ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tayyareci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
144
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ocak 2025 19:27
Son Ziyaret:
5 Saat 32 Dakika önce
Toplam Mesaj:
112 [0.21 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
12 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
20 lt Betta
45 lt Canlı doğuran
SON 10 MESAJI
Monte Carloların Üstündekiler Ne Yosunu
Aynı yosunlar bir süre kadar bende de vardı. 2 adet siyah moli aldım hepsini yediler. Molly ler gittikten sonra da tekrarlanmadı sanırım tank dengesini buldu bu süreçte. Siz de ışık gübre dengesi oturduğu zaman oluşmayacaktır ama mevcut olanları ya elle yada benim gibi 2 molly ile temizleyebilirsiniz. Daha tecrübeli kişiler daha bilimsel konuşacaktır tabi ki.
Aynı yosunlar bir süre kadar bende de vardı. 2 adet siyah moli aldım hepsini yediler. Molly ler gittikten sonra da tekrarlanmadı sanırım tank dengesini buldu bu süreçte. Siz de ışık gübre dengesi oturduğu zaman oluşmayacaktır ama mevcut olanları ya elle yada benim gibi 2 molly ile temizleyebilirsiniz. Daha tecrübeli kişiler daha bilimsel konuşacaktır tabi ki.
20 Litre Betta Akvaryumum
[QUOTE=Orhan76]
Tropica specialised nutrion da kafi miktarda (oranda) potasyum mevcut. Şu an hali hazırda sorun varken kullandığınız gübreleri değiştirmek doğru değil. Tropica ve Excel'le yola devam edin. Sadece potasyum takviyesi gerekli olacaktır, Seachem Flourish Potassium en beğendiğim takviye makrolardan biridir. Bunu takviye amaçlı Tropica ile beraber kullanabilirsiniz. Yalnız çok yoğun (konsantre) bir ürün olduğundan ilk etapta tavsiye edilen aralıklarla ve tavsiye edilen dozun yarısıyla başlamak (en azından ilk 2 hafta yarım doz sonra kademeli olarak tavsiye dozajında) işinizi garanti edecektir.[/QUOTE]
Peki mikro da ihtiyaç olur mu acaba almışken onu da sipariş etmeli miyim? Seachem Flourish den küçük miktarlarda girsem faydası olur mu ?
Şuan plan olarak 1.5ml su değişimi sonrası tropica. Sonra ki gün az miktar potasyum sonra 1 ml tekrar tropica sonra tekrar potasyum ve günlük excel uygun bir gübreleme olur mu?
[QUOTE=Orhan76]
Tropica specialised nutrion da kafi miktarda (oranda) potasyum mevcut. Şu an hali hazırda sorun varken kullandığınız gübreleri değiştirmek doğru değil. Tropica ve Excel'le yola devam edin. Sadece potasyum takviyesi gerekli olacaktır, Seachem Flourish Potassium en beğendiğim takviye makrolardan biridir. Bunu takviye amaçlı Tropica ile beraber kullanabilirsiniz. Yalnız çok yoğun (konsantre) bir ürün olduğundan ilk etapta tavsiye edilen aralıklarla ve tavsiye edilen dozun yarısıyla başlamak (en azından ilk 2 hafta yarım doz sonra kademeli olarak tavsiye dozajında) işinizi garanti edecektir.[/QUOTE]
Peki mikro da ihtiyaç olur mu acaba almışken onu da sipariş etmeli miyim? Seachem Flourish den küçük miktarlarda girsem faydası olur mu ?
Şuan plan olarak 1.5ml su değişimi sonrası tropica. Sonra ki gün az miktar potasyum sonra 1 ml tekrar tropica sonra tekrar potasyum ve günlük excel uygun bir gübreleme olur mu?
20 Litre Betta Akvaryumum
[QUOTE=Orhan76]
Potasyum eksikliği görünüyor ve fakat yapraklarda sararma bana ayrıca bir miktar mikro besin eksikliği ve CO2' de bir sorun olabileceği şüphesi uyandırıyor. İlk etapta potasyumdan başlarsak, söylediğiniz gibi bitki yoğunluğu biraz fazla, dolayısıyla haftalık bir pump (yaklaşık 2ml) olarak verdiğiniz Tropica'yı takriben 2,5ml kadar, günlük dozlara bölün, zira makroları (özellikle potasyumu) çok hızlı tüketen diğer bitkilerle Buce'ler biraz olsun rekabet edebilir. İkinci olarak Excel'in dozunu biraz azaltın (1/3 kadar azaltılabilir) ve bunu da günlük dozlamaya çalışın, bazı bitkilerde bu sıvı karbona karşı bir miktar hassasiyet oluyor, 2 hafta kadar durumu gözlemleyin bu arada. Eser miktarda dozlamaları şırıngayla ölçerek yapın biraz makro-mikro artışı (bir seferde çok miktarda değil, sık aralıklı düzenli) ve C02 azaltımı (ani kimyasal değişime olarak vermeden yine sık aralıklarla düzenli) sorununuzu çözecektir diye tahmin ediyorum.[/QUOTE]
Şuan görseldeki ürünü kullanıyorum ve bitmek üzere potasyumda aynı şekilde bitiyor. Excelim var. rica etsem bana kullanmamı önerdiğiniz ürünleri söyleyebilir misiniz sipariş etsem.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/140520261105391.jpg[/IMG][EDIT]Tayyareci,2026-05-14 11:06:02[/EDIT]
[QUOTE=Orhan76]
Potasyum eksikliği görünüyor ve fakat yapraklarda sararma bana ayrıca bir miktar mikro besin eksikliği ve CO2' de bir sorun olabileceği şüphesi uyandırıyor. İlk etapta potasyumdan başlarsak, söylediğiniz gibi bitki yoğunluğu biraz fazla, dolayısıyla haftalık bir pump (yaklaşık 2ml) olarak verdiğiniz Tropica'yı takriben 2,5ml kadar, günlük dozlara bölün, zira makroları (özellikle potasyumu) çok hızlı tüketen diğer bitkilerle Buce'ler biraz olsun rekabet edebilir. İkinci olarak Excel'in dozunu biraz azaltın (1/3 kadar azaltılabilir) ve bunu da günlük dozlamaya çalışın, bazı bitkilerde bu sıvı karbona karşı bir miktar hassasiyet oluyor, 2 hafta kadar durumu gözlemleyin bu arada. Eser miktarda dozlamaları şırıngayla ölçerek yapın biraz makro-mikro artışı (bir seferde çok miktarda değil, sık aralıklı düzenli) ve C02 azaltımı (ani kimyasal değişime olarak vermeden yine sık aralıklarla düzenli) sorununuzu çözecektir diye tahmin ediyorum.[/QUOTE]
Şuan görseldeki ürünü kullanıyorum ve bitmek üzere potasyumda aynı şekilde bitiyor. Excelim var. rica etsem bana kullanmamı önerdiğiniz ürünleri söyleyebilir misiniz sipariş etsem.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/140520261105391.jpg[/IMG][EDIT]Tayyareci,2026-05-14 11:06:02[/EDIT]
20 Litre Betta Akvaryumum
Bucephalandra bitkilerimin durumu kötüleşti bir çözüm önerebilir misiniz?
Haftalık %30-40 civarı değişim yapıyorum ve tropica sıvı gübre ile exel girişi yapıyorum su değişim sonrası 6 saatlik de ışıklandırma süresi var. Potasyum eksikliği gibi düşünüyorum haklı mıyım bilemedim. Aslında kullandığım gübrenin içeriğinde var ama bitki yoğunluğundan yeterli mi gelmiyor acaba?
Şimdi fark ettim bir önce attığım fotoğrafla kıyasladığımda bitkiler genel olarak sararmış [:,(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/140520261016251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/140520261016291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/140520261016331.jpg[/IMG][EDIT]Tayyareci,2026-05-14 10:22:08[/EDIT]
Bucephalandra bitkilerimin durumu kötüleşti bir çözüm önerebilir misiniz?
Haftalık %30-40 civarı değişim yapıyorum ve tropica sıvı gübre ile exel girişi yapıyorum su değişim sonrası 6 saatlik de ışıklandırma süresi var. Potasyum eksikliği gibi düşünüyorum haklı mıyım bilemedim. Aslında kullandığım gübrenin içeriğinde var ama bitki yoğunluğundan yeterli mi gelmiyor acaba?
Şimdi fark ettim bir önce attığım fotoğrafla kıyasladığımda bitkiler genel olarak sararmış [:,(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/140520261016251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/140520261016291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/140520261016331.jpg[/IMG][EDIT]Tayyareci,2026-05-14 10:22:08[/EDIT]
Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After
Çok güzel bi çalışma olmuş görüntü ,çok hoşuma gitti elinize sağlık. Bende moss telleri ile halı görüntüsü elde ettim ama budama zamanı baya zorluk çıkartıyor çünkü altına inen atıklar birikiyor temizlemesi zaman alıyor. Sizde budama yaptığınızda nasıl bi süreç yaşadığınızı anlatırsanız sevinirim. Ayrıca flame moss kullanmanız çok istabetli olmuş ben bilmeden moss ağacımın yarısını flame yarısını christmas moss kullandım. christmas moss uzayınca ağacın görüntüsü bozdu.
Çok güzel bi çalışma olmuş görüntü ,çok hoşuma gitti elinize sağlık. Bende moss telleri ile halı görüntüsü elde ettim ama budama zamanı baya zorluk çıkartıyor çünkü altına inen atıklar birikiyor temizlemesi zaman alıyor. Sizde budama yaptığınızda nasıl bi süreç yaşadığınızı anlatırsanız sevinirim. Ayrıca flame moss kullanmanız çok istabetli olmuş ben bilmeden moss ağacımın yarısını flame yarısını christmas moss kullandım. christmas moss uzayınca ağacın görüntüsü bozdu.
Yine Bir Otomatik Yemleme Yapımı Ve Yine Ben
Bende bayramda gideceğim için gaza gelip hemen hazırladım. En büyük sorun çok az miktarda yem atması gerekiyor bu sebepten hazır makinalar da işime yaramıyor. Deneme aşamasındayım umarım işe yarar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224531.jpg[/IMG]
Bende bayramda gideceğim için gaza gelip hemen hazırladım. En büyük sorun çok az miktarda yem atması gerekiyor bu sebepten hazır makinalar da işime yaramıyor. Deneme aşamasındayım umarım işe yarar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254002/130520262224531.jpg[/IMG]
Yine Bir Otomatik Yemleme Yapımı Ve Yine Ben
Acaba çok az miktar da yemleme mümkün olur mu? Ben tatile giderken büyük tanka cihazı bağlıyorum ama betta mı komşuya götürüyorum çünkü oto yemlemeler istediğim kadar az yem atamıyor maalesef. Bizim betta da sağolsun yere düşen yemleri yemiyor çok nazlı kendisi. Bu sistem ile az miktarda yem atmasını sağlayabilir miyiz denediniz mi?
Acaba çok az miktar da yemleme mümkün olur mu? Ben tatile giderken büyük tanka cihazı bağlıyorum ama betta mı komşuya götürüyorum çünkü oto yemlemeler istediğim kadar az yem atamıyor maalesef. Bizim betta da sağolsun yere düşen yemleri yemiyor çok nazlı kendisi. Bu sistem ile az miktarda yem atmasını sağlayabilir miyiz denediniz mi?
Arslan Bettamın Yeni Krallığı
Akvaryumunuz çok hoş duruyor tebrik ederim. Su üstü bitkilerini bende bir türlü yetiştiremiyorum çok üzgünüm bu konuda 😭 umarım bir şekilde bende çözerim durumu. Başarılar ..
Akvaryumunuz çok hoş duruyor tebrik ederim. Su üstü bitkilerini bende bir türlü yetiştiremiyorum çok üzgünüm bu konuda 😭 umarım bir şekilde bende çözerim durumu. Başarılar ..
Acemi Akvaryumumu Paylaşmak İstedim.
[QUOTE=LionelMehmet10]
Bendede var bşrtanr iple bağladım böyle olurmu acaba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Pamuk ip kopabiliyor daha önce tel sararken başıma geldi. Mümkünse misina ipi ile daha sıkı sarın o çoğalacaktır.
[QUOTE=LionelMehmet10]
Bendede var bşrtanr iple bağladım böyle olurmu acaba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233674/260120262040301.jpg[/IMG][/QUOTE]
Pamuk ip kopabiliyor daha önce tel sararken başıma geldi. Mümkünse misina ipi ile daha sıkı sarın o çoğalacaktır.
Acemi Akvaryumumu Paylaşmak İstedim.
[QUOTE=LionelMehmet10]
Maşallah hocam o agacı nasıl yaptınız[/QUOTE]
İlk hali konunun başında mevcut. Mossları örtü şeklinde serip misina ile sıkıca bağladım. Bir kaç ay sürüyor büyümesi ama sonrasında güzel oldu.
[QUOTE=LionelMehmet10]
Maşallah hocam o agacı nasıl yaptınız[/QUOTE]
İlk hali konunun başında mevcut. Mossları örtü şeklinde serip misina ile sıkıca bağladım. Bir kaç ay sürüyor büyümesi ama sonrasında güzel oldu.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
