ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gfb_samed
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Şubat 2013 20:42
Son Ziyaret:
24 Şubat 2019 11:01
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
samed ırmak
Doğum Tarihi:
14 Ocak 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Akvaryumum hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
[QUOTE=imranedisan] Zebra malawi balıklarıyla malesef uygun değil. Kendisi amerikan cichlid türüdür. [/QUOTE]
Kardeşim bende ayrı bı akvaryumda sarı prensesleri kusturmustum.sımdı 1 2 cm ye geldi boyları.yani 2 ay falan oldu doğalı.ana tanka alsam diğerleri yer mi acaba
[QUOTE=imranedisan] Zebra malawi balıklarıyla malesef uygun değil. Kendisi amerikan cichlid türüdür. [/QUOTE]
Kardeşim bende ayrı bı akvaryumda sarı prensesleri kusturmustum.sımdı 1 2 cm ye geldi boyları.yani 2 ay falan oldu doğalı.ana tanka alsam diğerleri yer mi acaba
Akvaryumum hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
[QUOTE=AC-72] Değişik ve güzel bir tasarım olmuş. Hacim gayet yeterli. Belki akvaryumun yere çok yakın olması balıklar açısından bir stres nedeni olabilir. Taşları sağda ve solda öne yaklaştırıp, orta alanda arkaya yaklaştırırsanız (geniş bir yay çizecek şekilde) akvaryuma derinlik kazandırabilirsiniz. Arka fondaki taşlara daha uygun tek tip taşlar akvaryumu çok daha güzel gösterecektir. Son olarak taşları el ile dizilmiş şekilde değilde doğal olarak yayılmış şekilde koyarsanız akvaryum daha gerçekçi olabilir. Sarı prensesler ve yunuslarda gayet uyumlu duruyorlar.[/QUOTE]
Tesekkurler tavsiyeniz için.tasların terlerini dediğiniz gibi yapıcam.rek tip taslarım var arka fondaki taslardan ama cok buyuklerdı yuzme alanı daralıyordu o yuzden bunları tercıh ettim.peki dişi erkek oranı yapmalımıyım.bu benım ıcın cok zor olacak eger oyleyse.ayırt etmektezorlanıyorum
[QUOTE=imranedisan] Bence pahalı ucuz olması balığı katogorize etmemeli. Mesela ben amerikan cichlidlerle ilgileniyorum. Çok pahalı ve nadir balıklarım da oldu ama favorim zebra. Sarı prenses de yunus da çok güzel balıklar. Sağlıkla büyütürsünüz inşallah.
[/QUOTE]
Tesekkurler.arka sump kullanıyorum.arka fon iki cam arasında o yuzden sımdılık fon değiştırmem imkansız.yüzme alanı tavsiyenızı dikkate alıcam
[QUOTE=imranedisan] Bence pahalı ucuz olması balığı katogorize etmemeli. Mesela ben amerikan cichlidlerle ilgileniyorum. Çok pahalı ve nadir balıklarım da oldu ama favorim zebra. Sarı prenses de yunus da çok güzel balıklar. Sağlıkla büyütürsünüz inşallah.
[/QUOTE]
İceman istiyorum zebrada olabılır bu iki balık yunus ve sarı prensesle uyum içersınde yasayabilir değil mi?
[QUOTE=AC-72] Değişik ve güzel bir tasarım olmuş. Hacim gayet yeterli. Belki akvaryumun yere çok yakın olması balıklar açısından bir stres nedeni olabilir. Taşları sağda ve solda öne yaklaştırıp, orta alanda arkaya yaklaştırırsanız (geniş bir yay çizecek şekilde) akvaryuma derinlik kazandırabilirsiniz. Arka fondaki taşlara daha uygun tek tip taşlar akvaryumu çok daha güzel gösterecektir. Son olarak taşları el ile dizilmiş şekilde değilde doğal olarak yayılmış şekilde koyarsanız akvaryum daha gerçekçi olabilir. Sarı prensesler ve yunuslarda gayet uyumlu duruyorlar.[/QUOTE]
Tesekkurler tavsiyeniz için.tasların terlerini dediğiniz gibi yapıcam.rek tip taslarım var arka fondaki taslardan ama cok buyuklerdı yuzme alanı daralıyordu o yuzden bunları tercıh ettim.peki dişi erkek oranı yapmalımıyım.bu benım ıcın cok zor olacak eger oyleyse.ayırt etmektezorlanıyorum
[QUOTE=imranedisan] Bence pahalı ucuz olması balığı katogorize etmemeli. Mesela ben amerikan cichlidlerle ilgileniyorum. Çok pahalı ve nadir balıklarım da oldu ama favorim zebra. Sarı prenses de yunus da çok güzel balıklar. Sağlıkla büyütürsünüz inşallah.
Bence arka fonu tek renk yapın. Düz mavi olabilir. Taşları da tek renk yapıp arkadaşların dediği gibi dizerseniz hem balıkları ön plana çıkarmış olacak hem de bol yüzme alanı ile saklanma ve çiftleşme alanları yaratmış olacaksınız.
Sump sistemi akvaryumun neresinde anlamadım? Arka sump mı acaba? Eğer öyleyse arka fonu değiştirmek biraz zor olacaktır sizin için.
[/QUOTE]
Tesekkurler.arka sump kullanıyorum.arka fon iki cam arasında o yuzden sımdılık fon değiştırmem imkansız.yüzme alanı tavsiyenızı dikkate alıcam
[QUOTE=imranedisan] Bence pahalı ucuz olması balığı katogorize etmemeli. Mesela ben amerikan cichlidlerle ilgileniyorum. Çok pahalı ve nadir balıklarım da oldu ama favorim zebra. Sarı prenses de yunus da çok güzel balıklar. Sağlıkla büyütürsünüz inşallah.
Bence arka fonu tek renk yapın. Düz mavi olabilir. Taşları da tek renk yapıp arkadaşların dediği gibi dizerseniz hem balıkları ön plana çıkarmış olacak hem de bol yüzme alanı ile saklanma ve çiftleşme alanları yaratmış olacaksınız.
Sump sistemi akvaryumun neresinde anlamadım? Arka sump mı acaba? Eğer öyleyse arka fonu değiştirmek biraz zor olacaktır sizin için.
[/QUOTE]
İceman istiyorum zebrada olabılır bu iki balık yunus ve sarı prensesle uyum içersınde yasayabilir değil mi?
Akvaryumum hakkında yorumlarınızı bekliyorum.
Arkadaşlar akvaryumum 160 a 50cm ünite şeklinde tasarladım.Balıklarım şuanda sarıprenses ve yunus agırlıklı ve en buyuk sıkıntım dişi erkek oranı olmaması.1yıldır sıkıntısız beraber yaşıyorlar yavru almak gibi bir gayem yok ama 3 tane sarı prensesım agzına yavru aldı fakat 1yıldır yunuslardan tık yok.Aslında öncelıklı amacım gorsellıktı ve istediğim goruntuyu aldım.Balıklar hakkında çok geniş bilgilerim olmadıgı ıcın müdahale edemiyorum balıklara.sump sistemi kullanıyorum su düzenleyici,kaya tuzu vb gibi ürünler kullanıyorum.Tavsiyeleriniz varsa beklerim.Yalnız şunu demeyin bu akvaryuma yazık ediyorsun sarı prenses mı beslenır yunus mu beslenır bu akvaryumda die.Çünkü balıklara çok para verebilecek durumda değilim şuanda.Gercekci ve maliyeti dusuk tavsiyerinizi beklıyorum.tesekkurler




gfb_samed 2014-08-15 01:08:28
Arkadaşlar akvaryumum 160 a 50cm ünite şeklinde tasarladım.Balıklarım şuanda sarıprenses ve yunus agırlıklı ve en buyuk sıkıntım dişi erkek oranı olmaması.1yıldır sıkıntısız beraber yaşıyorlar yavru almak gibi bir gayem yok ama 3 tane sarı prensesım agzına yavru aldı fakat 1yıldır yunuslardan tık yok.Aslında öncelıklı amacım gorsellıktı ve istediğim goruntuyu aldım.Balıklar hakkında çok geniş bilgilerim olmadıgı ıcın müdahale edemiyorum balıklara.sump sistemi kullanıyorum su düzenleyici,kaya tuzu vb gibi ürünler kullanıyorum.Tavsiyeleriniz varsa beklerim.Yalnız şunu demeyin bu akvaryuma yazık ediyorsun sarı prenses mı beslenır yunus mu beslenır bu akvaryumda die.Çünkü balıklara çok para verebilecek durumda değilim şuanda.Gercekci ve maliyeti dusuk tavsiyerinizi beklıyorum.tesekkurler




ÜSTADLARDAN YORUMLARLA YAVRU AKVARYUMU OLUŞTURMA..
[QUOTE=srdr026]Merhaba Samet bey ben de bi 10 gün öncesine kadar aynı sorunla karşı karşıya idim. Bulduğum çözümü paylaşırsam belki bi fikir olabilir.
25 litre yapsam dedim olmadı 45 yapsam dedim olmadı. Neden olmadı Çünkü yarım cm balıkla 2.5 cm balığı aynı tanka atamıyorsunuz. e malum balıklar sırayla yavru almıyor. Bu yüzden 100 litre bir tank yaptım. İçine kum atmadım bir de hava motoru( pipo filtre ve bir hava taşı) koydum. (Sıcaklık 26.5 derece.) Bu tankın içine farklı farklı yavruluklar koyabiliyorum ki yaşı küçük olan yavruları büük yavruların yanına atmayayım.
Bi de küçük bi anektot paylaşayım. Tüm hava motorları ses yaptığı için hava motorumu pakpeni delip evin dışına koydum uzun hava hortumu ile sessiz bir şekilde işim çözüldü. Yavruyu 2 kat daha az sürede büyütmek istiyorsanız en az 80 100 litre derim. Saygılarımla.[/QUOTE]
[QUOTE=srdr026]Merhaba Samet bey ben de bi 10 gün öncesine kadar aynı sorunla karşı karşıya idim. Bulduğum çözümü paylaşırsam belki bi fikir olabilir.
25 litre yapsam dedim olmadı 45 yapsam dedim olmadı. Neden olmadı Çünkü yarım cm balıkla 2.5 cm balığı aynı tanka atamıyorsunuz. e malum balıklar sırayla yavru almıyor. Bu yüzden 100 litre bir tank yaptım. İçine kum atmadım bir de hava motoru( pipo filtre ve bir hava taşı) koydum. (Sıcaklık 26.5 derece.) Bu tankın içine farklı farklı yavruluklar koyabiliyorum ki yaşı küçük olan yavruları büük yavruların yanına atmayayım.
Bi de küçük bi anektot paylaşayım. Tüm hava motorları ses yaptığı için hava motorumu pakpeni delip evin dışına koydum uzun hava hortumu ile sessiz bir şekilde işim çözüldü. Yavruyu 2 kat daha az sürede büyütmek istiyorsanız en az 80 100 litre derim. Saygılarımla.[/QUOTE]
Serdar Bey tesekkurler vedıgınız bılgıler ıcın.bende sole bı durum var bu yonden de aydınlatın benı.benim ana akvaryumum zaten 280lıtre.ben agzında yavru olan balıklarımızı alacagım bır akvaryum dusunuyorum bıraz buyudukten sonra( burda su soruyu soracagım kac cm olmalı ya da anne agzından cıktıktan kac gun sonra ana tanka atmalıyım?) ana tanka alacagım zaten ben onları.
şelale filtreyı onermıyor musunuz?
ÜSTADLARDAN YORUMLARLA YAVRU AKVARYUMU OLUŞTURMA..
[QUOTE=BahadırAdıgüzel]Samet bey 45 tl lik bir yavru akvaryumu yavrulari 3 cm boyuna gelene kadar idare edebilir ancak. Yavru buyutmek icin cok fazla detaya gerek yok . Iyi bir pipo filtre ve güçlü bir hava motoru isinizi cozecektir. Görsellik olsun derseniz guzel bir arka fon yeterli. Suyu ana tanktan doldurmalisiniz. Sadece pipo filtre olacagi icin kuma pek ihtiyac yoktur. Baliklarin oynayabilecegi kadar 2-3 avuc ince kum koyabilirsiniz. Tabi isiticimizi unutmayalim ;) saygilar basarilar.[/QUOTE]
hocam 3cm olana kadar beklemelımıyım ana tanka alıcam zaten ben bunları...ısıtıcı var pekı kac olması gerekıyor sıcaklık.
ÜSTADLARDAN YORUMLARLA YAVRU AKVARYUMU OLUŞTURMA..
Arkadaşlar şuanlık sarı prenses ve yunuslarım için ana tankımdan ayrı olarak yavru akvaryumu oluşturmayı düşünüyorum.
Arkadaşlar şuanlık sarı prenses ve yunuslarım için ana tankımdan ayrı olarak yavru akvaryumu oluşturmayı düşünüyorum.
Çok büyük almayı düşünmüyorum.ortalama 35-45lt lık bır akvaryum almayı düşünüyorum..Sizden genel olarak bu akvaryumu olusturabılmem ve saglıklı balıklar yetırstırebılmem ıcın neler yapmalıyım. Kısa bır arastırma yaptım bazı arkadaslar askı(şelale) filtresi uygundur diyor buna karşın balıkları şelale filtre çekeceğinden pipo filtre kullanmalısın diyen var.hava motoruna gerek var mıdır bunlardan herhangi birini aldığımda gerçi pipo ıcın var peki şelale filtre alırsam hava motoruna gerek var mı?
Genel olarak orta duzeyde masraf yaparak ilk asamada akvaryumum ıcın neler almalıyım yardımcı olursanız sevinirim.Hem bu konu yeni başlayanlar için bir klavuz olsun.Yorumlarınızı beklıyorum...
YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
HAYALDİ GERÇEK OLDU! AKVARYUMUM SİZLERLE...
balıklar sump sayesınde huzur ıcınde tertemiz yasıyor bu kadar buyuklukte bir görsel şölen bana ve balıklarıma huzur veriyor
balıklar sump sayesınde huzur ıcınde tertemiz yasıyor bu kadar buyuklukte bir görsel şölen bana ve balıklarıma huzur veriyor
HAYALDİ GERÇEK OLDU
[QUOTE=özgür345]harika olmuş tebrikler.
[QUOTE=özgür345]harika olmuş tebrikler.
Ben biraz ledleri beğenmedim sadece çok renkli olmuş
[/QUOTE]
ledler birbirinden bağımsız kardeşim zaten acmıyorum bıle fazla.akvaryumun beyaz ışıgıda var onu acıyorum kapatıyorum ısıkları bır de tv ısıgı o kadar.bi yukarı bı asağı bakıyorum:D:D
Kafa Motorum Akvaryumum İçin Çok mu Güçlü?
[QUOTE=ciways]Öncelikle motorunun çalışma biçimini bilmen gerekir. suya tamamen gömülmesi gerekir. motorunun debisi içinde saatte tüm akvaryumun suyunu yaklasık olarak sump dahil 4-5 kere cevirmesi yeterli olacaktır bu durumda motor yeterlidir. sump a su eklemelisin motor suyun içinde durmalı
[/QUOTE]
[QUOTE=ciways]Öncelikle motorunun çalışma biçimini bilmen gerekir. suya tamamen gömülmesi gerekir. motorunun debisi içinde saatte tüm akvaryumun suyunu yaklasık olarak sump dahil 4-5 kere cevirmesi yeterli olacaktır bu durumda motor yeterlidir. sump a su eklemelisin motor suyun içinde durmalı
[/QUOTE]
KARDEŞİM su ekledım eklemem mi..ekledikten sonra motoru calıstırınca su seviyesi iniyor motorun üzerine kadar.suya zaten gömülü suyun dısında nıe calıstırım ki:D akvaryumum 135*50*50.akvaryumum 300litre ortalama ve kafa motorumda saatte 2000lıtre kapasitelei fazla oluyor senın soyledıgın mantıkla.neden fazla olması mı yani
Kafa Motorum Akvaryumum İçin Çok mu Güçlü?
Arkadaşlar kafa motorum SOBO WP-4000.
Arkadaşlar kafa motorum SOBO WP-4000.
özellikleri
Voltaj: 220V/50Hz
Güç: 40 Watt
Maksimum yükseklik: 200 cm.
Saatte 2000 litre su kapasitesİ
135*50*50 AKVARYUMUM İÇİN BU KAFA MOTORUM ÇOK MU YÜKSEK..
ELEKTRİK BİRAZ FAZLA GELDİ DE:) E BAKTIM FENA Bİ DEBİSİ VAR VE MOTORUN OLDUGU YERDEKİ SU SEVİYESİ MOTORA YAKLAŞIK DURUYOR.ARKADAN SUMP SİSTEMİ KULLANIYORUM.
YANLIK KAFA MOTORU KULLANIYORSAM EĞER,ÖNERİLERİNİZ VARSA YAZARMISINIZ? BİR DE BİR BAŞKA SEÇENEK OLARAK EĞER BUNU KULLANACAKSAM DEBİYİ DÜŞÜRMEM İÇİN NE YAPMAM GEREKLİDİR.
TEŞEKKÜRLER
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
DERMAN07,
altuntasseref,
Sfenks111,
ertug26,
fikret43,
NotEvenBeginner,
EKAR,
florasan,
yeekim,
0rnn,
tukabu,
alkoholizem_mken,
forthehordex,
ssener,
3muratyucel8,
BadgeR,
sina cen,
Hoppala,
Kuduoglu,
ALTEMUR,
Emerse,
ezzalisi,
Kınayu,
riderfish,
ciways,
zen666,
MiSoSiKiaN,
sirhill,
Cyber_Scout,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Fatih Cebeci,
pitsem,
Kaangzkr,
lavey,
ibas34,
Street Parrot,
eyidasss,
fatihgurhan,
TolgahanA,
BASARSURMEGOZ,
Rafayel,
123akvarist123,
lojistisyen,
ercane,
WRotala,
Aspendos,
Ozzgur,
Hobihanem48,
Vaveyla80,
t.korkmaz,
Flytheshrimp,
NightWist,
Omer1881,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
