ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bleker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Nisan 2016 21:18
Son Ziyaret:
04 Mart 2018 23:41
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
umut arslan
Doğum Tarihi:
06 Kasım 1969
Yaş:
56
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Umut ARSLAN
170-55-60 12 adet Frontoza Moba yavrusu
100-40-45 11 adet L144 blue eye longfin
SON 10 MESAJI
Mobalarımın Rengi
Kumu değiştirdim, siyah kum kuydum , balıklar resmen renk değiştirdi :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/070220181840321.jpg[/IMG]
Kumu değiştirdim, siyah kum kuydum , balıklar resmen renk değiştirdi :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/070220181840321.jpg[/IMG]
Mobalarımın Rengi
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.Fakat bana söylediği çene altı morluğu değildi,genel olarak renklerinin siyaha yakın Burundi gibi olduğunu söylemişti.Doğrusunu söylemek gerekirse ben de satışa konulan moba resimlerine falan baktığımda onların rengi daha morumsu gibi geldiği için canım sıkılmıştı.Çene altı morluğuna gelince balıklarda çene altı morluğu var da sanırım fotolarda çıkmamış , en son eklenen fotoda da çene altı morluğu net bir şekilde görünüyor.
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.Fakat bana söylediği çene altı morluğu değildi,genel olarak renklerinin siyaha yakın Burundi gibi olduğunu söylemişti.Doğrusunu söylemek gerekirse ben de satışa konulan moba resimlerine falan baktığımda onların rengi daha morumsu gibi geldiği için canım sıkılmıştı.Çene altı morluğuna gelince balıklarda çene altı morluğu var da sanırım fotolarda çıkmamış , en son eklenen fotoda da çene altı morluğu net bir şekilde görünüyor.
Mobalarımın Rengi
Merhabalar
Bir yılı aşkın bir süre önce aldığım F0 moba yavruları 15,5 cm ile 11 cm arası büyüklüğe ulaştı.Yaşları yaklaşık 20 ay filan oldu sanırım. Kum ve akıntı bulunmayan önce 200 litrelik, son 6 ayda da 450 litrelik akvaryumda besledim.Dainichi'nin 4 çeşit yemi( 2 si renklendirici , color ve supreme sanırım şu an aklımda değil) ,NLS Thera A , sera discus , haftada 1-2 defa da hamsi ve karides (norveç somonu da ekledim yeni) ile beslendiler.Cinsiyetleri de 6+6 gibi sanırım.Erkek fazla olduğu için ilan açtım satmaya kalktım fakat üretimhanesi olan ,yani bu işlerden anlayan biri ben balıklarında aradığım mobaya has morluğu göremedim , siyah gibi duruyorlar dedi.İşte benim moralimi bozan da bu oldu.Ben kandırıldığımı falan düşünmüyorum , aldığım arkadaştan yana ve,balıkların ırklarıyla ilgili de bir şüphem yok .Fakat beslenme ve büyüme şartları , eksik veya fazla aldığı bir vitamin vs. sebep olmuş olabilir mi,eğer öyleyse yapabileceğim birşey var mı ,ya da gerçekten renklerde bir sorun var mı yoksa normal mi , Fotoğrafları da ekliyorum , değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843271.jpg[/IMG][EDIT]Bleker,2018-01-06 18:45:46[/EDIT]
Merhabalar
Bir yılı aşkın bir süre önce aldığım F0 moba yavruları 15,5 cm ile 11 cm arası büyüklüğe ulaştı.Yaşları yaklaşık 20 ay filan oldu sanırım. Kum ve akıntı bulunmayan önce 200 litrelik, son 6 ayda da 450 litrelik akvaryumda besledim.Dainichi'nin 4 çeşit yemi( 2 si renklendirici , color ve supreme sanırım şu an aklımda değil) ,NLS Thera A , sera discus , haftada 1-2 defa da hamsi ve karides (norveç somonu da ekledim yeni) ile beslendiler.Cinsiyetleri de 6+6 gibi sanırım.Erkek fazla olduğu için ilan açtım satmaya kalktım fakat üretimhanesi olan ,yani bu işlerden anlayan biri ben balıklarında aradığım mobaya has morluğu göremedim , siyah gibi duruyorlar dedi.İşte benim moralimi bozan da bu oldu.Ben kandırıldığımı falan düşünmüyorum , aldığım arkadaştan yana ve,balıkların ırklarıyla ilgili de bir şüphem yok .Fakat beslenme ve büyüme şartları , eksik veya fazla aldığı bir vitamin vs. sebep olmuş olabilir mi,eğer öyleyse yapabileceğim birşey var mı ,ya da gerçekten renklerde bir sorun var mı yoksa normal mi , Fotoğrafları da ekliyorum , değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181842581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/060120181843271.jpg[/IMG][EDIT]Bleker,2018-01-06 18:45:46[/EDIT]
Cds2 Aqua Kullanan Var Mı ?
Merhaba arkadaşlar
internette cds2 aqua diye bir ürün tanıtımı gördüm.Ana maddesinin klor dioksit olduğu , bir çok alanda dezenfektan olarak kullanıldığı gibi akvaryumlarda da hem akvaryum temizliği hem de parazit,mantar vs hastalıkların tedavisi için kullanıldığı,yararlı bakterilere zarar vermediği filan anlatılıyor.Fakat hiçbir yerde kullanan,yorum yapan görmedim.Bu ürünün içeriğindeki klor dioksiti veya ürünü bilen ve ürünle ilgili yorum yapabilecek olan arkadaşlar var mıdır ?
Merhaba arkadaşlar
internette cds2 aqua diye bir ürün tanıtımı gördüm.Ana maddesinin klor dioksit olduğu , bir çok alanda dezenfektan olarak kullanıldığı gibi akvaryumlarda da hem akvaryum temizliği hem de parazit,mantar vs hastalıkların tedavisi için kullanıldığı,yararlı bakterilere zarar vermediği filan anlatılıyor.Fakat hiçbir yerde kullanan,yorum yapan görmedim.Bu ürünün içeriğindeki klor dioksiti veya ürünü bilen ve ürünle ilgili yorum yapabilecek olan arkadaşlar var mıdır ?
Kafa Motoru Tavsiye
Merhaba arkadaşlar
sump hariç 450 lt lik yandan sumplı akvaryumun kafa motoru bozuldu.Akvaryumda frontosa var ve bitkisiz akvaryum.Şimdi sorum şu ,bu iki kafa motorundan hangisini tercih etmeliyim.Biri 2400 litre 35 watt diğeri 3000 litre 60 watt.3000 litre olan haliyle elektriği fazla yakacak ama akvaryumun temizliği daha iyi olur mu(sump üstten taşırmalı) yoksa fazla sirkülasyon balıkları rahatsız eder mi ? Paylaşacağınız değerli fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
http://www.petafrika.com/sobo-wp-5000-kafa-motoru
http://www.epttavm.com/item/21410995_sobo-wp-103f-kafa-motoru-2400-lhr[EDIT]Bleker,2017-02-22 09:19:20[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar
sump hariç 450 lt lik yandan sumplı akvaryumun kafa motoru bozuldu.Akvaryumda frontosa var ve bitkisiz akvaryum.Şimdi sorum şu ,bu iki kafa motorundan hangisini tercih etmeliyim.Biri 2400 litre 35 watt diğeri 3000 litre 60 watt.3000 litre olan haliyle elektriği fazla yakacak ama akvaryumun temizliği daha iyi olur mu(sump üstten taşırmalı) yoksa fazla sirkülasyon balıkları rahatsız eder mi ? Paylaşacağınız değerli fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
http://www.petafrika.com/sobo-wp-5000-kafa-motoru
http://www.epttavm.com/item/21410995_sobo-wp-103f-kafa-motoru-2400-lhr[EDIT]Bleker,2017-02-22 09:19:20[/EDIT]
Mobalarım
Frontoza'yı ilk defa görenler "ne kadar da çirkinmişler,başka balık yokmuydu" diyorlar bana da o kadar güzel geliyorlar ki başka balığı göresim yok hiç,aşk da böyle bir şey herhalde,başkalarına çirkin görünenin sana güzel görünmesi [:)]
Frontoza'yı ilk defa görenler "ne kadar da çirkinmişler,başka balık yokmuydu" diyorlar bana da o kadar güzel geliyorlar ki başka balığı göresim yok hiç,aşk da böyle bir şey herhalde,başkalarına çirkin görünenin sana güzel görünmesi [:)]
Mobalarım
Yaklaşık 15-20 gün önce Okan Bağışcan Bey'in F0 mobalarının yavrularından 13 adet aldık.İnşallah hayırlısıyla büyütüp hem keyfini çıkarmak hem de moba nesline katkıda bulunmak istiyoruz :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162338581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339341.jpg[/IMG]
Yaklaşık 15-20 gün önce Okan Bağışcan Bey'in F0 mobalarının yavrularından 13 adet aldık.İnşallah hayırlısıyla büyütüp hem keyfini çıkarmak hem de moba nesline katkıda bulunmak istiyoruz :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339251.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162338581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/221220162339341.jpg[/IMG]
Frontosalarımın Türü
Merhaba Arkadaşlar
Frontosa beslemeye başladım ama frontosalarımın türünü ve formunu,kalitesini bilmiyorum,yardımcı olabilirmisiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161734551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161735091.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar
Frontosa beslemeye başladım ama frontosalarımın türünü ve formunu,kalitesini bilmiyorum,yardımcı olabilirmisiniz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161734411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161734551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185382/131120161735091.jpg[/IMG]
Frontoza Yaşa Göre Boy ?
Merhaba Arkadaşlar
Bir kaç gün önce akvaryumcudan 7 adet frontosa aldım.Koloni olduğunu söyledi ama onun da fazla bir bilgisi yok.2 tanesi 11-12 cm , biri 9-10 cm diğerleri de 7-8 cm gibi.Frontoza'nın hangi türü olduğunu bilmiyorum ama onu daha sonra öğrenirim.Benim şu an asıl öğrenmek istediğim frontosalar doğduğundan itibaren aylara göre boyları nasıl oluyor.Yani elimdeki frontosaların kaç aylık ya da yaşta olduğunu öğrenebileceğim bir yaş/boy tablosu gibi bir şey var mı acaba ?[EDIT]Bleker,2016-11-11 16:49:15[/EDIT]
Merhaba Arkadaşlar
Bir kaç gün önce akvaryumcudan 7 adet frontosa aldım.Koloni olduğunu söyledi ama onun da fazla bir bilgisi yok.2 tanesi 11-12 cm , biri 9-10 cm diğerleri de 7-8 cm gibi.Frontoza'nın hangi türü olduğunu bilmiyorum ama onu daha sonra öğrenirim.Benim şu an asıl öğrenmek istediğim frontosalar doğduğundan itibaren aylara göre boyları nasıl oluyor.Yani elimdeki frontosaların kaç aylık ya da yaşta olduğunu öğrenebileceğim bir yaş/boy tablosu gibi bir şey var mı acaba ?[EDIT]Bleker,2016-11-11 16:49:15[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba Arkadaşlar
İsmim Umut.Yaklaşık 15 gün önce 40 litrelik bir akvaryum ile bir kaç lepistes alarak , sıfır bilgi ve tecrübe ile bu işe giriştim.Sonrasında aldığım lepistes doğurdu,29 yavrum oldu, yavruluk aldım,sitede artemia konuları gözüme ilişti,mix artemia ve meç kit aldım,ilk denememde 24 saatte artemiaları çıkarıp yavrulara verdim.Kısacası çok hızlı bir giriş yaptık sektöre,bu gidişle bu 40 litrelik akvaryum bizi kesmez ama hadi hayırlısı :)
Merhaba Arkadaşlar
İsmim Umut.Yaklaşık 15 gün önce 40 litrelik bir akvaryum ile bir kaç lepistes alarak , sıfır bilgi ve tecrübe ile bu işe giriştim.Sonrasında aldığım lepistes doğurdu,29 yavrum oldu, yavruluk aldım,sitede artemia konuları gözüme ilişti,mix artemia ve meç kit aldım,ilk denememde 24 saatte artemiaları çıkarıp yavrulara verdim.Kısacası çok hızlı bir giriş yaptık sektöre,bu gidişle bu 40 litrelik akvaryum bizi kesmez ama hadi hayırlısı :)
SON MESAJLAR
- 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
KULLANICILAR
- 79 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
ternapi,
ALEM,
Jotunheim,
TheDS,
-doctore-,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
SeaWorld,
EKAR,
Leonthe pro,
upeker,
AlisBaba,
ErayDemirel,
Balikcidede,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
Samoo,
HalilSefaa,
Polat 58 Mpimblu,
Efeayd,
Speakeraqw,
Jeveux,
KurtOrman,
osmandbnl,
DigitalPen,
İbrahim dur,
SNBT38,
3muratyucel8,
simsela,
Meryemmm,
şansal,
fissidens,
MarkOrion,
Bora Bey,
Gökdeniz Kale,
Aquarist101,
nazemert,
oguzsel,
Brdk64,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
