ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ibrahim57
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Haziran 2016 11:36
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2018 14:22
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ibrahim
Doğum Tarihi:
06 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
proje mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ibrahim
SON 10 MESAJI
BEYAZ(SNOW) PRENSES
O kumu nasıl temizliyorsun kardeş bende 1 günde pisleniyor (yani azda olsa siyahlık oluyor sinir bozucu oluyyor) bembeyaz görünüyor senin ki
O kumu nasıl temizliyorsun kardeş bende 1 günde pisleniyor (yani azda olsa siyahlık oluyor sinir bozucu oluyyor) bembeyaz görünüyor senin ki
Ramirezi Yemiyor
Arkadaşlar konuya gelişmeyi yazmayı unutmuşum sonradan okuyacak arkadaşlar için bilgi vermek istedim. Ramirezilerim ilk günlerde 2-3 gün tedirgindi saklanıyorlardı yem yedikleri görülmüyordu ağızlarına alıp atıyorlardı zaten verdiğim yemleri yukarda yazdım fakat üstlerinden çekinmeyi attılar sonradan açıldılar rahat yüzmeye başladılar ve her verdiğim yemi iştahla yediler meğer onlar azcık naz etmişler o kadar [:)] Şu anda sıkıntı yok açıkcası bakteri ve hastalık korkuma canlı yemde vermedim şimdi kuru yemlere devam ediyorum. Teşekkür ederim tekrardan hayırlı günler.
Arkadaşlar konuya gelişmeyi yazmayı unutmuşum sonradan okuyacak arkadaşlar için bilgi vermek istedim. Ramirezilerim ilk günlerde 2-3 gün tedirgindi saklanıyorlardı yem yedikleri görülmüyordu ağızlarına alıp atıyorlardı zaten verdiğim yemleri yukarda yazdım fakat üstlerinden çekinmeyi attılar sonradan açıldılar rahat yüzmeye başladılar ve her verdiğim yemi iştahla yediler meğer onlar azcık naz etmişler o kadar [:)] Şu anda sıkıntı yok açıkcası bakteri ve hastalık korkuma canlı yemde vermedim şimdi kuru yemlere devam ediyorum. Teşekkür ederim tekrardan hayırlı günler.
Bu Benekler Hastalık Mı
Arkadaşlar yardımlarınız için teşekkür ederim sonradan konuyu gören arkadaşlar için yazmak istedim. sıcaklığı 30dereceye sabitledim elma salyangozlarını dışarı çıkardım contra-ichthyo ilacını her su değişiminde ekledim tavsiye edilen dozajda (eklediğim su miktarı oranında) ilk gün kaya tuzu ekledim sonrasında eklemedim. karanlık veya aydınlık için bişey yapmadım normalde nasılsa o şekilde devam etti gündüz ışık açık gece kapalı.yalnız şunu gözlemledim gündüz beneklerin sayısında azalma olmuyor fakat geceden sabaha bakınca yok olduğu görülüyor. ana tankta tedavi yaptım. kayıp vermedik çok şükür. ben bu şekilde yaptım paylaşmak istedim. hayırlı günler.[;)]
Arkadaşlar yardımlarınız için teşekkür ederim sonradan konuyu gören arkadaşlar için yazmak istedim. sıcaklığı 30dereceye sabitledim elma salyangozlarını dışarı çıkardım contra-ichthyo ilacını her su değişiminde ekledim tavsiye edilen dozajda (eklediğim su miktarı oranında) ilk gün kaya tuzu ekledim sonrasında eklemedim. karanlık veya aydınlık için bişey yapmadım normalde nasılsa o şekilde devam etti gündüz ışık açık gece kapalı.yalnız şunu gözlemledim gündüz beneklerin sayısında azalma olmuyor fakat geceden sabaha bakınca yok olduğu görülüyor. ana tankta tedavi yaptım. kayıp vermedik çok şükür. ben bu şekilde yaptım paylaşmak istedim. hayırlı günler.[;)]
Bu Benekler Hastalık Mı
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.İç filtrenin borusunu sıkıştırıp havayı azaltıyordum şimdi komple açtım bol hava veriyor içeri 30 dereceye yükselttim şu anda ilaç ve tuz vermedim üstünü bez ile örttüm şimdi karanlık ortamdalar. Aksam elma salyangozlarını çıkarıp kaya tuzu eklicem. metilen mavisi kullanmadan bir gün daha beklemeyi düşünüyorum ama ins geç kalmış olmam.Akvaryumda toz bulutu yok hava motorunun kabarcıkları görünüyor kucuk kucukbazen o kadar.Foto zoom yapılarak çekildi ondan kalitesiz. dediğiniz gibi büyük ihtimal diğerlerinde de vardır görünmeyen.
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.İç filtrenin borusunu sıkıştırıp havayı azaltıyordum şimdi komple açtım bol hava veriyor içeri 30 dereceye yükselttim şu anda ilaç ve tuz vermedim üstünü bez ile örttüm şimdi karanlık ortamdalar. Aksam elma salyangozlarını çıkarıp kaya tuzu eklicem. metilen mavisi kullanmadan bir gün daha beklemeyi düşünüyorum ama ins geç kalmış olmam.Akvaryumda toz bulutu yok hava motorunun kabarcıkları görünüyor kucuk kucukbazen o kadar.Foto zoom yapılarak çekildi ondan kalitesiz. dediğiniz gibi büyük ihtimal diğerlerinde de vardır görünmeyen.
Bu Benekler Hastalık Mı
Teşekkür ederim çöpçü ve vatoz yok sadece elma salyangozu var zarar görebilecek. Tavsiyelernize uyacağım.
Teşekkür ederim çöpçü ve vatoz yok sadece elma salyangozu var zarar görebilecek. Tavsiyelernize uyacağım.
Bu Benekler Hastalık Mı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186888/310820162151551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186888/310820162152001.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186888/310820162112211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186888/310820162114201.jpg[/IMG]
60 litre akvaryum var 3 neon tetra 2 adet ramirezi 6 adet zebra danio 2 adet elma salyangozu var. Galiba ramirezilerde beyaz benek var. Sıcaklığı 30a çekcem. Olmadı salyangozları çıkarıp kaya tuzu eklicem. Resimlerde göründüğü gibi yanlış düşünmüyorum değil mi ramirezilerin üstündeki benekler bu hastalık değil mi arkadaşlar.[:((][EDIT]ibrahim57,2016-08-31 21:52:03[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186888/310820162151551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186888/310820162152001.jpg[/IMG][IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186888/310820162112211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186888/310820162114201.jpg[/IMG]
60 litre akvaryum var 3 neon tetra 2 adet ramirezi 6 adet zebra danio 2 adet elma salyangozu var. Galiba ramirezilerde beyaz benek var. Sıcaklığı 30a çekcem. Olmadı salyangozları çıkarıp kaya tuzu eklicem. Resimlerde göründüğü gibi yanlış düşünmüyorum değil mi ramirezilerin üstündeki benekler bu hastalık değil mi arkadaşlar.[:((][EDIT]ibrahim57,2016-08-31 21:52:03[/EDIT]
Ramirezi Yemiyor
Arkadaşlar teşekkür ederim.[IMG]http://thereefshop.com.au/images/Tetra%20color%20tropical%20granules.jpg[/IMG] şu yemden mi alsam bunu da denesem mi olmadı canlı yem alıp deniyim denemedim daha. ama ağzına alıp çıkarıyor ben beğenmediğini düşünüyorum belkide az cok yiyordur . bu arada kucukz ebraların maşallahı var ne verirsem yiyorlar salyangozlar zaten can boğazdan gelir misali [:D] formları şu anda gayet iyi devamlı izliyorum bi aksilik filan olursa diye takipteyim.
Arkadaşlar teşekkür ederim.[IMG]http://thereefshop.com.au/images/Tetra%20color%20tropical%20granules.jpg[/IMG] şu yemden mi alsam bunu da denesem mi olmadı canlı yem alıp deniyim denemedim daha. ama ağzına alıp çıkarıyor ben beğenmediğini düşünüyorum belkide az cok yiyordur . bu arada kucukz ebraların maşallahı var ne verirsem yiyorlar salyangozlar zaten can boğazdan gelir misali [:D] formları şu anda gayet iyi devamlı izliyorum bi aksilik filan olursa diye takipteyim.
Ramirezi Yemiyor
Merhaba arkadaşlar. 60 litre akvaryumumum var. 6 adet zebra danio 3 adet neon tetra 2 adet elma salyangozu var. 2 adet ramirezi aldım cinsiyetlerini bilmiyorum satan arkadaş bu boyda anlaşılmaz diyor biri Hafif büyük ve diğerine kovalıyıp vuruyor. 2 gündür bendeler yem yemiyorlar. Verdiğim yemler 1.normal pul yem (ilk balık alırken almıştım markasız) 2. Sera nip kapsül 3. Sera vipan 4. Sera Fd Bloodworms hepsini alıp ağızlarına geri çıkartıyorlar. Bir fikriniz var mı?
Merhaba arkadaşlar. 60 litre akvaryumumum var. 6 adet zebra danio 3 adet neon tetra 2 adet elma salyangozu var. 2 adet ramirezi aldım cinsiyetlerini bilmiyorum satan arkadaş bu boyda anlaşılmaz diyor biri Hafif büyük ve diğerine kovalıyıp vuruyor. 2 gündür bendeler yem yemiyorlar. Verdiğim yemler 1.normal pul yem (ilk balık alırken almıştım markasız) 2. Sera nip kapsül 3. Sera vipan 4. Sera Fd Bloodworms hepsini alıp ağızlarına geri çıkartıyorlar. Bir fikriniz var mı?
Çifte Süpriz
O kadar anlattın okuduk eyvallah kolay gelsin lakin en azından bir foto ataydın merak ediyor insan [:geek:]
O kadar anlattın okuduk eyvallah kolay gelsin lakin en azından bir foto ataydın merak ediyor insan [:geek:]
Lepistes Ve Kuhli 200 Litre
Selamun aleykum arkadaşlar. .
araştırdım kararımı verdim 200 litre bitkili lepistes akvaryumu kuracağım. fakat videolarını izledim araştırdım kuhli balığı çok hoşuma gitti . Ve onu da beslemek istiyorum .Hatta lepistes olmasa da olur olmadı sadece kuhli beslerim o derece önemli [:)] Sizlerden birkaç konuda yardım isteyeceğim . Bu bayramda ins. vakit ayırıp bu işleri tamamlamayı düşünüyorum.
* Dış filtre araştırdım 200-300-400 tl lik ısıtıcıları tavsiye etmişsiniz genelde. 200 litre için 100-150 gibi bir tavsiyeniz olabilir mi ama şu olmasın illaki ucuz gider bulurum bi yerden ama sorun çıkarmayacağına eminseniz tavsiye edin yoksa mecubur çıtayı yükselticem.[:)]
** Kuhli balığını araştırdım kuma gömülüyormuş ben gömülsün saklansın çıksın istiyorum rahatlıkla içine girebileceği kum hangisidir ? Ve bu kumda bitki de olması gerekiyor haliyle? ikisini bir arada sağlayacak kum var mı önereceğiniz ? eğer yok ise akvaryumda iki çeşit kum barındırmam mümkünmü sizce belli bir alanda bitki için kum , diğer alanlarda kuhli için kum ? bu şekilde yapılabilir mi? Düşündümde aslında olabilir akvaryumun yarısında bitki olur diğer yarısında çömlek ve ince kum.
*** İlk defa akvaryum kuracağım için cahilliğimi mazur görün haftada bir %20 su değişimi yapılması gerekirmiş. bu akvaryum için 40 litre yapar bunu nasıl temin ederim 5 litrelik su şişelerinden 8 adet alıp bir yerde dinlendirmem gerekiyor sanırım başka yolu filan yok dimi [:D]
Şimdilik başka sorum yok. Forumdan çok istifade ediyorum. Her konuda herkese yardımcı olan arkadaşlardan Allah razı olsun . hayırlı ramazanlar.[;)]
Selamun aleykum arkadaşlar. .
araştırdım kararımı verdim 200 litre bitkili lepistes akvaryumu kuracağım. fakat videolarını izledim araştırdım kuhli balığı çok hoşuma gitti . Ve onu da beslemek istiyorum .Hatta lepistes olmasa da olur olmadı sadece kuhli beslerim o derece önemli [:)] Sizlerden birkaç konuda yardım isteyeceğim . Bu bayramda ins. vakit ayırıp bu işleri tamamlamayı düşünüyorum.
* Dış filtre araştırdım 200-300-400 tl lik ısıtıcıları tavsiye etmişsiniz genelde. 200 litre için 100-150 gibi bir tavsiyeniz olabilir mi ama şu olmasın illaki ucuz gider bulurum bi yerden ama sorun çıkarmayacağına eminseniz tavsiye edin yoksa mecubur çıtayı yükselticem.[:)]
** Kuhli balığını araştırdım kuma gömülüyormuş ben gömülsün saklansın çıksın istiyorum rahatlıkla içine girebileceği kum hangisidir ? Ve bu kumda bitki de olması gerekiyor haliyle? ikisini bir arada sağlayacak kum var mı önereceğiniz ? eğer yok ise akvaryumda iki çeşit kum barındırmam mümkünmü sizce belli bir alanda bitki için kum , diğer alanlarda kuhli için kum ? bu şekilde yapılabilir mi? Düşündümde aslında olabilir akvaryumun yarısında bitki olur diğer yarısında çömlek ve ince kum.
*** İlk defa akvaryum kuracağım için cahilliğimi mazur görün haftada bir %20 su değişimi yapılması gerekirmiş. bu akvaryum için 40 litre yapar bunu nasıl temin ederim 5 litrelik su şişelerinden 8 adet alıp bir yerde dinlendirmem gerekiyor sanırım başka yolu filan yok dimi [:D]
Şimdilik başka sorum yok. Forumdan çok istifade ediyorum. Her konuda herkese yardımcı olan arkadaşlardan Allah razı olsun . hayırlı ramazanlar.[;)]
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
