ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Temmuz 2017 08:17
Son Ziyaret:
10 Eylül 2024 23:49
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
omar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
HW design te4m
SON 10 MESAJI
Akvaryumu İkiye Kesmek
Arkadaşlar selam,
Elimde atıl olarak duran ve tipini beğenmediğim bir akvaryum var.
Yaklaşık boyuları 100x45x35cm gibi birşey.
Akvaryum yandan sumplı. Ben bunu Sump tarafı kalacak şekilde diğer ucundan kesip ikiye ayırsam diyorum. Aklımda bazı şeyler var fakat denemedim henüz.
Sizin tecrube ettiğiniz bir durum mudur ?
Avuç içi taşmalaların elmas kesicileri var su veya kuru kesime uygun. Bu işe girmek ne kadar akıllıca olur ?
Temsili bir resim koyuyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198819/050220191758241.jpg[/IMG][EDIT]tian,2022-03-18 10:08:58[/EDIT]
Arkadaşlar selam,
Elimde atıl olarak duran ve tipini beğenmediğim bir akvaryum var.
Yaklaşık boyuları 100x45x35cm gibi birşey.
Akvaryum yandan sumplı. Ben bunu Sump tarafı kalacak şekilde diğer ucundan kesip ikiye ayırsam diyorum. Aklımda bazı şeyler var fakat denemedim henüz.
Sizin tecrube ettiğiniz bir durum mudur ?
Avuç içi taşmalaların elmas kesicileri var su veya kuru kesime uygun. Bu işe girmek ne kadar akıllıca olur ?
Temsili bir resim koyuyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198819/050220191758241.jpg[/IMG][EDIT]tian,2022-03-18 10:08:58[/EDIT]
3d Arkafon Yapımı Ve Montaj İçin Fikir
Aslında montaj için bolca akvaryum silikonu kullanınca sorumun cevabini aldim... boşluklar kalmıştı ama genel olarak parça parça yerlerdi ve su girebildiği noktakara girdi.
filtrasyon iyi olunca problem olmuyor
tahmin ettiğiniz gibi bir pislik sözkonusu değil yosunsa bizim türün en sevdiği yemek zaten [:D]
Aslında montaj için bolca akvaryum silikonu kullanınca sorumun cevabini aldim... boşluklar kalmıştı ama genel olarak parça parça yerlerdi ve su girebildiği noktakara girdi.
filtrasyon iyi olunca problem olmuyor
tahmin ettiğiniz gibi bir pislik sözkonusu değil yosunsa bizim türün en sevdiği yemek zaten [:D]
3d Arkafon Yapımı Ve Montaj İçin Fikir
Bitti dediğim noktada son bir iki kat ( tatmin olana kadar) renklendirme yapmıştır.
Fugapool renklendirirken de bauhausda ufak su bazlı renklendirici boyalardan almıştım. 7-12tl falandı diye hatırlıyorum. Markası Permolit Permokolor olsa gerek.
Güzel bir hobi. Şimdiki akvaryumumuzda 3D dekor yok fakat bu iş çok zevkli. Bir defa yapınca insan devam etmek istiyor.
Akvaryumdaki tek cüce vatozum ufak ufak katmanları kazımıştı bu arada ek bilgi olarak onu da söyleyeyim [:)))]
Bitti dediğim noktada son bir iki kat ( tatmin olana kadar) renklendirme yapmıştır.
Fugapool renklendirirken de bauhausda ufak su bazlı renklendirici boyalardan almıştım. 7-12tl falandı diye hatırlıyorum. Markası Permolit Permokolor olsa gerek.
Güzel bir hobi. Şimdiki akvaryumumuzda 3D dekor yok fakat bu iş çok zevkli. Bir defa yapınca insan devam etmek istiyor.
Akvaryumdaki tek cüce vatozum ufak ufak katmanları kazımıştı bu arada ek bilgi olarak onu da söyleyeyim [:)))]
Tuhaf Bir Beyaz
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198819/121120182146451.jpg[/IMG]
akvaryum camı ve ışıklardan iyi bir resim çekemedim malesef ben de çektiğim fotoyu siyah beyaz yaptım kuyruktaki serit belli oluyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/198819/121120182146451.jpg[/IMG]
akvaryum camı ve ışıklardan iyi bir resim çekemedim malesef ben de çektiğim fotoyu siyah beyaz yaptım kuyruktaki serit belli oluyor
Tuhaf Bir Beyaz
Arkadaşlar selamun aleykum elimde 18 adet ikola yavrum var 4-6cm kadar oldular.
İştahları yerinde keyiflerinde bir sıkıntı yok yalnız içlerinden bazılarında üst yüzgeçte zedelenme gibi bir durum söz konusu.
Daha önce kavga eden duboisilerimde gözlemlediğim gibi sırt yüzgeçleri açık renkte ve en uç kısımları zedelenmiş gibi.
İçlerinden yalnızca birtanesinde de kuyruk etrafını tam tur saran saki bantmış gibi beyaz bir şerit oluştu kuyruk dibinden kopacakmış yada sonradan monte edilmiş gibi duruyor. [:/]
Acaba bu bir hastalık mı bilemedim ilk defa böyle bişey gördüm yorumlarınızı alabilir miyim? Metilen mavisi+kaya tuzu kullanmayı planlıyorum. Şuana akvaryumumda kadar hiçbir ilaç kullanmadım.
Arkadaşlar selamun aleykum elimde 18 adet ikola yavrum var 4-6cm kadar oldular.
İştahları yerinde keyiflerinde bir sıkıntı yok yalnız içlerinden bazılarında üst yüzgeçte zedelenme gibi bir durum söz konusu.
Daha önce kavga eden duboisilerimde gözlemlediğim gibi sırt yüzgeçleri açık renkte ve en uç kısımları zedelenmiş gibi.
İçlerinden yalnızca birtanesinde de kuyruk etrafını tam tur saran saki bantmış gibi beyaz bir şerit oluştu kuyruk dibinden kopacakmış yada sonradan monte edilmiş gibi duruyor. [:/]
Acaba bu bir hastalık mı bilemedim ilk defa böyle bişey gördüm yorumlarınızı alabilir miyim? Metilen mavisi+kaya tuzu kullanmayı planlıyorum. Şuana akvaryumumda kadar hiçbir ilaç kullanmadım.
Bitkilerin Dibine Kurşun Bağlamak
arkadaşlar selamun aleykum elimde 18 adet ikola yavrum var 4-6cm kadar oldular iştahları yerinde keyiflerinde bir sıkıntı yok yalnız içlerinden bazılarında üst yüzgeçte zedelenme gibibir durum söz konusu daha önce kavga eden duboisilerde gözlemlediğim gibi yalnızca birtanesinde de kuruk etrafında saki bantmış gibi beyaz bir band oluştu kuyruk dibinden kopacakmış gibi duruyor :( acaba bir hastalık mı bilemedim. Erime falan yok ilk defa böyle bişey gördüm yorumlarınızı alabilir miyim?
arkadaşlar selamun aleykum elimde 18 adet ikola yavrum var 4-6cm kadar oldular iştahları yerinde keyiflerinde bir sıkıntı yok yalnız içlerinden bazılarında üst yüzgeçte zedelenme gibibir durum söz konusu daha önce kavga eden duboisilerde gözlemlediğim gibi yalnızca birtanesinde de kuruk etrafında saki bantmış gibi beyaz bir band oluştu kuyruk dibinden kopacakmış gibi duruyor :( acaba bir hastalık mı bilemedim. Erime falan yok ilk defa böyle bişey gördüm yorumlarınızı alabilir miyim?
Ic Sump Ve Arka Cam İcin Siyah Fon
Benim de yandan sumplu akvaryumum var içinin görünmemesi için arkafonla aynı renk pleksi kesip yapıştırıldı. Boya ile uğraşmaya gerek yok. Cam boyası falan kullanılabilirsin belki ama pleksiyi sikonla yapıştır içten gitsin ;)
Benim de yandan sumplu akvaryumum var içinin görünmemesi için arkafonla aynı renk pleksi kesip yapıştırıldı. Boya ile uğraşmaya gerek yok. Cam boyası falan kullanılabilirsin belki ama pleksiyi sikonla yapıştır içten gitsin ;)
Tasarım Önerinizi Bekliyorum
Balıkları akvaryumun içeride hayal ettiğimde genel görüntü gayet yerinde. Daha önce söylediğin gibi siyah kum yapmışsın [:iyi:] Sana tavsiyem (illaki yapacaksındır) arka camı çok koyu hatta siyah renkle kapatman. Böylece balıkların renkleri daha ön plana çıkacaktır. Kaya seçiminde daha sert köşe hatlarına sahip kaya bul bence.Bu hali ile de geçer not alırsın benden [;)]
Bu arada Demasoni ve msobo magunga sanki daha güzel görsellik oluşturuyorlar. [:?] prensese çok benziyorlar ayırt edemiyorum ben [:)))]
güzel bir video buldum;
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=E6uAQpu9aIc[/VID]
Balıkları akvaryumun içeride hayal ettiğimde genel görüntü gayet yerinde. Daha önce söylediğin gibi siyah kum yapmışsın [:iyi:] Sana tavsiyem (illaki yapacaksındır) arka camı çok koyu hatta siyah renkle kapatman. Böylece balıkların renkleri daha ön plana çıkacaktır. Kaya seçiminde daha sert köşe hatlarına sahip kaya bul bence.Bu hali ile de geçer not alırsın benden [;)]
Bu arada Demasoni ve msobo magunga sanki daha güzel görsellik oluşturuyorlar. [:?] prensese çok benziyorlar ayırt edemiyorum ben [:)))]
güzel bir video buldum;
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=E6uAQpu9aIc[/VID]
Akvaryum Dizayn Merkezi Sorumsuzluğu
Hayırlı olsunu seçeyim hocam :) bizim insanımız böyle malesef dükkan açarlar ticaret için sanırsın ki paraya ihtiyaçları yok doymuşlar mecburiyetten çalışıyorlar
zorlama olsa şişirme iş yapılır amma böyle rahat ve relax iş yaptıran müşteri bulamazlar.
Hee ne oldu benim çevremde birkaç arakdaşım vardı özel akvaryum düşünen benim izlenimlerim neticesinde başka akvaryumculara bakacaklar. Belki çok para kaybetmezler koymaz adamlara fakat bir bilinç oluşursa eğer ne ala. Müşteri velinimettir.
Hayırlı olsunu seçeyim hocam :) bizim insanımız böyle malesef dükkan açarlar ticaret için sanırsın ki paraya ihtiyaçları yok doymuşlar mecburiyetten çalışıyorlar
zorlama olsa şişirme iş yapılır amma böyle rahat ve relax iş yaptıran müşteri bulamazlar.
Hee ne oldu benim çevremde birkaç arakdaşım vardı özel akvaryum düşünen benim izlenimlerim neticesinde başka akvaryumculara bakacaklar. Belki çok para kaybetmezler koymaz adamlara fakat bir bilinç oluşursa eğer ne ala. Müşteri velinimettir.
Akvaryum Dizayn Merkezi Sorumsuzluğu
Arkadaşlar merhaba,
Normal şartlarda böyle bişey yapmam mamafih sizinle durumu paylaşmassam içimde kalacak.
Öncelikle mail ile fiyat teklifi alındı. Sonra kardeşimi yönlendirdim. Uygun bir fiyata ince uzun kabaca 120x28x28 ebatlarında yandan sumplı bir cam a cam boş akvaryum sipariş ettik.
Siparişi verdiğimizde hafta sonu gelmek üzereydi ve pazar günü başlayacağı bilgisini verdiler. Hay hay acele olması düzgün iş olsun dedik ve bekledik. Bekledik... ve bekledik...
Fakat arayan olmayınca kardeşim aramaya karar verdi. ( Bu arada kapora verildi. İletişim bilgilerimi verildi.) Henüz başlamadıklarını söylemişler. Yoğunlarmış. Dedim hadi biz de yoğunuz biraz daha izin verelim. Tam tarihleri şuan veremiyorum ama ben mail ile 5 Eyl. sabah saatları yazıştım. Yanlış hatırlamıyorsam kardeşim de ertesi günü gitmişti.
Gel zaman git zaman bizim 2 tonluk akvaryumu [:P] bitirdik hazır diye aramışlar.
Babam iş çıkışı ben uğrarım araç bende siz merak etmeyin dedi. Bu bahsi geçen akvaryum dizayn merkezine gidip 1 saat bekleyip bir de akvaryumun bitmediğini görmüş ve biraz söylenmiş. Keşke bitti demeseydin oğlum ona göre gelirdik. Adamlar silikonlamaya devam ediyorlarmış. Sump giriş veçıkış kısmındaki su girişi için plexi bir parçayı cam üzerinme yapıştırmışlar ama ona sıktıkları silikonla bir başka akvaryum yapılır.Kafa motoru bölmesindeki plexi parçayı delmek istemiş kırmış. Ona yapıştırıcı boca etmiş alta kadar süzülmüş. Siyah silikon kullanmış ki bize sormadı. Silikon işçiliği berbat ötesi.
Camları da zımparalamamışlar babam benim yazımda zımparaladı dedi. Akvaryum arkasına mavi fon istedik kendinden yapışkanlı mavi fon yapıştırmışar sağolsunlar.(Ben kendim daha iyi yapıştırırdım) Onu da son dakkada yapmışlar teslim etmeden önce.
Yani anlıcanız akvaryum dizayn merkezi ya çok amatör yada bize stajyer biri denk geldi.
Neyse eve geldikten sonra biraz söylendik falan yıkayalım dedim temizlensin. Cam köşeleri o kadar keskinki tek tek onları önce zımparaladım. Sonra nasıl birşey sürülmüşse camlar yağlı gibi sil babam sil yıka babam yıka zorla çıkardım. Herşey bir tarafa Sump bölesindeki camlara bişeyler yazmışlar onları da silmeden takmışlar. Elimi de sokamıyorum dar bir bölme Fesuphanallah dedirttiler yani...
İşiniz düşer mi bilmem yada forumda kendilerinin adres bilgileri var bu başlığı görürler mi bilmem. Memnuniyetsizliğimi dile getiriyorum. [:kotu:][:kotu:]
Arkadaşlar merhaba,
Normal şartlarda böyle bişey yapmam mamafih sizinle durumu paylaşmassam içimde kalacak.
Öncelikle mail ile fiyat teklifi alındı. Sonra kardeşimi yönlendirdim. Uygun bir fiyata ince uzun kabaca 120x28x28 ebatlarında yandan sumplı bir cam a cam boş akvaryum sipariş ettik.
Siparişi verdiğimizde hafta sonu gelmek üzereydi ve pazar günü başlayacağı bilgisini verdiler. Hay hay acele olması düzgün iş olsun dedik ve bekledik. Bekledik... ve bekledik...
Fakat arayan olmayınca kardeşim aramaya karar verdi. ( Bu arada kapora verildi. İletişim bilgilerimi verildi.) Henüz başlamadıklarını söylemişler. Yoğunlarmış. Dedim hadi biz de yoğunuz biraz daha izin verelim. Tam tarihleri şuan veremiyorum ama ben mail ile 5 Eyl. sabah saatları yazıştım. Yanlış hatırlamıyorsam kardeşim de ertesi günü gitmişti.
Gel zaman git zaman bizim 2 tonluk akvaryumu [:P] bitirdik hazır diye aramışlar.
Babam iş çıkışı ben uğrarım araç bende siz merak etmeyin dedi. Bu bahsi geçen akvaryum dizayn merkezine gidip 1 saat bekleyip bir de akvaryumun bitmediğini görmüş ve biraz söylenmiş. Keşke bitti demeseydin oğlum ona göre gelirdik. Adamlar silikonlamaya devam ediyorlarmış. Sump giriş veçıkış kısmındaki su girişi için plexi bir parçayı cam üzerinme yapıştırmışlar ama ona sıktıkları silikonla bir başka akvaryum yapılır.Kafa motoru bölmesindeki plexi parçayı delmek istemiş kırmış. Ona yapıştırıcı boca etmiş alta kadar süzülmüş. Siyah silikon kullanmış ki bize sormadı. Silikon işçiliği berbat ötesi.
Camları da zımparalamamışlar babam benim yazımda zımparaladı dedi. Akvaryum arkasına mavi fon istedik kendinden yapışkanlı mavi fon yapıştırmışar sağolsunlar.(Ben kendim daha iyi yapıştırırdım) Onu da son dakkada yapmışlar teslim etmeden önce.
Yani anlıcanız akvaryum dizayn merkezi ya çok amatör yada bize stajyer biri denk geldi.
Neyse eve geldikten sonra biraz söylendik falan yıkayalım dedim temizlensin. Cam köşeleri o kadar keskinki tek tek onları önce zımparaladım. Sonra nasıl birşey sürülmüşse camlar yağlı gibi sil babam sil yıka babam yıka zorla çıkardım. Herşey bir tarafa Sump bölesindeki camlara bişeyler yazmışlar onları da silmeden takmışlar. Elimi de sokamıyorum dar bir bölme Fesuphanallah dedirttiler yani...
İşiniz düşer mi bilmem yada forumda kendilerinin adres bilgileri var bu başlığı görürler mi bilmem. Memnuniyetsizliğimi dile getiriyorum. [:kotu:][:kotu:]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
