ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ceyhun5858
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Nisan 2012 12:38
Son Ziyaret:
11 Saat 52 Dakika önce
Toplam Mesaj:
25 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
4 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ceyhun özen
Doğum Tarihi:
12 Aralık 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Kararsızlık !
[QUOTE=Cyber_Scout]Başkasının değil ; kendi gönlünüzden geçen , bakımı ve seyrinden "haz" alacağınız balık türünü seçmeniz..
ASLINDA.. (büyük büyük harfler ile yazıyorum bilerek)
ASLINDAN SİZİN GÖNLÜNÜZE GÖZÜNÜZE RUHUNUZA HİTAP EDEN TÜR HANGİSİ?
O türden devam...[/QUOTE]
Benim için melek balığının aurası çok farklı. Suda sabit durması sağa sola salça olması mahallenin abisi gibi takılması hoşuma gidiyor aslında. Bir arkadaştan 30 tane 3 4 cm boyunda melek buldum alıcam gibi duruyor yanına da 3 4 tane ramirezi alırım 3 4 tane de elektrik blue acara alırım belki melekler büyümeye başlayınca azaltırım diye düşünüyorum ortalık karışmasın diye bakalım ne olacak
[QUOTE=Cyber_Scout]Başkasının değil ; kendi gönlünüzden geçen , bakımı ve seyrinden "haz" alacağınız balık türünü seçmeniz..
ASLINDA.. (büyük büyük harfler ile yazıyorum bilerek)
ASLINDAN SİZİN GÖNLÜNÜZE GÖZÜNÜZE RUHUNUZA HİTAP EDEN TÜR HANGİSİ?
O türden devam...[/QUOTE]
Benim için melek balığının aurası çok farklı. Suda sabit durması sağa sola salça olması mahallenin abisi gibi takılması hoşuma gidiyor aslında. Bir arkadaştan 30 tane 3 4 cm boyunda melek buldum alıcam gibi duruyor yanına da 3 4 tane ramirezi alırım 3 4 tane de elektrik blue acara alırım belki melekler büyümeye başlayınca azaltırım diye düşünüyorum ortalık karışmasın diye bakalım ne olacak
Kararsızlık !
[QUOTE=EvrenMrc]
Kalkıpta 22 yıllık tecrübeli bir adam bu ikilemde kalmışsa bize pek bir şey düşmez gibi ama Trepheus için mükemmel bir kurulum olduğuna eminim. Çok bakmak istedim hatta baktım da ancak çok kısa süreliğine bir sene kadar, ancak dediğiniz gibi üresin istemiyorsanız [B]MONO ARGENTUS[/B] sürüsü düşüne bilirsiniz. Bulması biraz zor olabilir. Bende bakmak istediğim ancak akvaryumum olduğu dönemde bulamadığım bir tür, ev ahalisiyle paylaşınız eğer okey kılarsanız yaptığınız akvaryumun fotoğrafını bekliyorum.
[/QUOTE][QUOTE=EvrenMrc]
Kalkıpta 22 yıllık tecrübeli bir adam bu ikilemde kalmışsa bize pek bir şey düşmez gibi ama Trepheus için mükemmel bir kurulum olduğuna eminim. Çok bakmak istedim hatta baktım da ancak çok kısa süreliğine bir sene kadar, ancak dediğiniz gibi üresin istemiyorsanız [B]MONO ARGENTUS[/B] sürüsü düşüne bilirsiniz. Bulması biraz zor olabilir. Bende bakmak istediğim ancak akvaryumum olduğu dönemde bulamadığım bir tür, ev ahalisiyle paylaşınız eğer okey kılarsanız yaptığınız akvaryumun fotoğrafını bekliyorum.
[/QUOTE]
Aslında 1995 1998 yılları arasında babam evin altında 15 20 tane akvaryumla Lepistes üretiyordu akvaryumdan dışarı sarkan rafyaları çok iyi hatırlıyorum şimdi soruyorum o zaman hangi türler vardı diye 30 sene oldu pek hatırlamıyorum diyor sadece Lepistesti işte diyor canım sıkıldıkça oradan akvaryuma balık taşırdım kepçeyi daldırır ne gelirse alırdım eve kadar kepçenin içinde getirirdim hayvanları [:D]
Tecrübe var ama kararsızlık daha çok var bir türe karar verip sonrasında resmini buraya koyacağım inşallah
[QUOTE=EvrenMrc]
Kalkıpta 22 yıllık tecrübeli bir adam bu ikilemde kalmışsa bize pek bir şey düşmez gibi ama Trepheus için mükemmel bir kurulum olduğuna eminim. Çok bakmak istedim hatta baktım da ancak çok kısa süreliğine bir sene kadar, ancak dediğiniz gibi üresin istemiyorsanız [B]MONO ARGENTUS[/B] sürüsü düşüne bilirsiniz. Bulması biraz zor olabilir. Bende bakmak istediğim ancak akvaryumum olduğu dönemde bulamadığım bir tür, ev ahalisiyle paylaşınız eğer okey kılarsanız yaptığınız akvaryumun fotoğrafını bekliyorum.
[/QUOTE][QUOTE=EvrenMrc]
Kalkıpta 22 yıllık tecrübeli bir adam bu ikilemde kalmışsa bize pek bir şey düşmez gibi ama Trepheus için mükemmel bir kurulum olduğuna eminim. Çok bakmak istedim hatta baktım da ancak çok kısa süreliğine bir sene kadar, ancak dediğiniz gibi üresin istemiyorsanız [B]MONO ARGENTUS[/B] sürüsü düşüne bilirsiniz. Bulması biraz zor olabilir. Bende bakmak istediğim ancak akvaryumum olduğu dönemde bulamadığım bir tür, ev ahalisiyle paylaşınız eğer okey kılarsanız yaptığınız akvaryumun fotoğrafını bekliyorum.
[/QUOTE]
Aslında 1995 1998 yılları arasında babam evin altında 15 20 tane akvaryumla Lepistes üretiyordu akvaryumdan dışarı sarkan rafyaları çok iyi hatırlıyorum şimdi soruyorum o zaman hangi türler vardı diye 30 sene oldu pek hatırlamıyorum diyor sadece Lepistesti işte diyor canım sıkıldıkça oradan akvaryuma balık taşırdım kepçeyi daldırır ne gelirse alırdım eve kadar kepçenin içinde getirirdim hayvanları [:D]
Tecrübe var ama kararsızlık daha çok var bir türe karar verip sonrasında resmini buraya koyacağım inşallah
Kararsızlık !
Merhaba arkadaşlar herkese sağlıklı hobiler dilerim.
450 litrelik bir akvaryumum var tür konusunda kararsızım ev halkı hepsi farklı ve alakasız türler istiyor büyük balık olsun diyen var karışık olsun diyen var bir sürü küçük balık olsun diyen var 22 yıllık bir tecrübem var her balığa baktım diyebiliriz
Akvaryumda 4 5 parça mangow kökü ve çeşitli kayalar var, tabanda 0.5 mm bej renk silis kum var tür seçimine göre tasarımı değiştirebilirim. Benim düşüncem Amerikan yapmak gösterdim hangi balıklar olabileceğini ama Tanganyika türlerinden istediler brichardi leleupi calvus ve ulidochromis marlieri olarak karar kıldık ama bunlar büyümüyor dediler ve Malawi türü istediler kusturma olayından dolayı, Malawi yaparsam çıkan yavrular ile alakalı sıkıntı yaşayacaz yeni akvaryum gerekecek hemen elimden çıkaramazsam.
Bende de sıkıntı var balık alırken hemen ticaret kafası devreye giriyor yavrulasın üresin satayım para kazanayım bu kafadan çıkamıyorum bana sadece hobi olarak istiyorum bu işi karar veremiyorum ne yapsam akvaryumları da çoğaltmak istemiyorum ama kendimi biliyorum üredikleri zaman 2 3 akvaryum daha kurmak isteyecem ama bunu kafamdan atamıyorum ne yapabilirim beni aydınlatır mısınız [:D]
Merhaba arkadaşlar herkese sağlıklı hobiler dilerim.
450 litrelik bir akvaryumum var tür konusunda kararsızım ev halkı hepsi farklı ve alakasız türler istiyor büyük balık olsun diyen var karışık olsun diyen var bir sürü küçük balık olsun diyen var 22 yıllık bir tecrübem var her balığa baktım diyebiliriz
Akvaryumda 4 5 parça mangow kökü ve çeşitli kayalar var, tabanda 0.5 mm bej renk silis kum var tür seçimine göre tasarımı değiştirebilirim. Benim düşüncem Amerikan yapmak gösterdim hangi balıklar olabileceğini ama Tanganyika türlerinden istediler brichardi leleupi calvus ve ulidochromis marlieri olarak karar kıldık ama bunlar büyümüyor dediler ve Malawi türü istediler kusturma olayından dolayı, Malawi yaparsam çıkan yavrular ile alakalı sıkıntı yaşayacaz yeni akvaryum gerekecek hemen elimden çıkaramazsam.
Bende de sıkıntı var balık alırken hemen ticaret kafası devreye giriyor yavrulasın üresin satayım para kazanayım bu kafadan çıkamıyorum bana sadece hobi olarak istiyorum bu işi karar veremiyorum ne yapsam akvaryumları da çoğaltmak istemiyorum ama kendimi biliyorum üredikleri zaman 2 3 akvaryum daha kurmak isteyecem ama bunu kafamdan atamıyorum ne yapabilirim beni aydınlatır mısınız [:D]
Filtre Seçimi
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 15 yıllık bir akvaryum geçmişim var fakat evlilik münasebeti ile 10 yıl gibi bir süre ara vermiş bulundum 10 yıl sonra tekrar dilinden iyi anladığım canlı doğuran türüne başlamak üzere 75 litrelik bir akvaryum aldım 5 ay bilgi tazelemek için bu akvaryumla sürdürdüğüm hobiyi geçen hafta itibariyle 400-500 litrelik bir akvaryum alarak daha da ilerilere taşımayı düşünüyorum fakat geçen yıllar sebebiyle akvaryum dünyasında birçok yenilik olduğunu fark ettim önceden dış filtresiz büyük akvaryum olmazdı şimdi sumplu pipo diye bir şey çıkmış dış filtre kullanmak istemeyenler bu sumplu pipo filtreyi kullanıyor şimdi size soruyorum dış filtre mi kullanmalıyım sumplu pipo mu? Bu arada black water seviyorum bitkili bir canlı doğuran yapmayı düşünüyorum fikir ve tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 15 yıllık bir akvaryum geçmişim var fakat evlilik münasebeti ile 10 yıl gibi bir süre ara vermiş bulundum 10 yıl sonra tekrar dilinden iyi anladığım canlı doğuran türüne başlamak üzere 75 litrelik bir akvaryum aldım 5 ay bilgi tazelemek için bu akvaryumla sürdürdüğüm hobiyi geçen hafta itibariyle 400-500 litrelik bir akvaryum alarak daha da ilerilere taşımayı düşünüyorum fakat geçen yıllar sebebiyle akvaryum dünyasında birçok yenilik olduğunu fark ettim önceden dış filtresiz büyük akvaryum olmazdı şimdi sumplu pipo diye bir şey çıkmış dış filtre kullanmak istemeyenler bu sumplu pipo filtreyi kullanıyor şimdi size soruyorum dış filtre mi kullanmalıyım sumplu pipo mu? Bu arada black water seviyorum bitkili bir canlı doğuran yapmayı düşünüyorum fikir ve tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler.
Su Piresi Hakkında Bilinen Ve Unutulan Bilgiler
Merhabalar öncelikle kendimi tanıtmak isterim ismim Ceyhun yaklaşık 13 yaşımdan beri akvaryum ile ilgileniyorum sizlere su piresi ile ilgili tecrübelerimi ve herkesin bilip fakat zamanla unutulan bilgileri aktarmak istiyorum.
Bilindiği üzere su piresi yeşil su ile besleniyor tabii yeşil Su olmadan su piresi yetiştirilemez diye bir bilgi kirliliği var bu tamamen yanlış şimdi sizlere kendi tecrübelerimle nasıl yıllardır kültürlerimi devam ettirdiğimi anlatacağım.
Su piresi için yeşil su oluşumu sağlayamadığım dönemlerde alternatif besin bulmaya çalıştım yaş maya kuru maya vs. vs. Bunlardan kullandım suda kötü koku ve en acısı birçok defa kültürümün çöktüğünü gözlemledim.
Yabancı forumlarda araştırdım alternatif olarak spirulina veriliyor e bunuda bulamıyorum en sonunda su piresini bırakmaya karar verdim ve balkonda resmen ölüme terk ettim ve su kurumuştu pireler ölmüştü (mü?) kapları annemin de söylenmesi ile kaldırdım ve kenara koydum bir süre sonra betta yavrularım için artemia biraz maliyetli olduğu için su piresine geri döndüm yazın yeşil su yaptık ama kış geldi yine hüsran ama pes etmek yok 4 tane kültürüm var ve 3 çeşit yem belirledim kendime tetra pro Tetra discus ve sera vipan bunların hepsini ayrı ayrı kaplarda çözünmesi kolay olsun diye ılık suyun içine koydum ve vızvız la (kahve öğütücüsü) içinde birkaç kere çektim suyun içinde katı yem kalmayacak şekilde kontrol ettim ve yaaa hak diyerek göz kararı 3 4 litrelik kapların içine 10 15 CC olarak verdim ve su bulanıklaştı biri kırmızı oldu biri sarı diğeri kahve rengi ya ölecekler yada yaşayacaklar 2 gün sonra kültürlerine baktım kırmızı (tetra discus) olanlar bitmiş su berrak kahve rengi olan (sera vipan) hafifden duruyor ama içinde pire sayısı bariz azalmış sarı olan (tetra pro) da berraklaşmak üzere ama onda da çöküşler mevcut belki de bu çöküşlerin sebebi bulundukları yerdeki sıcaklık farkları olabilir.
İstediğimi aldım bir daha bu deneyi yapmama gerek kalmamıştı ve tetra discus la ilerlemeye başladım yem dozajlarını ayarlarken su pirelerinin yemi yedikten sonra kırmızı olduklarını gördüm bu da beni çok mutlu etti açıkcası.
Kış boyu böyle devam ettik yazın yeşil su yapmaya başladık Kültürleri çoğaltmak için eski kapların içine yeşil su doldurdum ve porsiyonlaştırmak için biraz geç kaldım daha sonra yeşil su eklediğim eski kültürlerin olduğu kaplarda yeşil suyun yok olduğunu gördüm tekrar su eklemesi yapacakken içinde kımıl kımıl birşeyler var sinek larvası dır diye düşündüm hemen kepçeyi kapıp balıklara ziyafet çektirmek için daldırdım ama bunlar sinek larvası değiller bildiğin su piresi evdekilere sordum bu kaplardan diğer kaplara su aktardınız mı diye bizim ne işimiz olur bitle pireyle diye umursamaz ve alaycı bir tavırla değersizleştirildim [:D] tabi tekrar yabancı kaynaklara baktım su piresi Su olmadan da hayatta kalabilir mi diye hiç bir şey yazmıyor bununla alakalı ama galiba ben yanlışlıkla birşeyleri keşfetmeye devam ediyorum kaldı ki bu kaplar Güneş gördü dibi kurudu aylarca bekledi ve tekrar ortaya çıktı sonuçta kimse müdahalede bulunmadı ve kendiliğinden oluştu bir kaç denemenin ardından kültür çökse bile pirelerin ölmediğine kanaat getirdim kültür çöküyor hamile pirelerin kesesinden yavrular tekrar çıkıyor besin bulurlarsa çoğalma eğilimi gösteriyorlar bulamazlarsa zamanla kesilerek yok oluyorlar.
Biraz uzun bir yazı oldu ama şunu anlatmak istedim yeşil su şart değil yem ile de besleyebilirsiniz dozajını iyi ayarlamanız gerek 3 ayrı kültür ayarlayın dozajlamayı deneyin birtanesi mutlaka başarılı olacaktır. Kültürüm çöktü diye çöpe atmayın içine besin eklemesi yapın tekrar çıkacaklar.
He birde şu var balıklarınıza parazit ilaçları mı vereceksiniz ayırın birtane kap bir porsiyon su piresi içine vereceğiniz ilacı dökün ve yemelerini bekleyin yedikleri zaman ilaç yemiş olan su pirelerini balıklara verin daha iyi etki gösterir.
Dilimin döndüğünce tecrübelerim yettiğince anlatmaya çalıştım yanlış ve eksik bilgi verdiysem lütfen düzeltin bizler de bilgileri tazelemiş ve doğrusunu öğrenmiş oluruz.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim...
[EDIT]ceyhun5858,2025-11-23 02:22:35[/EDIT]
Merhabalar öncelikle kendimi tanıtmak isterim ismim Ceyhun yaklaşık 13 yaşımdan beri akvaryum ile ilgileniyorum sizlere su piresi ile ilgili tecrübelerimi ve herkesin bilip fakat zamanla unutulan bilgileri aktarmak istiyorum.
Bilindiği üzere su piresi yeşil su ile besleniyor tabii yeşil Su olmadan su piresi yetiştirilemez diye bir bilgi kirliliği var bu tamamen yanlış şimdi sizlere kendi tecrübelerimle nasıl yıllardır kültürlerimi devam ettirdiğimi anlatacağım.
Su piresi için yeşil su oluşumu sağlayamadığım dönemlerde alternatif besin bulmaya çalıştım yaş maya kuru maya vs. vs. Bunlardan kullandım suda kötü koku ve en acısı birçok defa kültürümün çöktüğünü gözlemledim.
Yabancı forumlarda araştırdım alternatif olarak spirulina veriliyor e bunuda bulamıyorum en sonunda su piresini bırakmaya karar verdim ve balkonda resmen ölüme terk ettim ve su kurumuştu pireler ölmüştü (mü?) kapları annemin de söylenmesi ile kaldırdım ve kenara koydum bir süre sonra betta yavrularım için artemia biraz maliyetli olduğu için su piresine geri döndüm yazın yeşil su yaptık ama kış geldi yine hüsran ama pes etmek yok 4 tane kültürüm var ve 3 çeşit yem belirledim kendime tetra pro Tetra discus ve sera vipan bunların hepsini ayrı ayrı kaplarda çözünmesi kolay olsun diye ılık suyun içine koydum ve vızvız la (kahve öğütücüsü) içinde birkaç kere çektim suyun içinde katı yem kalmayacak şekilde kontrol ettim ve yaaa hak diyerek göz kararı 3 4 litrelik kapların içine 10 15 CC olarak verdim ve su bulanıklaştı biri kırmızı oldu biri sarı diğeri kahve rengi ya ölecekler yada yaşayacaklar 2 gün sonra kültürlerine baktım kırmızı (tetra discus) olanlar bitmiş su berrak kahve rengi olan (sera vipan) hafifden duruyor ama içinde pire sayısı bariz azalmış sarı olan (tetra pro) da berraklaşmak üzere ama onda da çöküşler mevcut belki de bu çöküşlerin sebebi bulundukları yerdeki sıcaklık farkları olabilir.
İstediğimi aldım bir daha bu deneyi yapmama gerek kalmamıştı ve tetra discus la ilerlemeye başladım yem dozajlarını ayarlarken su pirelerinin yemi yedikten sonra kırmızı olduklarını gördüm bu da beni çok mutlu etti açıkcası.
Kış boyu böyle devam ettik yazın yeşil su yapmaya başladık Kültürleri çoğaltmak için eski kapların içine yeşil su doldurdum ve porsiyonlaştırmak için biraz geç kaldım daha sonra yeşil su eklediğim eski kültürlerin olduğu kaplarda yeşil suyun yok olduğunu gördüm tekrar su eklemesi yapacakken içinde kımıl kımıl birşeyler var sinek larvası dır diye düşündüm hemen kepçeyi kapıp balıklara ziyafet çektirmek için daldırdım ama bunlar sinek larvası değiller bildiğin su piresi evdekilere sordum bu kaplardan diğer kaplara su aktardınız mı diye bizim ne işimiz olur bitle pireyle diye umursamaz ve alaycı bir tavırla değersizleştirildim [:D] tabi tekrar yabancı kaynaklara baktım su piresi Su olmadan da hayatta kalabilir mi diye hiç bir şey yazmıyor bununla alakalı ama galiba ben yanlışlıkla birşeyleri keşfetmeye devam ediyorum kaldı ki bu kaplar Güneş gördü dibi kurudu aylarca bekledi ve tekrar ortaya çıktı sonuçta kimse müdahalede bulunmadı ve kendiliğinden oluştu bir kaç denemenin ardından kültür çökse bile pirelerin ölmediğine kanaat getirdim kültür çöküyor hamile pirelerin kesesinden yavrular tekrar çıkıyor besin bulurlarsa çoğalma eğilimi gösteriyorlar bulamazlarsa zamanla kesilerek yok oluyorlar.
Biraz uzun bir yazı oldu ama şunu anlatmak istedim yeşil su şart değil yem ile de besleyebilirsiniz dozajını iyi ayarlamanız gerek 3 ayrı kültür ayarlayın dozajlamayı deneyin birtanesi mutlaka başarılı olacaktır. Kültürüm çöktü diye çöpe atmayın içine besin eklemesi yapın tekrar çıkacaklar.
He birde şu var balıklarınıza parazit ilaçları mı vereceksiniz ayırın birtane kap bir porsiyon su piresi içine vereceğiniz ilacı dökün ve yemelerini bekleyin yedikleri zaman ilaç yemiş olan su pirelerini balıklara verin daha iyi etki gösterir.
Dilimin döndüğünce tecrübelerim yettiğince anlatmaya çalıştım yanlış ve eksik bilgi verdiysem lütfen düzeltin bizler de bilgileri tazelemiş ve doğrusunu öğrenmiş oluruz.
Herkese sağlıklı hobiler dilerim...
[EDIT]ceyhun5858,2025-11-23 02:22:35[/EDIT]
Silivri'li akvaristler
Yıllar sonra tekrar başladım, bakalım hanım ne zaman evden kovacak [:)))][EDIT]ceyhun5858,2025-11-06 19:21:22[/EDIT]
Yıllar sonra tekrar başladım, bakalım hanım ne zaman evden kovacak [:)))][EDIT]ceyhun5858,2025-11-06 19:21:22[/EDIT]
Akvaryumumun Yerini Değiştireceğim.
Merhaba; Sıkıntını anlıyorum çünkü bende yaşadım 5 yıldır Lowtech bitkili tankım var. Elodea antibiyotik gibi bitkidir co2 ye de gerek yok gerekli ışığı verirsen coşarlar yanlarına saz ve tilki kuyruğu tavsiye ederim kum ve torf olayına gelecek olursak torf a hiiç herek yok 1 tane mangrow kökü al akvaryuma bu kök suyu hafif sarartacaktır balıllar ve bitkiler için yararlı bakteriler bırakacaktır suya kuma gelecek olursak kumunu değiştirmene gerek yok herşey ışıkta başlıyor ve ışıkta bitiyor. Akvaryumu taşırken suyun yarıdan fazlasını boşalt ve taşıman gereken yere taşı üzerine de varsa önceden dinlendirilmiş şebeke suyu varsa onu koy yoksa damacanadan ekleyebilirsin illa akvaryum dolacak diye bir şey yok şimdilik biraz doldur bu arada yeni su dinlendirme işlemine bir an önce başlamalısın minimum 3 4 gün dinlendikten sonra akvaryumuna istediğin oranda ekleyebilirsin başarılar...
Merhaba; Sıkıntını anlıyorum çünkü bende yaşadım 5 yıldır Lowtech bitkili tankım var. Elodea antibiyotik gibi bitkidir co2 ye de gerek yok gerekli ışığı verirsen coşarlar yanlarına saz ve tilki kuyruğu tavsiye ederim kum ve torf olayına gelecek olursak torf a hiiç herek yok 1 tane mangrow kökü al akvaryuma bu kök suyu hafif sarartacaktır balıllar ve bitkiler için yararlı bakteriler bırakacaktır suya kuma gelecek olursak kumunu değiştirmene gerek yok herşey ışıkta başlıyor ve ışıkta bitiyor. Akvaryumu taşırken suyun yarıdan fazlasını boşalt ve taşıman gereken yere taşı üzerine de varsa önceden dinlendirilmiş şebeke suyu varsa onu koy yoksa damacanadan ekleyebilirsin illa akvaryum dolacak diye bir şey yok şimdilik biraz doldur bu arada yeni su dinlendirme işlemine bir an önce başlamalısın minimum 3 4 gün dinlendikten sonra akvaryumuna istediğin oranda ekleyebilirsin başarılar...
Güncel Konu Sayfa 2 Sakuralarım ve ormanım :)
Gösterdiğin çabanın karşılığını alacağını düşünüyorum inşallah her şey yolunda gider arkandayım cengo takıldığın yer olursa yardımcı olacağım başarılar...!
Gösterdiğin çabanın karşılığını alacağını düşünüyorum inşallah her şey yolunda gider arkandayım cengo takıldığın yer olursa yardımcı olacağım başarılar...!
Mpanga mı Chewere mi anlayamadım
Çok Teşekkürler 2 tane chewere erkeğim var o halde =))
Çok Teşekkürler 2 tane chewere erkeğim var o halde =))
Mpanga mı Chewere mi anlayamadım
Selamlar... Bundan 4 5 ay önce petshop dan 14 Ad. Mpanga diye aldığım yavrular Chewere mi diye şüphede kaldım bazıları Mpanga bazıları Chewere ye benziyor yardımcı olursanız çok sevinirim saygılar...
Selamlar... Bundan 4 5 ay önce petshop dan 14 Ad. Mpanga diye aldığım yavrular Chewere mi diye şüphede kaldım bazıları Mpanga bazıları Chewere ye benziyor yardımcı olursanız çok sevinirim saygılar...
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.






