ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
deadwater
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2012 13:01
Son Ziyaret:
05 Ağustos 2013 20:41
Toplam Mesaj:
136 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Okan Quizy
Doğum Tarihi:
26 Kasım 1985
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Okan Quizy
130x40x60 312 Litre
Bombeli Rs 480 A 36 Litre
130x40x60 312 Litre
Bombeli Rs 480 A 36 Litre
SON 10 MESAJI
İkiz Yani Yapışık Balık ve Özürlü Doğum Yapıyor Lepistesim.....fotolu
[QUOTE=doguse]Okan Bey, merhabalar.
Canlılarınız yaşıyor dahi olsa büyük ihtimal kaybedeceksiniz. Bu tür durumlarda yaşama olasılıkları çok çok az ve malesef yapabilecek bir şey yok.
Bunun en büyük sebebi gen havuzunun daralması yani aynı kanı taşıyan (kardeş) canlıların çiftleşmesinden doğan bir sorun. Tankınız yeni ise tahminim dişi ve erkek lepisteslerinizi aynı akvaryumdan aldınız yada lepistesler sizin aynı dişiden üretiminiz olabilir.
Size tavsiyem; tanktaki erkekleri verip farklı tanklardan farklı erkek lepistesler alarak gen havuzunu tekrar genişletebilirsiniz.
Ek olarak erken doğum yapan dişilerde de bu tarz durumların gözlemlendiğinden bahsediliyor, bilginiz olsun.
Sağlıklı balıklar dilerim.
[/QUOTE]
Çok teşekkürler zaten maalesef 2 tane ikiz doğdu biri bir sekilde birinden koptu ve o yaşıyor ama diğer ikizim ise öldüler. Hatta bayağı bir sakat doğum oldu yarısı olan mı olmayan mı dersiniz 23 balıktan 14 tane kaldı. Üzüldüm ama dediğiniz gibi yavrular büyüdü ve direk aynı anneden olduklarından çiftleştiler ve bu meydana geldi akraba evliliği gibi oldu ya kıyamıyorum da vermeye o kadar tatlılar ki, başka tank var ama dolu değil, boş. Hala kum alamadım ama başka çare yok. Genede teşekkürler her şey için :)

BeZGiN 2013-05-25 11:15:34
[QUOTE=doguse]Okan Bey, merhabalar.
Canlılarınız yaşıyor dahi olsa büyük ihtimal kaybedeceksiniz. Bu tür durumlarda yaşama olasılıkları çok çok az ve malesef yapabilecek bir şey yok.
Bunun en büyük sebebi gen havuzunun daralması yani aynı kanı taşıyan (kardeş) canlıların çiftleşmesinden doğan bir sorun. Tankınız yeni ise tahminim dişi ve erkek lepisteslerinizi aynı akvaryumdan aldınız yada lepistesler sizin aynı dişiden üretiminiz olabilir.
Size tavsiyem; tanktaki erkekleri verip farklı tanklardan farklı erkek lepistesler alarak gen havuzunu tekrar genişletebilirsiniz.
Ek olarak erken doğum yapan dişilerde de bu tarz durumların gözlemlendiğinden bahsediliyor, bilginiz olsun.
Sağlıklı balıklar dilerim.
[/QUOTE]
Çok teşekkürler zaten maalesef 2 tane ikiz doğdu biri bir sekilde birinden koptu ve o yaşıyor ama diğer ikizim ise öldüler. Hatta bayağı bir sakat doğum oldu yarısı olan mı olmayan mı dersiniz 23 balıktan 14 tane kaldı. Üzüldüm ama dediğiniz gibi yavrular büyüdü ve direk aynı anneden olduklarından çiftleştiler ve bu meydana geldi akraba evliliği gibi oldu ya kıyamıyorum da vermeye o kadar tatlılar ki, başka tank var ama dolu değil, boş. Hala kum alamadım ama başka çare yok. Genede teşekkürler her şey için :)

İkiz Yani Yapışık Balık ve Özürlü Doğum Yapıyor Lepistesim.....fotolu
Balıklarım hep özürlü doğuyor. Çok kötü oldum bir balık yavrusu doğdu ikizler gözlerime inanamadım Allah'ım ya ne yapacağım ben... Off moralim bozuldu... Ne yapacağım ya anne doğumu tam yapamıyor yavru kuruğu annenin dısında ama gerisi içeride. Anne doğurmuyor o sekilde dolasıyor 3 tane yavruda tuhaf bir sekilde doğdu canlı mı ölümü bilemiyorum arkadaslar... Foto koydum... Ne yapmam gerekiyor... Neden olabilir...
Bu birinci

Bu ikinci

Bu üçüncü

Bu da dördüncü

BeZGiN 2013-05-25 11:13:50
Balıklarım hep özürlü doğuyor. Çok kötü oldum bir balık yavrusu doğdu ikizler gözlerime inanamadım Allah'ım ya ne yapacağım ben... Off moralim bozuldu... Ne yapacağım ya anne doğumu tam yapamıyor yavru kuruğu annenin dısında ama gerisi içeride. Anne doğurmuyor o sekilde dolasıyor 3 tane yavruda tuhaf bir sekilde doğdu canlı mı ölümü bilemiyorum arkadaslar... Foto koydum... Ne yapmam gerekiyor... Neden olabilir...
Bu birinci

Bu ikinci

Bu üçüncü

Bu da dördüncü

Salyongozlarla Derdi Olanlar Size Sazangillerden Bir Balık Önerisi...
Evet Arkadaslar Genelde Herkezin Basına Gelmekte ben Salyongozlarla Basım Belaya Girmişti Ne Yapacağım Diye Düşündüm Başka Bir Salyongozda İstemiyordum Ve Daha 3 Gün Önce Bir Balık Aldım Tafsiye Üzerine Dedi Salyongoz Lavralarını Yer İyi Dedim en Azından Üremez Kalanlarda Zamanla Ölür Diye Düşündüm Ve Balığı Aldım Geldim Koyduk Akvaryuma Uygun Sekilde Tabi Sonra Hiç Merak Etmemişken Durup Dururken Bir Bakım Dedim Su Salyongozlara Çünkü Bu Meraktan Değil Hergün Salyongoz Görürken Bu 2 günden beri Göremiyormusum O Dikkatimi Çekmiş Sağ Bak Yok Sola Bak Yok Yere Baktım Ne Görim Bütün Salyongozların içi Bosaltılmış Sadece Dısı Kalmış Yer Dolu Bos Kabuklarla :) Dedim Bunu Bilmeyenler Varsa Alsınlarda Başları Beladan Kurtulsun hemde Güzel bir Balık Renkli Ve Göze Çarpan Tipte :) ucuzda Cep Yakmaz Yani Ama Akvaryumunuz Küçükse Sıkıntı Olabilir He Ben Alayım 2 hafta kalsın sonra benm arkadasa satarım onun akvaryumu genis derseniz hayhay alın gitsin :) tek çare bu hangi salyongozu alırsanız alın bir yavru yapıyor yavrularıda bır yavru yapıyor sormayın :D
Link Alta benm akvaryum 40 litre 2 haftaya 320 litrelik akvaryumu hazırlıcam inş.. ozaman onun yeri ora olacak bu ara benm makrakanta suan 5 santim boyunda resimde gördüğünüz bendeki Makrakanta...Birtane bile bırakmamış hepsini yemiş aç :D
Benim Makrakanta

Boş Salyongoz Kabukları
Makrakanta bakmak isteyene :)
http://www.akvaryum.com/chromobotia_macracanthus_%28makrakanta%29_tatlisur_7_288.asp#bdeadwater 2013-05-16 18:04:07
Evet Arkadaslar Genelde Herkezin Basına Gelmekte ben Salyongozlarla Basım Belaya Girmişti Ne Yapacağım Diye Düşündüm Başka Bir Salyongozda İstemiyordum Ve Daha 3 Gün Önce Bir Balık Aldım Tafsiye Üzerine Dedi Salyongoz Lavralarını Yer İyi Dedim en Azından Üremez Kalanlarda Zamanla Ölür Diye Düşündüm Ve Balığı Aldım Geldim Koyduk Akvaryuma Uygun Sekilde Tabi Sonra Hiç Merak Etmemişken Durup Dururken Bir Bakım Dedim Su Salyongozlara Çünkü Bu Meraktan Değil Hergün Salyongoz Görürken Bu 2 günden beri Göremiyormusum O Dikkatimi Çekmiş Sağ Bak Yok Sola Bak Yok Yere Baktım Ne Görim Bütün Salyongozların içi Bosaltılmış Sadece Dısı Kalmış Yer Dolu Bos Kabuklarla :) Dedim Bunu Bilmeyenler Varsa Alsınlarda Başları Beladan Kurtulsun hemde Güzel bir Balık Renkli Ve Göze Çarpan Tipte :) ucuzda Cep Yakmaz Yani Ama Akvaryumunuz Küçükse Sıkıntı Olabilir He Ben Alayım 2 hafta kalsın sonra benm arkadasa satarım onun akvaryumu genis derseniz hayhay alın gitsin :) tek çare bu hangi salyongozu alırsanız alın bir yavru yapıyor yavrularıda bır yavru yapıyor sormayın :D
Link Alta benm akvaryum 40 litre 2 haftaya 320 litrelik akvaryumu hazırlıcam inş.. ozaman onun yeri ora olacak bu ara benm makrakanta suan 5 santim boyunda resimde gördüğünüz bendeki Makrakanta...Birtane bile bırakmamış hepsini yemiş aç :D
Benim Makrakanta

Boş Salyongoz Kabukları
Makrakanta bakmak isteyene :)
http://www.akvaryum.com/chromobotia_macracanthus_%28makrakanta%29_tatlisur_7_288.asp#b
Vatoz cinsiyet ve tur belirleme
Noktalı vatoz kesinlikle dişi ayrımını erkek ayrımını bende arastryorum sizin balığınız noktalı vatozdur :) googleden arastıra bilirsiniz :)
Noktalı vatoz kesinlikle dişi ayrımını erkek ayrımını bende arastryorum sizin balığınız noktalı vatozdur :) googleden arastıra bilirsiniz :)
motorsuz yaşam
Filtre ses cıkarmaması için motorun su altında kalması cok önemlidir motor su altında kalmalı motor en az 2 3 santim suyun içinde olmalı ozaman sıfır ses diye bilirim :) motor değilde hava kabartıcı ses cıkarıyordur :)
Filtre ses cıkarmaması için motorun su altında kalması cok önemlidir motor su altında kalmalı motor en az 2 3 santim suyun içinde olmalı ozaman sıfır ses diye bilirim :) motor değilde hava kabartıcı ses cıkarıyordur :)
56 lt. akvaryumum var ve ne besliyeceğimi ve ne koyucağımı bilmiyorum
Öncelikle sunu soylim ben benekli moli besliyorum akvaryumum 40 litre ve 1 lepistes erkek var bir dişi molim var ve 6 lepistes yavrusu 2 santimler renklenmeyede basladılar 12 tane moli yavrusu 3 santimi geçtiler 7 tanede moli yavrusu 3 santime yaklasıyorlar 1 vatoz var ve cok güzeller özellikle moliler hep beni takip edyrlar nereye uzaktan elimi götrsem onlarda oraya geliyor cok güzel bir durum...
Bitki kayalık karısımı bir akvaryum koy bende yapay var hala ama sıkntı olmuyor sende moli besle 1 erkek 2 dişi al yeter li yavruladıgında yavruların saklanacak yeri olsun yeter :) zaten hızlı buyurler yeterki su değişimlerini sürekli yapın haftada birkere %30 kadar dinlenmiş çeşme suyu koyun ve bir kaç damla vitamin ilacı göreceksinizki cok sağlıklı olacaklar su değişimi cok cok önemli :)bugune kadar sadece 1 tane molim öldü erkek ama lepistesten ölen 4 5 tane oldu... molimin olme sebebi sitresti dişi surekli kovalıyordu diğerleride aslında stresten oldu :) moli diyorum 1 vatoz süper olur yada 2 vatoz :) moli 30 40 tane yavru birakıyor eminmki 20 den falzası hayatta kalıcak onları yetstrn cok seveceksiniz molileri cok barscıllardır...
Bu benim yavrular ve akvaryum :)

Öncelikle sunu soylim ben benekli moli besliyorum akvaryumum 40 litre ve 1 lepistes erkek var bir dişi molim var ve 6 lepistes yavrusu 2 santimler renklenmeyede basladılar 12 tane moli yavrusu 3 santimi geçtiler 7 tanede moli yavrusu 3 santime yaklasıyorlar 1 vatoz var ve cok güzeller özellikle moliler hep beni takip edyrlar nereye uzaktan elimi götrsem onlarda oraya geliyor cok güzel bir durum...
Bitki kayalık karısımı bir akvaryum koy bende yapay var hala ama sıkntı olmuyor sende moli besle 1 erkek 2 dişi al yeter li yavruladıgında yavruların saklanacak yeri olsun yeter :) zaten hızlı buyurler yeterki su değişimlerini sürekli yapın haftada birkere %30 kadar dinlenmiş çeşme suyu koyun ve bir kaç damla vitamin ilacı göreceksinizki cok sağlıklı olacaklar su değişimi cok cok önemli :)bugune kadar sadece 1 tane molim öldü erkek ama lepistesten ölen 4 5 tane oldu... molimin olme sebebi sitresti dişi surekli kovalıyordu diğerleride aslında stresten oldu :) moli diyorum 1 vatoz süper olur yada 2 vatoz :) moli 30 40 tane yavru birakıyor eminmki 20 den falzası hayatta kalıcak onları yetstrn cok seveceksiniz molileri cok barscıllardır...
Bu benim yavrular ve akvaryum :)

lutfen arkadaslar
Benmde balıklarım surtunuyordu bir su değişimde tuz kullanmayın 2 suyu her hafta %30 35 değiştirin yemleme gunde 2 kere aynı saatlerde su değişimde vitamin kullanın bir kaç damla emin olun ki sıkıntı kalmayacak sizde göreceksiniz ölümlerde baslar bu dediklerimi yapmazsanız suyunuz kirli oldugundan oyle oluyor :)
Benmde balıklarım surtunuyordu bir su değişimde tuz kullanmayın 2 suyu her hafta %30 35 değiştirin yemleme gunde 2 kere aynı saatlerde su değişimde vitamin kullanın bir kaç damla emin olun ki sıkıntı kalmayacak sizde göreceksiniz ölümlerde baslar bu dediklerimi yapmazsanız suyunuz kirli oldugundan oyle oluyor :)
Yeni Akvaryum
[QUOTE=Erdem41_] Merhabalar
Bende Senin Gibi Düşünüyordum Ama Sakın 100 200 lt alma 300+ ltre al pişman olmıcaksın pişmanlıktan cok keşke daha büyüğünü alsam diceksin sakın 300 lt altını alma tabi bu benim görüşüm ama alan nekadar cok olursa yavrularda okadar rahat eder unutmayın yavrularda buyuyunce durduramıcaksınız doğumları :) sonra sudan cok balık olacak :D iyi düşünün aceleci davranmayın 2. el akvaryumlara bakın cok güzel akvaryumlar satılıyor sadece akvaryumu al gerekirse 5 ay sursun bitimi ama buyuk al :) ben 320 lt aldım pişmanım aslında keşke yerim olsaydıda 400+ ltre alsaydım diye ve biliyormusun ben aldım ama kurmadım hala boş 1 aydan beri dış filtrem eksik bekliyorum :)
[QUOTE=Erdem41_] Merhabalar
150-200 litre arası bir akvaryum almayı düşünüyorum bütün malzemeler ne kadar tutar. Bilgisi olan var mı yaklaşık bir fiyat verebilirseniz memnun olurum.
Birde gereken malzemeleri liste halinde yazabilir misiniz ? Şu anki akvaryumum 50 litre ve iç motor ve ısıtıcı var yeni alacağım akvaryumda bunları kullanabilir miyim ?
[/QUOTE]
Bende Senin Gibi Düşünüyordum Ama Sakın 100 200 lt alma 300+ ltre al pişman olmıcaksın pişmanlıktan cok keşke daha büyüğünü alsam diceksin sakın 300 lt altını alma tabi bu benim görüşüm ama alan nekadar cok olursa yavrularda okadar rahat eder unutmayın yavrularda buyuyunce durduramıcaksınız doğumları :) sonra sudan cok balık olacak :D iyi düşünün aceleci davranmayın 2. el akvaryumlara bakın cok güzel akvaryumlar satılıyor sadece akvaryumu al gerekirse 5 ay sursun bitimi ama buyuk al :) ben 320 lt aldım pişmanım aslında keşke yerim olsaydıda 400+ ltre alsaydım diye ve biliyormusun ben aldım ama kurmadım hala boş 1 aydan beri dış filtrem eksik bekliyorum :)
Lepistesim Moli Doğurdu..?
[QUOTE=malawi_cheart] Resimdeki moli yavrusunda herhangi bir lepistes geni yoktur zaten moli olduğu anlaşılacak görünüme ve boya gelmiş.Bir lepistesin durduk yere moli doğurması imkansız.Melez olayıda bu kadar basit değildir.Erkeklerin % 90 ı(velifera-moli,kılıç-plati,endler-lepistes arasındaki ilişki biraz daha sık ve yakındır) kendi türünden başka bir dişiye ilgi duymaz.Bunun için ya karma ve kalabalık akvaryumda denk gelir ya da bilinçli yapılıyorsa onlarca erkek denenir.Dişininde başka türden hamile kalabilmesi için hiç döl almaması (bildiğimiz bakire) gerekir.Bu da ancak karma ve kalabalık akvaryumlardaki genç balıklarda görülür ya da yine bilinçli yapılır.Akvaryumcudan aldığınız balıklarda da böyle bir şey söz konusu olmaz.Çünkü geldiğinde hepsi kendi cinsinin erkekleriyle bir araya gelir.
Not:Canlı doğuranlardan bahsediyorum.
[/QUOTE]
Öncelikle Söyle soylim şuan tabiki ortaya bir laf atamam ama buyudugunde anlasılır zaten :) benim molim zaten doğurdu yavrularını besliyorum moli 6 tane doğurmaz bence 6 tane var baskada yok diğer yavrular ise hala gelişimde bende çözemedim bilmiyorum tuhaf anlamadım hepside aynı günemi denk geldi ne :D olsun bişi olmaz ama lepistesi hamile bir şekilde aldım zaten 1 haftaya doğurur dedi satıcı ve doğurdu :) nebilim ya kafam karışmadıda değil hani :D
[QUOTE=malawi_cheart] Resimdeki moli yavrusunda herhangi bir lepistes geni yoktur zaten moli olduğu anlaşılacak görünüme ve boya gelmiş.Bir lepistesin durduk yere moli doğurması imkansız.Melez olayıda bu kadar basit değildir.Erkeklerin % 90 ı(velifera-moli,kılıç-plati,endler-lepistes arasındaki ilişki biraz daha sık ve yakındır) kendi türünden başka bir dişiye ilgi duymaz.Bunun için ya karma ve kalabalık akvaryumda denk gelir ya da bilinçli yapılıyorsa onlarca erkek denenir.Dişininde başka türden hamile kalabilmesi için hiç döl almaması (bildiğimiz bakire) gerekir.Bu da ancak karma ve kalabalık akvaryumlardaki genç balıklarda görülür ya da yine bilinçli yapılır.Akvaryumcudan aldığınız balıklarda da böyle bir şey söz konusu olmaz.Çünkü geldiğinde hepsi kendi cinsinin erkekleriyle bir araya gelir.
Not:Canlı doğuranlardan bahsediyorum.
[/QUOTE]
Öncelikle Söyle soylim şuan tabiki ortaya bir laf atamam ama buyudugunde anlasılır zaten :) benim molim zaten doğurdu yavrularını besliyorum moli 6 tane doğurmaz bence 6 tane var baskada yok diğer yavrular ise hala gelişimde bende çözemedim bilmiyorum tuhaf anlamadım hepside aynı günemi denk geldi ne :D olsun bişi olmaz ama lepistesi hamile bir şekilde aldım zaten 1 haftaya doğurur dedi satıcı ve doğurdu :) nebilim ya kafam karışmadıda değil hani :D
Lepistes Yavruları Gelişimi ile ilgili...
Günde 2 kere yemleme yapıyorum :) gayet mutlular galiba :D bol miktarda ve suyuda fazla kirletmicek şekilde düzenli atıyorum ve evet sıkıntı yok gayet güzel bir şekilde yuzuyorlar ama lepistesim moli doğurunca onlar daha cabuk buyudu diğer yavrulardan 6 tane moli mevcut lepistes beklerdek moli doğurdu püfff çözemedim :) suan sağlıklılar :)
Günde 2 kere yemleme yapıyorum :) gayet mutlular galiba :D bol miktarda ve suyuda fazla kirletmicek şekilde düzenli atıyorum ve evet sıkıntı yok gayet güzel bir şekilde yuzuyorlar ama lepistesim moli doğurunca onlar daha cabuk buyudu diğer yavrulardan 6 tane moli mevcut lepistes beklerdek moli doğurdu püfff çözemedim :) suan sağlıklılar :)
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
