ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FroXxeS
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2006 13:00
Son Ziyaret:
14 Şubat 2018 00:27
Toplam Mesaj:
47 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sedat Çakırlar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Tekirdag
Meslek:
Ziraat Mühendisi-Zooteknist
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
250x50x65h akvaryum yapımı
Öncelikler ellerinize sağlık. Yukarda kemal bey yazınca bende direk nasıl boşalıcak su boşalmaz dedima ma aklıma bir soru takıldı sormak istedim. Sanırım su lavobo sifonu denen şeyin olduğu kısıma ustte gelmiyor tek geliş yeri cam üzerindeki deliklermidir acaba ? birde eğer öyle ise o alttaki deliklerden geliyor ise su , sump a gelen su ile motorden akvaryuma gelen suyu nasıl dengeliyorsunuz çünkü su seviyesinden oldukça aşağıda ve bana öyle geliyorki elektirikler kesildiğinde sumptan akvaryuma su çıkışı olmiyacak fakat akvaryum o deliklerin hizzasına kadar boşalıcak sanki ?.FroXxeS 2011-05-18 01:00:57
Öncelikler ellerinize sağlık. Yukarda kemal bey yazınca bende direk nasıl boşalıcak su boşalmaz dedima ma aklıma bir soru takıldı sormak istedim. Sanırım su lavobo sifonu denen şeyin olduğu kısıma ustte gelmiyor tek geliş yeri cam üzerindeki deliklermidir acaba ? birde eğer öyle ise o alttaki deliklerden geliyor ise su , sump a gelen su ile motorden akvaryuma gelen suyu nasıl dengeliyorsunuz çünkü su seviyesinden oldukça aşağıda ve bana öyle geliyorki elektirikler kesildiğinde sumptan akvaryuma su çıkışı olmiyacak fakat akvaryum o deliklerin hizzasına kadar boşalıcak sanki ?.
ramirezi çifti hakkında
Çok teşekkür ederim yardımlarınız için vizelerimden daha kum koyanadım ama kısmetse yarın koyucam iyişallah. Silis yada kuars kum olur sanırm. Bir miktarda cripto ekerim ve anabias koyarım bunlar olur heralde ?.
Çok teşekkür ederim yardımlarınız için vizelerimden daha kum koyanadım ama kısmetse yarın koyucam iyişallah. Silis yada kuars kum olur sanırm. Bir miktarda cripto ekerim ve anabias koyarım bunlar olur heralde ?.
Bakalım ipin ucu bize gelicek mi?
[QUOTE=GhastLy]Lisanssız windows kurmak ta yasal değil, türkiyedeki bilgisayarların 9/10 u lisanssız
Filtreyi kaldırsak veya kurmasak nerden anlayacaklar onu anlamadım herşeyin denetimi kusursuz yapıyorlar sanki, evde isteyen istediğini yapabilir, polis kapıyı çalsa gider 2 tıkta filtreyi tekrar açar çok mu zor acaba
[/QUOTE]
[QUOTE=NoFeaR]Bence illa bir çözümü bulunur çoğu bilgisayarda filtre olmaz kimse kullanmaz..[/QUOTE]
O filitre bilgisayarlara kurduğumuz filitreden olmadığı için o şekilde açıp kapama yok malesef. Zaten o tarz bişiy olsa bukadar özgürlük için tantana yapmaz kimse. Filtre paketinizde olan bir filtre internet üzerinden.
[QUOTE=WorkAndPass]İyi de bunun nesini tartışıyoruz anlayamadım.
İşte sorun ordaki bu sefer malesef okadar basit değil. Kimse reklamlardaki alt yazıları okumaz bu yüzdende herkeze çok basit geliyor bu olay halbuki önemli ayrıntılar alt yazıda gizlidir. Şöyleki evet dediğiniz gibi dns ayarlarını değiştirirz yada nebilym tunnell leri kullanırız fakat bu 22 ağustostan sonra böyle olmiyacak. Herkezin interneti, bilgisayarı tek bir noktadan yönetilicek filtrelenicek. Buda sizin yaptığınız en ufak şeyin dahi ordan anında görülebiliceği demek. Birde dns ayarlarını değiştirmek yada herhangi bir şeklilde filtreyi aşmanın yasal bir suç olduğunuda hesaba katarsak. Siz dns yi değiştirdiğiniz ayn suç işlediniz ve anında kapınıza polis dayanabilir demek oluyor ;) Zaten o denli basit olsaydı insanlar bukadar karşı çıkmazdı bu olaya.
Zaten bu sistemle yapılmak istenen KOYUN SÜRÜSÜnü oluşturabilmek. Bunun en kolay yolu cocuklardan başlanılarak yapılmak. İnternetin sansürlenmesi demek insanların özgürlüğünün alınması demek. Özgür basının yok olması demek. İnsanların düşüncelerini özgürce ifade edebiliceği ortamların yok olması demek. insanların araştırmlarının devletin belirlediği istediği yazılmasına izin verdiği ve yazdırdığı yazılar dışında hiç bir yerden araştırma yapılamamsı demek. Robot bir toplum eğiterek herşeye boyun eğmesi ve itağat etmesini sağlamak amaçlı.
İnsanlar diyorki nye bukadar abartıyorsunuz standart paket var şu ankinin aynısı ama öyle değil yne dediğim gibi alt yazıyı ufak diye kimse okumuyor. Standart paket dahai sınırlama içeren bir paket şu anki internet özgürlüğü bitiyor.
Bü yüzdenki demokrasi toplumunda özgürlüğün engellenmesi insanlara yapılan en büyük hakarettir işlenen süçtür adını ne koyarsanız artık...
FroXxeS 2011-05-11 11:19:31
[QUOTE=GhastLy]Lisanssız windows kurmak ta yasal değil, türkiyedeki bilgisayarların 9/10 u lisanssız
Filtreyi kaldırsak veya kurmasak nerden anlayacaklar onu anlamadım herşeyin denetimi kusursuz yapıyorlar sanki, evde isteyen istediğini yapabilir, polis kapıyı çalsa gider 2 tıkta filtreyi tekrar açar çok mu zor acaba
[/QUOTE][QUOTE=NoFeaR]Bence illa bir çözümü bulunur çoğu bilgisayarda filtre olmaz kimse kullanmaz..[/QUOTE]
O filitre bilgisayarlara kurduğumuz filitreden olmadığı için o şekilde açıp kapama yok malesef. Zaten o tarz bişiy olsa bukadar özgürlük için tantana yapmaz kimse. Filtre paketinizde olan bir filtre internet üzerinden.
[QUOTE=WorkAndPass]İyi de bunun nesini tartışıyoruz anlayamadım.
Bu konu sanırım geçen hafta içinde açıklanmıştı. Bazı kelimeler içeren siteler açılmayacaktı.
Ama
bilgisayarınıza Filtre programını kurar ve onun için özel geliştirilen
ADSL hizmetini alır iseniz bi siteler açılmayacaktır.
Yani
kısacası Aile Koruma Şifresi alıp o şekilde internete bağlanırsanız
bahsi geçen kelimelerin geçtiği siteler bilgisayarınızdaki ve internet
hizmetiniz nedeniyle açılmayacaktır.
Kısacası
sonuca varacak olur isek, abartılacak bir şey yok, Youtube de
yasaklanmamış mıydı.? Yasaklandı da ne oldu, hangi Türk Vatandaşı
Youtube'den mahrum kaldı.? Yok özel programlar, yok DNS ayarları ve daha
farklı işlemler ile yine girmedik mi Youtube'ye.? Yani bu sansürler, bu
yasaklar, yasakları çiğnemek konusunda Dünya'da 1 numarada kendine yer
etmiş TÜRK MİLLETİ'ne sökmez :)
Çok basit bir
örnek verecek olur isek benim bilgisaarımda DNS ayarları yapılmadığı
için Youtube videoları açılmıyor, ama eminim ki internet kullanıcıların
%90'ı çok rahat bir şekilde bu siteye giriyorlardır :)
O nedenle sansür mansür hikaye, Türk Milleti onun da çözümünü bulur merak etmeyin :)
[/QUOTE]
İşte sorun ordaki bu sefer malesef okadar basit değil. Kimse reklamlardaki alt yazıları okumaz bu yüzdende herkeze çok basit geliyor bu olay halbuki önemli ayrıntılar alt yazıda gizlidir. Şöyleki evet dediğiniz gibi dns ayarlarını değiştirirz yada nebilym tunnell leri kullanırız fakat bu 22 ağustostan sonra böyle olmiyacak. Herkezin interneti, bilgisayarı tek bir noktadan yönetilicek filtrelenicek. Buda sizin yaptığınız en ufak şeyin dahi ordan anında görülebiliceği demek. Birde dns ayarlarını değiştirmek yada herhangi bir şeklilde filtreyi aşmanın yasal bir suç olduğunuda hesaba katarsak. Siz dns yi değiştirdiğiniz ayn suç işlediniz ve anında kapınıza polis dayanabilir demek oluyor ;) Zaten o denli basit olsaydı insanlar bukadar karşı çıkmazdı bu olaya.
Zaten bu sistemle yapılmak istenen KOYUN SÜRÜSÜnü oluşturabilmek. Bunun en kolay yolu cocuklardan başlanılarak yapılmak. İnternetin sansürlenmesi demek insanların özgürlüğünün alınması demek. Özgür basının yok olması demek. İnsanların düşüncelerini özgürce ifade edebiliceği ortamların yok olması demek. insanların araştırmlarının devletin belirlediği istediği yazılmasına izin verdiği ve yazdırdığı yazılar dışında hiç bir yerden araştırma yapılamamsı demek. Robot bir toplum eğiterek herşeye boyun eğmesi ve itağat etmesini sağlamak amaçlı.
İnsanlar diyorki nye bukadar abartıyorsunuz standart paket var şu ankinin aynısı ama öyle değil yne dediğim gibi alt yazıyı ufak diye kimse okumuyor. Standart paket dahai sınırlama içeren bir paket şu anki internet özgürlüğü bitiyor.
Bü yüzdenki demokrasi toplumunda özgürlüğün engellenmesi insanlara yapılan en büyük hakarettir işlenen süçtür adını ne koyarsanız artık...
ramirezi çifti hakkında
Onun bitkili akvaryumunda yumurta döküyormuşlar. Benim koyduğum akvaryum da bitki yok hatta kum dahi yok yavrulara bakmak kolay olsun diye koymamıştım. Ama sanırm dediğinizden bunun bir hata olduğunu anlıyorum. Eski ortamlarında yakın bir ortam yaratmam gerek sanırm. :S
Onun bitkili akvaryumunda yumurta döküyormuşlar. Benim koyduğum akvaryum da bitki yok hatta kum dahi yok yavrulara bakmak kolay olsun diye koymamıştım. Ama sanırm dediğinizden bunun bir hata olduğunu anlıyorum. Eski ortamlarında yakın bir ortam yaratmam gerek sanırm. :S
ramirezi çifti hakkında
Bende bir çift bolovni ramirezi mevcut fakat bir bir buçuk aydır yumurta dökmediler hatta erkek dişiyi istemiyor sanki. Nedenşnş çözemedim. Ramirezileri burdan bir abim hediye etti ve onda sürekli yumurta döküyorlarmış ve o bıkmış. Yavru büyütme ile de ügraşmak zor geldiği için yavrulara bakmıyormuş bile. Bende alıp yavrularına bakarım dedim fakat onları ayrı bir akvaryuma koymama rağmen. halen birşey yok ve hatta dediğim gibi benim gözlemlerime göre resmen erkek dişiyi iştemiyor sanki bununda sevebini çözemedim. Acaba neden böyle yaparlar niye yumurtlamiyorlardır ? Şimdiden yardımlarınız için cok teşekkürler.
Bende bir çift bolovni ramirezi mevcut fakat bir bir buçuk aydır yumurta dökmediler hatta erkek dişiyi istemiyor sanki. Nedenşnş çözemedim. Ramirezileri burdan bir abim hediye etti ve onda sürekli yumurta döküyorlarmış ve o bıkmış. Yavru büyütme ile de ügraşmak zor geldiği için yavrulara bakmıyormuş bile. Bende alıp yavrularına bakarım dedim fakat onları ayrı bir akvaryuma koymama rağmen. halen birşey yok ve hatta dediğim gibi benim gözlemlerime göre resmen erkek dişiyi iştemiyor sanki bununda sevebini çözemedim. Acaba neden böyle yaparlar niye yumurtlamiyorlardır ? Şimdiden yardımlarınız için cok teşekkürler.
Strafor koli
Öncelikle şunu belirtiyim ki benim strafor kutu aramaktaki amacım içerisine direk su doldurup balık yollamak amaçlı değil tabikide. Benim amacım içine su doldurum tank gibi kullanmak. Su piresi yada kerevitleri, karidesleri, yavruları koyabiliceğim tanklar oluşturmak. Niye bu yola başvuruyorsunuz derseniz; kömürlük gibi bir yer var oraya set yaptırmayı planlıyorum. Malum bir set yaptırmak nerden baksanız 200-300 tl yi bulur maksimum. Bende öğrenci olduğum için en azından 3-4 ay kadar bir şekilde idare etmek ondan sonra profil sete göre cama camları yaptırmak. Bende bir adet mevcut o kolilerden ve kısa kenarına cam yapıştırdım hiçbir sızıntı yok. Şu an hatta elma salyangozları baya sevdi salkım salkım yumarta dolduruyorlar.
Cevaplarınız içinde çok teşekkürler.
Öncelikle şunu belirtiyim ki benim strafor kutu aramaktaki amacım içerisine direk su doldurup balık yollamak amaçlı değil tabikide. Benim amacım içine su doldurum tank gibi kullanmak. Su piresi yada kerevitleri, karidesleri, yavruları koyabiliceğim tanklar oluşturmak. Niye bu yola başvuruyorsunuz derseniz; kömürlük gibi bir yer var oraya set yaptırmayı planlıyorum. Malum bir set yaptırmak nerden baksanız 200-300 tl yi bulur maksimum. Bende öğrenci olduğum için en azından 3-4 ay kadar bir şekilde idare etmek ondan sonra profil sete göre cama camları yaptırmak. Bende bir adet mevcut o kolilerden ve kısa kenarına cam yapıştırdım hiçbir sızıntı yok. Şu an hatta elma salyangozları baya sevdi salkım salkım yumarta dolduruyorlar.
Cevaplarınız içinde çok teşekkürler.
Strafor koli
Daha önce böyle bir ko nu açılmışmıydo bilmiyorum fakat akvaryumculara balıkların gönderildiği strafor kutular var. Onlardan nerde bulunur bilen varmı nerde satılır.Büyük ihtimal çoğu kişi balıkçılarda diyecektir. Yenen balık kolileri yani ama onlar hem kısa oluyorlar hemde balıkların suları aksın diye onların delikleri mevcut bana delik olmaması lazım içerisine su doldurduğumda su kaçırmaması lazımki delik olmadığı sürecede kaçak yapmamaktalar. Nerden nasıl temin edebilirm acaba?? Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler..
Daha önce böyle bir ko nu açılmışmıydo bilmiyorum fakat akvaryumculara balıkların gönderildiği strafor kutular var. Onlardan nerde bulunur bilen varmı nerde satılır.Büyük ihtimal çoğu kişi balıkçılarda diyecektir. Yenen balık kolileri yani ama onlar hem kısa oluyorlar hemde balıkların suları aksın diye onların delikleri mevcut bana delik olmaması lazım içerisine su doldurduğumda su kaçırmaması lazımki delik olmadığı sürecede kaçak yapmamaktalar. Nerden nasıl temin edebilirm acaba?? Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler..
Pahalıya patlıyan akvaryumum
Nedemek elimden geldiğince bildiğim kadarı ile yanıtlamaya çalıştım. Büyük ihtimalle azda olsa camın esneme yapabilmesi için o sitraforu koymak gerekiyor zaten ki kartında o işi bence izolasyon straforundan (yani mavi sert strafordan) daha iyi görmüştür neden diyecek olurcanız benim düşünceme göre o izolasyon straforları bilindiği üzere sern daha sık bir yapıdalar. Ben şahsen onlardan ziyade beyaz olan sıtraforlar var onlardan koymaktan yanayım. Çünkü daha yumuşaklar esneme için daha iyi olduğunu düşünüyorum. Okadar boşluk aslında çokta sorun olmaya bilir altında kartonda varmış ki dediğiniz gibi suyu tekrar oturtmak balıkların sitrese girmesi strasten çıkma süresi derken baya bir zaman alır. Şüan için sadece gözlemleyin bence 1mm gibi bişey olduğundan problem yaratmaz. Mesafe artarsa eğer riske atmayın akvaryumu derim önleminizi alın şu an için çok sorun değil anladığm kadarı ile.
Nedemek elimden geldiğince bildiğim kadarı ile yanıtlamaya çalıştım. Büyük ihtimalle azda olsa camın esneme yapabilmesi için o sitraforu koymak gerekiyor zaten ki kartında o işi bence izolasyon straforundan (yani mavi sert strafordan) daha iyi görmüştür neden diyecek olurcanız benim düşünceme göre o izolasyon straforları bilindiği üzere sern daha sık bir yapıdalar. Ben şahsen onlardan ziyade beyaz olan sıtraforlar var onlardan koymaktan yanayım. Çünkü daha yumuşaklar esneme için daha iyi olduğunu düşünüyorum. Okadar boşluk aslında çokta sorun olmaya bilir altında kartonda varmış ki dediğiniz gibi suyu tekrar oturtmak balıkların sitrese girmesi strasten çıkma süresi derken baya bir zaman alır. Şüan için sadece gözlemleyin bence 1mm gibi bişey olduğundan problem yaratmaz. Mesafe artarsa eğer riske atmayın akvaryumu derim önleminizi alın şu an için çok sorun değil anladığm kadarı ile.
Ölmüş balığı kurutma (PİRANA)
Kurutarak kurtların etini derisini yemesine izin verirsen güneşte kemiklerine hiç bir zarar gelmeden kurtarabilirsin bence ama buda kokuya sebebiyet verir. Tabi sen bir ara tutlamışsın tabi tuzu iken bu işlem olmaz. Haşlama olayından sonra eti didiklerken krilma ihtimali olabilir bence. İyi şanslar kolaygelsin
Kurutarak kurtların etini derisini yemesine izin verirsen güneşte kemiklerine hiç bir zarar gelmeden kurtarabilirsin bence ama buda kokuya sebebiyet verir. Tabi sen bir ara tutlamışsın tabi tuzu iken bu işlem olmaz. Haşlama olayından sonra eti didiklerken krilma ihtimali olabilir bence. İyi şanslar kolaygelsin
Pahalıya patlıyan akvaryumum
[Quote=hayvansever1234] Yol düz o anlamda demedim.Coğu kişi, dikkatsiz ve çok hızlı gittiği için dedim.Yoksa dümdüz gidiyor sadece yokuşlar var. [/QUOTE]
Evet bu dediğiniz doğru. Benimde o yolda bastoğım oldu. Fakat bir gün radara yakalandım gerci yakalandığım hız 100 yada 110 km filandı fakat ceza yememek için köy yollarına daldım çevirmeden önce.
alldahtan
daha sorada gelmedi öyle bişiy
amaa ozamandan beri free ve yavaş bir
şekilde gidiyorum o yolda(nekadar sıkılsamda tın tın gitmekten neyapim.
).
[Quote=levent-ediz] Geçmiş olsun froxxes...ben kendimi bahtsız sanırdım aslında. sizinki ile kıyaslanamz tabii ama benimde bir sıkıntım vardı akvaryumumla ilgili... benim akvaryum ebatları 130x70x35.. akvaryum su kaçırmaya başlamıştı ve 3. yapıştırmada oldu anca..tabii bu olana kadar baya bi çile çektim tahmin edersiniz-kurutma,doldur boşalt,su faturası-neyse sonunda yapıştı ama şimdi fobi oldu bu bende..hep kontrol ediyorum altta ıslaklık var mı diye..sormak istediğim şey şu; 1)ön ve arka 2büyük camı tutan üstteki silikonlu ara cam(kuşak) çözülürse akıtma olur mu yine?
Teşekkürler levent bey.
Aslında akvaryumu yapıştırırken benimde ençok korktuğum şey buydu. Hatta şöle bir olay oldu deneme amaçlı hortumla suyu doldurdum çeşmeyi kapadım hortumuda çeşmeden çıkarıp balkona getirdim derken akvaryumun içinden çıkarmayı unutmuşum. 10 dk sonra kaçak varmı dye bakiyim dedim akvaryum yarııyakadar boş tamam dedim mahfoldum yandık.
O gene hortum suyu boşaltmış. Neyse uzatmiyim sizin sorularınıza bildiğimkadarı ile yanıt vermeye çalışıyım.
1-)kuşak ile cam arasında hava boşluğu kalmicak bir şekilde yapıştırdıysanız kolay kolay çözülmez zaten. Ama çözüldüğünü varsayarsak. Çözülen kısım baya bir esneme yapar. Ama hızlı bir şekilde çözünmediyse bence su kaçağı olmaz. Hava boşluğu yok ise düzgün yapıştırdıysanız korkmayın derşm.
2-)Bence işte bu sorun diyebilirim.Neden diyeceksiniz o kağıt girecekkadar olan boşluk artarsa çok büyük sorunlar yaşarsınız akvaryum tabanında çatlamaya sebep olabilir bir süre sonra. Tam olarak tabanın neresinde nekadar bir mesafede bu şekilde bir sorun var bilemiyorum. Şu an 130*70 lik tabanın çoğu oturuyor sanırm o yuzden sorun yaratmaz kanımca lakin orası artınca yaratabilirmi yaratabilir. Dediğim gibi tabanda nekadar yerde böyle bir sorun var bilmedende yorum pek doğru olmaz. Ama tabandan açılma olmazı çok zor bi ihtimal bildiğimkadarı ile .
Ama kayıt kuşak olayından korkmayın bence zaten 3kere silikon çekmişsinizki muhtemelen kayıt kuşağıda güzel yapıştırmışsınızdır diye düşünüyorum. Bu konuda içiniz rahat olabilir.
[Quote=azalea]Ağbicim çok geçmiş olsun allahtan sana bir şey olmamış üzüldüm:(
[/QUOTE]
Çok sağol abi öyle büyük bir kaza değildi allahtan. Hiç birşey olmadı sinirlendimdim drek indim arabadan bağırmaya çağırmaya başladım.
Öteki adam hala arabada olayın şoku ile şapşal şapşal bakiodu. Bir saat inmedi arabadan öylecene baktı. 
FroXxeS 2011-04-04 10:55:40
[Quote=hayvansever1234] Yol düz o anlamda demedim.Coğu kişi, dikkatsiz ve çok hızlı gittiği için dedim.Yoksa dümdüz gidiyor sadece yokuşlar var. [/QUOTE]
Evet bu dediğiniz doğru. Benimde o yolda bastoğım oldu. Fakat bir gün radara yakalandım gerci yakalandığım hız 100 yada 110 km filandı fakat ceza yememek için köy yollarına daldım çevirmeden önce.
alldahtan
daha sorada gelmedi öyle bişiy
amaa ozamandan beri free ve yavaş bir
şekilde gidiyorum o yolda(nekadar sıkılsamda tın tın gitmekten neyapim.
).
[Quote=levent-ediz] Geçmiş olsun froxxes...ben kendimi bahtsız sanırdım aslında. sizinki ile kıyaslanamz tabii ama benimde bir sıkıntım vardı akvaryumumla ilgili... benim akvaryum ebatları 130x70x35.. akvaryum su kaçırmaya başlamıştı ve 3. yapıştırmada oldu anca..tabii bu olana kadar baya bi çile çektim tahmin edersiniz-kurutma,doldur boşalt,su faturası-neyse sonunda yapıştı ama şimdi fobi oldu bu bende..hep kontrol ediyorum altta ıslaklık var mı diye..sormak istediğim şey şu; 1)ön ve arka 2büyük camı tutan üstteki silikonlu ara cam(kuşak) çözülürse akıtma olur mu yine?
2)akvaryum tabanı ile mobilya arasında kağıt girecek kadar
bir boşluk var yani mobilya tabanında göçme var. Bu da açılmaya sebep
olur mu?
[/QUOTE]
Teşekkürler levent bey.
Aslında akvaryumu yapıştırırken benimde ençok korktuğum şey buydu. Hatta şöle bir olay oldu deneme amaçlı hortumla suyu doldurdum çeşmeyi kapadım hortumuda çeşmeden çıkarıp balkona getirdim derken akvaryumun içinden çıkarmayı unutmuşum. 10 dk sonra kaçak varmı dye bakiyim dedim akvaryum yarııyakadar boş tamam dedim mahfoldum yandık.
O gene hortum suyu boşaltmış. Neyse uzatmiyim sizin sorularınıza bildiğimkadarı ile yanıt vermeye çalışıyım.1-)kuşak ile cam arasında hava boşluğu kalmicak bir şekilde yapıştırdıysanız kolay kolay çözülmez zaten. Ama çözüldüğünü varsayarsak. Çözülen kısım baya bir esneme yapar. Ama hızlı bir şekilde çözünmediyse bence su kaçağı olmaz. Hava boşluğu yok ise düzgün yapıştırdıysanız korkmayın derşm.
2-)Bence işte bu sorun diyebilirim.Neden diyeceksiniz o kağıt girecekkadar olan boşluk artarsa çok büyük sorunlar yaşarsınız akvaryum tabanında çatlamaya sebep olabilir bir süre sonra. Tam olarak tabanın neresinde nekadar bir mesafede bu şekilde bir sorun var bilemiyorum. Şu an 130*70 lik tabanın çoğu oturuyor sanırm o yuzden sorun yaratmaz kanımca lakin orası artınca yaratabilirmi yaratabilir. Dediğim gibi tabanda nekadar yerde böyle bir sorun var bilmedende yorum pek doğru olmaz. Ama tabandan açılma olmazı çok zor bi ihtimal bildiğimkadarı ile .
Ama kayıt kuşak olayından korkmayın bence zaten 3kere silikon çekmişsinizki muhtemelen kayıt kuşağıda güzel yapıştırmışsınızdır diye düşünüyorum. Bu konuda içiniz rahat olabilir.
[Quote=azalea]Ağbicim çok geçmiş olsun allahtan sana bir şey olmamış üzüldüm:(
Çok sağol abi öyle büyük bir kaza değildi allahtan. Hiç birşey olmadı sinirlendimdim drek indim arabadan bağırmaya çağırmaya başladım.
Öteki adam hala arabada olayın şoku ile şapşal şapşal bakiodu. Bir saat inmedi arabadan öylecene baktı. 
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
