ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Ferhat Sumer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
35
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Temmuz 2015 19:54
Son Ziyaret:
21 Nisan 2024 19:08
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ferhat Sumer
Doğum Tarihi:
27 Ocak 1983
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
L201 Big Spot Pleco
L144 Longfin Blue Eyes Pleco
L144 Longfin Super Red Pleco
LDA16 Longfin Pleco
SON 10 MESAJI
Sunsun Hw-302 Dış Filtre 100 Litre Akvaryum Olurmu
[QUOTE=Onur46]SunSun HW-302 100 litre akvaryum için uygunmu[/QUOTE]
son 7 yıldır üretim akvaryumlarında gözüm kapalı kullandığım modellerdir. 602 ve 603 kadar fiyat performans ürünü bulamazsınız. düşük balık yükünde sizi rahat rahat yıllarca idare edecek modellerdir. içinden çıkan 3 süngerin 1 ya da 2 sini kullanarak kalan bosluğa seramik (ince bayan corabına koyabilirsiniz), zeolit, lav taşı gibi bakteri tutan ürünlerle modifiye ederseniz tutulumu artırdığınız gibi çabuk debi kaybetmeyi de geciktirmiş olursunuz.
[QUOTE=Onur46]SunSun HW-302 100 litre akvaryum için uygunmu[/QUOTE]
son 7 yıldır üretim akvaryumlarında gözüm kapalı kullandığım modellerdir. 602 ve 603 kadar fiyat performans ürünü bulamazsınız. düşük balık yükünde sizi rahat rahat yıllarca idare edecek modellerdir. içinden çıkan 3 süngerin 1 ya da 2 sini kullanarak kalan bosluğa seramik (ince bayan corabına koyabilirsiniz), zeolit, lav taşı gibi bakteri tutan ürünlerle modifiye ederseniz tutulumu artırdığınız gibi çabuk debi kaybetmeyi de geciktirmiş olursunuz.
Yeni Hayat (medaka Pond)
[QUOTE=Cem Altay][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204774/200920220828441.jpg[/IMG]
Ben niye Nitrit,Nitrat,Amonyak vs...ölçüm kiti kullanmıyorum diyorum.
Benim geniş kapsamlı ölçüm kitim bu [:)]
İçiyorsa sorun yok.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175842/200920221130411.jpg[/IMG]
hocam bu var aynı işlevi görür mü :D:D
[QUOTE=Cem Altay][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204774/200920220828441.jpg[/IMG]
Ben niye Nitrit,Nitrat,Amonyak vs...ölçüm kiti kullanmıyorum diyorum.
Benim geniş kapsamlı ölçüm kitim bu [:)]
İçiyorsa sorun yok.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/175842/200920221130411.jpg[/IMG]
hocam bu var aynı işlevi görür mü :D:D
Anubias Bitkisi Bakım - Budama - Çoğaltma - Dikim
[QUOTE=crispo]
Bu konuyu bende çok merak ediyorum anubiaslarımı coğaltmak için böldügümde bu söylentilere dayanarak 2 gün kovada bekletip tanka ekledim 5 gün sonra artemia verdigim lepisteslerim biranda öldü ve bu duruma anlam veremedim sonrasinda bir lepistes grubu ile durumu paylastığımda suçu anubiasta buldular bende 2 gün başka yerde beklettiğimi ve 5 gündür zaten akvaryumda olsa simdiye kadar olmazmıydı dedim üstüne tavır yedik biz sana sorunu söylüyoruz sen bize inanmıyosun ne yaparsan yap gibi o anubiası kestiginde 1 ay baska suda kalmasi gerekiyor diye tabi ben hala tatmin olmadım [/QUOTE][QUOTE=Alehar]Çok güzel, keyifli bir video olmuş. Elinize sağlık.
Videonun ortalarında budama noktalarından zehirli bir salgı salgılandığını, bunu bertaraf etmek için bir süre suda bekletmek gerektiğini anlatıyorsunuz.
Bu konu Anubias için bir mit midir yoksa gerçek midir emin olamadım. Yabancı kaynaklarda bu yalanlanıyor. Hatta bir numaralaı nakvaryum bitkisi firması Tropicana da mit olduğunu, Anubias ların budansa dahi karidesler için güvenli olduğunu söylüyor. Acaba gerçek nedir?
Siz bu bilgiye nasıl eriştiniz ve ne kadar eminsiniz acaba?
Benim bol Anubias içeren bir akvaryuma karides ekleme niyetim var bu açıdan bu konuyu araştırıyorum…[/QUOTE]
herkesin bildiği gibi anubiaslarda çoğalma rizom üzerinden olur. anubias çoğaltma işlemi rizom bölünerek yapıldığı için her rizom bölümünun ayrı bir gövde teşkil edeceği aşikardır. tecrübeerime göre bölme işlemi sırasında rizom makas ya da düz bıçak gibi kesici bir aletle kesildiğinde bu salgı ortaya çıkmıyor. yanı böldüğümüz rizomu hemen akvaryuma ekleyebiliyoruz. fakat bölme işlemini tırtırlı ya da nispeten keskin olmayan bir bıçakla testere kullanır gibi kestiğimizde veya elimizle ayırma yaptığımızda (kesimden çok parçalayarak bölme gibi düşünün) rizom salgıya başlıyor ve ortaya cıkan salgı su değerlerini bozarak hassas türlerde ölüme sebebiyet veriyor. Bunu tamamen kendim tecrübe ettiğimi ve bilimsel hiçbir makaleye dayandırmadığımı tekrar ifade edeyim
[QUOTE=crispo]
Bu konuyu bende çok merak ediyorum anubiaslarımı coğaltmak için böldügümde bu söylentilere dayanarak 2 gün kovada bekletip tanka ekledim 5 gün sonra artemia verdigim lepisteslerim biranda öldü ve bu duruma anlam veremedim sonrasinda bir lepistes grubu ile durumu paylastığımda suçu anubiasta buldular bende 2 gün başka yerde beklettiğimi ve 5 gündür zaten akvaryumda olsa simdiye kadar olmazmıydı dedim üstüne tavır yedik biz sana sorunu söylüyoruz sen bize inanmıyosun ne yaparsan yap gibi o anubiası kestiginde 1 ay baska suda kalmasi gerekiyor diye tabi ben hala tatmin olmadım [/QUOTE][QUOTE=Alehar]Çok güzel, keyifli bir video olmuş. Elinize sağlık.
Videonun ortalarında budama noktalarından zehirli bir salgı salgılandığını, bunu bertaraf etmek için bir süre suda bekletmek gerektiğini anlatıyorsunuz.
Bu konu Anubias için bir mit midir yoksa gerçek midir emin olamadım. Yabancı kaynaklarda bu yalanlanıyor. Hatta bir numaralaı nakvaryum bitkisi firması Tropicana da mit olduğunu, Anubias ların budansa dahi karidesler için güvenli olduğunu söylüyor. Acaba gerçek nedir?
Siz bu bilgiye nasıl eriştiniz ve ne kadar eminsiniz acaba?
Benim bol Anubias içeren bir akvaryuma karides ekleme niyetim var bu açıdan bu konuyu araştırıyorum…[/QUOTE]
herkesin bildiği gibi anubiaslarda çoğalma rizom üzerinden olur. anubias çoğaltma işlemi rizom bölünerek yapıldığı için her rizom bölümünun ayrı bir gövde teşkil edeceği aşikardır. tecrübeerime göre bölme işlemi sırasında rizom makas ya da düz bıçak gibi kesici bir aletle kesildiğinde bu salgı ortaya çıkmıyor. yanı böldüğümüz rizomu hemen akvaryuma ekleyebiliyoruz. fakat bölme işlemini tırtırlı ya da nispeten keskin olmayan bir bıçakla testere kullanır gibi kestiğimizde veya elimizle ayırma yaptığımızda (kesimden çok parçalayarak bölme gibi düşünün) rizom salgıya başlıyor ve ortaya cıkan salgı su değerlerini bozarak hassas türlerde ölüme sebebiyet veriyor. Bunu tamamen kendim tecrübe ettiğimi ve bilimsel hiçbir makaleye dayandırmadığımı tekrar ifade edeyim
Su Değişimi İçin Akıl Rica Ediyorum
450 lt ye ayda bir 20 lt su değişimi yapmaya gerek yok. zira o kadar su zaten 1 haftada kendinden buharlaşacaktır. eger tekrar bitkili düşünüyorsanız eksilen suyu takviye etmeniz yeterlidir. suyunuzun klor seviyesini siz daha iyi bilirsiniz. mesela ben istanbulda 120 lt üretim tanklarına haftada 2 kere olacak sekilde her seferde 20 şer litre değişim yapıyorum. Üç dört günlük dinlendirme süresi yeterli oluyor. beslediğim türler ise longfin vatozlar... musluktan direk su basma olayına da karsıyım. malumunuz önumuz kıs ve her yağmurda klorlanacak şehir şebeke suları.. bir kere olmaz iki kere olmaz üç kere olmaz 4 üncü de farkında olmadan ilaçlı su basarsınız sonra çok üzülürsünüz. o riski almak çok mantıklı gelmıyor bana. mutlu hobiler
450 lt ye ayda bir 20 lt su değişimi yapmaya gerek yok. zira o kadar su zaten 1 haftada kendinden buharlaşacaktır. eger tekrar bitkili düşünüyorsanız eksilen suyu takviye etmeniz yeterlidir. suyunuzun klor seviyesini siz daha iyi bilirsiniz. mesela ben istanbulda 120 lt üretim tanklarına haftada 2 kere olacak sekilde her seferde 20 şer litre değişim yapıyorum. Üç dört günlük dinlendirme süresi yeterli oluyor. beslediğim türler ise longfin vatozlar... musluktan direk su basma olayına da karsıyım. malumunuz önumuz kıs ve her yağmurda klorlanacak şehir şebeke suları.. bir kere olmaz iki kere olmaz üç kere olmaz 4 üncü de farkında olmadan ilaçlı su basarsınız sonra çok üzülürsünüz. o riski almak çok mantıklı gelmıyor bana. mutlu hobiler
Cüce Vatozlar Ne Zaman Satılır
Otçul türlerde 2 cm altı su değişimine karşı hassastır. satılması durumunda kayıp cok olur.
etçil türlerde su toleransı daha yuksektir. 1 cm iken satılmasında sorun olmaz... mutlu hobiler...
Otçul türlerde 2 cm altı su değişimine karşı hassastır. satılması durumunda kayıp cok olur.
etçil türlerde su toleransı daha yuksektir. 1 cm iken satılmasında sorun olmaz... mutlu hobiler...
Anubias Nana / Petite Ve Java Fern Kararmalar
Işık ihtiyacı yuksek bitkiler için normal bir armatur ama sizin bitkilerinize çok geliyordur. basit bir şeki,lde bitkilerin direkt ışık almamasını sağlarsanız daha kolay çözebilirsiniz
Işık ihtiyacı yuksek bitkiler için normal bir armatur ama sizin bitkilerinize çok geliyordur. basit bir şeki,lde bitkilerin direkt ışık almamasını sağlarsanız daha kolay çözebilirsiniz
L144 Vatoz 1e 1d Sorun Çıkartırmı
[QUOTE=akandemir1]Arkadaşlar 50 lt akvaryuma 15 tane lepistes var 1 e 1 d l144 alsam bi sorun olurmu onlar için[/QUOTE]
hacim küçük nüfus fazla eğer l144 ler yetişkin değilse bu ortam biraz kalabalık ve gelişime engel olabilir. onun dısında 2 erkek 1e1d ya da 2d olması herhangi bir problem cıkarmaz
[QUOTE=akandemir1]Arkadaşlar 50 lt akvaryuma 15 tane lepistes var 1 e 1 d l144 alsam bi sorun olurmu onlar için[/QUOTE]
hacim küçük nüfus fazla eğer l144 ler yetişkin değilse bu ortam biraz kalabalık ve gelişime engel olabilir. onun dısında 2 erkek 1e1d ya da 2d olması herhangi bir problem cıkarmaz
Anubias Nana / Petite Ve Java Fern Kararmalar
[QUOTE=Meeltan]Herkese merhaba!
Bir süredir 20 litrelik akvaryumumda bulunan Anubias Nana ve Anubias Petite ve Java Fern'im çürüyor. Ne yaptıysam bu kararmaların hatta erimelerin önüne geçemedim. Akvaryumumda 1 adet çöpçü, 1 adet yavru vatoz, 2 adet nerite salyangoz ve 1 beta bulunuyor. Koyduğum hiçbir bitki gelişim göstermiyor. Acaba bunun sebebi ne olabilir ? Besin eksiliğinden şüpheleniyorum ve bu sebeple Reeflowers All Inclusive almayı düşünüyorum. Sizce düzgün bir yaklaşım olabilir mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236329/020920221224481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236329/020920221224561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236329/020920221225071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236329/020920221225141.jpg[/IMG][/QUOTE]
anubias ve java fern çabuk gelişim gösteren bitkiler değillerdir. üzerindeki kararmaların düzensiz ve fazla ışık kaynaklı olduğunu düşünüyorum. direkt bitkiye vurmayan loş ışık (6500k 1400lm günışığı tasarruflu ampul bile yeterli gelecektir.) bu bitkilerin gelişimi için yeterlidir. takviye konusuna gelirsek kimyasal kullanmaktan cok gazı alınmış maden suyu ve içinde yumurta haşlanmış suyu denemenizi öneririm. forumda ikisininde kullanımı hakkında yazılar vardır. mutlu hobiler
[QUOTE=Meeltan]Herkese merhaba!
Bir süredir 20 litrelik akvaryumumda bulunan Anubias Nana ve Anubias Petite ve Java Fern'im çürüyor. Ne yaptıysam bu kararmaların hatta erimelerin önüne geçemedim. Akvaryumumda 1 adet çöpçü, 1 adet yavru vatoz, 2 adet nerite salyangoz ve 1 beta bulunuyor. Koyduğum hiçbir bitki gelişim göstermiyor. Acaba bunun sebebi ne olabilir ? Besin eksiliğinden şüpheleniyorum ve bu sebeple Reeflowers All Inclusive almayı düşünüyorum. Sizce düzgün bir yaklaşım olabilir mi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236329/020920221224481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236329/020920221224561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236329/020920221225071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236329/020920221225141.jpg[/IMG][/QUOTE]
anubias ve java fern çabuk gelişim gösteren bitkiler değillerdir. üzerindeki kararmaların düzensiz ve fazla ışık kaynaklı olduğunu düşünüyorum. direkt bitkiye vurmayan loş ışık (6500k 1400lm günışığı tasarruflu ampul bile yeterli gelecektir.) bu bitkilerin gelişimi için yeterlidir. takviye konusuna gelirsek kimyasal kullanmaktan cok gazı alınmış maden suyu ve içinde yumurta haşlanmış suyu denemenizi öneririm. forumda ikisininde kullanımı hakkında yazılar vardır. mutlu hobiler
Balığım Ölüyor Yardım Edinnnnnn
[QUOTE=kazimali2009]Yeni fotoğraflarını yükledim. yukarıdan bakabilirsiniz. bu arada baş aşağı durmayı bıraktı ne oluyor bu balığa [:?][/QUOTE]
ben dropsy göremedim. ileri seviye dropsy de gözler yuvalarından fırlayacakmış gibi belirginleşirken pullar en az 45-75 derecelik açıyla açılır. iyi ihtimalle balığınız küçük bir kabızlık sorunu atlattı. bundan sonrası için en az 3 4 farklı bitkisel yemi gözünden büyük olmamak kaydıyla günde 23 kere vermeniz balığınız için yeterlidir. japon balığını aç bırakarak öldüremezsiniz ama aşırı beslerseniz tokluktan ölür. mutlaka hafta 1 gün 24 saat aç bıraktıktan sonra haşlanmış bezelye ya da ıspanak vererek sindirim sisteminin boşalmasını sağlayın. mutlu hobiler
[QUOTE=kazimali2009]Yeni fotoğraflarını yükledim. yukarıdan bakabilirsiniz. bu arada baş aşağı durmayı bıraktı ne oluyor bu balığa [:?][/QUOTE]
ben dropsy göremedim. ileri seviye dropsy de gözler yuvalarından fırlayacakmış gibi belirginleşirken pullar en az 45-75 derecelik açıyla açılır. iyi ihtimalle balığınız küçük bir kabızlık sorunu atlattı. bundan sonrası için en az 3 4 farklı bitkisel yemi gözünden büyük olmamak kaydıyla günde 23 kere vermeniz balığınız için yeterlidir. japon balığını aç bırakarak öldüremezsiniz ama aşırı beslerseniz tokluktan ölür. mutlaka hafta 1 gün 24 saat aç bıraktıktan sonra haşlanmış bezelye ya da ıspanak vererek sindirim sisteminin boşalmasını sağlayın. mutlu hobiler
Balığım Ölüyor Yardım Edinnnnnn
[QUOTE=kazimali2009]
Arkadaşlar balığım ağzı aşağıda kuyruğu yukarıda bekliyor neden böyle yapıyor bilen varmı ?[:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236315/310820221419411.jpg[/IMG][/QUOTE]
paylaştığınız resim dropsy olup olmadığını teşhis etmek için yetersiz. o durusun sebebi hava kesesi sorunu da olabilir ileri derece kabızlık da olabilir. mümkün olduğunca yakın plan ve net çekim yapın
[QUOTE=kazimali2009]
Arkadaşlar balığım ağzı aşağıda kuyruğu yukarıda bekliyor neden böyle yapıyor bilen varmı ?[:'(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236315/310820221419411.jpg[/IMG][/QUOTE]
paylaştığınız resim dropsy olup olmadığını teşhis etmek için yetersiz. o durusun sebebi hava kesesi sorunu da olabilir ileri derece kabızlık da olabilir. mümkün olduğunca yakın plan ve net çekim yapın
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
