ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sawyer86
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Aralık 2013 16:34
Son Ziyaret:
03 Şubat 2020 09:57
Toplam Mesaj:
95 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan Yonar
Doğum Tarihi:
13 Kasım 1986
Yaş:
39
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Kurulu akvaryuma Hamburg filtre adapte etme
Bu filtre düşündüğünüz kadar atıf mı? Normal kullandığımız dış filtrelerde zaten bu tarz biyolojik toplanma amaçlı sepetler var ama ışık yok.
O tarz bakterileri de kullandığını düşünebiliriz. Pipo filtre türevi de denebilir. Sadece havayla su sirkülasyonu yaratmak yerine kafa motor kullanıyoruz.
Temizlenmesi süngeri çıkarıp işlem görecekse baya bi zor olur bu durumda bi o var. Diğer kullandığımız kafa motoru altına hazne takılarak kullanılan filtrelere göre daha az kuvvetde daha çok filtrasyon yapma imkanı sağlıyor.
Ama dış filtre bu olsa da şart ya aktif karbon ve seramik eklenebilen bir model türetebilirsek bu iş bizi ondan da kurtarabilir. Veya kafa motorunu dışarıda bırakıp suyu süngerin arkasından verirsek pislik arkada kalabilir. Şahsi düşüncem tek duvar iki hazne olarak da kullanılabilir çok da güzel olur onu bi projelendirip konuya ekleyeyim olmazsa aktif karbon ve seramik de olsun mesela içinde sizin için de uygunsa.
[QUOTE=borutrampet]Can Bey merhaba,
Şu anda 40*40*35cm ebatlarında bir karider akvaryumu kurmayı planlıyorum ve filtreleme olarak hamburg filtre kullanacağım. Net 45-48 lt civarında olur. Kafa motoru olarak hydor'dan memnun olduğunuzu biliyorum. Piyadaki en az güçlü modeli Hydor Pico 200, 270 lt/saat. Debisi ayarlanabilir diyor. Siz halihazırda Hydor kullanmış birisi olarak debiyi uygun seviyeye (180 lt/saat) çekebilir miyim? Ve tabi ki bu hacim için bu debi uygun olur mu?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Bu iş için de ayrıyetten bitirmiş karides varsa en güzeli pipo filtredir bu da onun tam anlamıyla devasa şekli. Süngerin üstünde baya karides göreceksin kardeşim ((;
Bu filtre düşündüğünüz kadar atıf mı? Normal kullandığımız dış filtrelerde zaten bu tarz biyolojik toplanma amaçlı sepetler var ama ışık yok.
O tarz bakterileri de kullandığını düşünebiliriz. Pipo filtre türevi de denebilir. Sadece havayla su sirkülasyonu yaratmak yerine kafa motor kullanıyoruz.
Temizlenmesi süngeri çıkarıp işlem görecekse baya bi zor olur bu durumda bi o var. Diğer kullandığımız kafa motoru altına hazne takılarak kullanılan filtrelere göre daha az kuvvetde daha çok filtrasyon yapma imkanı sağlıyor.
Ama dış filtre bu olsa da şart ya aktif karbon ve seramik eklenebilen bir model türetebilirsek bu iş bizi ondan da kurtarabilir. Veya kafa motorunu dışarıda bırakıp suyu süngerin arkasından verirsek pislik arkada kalabilir. Şahsi düşüncem tek duvar iki hazne olarak da kullanılabilir çok da güzel olur onu bi projelendirip konuya ekleyeyim olmazsa aktif karbon ve seramik de olsun mesela içinde sizin için de uygunsa.
[QUOTE=borutrampet]Can Bey merhaba,
Şu anda 40*40*35cm ebatlarında bir karider akvaryumu kurmayı planlıyorum ve filtreleme olarak hamburg filtre kullanacağım. Net 45-48 lt civarında olur. Kafa motoru olarak hydor'dan memnun olduğunuzu biliyorum. Piyadaki en az güçlü modeli Hydor Pico 200, 270 lt/saat. Debisi ayarlanabilir diyor. Siz halihazırda Hydor kullanmış birisi olarak debiyi uygun seviyeye (180 lt/saat) çekebilir miyim? Ve tabi ki bu hacim için bu debi uygun olur mu?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[/QUOTE]
Bu iş için de ayrıyetten bitirmiş karides varsa en güzeli pipo filtredir bu da onun tam anlamıyla devasa şekli. Süngerin üstünde baya karides göreceksin kardeşim ((;
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=MaviYesil]
Hesaplarınız külliyen hatalı, çünkü Türkiye'deki satıcı ürünü ne Aliexpress'ten ne de Almanya'daki petshop'tan almıyor. İthalatçıdan alıyor. İthalatçı veya distribütör ise ürünü direkt firmadan alıyor. [/QUOTE]
üstteki mesajlarda yukarı aşağı aynısını tarif ettim biz getirirsek kaça gelir hesabına vurduk başka bir alternatif yok adam benim getirdiğime göre avantajlı bir fiyata satıyorsa yine de duruma göre karlı sayılırım oralara kadar açıldık..
Biz getirelim dedikten sonra bu durumun avantajlı olup olmadığını araştırma amaçlı gerçek bi ithalatmış gibi yaklaşırken uygunsa neden getirtmeyelime geldi. Vakit harcayıp biraz daha adamların haklı olmadığını anlama amacı ile de fiyat ararken..
[QUOTE=Tunc Berk]
165 Dolar, İngiltere'ye ücretsiz kargo. Şimdi siz bunu Türkiye'ye getirme hesabı yaparsanız oturur ağlarım.
[URL]https://www.amazon.co.uk/EheimFilter-350-2073-Plus-Media/dp/B008N9OJAC/ref=sr_1_7?s=pet-supplies&ie=UTF8&qid=1487413765&sr=1-7&keywords=eheim+external+filter[/URL][/QUOTE]
dedi.. Onu da neden dedi anlamadım fizibilite yapmadık kafamıza yatmadı para toplayıp da getirtelim de demedik. Zaten site türkiye adresini benim dediğim ürünlerde kabul etmedi..
Konu takibinde eksiğiniz varsa toparlayıp yazayım üşenmem baştan okurum yani.. Ha çağrıda da bulundum anlayan bu işi daha önce yapmış biri el atsın fikiri bi sağlamlaştıralım da dedim..
[QUOTE=MaviYesil]
Hesaplarınız külliyen hatalı, çünkü Türkiye'deki satıcı ürünü ne Aliexpress'ten ne de Almanya'daki petshop'tan almıyor. İthalatçıdan alıyor. İthalatçı veya distribütör ise ürünü direkt firmadan alıyor. [/QUOTE]
üstteki mesajlarda yukarı aşağı aynısını tarif ettim biz getirirsek kaça gelir hesabına vurduk başka bir alternatif yok adam benim getirdiğime göre avantajlı bir fiyata satıyorsa yine de duruma göre karlı sayılırım oralara kadar açıldık..
Biz getirelim dedikten sonra bu durumun avantajlı olup olmadığını araştırma amaçlı gerçek bi ithalatmış gibi yaklaşırken uygunsa neden getirtmeyelime geldi. Vakit harcayıp biraz daha adamların haklı olmadığını anlama amacı ile de fiyat ararken..
[QUOTE=Tunc Berk]
165 Dolar, İngiltere'ye ücretsiz kargo. Şimdi siz bunu Türkiye'ye getirme hesabı yaparsanız oturur ağlarım.
[URL]https://www.amazon.co.uk/EheimFilter-350-2073-Plus-Media/dp/B008N9OJAC/ref=sr_1_7?s=pet-supplies&ie=UTF8&qid=1487413765&sr=1-7&keywords=eheim+external+filter[/URL][/QUOTE]
dedi.. Onu da neden dedi anlamadım fizibilite yapmadık kafamıza yatmadı para toplayıp da getirtelim de demedik. Zaten site türkiye adresini benim dediğim ürünlerde kabul etmedi..
Konu takibinde eksiğiniz varsa toparlayıp yazayım üşenmem baştan okurum yani.. Ha çağrıda da bulundum anlayan bu işi daha önce yapmış biri el atsın fikiri bi sağlamlaştıralım da dedim..
Uçuk Fiyatlar
Product Details
LZ-1000 WHITE Modern Cabinet Aquarium Fish Tank Marine...
4.5 out of 5 stars 2
£339.99
amazon iyi oldu şunu falan denedim de gönderimi yok sadece hesaplama için vergi vs kargo çıkartacaktım olmadı..
yine diyorum abilerim ablalarım varsa kafanızda birşey madem fiyatlar çok dedik ön ayak olalım piyasa kırılsın, o vergi gergi işini kimin kaç para verdiğini bilen abim yönetici kardeşim yapıcı olalım bildiğimiz birşeyse alana faydamız olsun biz de edinelim lazımsa hem de piyasa kırılsın.
Elimizde imkan varsa iyi niyet için kullanalım hatta forumda bir dünya akvaryumcu abimiz var bu işi yapan biri de biraz üstüne düşerse tamam getirtmeyi geçtim bir yanlış anlaşılma varsa düzeltmiş olalım.
Amazon iyi geldi ama aklıma gelmemişti teşekkürler.
Product Details
LZ-1000 WHITE Modern Cabinet Aquarium Fish Tank Marine...
4.5 out of 5 stars 2
£339.99
amazon iyi oldu şunu falan denedim de gönderimi yok sadece hesaplama için vergi vs kargo çıkartacaktım olmadı..
yine diyorum abilerim ablalarım varsa kafanızda birşey madem fiyatlar çok dedik ön ayak olalım piyasa kırılsın, o vergi gergi işini kimin kaç para verdiğini bilen abim yönetici kardeşim yapıcı olalım bildiğimiz birşeyse alana faydamız olsun biz de edinelim lazımsa hem de piyasa kırılsın.
Elimizde imkan varsa iyi niyet için kullanalım hatta forumda bir dünya akvaryumcu abimiz var bu işi yapan biri de biraz üstüne düşerse tamam getirtmeyi geçtim bir yanlış anlaşılma varsa düzeltmiş olalım.
Amazon iyi geldi ama aklıma gelmemişti teşekkürler.
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=MaviYesil]
Bahsedilen 199€ fiyat Almanya'daki parekende satış fiyatı. Yani Almanya'daki esnaf da nakliye+kargo+dükkan kirası+emeği eklenmiş hali. Türkiye'deki esnafın alış fiyatı değil 199€.[/QUOTE]
fark ettiysen sayın yönetici aracıları da koymadık direk kendi araya kimseyi sokmadan bu tutara denk geliyor. Aracı firma evrak işini kovaladı getirdi, toptancı onun aracılığı ile aldı dükkana koydu ordan da tekrar dağıtım akvaryumcuya geldi onları araya sokmadık. Ha diyosan ki benim gibi ilçede yaşıyosun o 2 toptancı daha gezer.
ha ben 199 euro luk linki bulamadım bu kadar pahalı olduğu düşünüyorsanız kendimiz getirtip arkadaşlara kargolayalım ya da gelip alsınlar bi şekil ulaştıralım..
http://www.alibaba.com/products/F0/fish_tank/CID100006207------------------------------100004702-3877--------------------EU------------------------------------ATTR-100004702-3877,AREA-EU.html?spm=a2700.7724838.0.0.t8diwR
ben buradan örnek vereyim beğenin abi bakalım kaça patlıcak bize gelişi ha diyosanız ki daha güzel bağlantılar kurarız ben de edineyim bi eheim akvaryum ya da niyetine giren arkadaşlara bi başlık oluşturup getirtelim..[EDIT]Sawyer86,2017-02-18 10:30:08[/EDIT]
[QUOTE=MaviYesil]
Bahsedilen 199€ fiyat Almanya'daki parekende satış fiyatı. Yani Almanya'daki esnaf da nakliye+kargo+dükkan kirası+emeği eklenmiş hali. Türkiye'deki esnafın alış fiyatı değil 199€.[/QUOTE]
fark ettiysen sayın yönetici aracıları da koymadık direk kendi araya kimseyi sokmadan bu tutara denk geliyor. Aracı firma evrak işini kovaladı getirdi, toptancı onun aracılığı ile aldı dükkana koydu ordan da tekrar dağıtım akvaryumcuya geldi onları araya sokmadık. Ha diyosan ki benim gibi ilçede yaşıyosun o 2 toptancı daha gezer.
ha ben 199 euro luk linki bulamadım bu kadar pahalı olduğu düşünüyorsanız kendimiz getirtip arkadaşlara kargolayalım ya da gelip alsınlar bi şekil ulaştıralım..
http://www.alibaba.com/products/F0/fish_tank/CID100006207------------------------------100004702-3877--------------------EU------------------------------------ATTR-100004702-3877,AREA-EU.html?spm=a2700.7724838.0.0.t8diwR
ben buradan örnek vereyim beğenin abi bakalım kaça patlıcak bize gelişi ha diyosanız ki daha güzel bağlantılar kurarız ben de edineyim bi eheim akvaryum ya da niyetine giren arkadaşlara bi başlık oluşturup getirtelim..[EDIT]Sawyer86,2017-02-18 10:30:08[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=fahrisinan]Burada kimse inanmayacak ama Almanya'da petshoplardaki fiyatlar buradakilerin hepsinden daha ucuz. Eheim akvaryuma 1600 yazmış bizim çakal, indirimli 1200 demiş. Aynısı Almanya'da 199 euro.
[/QUOTE]
Abi ben mi yanlış anladım yoksa cümleyi mi ters okudum bi düzeltir misin?
199 euro x 3,89 kur=774,11 tl
1200 kdv li satış tan 1200 / 1,18=1016,94 lira
1016,94 - 774,11=242,83 tl içinde nakliye kargo gümrük vergileri + adamın karı dükkan kirası emeği
242,83 tl nin ne kadarı adama kaldı da çok dedik abi?
hadi kdv nin diğer vergilerden bir nebze geri dönüşü var diyelim yine kargosu ne kadardır bunun almanyadan gelirken de adama çok para bıraksın.[EDIT]Sawyer86,2017-02-17 18:07:25[/EDIT]
[QUOTE=fahrisinan]Burada kimse inanmayacak ama Almanya'da petshoplardaki fiyatlar buradakilerin hepsinden daha ucuz. Eheim akvaryuma 1600 yazmış bizim çakal, indirimli 1200 demiş. Aynısı Almanya'da 199 euro.
[/QUOTE]
Abi ben mi yanlış anladım yoksa cümleyi mi ters okudum bi düzeltir misin?
199 euro x 3,89 kur=774,11 tl
1200 kdv li satış tan 1200 / 1,18=1016,94 lira
1016,94 - 774,11=242,83 tl içinde nakliye kargo gümrük vergileri + adamın karı dükkan kirası emeği
242,83 tl nin ne kadarı adama kaldı da çok dedik abi?
hadi kdv nin diğer vergilerden bir nebze geri dönüşü var diyelim yine kargosu ne kadardır bunun almanyadan gelirken de adama çok para bıraksın.[EDIT]Sawyer86,2017-02-17 18:07:25[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
Oasis bu senin dediğin kara borsa ya giriyor o zaman yasak bu.. Ya da ne kadarı faturalı bunun adam bakalım resmi mi aldı geldi balıkları??
Şimdi nesli tükenen bir hayvanı sadece simsar getirebiliyor diye binbir yolla getirt para varsa bas evde besle, ha bir de yavru mu aldın o zaman değmesinler keyfine..
Bak emeğe hiçbirşey demiyorum tamam ölçemezsin de birşey sadece nadir diye de %3500 kar etmek cidden yasak birşey..
Aldığın riski göz önünde bulundurarak harcamalarını da eklersin kendine bir emek belirlersin yukarı aşağı belirli bir kar marjı vardır bu işlerin oturur hesaplar o fiyattan bedel biçersin.
Başta da dedim çok ucuz olsun mu? Hayır..
Karaborsa olsun mu? Ona da Hayır..
Akvaryumcuyu geçtim yavru satarken aslında 3e 5e bakmadan biraz da insanların kapasitesine göre canlı satmak lazım, sadece karşılığında para aldığın için hayatları üstündeki mükellefiyetin bence kalkmaz..
Oasis bu senin dediğin kara borsa ya giriyor o zaman yasak bu.. Ya da ne kadarı faturalı bunun adam bakalım resmi mi aldı geldi balıkları??
Şimdi nesli tükenen bir hayvanı sadece simsar getirebiliyor diye binbir yolla getirt para varsa bas evde besle, ha bir de yavru mu aldın o zaman değmesinler keyfine..
Bak emeğe hiçbirşey demiyorum tamam ölçemezsin de birşey sadece nadir diye de %3500 kar etmek cidden yasak birşey..
Aldığın riski göz önünde bulundurarak harcamalarını da eklersin kendine bir emek belirlersin yukarı aşağı belirli bir kar marjı vardır bu işlerin oturur hesaplar o fiyattan bedel biçersin.
Başta da dedim çok ucuz olsun mu? Hayır..
Karaborsa olsun mu? Ona da Hayır..
Akvaryumcuyu geçtim yavru satarken aslında 3e 5e bakmadan biraz da insanların kapasitesine göre canlı satmak lazım, sadece karşılığında para aldığın için hayatları üstündeki mükellefiyetin bence kalkmaz..
Uçuk Fiyatlar
[QUOTE=FTHS]120 civarlarında bir akvaryum almak istiyorum geçen ay sorduğum imalat yapanların hepsi bu ay 100 200 lira fazla söylüyor cam yurtdışındanmı geliyor.
Zaten aksan temaks gibilerinin yanından geçilmiyor 1500 diyo 120cm e millet almaya devam ettikce dahada arttırırlar.[/QUOTE]
- Çıkma cam olarak kendin bulabilirsen süper olur. Forumda cam kalınlıkları ve yüksekliklerle ilgili ayrıntılı bir tablo vardı. Sonra başlarsın kapanan dükkan, yıkılan ev aramaya ne kadar alan lazım olacağını yazarsan ben de hesaplarım yukarı aşağı kaba taslak sana zor birşey de değil gerçi. Camcıya bir yapıştırma parası kalır onu da tanıdık birine gidersen cüzi rakamlara çıkartırsın sanırsam.
Not: Çıkma cam olacağı için biraz güvenlik kalınlığı bıraksan iyi olur mesele 6 lık cam çıktı hesabın sen 7 lik kullanabilirsin gibi.
[QUOTE=FTHS]Plastik kapak sunta dolap 100 40 55 550tl diyor hobiden sogutuyolar.
Birine soruyom evin önüne bırakırım kendin çıkarırsın diyo 120cm akvaryumu 4. kata hulk um ben çıkarcam öteki arabam yok dükkandan veriyoruz nakliye yok diyo bunlar ankaranın en iyi yapan yerleri.[/QUOTE]
Talep çok olunca esnaflık ölüyor, yapacak hiçbir şey yok dediğin koşullarda alım yapan kişi sayısı adamı parasal yönden tatmin etmeye yetiyo demek ki.. Direk profille ne kadara çıkıyor ona bir bak istersen sonra üstüne istediğin gibi ahşapla kendin kaplarsın. Adamların yaptığı kadar güzel olmaya bilir ama kendi emeğin olur. Profili ince strafor ile kaplayıp üstünü isteğin gibi yapışkan kaplama ile de kapayabilirsin. Profil olsun da istersen eski ocaklıklar gibi sadece kumaş ile dön gerisi sana kalmış.[EDIT]Sawyer86,2017-02-17 09:33:16[/EDIT]
[QUOTE=FTHS]120 civarlarında bir akvaryum almak istiyorum geçen ay sorduğum imalat yapanların hepsi bu ay 100 200 lira fazla söylüyor cam yurtdışındanmı geliyor.
Zaten aksan temaks gibilerinin yanından geçilmiyor 1500 diyo 120cm e millet almaya devam ettikce dahada arttırırlar.[/QUOTE]
- Çıkma cam olarak kendin bulabilirsen süper olur. Forumda cam kalınlıkları ve yüksekliklerle ilgili ayrıntılı bir tablo vardı. Sonra başlarsın kapanan dükkan, yıkılan ev aramaya ne kadar alan lazım olacağını yazarsan ben de hesaplarım yukarı aşağı kaba taslak sana zor birşey de değil gerçi. Camcıya bir yapıştırma parası kalır onu da tanıdık birine gidersen cüzi rakamlara çıkartırsın sanırsam.
Not: Çıkma cam olacağı için biraz güvenlik kalınlığı bıraksan iyi olur mesele 6 lık cam çıktı hesabın sen 7 lik kullanabilirsin gibi.
[QUOTE=FTHS]Plastik kapak sunta dolap 100 40 55 550tl diyor hobiden sogutuyolar.
Birine soruyom evin önüne bırakırım kendin çıkarırsın diyo 120cm akvaryumu 4. kata hulk um ben çıkarcam öteki arabam yok dükkandan veriyoruz nakliye yok diyo bunlar ankaranın en iyi yapan yerleri.[/QUOTE]
Talep çok olunca esnaflık ölüyor, yapacak hiçbir şey yok dediğin koşullarda alım yapan kişi sayısı adamı parasal yönden tatmin etmeye yetiyo demek ki.. Direk profille ne kadara çıkıyor ona bir bak istersen sonra üstüne istediğin gibi ahşapla kendin kaplarsın. Adamların yaptığı kadar güzel olmaya bilir ama kendi emeğin olur. Profili ince strafor ile kaplayıp üstünü isteğin gibi yapışkan kaplama ile de kapayabilirsin. Profil olsun da istersen eski ocaklıklar gibi sadece kumaş ile dön gerisi sana kalmış.[EDIT]Sawyer86,2017-02-17 09:33:16[/EDIT]
Uçuk Fiyatlar
Fiyatları onaylıyor muyum.. Tartışılır, çok ucuz olsa çoluk çocuğun eline öldürmesi için daha fazla canlı ele geçer..
Ha bu işin kaymağını toptancıların yemesine karşıyım, başlamak için daha fazla emek gereksin ama evde dahi yapsan hakkını verdikten sonra bu paranın karşılığını alabil. Hobi bile olsa.. Ak ile kara o zaman ayrılır bence.
Sen akvaryumcuda 100 tl denilen balığı aynı akvaryumcuya satmaya git vereceği fiyatlara şaşırırsın..
Biz hobicileri keriz yerine koyan müesseselere karşıyım ha adam da gerçekten kendi yetiştirip bana sağlıklı balıklar sunuyorsa onun da emeğini askeri ücretle gerçekten ölçemem. 8 saat çalışmakla aynı şey değil canlı hayvan bakımı bazen gün içindeki 24 saatlere sığmaz..[EDIT]Sawyer86,2017-02-16 17:37:40[/EDIT]
Fiyatları onaylıyor muyum.. Tartışılır, çok ucuz olsa çoluk çocuğun eline öldürmesi için daha fazla canlı ele geçer..
Ha bu işin kaymağını toptancıların yemesine karşıyım, başlamak için daha fazla emek gereksin ama evde dahi yapsan hakkını verdikten sonra bu paranın karşılığını alabil. Hobi bile olsa.. Ak ile kara o zaman ayrılır bence.
Sen akvaryumcuda 100 tl denilen balığı aynı akvaryumcuya satmaya git vereceği fiyatlara şaşırırsın..
Biz hobicileri keriz yerine koyan müesseselere karşıyım ha adam da gerçekten kendi yetiştirip bana sağlıklı balıklar sunuyorsa onun da emeğini askeri ücretle gerçekten ölçemem. 8 saat çalışmakla aynı şey değil canlı hayvan bakımı bazen gün içindeki 24 saatlere sığmaz..[EDIT]Sawyer86,2017-02-16 17:37:40[/EDIT]
Büyük hata...Balıklar ve ihtiyaçları olan su hacmi
Abi minimum diye birşey var senin o dediğin 35 o
Balık bunu 24 saat boyunca komple kullanmıyo bi yerdeğiştirme var.
Ha balık ekledikçe bunun üstüne ekleyerek hacim hesaplaması yapılıyo yani balığın yüzüş hızı ne kadar fazla faal oluşu gibi
Japon balığı dediğimiz arkadaş zaten pek hareketli veya sirkülasyon seven bir arkadaş değil.
Ama hani suyu kirletme süresine falan bakılarak bunu balık başına bir daha arttırıyorlar.
Minimum 35 litre buna da 3 balık bakabilirsiniz bile birşey okuduysan o bile doğru olabilir bi sitenin linkini versen güzel olur biz de araştırırız.
Ama sen minimum ile balık sayısını kıyaslama.. Minimumdan sonrakini bir nebze bi de hesap örneği çıkartayım hatta sana
Gerekli Olduğu Öngörülen Hacim = Minimum Hacim + ( Balık Sayısı x Balık Başına Arttırılması Gereken Hacim)
-- Genel olarak soruyorum o kadar sene bu askıda kalmış ben google dan aratırken buldum da biriniz şu hesabı bu arkadaşa neden akıl edip söylemedi sayfanın her yerinde yukarı aşağı var. Onu geçtim adamlar kalkıp neleri tarif edip bilgi satmaya kalkmış resmen yemin ediyorum hayret edilecek birşey.
Abi minimum diye birşey var senin o dediğin 35 o
Balık bunu 24 saat boyunca komple kullanmıyo bi yerdeğiştirme var.
Ha balık ekledikçe bunun üstüne ekleyerek hacim hesaplaması yapılıyo yani balığın yüzüş hızı ne kadar fazla faal oluşu gibi
Japon balığı dediğimiz arkadaş zaten pek hareketli veya sirkülasyon seven bir arkadaş değil.
Ama hani suyu kirletme süresine falan bakılarak bunu balık başına bir daha arttırıyorlar.
Minimum 35 litre buna da 3 balık bakabilirsiniz bile birşey okuduysan o bile doğru olabilir bi sitenin linkini versen güzel olur biz de araştırırız.
Ama sen minimum ile balık sayısını kıyaslama.. Minimumdan sonrakini bir nebze bi de hesap örneği çıkartayım hatta sana
Gerekli Olduğu Öngörülen Hacim = Minimum Hacim + ( Balık Sayısı x Balık Başına Arttırılması Gereken Hacim)
-- Genel olarak soruyorum o kadar sene bu askıda kalmış ben google dan aratırken buldum da biriniz şu hesabı bu arkadaşa neden akıl edip söylemedi sayfanın her yerinde yukarı aşağı var. Onu geçtim adamlar kalkıp neleri tarif edip bilgi satmaya kalkmış resmen yemin ediyorum hayret edilecek birşey.
100x65x50h mi yoksa 100x60x50h mi?
25 lt de olsa büyük akvaryum büyük akvaryumdur.
25 lt de olsa büyük akvaryum büyük akvaryumdur.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
Hoper,
SuperSport,
TolgahanA,
0rnn,
ahmet22,
yildiztech,
sina cen,
Balikcidede,
smithiseek,
Kuduoglu,
osmandbnl,
forthehordex,
Osmand,
MuratOzdemir,
altuntasseref,
hakaya0107,
oktay42,
Kemalk41,
Mirt,
Ahmet55,
Chasitygailm,
Şahinöztürk,
LeafyAqua,
Kaangzkr,
Hidro Dinamik,
Tortuga7,
darkfreez,
yurist_fsMa,
Canberk18,
yeekim,
aupqua,
Lotus88,
Burak PEKDEMİR,
ilterisdoğukan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
