ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Caferseven
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Aralık 2022 14:51
Son Ziyaret:
26 Ocak 2023 01:10
Toplam Mesaj:
7 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cafer Seven
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cafer Seven
SON 7 MESAJI
Kuyruk Kısan Ramirezi
Çok kötü şartlarda bakılmış bir ramirezi aldım bir pet shopcudan. 2 gündür bende ve sanırım kuyruk kismış. Ve kuyruk kısmı havada yüzüyor. Neyi olduğunu tam anlayamadım. Tehşis ve tedavisi için yardımcı olabilir misiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/060120232116211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/060120232116281.jpg[/IMG]
Çok kötü şartlarda bakılmış bir ramirezi aldım bir pet shopcudan. 2 gündür bende ve sanırım kuyruk kismış. Ve kuyruk kısmı havada yüzüyor. Neyi olduğunu tam anlayamadım. Tehşis ve tedavisi için yardımcı olabilir misiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/060120232116211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/060120232116281.jpg[/IMG]
Konuşan Vatoz Kötü Durumda
Arkadaşlar öncelikle hepinize keyifli hobiler. Biliginize bir şey danışmak istiyorum. Bugün bir pet shopta cikletlerin içine konulmuş bir konuşan vatoz gördüm. Gözümün önünde hayvana canlı canlı saldırıyorlardı hayvanın tepki vericek hali bile kalmamış. Durumu pek iyi değil vücudunda yaralar ve çizikler almıs yatta solungaçlarında kan vardı hemen aldım o akvaryumdan ve eve getirdim. 50 litrelik bi tanka tek başına koydum. Burda tedavi edip eski formuna kavuşturmak istiyorum. Fotograflarını aşağıya eklicem. Bu hayvanın yaralarının iyilesmesi ve eski formuna kavuşması için hangi ilacları hangi yemleri verebilirim? Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/040120232104391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/040120232105131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar öncelikle hepinize keyifli hobiler. Biliginize bir şey danışmak istiyorum. Bugün bir pet shopta cikletlerin içine konulmuş bir konuşan vatoz gördüm. Gözümün önünde hayvana canlı canlı saldırıyorlardı hayvanın tepki vericek hali bile kalmamış. Durumu pek iyi değil vücudunda yaralar ve çizikler almıs yatta solungaçlarında kan vardı hemen aldım o akvaryumdan ve eve getirdim. 50 litrelik bi tanka tek başına koydum. Burda tedavi edip eski formuna kavuşturmak istiyorum. Fotograflarını aşağıya eklicem. Bu hayvanın yaralarının iyilesmesi ve eski formuna kavuşması için hangi ilacları hangi yemleri verebilirim? Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/040120232104391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/040120232105131.jpg[/IMG]
Hamile Lepistes Ve Hamile Moli
[QUOTE=denizim20]
Tam tersi aslında yavruların ayrışması lazım. Doğada bu canlılar yavruluklara ayrılmıyor. Saklanma alanları olacak ve güçlü yavrular saklanarak hayatta kalacak. Diğer türlü sağlıklı ve sağlıksız her yavru kurtarılınca zayıf bireyler de ortaya çıkıyor. O yüzden bu şekilde olması daha doğru. [:)][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/151220221358441.jpg[/IMG]
İkiniz de daha tecrübelisiniz ve kendi doğrularınız var belli ki. Yavruluk kullanmayı denedim daha once ve bu yüzden bir hamile lepistesimi kaybettim. Şuan hayvanların bu şekilde saklanma alanları varken daha az stres olucağını ve daha sağlıkli olucağını düşünüyorum. Belki daha profesyonel olup tam doğumun yaklaştığı ani anlayabilseydim doğumdan hemen once yavruluğa alabilirdim. Ama şuan o kadar bilgim olmadiği için doğuma ne kadar var bilmeden hayvanı yavruluğa alıp günlerce orda strese sokmak istemiyorum. Görüşlerinizin hepsi çok değerli teşekkür ederim. Bir sorum daha olucam lepistesimin bir tanesi dünden beri sürekli böyle saklanmaya başladı çok nadiren çıkıyor yerinden sürekli ordan bekliyor dün sabahtan beri aynı. Tahminen doğuma ne kadar kalmıştır?
[QUOTE=Maliky]
Evet ama bir tankı hiçbir zaman doğal Hayat.gibi yapamazsın ki arkadaşımız profesyonel yapmıyor üretim amaçlıyor.Emin ol güçsüzler zaten sonradan ölecektir.Su altındaki saklanma yerleri öyle ki bizim yaptığımız hiçbirsey.Amac üretim ve anladığım kadarıyla kaliteli üretim değil basit tür bir üretim yeterki olsun.Yoksa çok özel türler için dediğin mantıklı [/QUOTE]
[QUOTE=denizim20]
Tam tersi aslında yavruların ayrışması lazım. Doğada bu canlılar yavruluklara ayrılmıyor. Saklanma alanları olacak ve güçlü yavrular saklanarak hayatta kalacak. Diğer türlü sağlıklı ve sağlıksız her yavru kurtarılınca zayıf bireyler de ortaya çıkıyor. O yüzden bu şekilde olması daha doğru. [:)][/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/151220221358441.jpg[/IMG]
İkiniz de daha tecrübelisiniz ve kendi doğrularınız var belli ki. Yavruluk kullanmayı denedim daha once ve bu yüzden bir hamile lepistesimi kaybettim. Şuan hayvanların bu şekilde saklanma alanları varken daha az stres olucağını ve daha sağlıkli olucağını düşünüyorum. Belki daha profesyonel olup tam doğumun yaklaştığı ani anlayabilseydim doğumdan hemen once yavruluğa alabilirdim. Ama şuan o kadar bilgim olmadiği için doğuma ne kadar var bilmeden hayvanı yavruluğa alıp günlerce orda strese sokmak istemiyorum. Görüşlerinizin hepsi çok değerli teşekkür ederim. Bir sorum daha olucam lepistesimin bir tanesi dünden beri sürekli böyle saklanmaya başladı çok nadiren çıkıyor yerinden sürekli ordan bekliyor dün sabahtan beri aynı. Tahminen doğuma ne kadar kalmıştır?
[QUOTE=Maliky]
Evet ama bir tankı hiçbir zaman doğal Hayat.gibi yapamazsın ki arkadaşımız profesyonel yapmıyor üretim amaçlıyor.Emin ol güçsüzler zaten sonradan ölecektir.Su altındaki saklanma yerleri öyle ki bizim yaptığımız hiçbirsey.Amac üretim ve anladığım kadarıyla kaliteli üretim değil basit tür bir üretim yeterki olsun.Yoksa çok özel türler için dediğin mantıklı [/QUOTE]
Hamile Lepistes Ve Hamile Moli
[QUOTE=denizim20]Ayırdığınız akvaryumda saklanma alanı yok en büyük eksik. Kendi anaçları da yavrulara zarar verecektir. Canlı bitki ya da az da olsa rafyayla saklanma alanı oluşturmanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/131220221947291.jpg[/IMG]
İç filtreyi pipo filtre ile değiştirdim ve rafya ekledim. Sanırım temelde sorunun çözülmüş olması gerekiyor. Ama özellikle moli çok stresli ve bir an olsun yerinde durmuyor. Sürekli ani yüzmeler kacmalar aşaği yukari hareketler hiç durulmadı. Özellikle lepisteslere çok fazla vuruyor. Sorunun ne olduğunu hala anlayamadım
[QUOTE=denizim20]Ayırdığınız akvaryumda saklanma alanı yok en büyük eksik. Kendi anaçları da yavrulara zarar verecektir. Canlı bitki ya da az da olsa rafyayla saklanma alanı oluşturmanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/131220221947291.jpg[/IMG]
İç filtreyi pipo filtre ile değiştirdim ve rafya ekledim. Sanırım temelde sorunun çözülmüş olması gerekiyor. Ama özellikle moli çok stresli ve bir an olsun yerinde durmuyor. Sürekli ani yüzmeler kacmalar aşaği yukari hareketler hiç durulmadı. Özellikle lepisteslere çok fazla vuruyor. Sorunun ne olduğunu hala anlayamadım
Hamile Lepistes Ve Hamile Moli
Merhaba herkese iyi hobiler. Benim 65litre bir tane ana akvaryumum var. İçinde transgenetik ve moli türleri var. Bir de 10 litrelik daha küçük bi akvaryumum var bunu da gebe balıkları yavrulatmak için ayırdım. Şuan bu 10 litrelik akvaryum 28 derecede sabit ve sürekli çalışan iç motoru var. İçinde bir tane de büyük kaya var. Şimdi iki sorum olucak birincisi iç motor yavrular doğduktan sonra yavrulara zarar verir mi? Motorun gücü çok düşük akım yaratmıyor ve balıkların yüzüşünu etkilemiyor gayet rahatlar ama yavrulara acaba zarar verir mi kesinlikle pipo filtre almalı mıyım? Bir de hamile 2 lepister ve hamile molim agızlarına kadar dolular hepsinin doğumuna 1 haftadan az var fakat diğer balıklar rahatsız etmesin rahat doğursunlar diye dün küçük tanka aldığımdan beri sürekli 3 dişi de araliksız birbirini kovalamaya hatta vurmaya başladı lepistesler de birbirinie vuruyor moliye de vuruyorlar moli de onlara vuruyor acaba bunun sebebi nedir? Normal midir? Degilse nasıl önüne geçebilirim ve bu stresten dolayı dişilerde olüm gerçekleşir mi? Çünkü daha önce stres yuzünden hamile bir dişimi kaybetmiştim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/131220221216541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/131220221222431.jpg[/IMG]
Merhaba herkese iyi hobiler. Benim 65litre bir tane ana akvaryumum var. İçinde transgenetik ve moli türleri var. Bir de 10 litrelik daha küçük bi akvaryumum var bunu da gebe balıkları yavrulatmak için ayırdım. Şuan bu 10 litrelik akvaryum 28 derecede sabit ve sürekli çalışan iç motoru var. İçinde bir tane de büyük kaya var. Şimdi iki sorum olucak birincisi iç motor yavrular doğduktan sonra yavrulara zarar verir mi? Motorun gücü çok düşük akım yaratmıyor ve balıkların yüzüşünu etkilemiyor gayet rahatlar ama yavrulara acaba zarar verir mi kesinlikle pipo filtre almalı mıyım? Bir de hamile 2 lepister ve hamile molim agızlarına kadar dolular hepsinin doğumuna 1 haftadan az var fakat diğer balıklar rahatsız etmesin rahat doğursunlar diye dün küçük tanka aldığımdan beri sürekli 3 dişi de araliksız birbirini kovalamaya hatta vurmaya başladı lepistesler de birbirinie vuruyor moliye de vuruyorlar moli de onlara vuruyor acaba bunun sebebi nedir? Normal midir? Degilse nasıl önüne geçebilirim ve bu stresten dolayı dişilerde olüm gerçekleşir mi? Çünkü daha önce stres yuzünden hamile bir dişimi kaybetmiştim. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/131220221216541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/131220221222431.jpg[/IMG]
Beta Balığında Renk Solması
[QUOTE=Javamoss]Beta balıkları tek bakılması gereken bir balıktır. Agresif bir yapısı vardır. Farklı bir balık görünce stres davranışı gösterir. Sürekli bu duruma maruz kalırsa hastalanır. Betta için ayrıca sıcaklık 24 26 derece idealdir. Aşırı ısı zarar verir. Metilen mavisi her hastalığa uygulanacak bir ilaç değildir. Bir işe yaramaz balıkta pek bir sorun göremedim muhtemelen stres yapmış dediklerimi dikkate alırsanız düzelebilir. [/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Metelin mavisinin her hastalık için uygulanmadiğını biliyorum. Yazıda da belirttiğim gibi beyaz benek zannettiğim için uyguladım çünku kendini başta bu şekilde gösterdi. Su sicakliğını da aynı şekilde beyaz benekse hızlı dökülsün hayvana zarar vermesin diye yükseltmiştim. Balıkta bir şey göremedim diyorsunuz ama griliğin vcudunun yarısını sardığını ve yer yer çürumeye benzer görüntü olusturduğunu da söyledim. Hatta dedigim gibi yuzgecinin teki yapışmış ve kısalmış şuan o yuzgecini hiç kullanamıyor. Yani malesef size katılamıyorum balığımın ciddi bi problemi var
[QUOTE=Javamoss]Beta balıkları tek bakılması gereken bir balıktır. Agresif bir yapısı vardır. Farklı bir balık görünce stres davranışı gösterir. Sürekli bu duruma maruz kalırsa hastalanır. Betta için ayrıca sıcaklık 24 26 derece idealdir. Aşırı ısı zarar verir. Metilen mavisi her hastalığa uygulanacak bir ilaç değildir. Bir işe yaramaz balıkta pek bir sorun göremedim muhtemelen stres yapmış dediklerimi dikkate alırsanız düzelebilir. [/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Metelin mavisinin her hastalık için uygulanmadiğını biliyorum. Yazıda da belirttiğim gibi beyaz benek zannettiğim için uyguladım çünku kendini başta bu şekilde gösterdi. Su sicakliğını da aynı şekilde beyaz benekse hızlı dökülsün hayvana zarar vermesin diye yükseltmiştim. Balıkta bir şey göremedim diyorsunuz ama griliğin vcudunun yarısını sardığını ve yer yer çürumeye benzer görüntü olusturduğunu da söyledim. Hatta dedigim gibi yuzgecinin teki yapışmış ve kısalmış şuan o yuzgecini hiç kullanamıyor. Yani malesef size katılamıyorum balığımın ciddi bi problemi var
Beta Balığında Renk Solması
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/081220222033011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/081220222033061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/081220222033101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/081220222034231.jpg[/IMG]
2 gün önce beta cins bi balık aldım akvaryumuma alıştıra alıştıra ilave ettim. Balık çok hareketsiz ve cansız duruyordu akvaryumda hiç yüzmedi hep bi kenarda sakin duruyordu. Üstünde çok ince gri çizgiler gördüm 1 2 tane başta kendi renginden sandım ellemedim. Akşamında boyleydi ertesi sabah kalktığımda beyazlıklar büyumüş ve yer yer nokta halini almıştı beyaz beneğe benzettiğim için hemen ayrı bi tanka ayırdım ve metilen mavisi uyguladım. Suyun sıcaklığını da 28-29 derece aralığına ayarladım. Akşama doğru balık iyice kötüleşti kafasının üstünde yanında ve karnınin altı komple grileşti. Ama bu ne parazite benziyor ne de beta türün renk solmasına. Sanki derisi çürüyormuş gibi bir görüntüye sahip. Yüzgecinin biri komple grilesmiş ve yapışmış tekini kullanamıyor. Kadife hastalığı sandım ama onda tarif edilen sarımsı toz bulutuna benzer şekilde de değil. Ana tankın fotografını da bıraktım diğer hiçbir baliğımda bi sorun yok. Neyle karşı karşıyayım bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/081220222033011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/081220222033061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/081220222033101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237503/081220222034231.jpg[/IMG]
2 gün önce beta cins bi balık aldım akvaryumuma alıştıra alıştıra ilave ettim. Balık çok hareketsiz ve cansız duruyordu akvaryumda hiç yüzmedi hep bi kenarda sakin duruyordu. Üstünde çok ince gri çizgiler gördüm 1 2 tane başta kendi renginden sandım ellemedim. Akşamında boyleydi ertesi sabah kalktığımda beyazlıklar büyumüş ve yer yer nokta halini almıştı beyaz beneğe benzettiğim için hemen ayrı bi tanka ayırdım ve metilen mavisi uyguladım. Suyun sıcaklığını da 28-29 derece aralığına ayarladım. Akşama doğru balık iyice kötüleşti kafasının üstünde yanında ve karnınin altı komple grileşti. Ama bu ne parazite benziyor ne de beta türün renk solmasına. Sanki derisi çürüyormuş gibi bir görüntüye sahip. Yüzgecinin biri komple grilesmiş ve yapışmış tekini kullanamıyor. Kadife hastalığı sandım ama onda tarif edilen sarımsı toz bulutuna benzer şekilde de değil. Ana tankın fotografını da bıraktım diğer hiçbir baliğımda bi sorun yok. Neyle karşı karşıyayım bilmiyorum yardımcı olur musunuz?
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
