ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Yusuf.Yilmaz
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
260
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Aralık 2013 00:07
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2019 19:19
Toplam Mesaj:
673 [0.34 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
20 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Yusuf Yılmaz
Doğum Tarihi:
22 Haziran 1989
Yaş:
29
İl:
Çorum
Meslek:
Endüstri Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Yusuf YILMAZ Bitkili Full Red Yolunda

SON 10 MESAJI

Sazansıgiller Karma Akvaryum
[QUOTE=mesutok]
Yeter artık sonlandırmayı düşünüyorum hobiyi 5 yıldır. Yuvasından etmemek için bakıyorum, elim gitmiyor kimseye veremiyorum 9 yaşına girdi Yusuf. Maaşallah şu anda benden sağlam gözüküyor CAE.[/QUOTE]

Maşallah abi inşallah daha çok yaşar [:)] 9 sene bakınca eli gitmesi mümkün değil insanın abi
Sazansıgiller Karma Akvaryum
Aman mesut abi ne bırakması [:)] maşallah
Su Bulanık Sorunu Cözülmedi
[QUOTE=Nevzat67]

Şuan suda sis bulutu varmış gibi sisli duruyor. 20 gün olcak kuralı akvaryum bu durum insanın canını sıkıyor. Kedi kumu yada zeolit denicem her yolu denicem artik[/QUOTE]

Sürekli yeni kurulumu kurcalamanın bir yararı olmayacağını düşünüyorum. Bence biraz daha zaman ve sabır. [:)]
Betamın Sıkıntısı Ne
[QUOTE=merve96]

Kendiliğinden öyle [:)][/QUOTE]

Ortamına alışma aşamasında olabilir. Akvaryumunuzun yüksekliği fazla ise halsiz düşmüş olabilir. Beta balıkları genelde daha sığ suları ve Ph'ı daha düşük sular severler. Aklıma gelenler bunlar
Su Bulanık Sorunu Cözülmedi
Yaklaşık 1 ay boyunca suyumun berraklaşmadığı kurulumlar oldu. Bence sudaki bakteri döngüsü oturduktan sonra berraklaşacaktır. Düzenli su değişimlerinizi aksatmazsanız herşey yoluna girecektir. Sağlıklı hobiler.
280 Lt Karma Betta Akvaryumu
Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Soruların birçoğuna arkadaşlar cevap vermişler bende beta hakkında bir şeyler söylemek istiyorum. Beta balığı sığ sularda yaşamayı seven bir balıktır. Bu yüzden küçük akvaryumunuzda kalması bence daha iyi olacaktır. Yeni akvaryumun yüksekliği fazla olduğundan zamanla yorulacak ve halsiz düşecektir. Sağlıklı hobiler.
Betamın Sıkıntısı Ne
[QUOTE=merve96]Merhaba betayı alalı 3. günümüz ama çok hareketsiz kendini salmış gibi duruyo akvaryum içerisinde çok aktif değil bitki yapraklarına köklerine kendini yaslayıp duruyo sanki uyuyo gibi hareketsiz. neden acaba? balığı aldığımızda akvaryum 10 gündür kendisi çalıştı filtresi falan su düzenleyicide eklemiştim reeflowers marka. akvaryum 25 litre bitkili. Resimdede gördüğünüz gibi su üzerinde duran yemlere bakmıyor bile.
[IMG]https://i.hizliresim.com/v6krNp.jpg[/IMG]
[/QUOTE]

Başının rengi mi öyle kanlanma mı var acaba?
Bitkili Full Red
[QUOTE=Beta_balik]Bence gayet güzel olmuş. Bitkiler gelişip, sürgün vermeye başlayınca muhakkak daha iyi gözükür.[:)][:iyi:][/QUOTE]

Teşekkür ederim. Kargoda 2 gün kaldılar biraz yıpranmışlar inşallah en kısa zamanda düzelme eğilimi gösterirler.
Sheydanın Karma Akvaryumu
[QUOTE=Sheyda27]

Merhaba yusuf bey japonlarla vedalastim bi sure degisiklige gittim[:)][/QUOTE]

Hayırlısı olsun hocam. Bende akvaryumda yosunla baş edemeyip akvaryumu komple bozdum japonları sattım. Küçük bir akvaryumda canlı doğurana başladım. Hobiye devam [:)]
Sheydanın Karma Akvaryumu
Hocam merhabalar sizin Japonlara ne oldu ? [:?]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,620,351 Mesaj
  • 384,241 Konu
  • 91 Forum
  • 133,721 Forum Üyesi
  • 1,402 Özel Forum Üyesi
  • 28 Kıdemli Akvarist
  • 1,498 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.