ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SleepyZiggi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Mayıs 2021 05:08
Son Ziyaret:
23 Aralık 2022 00:27
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
YILDIRIM
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bütün cevaplar için peşinen teşekkürler
SON 7 MESAJI
Beta Balığımın Sırtındaki Beyazlık
Cevaplarınız için teşekkürler. Mümkün olduğunca güzel bir yaşam sağlamaya çalışacağım o halde.
[QUOTE=BeyzPl]
Kavanoza fotoğrafını çekmek için aldınız değil mi? [/QUOTE]
Aynen.
[EDIT]SleepyZiggi,2022-08-11 02:53:11[/EDIT]
Cevaplarınız için teşekkürler. Mümkün olduğunca güzel bir yaşam sağlamaya çalışacağım o halde.
[QUOTE=BeyzPl]
Kavanoza fotoğrafını çekmek için aldınız değil mi? [/QUOTE]
Aynen.
[EDIT]SleepyZiggi,2022-08-11 02:53:11[/EDIT]
Beta Balığımın Sırtındaki Beyazlık
Herkese Merhabalar,
Aşağıdaki fotoğraflarda göreceğiniz gibi beta balığımın sırtında giderek büyüyen bir kitle var. 8 aylık olan balığımın yüzmesinde, hareketlerinde bir sıkıntı yok ama kitlenin büyümesinden dolayı endişelenmeye başladım. Tedavi edilebilir bir rahatsızlık mıdır acaba? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/090820222115401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/090820222115421.jpg[/IMG]
Herkese Merhabalar,
Aşağıdaki fotoğraflarda göreceğiniz gibi beta balığımın sırtında giderek büyüyen bir kitle var. 8 aylık olan balığımın yüzmesinde, hareketlerinde bir sıkıntı yok ama kitlenin büyümesinden dolayı endişelenmeye başladım. Tedavi edilebilir bir rahatsızlık mıdır acaba? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/090820222115401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/090820222115421.jpg[/IMG]
Betam Yem Yemiyor
Tekrar Merhabalar,
Yaklaşık 2 hafta oldu, konuyla ilgili son durum hakkında bilgilendirme yapmak ve bir kaç ekstra soru sormak istiyorum. Ama öncelikle ilgilenip de cevap yazan forum üyelerine tekrar teşekkürlerimi bildirmek istiyorum.
Geçici bir akvaryumdan bahsetmiştim. Betta'mı o akvaryuma alıp takibe başladım. Asıl planladığım (40 lt civarında olan) akvaryumu da hazırladım ama zırt pırt değişiklik yapıp strese sokmamak için şimdilik nispeten daha küçük (20lt civarı) olan akvaryumda devam ediyorum. 50W ısıtıcı ile su sıcaklığım 27 oC'de sabit. Bir süre, yaklaşık 1 hafta kadar yine az hareketli bir şekilde akvaryumun bir köşesinde birşey yemeden devam etti. Sonra hareketlilik arttı (bazen çok hareketli oluyor bununla ilgili de bir sorum olacak), ve 2-3 gün önce verdiğim yemi yemeye başladı. Sadece sabah ve akşam olmak üzere küçük bir parça yem veriyorum. Yemek için çekingen davranıyor. Önceleri hemen yemleri alırdı. Şimdi, gelip inceliyor sonra aşırı hızlı bir şekilde yemi alıp kaçıyor. Yemi yemesi açısından, mutluyum; ancak davranışı biraz endişelendirdi. 1 veya 2 kez de yemi yutamadı, çenesine takıldı kaldı sonra çıkardı. Sanki çenesinde bir sorun varmış gibi. Daha küçük parçalar vermeye çalışıyorum bu sebeple.
Yemle ilgili olarak spesifik olarak önerebileceğiniz bir yem ve hatta alabileceğim güvenilir bir site var mı? Youtube da kankurdu yiyen betta videoları gördüm, mantıklı mı? Su piresi ile ilgili olarak hâlâ bir gelişme yok. Tahmin ediyorum çok elzem değildir. Sadece balığı ilk edindiğim zamana göre pislik çok az. Elbette az yemesinin de etkisi var, ama hala kabızlık devam ediyor olabilir mi diye merak ediyorum. Öyleyse kabızlığı çözecek başka bir çözüm öneriniz olur mu?
Balığın hareketliliği ile alakalı olarak bazen çok hızlı bir şekilde yüzeyde akvaryum boyunca 1-2 tur atabiliyor. Bu normal bir davranış mıdır, yoksa bir durumun göstergesi olabilir mi?
Ankara'da ikamet ediyorum. Canlı bitki ve canlı yem edinebileceğim bir yer (online ya da yerel) öneriniz olur mu? Youtube dan izlediğim ve yukarıda okuduğum kadarı ile tilki kuyruğu bakımı düşük bir bitki ondan edinmek istiyorum. Bir de belki görsellerde gördüğüm kadarı ile hoşuma gitti, Anubias Nana da eklmek istiyorum. Yorumlarda daha önce Nursu önermişti sanırım zaten. Dere kumu edindim, 5 kg kadar. Altına bitki için ne kadar toprak eklemeliyim, ve maaliyeti çok da artırmayacak eknomik (eşim artık sorgulamaya başladı 1 balık için ne kadar para harcadığımı [:?]) hangi toprağı önerirsiniz. Siteki hesaplama araçları çalışmıyor. Dolayısı ile bu konuda da yardımcı olabilirseniz sevinirim. Geçiş yapacağım akvaryumun taban ölçüleri 46 cm x 30 cm. Yükseklik 28 cm.
Son olarak, Ankara'da bulunduğum bölgede suyumuz kuyu suyu ve kireç oranı dehşet! Zaten direk içemiyoruz. Damacana gerekçem o. Su artıma cihazından geçirdikten sonra kullanabilirsem belli oranda damacana + arıtılmış su ile sürdürülebilir bir sistem kurarım sanki.
Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler.
Tekrar Merhabalar,
Yaklaşık 2 hafta oldu, konuyla ilgili son durum hakkında bilgilendirme yapmak ve bir kaç ekstra soru sormak istiyorum. Ama öncelikle ilgilenip de cevap yazan forum üyelerine tekrar teşekkürlerimi bildirmek istiyorum.
Geçici bir akvaryumdan bahsetmiştim. Betta'mı o akvaryuma alıp takibe başladım. Asıl planladığım (40 lt civarında olan) akvaryumu da hazırladım ama zırt pırt değişiklik yapıp strese sokmamak için şimdilik nispeten daha küçük (20lt civarı) olan akvaryumda devam ediyorum. 50W ısıtıcı ile su sıcaklığım 27 oC'de sabit. Bir süre, yaklaşık 1 hafta kadar yine az hareketli bir şekilde akvaryumun bir köşesinde birşey yemeden devam etti. Sonra hareketlilik arttı (bazen çok hareketli oluyor bununla ilgili de bir sorum olacak), ve 2-3 gün önce verdiğim yemi yemeye başladı. Sadece sabah ve akşam olmak üzere küçük bir parça yem veriyorum. Yemek için çekingen davranıyor. Önceleri hemen yemleri alırdı. Şimdi, gelip inceliyor sonra aşırı hızlı bir şekilde yemi alıp kaçıyor. Yemi yemesi açısından, mutluyum; ancak davranışı biraz endişelendirdi. 1 veya 2 kez de yemi yutamadı, çenesine takıldı kaldı sonra çıkardı. Sanki çenesinde bir sorun varmış gibi. Daha küçük parçalar vermeye çalışıyorum bu sebeple.
Yemle ilgili olarak spesifik olarak önerebileceğiniz bir yem ve hatta alabileceğim güvenilir bir site var mı? Youtube da kankurdu yiyen betta videoları gördüm, mantıklı mı? Su piresi ile ilgili olarak hâlâ bir gelişme yok. Tahmin ediyorum çok elzem değildir. Sadece balığı ilk edindiğim zamana göre pislik çok az. Elbette az yemesinin de etkisi var, ama hala kabızlık devam ediyor olabilir mi diye merak ediyorum. Öyleyse kabızlığı çözecek başka bir çözüm öneriniz olur mu?
Balığın hareketliliği ile alakalı olarak bazen çok hızlı bir şekilde yüzeyde akvaryum boyunca 1-2 tur atabiliyor. Bu normal bir davranış mıdır, yoksa bir durumun göstergesi olabilir mi?
Ankara'da ikamet ediyorum. Canlı bitki ve canlı yem edinebileceğim bir yer (online ya da yerel) öneriniz olur mu? Youtube dan izlediğim ve yukarıda okuduğum kadarı ile tilki kuyruğu bakımı düşük bir bitki ondan edinmek istiyorum. Bir de belki görsellerde gördüğüm kadarı ile hoşuma gitti, Anubias Nana da eklmek istiyorum. Yorumlarda daha önce Nursu önermişti sanırım zaten. Dere kumu edindim, 5 kg kadar. Altına bitki için ne kadar toprak eklemeliyim, ve maaliyeti çok da artırmayacak eknomik (eşim artık sorgulamaya başladı 1 balık için ne kadar para harcadığımı [:?]) hangi toprağı önerirsiniz. Siteki hesaplama araçları çalışmıyor. Dolayısı ile bu konuda da yardımcı olabilirseniz sevinirim. Geçiş yapacağım akvaryumun taban ölçüleri 46 cm x 30 cm. Yükseklik 28 cm.
Son olarak, Ankara'da bulunduğum bölgede suyumuz kuyu suyu ve kireç oranı dehşet! Zaten direk içemiyoruz. Damacana gerekçem o. Su artıma cihazından geçirdikten sonra kullanabilirsem belli oranda damacana + arıtılmış su ile sürdürülebilir bir sistem kurarım sanki.
Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler.
Betam Yem Yemiyor
[QUOTE=Beta_balik]Bahsettiğiniz 20 litrelik akvaryuma alabilirsiniz balığı, bir problem olmaz.
Su 26 derecede ise iyi. Tabi muhtemelen dalgalanma oluyordur ama sabit olduğunu var sayarsak beta için ideal sıcaklık 26-27 derece.
Balığınızda ise şu anda bir hastalık gözükmüyor. Yem yememesi hastalıktan değil bakımındaki eksiklerden kaynaklı demek ki.
Bu arada petshopun gösterdiği aşağıdaki gibi birşey miydi? Öyleyse doğru şeyi göstermiş. İçindeki siyah şeyler canlı oluyor, su piresi denen canlılar onlar. Sizin alıp uygun bir yerde üretmeniz lazım ki bitmesinler, onlar üredikçe siz alıp balığınıza verirsiniz. [/QUOTE]
Akvaryumu kurduktan sonra umarım eski haline gelir. Petshop'un gösterdiği poşet içerisinde herhangi bir sıvı yoktu (poşet şeffaf değildi, sadece el ile yokladığımda kuru yem benzeri birşeyler olduğunu hissettim). Akvaryum dibine ilerisini de düşünerek bitki için toprak ve kum eklemem gerekirse ne kadar olması gerekir acaba. İç ebatlar şu şekilde: 39,2 cm en, 19,2 cm derinlik ve 30 cm yükseklik (22,5 lt).
Bu arada bulunduğum yerde çeşmeden akan su çok kireçli olduğu için şimdiye kadar hep damacanadan su alıp bekletip (ama çok uzun süre değil) değişim yaptım. Bununla ilgili de yorum ve önerileriniz olursa çok sevinirim.
Güzel bir hafta sonu diliyorum herkese[EDIT]SleepyZiggi,2021-05-29 02:45:12[/EDIT]
[QUOTE=Beta_balik]Bahsettiğiniz 20 litrelik akvaryuma alabilirsiniz balığı, bir problem olmaz.
Su 26 derecede ise iyi. Tabi muhtemelen dalgalanma oluyordur ama sabit olduğunu var sayarsak beta için ideal sıcaklık 26-27 derece.
Balığınızda ise şu anda bir hastalık gözükmüyor. Yem yememesi hastalıktan değil bakımındaki eksiklerden kaynaklı demek ki.
Bu arada petshopun gösterdiği aşağıdaki gibi birşey miydi? Öyleyse doğru şeyi göstermiş. İçindeki siyah şeyler canlı oluyor, su piresi denen canlılar onlar. Sizin alıp uygun bir yerde üretmeniz lazım ki bitmesinler, onlar üredikçe siz alıp balığınıza verirsiniz. [/QUOTE]
Akvaryumu kurduktan sonra umarım eski haline gelir. Petshop'un gösterdiği poşet içerisinde herhangi bir sıvı yoktu (poşet şeffaf değildi, sadece el ile yokladığımda kuru yem benzeri birşeyler olduğunu hissettim). Akvaryum dibine ilerisini de düşünerek bitki için toprak ve kum eklemem gerekirse ne kadar olması gerekir acaba. İç ebatlar şu şekilde: 39,2 cm en, 19,2 cm derinlik ve 30 cm yükseklik (22,5 lt).
Bu arada bulunduğum yerde çeşmeden akan su çok kireçli olduğu için şimdiye kadar hep damacanadan su alıp bekletip (ama çok uzun süre değil) değişim yaptım. Bununla ilgili de yorum ve önerileriniz olursa çok sevinirim.
Güzel bir hafta sonu diliyorum herkese[EDIT]SleepyZiggi,2021-05-29 02:45:12[/EDIT]
Betam Yem Yemiyor
Tavsiyeleriniz için teşekkürler Beyza Bala ve Mehmet Kaya. Akvaryum için cam kestirmeye gittim ama ellerinde 6 mm cam yoktu kestirip pazartesi gününe getirecekler. Dolayısı ile camları birleştirmem, silikonun kuruması ve su denemesi derken Çarşamba Perşembeyi bulabilir. Bu arada iş yerimde atıl duran 20-25 litrelik akvaryum olabilecek bir cam kabın silikonlarını yeniledim, yarına kurur sonra su sızdırıp sızdırmadığını kontrol edip içini dolduracağım. Geçici olarak ona taşımamda sakınca olur mu? Olur derseniz ilk planladığım yer olmayacak belki ama bu akvaryumda bir süre bakabilirim. Diğerini de farklı bir şekilde değerlendiririm.
Fotoğraf isteyenler olmuştu, onları aşağıya ekliyorum. İçine bugün Ankara söğütözünde bulunan petgrosstan aldığım bir termometre bıraktım sıcaklık nasıl kontrol edeyim diye. 26 derece diye okuyorum. Sayın Mehmet Kaya canlı su piresinden bahsetmiş. Yukarıda bahsettiğim petshopta sordum canlı yem bulunur mu diye. Bir poşette birşey gösterdi ve yetiştirilmesi gerekiyor gibi birşey söyledi tam anlamadığım için almadım. Canlı su piresini nerede bulurum Ankara’da acaba?
İlginiz için tekrar teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/280520212321241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/280520212321271.jpg[/IMG]
Tavsiyeleriniz için teşekkürler Beyza Bala ve Mehmet Kaya. Akvaryum için cam kestirmeye gittim ama ellerinde 6 mm cam yoktu kestirip pazartesi gününe getirecekler. Dolayısı ile camları birleştirmem, silikonun kuruması ve su denemesi derken Çarşamba Perşembeyi bulabilir. Bu arada iş yerimde atıl duran 20-25 litrelik akvaryum olabilecek bir cam kabın silikonlarını yeniledim, yarına kurur sonra su sızdırıp sızdırmadığını kontrol edip içini dolduracağım. Geçici olarak ona taşımamda sakınca olur mu? Olur derseniz ilk planladığım yer olmayacak belki ama bu akvaryumda bir süre bakabilirim. Diğerini de farklı bir şekilde değerlendiririm.
Fotoğraf isteyenler olmuştu, onları aşağıya ekliyorum. İçine bugün Ankara söğütözünde bulunan petgrosstan aldığım bir termometre bıraktım sıcaklık nasıl kontrol edeyim diye. 26 derece diye okuyorum. Sayın Mehmet Kaya canlı su piresinden bahsetmiş. Yukarıda bahsettiğim petshopta sordum canlı yem bulunur mu diye. Bir poşette birşey gösterdi ve yetiştirilmesi gerekiyor gibi birşey söyledi tam anlamadığım için almadım. Canlı su piresini nerede bulurum Ankara’da acaba?
İlginiz için tekrar teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/280520212321241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231509/280520212321271.jpg[/IMG]
Betam Yem Yemiyor
Cevaplarınız için çok teşekkürler. En kısa zamanda daha büyük akvaryumu planlıyorum. Evimde kitaplığımda koyabilecek bir akvaryum planlıyorum, en 45cm, derinlik 35cm ve yükseklik 27,5 cm olduğunda sığabilecek. Yaklaşık 42 lt bir akvaryum ediyor. Bu çok olmaz değil mi? Youtube'dan bir kaç video da izledim, elim de yatkındır bu tür işlere. Birazdan çıkıp camcıdan kestireceğim camları. İşaret ettiğiniz linklerdeki okumaları da yapacağım ama, özellikle dikkat etmem gereken ya da önermek istediğiniz birşey var mı? 40 lt için ısıtıcı be olmalı, filtre ne olmalı?
Tekrar teşekkür ederim
Cevaplarınız için çok teşekkürler. En kısa zamanda daha büyük akvaryumu planlıyorum. Evimde kitaplığımda koyabilecek bir akvaryum planlıyorum, en 45cm, derinlik 35cm ve yükseklik 27,5 cm olduğunda sığabilecek. Yaklaşık 42 lt bir akvaryum ediyor. Bu çok olmaz değil mi? Youtube'dan bir kaç video da izledim, elim de yatkındır bu tür işlere. Birazdan çıkıp camcıdan kestireceğim camları. İşaret ettiğiniz linklerdeki okumaları da yapacağım ama, özellikle dikkat etmem gereken ya da önermek istediğiniz birşey var mı? 40 lt için ısıtıcı be olmalı, filtre ne olmalı?
Tekrar teşekkür ederim
Betam Yem Yemiyor
Merhabalar. Eminim birçok kez sorulmuştur ve cevaplanmıştır benzer bir soru. Ama hem kayıtlara geçsin de başkaları benzer şeyleri yapmasın diye kendi davranışımı burada paylaşıyorum hem de ve aslen bir umut ilke beta balığımı kurtarmanın bir yolunu aramak için siz bilgili ve tecrübeli kişilere danışmak istiyorum.
Uykumun kaçmasına neden olan şey yaklaşık 6 aydır baktığım (ya da bakamadığım demeliyim belki) erkek betam 2 haftaya yakın bir süredir bir şey yemiyor. Son zamanlarda da hep fanusun bir kenarında hareketsiz duruyor. Az önce uykum kaçınca bakayım dedim, şimdi (sabahın körü olması sebebiyle de olabilir) dipte beyaz taşların üzerinde hareketsiz duruyor.
Bir hevesle çocuklara da sorumluluk bilinci geliştirmek maksadıyla yılbaşı hediyesi olarak aldığım Beta için satıcının verdiği betalar için uygun yemden (minik yuvarlak olan ve su yüzeyinde kalanlardan) verdim düzenli olarak sabah 3 akşam 3 adet olmak üzere. Suyunu da 7-10 gün de bir değiştirin dediği için değiştirdim komple! Her değişimde strese sokarak. Eski suyundan bir miktar (200ml civarı maksimum) yeni suyuna katmak sureti ile ve verdiği mavi damladan 4-5 damla damlatarak. En kısa zamanda büyük bir akvaryum yapmak istiyorum kendim, biraz da merak saldırmanı işe, ve balığı fanustan kurtarmak istiyorum ama ivedi olarak yapmam gereken nedir bu durumda onu merak ediyorum. Bu zamana kadar sadece tek çeşit yem verdim ama yememe durumu başlayınca farklı bir yem daha almıştım geçen hafta (kiremit rengine bezer diğerine göre kıyasla şekilsiz ve 1–2 saniye sonra dibe batıyor) ama onu da yemiyor.
Önerilerinizi merakla bekliyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhabalar. Eminim birçok kez sorulmuştur ve cevaplanmıştır benzer bir soru. Ama hem kayıtlara geçsin de başkaları benzer şeyleri yapmasın diye kendi davranışımı burada paylaşıyorum hem de ve aslen bir umut ilke beta balığımı kurtarmanın bir yolunu aramak için siz bilgili ve tecrübeli kişilere danışmak istiyorum.
Uykumun kaçmasına neden olan şey yaklaşık 6 aydır baktığım (ya da bakamadığım demeliyim belki) erkek betam 2 haftaya yakın bir süredir bir şey yemiyor. Son zamanlarda da hep fanusun bir kenarında hareketsiz duruyor. Az önce uykum kaçınca bakayım dedim, şimdi (sabahın körü olması sebebiyle de olabilir) dipte beyaz taşların üzerinde hareketsiz duruyor.
Bir hevesle çocuklara da sorumluluk bilinci geliştirmek maksadıyla yılbaşı hediyesi olarak aldığım Beta için satıcının verdiği betalar için uygun yemden (minik yuvarlak olan ve su yüzeyinde kalanlardan) verdim düzenli olarak sabah 3 akşam 3 adet olmak üzere. Suyunu da 7-10 gün de bir değiştirin dediği için değiştirdim komple! Her değişimde strese sokarak. Eski suyundan bir miktar (200ml civarı maksimum) yeni suyuna katmak sureti ile ve verdiği mavi damladan 4-5 damla damlatarak. En kısa zamanda büyük bir akvaryum yapmak istiyorum kendim, biraz da merak saldırmanı işe, ve balığı fanustan kurtarmak istiyorum ama ivedi olarak yapmam gereken nedir bu durumda onu merak ediyorum. Bu zamana kadar sadece tek çeşit yem verdim ama yememe durumu başlayınca farklı bir yem daha almıştım geçen hafta (kiremit rengine bezer diğerine göre kıyasla şekilsiz ve 1–2 saniye sonra dibe batıyor) ama onu da yemiyor.
Önerilerinizi merakla bekliyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
