ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KilsbaCk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
25
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ekim 2015 00:23
Son Ziyaret:
30 Mart 2018 22:44
Toplam Mesaj:
110 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berke Şahin
Doğum Tarihi:
04 Ocak 1991
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Vinç Operatörü
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
M. Kemal Atatürk
SON 10 MESAJI
Akvaryum Sehpa Yapım Aşamas
[QUOTE=Kınayu]Selamlar güle güle kullanın çok güzel [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:] Basit ve işcilikle güzel bir sehpa çıkarmışsınız yanlız kulladığınız tahtalar öncelikle sunta değil.
1 mt sehpa ölçüsü ben hiç duymadım sehpanın boyunu 70 çekerek çok doğru bir şey yapmışsınız. Bu dediğiniz maliyet tüm işçiliğini siz veya olası yapan kişiler ya akrabanızdır ya yakın arkadaşınızdır yoksa imkansız yaptıramassınız [:(]
Beyaz folyodan kastınız ne anlamadım ? Ama bu işlem de bir tercübeniz varmı tam bilmiyorum ama tüm yüzeyi bu şekilde hava boşlukları olmadan kaplamanız oldukca başarılı gerçekten tebrikler
Akvaryumu oraya koymayın diyen arkadaş fazla cama yakın olduğu için güneş ve gün ışığı alarak yosun problemi yaşabilirsiniz .[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Aslında iş yerinde benle beraber 3 kişiyiz yaklaşık 6 senedir beraber çalışıyoruz. ( 13 kaz ve 14 de tavuğu saymazsak [^_^] ) bu sehpayı 2 kişi yaptık 3. Kişi bu tür işlere yabancı kolay kolay elini sürmez. Kapladığım tahtanın adını bilmiyorum açıkcası o yüzden sunta yazdım [:D] karşı dükkan palet imalatı ve tamirini yaptığı için bu malzemelerden elinde bir sürü var. Profiller şirketimizde vardı. Yapışkanlı folyo yu bende ilk defa kullandım bir arkadaşım çalıştığı yerden getirdi , ama kaplama işinde çok iyi olmasamda daha önce yapmışlığım var o yüzden folyo yu kaplarken çok zorluk çekmedim evde tek başıma kapladım tek olduğum için beni çok uğraştırdı bazı yerlerinde baloncuk oldu onları da fön makinası yardımı ile düzelttim. Uzaktan belli olmuyor da dibinden bakınca kabarcık yerleri biraz belli oluyor. [:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar güle güle kullanın çok güzel [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:] Basit ve işcilikle güzel bir sehpa çıkarmışsınız yanlız kulladığınız tahtalar öncelikle sunta değil.
1 mt sehpa ölçüsü ben hiç duymadım sehpanın boyunu 70 çekerek çok doğru bir şey yapmışsınız. Bu dediğiniz maliyet tüm işçiliğini siz veya olası yapan kişiler ya akrabanızdır ya yakın arkadaşınızdır yoksa imkansız yaptıramassınız [:(]
Beyaz folyodan kastınız ne anlamadım ? Ama bu işlem de bir tercübeniz varmı tam bilmiyorum ama tüm yüzeyi bu şekilde hava boşlukları olmadan kaplamanız oldukca başarılı gerçekten tebrikler
Akvaryumu oraya koymayın diyen arkadaş fazla cama yakın olduğu için güneş ve gün ışığı alarak yosun problemi yaşabilirsiniz .[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Aslında iş yerinde benle beraber 3 kişiyiz yaklaşık 6 senedir beraber çalışıyoruz. ( 13 kaz ve 14 de tavuğu saymazsak [^_^] ) bu sehpayı 2 kişi yaptık 3. Kişi bu tür işlere yabancı kolay kolay elini sürmez. Kapladığım tahtanın adını bilmiyorum açıkcası o yüzden sunta yazdım [:D] karşı dükkan palet imalatı ve tamirini yaptığı için bu malzemelerden elinde bir sürü var. Profiller şirketimizde vardı. Yapışkanlı folyo yu bende ilk defa kullandım bir arkadaşım çalıştığı yerden getirdi , ama kaplama işinde çok iyi olmasamda daha önce yapmışlığım var o yüzden folyo yu kaplarken çok zorluk çekmedim evde tek başıma kapladım tek olduğum için beni çok uğraştırdı bazı yerlerinde baloncuk oldu onları da fön makinası yardımı ile düzelttim. Uzaktan belli olmuyor da dibinden bakınca kabarcık yerleri biraz belli oluyor. [:)]
Eheim Pickup 200 Acil!
Eheim 2012 iç filtrenin pervane dişlerinden biri kırıldı. Yenisi de normal bi iç filtre fiyatında. Bu dişi yapıştırsam ne olur ve ne ile yapıştırabilirim. Filtre şuan çalışıyor ses de Yok bunun zararı dokunur mu ?[EDIT]KilsbaCk,2018-03-29 16:53:50[/EDIT]
Eheim 2012 iç filtrenin pervane dişlerinden biri kırıldı. Yenisi de normal bi iç filtre fiyatında. Bu dişi yapıştırsam ne olur ve ne ile yapıştırabilirim. Filtre şuan çalışıyor ses de Yok bunun zararı dokunur mu ?[EDIT]KilsbaCk,2018-03-29 16:53:50[/EDIT]
Akvaryum Sehpa Yapım Aşamas
[QUOTE=yüceL34]Kaplama cok ıyi durmuş ne ile kapladiniz akvaryumun yerini degistirme imkaniniz varsa daha iyi olur gibi[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnce sunta ile kapladım dışına da yapışkanlı beyaz folyo yapıştırdım. Daha güzel kaplanabilirdi fakat elde olan malzemeler ile yaptım bana maliyeti toplam 20 lira oldu. 20 liraya mâl edilen bir profil sehpa da anca bu kadar olur diye düşünüyorum.
Yerini değiştirmemi neden önerdiniz ? Salonda en müsait yer orası olduğu için oraya koydum. [EDIT]KilsbaCk,2018-03-29 16:42:39[/EDIT]
[QUOTE=yüceL34]Kaplama cok ıyi durmuş ne ile kapladiniz akvaryumun yerini degistirme imkaniniz varsa daha iyi olur gibi[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnce sunta ile kapladım dışına da yapışkanlı beyaz folyo yapıştırdım. Daha güzel kaplanabilirdi fakat elde olan malzemeler ile yaptım bana maliyeti toplam 20 lira oldu. 20 liraya mâl edilen bir profil sehpa da anca bu kadar olur diye düşünüyorum.
Yerini değiştirmemi neden önerdiniz ? Salonda en müsait yer orası olduğu için oraya koydum. [EDIT]KilsbaCk,2018-03-29 16:42:39[/EDIT]
Akvaryum Sehpa Yapım Aşamas
[QUOTE=bjkalley]2 mm pleksiglass ile kaplarsanız güzel ve kapakla uyumlu görünür ama kolay çizilebilir.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/210320182114251.jpg[/IMG]
Böyle bir kaplama yaptım. Güzel olduğunu düşünüyorum.
[QUOTE=bjkalley]2 mm pleksiglass ile kaplarsanız güzel ve kapakla uyumlu görünür ama kolay çizilebilir.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/210320182114251.jpg[/IMG]
Böyle bir kaplama yaptım. Güzel olduğunu düşünüyorum.
Akvaryum Sehpa Yapım Aşamas
Selamün aleyküm hayırlı akşamlar 80*40*50 ithal akvaryum için profilden sehpa yaptım, bütün malzemeleri elimizde olandan kullandım gerçi pek bir malzeme sayılmaz sadece profil ve sunta. Profilin ölçüleri 2*2 kaynağı gaz altı kaynak ile ilk önce 1 metre boyunda yaptık çok yüksek olduğunu düşündük ve sonrada 30 cm kısalttık. Sehpanın çevresini elimizde olan suntalarla kapladık. Yapmak çok fazla bi vaktimizi almadı. Yapım aşaması resimleri aşağıda. Ben suntayı boyamak istedim fakat boya için fazla vaktim olmadı iş dolayısıyla. Size bir sorum olacak ben bu suntayı ne ile kaplayabilirim ? İnternette pek bi çözüm bulamadım. Önerilerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180011221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180011551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180014271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180014381.jpg[/IMG]
Selamün aleyküm hayırlı akşamlar 80*40*50 ithal akvaryum için profilden sehpa yaptım, bütün malzemeleri elimizde olandan kullandım gerçi pek bir malzeme sayılmaz sadece profil ve sunta. Profilin ölçüleri 2*2 kaynağı gaz altı kaynak ile ilk önce 1 metre boyunda yaptık çok yüksek olduğunu düşündük ve sonrada 30 cm kısalttık. Sehpanın çevresini elimizde olan suntalarla kapladık. Yapmak çok fazla bi vaktimizi almadı. Yapım aşaması resimleri aşağıda. Ben suntayı boyamak istedim fakat boya için fazla vaktim olmadı iş dolayısıyla. Size bir sorum olacak ben bu suntayı ne ile kaplayabilirim ? İnternette pek bi çözüm bulamadım. Önerilerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180011221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180011551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180012481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180013591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180014271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179031/200320180014381.jpg[/IMG]
Akvaryum Sehpa Kaplaması
Selamün aleyküm 120 litrelik akvaryum a profilden sehpa yaptım, bu sehpa için kaplama olarak mdf ve suntalam yapmak istemiyorum başka ne tür malzeme ile kaplayabilirim bi fikri olan var mı ? :)
Selamün aleyküm 120 litrelik akvaryum a profilden sehpa yaptım, bu sehpa için kaplama olarak mdf ve suntalam yapmak istemiyorum başka ne tür malzeme ile kaplayabilirim bi fikri olan var mı ? :)
Yunus Yavruları Neden Ölüyor?
[QUOTE=MuratA]Hocam acaba verdiğiniz artemia kabuklu mix olabilirmi şayet böyleyse o yem uygun değil sadece kabuksuz artemia vermelisiniz kimse değinmemiş aklıma geldi ben nitrat vs olacağını sanmıyorum [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür bir süre forum a bakamadım yorumunuzu yeni gördüm . Maalesef ki yavru balıklarım sizin de tahmin ettiğiniz gibi artemia yüzünden öldü . Balıkların takla atarak öldüğü gördüğüm zaman anladım fakat çok geç oldu.
[QUOTE=MuratA]Hocam acaba verdiğiniz artemia kabuklu mix olabilirmi şayet böyleyse o yem uygun değil sadece kabuksuz artemia vermelisiniz kimse değinmemiş aklıma geldi ben nitrat vs olacağını sanmıyorum [/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür bir süre forum a bakamadım yorumunuzu yeni gördüm . Maalesef ki yavru balıklarım sizin de tahmin ettiğiniz gibi artemia yüzünden öldü . Balıkların takla atarak öldüğü gördüğüm zaman anladım fakat çok geç oldu.
Yunus Yavruları Neden Ölüyor?
[QUOTE=Geologist]Kumu kaldir yavrulara iyi gelmiyo. Bende kumlu akvaryuma yavrularimi koydum hepsi öldu. 15cm yavrulukta 40tane bakiyorum ana tankta hic biri ölmuyor. Hepside yasiyor. Yavrulugun dibi de artik yem dolu hic de temizlemiyorum[/QUOTE]
Bende saklama kabı na koydum yeni yavruları 100 e yakın hiç biri ölmüyor umarım düşündüğümüz gibi kum dan kaynaklanan bir sorundur 40 tane falan yavru kaldı :(
[QUOTE=Geologist]Kumu kaldir yavrulara iyi gelmiyo. Bende kumlu akvaryuma yavrularimi koydum hepsi öldu. 15cm yavrulukta 40tane bakiyorum ana tankta hic biri ölmuyor. Hepside yasiyor. Yavrulugun dibi de artik yem dolu hic de temizlemiyorum[/QUOTE]
Bende saklama kabı na koydum yeni yavruları 100 e yakın hiç biri ölmüyor umarım düşündüğümüz gibi kum dan kaynaklanan bir sorundur 40 tane falan yavru kaldı :(
Yunus Yavruları Neden Ölüyor?
[QUOTE=mehmet zahit]Havim malesef yetersiz. Balık başına 1 litre düşüyor. Elden çıkarmaya bakın. Yoksa ölümler devam edecektir.[/QUOTE]
Şuan büyük akvaryum un içinde normal küçük yavruluk var ve içinde 100 e yakın yavru balığım var eğer 70 litre o balıklara küçük geliyorsa diğerlerine o yavruluk un da küçük gelmesi gerekmez mi ?
[QUOTE=mehmet zahit]Havim malesef yetersiz. Balık başına 1 litre düşüyor. Elden çıkarmaya bakın. Yoksa ölümler devam edecektir.[/QUOTE]
Şuan büyük akvaryum un içinde normal küçük yavruluk var ve içinde 100 e yakın yavru balığım var eğer 70 litre o balıklara küçük geliyorsa diğerlerine o yavruluk un da küçük gelmesi gerekmez mi ?
Yunus Yavruları Neden Ölüyor?
[QUOTE=oblomov]
Bence benim yazdiklarimi bir daha okuyun. Ben nitrat birikimi olabilir demisim, siz de yavrulardan nasil nitrat birikir demissiniz. Simdi de nitrat olamaz demedim diyorsunuz. Sizinle daha fazla polemige giremeyecegim. O yuzden konu hakkinda bilgisi olanlarin yorumlarina birakalim meseleyi, sorunun sahibine daha faydali olmasi acisindan.[/QUOTE]
[QUOTE=Geologist]Niye anlamayayım? Ben size hak verdim fakat hali hazırda bende yavru beslediğim için artığı ne kadar, nitratı ne kadar vs gibi şeyleri canlı gözlemliyorum. Sizin dediğiniz şeyi şöyle anlıyorum, yavrular ölüryosa o sudaki nitrat patlaması göllerdeki alg patlaması gibi birşey. Bir bakıyoruz göl yemyeşil misali su birden nitrata boğuldu yani.
Biyolojik neden dediğim için içine nitratı katıyorum. Benimle tartışmanıza gerek yok bende yardımcı olmaya çalışıyorum. Ezber bilgi değil gözlemlerimi paylaşıyorum. Ezberler gerçek hayatta pek tutmuyor bilirsiniz.[/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Aklıma kum geldi acaba kum dan olabilir mi bu ölümler ? Her gün en az 3 yavru balığım ölüyor. Silis kum kullanıyorum ve ilk olarak yavru akvaryum una koydum . Gayet temiz ve özenle yıkadığımı düşünüyorum kum onlar için bir sorun teşkil eder mi ?
[QUOTE=oblomov]
Bence benim yazdiklarimi bir daha okuyun. Ben nitrat birikimi olabilir demisim, siz de yavrulardan nasil nitrat birikir demissiniz. Simdi de nitrat olamaz demedim diyorsunuz. Sizinle daha fazla polemige giremeyecegim. O yuzden konu hakkinda bilgisi olanlarin yorumlarina birakalim meseleyi, sorunun sahibine daha faydali olmasi acisindan.[/QUOTE]
[QUOTE=Geologist]Niye anlamayayım? Ben size hak verdim fakat hali hazırda bende yavru beslediğim için artığı ne kadar, nitratı ne kadar vs gibi şeyleri canlı gözlemliyorum. Sizin dediğiniz şeyi şöyle anlıyorum, yavrular ölüryosa o sudaki nitrat patlaması göllerdeki alg patlaması gibi birşey. Bir bakıyoruz göl yemyeşil misali su birden nitrata boğuldu yani.
Biyolojik neden dediğim için içine nitratı katıyorum. Benimle tartışmanıza gerek yok bende yardımcı olmaya çalışıyorum. Ezber bilgi değil gözlemlerimi paylaşıyorum. Ezberler gerçek hayatta pek tutmuyor bilirsiniz.[/QUOTE]
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Aklıma kum geldi acaba kum dan olabilir mi bu ölümler ? Her gün en az 3 yavru balığım ölüyor. Silis kum kullanıyorum ve ilk olarak yavru akvaryum una koydum . Gayet temiz ve özenle yıkadığımı düşünüyorum kum onlar için bir sorun teşkil eder mi ?
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
