ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Agnetuta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2018 09:44
Son Ziyaret:
08 Aralık 2023 20:13
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halis Yeniay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Rize
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yeniay
SON 10 MESAJI
Aquarium Soil Natural Color 5 Kg?
[QUOTE=asyafidan]Bu hobide yeniyim.Tanıdığımın tanıdığının vasıtasıyla bu kumu aldım yıkadım 2 gün suda beklettim ancak az önce akvaryuma doldurdum.Bitki dikip azar azar su ekledim.Fakat akvaryumdaki su şu anda kapkara.İçerisi gözükmüyor bile.Ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim [/QUOTE]
Kumdan memnun kaldınızmı, 5kg paketi kaç L yer kaplıyor acaba, ismi soil ama bitki kumu geçiyor
[QUOTE=asyafidan]Bu hobide yeniyim.Tanıdığımın tanıdığının vasıtasıyla bu kumu aldım yıkadım 2 gün suda beklettim ancak az önce akvaryuma doldurdum.Bitki dikip azar azar su ekledim.Fakat akvaryumdaki su şu anda kapkara.İçerisi gözükmüyor bile.Ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim [/QUOTE]
Kumdan memnun kaldınızmı, 5kg paketi kaç L yer kaplıyor acaba, ismi soil ama bitki kumu geçiyor
Dıy Co2 Verimi (250lt)
[QUOTE=SydeFQ]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu[/QUOTE]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir.
[QUOTE=SydeFQ]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu[/QUOTE]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir.
Co2 Tüp Basinci
Seti ne kadara temin edebildiniz acaba. Bir site üzerinden aldıysanız buradan veya özelden bana link paylaşabilirmisiniz.
Seti ne kadara temin edebildiniz acaba. Bir site üzerinden aldıysanız buradan veya özelden bana link paylaşabilirmisiniz.
Pico Bitkili Akvaryum
50. güne ulaştı tankın yaşı, sonradan eklenen Ludwigia Peruensis 25 günde resimlerde ve eklediğim videodaki formlarına ulaştılar. 2 kez uzayan filizleri kesip başka yerlere ekip çoğaltmaya çalıştım.
Sadece CRYSTALPRO flora multi minerals ile haftada 6 damla ve ara sırada gazını iyice çıkartıktan sonra doğal maden suyu ile gübre takviyesi yapıyorum. Basit mayalı sitem ve ıhlamur dalından yaptığım difüzör ile 24 saat açık olmak şartıyla ışık kapalı iken kısık açık iken daha yoğun olacak şekilde CO2 ile takviye ediyorum.
Yosun problemi yaşamadım şu anlık yaşıyorsam da farkında değilim :) Tanktaki japon balıklarını Rize merkezdeki petshopda takaslayıp yerine 2panda çöpcü 5 neon ve 3de rasbora tetra aldım. 2 karides ve 1de minare salyongozu ekledim.Haftada 1 yüzde 50 su değişimi yapıyorum.
[VID]https://youtu.be/t4dwxzv6LzI[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212322141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212323221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212324321.jpg[/IMG]
50. güne ulaştı tankın yaşı, sonradan eklenen Ludwigia Peruensis 25 günde resimlerde ve eklediğim videodaki formlarına ulaştılar. 2 kez uzayan filizleri kesip başka yerlere ekip çoğaltmaya çalıştım.
Sadece CRYSTALPRO flora multi minerals ile haftada 6 damla ve ara sırada gazını iyice çıkartıktan sonra doğal maden suyu ile gübre takviyesi yapıyorum. Basit mayalı sitem ve ıhlamur dalından yaptığım difüzör ile 24 saat açık olmak şartıyla ışık kapalı iken kısık açık iken daha yoğun olacak şekilde CO2 ile takviye ediyorum.
Yosun problemi yaşamadım şu anlık yaşıyorsam da farkında değilim :) Tanktaki japon balıklarını Rize merkezdeki petshopda takaslayıp yerine 2panda çöpcü 5 neon ve 3de rasbora tetra aldım. 2 karides ve 1de minare salyongozu ekledim.Haftada 1 yüzde 50 su değişimi yapıyorum.
[VID]https://youtu.be/t4dwxzv6LzI[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212322141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212323221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/190120212324321.jpg[/IMG]
Pico Bitkili Akvaryum
Ufak çaplı bi tank kurmuştum içinde 2 adet japon balığım var yanlarına Anubias Nana bitki ekledim, smd ledler ile kendi kapağının altına 2mavi 6 beyaz 1 kırmızı 2 sarı ışıklandırma yaptım (12w amperi düşük adaptör ile kullandığımdan fazla koydum biraz).
Fakat epeyi uğraşmama rağmen anubiastan birtürlü fotosentez alamadım. Peşine mayalı sistem co2 ekledim, ıhlamur ağacından difüzör yaptım kullanmaya başladım fakat sonuç gene aynı.
Sonra foruma baktım biraz genelde anubiaslar zor fotosentez yapar gibi yorumlar okuyunca bende yeni bir bitki eklemeye karar verdim ve Ludwigia Peruensis siparişi verdim elime ulaştığında onlarıda tanka ekledim. Onlardan fotosentez beklerken ne göreyim benim anubias kıskandı galiba fotosentez yapmaya başladı 😃.
Diğer bitkiler belirli bir zamandan sonramı fotosentez yaparlar bi adaptasyon süresi varmı acaba birde ben 2 demet halinde toplu şekilde saksılarını biraz kesip içindeki süngerleri atıp temizledikten sonra içine biraz ağırlık koyup kuma gömdüm. Acaba seyrek dikilmeyi dahamı çok seviyorlar hatamı yaptım. Yoksa kendileri zamanla yayılacaklarmı?
Videoda fotosentezi göstermeye çalıştım. Bu arada tankın amatör işi olduğunu unutmayarak, hatalarım varsa söylerseniz sevinirim ve yakında büyük tanka geçeceğim ozaman inşallah daha güzel videolar yakalayabilirim.
[VID]https://youtu.be/-zLA0STnfuY[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/241220200105201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/241220200106041.jpg[/IMG][EDIT]Agnetuta,2021-01-19 23:54:08[/EDIT]
Ufak çaplı bi tank kurmuştum içinde 2 adet japon balığım var yanlarına Anubias Nana bitki ekledim, smd ledler ile kendi kapağının altına 2mavi 6 beyaz 1 kırmızı 2 sarı ışıklandırma yaptım (12w amperi düşük adaptör ile kullandığımdan fazla koydum biraz).
Fakat epeyi uğraşmama rağmen anubiastan birtürlü fotosentez alamadım. Peşine mayalı sistem co2 ekledim, ıhlamur ağacından difüzör yaptım kullanmaya başladım fakat sonuç gene aynı.
Sonra foruma baktım biraz genelde anubiaslar zor fotosentez yapar gibi yorumlar okuyunca bende yeni bir bitki eklemeye karar verdim ve Ludwigia Peruensis siparişi verdim elime ulaştığında onlarıda tanka ekledim. Onlardan fotosentez beklerken ne göreyim benim anubias kıskandı galiba fotosentez yapmaya başladı 😃.
Diğer bitkiler belirli bir zamandan sonramı fotosentez yaparlar bi adaptasyon süresi varmı acaba birde ben 2 demet halinde toplu şekilde saksılarını biraz kesip içindeki süngerleri atıp temizledikten sonra içine biraz ağırlık koyup kuma gömdüm. Acaba seyrek dikilmeyi dahamı çok seviyorlar hatamı yaptım. Yoksa kendileri zamanla yayılacaklarmı?
Videoda fotosentezi göstermeye çalıştım. Bu arada tankın amatör işi olduğunu unutmayarak, hatalarım varsa söylerseniz sevinirim ve yakında büyük tanka geçeceğim ozaman inşallah daha güzel videolar yakalayabilirim.
[VID]https://youtu.be/-zLA0STnfuY[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/241220200105201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202884/241220200106041.jpg[/IMG][EDIT]Agnetuta,2021-01-19 23:54:08[/EDIT]
20 Sene Sonra Hobiye Merhaba
Yorumlarının ve uyarılarınız için ayrı ayrı teşekkürler, yazdığım gibi zaten büyük tank kuracağım ilerde , su değişimini yapıyorum düzenli.
Yorumlarının ve uyarılarınız için ayrı ayrı teşekkürler, yazdığım gibi zaten büyük tank kuracağım ilerde , su değişimini yapıyorum düzenli.
20 Sene Sonra Hobiye Merhaba
[QUOTE=Beta_balik]Benim tek yorumum, o balıkların 5-6 ay sonunda o akvaryumdan sağ çıkma ihtimallerinin %10 olduğu. Oğlunuzun balık hevesini kırmamışsınız, daha büyük bir akvaryum da kuramıyorsunuz. Bunlarda tabikide sıkıntı yok. Ama japon besleyin diyen de olmamıştır diye düşünüyorum. Sonuç olarak 60-70 litreden büyük akvaryum isteyen balıkları 15 litreye koymuşsunuz. Türü değiştirin bu yüzden. Hem ölmeleri sizi de oğlunuzu da üzer diye düşünüyorum. [/QUOTE] Bulunduğumuz ilçede japondan başka bir tür satılmıyor malesef .
[QUOTE=Beta_balik]Benim tek yorumum, o balıkların 5-6 ay sonunda o akvaryumdan sağ çıkma ihtimallerinin %10 olduğu. Oğlunuzun balık hevesini kırmamışsınız, daha büyük bir akvaryum da kuramıyorsunuz. Bunlarda tabikide sıkıntı yok. Ama japon besleyin diyen de olmamıştır diye düşünüyorum. Sonuç olarak 60-70 litreden büyük akvaryum isteyen balıkları 15 litreye koymuşsunuz. Türü değiştirin bu yüzden. Hem ölmeleri sizi de oğlunuzu da üzer diye düşünüyorum. [/QUOTE] Bulunduğumuz ilçede japondan başka bir tür satılmıyor malesef .
20 Sene Sonra Hobiye Merhaba
Bu arada balıklarımızın sağlık durumu ile ilgili daha uzman arkadaşlar varsa bi problem söylerler ise mudahalede bulunmak isterim.
Birde cinsiyetleri için forumdan söylenen yöntemlerle ben anlayamadım elime alıpda bakma işinede girşmedim zaten yeni tank ve balıklar yapılan değişiklerle devamlı rahatsız edildi. Yardımı ve ayrımı yapabilen çıkarsa sevinirim.
Yemlemeyi tetra colour cips ağırlıklı ve piyasada satılan klasik palet japon yemi ile yapıyorum. İlerleyen zamanlarda yem konusunda çeşitlendirme yapacağım bu anlamda önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada balıklarımızın sağlık durumu ile ilgili daha uzman arkadaşlar varsa bi problem söylerler ise mudahalede bulunmak isterim.
Birde cinsiyetleri için forumdan söylenen yöntemlerle ben anlayamadım elime alıpda bakma işinede girşmedim zaten yeni tank ve balıklar yapılan değişiklerle devamlı rahatsız edildi. Yardımı ve ayrımı yapabilen çıkarsa sevinirim.
Yemlemeyi tetra colour cips ağırlıklı ve piyasada satılan klasik palet japon yemi ile yapıyorum. İlerleyen zamanlarda yem konusunda çeşitlendirme yapacağım bu anlamda önerilerinizi bekliyorum.
20 Sene Sonra Hobiye Merhaba
Ölçüler: 34x15x26
Canlı Türleri: Japon
Bitki Türleri: Anubias nana
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun 2w iç filtre parmakled x6
Tasarım ve Dekorasyon:
Yıllar önce ortaokula giderken babamın hediyesi ile başladığım akvaryum hobisine 99 gölcük depreminden sonra ara vermek zorunda kalmıştım. Geçen 20 küsür sene boyunca okul, iş, evlilik ve çocuk derken bir kaç yeltenmenin dışında birdaha başlamaya vakit ayıramadım. Ama hep içimde uhde olarak kaldı. Bu zaman zarfında hemen hemen her gün forumları siteleri üreticileri düzenli takip ettim, hobiden uzak olsamda güncel bilgilere hep hakim olmaya çalıştım.
Neyse lafı uzatmayayım artık oğlum 5 yaşında bana çekti sanırım baba balık alalım diye ne zamandır söylüyordu bende sorumluluk alabilecek yaşa gelmesi için biraz öteliyordum ve geçen haftaya kadar anca öteleyebildim ve kendimizi akvaryumcuda bulduk.
Daha dayanıklı ve aksamalara direnç tepkisi verebilen bir balık olarak 1 adet japon düşüncesinde idik ama bulunduğumuz Rize/Ardeşen bukonuda maleaef bihayli vasat bir durumda elimizde olan seçme imkanlarımzla videmuzda bulunan turuncu balığımızı oğlum seçti ve aldık ama yanlız bırakmaya gönlüm razı olmadığı için sarı japonude ben ekledim arkadaş olarak.
Buralarda akvaryum fiyatları çok pahalı olduğundan geçiş aşaması ufak da bir akvaryum edindik. ( 5,6 aya inşaatda bulunan evimiz tamamlandığında 120.60.50 dış sumplı akvaryumu salonuma kurma planım dahilinde gerekli su ve elektrik ve gider tesisatımı yerine kadar hazırladım) Akvaryumcu renkli taş ve dekor önerdi ama ben yanaşmayıp internetten siyah hagen kum temin ettim 1kg, ufak suyu çok oynatmayacak filitre sorduğımda ise bu balıklar fanusta bile yaşar gerek yok demesine rağmen ben işin bilincinde olduğumdan hiç polemiğe girmeden internetten ufak bir iç filtre edindim.
Daha sonra oğlumla deniz kıyısına gidip akvaryumumuza sığacak ufak ama dekor oluşturacak taşlar aradık ki burası bu konuda cennet sizlerin para ile aldığınoız her tür taş kaya burada elimizin altında. Bulduğumuz taşlarıda akvaryuma ekledik. Ama malumunuz japonlar yeme içme çıkartma konusunda 1 numara akvaryum denge işini 2w filtreye bırakamazdım gene internetten cüce anubias nana temin edip taşa sabitleyip ekledik ve şuanki videodaki haline getirdik tankımızı.
Siz değerli arkadaşlardan olumlu ve olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz. Ama daha büyük bir tank olması gerektiği bilincindeyim fakat oğlumun hevesini daha fazla kırmamak ve bulunduğumuz şartlarda en iyi ortamı ve tankı sağlamak amaçında olduğumuzu bilerek yaparsanız sevinirim.
[VID]https://youtu.be/wBZj_XFetAI[/VID]
Ölçüler: 34x15x26
Canlı Türleri: Japon
Bitki Türleri: Anubias nana
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: sunsun 2w iç filtre parmakled x6
Tasarım ve Dekorasyon:
Yıllar önce ortaokula giderken babamın hediyesi ile başladığım akvaryum hobisine 99 gölcük depreminden sonra ara vermek zorunda kalmıştım. Geçen 20 küsür sene boyunca okul, iş, evlilik ve çocuk derken bir kaç yeltenmenin dışında birdaha başlamaya vakit ayıramadım. Ama hep içimde uhde olarak kaldı. Bu zaman zarfında hemen hemen her gün forumları siteleri üreticileri düzenli takip ettim, hobiden uzak olsamda güncel bilgilere hep hakim olmaya çalıştım.
Neyse lafı uzatmayayım artık oğlum 5 yaşında bana çekti sanırım baba balık alalım diye ne zamandır söylüyordu bende sorumluluk alabilecek yaşa gelmesi için biraz öteliyordum ve geçen haftaya kadar anca öteleyebildim ve kendimizi akvaryumcuda bulduk.
Daha dayanıklı ve aksamalara direnç tepkisi verebilen bir balık olarak 1 adet japon düşüncesinde idik ama bulunduğumuz Rize/Ardeşen bukonuda maleaef bihayli vasat bir durumda elimizde olan seçme imkanlarımzla videmuzda bulunan turuncu balığımızı oğlum seçti ve aldık ama yanlız bırakmaya gönlüm razı olmadığı için sarı japonude ben ekledim arkadaş olarak.
Buralarda akvaryum fiyatları çok pahalı olduğundan geçiş aşaması ufak da bir akvaryum edindik. ( 5,6 aya inşaatda bulunan evimiz tamamlandığında 120.60.50 dış sumplı akvaryumu salonuma kurma planım dahilinde gerekli su ve elektrik ve gider tesisatımı yerine kadar hazırladım) Akvaryumcu renkli taş ve dekor önerdi ama ben yanaşmayıp internetten siyah hagen kum temin ettim 1kg, ufak suyu çok oynatmayacak filitre sorduğımda ise bu balıklar fanusta bile yaşar gerek yok demesine rağmen ben işin bilincinde olduğumdan hiç polemiğe girmeden internetten ufak bir iç filtre edindim.
Daha sonra oğlumla deniz kıyısına gidip akvaryumumuza sığacak ufak ama dekor oluşturacak taşlar aradık ki burası bu konuda cennet sizlerin para ile aldığınoız her tür taş kaya burada elimizin altında. Bulduğumuz taşlarıda akvaryuma ekledik. Ama malumunuz japonlar yeme içme çıkartma konusunda 1 numara akvaryum denge işini 2w filtreye bırakamazdım gene internetten cüce anubias nana temin edip taşa sabitleyip ekledik ve şuanki videodaki haline getirdik tankımızı.
Siz değerli arkadaşlardan olumlu ve olumsuz yorumlarınızı bekliyoruz. Ama daha büyük bir tank olması gerektiği bilincindeyim fakat oğlumun hevesini daha fazla kırmamak ve bulunduğumuz şartlarda en iyi ortamı ve tankı sağlamak amaçında olduğumuzu bilerek yaparsanız sevinirim.
[VID]https://youtu.be/wBZj_XFetAI[/VID]
Sunsun 304 Vs Fluval 405
Alırken güç tüketim değerlerlerinede bakın baktığınız sensun 55w fluval 20w aşırı fark var. Başlangışta kaçındığınız meblayı faturada taksit taksit ödemek zorunda kalabilirsiniz.
Benim tavsiyem güvenebileceginiz birinden 2. El fluval 406 yoksa sıfırıdır.
Alırken güç tüketim değerlerlerinede bakın baktığınız sensun 55w fluval 20w aşırı fark var. Başlangışta kaçındığınız meblayı faturada taksit taksit ödemek zorunda kalabilirsiniz.
Benim tavsiyem güvenebileceginiz birinden 2. El fluval 406 yoksa sıfırıdır.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
