ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Alpella
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Haziran 2021 13:15
Son Ziyaret:
1 saat 60 dakika önce
Toplam Mesaj:
94 [2.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
88 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Agah Kavasoğlu
Doğum Tarihi:
01 Kasım 2000
Yaş:
20
İl:
Ordu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Agah Kavasoğlu

SON 10 MESAJI

Beta Balığı Suyun Üstüne Köpük Çıkarıyor
[QUOTE=KARIDES999]2 japon deilmiydi

Benim burdan bir sorum olsun benim bettam hergün yuva yapıyor dişinin klarnının yumurta dolmasını bekliyorum bu yuva hergün dağılıyor bettanın yuvasının dağılmaması için ne yapabilirim strafor koy diyen var ama strafor kötü gözükmezmi[/QUOTE]
Akvaryum olarak söyledim japon 2 evet
Beta Balığı Suyun Üstüne Köpük Çıkarıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231710/290720211407531.jpg[/IMG]
Arkadaşlar erkek beta balığım yumurtalıkları çıkarmış benim üretim gibi bı amacım şuan yok ne yapmam lazım yardım eder misini.
Beta Akvaryumu Suda Yüzen Değişik Şeyler
Oda sıcaklığında besliyorum yaklaşık o civarlar zaten ve odada japon akvaryumumda var sıkıntı yaşamadım
Beta Akvaryumu Suda Yüzen Değişik Şeyler
Öncelikle dip çekimini bugün yaptım ve o şeyden biraz çektim ama aşırı var zaten kuralı 1 hafta oldu suyu komple mi değiştirsem bilemedim. zemindeki kum kuvars kumu. Mango kökü almak istiyorum en kısa zamanda petshopa gidip varsa alacağım başka öneriniz var mı?
Beta Akvaryumu Suda Yüzen Değişik Şeyler
Cam lekesi değil arkadaşlar suda yüzüyor
Beta Akvaryumu Suda Yüzen Değişik Şeyler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231710/250720212105101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231710/250720212105341.jpg[/IMG]
Merhabalar beta AKVARYUMDA yukarıdaki gibi ne olduğunu bilmediğim şeyler var bunlar canlı vs. Değil yani o suda oluşan kurtlardan değil bu betalarin çıkardığı normal birşey mi merak ettim
Japon Balığı Akvaryumunda Akıntı
Pipo filtre takabilirsiniz onun yerine veya filtrenize şelale aparatı yaparak suyu değilde suyun yüzeyini dalgalandırabilirsiniz.
Beta Akvaryumu Kum Seçimi
Ya bunun içinde en azından gezer uyur filan, ben demiyorum ki çok iyi olacak 5 damla su içinde kıpırdamayacak halde duruyorlar 1 ini bare kurtarayım diye aldım zaten[EDIT]Alpella,2021-07-17 16:32:50[/EDIT]
Beta Akvaryumu Kum Seçimi
[QUOTE=Denizs]Hayır, değiştirmenize gerek yok. Betalar bitkili akvaryum gerekiyor, bu yüzden kuvars kum iyi olur. Siyak kuvars kum mu, beyaz mı?[/QUOTE]
beyaz kuvars[QUOTE=Beta_balik]Kuvars kum kullanılabilir ama bitki konusunda kısıtlı olur. İnce bir yapısı var, köklü bitkiler olmayabilir.

"beta küçük olduğu için küçük tankta besleyeceğim" kısmına takıldım ben. Ne kadar küçük? Balığın boyutuna göre akvaryum hacmi karar verilir evet ama bu durumda 4-5 cm lik beta için 40-50 litrelik akvaryum lazım mantıken ve bu da küçük olmuyor tabi. Ne kadar küçük bir akvaryumdan bahsediyorsunuz? [/QUOTE]
bulunduğum şehirde şuan elinde beta olan tek yer var oradaki betalar çok üzücü durumda kafasını kaldırmayacak kadar küçük bir poşette hiç kıbırdamıyorlar poşetleri bir akvaryumun üzerine dizmiş balıklar 1 cm var yok bende 35 tl ye bi akvaryum aldım zaten hertürlü o poşetlerden iyi olur en azından birini kurtarayım diye beta beslemeye karar verdim resmini koyayım şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231710/170720211601411.jpg[/IMG]
hiç yoktan iyidir diye bunu aldım bu bile 35 tl :dDDD gerçekten herşey çok pahallı akvaryumun boyu: genişlik 20cm uzunluk 19.5 cm 15 cm de yan camın uzunluğu[QUOTE=İlsiuon] iki japon balığını 30 litrede besleyen birinin betayida fanusta beslemesini beklerim.[/QUOTE]
ne konu açarsam açayım sürekli şunu yazman cidden sıkmaya başladı ya birşey yazma ya da şunu yazma

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.