ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Byc1984
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Kasım 2013 15:20
Son Ziyaret:
11 Mayıs 2021 00:30
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MUHAMMED AKDEMİR
Doğum Tarihi:
07 Haziran 1984
Yaş:
42
İl:
Erzincan
Meslek:
Memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
8mm Camdan 150*60*60
İyi günler arkadaşlar bi sorum olacaktı 150*60*60 akvaryum yapmak istiyorum ancak bulunduğum ilde 10mm düz cam bulunmuyor 8mm düz camdan kayıt kuşaklı yapsam kurtarırmı acaba yardımcı olursanız sevinirim
İyi günler arkadaşlar bi sorum olacaktı 150*60*60 akvaryum yapmak istiyorum ancak bulunduğum ilde 10mm düz cam bulunmuyor 8mm düz camdan kayıt kuşaklı yapsam kurtarırmı acaba yardımcı olursanız sevinirim
Sizce Sıkıntı Yaratır Mı?
[QUOTE=Ugur79]Arkadaşlar 169x59x51 ölçülerinde kayıtlı kuşaklı ve kayıt kuşakları dahil tüm camları 10mm olan bir akvaryum yaptık ancak ne kadar önemli olduğundan emin olamadığım bir kusur oluştu ve size danışmak istedim.
Tüm camlar taban camının üstünde değil yanında konumlandırıldı. Ekte resimleri gönderiyorum. Yan camlardan 1 tanesi arka camı yaklaşık 6-7mm lik kısmından silikonla tutuyor ancak bu sorun sadece alt köşede mevcut yukarıya doğru çıkıldıkça düzeliyor (resimden görebilirsiniz) Bu durum tahminimce ya bizim bu yan camın karşısındaki yan camı taban camı ile tam birleştirememizden (bunu da resimlerden birinde görebilirsiniz) Ya da taban camının ölçüsüyle alakalı bir sorundan oluşmuş olabileceğini düşünüyorum. Büyük ihtimal bizim taban camını karşı yan cama sıfıra sıfır birleştirememiş olmamızdan kaynaklanmış olabilir diye düşünüyorum. İçerde belirttiğim gibi 10mm lik kayıt kuşaklar ikinci kat olarak tüm yan ve arka ön camları ilave 10mm lik bir silikon hattıyla tutuyor.
Şimdi bu camları tekrardan sökmek falan büyük iş tabi takdir edersinizki. Sizce sıkıntı yaratır mı bu dışarıya çıkıklık? Bana ne önerirsiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182834/080520161149101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182834/080520161149091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182834/080520161149081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182834/080520161149071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Uğur kardeş tahminimce uzun camı yapıştırırken sağ tarafa biraz fazla yanaştırdın yada taban camı bi kaç milim uzun geldi sana tavsiyem söküp tekrar yapıştırman mümkün olduğunca camları bastırıp silikon payını çok az bırakman belki o zaman camlar tam denk gelecek şekilde yapışır saygılar
[QUOTE=Ugur79]Arkadaşlar 169x59x51 ölçülerinde kayıtlı kuşaklı ve kayıt kuşakları dahil tüm camları 10mm olan bir akvaryum yaptık ancak ne kadar önemli olduğundan emin olamadığım bir kusur oluştu ve size danışmak istedim.
Tüm camlar taban camının üstünde değil yanında konumlandırıldı. Ekte resimleri gönderiyorum. Yan camlardan 1 tanesi arka camı yaklaşık 6-7mm lik kısmından silikonla tutuyor ancak bu sorun sadece alt köşede mevcut yukarıya doğru çıkıldıkça düzeliyor (resimden görebilirsiniz) Bu durum tahminimce ya bizim bu yan camın karşısındaki yan camı taban camı ile tam birleştirememizden (bunu da resimlerden birinde görebilirsiniz) Ya da taban camının ölçüsüyle alakalı bir sorundan oluşmuş olabileceğini düşünüyorum. Büyük ihtimal bizim taban camını karşı yan cama sıfıra sıfır birleştirememiş olmamızdan kaynaklanmış olabilir diye düşünüyorum. İçerde belirttiğim gibi 10mm lik kayıt kuşaklar ikinci kat olarak tüm yan ve arka ön camları ilave 10mm lik bir silikon hattıyla tutuyor.
Şimdi bu camları tekrardan sökmek falan büyük iş tabi takdir edersinizki. Sizce sıkıntı yaratır mı bu dışarıya çıkıklık? Bana ne önerirsiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182834/080520161149101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182834/080520161149091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182834/080520161149081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182834/080520161149071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Uğur kardeş tahminimce uzun camı yapıştırırken sağ tarafa biraz fazla yanaştırdın yada taban camı bi kaç milim uzun geldi sana tavsiyem söküp tekrar yapıştırman mümkün olduğunca camları bastırıp silikon payını çok az bırakman belki o zaman camlar tam denk gelecek şekilde yapışır saygılar
Önce Kayıt Kuşak Mı Yoksa Camlar Mı?
[QUOTE=Ugur79]
Teşekkür ederim sizede yanıt için.
Daha camları teslim almadım ama İstanbul anadolu yakasında anadolu cam dan sipariş ettim. 10mm düz cam m2 fiyatı 55tl+kdv.[/QUOT[QUOTE=Ugur79]
Extra clear cam varmı acaba ön camlar için düşündünüzmü
[QUOTE=Ugur79]
Teşekkür ederim sizede yanıt için.
Daha camları teslim almadım ama İstanbul anadolu yakasında anadolu cam dan sipariş ettim. 10mm düz cam m2 fiyatı 55tl+kdv.[/QUOT[QUOTE=Ugur79]
Extra clear cam varmı acaba ön camlar için düşündünüzmü
Önce Kayıt Kuşak Mı Yoksa Camlar Mı?
[QUOTE=Ugur79]Teşekkür ederim. Kayıt kuşak sonra diyorsunuz ok ama ne kadar sonra? Ön, arka ve yan camlardan hemen sonra mı yoksa mesela silikonun kuruması için beklenen 1-2 günlük süreden sonra mı?
[/QUOTE]
Silikonun kurumasını beklersen 1-2 gün daha saglıklı olur taban kayıt kuşaklarını hemen yapıştırırsan camları oynatabilirsin hava boşluğu kalır eline yüzüne bulaştırabilirsin akvaryumun iç tarafından çıkan silikonları maket bıcağı ile temizleyip kuşakları mümkün olduğu kadar cama iyice daya silikonlayıp[EDIT]muhammed25,2016-04-20 21:47:01[/EDIT]
[QUOTE=Ugur79]Teşekkür ederim. Kayıt kuşak sonra diyorsunuz ok ama ne kadar sonra? Ön, arka ve yan camlardan hemen sonra mı yoksa mesela silikonun kuruması için beklenen 1-2 günlük süreden sonra mı?
[/QUOTE]
Silikonun kurumasını beklersen 1-2 gün daha saglıklı olur taban kayıt kuşaklarını hemen yapıştırırsan camları oynatabilirsin hava boşluğu kalır eline yüzüne bulaştırabilirsin akvaryumun iç tarafından çıkan silikonları maket bıcağı ile temizleyip kuşakları mümkün olduğu kadar cama iyice daya silikonlayıp[EDIT]muhammed25,2016-04-20 21:47:01[/EDIT]
Önce Kayıt Kuşak Mı Yoksa Camlar Mı?
Uğur kardeş bende kendim yapacaktım akvaryumu ancak erzincanda 10mm düz cam bulamadığım için yarım kaldı tabanın üstüne yapıştırsaydın önce taban kayıt kuşakları yapıştıracaktın yandan yapıştıracağın için önce camları yapıştır senden ricam camları nerden ve kaç paraya aldın bide yapım aşaması resimlerini paylaşırsan sevinirim.
Uğur kardeş bende kendim yapacaktım akvaryumu ancak erzincanda 10mm düz cam bulamadığım için yarım kaldı tabanın üstüne yapıştırsaydın önce taban kayıt kuşakları yapıştıracaktın yandan yapıştıracağın için önce camları yapıştır senden ricam camları nerden ve kaç paraya aldın bide yapım aşaması resimlerini paylaşırsan sevinirim.
Rainbow Hakkında Bir İki Sorum Var
[QUOTE=Rebel04]
2 erkek 4 dışı aldım çift tutmaları için erkeklere seçme şansı tanıdım balıklar akvaryuma dün geldi ama iki taraftada mağaraların önünde eklemler dişilerin üstüne titreme hareketi yapıyor herhalde dolluyor dedim dogrumudur.
Bu arada akvaryumdaki diğer dişiler tabi dişi ise birinden daha erkek şüphem var onlar i cikarmam gerekirmi yoksa kalsinmi [/QUOTE]
Eşleşmek için önce titriyorlar daha sonra karın kısımları siyahlaşacak yavrulama aşamasında diğerlerini çıkarmana gerek yok bi sorun olmaz eğer cinsiyetlerinden olduklarından eminsen iki erkek iki dişi şeklinde bak çünkü yavrular zamanla sağa sola çıkacak yavruları diğerleri hep yutar yoksa
[QUOTE=Rebel04]
2 erkek 4 dışı aldım çift tutmaları için erkeklere seçme şansı tanıdım balıklar akvaryuma dün geldi ama iki taraftada mağaraların önünde eklemler dişilerin üstüne titreme hareketi yapıyor herhalde dolluyor dedim dogrumudur.
Bu arada akvaryumdaki diğer dişiler tabi dişi ise birinden daha erkek şüphem var onlar i cikarmam gerekirmi yoksa kalsinmi [/QUOTE]
Eşleşmek için önce titriyorlar daha sonra karın kısımları siyahlaşacak yavrulama aşamasında diğerlerini çıkarmana gerek yok bi sorun olmaz eğer cinsiyetlerinden olduklarından eminsen iki erkek iki dişi şeklinde bak çünkü yavrular zamanla sağa sola çıkacak yavruları diğerleri hep yutar yoksa
Rainbow Hakkında Bir İki Sorum Var
[QUOTE=Rebel04]Arkadaşlar kendime tur ararken rainbow aşırı derecede dikkatimi cekti.
Ama bir iki sorum var. 250 litrelik akvaryuma 2 çift rainbow atmayı planliyorum 10 cm üstü 2 disi 2 erkek alsam akvaryumda çift olurlarmi yoksa özellikle çift olmuş mu almam gerek.
İkinci sorum rainbow un çift tutmaması yada diğer erkekle aynı dışı kavgası olma olasılığı varmi[:?][:cik:][zzz]
3. Sorum illa 2 çift tutturmak icin erkek başına kaç dişi almam gerek
Arkadaşlar birisi cevaplarsa sorularını ona gore balık sipariş verecem[/QUOTE]
Bende bir ara 100 litrede 1 çift bakmıştım zaten 70 litrede 1 çift öneriliyor 2 çift bakabilirsiniz akvaryumunda tavsiyem yuvarlak küplerden sağ ve sol köşeye içine girecek şekilde yanlamasına koyman yumurta yapıştıracaklar çünkü illaki eş tutmuş almana gerek yok zaten eşleşecekler yavrulayacakları zaman yer koruma kavgası ufaktan olur sorun olmaz erkek başına bir çift olur çünkü yumurtalarına beraber bakarlar aşırı derecede yavruluyorlar yavruya doyarsın saygılar[EDIT]muhammed25,2016-03-20 20:20:52[/EDIT]
[QUOTE=Rebel04]Arkadaşlar kendime tur ararken rainbow aşırı derecede dikkatimi cekti.
Ama bir iki sorum var. 250 litrelik akvaryuma 2 çift rainbow atmayı planliyorum 10 cm üstü 2 disi 2 erkek alsam akvaryumda çift olurlarmi yoksa özellikle çift olmuş mu almam gerek.
İkinci sorum rainbow un çift tutmaması yada diğer erkekle aynı dışı kavgası olma olasılığı varmi[:?][:cik:][zzz]
3. Sorum illa 2 çift tutturmak icin erkek başına kaç dişi almam gerek
Arkadaşlar birisi cevaplarsa sorularını ona gore balık sipariş verecem[/QUOTE]
Bende bir ara 100 litrede 1 çift bakmıştım zaten 70 litrede 1 çift öneriliyor 2 çift bakabilirsiniz akvaryumunda tavsiyem yuvarlak küplerden sağ ve sol köşeye içine girecek şekilde yanlamasına koyman yumurta yapıştıracaklar çünkü illaki eş tutmuş almana gerek yok zaten eşleşecekler yavrulayacakları zaman yer koruma kavgası ufaktan olur sorun olmaz erkek başına bir çift olur çünkü yumurtalarına beraber bakarlar aşırı derecede yavruluyorlar yavruya doyarsın saygılar[EDIT]muhammed25,2016-03-20 20:20:52[/EDIT]
Cam Delmek İçin Panç
[QUOTE=adnanaslan]Tabana yan yana çift delik açsak teklikeli olur mu ?[/QUOTE]
http://www.hepsiburada.com/kristal-delici-uc-6mm-ve-delici-uc-kilavuzu-p-HRERMO333-75M
[QUOTE=adnanaslan]Tabana yan yana çift delik açsak teklikeli olur mu ?[/QUOTE]
http://www.hepsiburada.com/kristal-delici-uc-6mm-ve-delici-uc-kilavuzu-p-HRERMO333-75M
52mm Ve 35mm Panç Arıyorum
Nasıl farketmedim daha önce bakmistim sagolasin
Nasıl farketmedim daha önce bakmistim sagolasin
52mm Ve 35mm Panç Arıyorum
[QUOTE=leitzcell]
avatarda iliniz istanbul gözüküyor o yüzden yazdım. bakayım bulursam bir firma paylaşırım[/QUOTE]
Tesekkur ederim
[QUOTE=leitzcell]
avatarda iliniz istanbul gözüküyor o yüzden yazdım. bakayım bulursam bir firma paylaşırım[/QUOTE]
Tesekkur ederim
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 13:46
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
