ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Omerfaralm
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ağustos 2014 15:22
Son Ziyaret:
29 Ekim 2014 15:12
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Faruk Almalı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 5 MESAJI
100X60X40H İlk Deniz Akvaryumu Yeni Kurulum Teçhiz
[QUOTE=GETz READY] Bana aydınlatma pek kaliteli bişi gibi gelmedi.Almışken bir kere iyi bir malzeme alın,ucuz aklitesiz alınan her malzeme çöpe atılan para demektir.[/QUOTE]
[QUOTE=GETz READY] Bana aydınlatma pek kaliteli bişi gibi gelmedi.Almışken bir kere iyi bir malzeme alın,ucuz aklitesiz alınan her malzeme çöpe atılan para demektir.[/QUOTE]
Hocam bir kaç gündür aydınlatma konusunu araştırıyorum. Güneşi simule eden programlanabilir aydınlatmaları siz de duymuşsunuzdur bunlar benim çok hoşuma gitti akvaryumun sol tarafından başlayıp güneşin doğuşunu batışını fırtınaları bulut geçişlerini bile simule edebiliyorlar gel gelelim fiyatları epey uçmuş durumda. İstedikleri paralara sözüm yok sonuçta başarılı ürünler ama bir mühendis olarak acaba ben böyle bir şeyi yapamaz mıyım diye sorguluyorum kendimi basit bir mikrokontroller ile ledleri bağlamak gerekiyor biraz daha araştıracağım olmadı kendim custom bir armatür yaptıracağım bu konuda görüşebileceğim bir yerler var mı bildiğiniz?
100X60X40H İlk Deniz Akvaryumu Yeni Kurulum Teçhiz
Tekrar selamlar arkadaşlar. Teçhizatın büyük bölümünü edindim. PS Bubble Magus Curve 7 (500-700 litre), pompa motoru Eheim 2000 Compact+, UV Eheim Reeflex 350, dalga motorları Hydor Koralia 3200 ve 1600 olmak üzere 2 adet, ısıtıcı Eheim Jager 200W. Akvaryumun yapımı da tamamlansın fotoğrafları sizlerle paylaşırım. Işıklandırma olarak da şunu düşünüyorum: http://www.amazon.com/dp/B0092LXQRM/ref=wl_it_dp_o_pd_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=F3QQ9MXTB59S&coliid=I2JBOUTXH0JHJL&psc=1
Tekrar selamlar arkadaşlar. Teçhizatın büyük bölümünü edindim. PS Bubble Magus Curve 7 (500-700 litre), pompa motoru Eheim 2000 Compact+, UV Eheim Reeflex 350, dalga motorları Hydor Koralia 3200 ve 1600 olmak üzere 2 adet, ısıtıcı Eheim Jager 200W. Akvaryumun yapımı da tamamlansın fotoğrafları sizlerle paylaşırım. Işıklandırma olarak da şunu düşünüyorum: http://www.amazon.com/dp/B0092LXQRM/ref=wl_it_dp_o_pd_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=F3QQ9MXTB59S&coliid=I2JBOUTXH0JHJL&psc=1
100X60X40H İlk Deniz Akvaryumu Yeni Kurulum Teçhiz
[QUOTE=GETz READY]
2000 litrelik te yeterli olur,ancak akıntı hesaplanırken sumptan geri dönüş motorunu hesaba katmayın.Sadece balıklar içinse aydınlatmanın pek önemi yok 2 adet t5 yeterli olur.Led aydınlatma konusunda yerli markalardan çok başarılı olanlar var.Yurtdışından getirmeye uğraşmayın derim en azında arıza durumunda muhatap bulma olayı çok daha kolay olur.[/QUOTE]
Hocam biraz daha spesifik örnekler verebilir misiniz marka isimleri gibi bir de yalnızca ampül olarak değil akvaryumun üzerine konumlandırmak için de hazır ürünler mi bulmaya çalışayım?
[QUOTE=GETz READY]
2000 litrelik te yeterli olur,ancak akıntı hesaplanırken sumptan geri dönüş motorunu hesaba katmayın.Sadece balıklar içinse aydınlatmanın pek önemi yok 2 adet t5 yeterli olur.Led aydınlatma konusunda yerli markalardan çok başarılı olanlar var.Yurtdışından getirmeye uğraşmayın derim en azında arıza durumunda muhatap bulma olayı çok daha kolay olur.[/QUOTE]
Hocam biraz daha spesifik örnekler verebilir misiniz marka isimleri gibi bir de yalnızca ampül olarak değil akvaryumun üzerine konumlandırmak için de hazır ürünler mi bulmaya çalışayım?
100X60X40H İlk Deniz Akvaryumu Yeni Kurulum Teçhiz
GETz Ready, hocam çok teşekkürler önerileriniz için. Yalnızca devir-daimde bir yanlış anlaşılma oldu sanırım, 2000 litr/saatlik AquaBee modelini düşünüyorum bunun üzerine dalga motoru da eklendiğinde 3000'e yaklaşılır diye düşünüyorum bu hesaplama doğru mudur?
Bir de aydınlatma için mercanları sipariş edene kadar yalnızca balıkları idare etmesi için nasıl bir aydınlatma seçebilirim? Bir kaç ay sonra yurtdışından özel bir aydınlatma getirmeyi düşünüyorum yeni model led olanlardan.
GETz Ready, hocam çok teşekkürler önerileriniz için. Yalnızca devir-daimde bir yanlış anlaşılma oldu sanırım, 2000 litr/saatlik AquaBee modelini düşünüyorum bunun üzerine dalga motoru da eklendiğinde 3000'e yaklaşılır diye düşünüyorum bu hesaplama doğru mudur?
Bir de aydınlatma için mercanları sipariş edene kadar yalnızca balıkları idare etmesi için nasıl bir aydınlatma seçebilirim? Bir kaç ay sonra yurtdışından özel bir aydınlatma getirmeyi düşünüyorum yeni model led olanlardan.
100X60X40H İlk Deniz Akvaryumu Yeni Kurulum Teçhiz
Selam arkadaşlar;
Hepinize en güzel akvaryumu ve bol sağlıklı keyifli günler geçirmenizi diliyorum. Tuzlu su akvaryumu kurmak üzereyim yaklaşık 1 aydır İngilizce kaynakları araştırıyorum Youtube'da epey video izledim ama forumu bugün keşfettim. Bu iş çocukluk hayalim o zamanlar yapabilmem belki de imkansızdı ama şimdi gerçekleştirebileceğime inanıyorum. Forumda ayrı ayrı konulara sormaktansa siz usta arkadaşlara sorularımı topluca yöneltmek istedim. Her türlü yoruma açığım ayrıca yardımlarınıza da ihtiyacım var başımdan geçenleri sizlere aktarayım.
(Baya uzun oldu kusura bakmayın şimdiden teşekkürler yardımlar için.)
Arkadaşlar yabancı kaynaklar bizler için çok çok doğru kaynaklar değil anladığım kadarıyla. Okyanustan çıkarılmış taze canlı kayayla Marmara'dan çıkarılan kayanın döngüyü başlatırken epey farkı vardır diye düşünüyorum
Bu sebeple sizlerin deneyimleri benim için daha faydalı olacaktır diye düşünüyorum.
100 uzunluk, 60 derinlik ve 40 yüksekliği olacak şekilde (240 litre, yaklaşık 60 gallon) 0.8mm cam kalınlığı ve yalnızca ön camı extra clear olacak şekilde bir akvaryum siparişi verdim (İstanbul). Medefe dolabı ve sumpı dahil 600 lira gibi bir fiyata şu anda yapılıyor. Tabi bu aşamaya gelmeden önce pek çok yeri arayıp sordum 1600 TL gibi fiyat çekenler de oldu 600-700 civarı çeken de şu an yaptırdığım yer eski tanıdığım bildiğim güvenilir bir yer.
Tabi akvaryum yani tank bu işin belki de %5'i falan. Halledilmesi gereken pek çok ayrı mevzu var biraz bunlarla ilgili ilerlemekte olduğum aşamaları anlatayım. Bu arada bütçe açısından çok çok açılmamam gerekiyor arkadaşlar en pahalı ürünleri ben de temin etmek isterim ama ekonomi yapabileceğim yerlerde çok açılmak istemiyorum. Zaten ilk olarak balık ve tek tük mercan ile gideceğim 5-6 ay sonra mercanları çoğaltacağım.
Devir daim için Aquabee UP-1000 veya 2000 düşünüyorum. Yabancı kaynaklara göre hacmin 10-20 katı kadar saatlik devir daim mercan akvaryumları için çok önemli. Yani 220 litre su olacağını düşünürsek 2000 litre-devir daim minimum gerekli. Tabi akıntı motoru da eklendiğinde 3000 litre devir-daim değerine ulaşabilirim ki bu ideal olacaktır. Bunun için de Jebao motorlar Amazon'da baya olumlu yorum almış maalesef Vortech ürünlerine şu an para ayıramayacağım gibi duruyor.
Skimmer için Bubble Magus olabilir ama o olmazsa yalnızca motoru Alman/Amerikan bir protein skimmer olacak.Burada da önerilerinize açığım. Bu ve devir daimde ekonomi yapmak çok sağlıklı olmadığı için kaliteli ürünler olsun istiyorum açıkçası.
Benim en muallakta ve bilgisiz olduğum konu aydınlatma. Bu konuda pek çok farklı yorum var. Önce en farklısından başlayayım. Semtimizde özel olarak deniz akvaryumları kuran bir beyefendi var kendisi güneş alan odamın akvaryum için çok uygun olduğunu böylece hem çok pahalı ürünler almaya gerek olmadığını hem de mercanların gerçek güneş ışığıyla mutlu olacaklarını söylüyor bu konuda siz ne dersiniz? Yabancı kaynaklarda bu durumun çok fazla yosunlanma yapacağı söyleniyor camlarda oluşacak yosunlanmaları ben temizleyebilirim ama bunun dışındaki kirlenmeler akvaryuma zarar verir gibi geliyor bana.
Bunun dışında 300 lirayı geçmeyecek bir ışıklandırma yapabilir miyim? Sanırım T5HO lambalar kaliteliymiş nereden bulabilirim acaba?
Yine aynı akvaryumcu Türkiye'deki canlı kayalardansa ölü mercan kırıklarıyla ve bakteri takviyesiyle döngüyü başlatıp 2-3 gün sonra da balıkla döngüyü hızlandırmayı öneriyor.
Bunun dışında bir de elektrik kesilmesi olayı var tabi. Arkadaşlar İstanbul'da eskisi gibi çok sık elektrikler kesilmiyor ama kesilme ihtimali var dünden beri bu konuyu epey araştırıyorum ama bilgisayarlar için kullanılan UPS'lere yalnızca devir daim motorunu bağlarsam sanırım gerekli watt değerine ulaşmadığı için çalışmıyor çalışsa bile 1-2 saatlik iş görür. Ama burası Türkiye 1 gün boyunca elektrik gelmediğinde ne yapacağız? Bu konuda da önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler.
Selam arkadaşlar;
Hepinize en güzel akvaryumu ve bol sağlıklı keyifli günler geçirmenizi diliyorum. Tuzlu su akvaryumu kurmak üzereyim yaklaşık 1 aydır İngilizce kaynakları araştırıyorum Youtube'da epey video izledim ama forumu bugün keşfettim. Bu iş çocukluk hayalim o zamanlar yapabilmem belki de imkansızdı ama şimdi gerçekleştirebileceğime inanıyorum. Forumda ayrı ayrı konulara sormaktansa siz usta arkadaşlara sorularımı topluca yöneltmek istedim. Her türlü yoruma açığım ayrıca yardımlarınıza da ihtiyacım var başımdan geçenleri sizlere aktarayım.
(Baya uzun oldu kusura bakmayın şimdiden teşekkürler yardımlar için.)
Arkadaşlar yabancı kaynaklar bizler için çok çok doğru kaynaklar değil anladığım kadarıyla. Okyanustan çıkarılmış taze canlı kayayla Marmara'dan çıkarılan kayanın döngüyü başlatırken epey farkı vardır diye düşünüyorum
100 uzunluk, 60 derinlik ve 40 yüksekliği olacak şekilde (240 litre, yaklaşık 60 gallon) 0.8mm cam kalınlığı ve yalnızca ön camı extra clear olacak şekilde bir akvaryum siparişi verdim (İstanbul). Medefe dolabı ve sumpı dahil 600 lira gibi bir fiyata şu anda yapılıyor. Tabi bu aşamaya gelmeden önce pek çok yeri arayıp sordum 1600 TL gibi fiyat çekenler de oldu 600-700 civarı çeken de şu an yaptırdığım yer eski tanıdığım bildiğim güvenilir bir yer.
Tabi akvaryum yani tank bu işin belki de %5'i falan. Halledilmesi gereken pek çok ayrı mevzu var biraz bunlarla ilgili ilerlemekte olduğum aşamaları anlatayım. Bu arada bütçe açısından çok çok açılmamam gerekiyor arkadaşlar en pahalı ürünleri ben de temin etmek isterim ama ekonomi yapabileceğim yerlerde çok açılmak istemiyorum. Zaten ilk olarak balık ve tek tük mercan ile gideceğim 5-6 ay sonra mercanları çoğaltacağım.
Devir daim için Aquabee UP-1000 veya 2000 düşünüyorum. Yabancı kaynaklara göre hacmin 10-20 katı kadar saatlik devir daim mercan akvaryumları için çok önemli. Yani 220 litre su olacağını düşünürsek 2000 litre-devir daim minimum gerekli. Tabi akıntı motoru da eklendiğinde 3000 litre devir-daim değerine ulaşabilirim ki bu ideal olacaktır. Bunun için de Jebao motorlar Amazon'da baya olumlu yorum almış maalesef Vortech ürünlerine şu an para ayıramayacağım gibi duruyor.
Skimmer için Bubble Magus olabilir ama o olmazsa yalnızca motoru Alman/Amerikan bir protein skimmer olacak.Burada da önerilerinize açığım. Bu ve devir daimde ekonomi yapmak çok sağlıklı olmadığı için kaliteli ürünler olsun istiyorum açıkçası.
Benim en muallakta ve bilgisiz olduğum konu aydınlatma. Bu konuda pek çok farklı yorum var. Önce en farklısından başlayayım. Semtimizde özel olarak deniz akvaryumları kuran bir beyefendi var kendisi güneş alan odamın akvaryum için çok uygun olduğunu böylece hem çok pahalı ürünler almaya gerek olmadığını hem de mercanların gerçek güneş ışığıyla mutlu olacaklarını söylüyor bu konuda siz ne dersiniz? Yabancı kaynaklarda bu durumun çok fazla yosunlanma yapacağı söyleniyor camlarda oluşacak yosunlanmaları ben temizleyebilirim ama bunun dışındaki kirlenmeler akvaryuma zarar verir gibi geliyor bana.
Bunun dışında 300 lirayı geçmeyecek bir ışıklandırma yapabilir miyim? Sanırım T5HO lambalar kaliteliymiş nereden bulabilirim acaba?
Yine aynı akvaryumcu Türkiye'deki canlı kayalardansa ölü mercan kırıklarıyla ve bakteri takviyesiyle döngüyü başlatıp 2-3 gün sonra da balıkla döngüyü hızlandırmayı öneriyor.
Bunun dışında bir de elektrik kesilmesi olayı var tabi. Arkadaşlar İstanbul'da eskisi gibi çok sık elektrikler kesilmiyor ama kesilme ihtimali var dünden beri bu konuyu epey araştırıyorum ama bilgisayarlar için kullanılan UPS'lere yalnızca devir daim motorunu bağlarsam sanırım gerekli watt değerine ulaşmadığı için çalışmıyor çalışsa bile 1-2 saatlik iş görür. Ama burası Türkiye 1 gün boyunca elektrik gelmediğinde ne yapacağız? Bu konuda da önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan kocoglu, 20:13
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 58 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Kuduoglu,
TheDS,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Laetacara,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Umutoty,
IgorVladimir,
by__cg,
Stoke,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
sina cen,
Conix,
Myz26,
ugurbaran,
0rnn,
ternapi,
LeafyAqua,
oguzozt,
Sercan.,
hakanmorcicek,
Pandkoal,
Cyber_Scout,
ibmsony,
tarikyksl,
djally,
Ancalagon,
yeekim,
hakaya0107,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
