ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Neden46
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Haziran 2019 23:55
Son Ziyaret:
17 Kasım 2019 02:22
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Neden
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Neden
SON 8 MESAJI
Lepistes Akvaryumu
[QUOTE=Beta_balik]Bir tane japona en az 40 litre düşmeli. Yani 7 taneye 280 litre gerekiyordu. Ölmesi bu yüzden olabilir.
Lepistes hızlı ürer. Sadece erkek yada sadece dişi bakmalısınız ki bence bu biraz balıklara haksızlık olur. Bu yüzden ben beta ve yanına 6-7 tane rasbora öneriyorum. Birkaç bitkide eklerseniz güzel olur.[:)]
Beta için şelale yada pipo filtre daha iyidir bu arada bakmaya karar verirseniz.
30 litreye anca bir japon sığar.
Eski akvaryumdan su eklemek daha uygundur. Eklenmez ise birşey olmaz ama eklenirse daha iyi.
Tuzu, balığın üzerinde herhangi bir bakteri yada hastalık varsa ölsün diye öneriniz galiba ama tatlı su balıklarına tuz kullanmak pek iyi bir fikir değildir. Onun yerien karantina akvaryum kullanılması daha uygun.
Bu son dediğinizde ciddi olmadığınızı düşünüyorum. Koi için havuz gibi büyük bir alan yada 400 litrelik bir akvaryum gerekirken siz 30 litreye önermişsiniz. 100 cm yi bulabilen bir balık türünden bahsettiğinizi unutmayın. Bu durumda, şu anda olduğu gibi 30 litrede 2 japon kıyaslanılmayacak kadar daha iyi bir seçimdir.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Bir tane japona en az 40 litre düşmeli. Yani 7 taneye 280 litre gerekiyordu. Ölmesi bu yüzden olabilir.
Lepistes hızlı ürer. Sadece erkek yada sadece dişi bakmalısınız ki bence bu biraz balıklara haksızlık olur. Bu yüzden ben beta ve yanına 6-7 tane rasbora öneriyorum. Birkaç bitkide eklerseniz güzel olur.[:)]
Beta için şelale yada pipo filtre daha iyidir bu arada bakmaya karar verirseniz.
30 litreye anca bir japon sığar.
Eski akvaryumdan su eklemek daha uygundur. Eklenmez ise birşey olmaz ama eklenirse daha iyi.
Tuzu, balığın üzerinde herhangi bir bakteri yada hastalık varsa ölsün diye öneriniz galiba ama tatlı su balıklarına tuz kullanmak pek iyi bir fikir değildir. Onun yerien karantina akvaryum kullanılması daha uygun.
Bu son dediğinizde ciddi olmadığınızı düşünüyorum. Koi için havuz gibi büyük bir alan yada 400 litrelik bir akvaryum gerekirken siz 30 litreye önermişsiniz. 100 cm yi bulabilen bir balık türünden bahsettiğinizi unutmayın. Bu durumda, şu anda olduğu gibi 30 litrede 2 japon kıyaslanılmayacak kadar daha iyi bir seçimdir.[/QUOTE]
Çok kararsızım eşimde hiç anlamıyor bu konudan tek istediğim bu canlar mutlu yaşasın ölünce çok üzülüyorum peki sadece neon balığına geçsem onlarda ürüyor mu hep kafanızı şişirdim ama kusura bakmayın bu alvaryum neon için küçük mü onlarıda 6 lı grup halinde alıyorsun galiba
[QUOTE=Beta_balik]Bir tane japona en az 40 litre düşmeli. Yani 7 taneye 280 litre gerekiyordu. Ölmesi bu yüzden olabilir.
Lepistes hızlı ürer. Sadece erkek yada sadece dişi bakmalısınız ki bence bu biraz balıklara haksızlık olur. Bu yüzden ben beta ve yanına 6-7 tane rasbora öneriyorum. Birkaç bitkide eklerseniz güzel olur.[:)]
Beta için şelale yada pipo filtre daha iyidir bu arada bakmaya karar verirseniz.
30 litreye anca bir japon sığar.
Eski akvaryumdan su eklemek daha uygundur. Eklenmez ise birşey olmaz ama eklenirse daha iyi.
Tuzu, balığın üzerinde herhangi bir bakteri yada hastalık varsa ölsün diye öneriniz galiba ama tatlı su balıklarına tuz kullanmak pek iyi bir fikir değildir. Onun yerien karantina akvaryum kullanılması daha uygun.
Bu son dediğinizde ciddi olmadığınızı düşünüyorum. Koi için havuz gibi büyük bir alan yada 400 litrelik bir akvaryum gerekirken siz 30 litreye önermişsiniz. 100 cm yi bulabilen bir balık türünden bahsettiğinizi unutmayın. Bu durumda, şu anda olduğu gibi 30 litrede 2 japon kıyaslanılmayacak kadar daha iyi bir seçimdir.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Bir tane japona en az 40 litre düşmeli. Yani 7 taneye 280 litre gerekiyordu. Ölmesi bu yüzden olabilir.
Lepistes hızlı ürer. Sadece erkek yada sadece dişi bakmalısınız ki bence bu biraz balıklara haksızlık olur. Bu yüzden ben beta ve yanına 6-7 tane rasbora öneriyorum. Birkaç bitkide eklerseniz güzel olur.[:)]
Beta için şelale yada pipo filtre daha iyidir bu arada bakmaya karar verirseniz.
30 litreye anca bir japon sığar.
Eski akvaryumdan su eklemek daha uygundur. Eklenmez ise birşey olmaz ama eklenirse daha iyi.
Tuzu, balığın üzerinde herhangi bir bakteri yada hastalık varsa ölsün diye öneriniz galiba ama tatlı su balıklarına tuz kullanmak pek iyi bir fikir değildir. Onun yerien karantina akvaryum kullanılması daha uygun.
Bu son dediğinizde ciddi olmadığınızı düşünüyorum. Koi için havuz gibi büyük bir alan yada 400 litrelik bir akvaryum gerekirken siz 30 litreye önermişsiniz. 100 cm yi bulabilen bir balık türünden bahsettiğinizi unutmayın. Bu durumda, şu anda olduğu gibi 30 litrede 2 japon kıyaslanılmayacak kadar daha iyi bir seçimdir.[/QUOTE]
Çok kararsızım eşimde hiç anlamıyor bu konudan tek istediğim bu canlar mutlu yaşasın ölünce çok üzülüyorum peki sadece neon balığına geçsem onlarda ürüyor mu hep kafanızı şişirdim ama kusura bakmayın bu alvaryum neon için küçük mü onlarıda 6 lı grup halinde alıyorsun galiba
Lepistes Akvaryumu
[QUOTE=terko]Şimdi japonlar boyut olarak büyük 30 litre akvaryumda 3 tane japona bakabilirsin 7 japona bakmak arabanın içine 20 kişi binmek gibi bişey olur.
Yeni balık eklediğinizde diğer balıklar bundan etkilenir bakteri hastalık getirirler.Poşette gelen su asla akvaryuma koymayın.Balıkları ağ ile yakalayın kabın içine su ve kaya tuzu atın onun içinde bekletin 5 dk sonra ağ ile atın akvaryuma.
japon yerine koi balığı alırsan cocuklar üzülmez tank gibi balıklar yem atarken cam önünde dans ederler resmen cocuklar için uygun[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim peki iç filtre olarak ne önerirsiniz çalışmıyor
Çünkü
[QUOTE=terko]Şimdi japonlar boyut olarak büyük 30 litre akvaryumda 3 tane japona bakabilirsin 7 japona bakmak arabanın içine 20 kişi binmek gibi bişey olur.
Yeni balık eklediğinizde diğer balıklar bundan etkilenir bakteri hastalık getirirler.Poşette gelen su asla akvaryuma koymayın.Balıkları ağ ile yakalayın kabın içine su ve kaya tuzu atın onun içinde bekletin 5 dk sonra ağ ile atın akvaryuma.
japon yerine koi balığı alırsan cocuklar üzülmez tank gibi balıklar yem atarken cam önünde dans ederler resmen cocuklar için uygun[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim peki iç filtre olarak ne önerirsiniz çalışmıyor
Çünkü
Lepistes Akvaryumu
[QUOTE=terko]Elindekiler yeterli 6 - 7 lepistes alabilirsin senin yerinde olsam japondan vazgeçmem seyir zevki var [/QUOTE]
Japonlarım sürekli ölüyor herşeyi yaptım 7 taneydi 2 kaldı oğlum çok üzülüyor ve her defasında tüm akvaryumcuları gezip aynı balığı bulmaya çalışmaktan yoruldum filtrem şu ucuz olanlardan verdiler siyah ama bi çalışıyor bi çalışmıyor bu hayvanların sorumluluğunu aldıysam iyi bişey olsun istiyorum
[QUOTE=terko]Elindekiler yeterli 6 - 7 lepistes alabilirsin senin yerinde olsam japondan vazgeçmem seyir zevki var [/QUOTE]
Japonlarım sürekli ölüyor herşeyi yaptım 7 taneydi 2 kaldı oğlum çok üzülüyor ve her defasında tüm akvaryumcuları gezip aynı balığı bulmaya çalışmaktan yoruldum filtrem şu ucuz olanlardan verdiler siyah ama bi çalışıyor bi çalışmıyor bu hayvanların sorumluluğunu aldıysam iyi bişey olsun istiyorum
Lepistes Akvaryumu
Merhaba arkadaşlar benim 50x30x20 akvaryumum var sanırım 30 litre oluyor içinde japonlar var filtrem çok iyi değil şimdi bu akvaryumu lepistese çevirsem olur mu neler lazım filtre hangi filtre marka alayım yardımcı olurmusunuz[:(]
Merhaba arkadaşlar benim 50x30x20 akvaryumum var sanırım 30 litre oluyor içinde japonlar var filtrem çok iyi değil şimdi bu akvaryumu lepistese çevirsem olur mu neler lazım filtre hangi filtre marka alayım yardımcı olurmusunuz[:(]
Balıklarım Ölüyor
[QUOTE=vitestv][/QUOTE]
Ölen balıklar ilk günkü gibi hiçbir şişme beyaz benek gözlerin dışa fırlaması gibi bir sorunları olmadı pulları yerindeydi
[QUOTE=vitestv][/QUOTE]
Ölen balıklar ilk günkü gibi hiçbir şişme beyaz benek gözlerin dışa fırlaması gibi bir sorunları olmadı pulları yerindeydi
Balıklarım Ölüyor
[QUOTE=vitestv]
Cevapları alıntı yapalım da, soru ve cevap bize de gelsin,
ısıtıcı yazın gerek yok elbette ama, damacana da ki suyun sıcaklığı ile balıkların poşette ki su sıcaklığı bir değil, ayarlama yapıldı mı?
Beyaz benek olma ihtimali olabilir?
İlk adımda ışığı kapatmak lazım, ben kumdan şüphelendim[/QUOTE]
Bakteri kültürü dennerle bio diye bişey kumu çok yıkadım 2 gün suda beklettim berrak oldu su öle koydum yeniyim kusura bakmayın balıkları internetten izleyip poşete koydum akvaryumda beklettim sonra akvaryum suyundan az az 5 defa ekledim beklettim öyle koydum akvaryuma 3 haftadır yaşıyorlardı ilk hafta yüzde elli sonra yüzde 10 su değişimi yaptım akvaryumcu kesinlikle damacana su koy dedi
[QUOTE=ternapi]
Bakteri düzenleyici adı altında aldığınız ürün nedir?
Su düzenleyiciyi ya da bacteria feeder tarzı bir ürünü size bakteri kültürü gibi satmış olabilirler mi?
Yaşadığınız tablo, oturmayan bakteri döngüsü nedeniyle gelişen amonyak zehirlenmesini düşündürdü bana...
Dennerle bio diye bişey bence bu giltre dandik gibime geliyor hava taşı almayın diyo akvaryumcu gerek yokmuş valla kafam karıştı
[/QUOTE]
[QUOTE=AKVARİSTNB]akvaryum biraz küçük orta bou japon balığı için 20 küçük japonlar için 10 lt lazım balık başına mesajı tam okumadan cevap yazıyorum cöpçülerin saklanıcak yeri yok ve çöpçüler sürü balığıdır 5 veya 6 lı grup halinde gezerler dediğim gibi mesajı tam okumadım acilen hava taşını takın salyangozlar ve çöpçüler açlıktan ölüyordur dip yemi alın sağ tarafa normal japon balığı yemi sol tarafada dip yemi atın günde az az 3 kere yemleme yapın sabah öğle akşam 5 tane yem kırıp atsanız yeter her öğünde hazır su almayın bayat su olabiliyor bende öle yapıyordum balıklar bayat sudan ölüoyr olabilir köylerdeki çeşmelerden alın koyun veya musluk suyunu bir bidona koyun 3 4 gün ağzı açık bekletin kloru kaçsın sonra koyun 2 haftada bir %50 sini yenileyin cok fazla temizliyorsunuz bence bir sorunuz olursanız dm den
Çöpçülere yuvarlak bi yem verdiler yarıya kırıp 3 günde bir atın dediler küçük atarsanız japonlar yer dendi saklanmak için ne almalıyım ben hiç bilgili değilim mesaj atabilirsiniz[/QUOTE]
[QUOTE=vitestv]
Cevapları alıntı yapalım da, soru ve cevap bize de gelsin,
ısıtıcı yazın gerek yok elbette ama, damacana da ki suyun sıcaklığı ile balıkların poşette ki su sıcaklığı bir değil, ayarlama yapıldı mı?
Beyaz benek olma ihtimali olabilir?
İlk adımda ışığı kapatmak lazım, ben kumdan şüphelendim[/QUOTE]
Bakteri kültürü dennerle bio diye bişey kumu çok yıkadım 2 gün suda beklettim berrak oldu su öle koydum yeniyim kusura bakmayın balıkları internetten izleyip poşete koydum akvaryumda beklettim sonra akvaryum suyundan az az 5 defa ekledim beklettim öyle koydum akvaryuma 3 haftadır yaşıyorlardı ilk hafta yüzde elli sonra yüzde 10 su değişimi yaptım akvaryumcu kesinlikle damacana su koy dedi
[QUOTE=ternapi]
Bakteri düzenleyici adı altında aldığınız ürün nedir?
Su düzenleyiciyi ya da bacteria feeder tarzı bir ürünü size bakteri kültürü gibi satmış olabilirler mi?
Yaşadığınız tablo, oturmayan bakteri döngüsü nedeniyle gelişen amonyak zehirlenmesini düşündürdü bana...
Dennerle bio diye bişey bence bu giltre dandik gibime geliyor hava taşı almayın diyo akvaryumcu gerek yokmuş valla kafam karıştı
[/QUOTE]
[QUOTE=AKVARİSTNB]akvaryum biraz küçük orta bou japon balığı için 20 küçük japonlar için 10 lt lazım balık başına mesajı tam okumadan cevap yazıyorum cöpçülerin saklanıcak yeri yok ve çöpçüler sürü balığıdır 5 veya 6 lı grup halinde gezerler dediğim gibi mesajı tam okumadım acilen hava taşını takın salyangozlar ve çöpçüler açlıktan ölüyordur dip yemi alın sağ tarafa normal japon balığı yemi sol tarafada dip yemi atın günde az az 3 kere yemleme yapın sabah öğle akşam 5 tane yem kırıp atsanız yeter her öğünde hazır su almayın bayat su olabiliyor bende öle yapıyordum balıklar bayat sudan ölüoyr olabilir köylerdeki çeşmelerden alın koyun veya musluk suyunu bir bidona koyun 3 4 gün ağzı açık bekletin kloru kaçsın sonra koyun 2 haftada bir %50 sini yenileyin cok fazla temizliyorsunuz bence bir sorunuz olursanız dm den
Çöpçülere yuvarlak bi yem verdiler yarıya kırıp 3 günde bir atın dediler küçük atarsanız japonlar yer dendi saklanmak için ne almalıyım ben hiç bilgili değilim mesaj atabilirsiniz[/QUOTE]
Balıklarım Ölüyor
Bakteri düzenleyiciyi 10 damla koydum akvaryumcu öyle dedi ısıtıcı yok gerek yokmuş japonlara suda bildiğiniz damacana erikli su çeşme suyu değil
Birde ters duran çöpçü derin derin nefes alıyor[:(]
Bakteri düzenleyiciyi 10 damla koydum akvaryumcu öyle dedi ısıtıcı yok gerek yokmuş japonlara suda bildiğiniz damacana erikli su çeşme suyu değil
Birde ters duran çöpçü derin derin nefes alıyor[:(]
Balıklarım Ölüyor
Arkadaşlar fanusta 2 japon balığım vardı sürekli ölüyorlardı oğlum üzülmesin diye yenisini alıp durduk.Sonra akvaryum kurmaya karar verdik 3 hafta önce 50cm eni 30 cm boyu 20 cm genişliği olan bir akvaryum aldık içine beyaz kum venusaqua vs-22f filtre verdiler sera aquatan bir adet bakteri düzenleyicş bi ilaç , tropical pul yem,goldi mix yem bide çöpçü yemi akvaryumda 5 japon 3 çöpçü 2 salyangoz var. Japonların 2 si öldü bugün şuanda çöpçünün biri üstte ters yüzüyor. Çok az yem veriyorum 3 haftadır bezelye haşlıyorum cumartesi pazarda filtreyi temizleyip erikli suyla suyun 10 litresini çekip yeniliyorum su düzenleyicileri döküyorum balıklar çoğunlukla üste çıkıp hava alıyor salyangozun biri sürekli motorun hava çıkaran yerinde ben bunlara oksijen mi sağlayamıyorum neden ölüyorlar neden mutsuzlar ısıtıcıya gerek yok dedi akvaryumcu filtremi uygun değil hava taşıda takayım mı su kaç günde düzene girer gerçekten çok üzülüyorum oğlum balıklarla çok ilgili şu an balıkları veterinerde biliyor ne yapmam gerekirse yapayım motor uygun değilse markayla beraber yazarsanız değiştireyim 39[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar fanusta 2 japon balığım vardı sürekli ölüyorlardı oğlum üzülmesin diye yenisini alıp durduk.Sonra akvaryum kurmaya karar verdik 3 hafta önce 50cm eni 30 cm boyu 20 cm genişliği olan bir akvaryum aldık içine beyaz kum venusaqua vs-22f filtre verdiler sera aquatan bir adet bakteri düzenleyicş bi ilaç , tropical pul yem,goldi mix yem bide çöpçü yemi akvaryumda 5 japon 3 çöpçü 2 salyangoz var. Japonların 2 si öldü bugün şuanda çöpçünün biri üstte ters yüzüyor. Çok az yem veriyorum 3 haftadır bezelye haşlıyorum cumartesi pazarda filtreyi temizleyip erikli suyla suyun 10 litresini çekip yeniliyorum su düzenleyicileri döküyorum balıklar çoğunlukla üste çıkıp hava alıyor salyangozun biri sürekli motorun hava çıkaran yerinde ben bunlara oksijen mi sağlayamıyorum neden ölüyorlar neden mutsuzlar ısıtıcıya gerek yok dedi akvaryumcu filtremi uygun değil hava taşıda takayım mı su kaç günde düzene girer gerçekten çok üzülüyorum oğlum balıklarla çok ilgili şu an balıkları veterinerde biliyor ne yapmam gerekirse yapayım motor uygun değilse markayla beraber yazarsanız değiştireyim 39[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215969/170620190028581.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
