ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LazySama
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Temmuz 2018 19:58
Son Ziyaret:
22 Haziran 2020 02:28
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet
SON 7 MESAJI
35* 35* 35* Betta Akvaryumu
Selamlar hobici arkadaşlar,
yakın zamanda kendim bir akvaryum yapmayı planlıyorum, 35* 35* 35* şeklinde küp olarak düşünüyorum. Hem piyasadaki hazır akvaryumlar istediğim tarzda olmadığı için hem de çok saçma fiyatlar verildiği için. kaç mm cam kullanmalıyım, şeffaf mı yoksa siyah mı silikon tavsiye edersiniz, az çok cam piyasa fiyatları hakkında bilginiz var mı ve dikkat etmem gerekenler nelerdir? Öneri ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.[EDIT]LazySama,2020-02-29 20:30:58[/EDIT]
Selamlar hobici arkadaşlar,
yakın zamanda kendim bir akvaryum yapmayı planlıyorum, 35* 35* 35* şeklinde küp olarak düşünüyorum. Hem piyasadaki hazır akvaryumlar istediğim tarzda olmadığı için hem de çok saçma fiyatlar verildiği için. kaç mm cam kullanmalıyım, şeffaf mı yoksa siyah mı silikon tavsiye edersiniz, az çok cam piyasa fiyatları hakkında bilginiz var mı ve dikkat etmem gerekenler nelerdir? Öneri ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.[EDIT]LazySama,2020-02-29 20:30:58[/EDIT]
Betta'ma Yem Beğendiremiyorum.
[QUOTE=japon22]Betalar büyük yemleri yiyemiyor kardesim. Ben aldim internetten hic yemedi duruyor. Hem de beta yemi olmasina ragmen. Granül gibi top yemleri agzina alir çıkarır. Seranin toz yemi var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215740/250620192209321.jpg[/IMG] mesela şu. Ben bundan aldim cok sevdi. Keyfi yerinde büyüdü, renkleri canlandi. Iyi bi yem olmasa yuzgecleri uzamaz herhalde. Hem ucuz hem az bence sera bettegran [:iyi:]
Ayrica betalar cok yem ayırıyor. Japonlarin yemlerinden veriyorum. Ufaladigim halde aliyor agzina çıkarıyor. Ama sera bettegranda oyle bi sorun yok. Arada küçük sinek veriyorum hemen kapıyor. [:3][/QUOTE]
Evin yakınlarında bir petshopta sera bettagran'ı buldum önerdiğiniz, bunu da yemiyor heh şaka gibi =) sanırım o kadar betta içinde gidip en gıcığını seçtim [:lol:]
[QUOTE=ternapi]Hikari betta gold, atison's betta pro öneririm, bir betta bunlara hayır diyemez :)[/QUOTE]
Atison'u bilmiyorum ama Hikari betta gold'u tükürdü yemiyor. Kendisinin betta olduğunu unutmuş heralde balık =)
Ama artemia çıkardım verdim yiyor... [:x]
[QUOTE=Sheyda27]Benim bettam da granül yem sevmiyor bu sebeple pul yem kullanıyorum.siz de protein kaynaklı pul yemlerden deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Artık onu deneyeceğim gibi görünüyor. Canlı yem dışında hiçbir şeye ağzını sürmedi çünkü =)
[QUOTE=japon22]Betalar büyük yemleri yiyemiyor kardesim. Ben aldim internetten hic yemedi duruyor. Hem de beta yemi olmasina ragmen. Granül gibi top yemleri agzina alir çıkarır. Seranin toz yemi var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215740/250620192209321.jpg[/IMG] mesela şu. Ben bundan aldim cok sevdi. Keyfi yerinde büyüdü, renkleri canlandi. Iyi bi yem olmasa yuzgecleri uzamaz herhalde. Hem ucuz hem az bence sera bettegran [:iyi:]
Ayrica betalar cok yem ayırıyor. Japonlarin yemlerinden veriyorum. Ufaladigim halde aliyor agzina çıkarıyor. Ama sera bettegranda oyle bi sorun yok. Arada küçük sinek veriyorum hemen kapıyor. [:3][/QUOTE]
Evin yakınlarında bir petshopta sera bettagran'ı buldum önerdiğiniz, bunu da yemiyor heh şaka gibi =) sanırım o kadar betta içinde gidip en gıcığını seçtim [:lol:]
[QUOTE=ternapi]Hikari betta gold, atison's betta pro öneririm, bir betta bunlara hayır diyemez :)[/QUOTE]
Atison'u bilmiyorum ama Hikari betta gold'u tükürdü yemiyor. Kendisinin betta olduğunu unutmuş heralde balık =)
Ama artemia çıkardım verdim yiyor... [:x]
[QUOTE=Sheyda27]Benim bettam da granül yem sevmiyor bu sebeple pul yem kullanıyorum.siz de protein kaynaklı pul yemlerden deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Artık onu deneyeceğim gibi görünüyor. Canlı yem dışında hiçbir şeye ağzını sürmedi çünkü =)
Beklemeden Akvaryuma Karides Atsam Yaşarmı?
[QUOTE=EFEvcfx]
30lt lik bir balık tankım var 10 lt civarında yapacağım karides akvaryumu doplin kf150 filitre koyucam lav kırığı 3 tene 5x5 lik moss koyucam birazda dekor kaya led ışık çekicem 5 tane kadarda i olan bunlarn hepsi toplu sipariş kardesleri ayrı alsam kargo falan çok tutuyor hepsi geliceği için direk koymak zorunda kalıcam artıcı suyu kullanıyorum diyorumki karidesleri direk koyucam ya 30lt likten 2 lt kadar su alsam karidese koysam bakteri aşılamış olurum karidesler ölürmü bu durumda bile. saygılar eğer karides yetiştiriyorsanız ki evet siz danışa cam artık.[/QUOTE]
Arıtıcınız osmos sistemse sudan zararlı elementler ile birlikte mineralleride ayrıştırıyor, bu demek oluyorki, siz karideslerinize hiç bir mineral eklememiş oluyorsunuz, birde mebrandan geçen suyun Kh ve Gh değerleride sıfır oluyor, yani su çok yumuşak çıkıyor. Benim tavsiyem siparişiniz gelmeden siz yine de normal çeşmeden biraz su alın ve dinlendirin, daha sonra kurulumu onunla yapın, ya da %50 dinlenmiş %50 arıtmadan kullanın ve dediğiniz gibi aşılamayı kesinlikle yapın, bakteri kültürünün oluşmasında büyük fayda sağlayacaktır. Karideslerinizde gelince bir kaba alın kendi sularıyla sonra yavaş yavaş akvaryumdaki sudan ekleyin alışmalarını sağlayın daha sonra ekleyin akvaryuma. Bu durumda bir problem çıkmaması gerek. Akvaryum hobisinde hatalar illaki oluyor ve hatalarla öğreniliyor ama ne kadar az kayı veya mümkünse hiç kayıp vermezseniz daha mutlu olursunuz tabi. Akvaryuma java moss da koyacakmışsınız, bir sıkıntı çıkmazsa kısa süre sonra camlarda gezinen ufaklıkları bile saymaya başlarsınız [:)]
[QUOTE=EFEvcfx]
30lt lik bir balık tankım var 10 lt civarında yapacağım karides akvaryumu doplin kf150 filitre koyucam lav kırığı 3 tene 5x5 lik moss koyucam birazda dekor kaya led ışık çekicem 5 tane kadarda i olan bunlarn hepsi toplu sipariş kardesleri ayrı alsam kargo falan çok tutuyor hepsi geliceği için direk koymak zorunda kalıcam artıcı suyu kullanıyorum diyorumki karidesleri direk koyucam ya 30lt likten 2 lt kadar su alsam karidese koysam bakteri aşılamış olurum karidesler ölürmü bu durumda bile. saygılar eğer karides yetiştiriyorsanız ki evet siz danışa cam artık.[/QUOTE]
Arıtıcınız osmos sistemse sudan zararlı elementler ile birlikte mineralleride ayrıştırıyor, bu demek oluyorki, siz karideslerinize hiç bir mineral eklememiş oluyorsunuz, birde mebrandan geçen suyun Kh ve Gh değerleride sıfır oluyor, yani su çok yumuşak çıkıyor. Benim tavsiyem siparişiniz gelmeden siz yine de normal çeşmeden biraz su alın ve dinlendirin, daha sonra kurulumu onunla yapın, ya da %50 dinlenmiş %50 arıtmadan kullanın ve dediğiniz gibi aşılamayı kesinlikle yapın, bakteri kültürünün oluşmasında büyük fayda sağlayacaktır. Karideslerinizde gelince bir kaba alın kendi sularıyla sonra yavaş yavaş akvaryumdaki sudan ekleyin alışmalarını sağlayın daha sonra ekleyin akvaryuma. Bu durumda bir problem çıkmaması gerek. Akvaryum hobisinde hatalar illaki oluyor ve hatalarla öğreniliyor ama ne kadar az kayı veya mümkünse hiç kayıp vermezseniz daha mutlu olursunuz tabi. Akvaryuma java moss da koyacakmışsınız, bir sıkıntı çıkmazsa kısa süre sonra camlarda gezinen ufaklıkları bile saymaya başlarsınız [:)]
Beklemeden Akvaryuma Karides Atsam Yaşarmı?
Karidesler oldukça hassas canlılar özellikle durum suyla ilgiliyse. Ben evim 5 farklı akvaryumda karides bakıyorum ama hiçbir zaman bir akvaryumu kurup içine direk eklemedim (şahsen herhangi bir canlı için yapmadım ve önermem). İllaki beklemek istemiyorsanız hiç olmazsa bir damacanada falan çeşme suyunu 24 saat kadar bekletin ki kireci gitsin, o şekilde kurulum yapın ve varsa hazırda kurulu bir akvaryumunuz ondaki pipo veya iç filtre ne kullanıyorsanız onu biraz yeni akvaryuma sıkın ki bakteri kültürünü biraz aşılamış olursunuz. Karidesler direk su ekleyip koyunca yaşaya dabilir öle debilir bunu kesin olarak söylemek mümkün değil. Ama hiç sağlıklı bir işlem olmayacağı kesin. Ben her akvaryumumu en az 2 hafta boşta çalıştırırım bakteri kültürü oluşumunu biraz hızlandırması açısından da varsa elimde en azından 1 elma salyangozu eklerim. Kendi kendine bakteri kültürünün oturması aylar süren bir süreç normalde. Bunu hızlandırmak için hazır Sera Bio Nitrivec gibi hazır bakteri kültürleri satılıyor böyle bir yönteme de başvurabilirsiniz. Ama direk eklemenizi tavsiye etmem.
Karidesler oldukça hassas canlılar özellikle durum suyla ilgiliyse. Ben evim 5 farklı akvaryumda karides bakıyorum ama hiçbir zaman bir akvaryumu kurup içine direk eklemedim (şahsen herhangi bir canlı için yapmadım ve önermem). İllaki beklemek istemiyorsanız hiç olmazsa bir damacanada falan çeşme suyunu 24 saat kadar bekletin ki kireci gitsin, o şekilde kurulum yapın ve varsa hazırda kurulu bir akvaryumunuz ondaki pipo veya iç filtre ne kullanıyorsanız onu biraz yeni akvaryuma sıkın ki bakteri kültürünü biraz aşılamış olursunuz. Karidesler direk su ekleyip koyunca yaşaya dabilir öle debilir bunu kesin olarak söylemek mümkün değil. Ama hiç sağlıklı bir işlem olmayacağı kesin. Ben her akvaryumumu en az 2 hafta boşta çalıştırırım bakteri kültürü oluşumunu biraz hızlandırması açısından da varsa elimde en azından 1 elma salyangozu eklerim. Kendi kendine bakteri kültürünün oturması aylar süren bir süreç normalde. Bunu hızlandırmak için hazır Sera Bio Nitrivec gibi hazır bakteri kültürleri satılıyor böyle bir yönteme de başvurabilirsiniz. Ama direk eklemenizi tavsiye etmem.
Betta'ma Yem Beğendiremiyorum.
Merhaba arkadaşlar, 18lt'lik ufak bir akvaryumum var canlı bitkili ve içinde sadece 1 tane bettam ve 1 tane elma salyangozum var. Akvaryumumu yaklaşık 1 aydır boş çalıştırıyorumdum sadece elma salyangozuyla beraber. İlk kez betta besliyorum ve yem tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım yerde bana açık discus granul yem verdiler, yer mi dediğim de onlar da onunla beslediğini ve yediğini söylediler. Onlar besleyince yiyorduysa şimdi neden yemiyor anlamadım. Streste gibi de durmuyor hiç, oldukça canlı ve akvaryum yüzüne yaklaşınca hemen gelip bakıyor ilgileniyor. Ancak dokunmuyor bile yeme. Betta'yı ilk eklediğimde akvaryum canımda minik canlılar vardı minik tüğ gibi veya nokta gibi gezinen, Betta onları silip süpürdü. Acaba onları yedi de mi yemiyor diyeceğim ama denemek için 2 gün kadar bekledim sonra yem verdim yine yüzüne bakmadı yemin. Nasıl bir granul yem kullanmalıyım, ayrıca haftada 1 artemia, su piresi ya da kan kurdu gibi canlı yem takviyesi de düşünüyorum ama granul yem de beğendirmem lazım. Yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]http://i63.tinypic.com/29w4mxk.jpg[/IMG]
[IMG]http://i63.tinypic.com/i569e0.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, 18lt'lik ufak bir akvaryumum var canlı bitkili ve içinde sadece 1 tane bettam ve 1 tane elma salyangozum var. Akvaryumumu yaklaşık 1 aydır boş çalıştırıyorumdum sadece elma salyangozuyla beraber. İlk kez betta besliyorum ve yem tavsiyelerinize ihtiyacım var. Aldığım yerde bana açık discus granul yem verdiler, yer mi dediğim de onlar da onunla beslediğini ve yediğini söylediler. Onlar besleyince yiyorduysa şimdi neden yemiyor anlamadım. Streste gibi de durmuyor hiç, oldukça canlı ve akvaryum yüzüne yaklaşınca hemen gelip bakıyor ilgileniyor. Ancak dokunmuyor bile yeme. Betta'yı ilk eklediğimde akvaryum canımda minik canlılar vardı minik tüğ gibi veya nokta gibi gezinen, Betta onları silip süpürdü. Acaba onları yedi de mi yemiyor diyeceğim ama denemek için 2 gün kadar bekledim sonra yem verdim yine yüzüne bakmadı yemin. Nasıl bir granul yem kullanmalıyım, ayrıca haftada 1 artemia, su piresi ya da kan kurdu gibi canlı yem takviyesi de düşünüyorum ama granul yem de beğendirmem lazım. Yardım ederseniz sevinirim.
[IMG]http://i63.tinypic.com/29w4mxk.jpg[/IMG]
[IMG]http://i63.tinypic.com/i569e0.jpg[/IMG]
Karideslerim Garip Davranıyor
[QUOTE=Splendor]Genelde balıklar böyle yüzeye çıkarlar, nitrat artışı ya da oksijensizlikten dolayı. Düzenli su değişimi yapıyor musunuz? Evet ise yüzde kaç?[/QUOTE]
Haftada %10 ile 20 arası yapıyorum, iç filtre var, hava motoru var, ama dediğim gibi bitkiler zamanla yok olmustu bitki eklediydim. ayrıca az önce 2 yetişkin 3 - 4'te yavrum ölünce apar topar büyük bir kaba su koydum karidesleri ve elmayı oraya aktardım ordakiler normal görünüyor şimdi ama biranda bitki ekleyince suyun dengesini falan bozdum galiba ilk defa da böyle bir şey başıma gelince panik oldum özellikle ölmeye başlayanları görünce. öncesinde dediğim gibi 6 aydır hiç sıkıntısız'dı daa yeni yavruladılar hatta 1 - 2 hafta önce küçücük yavruları yakalayıp kaba aktarcam diye elim ayağım birbirine girdi, bir kaç saat öncesine kadar hiçbirşey yoktu ben bitkileri ekleyince biranda olan bir şey [:((][EDIT]LazySama,2018-07-06 21:21:41[/EDIT]
[QUOTE=Splendor]Genelde balıklar böyle yüzeye çıkarlar, nitrat artışı ya da oksijensizlikten dolayı. Düzenli su değişimi yapıyor musunuz? Evet ise yüzde kaç?[/QUOTE]
Haftada %10 ile 20 arası yapıyorum, iç filtre var, hava motoru var, ama dediğim gibi bitkiler zamanla yok olmustu bitki eklediydim. ayrıca az önce 2 yetişkin 3 - 4'te yavrum ölünce apar topar büyük bir kaba su koydum karidesleri ve elmayı oraya aktardım ordakiler normal görünüyor şimdi ama biranda bitki ekleyince suyun dengesini falan bozdum galiba ilk defa da böyle bir şey başıma gelince panik oldum özellikle ölmeye başlayanları görünce. öncesinde dediğim gibi 6 aydır hiç sıkıntısız'dı daa yeni yavruladılar hatta 1 - 2 hafta önce küçücük yavruları yakalayıp kaba aktarcam diye elim ayağım birbirine girdi, bir kaç saat öncesine kadar hiçbirşey yoktu ben bitkileri ekleyince biranda olan bir şey [:((][EDIT]LazySama,2018-07-06 21:21:41[/EDIT]
Karideslerim Garip Davranıyor
Merhaba arkadaşlar, forumda yeniyim ve bikaç maruzatım vardı onları sormak istiyorum. 30 Litrelik küçük bir akvaryumum var, bunda 1 tane Elma Salyangozu ve 5 tane Bloody Mary karides besliyordum, bol bitkili bir akvaryumdu, 3 hafta kadar akvaryumu dinlendirip öyle eklemiştim karidesleri yaklaşıkta 6 aydır bakıyorum, karideslerim yavruladı ama akvaryumda bir sorun patlak vermişti, ramshorn istilası, muhtemelen bitkilerden geldiler ama inanılmaz sayılarda çoğaldılar 100'lerce oldular bitkileri talan ettiler, tek tek toplaya toplaya ramshornlardan kurtuldum zamanla ama bunu yapana kadar bitki diye bir şey bırakmadılar akvaryumda. Akvaryumu ramshornlardan tamamen temizledikten sonra bugün bolca bitki ekledim tekrardan akvaryuma (uzun süredir bitkisiz duruyordu sadece 1 tane yaklaşık 7 santimlik moss ball vardı içinde), ancak tüm karidesler yavrular da dahil bitkileri koydugumdan beri suyun yüzeyinde cam kenarları veya pipo filtrenin botusunda suyun en üst kısmından ayrılmıyorlar. sizce bu neden olabilir bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.
Merhaba arkadaşlar, forumda yeniyim ve bikaç maruzatım vardı onları sormak istiyorum. 30 Litrelik küçük bir akvaryumum var, bunda 1 tane Elma Salyangozu ve 5 tane Bloody Mary karides besliyordum, bol bitkili bir akvaryumdu, 3 hafta kadar akvaryumu dinlendirip öyle eklemiştim karidesleri yaklaşıkta 6 aydır bakıyorum, karideslerim yavruladı ama akvaryumda bir sorun patlak vermişti, ramshorn istilası, muhtemelen bitkilerden geldiler ama inanılmaz sayılarda çoğaldılar 100'lerce oldular bitkileri talan ettiler, tek tek toplaya toplaya ramshornlardan kurtuldum zamanla ama bunu yapana kadar bitki diye bir şey bırakmadılar akvaryumda. Akvaryumu ramshornlardan tamamen temizledikten sonra bugün bolca bitki ekledim tekrardan akvaryuma (uzun süredir bitkisiz duruyordu sadece 1 tane yaklaşık 7 santimlik moss ball vardı içinde), ancak tüm karidesler yavrular da dahil bitkileri koydugumdan beri suyun yüzeyinde cam kenarları veya pipo filtrenin botusunda suyun en üst kısmından ayrılmıyorlar. sizce bu neden olabilir bilen birisi yardımcı olursa çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 15:37
Akvaryum Tanıtımı - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
