ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
aykuterdogan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2012 03:31
Son Ziyaret:
19 Şubat 2019 10:39
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
aykut erdoğan
Doğum Tarihi:
28 Mart 1987
Yaş:
31
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA


120*50*65 F 0 TROPHEUS KASAKALAWE

SON 10 MESAJI

Tropesk Kuruluş 2013 - 2014
Hakan abi bölmeli akvaryumları nereye yaptırdın?
Teleskop akvaryum
Teleskop akvaryumdan şu ana kadar dış filtre ve yem olmak üzere yaklaşık 5-6 alışveriş yaptım aldığım ürünlerin hepsinden çok memnun kaldım aynı şekilde fiyatlarından da fakat her seferinde sipariş çok geç elime ulaşmakta tek sorun bu .
Bitkili akvaryum kurulumu hakkında bilgiler
120*50*65 ve 80*50*50  tropheus akvaryumlarından sonra elimde olan 64*20*30 ölçülerindeki akvaryumumu bitkili akvaryum yapmak istiyorum fakat bu konuda hiç bir bilgim yok havalandırma,filtreleme,ışık,kullanacağım kum,miktarı ve dahası hakkında paylaşımlard bulunabilirmisiniz ayrıca bu akvaryumda cüce vatoz besleyeceğim.
Cüce vatoz ve filtreleme
2 dişi 1 erkek longfin cüce vatoz aldım,bu balıklara 80*50*50 yeni bir akvaryum kurdum ve filtreleme konusunda yardımlarınızı,bilgilerinizi benimle paylaşmanızı rica ediyorum,dış filtre kullanmak istemiyorum 1 günde akvaryumun tabanı komple dışkı ile doluyor bunu nasıl engelleyebilirim tepe filtre kullanmayı düşündüm fakat balıkların bu durumdan hoşnut olduğu pek söylenemez çok fazla sirkülasyon oluyor bunun dışında bu boyutlarda bir akvaryumda dış filtre kullanmadan ve vatozların huzurunu bozmadan temizliği nasıl sağlayabilirim .( Akvaryumumda kum kullanmıyorum. )
Dolphin c 1600 dış filtre
Arkadaşlar dolphin c 1600 almayı düşünüyorum bana lütfen bu dış filtreyi kullanan arkadaşlar 0 filtrenin yerden yüksekliği kaç cm benim için ölçebilirmisiniz dolabımın içine koyucam sıkıntı olmasını istemiyorum boşuna almış olmak istemiyorum.
Eskişehir'den yeni Tropheus tankım: 182*55*65 Balıklar eklendi syf 2
Barış bey öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Eskişehirde bu ölçülerde bir akvaryumu nereye yaptırdınız ayrıca tankın kenarlarını ne ile kapladınız şık bir görünüm olmuş.
KALABALIK OLURMU ?
Kasakalaweler tam damızlık boydalar yanlarında 6 adet 4 cm civarı duboisi yavruları var onlarla iyi anlaşıyorlar
KALABALIK OLURMU ?
Büyük ve derin bir saklama kabını akvaryumun içinde yavruluk olarak kullanıyorum doboisileride onun içine koydum kasakalawelerde salmadan alışmış olacaklar yeni ev arkadaşlarına :)
KALABALIK OLURMU ?
Arkadaşlar 120*50*65 cm lik bir akvaryumum var içinde 3 dişi 1 erkek kasakalawem bulunmakta ve elimde 37 tane 2 cm civarı duboisi yavrum var kasaklawelerimin bulunduğu tanka atsam sorun yaratırmı artıları eksileri ne olur ?
duboisi karilani hakkında bilgi
Evet kardeşim o yüzden araştırıyorum zaten. Fakat asıl amacım maswaydı, fakat ld nin fiyatı yüksek geldi.  Deepsea de karilani var. Bakalım yarın da diamond'u arayacağım. Sonrasında duruma göre hareket etmek istiyorum. Bülent ÖNER2013-01-14 20:53:06

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,620,351 Mesaj
  • 384,241 Konu
  • 91 Forum
  • 133,721 Forum Üyesi
  • 1,402 Özel Forum Üyesi
  • 28 Kıdemli Akvarist
  • 1,498 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.