ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
_Serdar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Kasım 2020 20:37
Son Ziyaret:
10 Kasım 2022 11:04
Toplam Mesaj:
67 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Serdar Damılı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Serdar Damılı
SON 10 MESAJI
Mutasyon Mu? Şekil Bozukluğu Mu?
Bu yavru bir lepistes. Genç bir birey. Yeni renklenmeye başladı ancak kardeşleri beyaz renklenirken bu gri renklendi. Benim de dikkatimi çekti ve yan yüzgeçlerinin normalden yukarıda olduğunu fark ettim. İlk bakışta iki tane üst yüzgeci (köpek balığındaki gibi) olduğu izlenimini veriyor. Ama son 3 fotoğrafta da görüldüğü gibi sağ ve sol yüzgeçleri normalden yukarı doğru. Bu durum hakkında bilgisi olan var mı? Herkese iyi hobiler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058551.jpg[/IMG]
Bu yavru bir lepistes. Genç bir birey. Yeni renklenmeye başladı ancak kardeşleri beyaz renklenirken bu gri renklendi. Benim de dikkatimi çekti ve yan yüzgeçlerinin normalden yukarıda olduğunu fark ettim. İlk bakışta iki tane üst yüzgeci (köpek balığındaki gibi) olduğu izlenimini veriyor. Ama son 3 fotoğrafta da görüldüğü gibi sağ ve sol yüzgeçleri normalden yukarı doğru. Bu durum hakkında bilgisi olan var mı? Herkese iyi hobiler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/040420222058551.jpg[/IMG]
Akvaryum Neden Bir Günde Bulandı?
[QUOTE=mkocak]Şu sağ tarafta bulunan plastik kapların içerisinde yem bulunduruyorsanız onları değiştirmelisiniz. Bu kaplar hava alır. Hava almayan sağlam kaba koyun. [/QUOTE]
Tamam hocam o iş bende 🙂
[QUOTE=ogurcay]Yemden dolayı da olmuş olabilir.Canlılarınız sağlıklı gözüküyor.Bence önemli bir durum yok...Sağlıkla büyüsünler inşallah[:nazar:][/QUOTE]
Öyle görünüyor şuan bulanıklık dünkünden çok çok düştü , inşallah 🙃
[QUOTE=mkocak]Şu sağ tarafta bulunan plastik kapların içerisinde yem bulunduruyorsanız onları değiştirmelisiniz. Bu kaplar hava alır. Hava almayan sağlam kaba koyun. [/QUOTE]
Tamam hocam o iş bende 🙂
[QUOTE=ogurcay]Yemden dolayı da olmuş olabilir.Canlılarınız sağlıklı gözüküyor.Bence önemli bir durum yok...Sağlıkla büyüsünler inşallah[:nazar:][/QUOTE]
Öyle görünüyor şuan bulanıklık dünkünden çok çok düştü , inşallah 🙃
Akvaryum Neden Bir Günde Bulandı?
[QUOTE=ogurcay]Fotoğraf paylaşma şansınız var mı?Kurulumunuzu ne zaman yaptınız?Detay bilgileri rica edeceğim;Filtreniz,ışıklandırmanız ve süresi,akvaryum ölçüleriniz,canlı miktarı.Bunları bilirsek daha doğru yorumlar yapabiliriz.Saygılarımla[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/070120221158261.jpg[/IMG] Şuan bulanıklık biraz gitmiş durumda. Akvaryumu yaklaşık 2 yıl önce kurmuştum. İç filtre var motorun etrafında sünger olandan. Işıklandırma beyaz led. 25,5 litre akvaryum. 2 büyük, 1 yavru, yaklaşık 60 yeni doğan yavru. Yavrular 4 gün önce doğdu. Evvelsi gün hiçbir şey yoktu gayet normal ve duruydu suyu. Ama dün sabah annem biraz bulanık olduğunu fark etmiş. Akşam da ben gelince çok bulanıktı. Yavrular gelince yemlerden birini toz haline getirmiştim. Birkaç gün sonra da bu olay oldu bilmem bağlantısı var mıdır?[EDIT]_Serdar,2022-01-07 13:02:28[/EDIT]
[QUOTE=ogurcay]Fotoğraf paylaşma şansınız var mı?Kurulumunuzu ne zaman yaptınız?Detay bilgileri rica edeceğim;Filtreniz,ışıklandırmanız ve süresi,akvaryum ölçüleriniz,canlı miktarı.Bunları bilirsek daha doğru yorumlar yapabiliriz.Saygılarımla[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/070120221158261.jpg[/IMG] Şuan bulanıklık biraz gitmiş durumda. Akvaryumu yaklaşık 2 yıl önce kurmuştum. İç filtre var motorun etrafında sünger olandan. Işıklandırma beyaz led. 25,5 litre akvaryum. 2 büyük, 1 yavru, yaklaşık 60 yeni doğan yavru. Yavrular 4 gün önce doğdu. Evvelsi gün hiçbir şey yoktu gayet normal ve duruydu suyu. Ama dün sabah annem biraz bulanık olduğunu fark etmiş. Akşam da ben gelince çok bulanıktı. Yavrular gelince yemlerden birini toz haline getirmiştim. Birkaç gün sonra da bu olay oldu bilmem bağlantısı var mıdır?[EDIT]_Serdar,2022-01-07 13:02:28[/EDIT]
Akvaryum Neden Bir Günde Bulandı?
Okuldan geldim ve balıklara bakmak için eğildiğimde büyük şok yaşadım. Su çok fazla bulanmıştı ve ip gibi solucan benzeri canlılar türemişti akvaryumda. Bu canlıları bir süredir görüyorum ama hangi yöntemi denediysem akvaryumdan atamadım. Bu canlılar su yüdeyine doğru kıvrıla kıvrıla yüzüyordu. Gerçekten korkunç bir görüntüydü. Bu sırada saat gece bir buçuktu ve ne yapmama çabuk karar vermeliydim. Eğer suyu dinlenmeye bırakıp bugünü bekleseydim muhtemelen balıklarımın hepsi oksijensizlikten ölecekti. Ben de hemen suyunu değiştirmeye karar verdim. Suyun birkaç gün dinlenmesi gerek, biliyorum. Ama başka çarem yoktu. Ben de suyun yaklaşık yarısını alıp üçte biri kadarlık kısmına yeni su koydum. Kalan kısmına da koyacktım ama en azından bugünü bekledim. Dün su biraz durulmuştu ama bugün geri bulanmış, eskisi kadar olmasa da. Kalan suyu koydum az önce. Arkadaşlar ben neden bu kadar macera yaşadım? Suyumu değiştireli çok olmamıştı, camlarda alg yoktu, bu ipliksi şeyler iyice azalmıştı... Sadece yemim biraz eskidi ama bir günde bu kadar değişime yem sebep olabilir mi? Bilemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Allah kimseye o görüntüyü göstermesin. İyi hobiler.[EDIT]_Serdar,2022-01-07 08:14:06[/EDIT]
Okuldan geldim ve balıklara bakmak için eğildiğimde büyük şok yaşadım. Su çok fazla bulanmıştı ve ip gibi solucan benzeri canlılar türemişti akvaryumda. Bu canlıları bir süredir görüyorum ama hangi yöntemi denediysem akvaryumdan atamadım. Bu canlılar su yüdeyine doğru kıvrıla kıvrıla yüzüyordu. Gerçekten korkunç bir görüntüydü. Bu sırada saat gece bir buçuktu ve ne yapmama çabuk karar vermeliydim. Eğer suyu dinlenmeye bırakıp bugünü bekleseydim muhtemelen balıklarımın hepsi oksijensizlikten ölecekti. Ben de hemen suyunu değiştirmeye karar verdim. Suyun birkaç gün dinlenmesi gerek, biliyorum. Ama başka çarem yoktu. Ben de suyun yaklaşık yarısını alıp üçte biri kadarlık kısmına yeni su koydum. Kalan kısmına da koyacktım ama en azından bugünü bekledim. Dün su biraz durulmuştu ama bugün geri bulanmış, eskisi kadar olmasa da. Kalan suyu koydum az önce. Arkadaşlar ben neden bu kadar macera yaşadım? Suyumu değiştireli çok olmamıştı, camlarda alg yoktu, bu ipliksi şeyler iyice azalmıştı... Sadece yemim biraz eskidi ama bir günde bu kadar değişime yem sebep olabilir mi? Bilemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Allah kimseye o görüntüyü göstermesin. İyi hobiler.[EDIT]_Serdar,2022-01-07 08:14:06[/EDIT]
Lepistesin Kuyruğundaki Delik
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/031020212215171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/031020212224441.jpg[/IMG]
Bu dişi lepistesim yarın bir yaşına girecek. Kuyruğunda ördek ayağındaki gibi çıkıntılar birkaç haftadır, delik de (sağ üstte) birkaç gündür var. Sabah su değişimi yaptım. Direnci yüksek bir balıktır. Bir zamanlar kuyruk erimesi vardı (diğer balıklarımda da vardı ama onlar hastalığa yenildi) ve tek kurtulan bu balığım oldu. İlaç vs tavsiyeniz olursa çok sevinirim. Doğal yöntemleri her zaman tercih ederim ama başka çare yok gibi. [EDIT]_Serdar,2021-10-03 22:25:27[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/031020212215171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/031020212224441.jpg[/IMG]
Bu dişi lepistesim yarın bir yaşına girecek. Kuyruğunda ördek ayağındaki gibi çıkıntılar birkaç haftadır, delik de (sağ üstte) birkaç gündür var. Sabah su değişimi yaptım. Direnci yüksek bir balıktır. Bir zamanlar kuyruk erimesi vardı (diğer balıklarımda da vardı ama onlar hastalığa yenildi) ve tek kurtulan bu balığım oldu. İlaç vs tavsiyeniz olursa çok sevinirim. Doğal yöntemleri her zaman tercih ederim ama başka çare yok gibi. [EDIT]_Serdar,2021-10-03 22:25:27[/EDIT]
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.15 lt yavru büyütme akvaryumum var.An itibariye içerisinde 30 40 civari küçük ramshorn salyangoz vardir.1 ay önce 100 e yakınlaridi.Anca bu kadar azaltabildim.10 tane civari 1 cm lik moli kılıçkuyruk yavrularida var içerisinde.Filte yok.Isıtma yok.Havalandirma yok.Tahminlerime göre biyolojik yük sizin akvaryumunuzdan fazladir.Yinede ne baliklarda nede salyangozlarda sorun var.Tek yaptiğim iki günde bir suyun yüzde 30 unu değiştirmek.Bence bunu deneyin sorununuzu çözer.Ben bu durumlari kendimce şöyle değerlendiriyorum.akvaryumlarda pek çok sorun olabilir.Yetersiz filtrasyon aşiri yemleme yetersiz havalandirma ilk aklima gelenler.Bunlarin hepsinin sonucunda su değerleriniz bozulur.Düzenli ve uygun dozda su değişimi yapmak bu sorunlari anlamanizi ve çözmenizi sağlamaz.Ama tankınızdaki canlilarin hatalarin sonuçlari ile yüzleşmesi ihtimalini çok çok azaltir hatta ortadan kaldirir.Benim düşüncem budur.[/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Mutlaka suyu iki üç güne bir değiştireceğim.
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.15 lt yavru büyütme akvaryumum var.An itibariye içerisinde 30 40 civari küçük ramshorn salyangoz vardir.1 ay önce 100 e yakınlaridi.Anca bu kadar azaltabildim.10 tane civari 1 cm lik moli kılıçkuyruk yavrularida var içerisinde.Filte yok.Isıtma yok.Havalandirma yok.Tahminlerime göre biyolojik yük sizin akvaryumunuzdan fazladir.Yinede ne baliklarda nede salyangozlarda sorun var.Tek yaptiğim iki günde bir suyun yüzde 30 unu değiştirmek.Bence bunu deneyin sorununuzu çözer.Ben bu durumlari kendimce şöyle değerlendiriyorum.akvaryumlarda pek çok sorun olabilir.Yetersiz filtrasyon aşiri yemleme yetersiz havalandirma ilk aklima gelenler.Bunlarin hepsinin sonucunda su değerleriniz bozulur.Düzenli ve uygun dozda su değişimi yapmak bu sorunlari anlamanizi ve çözmenizi sağlamaz.Ama tankınızdaki canlilarin hatalarin sonuçlari ile yüzleşmesi ihtimalini çok çok azaltir hatta ortadan kaldirir.Benim düşüncem budur.[/QUOTE]
Teşekkür ediyorum. Mutlaka suyu iki üç güne bir değiştireceğim.
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=Emre0012]Benim aklıma gelenleri sıralıyayım;
-Kumla ilgili bir sıkıntı olabilir. Siyah kumlarda sıkıntı olabiliyor.
-Su değişimini dinlenmiş suyla mı yapıyorsunuz?
-Elma salyangozları çok kirletiyor suyu. Boyutları da baya büyük gözüküyor.
-camdaki o canlılar planarya veya nematod olabilir. Fazla yemleme sebep oluyor.
-Balıklarına verdiğiniz yemlerin markasını yazar mısınız?
-Isıtıcınız var mı?[/QUOTE]
Siyah kum kullanıyorum.
Su değişimini dinlenmiş suyla yapıyorum.
Elma salyangozları gerçekten çok büyüdüler ve nereye bırakacağımı bilemiyorum, ölüme de terk edemem..
Planarya olmadığına eminim. Nematodu araştıracağım, peki nasıl geçer?
Yemlerin markası yazmıyor. Küçük paketler halinde almıştım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/190520211342301.jpg[/IMG]
Isıtıcının gerekli olduğunu pek düşünmüyorum çünkü ev ortamı yeterli geliyor bana. Derece genelde 25 i gösteriyor. Değiştiğini pek görmedim.
[QUOTE=Emre0012]Benim aklıma gelenleri sıralıyayım;
-Kumla ilgili bir sıkıntı olabilir. Siyah kumlarda sıkıntı olabiliyor.
-Su değişimini dinlenmiş suyla mı yapıyorsunuz?
-Elma salyangozları çok kirletiyor suyu. Boyutları da baya büyük gözüküyor.
-camdaki o canlılar planarya veya nematod olabilir. Fazla yemleme sebep oluyor.
-Balıklarına verdiğiniz yemlerin markasını yazar mısınız?
-Isıtıcınız var mı?[/QUOTE]
Siyah kum kullanıyorum.
Su değişimini dinlenmiş suyla yapıyorum.
Elma salyangozları gerçekten çok büyüdüler ve nereye bırakacağımı bilemiyorum, ölüme de terk edemem..
Planarya olmadığına eminim. Nematodu araştıracağım, peki nasıl geçer?
Yemlerin markası yazmıyor. Küçük paketler halinde almıştım.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/190520211342301.jpg[/IMG]
Isıtıcının gerekli olduğunu pek düşünmüyorum çünkü ev ortamı yeterli geliyor bana. Derece genelde 25 i gösteriyor. Değiştiğini pek görmedim.
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Kullandığınız kum nedir? Nitrat kitiniz varsa bir ölçmenizi tavsiye ederim. Yoksa %30-40 civarı dinlenmiş su ile değişim yapıp gözlemleyin.[/QUOTE]
Özellikli bir kum kullanmıyorum. Mutlaka su değişimi yapacağım.
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Kullandığınız kum nedir? Nitrat kitiniz varsa bir ölçmenizi tavsiye ederim. Yoksa %30-40 civarı dinlenmiş su ile değişim yapıp gözlemleyin.[/QUOTE]
Özellikli bir kum kullanmıyorum. Mutlaka su değişimi yapacağım.
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=Mikail Erdoğan]Merhaba,
Geçmiş olsun öncelikle.
İlk olarak sizden ricam tavsiyeleri okurken [K]"Ama yıllardır böyle yapıyordum birşey yoktu."[/K][K] "Falanca kişi şöyle yapıyor ondan birşey olmuyor."[/K] mantığına girmeden okumanız.
Durum ile ilgili olarak ilk söyleyeceğim şey akvaryum hacmimiz canlılarınız için yeterli değil. Hal böyle olunca canlı yükü ile hacim kıyaslandığında suyun bozulması da çok hızlı gerçekleşiyor. Suyunuz bozulduğunda da hastalıklar baş gösteriyor.
Hacim ne kadar küçülürse su değerlerini stabil tutmak da o kadar zorlaşır.
Size tavsiyem yapabiliyorsanız öncelikle hacmi daha geniş bir akvaryum edinin.
Filtrenizi hacminizi kaldıracak şekilde seçin.
Yemlemeyi canlıların kısa sürede bitireceği kadar yapın ve fazla yemlemeden kaçının.
Keyifli Hobiler.[/QUOTE]
Daha büyük bir akvayuma geçmeyi düşünüyordum. Ama şartlar izin vermedi. En kısa sürede geçmeye çalışacağım. Tavsiyeleriniz için teşekkürler. Peki tedaviyi nasıl yapmalıyım?
[QUOTE=Mikail Erdoğan]Merhaba,
Geçmiş olsun öncelikle.
İlk olarak sizden ricam tavsiyeleri okurken [K]"Ama yıllardır böyle yapıyordum birşey yoktu."[/K][K] "Falanca kişi şöyle yapıyor ondan birşey olmuyor."[/K] mantığına girmeden okumanız.
Durum ile ilgili olarak ilk söyleyeceğim şey akvaryum hacmimiz canlılarınız için yeterli değil. Hal böyle olunca canlı yükü ile hacim kıyaslandığında suyun bozulması da çok hızlı gerçekleşiyor. Suyunuz bozulduğunda da hastalıklar baş gösteriyor.
Hacim ne kadar küçülürse su değerlerini stabil tutmak da o kadar zorlaşır.
Size tavsiyem yapabiliyorsanız öncelikle hacmi daha geniş bir akvaryum edinin.
Filtrenizi hacminizi kaldıracak şekilde seçin.
Yemlemeyi canlıların kısa sürede bitireceği kadar yapın ve fazla yemlemeden kaçının.
Keyifli Hobiler.[/QUOTE]
Daha büyük bir akvayuma geçmeyi düşünüyordum. Ama şartlar izin vermedi. En kısa sürede geçmeye çalışacağım. Tavsiyeleriniz için teşekkürler. Peki tedaviyi nasıl yapmalıyım?
Nerede Hata Yapıyorum?
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Akvaryumun görseli var mı?[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/190520211240341.jpg[/IMG]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Akvaryumun görseli var mı?[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228042/190520211240341.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
