ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ebubekirlsd
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
46
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Kasım 2011 10:49
Son Ziyaret:
14 Haziran 2026 02:55
Toplam Mesaj:
43 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ebubekir ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
15 Kasım 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ebubekir ÖZTÜRK
60x35x30 Tetra
150x50x60 Green Terror
30x20x20 Betta
SON 10 MESAJI
Melek Balığı Cinsiyet Ayrımı
Anubias yaprağını kesip başka tanka aldım. Su sıcaklığı aynı seviyede. Yumurtaların üzerine gelecek şekilde hava veriyorum şu an. Bir erkek bir dişi ise bunlar yumurtaların döllenmemiş olması ihtimali ortadan kalkıyor o halde.
Anubias yaprağını kesip başka tanka aldım. Su sıcaklığı aynı seviyede. Yumurtaların üzerine gelecek şekilde hava veriyorum şu an. Bir erkek bir dişi ise bunlar yumurtaların döllenmemiş olması ihtimali ortadan kalkıyor o halde.
Melek Balığı Cinsiyet Ayrımı
Selamlar arkadaşlar,
Çift olduklarını zannettiğim balıklarımı karma akvaryuma naklettim. Dün sabah Anubias yaprağına yumurta döşemiş olduklarını farkettim. Fakat yumurtaların tamamına yakını mantarlaştı. Su değerlerimin iyi olduğunu biliyorum. Yumurtaların döllenmemiş olmasından şüpheleniyorum. Acaba bir dişi, bir erkek olduklarını düşündüğüm balıkların ikiside dişi mi ? Araştırdım fakat elde ettiğim bilgiler ile ayrımı kesin olarak yapamadım. Yardımınızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211733371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743571.jpg[/IMG]
Selamlar arkadaşlar,
Çift olduklarını zannettiğim balıklarımı karma akvaryuma naklettim. Dün sabah Anubias yaprağına yumurta döşemiş olduklarını farkettim. Fakat yumurtaların tamamına yakını mantarlaştı. Su değerlerimin iyi olduğunu biliyorum. Yumurtaların döllenmemiş olmasından şüpheleniyorum. Acaba bir dişi, bir erkek olduklarını düşündüğüm balıkların ikiside dişi mi ? Araştırdım fakat elde ettiğim bilgiler ile ayrımı kesin olarak yapamadım. Yardımınızı rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211733371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070420211743571.jpg[/IMG]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Alpercicek35]Al dostum bir tane 40-50 TL difüzör uraştığına, Co2 yazık oluyor. Deneme yapar iken şekere verdiğin para ile difüzör alırsın :)[/QUOTE]
Param var [:)))]
Ama kendi elimden çıkan ekipmanın işe yaradığını görmenin keyfini 40-50 TL’ye satın alamam [:)]
[QUOTE=Alpercicek35]Al dostum bir tane 40-50 TL difüzör uraştığına, Co2 yazık oluyor. Deneme yapar iken şekere verdiğin para ile difüzör alırsın :)[/QUOTE]
Param var [:)))]
Ama kendi elimden çıkan ekipmanın işe yaradığını görmenin keyfini 40-50 TL’ye satın alamam [:)]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Cengizhan06]Bitkilerin yakınına bu kabarcıkları nasıl ulaştıracaksınız ki?Bence bitkilerin yakınına ulaştırmaya çalışmayın.Filtreniz iç filtreyse su çıkış kısmına yakın konumlandırırsanızda bu karbondioksitin akvaryumda çözülmesinden çok havalanması sebebiyle büyük bir kayıp olabilir. Ihlamur ağacının dalından bir parça ile difüzör yapılabiliyor.Ben zamanında küçük akvaryumuma hava hortumunun içine filtre süngeri sıkıştırarak difüzör yapmıştım.Güzelde çözüyordu.[/QUOTE]
Ağaç dalından difüzörü deneyeceğim. Ben de sünger sıkıştırmaya çalıştım ama istediğim sonucu alamadım. Belki süngerin gözeneklerinin büyük olmasından dolayı idi. Tekrar deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Enes Demir]
Su yüzeyine çıkan kabarcıkların çoğu yüzeydeki havaya karışıp gider. Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır. Dış filtre kullanıyorsanız, su çıkış kısmına yakın bı yerde yapmış olduğunuz difüzörü bulundurmanız daha sağlıklı olabilir. Suya karışım daha iyi bir şekilde olabilir.
İç filtre kullanıyorsanız, iç filtre akıntısının en uç olduğu noktaya yerleştirmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
''Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır.'' ve olabildiğince fazla su içerisinde kalmasıdır diye tamamlayabilir miyiz ?[:)]
[QUOTE=Kınayu]
O artık difüzyona ayrı bir teknolojiye giriyor onu nasıl yapmayı sağlamayı düşünüyorsun [:)] Bu gayet güzel o zaman Reaktör alman lazım bence [:)]
[/QUOTE]
Mühendis kimliğimden mütevellit yapamadığım noktada satın almayı düşünüyorum abi.[:)] İlk aşamayı bir halledeyim. Onu da yaparım[:nazar:][EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-19 20:40:17[/EDIT]
[QUOTE=Cengizhan06]Bitkilerin yakınına bu kabarcıkları nasıl ulaştıracaksınız ki?Bence bitkilerin yakınına ulaştırmaya çalışmayın.Filtreniz iç filtreyse su çıkış kısmına yakın konumlandırırsanızda bu karbondioksitin akvaryumda çözülmesinden çok havalanması sebebiyle büyük bir kayıp olabilir. Ihlamur ağacının dalından bir parça ile difüzör yapılabiliyor.Ben zamanında küçük akvaryumuma hava hortumunun içine filtre süngeri sıkıştırarak difüzör yapmıştım.Güzelde çözüyordu.[/QUOTE]
Ağaç dalından difüzörü deneyeceğim. Ben de sünger sıkıştırmaya çalıştım ama istediğim sonucu alamadım. Belki süngerin gözeneklerinin büyük olmasından dolayı idi. Tekrar deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Enes Demir]
Su yüzeyine çıkan kabarcıkların çoğu yüzeydeki havaya karışıp gider. Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır. Dış filtre kullanıyorsanız, su çıkış kısmına yakın bı yerde yapmış olduğunuz difüzörü bulundurmanız daha sağlıklı olabilir. Suya karışım daha iyi bir şekilde olabilir.
İç filtre kullanıyorsanız, iç filtre akıntısının en uç olduğu noktaya yerleştirmeniz gerekiyor.[/QUOTE]
''Önemli olan kabarcıkların çıkabildiğince ince çıkmasıdır.'' ve olabildiğince fazla su içerisinde kalmasıdır diye tamamlayabilir miyiz ?[:)]
[QUOTE=Kınayu]
O artık difüzyona ayrı bir teknolojiye giriyor onu nasıl yapmayı sağlamayı düşünüyorsun [:)] Bu gayet güzel o zaman Reaktör alman lazım bence [:)]
[/QUOTE]
Mühendis kimliğimden mütevellit yapamadığım noktada satın almayı düşünüyorum abi.[:)] İlk aşamayı bir halledeyim. Onu da yaparım[:nazar:][EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-19 20:40:17[/EDIT]
Co2 Tankta Çözmek
[QUOTE=Enes Demir]
Çok büyük bir kayıp var %90 kadar :))
Difüzör oneririm eğer imkanınız yoksa belirli dallar ile difüzör yapan abiler var. Zeytin dalı gibi . Tecrübesi olan yazar :)) yutuptan bakabilirsiniz :))
Yada iç filtreniz varsa, iç filtrenin hava hortumunun ucunda tıpa olur. Oraya sokabilginiz kadar pamuk sokun, çıkması çok zor çünkü eğimi var. Keşke şırınga ile uğraşmasaydiniz. Ama tipada %20 kök kayıp var. Difüzör de ise %3 luk . [/QUOTE]
Verdiğin fikir için teşekkür ederim. Küçük akvaryumda gösterdiğin yöntemi deneyeceğim.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık bunu sen yaptıysan daha ne kadar çözünme sağlaya bilirsin ? Gayet başarılı bence hiç karıştırma [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim abi. Biraz uğraştım görselliği iyileştirmek için [:)]
Öğrenmek istediğim; bu şekilde gaz kabarcıklarının direk su yüzeyine çıkması yeterli mi yoksa kabarcıkları bitkilerin yakınlarına ulaştırmam mı gerekiyor? Bilgi verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-08 19:16:32[/EDIT]
[QUOTE=Enes Demir]
Çok büyük bir kayıp var %90 kadar :))
Difüzör oneririm eğer imkanınız yoksa belirli dallar ile difüzör yapan abiler var. Zeytin dalı gibi . Tecrübesi olan yazar :)) yutuptan bakabilirsiniz :))
Yada iç filtreniz varsa, iç filtrenin hava hortumunun ucunda tıpa olur. Oraya sokabilginiz kadar pamuk sokun, çıkması çok zor çünkü eğimi var. Keşke şırınga ile uğraşmasaydiniz. Ama tipada %20 kök kayıp var. Difüzör de ise %3 luk . [/QUOTE]
Verdiğin fikir için teşekkür ederim. Küçük akvaryumda gösterdiğin yöntemi deneyeceğim.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Kardeşim ellerine emeklerine sağlık bunu sen yaptıysan daha ne kadar çözünme sağlaya bilirsin ? Gayet başarılı bence hiç karıştırma [:iyi:][/QUOTE]
Değerli yorumun için teşekkür ederim abi. Biraz uğraştım görselliği iyileştirmek için [:)]
Öğrenmek istediğim; bu şekilde gaz kabarcıklarının direk su yüzeyine çıkması yeterli mi yoksa kabarcıkları bitkilerin yakınlarına ulaştırmam mı gerekiyor? Bilgi verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-02-08 19:16:32[/EDIT]
Co2 Tankta Çözmek
Merhaba arkadaşlar, resimdeki gaz çıkışı tankta co2 yi çözmek için yeterli midir ? Yoksa gaz kabarcıklarını bütün tanka dağıtmak için difüzör filtre çıkışına yerleştirmesi mi gerekiyor?
Teşekkür ederim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070220212227441.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, resimdeki gaz çıkışı tankta co2 yi çözmek için yeterli midir ? Yoksa gaz kabarcıklarını bütün tanka dağıtmak için difüzör filtre çıkışına yerleştirmesi mi gerekiyor?
Teşekkür ederim [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/070220212227441.jpg[/IMG]
Kaya Cinsi
Sülfamik asit ile tepkimeye girmedi. Sadece beyaz kısımlar hidroklorik asit ile tepkimeye girdi.[QUOTE=Eldurmaz]Bir jasper türevi. İçindeki beyazlıklar ya kuvarsit ya da kalsit damarı. Hidroklorik asit ile kalsit olup olmadığını anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Galiba haklısınız. [QUOTE=Altispinoza]Maple leaf stonea benzettim. Ama muhteviyat farklı olabilir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222441.jpg[/IMG]
Şu bilgilere ulaştım. Su sertliğine etkisi düşük gibi görünüyor.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-31 14:51:48[/EDIT]
Sülfamik asit ile tepkimeye girmedi. Sadece beyaz kısımlar hidroklorik asit ile tepkimeye girdi.[QUOTE=Eldurmaz]Bir jasper türevi. İçindeki beyazlıklar ya kuvarsit ya da kalsit damarı. Hidroklorik asit ile kalsit olup olmadığını anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Galiba haklısınız. [QUOTE=Altispinoza]Maple leaf stonea benzettim. Ama muhteviyat farklı olabilir. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/300120211222441.jpg[/IMG]
Şu bilgilere ulaştım. Su sertliğine etkisi düşük gibi görünüyor.[EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-31 14:51:48[/EDIT]
Kaya Cinsi
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar dilerim. Fotoğraflardaki kayanın ne cins olduğunu bilen var mıdır ? Malawi akvaryumunda kullanım alanı bulabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303571.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-28 23:07:58[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi forumlar dilerim. Fotoğraflardaki kayanın ne cins olduğunu bilen var mıdır ? Malawi akvaryumunda kullanım alanı bulabilir mi? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/118518/280120212303571.jpg[/IMG][EDIT]Ebubekirlsd,2021-01-28 23:07:58[/EDIT]
Green Terror
[QUOTE=zafer3490][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Selam güvenilir bir tanktan takas yaparak terörün sayısını arttırabilirsin, akvaryum canlı duruyor... [:)] Zevkler ve renkler tartışılmaz ama doğal bir atmosfer görüntüsü daha çok seni cezbedecektir. Dekorlar biraz sahte havası katmış, Ben senin yerinde olsam arkadaki fonu düz siyaha çevirip içeride de doğal değişikliğe giderdim. Kök ve mağara havası katacak küplerle daha şık tasarımlar hoş durur kanımca [:nazar:][/QUOTE]
En kısa zamanda dekorasyon değişikliği için vakit ayırmaya çalışacağım. Bitkili bir şey düşünüyorum[:)]
[QUOTE=zafer3490][:nazar:][:nazar:][:nazar:]Selam güvenilir bir tanktan takas yaparak terörün sayısını arttırabilirsin, akvaryum canlı duruyor... [:)] Zevkler ve renkler tartışılmaz ama doğal bir atmosfer görüntüsü daha çok seni cezbedecektir. Dekorlar biraz sahte havası katmış, Ben senin yerinde olsam arkadaki fonu düz siyaha çevirip içeride de doğal değişikliğe giderdim. Kök ve mağara havası katacak küplerle daha şık tasarımlar hoş durur kanımca [:nazar:][/QUOTE]
En kısa zamanda dekorasyon değişikliği için vakit ayırmaya çalışacağım. Bitkili bir şey düşünüyorum[:)]
Green Terror
[QUOTE=Aktasefe]Akvaryum çok güzel olmuş green terrorler de gayet sağlıklı görünüyor benim eski erkeğim ve yavrusu
Baba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/171120202210291.jpg[/IMG]
Oğul
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/291220202233581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Oğul çok tatlı maşallah [:)]
[QUOTE=Aktasefe]Akvaryum çok güzel olmuş green terrorler de gayet sağlıklı görünüyor benim eski erkeğim ve yavrusu
Baba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/171120202210291.jpg[/IMG]
Oğul
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218667/291220202233581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Oğul çok tatlı maşallah [:)]
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
