerisinde ancak sizden gelecek açıklama yazısıyla öğrenebiliriz.[/QUOTE]
Merhaba,
Bu başlığı açan, bu cümleleri kuran Suat bey'dir. Eminim buraya düşüncelerini yazacaktır.
Teşekkürler.
Eheim Installation Set Hakkında
Selam,
1 yıldır satılıyor [:O]
İyi günler..
Selam,
Bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek isterim:
Anadolu Pet Eheim'ın Exclusive Distribütörüdür. Eheim markalı tüm ürünler için Türkiye genelinde Eheim garantisi geçerlidir. Eğer Eheim ürünlerini yurtdışından temin ediyorsanız satın aldığınız tarih ve firmayı belgeleyen evraklar burada geçerli olacaktır. Eğer ürünü Türkiye'ye kaçak yollarla sokmuş kişilerden satın alırsanız, bu ürünlerin garantisinin olmadığını kabul etmiş olursunuz.
İyi günler..
Selam,
1 yıldır satılıyor [:O]
İyi günler..
Selam,
Bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek isterim:
Anadolu Pet Eheim'ın Exclusive Distribütörüdür. Eheim markalı tüm ürünler için Türkiye genelinde Eheim garantisi geçerlidir. Eğer Eheim ürünlerini yurtdışından temin ediyorsanız satın aldığınız tarih ve firmayı belgeleyen evraklar burada geçerli olacaktır. Eğer ürünü Türkiye'ye kaçak yollarla sokmuş kişilerden satın alırsanız, bu ürünlerin garantisinin olmadığını kabul etmiş olursunuz.
İyi günler..
8 Aylık New Serisi Tetra Ex 1200 Su Kaçırıyor
Selam,
Eğer üründe sorun yaşıyorsanız ilerlenecek yollar şöyledir:
- ürün garanti kapsamında ise: bunu ispat etmek için garanti belgesi ve satış fişi/faturası ile servisimize ulaştırmalısınız.
Bunun sonucunda ürün belirlenen sürelerde incelenerek gerekli işlem (parça değişimi yada yenisi ile değişim) yapılarak ürün size ulaştırılacaktır.
- ürün garanti kapsamı dışındaysa: servisimiz sizin ürününüzü en doğru şekilde kontrol edip maliyet konusunda sizi bilgilendirerek onayınızla tamiri gerçekleştirir. Değişen parçalar yine garanti kapsamında değerlendirilir.
Eğer ürününüz parça değişimi ile kullanılabilir hale gelmiyorsa ve hata ürün ile alakalı ise sizden yine belgeler istenir, bunun sonucunda yenilemeye gidilir. sorun tüketiciden kaynaklı ise yenileme için ücret talep edilir.
Sizin sorununuz garanti belgenizin olmayışıydı, bu durumda ürünün garanti kapsamında değerlendirildiği durumlar sizin için geçerli olmayacaktır. Öncelikle hakkınızı satın aldığınız yer ile görüşerek aramanızı ve belgenizi temin etmenizi öneririm.
İyi günler..
Selam,
Eğer üründe sorun yaşıyorsanız ilerlenecek yollar şöyledir:
- ürün garanti kapsamında ise: bunu ispat etmek için garanti belgesi ve satış fişi/faturası ile servisimize ulaştırmalısınız.
Bunun sonucunda ürün belirlenen sürelerde incelenerek gerekli işlem (parça değişimi yada yenisi ile değişim) yapılarak ürün size ulaştırılacaktır.
- ürün garanti kapsamı dışındaysa: servisimiz sizin ürününüzü en doğru şekilde kontrol edip maliyet konusunda sizi bilgilendirerek onayınızla tamiri gerçekleştirir. Değişen parçalar yine garanti kapsamında değerlendirilir.
Eğer ürününüz parça değişimi ile kullanılabilir hale gelmiyorsa ve hata ürün ile alakalı ise sizden yine belgeler istenir, bunun sonucunda yenilemeye gidilir. sorun tüketiciden kaynaklı ise yenileme için ücret talep edilir.
Sizin sorununuz garanti belgenizin olmayışıydı, bu durumda ürünün garanti kapsamında değerlendirildiği durumlar sizin için geçerli olmayacaktır. Öncelikle hakkınızı satın aldığınız yer ile görüşerek aramanızı ve belgenizi temin etmenizi öneririm.
İyi günler..
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 13:06
Filtre ve Sump Yapımı - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
osmandbnl,
DigitalPen,
ErayDemirel,
Legionsgamer,
MBurakA,
altuntasseref,
Hoppala,
zen666,
Jeveux,
fikret43,
sacityld,
chucuk,
ternapi,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
Kınayu,
ciways,
sina cen,
ALTEMUR,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Umt61,
Joec,
a.gumrah,
FurkanYnk,
0rnn,
Ghuney,
sirhill,
yeekim,
Vasili,
Eldurmaz,
JujuSeri,
scorpion26,
ilhannnn01,
epidosin,
pitsem,
serhatankara,
Gökdeniz Kale,
sait57,
sina00,
forthehordex,
SinanBulut,
DenizUlucutsoy,
ezzalisi,
MurathanM,
EmrahGuloglu,
twinsoul,
Omer1881,
AtlasPoyraz,
ilterisdoğukan,
Rafayel,
HLLDNLYC,
gyunda,
Fishbone,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
