ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BUGRACAGATAY
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ocak 2008 21:58
Son Ziyaret:
17 Mayıs 2021 23:04
Toplam Mesaj:
1596 [0.24 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
BUĞRA ÇAĞATAY
Doğum Tarihi:
11 Haziran 1977
Yaş:
49
İl:
Istanbul
Meslek:
yönetici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Forum imzası yaptırmak isteyenler İçeri
Merhaba;
Banda yapabilirseniz çok sevinirim.
Ad Soad: BUĞRA ÇAĞATAY
DİSCUS RED MELON
BU RESİMLERDEN SEÇEBİLİRSİNİZ




BUGRACAGATAY 2014-03-28 13:13:28
Merhaba;
Banda yapabilirseniz çok sevinirim.
Ad Soad: BUĞRA ÇAĞATAY
DİSCUS RED MELON
BU RESİMLERDEN SEÇEBİLİRSİNİZ




550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=burak]Buğra emeğine sağlık gayet güzel görünüyorlar, tatil sonrası dekor işinide halledersen tadından yenmez, ben tek tip değilde discusta bol çeşit olmasından yanayım, nasıl olsa üretim gibi bir gayemde yok.
Kardeşim teşekkür ederim. Evet boşken çok güzel olmuyor ama dekor ve iki tür tera ve biraz mlekle çok güzel olacak dekor içinde güzel şeyler planladım. Aslında bende discusta bir kaç türden yanayım ama bu balıkları alırken paket halinde bulduk ve çok güzel oluncada kaçırmak istemedim ilerleyen dönemlerde takasla bende senin ki gibi farklı türlerden oluşan bir koloni oluşturabilirim. Yavru almak her beslediğin balıkta çok güzel ama ben artık alıp büyütmekten biraz yoruldum açıkcası oğlan büyüdükce de bu kadar vakit ayırmak daha zor oluyor son dönemde bunların bile bakımını zaman zaman aksattım o yüzden artık dekoru yapıpkarşısına geçip seyretmeyi daha çok istiyorum artık biraz keyif zamanı diyelim bunada.
Yumurta dökmelerni seyretmekle yetineceğiz artık.
[QUOTE=burak]Buğra emeğine sağlık gayet güzel görünüyorlar, tatil sonrası dekor işinide halledersen tadından yenmez, ben tek tip değilde discusta bol çeşit olmasından yanayım, nasıl olsa üretim gibi bir gayemde yok.
Şimdi koleksiyona blue dıomondda ekledimmi benim tank tamamdır.
[/QUOTE]Kardeşim teşekkür ederim. Evet boşken çok güzel olmuyor ama dekor ve iki tür tera ve biraz mlekle çok güzel olacak dekor içinde güzel şeyler planladım. Aslında bende discusta bir kaç türden yanayım ama bu balıkları alırken paket halinde bulduk ve çok güzel oluncada kaçırmak istemedim ilerleyen dönemlerde takasla bende senin ki gibi farklı türlerden oluşan bir koloni oluşturabilirim. Yavru almak her beslediğin balıkta çok güzel ama ben artık alıp büyütmekten biraz yoruldum açıkcası oğlan büyüdükce de bu kadar vakit ayırmak daha zor oluyor son dönemde bunların bile bakımını zaman zaman aksattım o yüzden artık dekoru yapıpkarşısına geçip seyretmeyi daha çok istiyorum artık biraz keyif zamanı diyelim bunada.
Yumurta dökmelerni seyretmekle yetineceğiz artık.
Sonunda Bende Kumlandım..
Merhaba;
Kardeşim maşallah dekor olunca tank dahada güzel olmuş. balıkların da maşallahları yavrularını görürsün inşallah. Bende dekor aparken bir el atarsın artık.
Merhaba;
Kardeşim maşallah dekor olunca tank dahada güzel olmuş. balıkların da maşallahları yavrularını görürsün inşallah. Bende dekor aparken bir el atarsın artık.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
Merhaba;
Uzun zamandır konuyu gücellemiyordum güncelleme zamanı gelmişti artık. Şuan için üç çift garantileşti düzenli olarak yumurt dökmeye devam ediyorlar ama ayıramadığım için yumurtalarda diğer balıklar tarafından yenmeye devam ediyo.
Yumurta dökmelerini kurlaşmalarını bile seyretmek çok güzel keşke ayırma şansım olsada yavruda alabilsem ama bunun için şuan ne vaktim nede yerim mevcut. Aslında yavru alma gibi bir derdim de yok ama beslediğiniz canlıdan yavru almak ve en baştan gelişimini seyretmek en büyük haz.
Balıklarım da gelişim yavaş yavaş tamamlanıyor. Sanıyorum 4-5 ay için de tam damızlık boya ulaşmış olacaklar dekor işini bu yaz başı halletmeye hedefliyordum ama hem gelişmeleri tamamlamalarını hemde yaz döneminde akvayum da yaşanan olumsuzlukları düşününce yaz sonuna ertelemeyi daha doğru buldum. Dekor tamamen planlanmış durum da bu ay itibari ile de malzemeleri yavaş yavaş temin etmeye başlayacağım özellikle istediğim kütükleri bulmam zaman alacak ama önümde vakit var. Dekor amamlandıktan sonra tankta discuslarım 6-7 adet melek ve iki tür sürü halinde yüzen tetralar olacak bunlardan biri mutlaka penguen diye bilinen teralar olacak muhteşem bir sürü balığı ve yabıba da bir tür daha bulacağım.
Sizler için biraz fotoğraf ve bir video çektim. Balıklar fotoğraftakinden çokdaha kırmızılar ama çekimlerde nedense renkler düzgün çıkmıyor aslına bakarsanız resimlerde çok iyi değil ama bu sefer lik idare edin artık.
Yemlemeyi artık daha fazla kuru yemleme yapmaya başladım mama tabiki veriyorum ama kuru yem daha fazla veriliyor pul ,granür yem ayırt etmeden yiyorlar gün de 6 defa yemleme yapılmaya devam ediliyor. Su değişimini gün aşırı yapmaya başladım , her su değişiminde 200 lt değisu değişimi gerçekleşiyor.
Şimdide fotoğraflara ve vidoya geçelim. Lütfen MAŞALLAHLARINIZI esirgemeyin.
Bunlar fotoğraflar.








Buda videomuz.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/x1j673v_red-meloonnnn_animals[/VID]
BUGRACAGATAY 2014-03-24 10:41:05
Merhaba;
Uzun zamandır konuyu gücellemiyordum güncelleme zamanı gelmişti artık. Şuan için üç çift garantileşti düzenli olarak yumurt dökmeye devam ediyorlar ama ayıramadığım için yumurtalarda diğer balıklar tarafından yenmeye devam ediyo.
Yumurta dökmelerini kurlaşmalarını bile seyretmek çok güzel keşke ayırma şansım olsada yavruda alabilsem ama bunun için şuan ne vaktim nede yerim mevcut. Aslında yavru alma gibi bir derdim de yok ama beslediğiniz canlıdan yavru almak ve en baştan gelişimini seyretmek en büyük haz.Balıklarım da gelişim yavaş yavaş tamamlanıyor. Sanıyorum 4-5 ay için de tam damızlık boya ulaşmış olacaklar dekor işini bu yaz başı halletmeye hedefliyordum ama hem gelişmeleri tamamlamalarını hemde yaz döneminde akvayum da yaşanan olumsuzlukları düşününce yaz sonuna ertelemeyi daha doğru buldum. Dekor tamamen planlanmış durum da bu ay itibari ile de malzemeleri yavaş yavaş temin etmeye başlayacağım özellikle istediğim kütükleri bulmam zaman alacak ama önümde vakit var. Dekor amamlandıktan sonra tankta discuslarım 6-7 adet melek ve iki tür sürü halinde yüzen tetralar olacak bunlardan biri mutlaka penguen diye bilinen teralar olacak muhteşem bir sürü balığı ve yabıba da bir tür daha bulacağım.
Sizler için biraz fotoğraf ve bir video çektim. Balıklar fotoğraftakinden çokdaha kırmızılar ama çekimlerde nedense renkler düzgün çıkmıyor aslına bakarsanız resimlerde çok iyi değil ama bu sefer lik idare edin artık.

Yemlemeyi artık daha fazla kuru yemleme yapmaya başladım mama tabiki veriyorum ama kuru yem daha fazla veriliyor pul ,granür yem ayırt etmeden yiyorlar gün de 6 defa yemleme yapılmaya devam ediliyor. Su değişimini gün aşırı yapmaya başladım , her su değişiminde 200 lt değisu değişimi gerçekleşiyor.
Şimdide fotoğraflara ve vidoya geçelim. Lütfen MAŞALLAHLARINIZI esirgemeyin.
Bunlar fotoğraflar.








Buda videomuz.
[VID]http://www.dailymotion.com/video/x1j673v_red-meloonnnn_animals[/VID]
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=afatih]Maşallah Dostum çok sağlıklı gözüküyorlar. İnşallah en kısa zamanda yavrularına kavuşursun.
Merhaba;
Kardeşim teşekkür ederim. Daha iyileri senin olsun. İnşallah bakalım yavaş yavaş pilanlama yapıyorum 3-4 aya kurulacak gibi.
[QUOTE=afatih]Maşallah Dostum çok sağlıklı gözüküyorlar. İnşallah en kısa zamanda yavrularına kavuşursun.
Bahsettiğin akvaryum gibi olacağına hiç şüphem yok.
Sağlıklı keyifli hobiler.
Selamlar.
[/QUOTE]Merhaba;
Kardeşim teşekkür ederim. Daha iyileri senin olsun. İnşallah bakalım yavaş yavaş pilanlama yapıyorum 3-4 aya kurulacak gibi.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=Volkan ULUĞ]Bugra bey tebrik ederim sizi maşallah her alanda beslemiş olduğunuz balıkların hakkını veriyorsunuz. Umarım hayalinizdeki tankı kurmak sizin için zor olmaz. Sizde bunu başarabilecek tecrübe bilgi yeterince var diye düşünüyorum.
Saygılar,
[/QUOTE]
Merhaba;
Volkan Bey öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Hayalimde ki tank için bir kaç arkadaşım var onlardan istediğim desteği alabilirsem çok daha güzel bir tank ortaya çıkacak diye düşünüyorum ama tank için hala biraz vakte ihtiyacım var , nedeni ise beslediğim tür iri bir ırk daha fazla balıklarım büyüyecek ve tam büyümelerini tamamlamadan ev yapımı mamayı bırakmak istemiyorum. Şuan balıkları hem ev yapımı mama hemde çeşitli türler de kuru yemlerle beslemekteyim tank kurulumunu gerçekleştirdikten sonra ev yapımı yemi keseceğim ve su bozulmayacağı için hergün su değişimi yapmama gerek kalmayacak.
[QUOTE=Volkan ULUĞ]Bugra bey tebrik ederim sizi maşallah her alanda beslemiş olduğunuz balıkların hakkını veriyorsunuz. Umarım hayalinizdeki tankı kurmak sizin için zor olmaz. Sizde bunu başarabilecek tecrübe bilgi yeterince var diye düşünüyorum.
Saygılar,
[/QUOTE]
Merhaba;
Volkan Bey öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Hayalimde ki tank için bir kaç arkadaşım var onlardan istediğim desteği alabilirsem çok daha güzel bir tank ortaya çıkacak diye düşünüyorum ama tank için hala biraz vakte ihtiyacım var , nedeni ise beslediğim tür iri bir ırk daha fazla balıklarım büyüyecek ve tam büyümelerini tamamlamadan ev yapımı mamayı bırakmak istemiyorum. Şuan balıkları hem ev yapımı mama hemde çeşitli türler de kuru yemlerle beslemekteyim tank kurulumunu gerçekleştirdikten sonra ev yapımı yemi keseceğim ve su bozulmayacağı için hergün su değişimi yapmama gerek kalmayacak.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=vel.erg]Ya ben bu discuslardan beslemeden ölürsem gözüm açık gidecek :( keşke bu balıklar bu kadar meşakkatli olmasalar…
Balıklarınız maaşallah çok güzeller gerçekten Allah sıkıntı yaşatmasın inşallah.[/QUOTE]
Merhaba;
Veli Bey öncelikle Allah kourusun Allah size uzun ömür versin. Discus beslemek büyük zevk tabii biraz da meşakatli. Bu hobiyi yapan arkadaşlar genel de evde vakit geçirmeyi seven insanlar olduğu için aslında bu bakım da evde vakit geçirmek için güzel bir kaynak oluyor. Discus aslında zahmetli bir iş değil su değişimi bu işin zahmeti ise en yüksek oranda su değişimi düzeninizi kurduysanız yarım saatinizi almaz. Dayanıklılık konusuna gelirsek beslediğim bir çok tüeden daha dayanıklılar ve bu türü beslemek gerçekten büyük bir zevk.
[QUOTE=vel.erg]Ya ben bu discuslardan beslemeden ölürsem gözüm açık gidecek :( keşke bu balıklar bu kadar meşakkatli olmasalar…
Balıklarınız maaşallah çok güzeller gerçekten Allah sıkıntı yaşatmasın inşallah.[/QUOTE]
Merhaba;
Veli Bey öncelikle Allah kourusun Allah size uzun ömür versin. Discus beslemek büyük zevk tabii biraz da meşakatli. Bu hobiyi yapan arkadaşlar genel de evde vakit geçirmeyi seven insanlar olduğu için aslında bu bakım da evde vakit geçirmek için güzel bir kaynak oluyor. Discus aslında zahmetli bir iş değil su değişimi bu işin zahmeti ise en yüksek oranda su değişimi düzeninizi kurduysanız yarım saatinizi almaz. Dayanıklılık konusuna gelirsek beslediğim bir çok tüeden daha dayanıklılar ve bu türü beslemek gerçekten büyük bir zevk.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=ensar1903]Teşekkürler abi.Evet sanırım dediğin gibi tekrar işe yarayacak gibi gözüküyor o tank.İhtiyacın olduğunda çağır abi.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim. İhtiyaç olursa gelme canın sıkıldığında gel balıkları birlikte izleyelim.
[QUOTE=ensar1903]Teşekkürler abi.Evet sanırım dediğin gibi tekrar işe yarayacak gibi gözüküyor o tank.İhtiyacın olduğunda çağır abi.Kolay gelsin. [/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim. İhtiyaç olursa gelme canın sıkıldığında gel balıkları birlikte izleyelim.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=ensar1903]Çok güzel hareketler bunlar.
Teşekkür ederim kardeşim. İnşallah daha iyisi senini olur. Sanıyorum aşağıya indirdiğimiz tankı çıkaracağız yukarıya gibi tekrardan.
[QUOTE=ensar1903]Çok güzel hareketler bunlar.

İnan kendi balıklarım yumurta dizmiş kadar sevindim abi.Bencede sağlam bir çift kendine ayır ve dene derim abi.MAŞALLAH 
[/QUOTE]
Teşekkür ederim kardeşim. İnşallah daha iyisi senini olur. Sanıyorum aşağıya indirdiğimiz tankı çıkaracağız yukarıya gibi tekrardan.
550 LT RED MELON TANKIM. ÇİFTLER HAZIR YUMURATLARD
[QUOTE=omardaing]Çok güzel olmuşlar maşallah. Yumurtalar mantarlaşmış mı? Yoksa ekranda mı öyle görünüyor?
[/QUOTE]
Merhaba;
Ömer Bey öncelikle teşekkür ederim. Yumuratalar da bir mantarlaşma yoktu sanıyorum fotoğrafta o şekilde çıktı ama tank kalabalık olduğundan ertesi gün yumurtaları yemişlerdi. İlk mesajlarımda da belirtmiştim yavru almak için uğraşmayı düşünmediğimi ama bu iki çift beni çok heyacanlandırdı en azından bir çifti ayırarak belki bir yavru alma ve büyütme tecrübeside discusta edinebilirim.
[QUOTE=omardaing]Çok güzel olmuşlar maşallah. Yumurtalar mantarlaşmış mı? Yoksa ekranda mı öyle görünüyor?
[/QUOTE]
Merhaba;
Ömer Bey öncelikle teşekkür ederim. Yumuratalar da bir mantarlaşma yoktu sanıyorum fotoğrafta o şekilde çıktı ama tank kalabalık olduğundan ertesi gün yumurtaları yemişlerdi. İlk mesajlarımda da belirtmiştim yavru almak için uğraşmayı düşünmediğimi ama bu iki çift beni çok heyacanlandırdı en azından bir çifti ayırarak belki bir yavru alma ve büyütme tecrübeside discusta edinebilirim.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler scorpion26, 09:58
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
