ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Schatten1907
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
58
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ocak 2010 22:42
Son Ziyaret:
13 Temmuz 2021 14:03
Toplam Mesaj:
204 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
47 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Berkan Yılmaz
Doğum Tarihi:
08 Şubat 1991
Yaş:
30
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım Test Otomasyon Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

55x35x35 High Tech Bitkili Berkan YILMAZ İST/Acıbadem

SON 10 MESAJI

Diatomdan Nasıl Kurtulurum
[QUOTE=Ozican]Akvaryuma bitki koyalı bir ay kadar oldu ve son 1,5 haftadır akvaryumda diatom oluşumu gözlemledim. Bundan nasıl kurtulurum? Şuanlık sadece cam kenarlarında ve bitkinin yapraklarının üstünde var.[/QUOTE]

Benim yeni kurulumda da yaşadığım bir problemdi.Yeni kurulum olduğu için bu durum çok normal, ben sık su değişimi ve gübrelemeyi minimum seviyede tutarak kurtuldum.Bir süre sonra yok oldular. Yosun yiyicileri eklemenide tavsiye ederim octo karidesler gibi.
Akvaryumda Hydra Sorunu Nasıl Çözülür
[QUOTE=AlperDemir]
Hydralar da kimyasal uygulandığında 1-2 hafta sonunda 2. bir doz daha uygulanması tavsiye edilir zaten. Anaçlardan kalan yumurtalar 1-2 hafta sonra açılıp yeni hydralar doğar 2 dozlu işlem olmasının sebebi budur.[/QUOTE]

2. dozu verdimdeyine tekrarladı 3. dozu vericem :):)
Akvaryumda Hydra Sorunu Nasıl Çözülür
Merhabalar,

2Aylık hightech akvaryumumda yeşil hydralar çıktı. Yerli yapım anti planarya sıvısı aldım ve uyguladım.2 günde camdakiler büzüşüp döküldü.Kum üzerindekilerde büzüştü kaldı.

Su değişimi yaptıktan 1 hafta sonra tekrar yeni hydralar belirdi.Bunu 2. kere deneme rağmen tekrar aynı sorunla karşılaştım.

5 octo 10 karides 15 20 de minik yavru karideslerim var bunun haricinde canlım yok.Yemlemeyi haftada 1 2 sefer birkaç adet karides yemi vererek sağlıyorum.Haftada 2 %50 su değişimi yapıyorum.Bu parazitten kurtulmanın kesin çözümünü bulan varmı?

Sizdede tekrar çıkma gibi problemler oldumu?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Cengizhan06]
Keşke bu konuya böyle bir yorum yapmasaydınız.Diğer power led yapan büyüklerimizde birbirinden değerli lakin her yorum her konuya yapılmamalı.[/QUOTE]

Haklısın hocam malesef arkadaslar ön yargılı direk olmuyor diyor :)) Ben aydınlatmamı 2835 SMD ledlerden yaptım gayette memnunum, parvulalarda falan fotosentez görebiliyorum.
Mersilea Crenata Veya Hirsuta
Merhabalar, yapabilirsiniz ama biraz uzun olanbilir dalları ve ilk basta gübre yükünü azaltması açısından hızlı büyüyen bitkiler dikmenizi tavsiye ederim.
Ağaç Dalları Akvaryuma Konur Mu?
[QUOTE=skekec]

Merhaba, Ayva ağacı akvaryuma zarar vermiş miydi?[/QUOTE]

Selam hocam bildirimi görünce hatırladım konuyu :)) üzerinden 10-11 sene geçmiş nasıl bukadar yaş aldık diye sordum kendime[:)]

Soruna gelecek olursam, hatırladığım kadarıyla akvaryumda kullanılacak gibi olmuyordu ve su çok pis kokmaya baslayıp salınım yapmıstı.Tabi ben ozamanlar daldankesip kurutup denediğimi hatırlıyorum eğer kuru çok önceden kesilmiş bir ayva ise onda ne olacaktık bilmiyorum.
Slis Kum
[QUOTE=Enes.]Merhaba arkadaşlar.çok acil bir sorum olacak bitkili akvaryum kuruyorum lav kırığı kullandim ama bazi yerleri ince tabaka slis kumla kapatmak istiyorum yani lav kıriginin üzerine dökecem bitkilere bir zararı olur mu?[/QUOTE]

Çok ince olduğu için yine lav kırıkları yukarıda görünebilir.Dere kumu yada hagen ekleyebilirsiniz.
Aliexpress Ürün Alırken Fiyata Vergi Eklenmesi
[QUOTE=AquaticPlants]Ben en son 2 liralık co2 için cam u boruya 11lira vergi verdikten sonra aliexpress defterini kapattım. [:lol:][/QUOTE]

[:)][:)] malesef üzücü bir durum
Aliexpress Ürün Alırken Fiyata Vergi Eklenmesi
[QUOTE=DRARH]Şaka bir yana hobi iyice lüks haline geldi,
Ticaret bakanı tüccar olmuş kendi kurumunu kazıklıyor, eğitim bakanı özel okul patronu, sağlık bakanı özel hastane patronu, turizim bakanı desen hoteller zinciri var, ülkenin esnafında zerre insaf kalmamış.
Sonumuz hayrola ne diyeyim.[/QUOTE]

Malesef her hobi inanılmaz masraflı hale geldi. Çok bu konuları burada şaapmak istemyorum[:)] inşallah çok kısa sürede, istediğimiz hobiyi istediğimiz ürünlerle kolayca alıp yapabiliriz diyeyim[:)]
Aliexpress Ürün Alırken Fiyata Vergi Eklenmesi
[QUOTE=DRARH]

Aman hocam Silivri soğuk diyorlar 🤧[/QUOTE]

[:)))][:lol:]

1dk hocam geliyorum kapı çaldı

Arkadaşlar ekip göndermiş sağolsunlar[:P]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.