ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Mart 2020 21:02
Son Ziyaret:
19 Nisan 2020 18:59
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat keskekci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat keskekci
SON 8 MESAJI
İç Filtrenin Harcadığı Elektrik
Merhaba arkadaşlar, bu iç filtre ayda ne kadar yansır. Hesapladigimda 3 tl gibi çıkıyor fakat ailem 50 tl oldugunu isda ediyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221622/080420201335021.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, bu iç filtre ayda ne kadar yansır. Hesapladigimda 3 tl gibi çıkıyor fakat ailem 50 tl oldugunu isda ediyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221622/080420201335021.jpg[/IMG]
Beta Ya Başlamak
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hobiye başlamadan bilgi edinmeniz çok güzel , her zaman araştırma yaparak ilerlememizi öneririm . Betta için minimum 15 litre lazım (imkan varsa 20 ve üzeri ) , önceki konunuzda 25 litre akvaryumunuzun olduğunu yazmışsınız eğer hâlâ sizdeyse onu kullanabilirsiniz ,ayrıca yoksa ısıtıcı , kum (dere kumu ,aquaclay,vitasand siyah kum vb ) ,canlı bitki vb edinmeniz gerekir . Örnek betta akvaryumlarını incelemenizi öneririm .
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp[/QUOTE]
20 25 litre bir tankın var fakat japonlarim var ve yeni türlere adım atmak istiyorum. Japonlarim gayet sağlıklı ama onlarda önceden bilgi edinmedigim icin hayırlısı pişman oldum şimdi ayni bhatayı tekrarlamamak istiyorum yeni bir kurulumda. Ilk başta bi kap ile başlayıp zamanka buyutebilirim fakat şu malum olaylar yukselmeden edinmek istiyorum. Teşekkür ederim yardimlariniz için cok saolun
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hobiye başlamadan bilgi edinmeniz çok güzel , her zaman araştırma yaparak ilerlememizi öneririm . Betta için minimum 15 litre lazım (imkan varsa 20 ve üzeri ) , önceki konunuzda 25 litre akvaryumunuzun olduğunu yazmışsınız eğer hâlâ sizdeyse onu kullanabilirsiniz ,ayrıca yoksa ısıtıcı , kum (dere kumu ,aquaclay,vitasand siyah kum vb ) ,canlı bitki vb edinmeniz gerekir . Örnek betta akvaryumlarını incelemenizi öneririm .
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp[/QUOTE]
20 25 litre bir tankın var fakat japonlarim var ve yeni türlere adım atmak istiyorum. Japonlarim gayet sağlıklı ama onlarda önceden bilgi edinmedigim icin hayırlısı pişman oldum şimdi ayni bhatayı tekrarlamamak istiyorum yeni bir kurulumda. Ilk başta bi kap ile başlayıp zamanka buyutebilirim fakat şu malum olaylar yukselmeden edinmek istiyorum. Teşekkür ederim yardimlariniz için cok saolun
Beta Ya Başlamak
[QUOTE=Serkanjb]
Hagen kum olabilir su marulu dediğimiz su üstü bitkisi var 1 tanede ondan al çok ucuzdur suyu filitre eder yemler attığım linkte var hepsi kaliteli yemdir isimleri yazıyor fotoları da var bakabilirsin.[/QUOTE]
Gerçekten çok yararli olmus simdi şimdi okudum cok teşekkür ederim alırken balığın nasıl görülmesi lazım?
[QUOTE=Serkanjb]
Hagen kum olabilir su marulu dediğimiz su üstü bitkisi var 1 tanede ondan al çok ucuzdur suyu filitre eder yemler attığım linkte var hepsi kaliteli yemdir isimleri yazıyor fotoları da var bakabilirsin.[/QUOTE]
Gerçekten çok yararli olmus simdi şimdi okudum cok teşekkür ederim alırken balığın nasıl görülmesi lazım?
Beta Ya Başlamak
[QUOTE=Tetik]Beta dışardan nefes ala bilen bir hayvan o yüzden bardakta bile yaşamaya çalışıyor fakat kabınız en az 5 Lt olmalı hayvan az da olsun yüze bilmeli canlı yem şart değil tüm akvaryumcularda beta yemi diye satılan beta resmi olan yemler var iştahla yiyorlar sağlıklı ise sıkıntı yaşamazsınız [/QUOTE]
Teşekkürler en az 8 litre bi kab düşünüyorum kesinlikle fanus veya dış bukey bur cam düşünmüyorum yem kalitesi ile ilgili bi öneriniz var mı yani kaliteli bi yem
[QUOTE=Serkanjb]Dostum en azından kare bi kapta bak yuvarlakta bakma balığın sağlığı için litre olarak 7 buçuğun 7 nin altına düşme 4-5 en düşük ihtimal.
https://www.akvaryum.com/Forum/10_litre_beta_bitkili_akvaryum_tanitimi_ve_tavsiye_k954039.asp
Bu kendi konum burdan betta bilgisi alabilirsin bi konuda takılırsan özelden yazabilirsin
[/QUOTE]
Konuyu mutlaka okuyacağım tesekkurler yardıminiz için. Kum tavsiyeniz var mıdır? Ve ya kaliteli yem? Kab sade olsun istemiyorum çok
[QUOTE=Tetik]Beta dışardan nefes ala bilen bir hayvan o yüzden bardakta bile yaşamaya çalışıyor fakat kabınız en az 5 Lt olmalı hayvan az da olsun yüze bilmeli canlı yem şart değil tüm akvaryumcularda beta yemi diye satılan beta resmi olan yemler var iştahla yiyorlar sağlıklı ise sıkıntı yaşamazsınız [/QUOTE]
Teşekkürler en az 8 litre bi kab düşünüyorum kesinlikle fanus veya dış bukey bur cam düşünmüyorum yem kalitesi ile ilgili bi öneriniz var mı yani kaliteli bi yem
[QUOTE=Serkanjb]Dostum en azından kare bi kapta bak yuvarlakta bakma balığın sağlığı için litre olarak 7 buçuğun 7 nin altına düşme 4-5 en düşük ihtimal.
https://www.akvaryum.com/Forum/10_litre_beta_bitkili_akvaryum_tanitimi_ve_tavsiye_k954039.asp
Bu kendi konum burdan betta bilgisi alabilirsin bi konuda takılırsan özelden yazabilirsin
[/QUOTE]
Konuyu mutlaka okuyacağım tesekkurler yardıminiz için. Kum tavsiyeniz var mıdır? Ve ya kaliteli yem? Kab sade olsun istemiyorum çok
Beta Ya Başlamak
Merhabalar herkese
Hobide hemen hemen yeniyim Beta beslemeyi düşünüyorum. Almadan önce bilgi edinmek istiyorum açıkça aradığım bilgiyi bulamadım çoğu yerde.
Beta için akvaryum alamıyorum malesef. Kab düşünüyorum betanın kabı nasıl olmalı kaç litre olmalı ?
Yem olarak ne vermeliyim marka veya canlı yem nerden temin edebilirim?
Alırken neye dikkat etmeliyim ayakta yapabilecegim test nedir?
Merhabalar herkese
Hobide hemen hemen yeniyim Beta beslemeyi düşünüyorum. Almadan önce bilgi edinmek istiyorum açıkça aradığım bilgiyi bulamadım çoğu yerde.
Beta için akvaryum alamıyorum malesef. Kab düşünüyorum betanın kabı nasıl olmalı kaç litre olmalı ?
Yem olarak ne vermeliyim marka veya canlı yem nerden temin edebilirim?
Alırken neye dikkat etmeliyim ayakta yapabilecegim test nedir?
Akvaryum Filtre Ve Işıklandırma
[QUOTE=Beta_balik]Rica ederim.
Açıkçası vitaminli yemi ilk defa sizden duydum. Kavadan bölme diye tabir edilenlerden ise aldığınız akvaryumcuya gidip markasını öğrenebilirsiniz. Değilse açık yemleri ben tavsiye etmiyorum. İçeriği hakkında bilgi olmadığı için balığa uygun mu değil mi bilinemiyor. Kalitesiz bir yem ise balıkta bağırsak problemlerine (dropsy, kabızlık vb.) neden olabiliyor.
Ürün olarak öneride bulunamam ama hikari, tropical, sera, tetra, jbl, ocean kaliteli markalardır. Zaten internete bu markalardan birini yazıp, "japon balığı yemi" diyince ürünler çıkıyor.
Balıklara ayrıca haşlanmış karnabahar yada havuç da verebilirsiniz. Haftada iki kere vermeniz iyi olacaktır. (Ben evde haşlanmış bezelye olduğunda bir miktar buzluğa koyuyorum. İdare ediyordu o beni)
Işıklandırma bitkisiz akvaryumlar çok önemli değil. Ama yine de bir ışıklandırmanız olması balıkla yararı dokunur diye düşünüyorum (sabah-akşam algısı açısından) Bitkili akvaryumlarda bitkilerin fotosentezi için gerekli birşeydir. Ama o konu daha karışıktır. Bitki olmayınca şiddetli olmayan herhangi bir aydınlatma iş görür bence. Günde 5-6 saat açık kalabilir.
Yemleme günde iki öğün olacak şekilde olsa daha iyi. Ayrıyetten sebze vb. birşey verdiğinizde onu da öğle vakti verebilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Rica ederim.
Açıkçası vitaminli yemi ilk defa sizden duydum. Kavadan bölme diye tabir edilenlerden ise aldığınız akvaryumcuya gidip markasını öğrenebilirsiniz. Değilse açık yemleri ben tavsiye etmiyorum. İçeriği hakkında bilgi olmadığı için balığa uygun mu değil mi bilinemiyor. Kalitesiz bir yem ise balıkta bağırsak problemlerine (dropsy, kabızlık vb.) neden olabiliyor.
Ürün olarak öneride bulunamam ama hikari, tropical, sera, tetra, jbl, ocean kaliteli markalardır. Zaten internete bu markalardan birini yazıp, "japon balığı yemi" diyince ürünler çıkıyor.
Balıklara ayrıca haşlanmış karnabahar yada havuç da verebilirsiniz. Haftada iki kere vermeniz iyi olacaktır. (Ben evde haşlanmış bezelye olduğunda bir miktar buzluğa koyuyorum. İdare ediyordu o beni)
Işıklandırma bitkisiz akvaryumlar çok önemli değil. Ama yine de bir ışıklandırmanız olması balıkla yararı dokunur diye düşünüyorum (sabah-akşam algısı açısından) Bitkili akvaryumlarda bitkilerin fotosentezi için gerekli birşeydir. Ama o konu daha karışıktır. Bitki olmayınca şiddetli olmayan herhangi bir aydınlatma iş görür bence. Günde 5-6 saat açık kalabilir.
Yemleme günde iki öğün olacak şekilde olsa daha iyi. Ayrıyetten sebze vb. birşey verdiğinizde onu da öğle vakti verebilirsiniz.[/QUOTE]
Cok tesekkurler saolun ilginiz icin
[QUOTE=Beta_balik]Rica ederim.
Açıkçası vitaminli yemi ilk defa sizden duydum. Kavadan bölme diye tabir edilenlerden ise aldığınız akvaryumcuya gidip markasını öğrenebilirsiniz. Değilse açık yemleri ben tavsiye etmiyorum. İçeriği hakkında bilgi olmadığı için balığa uygun mu değil mi bilinemiyor. Kalitesiz bir yem ise balıkta bağırsak problemlerine (dropsy, kabızlık vb.) neden olabiliyor.
Ürün olarak öneride bulunamam ama hikari, tropical, sera, tetra, jbl, ocean kaliteli markalardır. Zaten internete bu markalardan birini yazıp, "japon balığı yemi" diyince ürünler çıkıyor.
Balıklara ayrıca haşlanmış karnabahar yada havuç da verebilirsiniz. Haftada iki kere vermeniz iyi olacaktır. (Ben evde haşlanmış bezelye olduğunda bir miktar buzluğa koyuyorum. İdare ediyordu o beni)
Işıklandırma bitkisiz akvaryumlar çok önemli değil. Ama yine de bir ışıklandırmanız olması balıkla yararı dokunur diye düşünüyorum (sabah-akşam algısı açısından) Bitkili akvaryumlarda bitkilerin fotosentezi için gerekli birşeydir. Ama o konu daha karışıktır. Bitki olmayınca şiddetli olmayan herhangi bir aydınlatma iş görür bence. Günde 5-6 saat açık kalabilir.
Yemleme günde iki öğün olacak şekilde olsa daha iyi. Ayrıyetten sebze vb. birşey verdiğinizde onu da öğle vakti verebilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Rica ederim.
Açıkçası vitaminli yemi ilk defa sizden duydum. Kavadan bölme diye tabir edilenlerden ise aldığınız akvaryumcuya gidip markasını öğrenebilirsiniz. Değilse açık yemleri ben tavsiye etmiyorum. İçeriği hakkında bilgi olmadığı için balığa uygun mu değil mi bilinemiyor. Kalitesiz bir yem ise balıkta bağırsak problemlerine (dropsy, kabızlık vb.) neden olabiliyor.
Ürün olarak öneride bulunamam ama hikari, tropical, sera, tetra, jbl, ocean kaliteli markalardır. Zaten internete bu markalardan birini yazıp, "japon balığı yemi" diyince ürünler çıkıyor.
Balıklara ayrıca haşlanmış karnabahar yada havuç da verebilirsiniz. Haftada iki kere vermeniz iyi olacaktır. (Ben evde haşlanmış bezelye olduğunda bir miktar buzluğa koyuyorum. İdare ediyordu o beni)
Işıklandırma bitkisiz akvaryumlar çok önemli değil. Ama yine de bir ışıklandırmanız olması balıkla yararı dokunur diye düşünüyorum (sabah-akşam algısı açısından) Bitkili akvaryumlarda bitkilerin fotosentezi için gerekli birşeydir. Ama o konu daha karışıktır. Bitki olmayınca şiddetli olmayan herhangi bir aydınlatma iş görür bence. Günde 5-6 saat açık kalabilir.
Yemleme günde iki öğün olacak şekilde olsa daha iyi. Ayrıyetten sebze vb. birşey verdiğinizde onu da öğle vakti verebilirsiniz.[/QUOTE]
Cok tesekkurler saolun ilginiz icin
Akvaryum Filtre Ve Işıklandırma
[QUOTE=asabijapon]Japon balığı geniş hacim ister. 80 litre altında bakmanız pek kolay olmaz balıklarda gelişmez zaten.
Tür değişimine gidin. Anca beta olur o hacimde.[/QUOTE]
Egemen Bey merhabalar tekrardan. Küçük kardesim merak salmış ailemde bilmeden alıp gelmişler herhangi bir değişime gidecek maddi durumumda yok açıkça. Yani balıklara bu akvaryumda en iyi koşulları saglamak istiyorum. Teşekkürler
[:iyi:]
[QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE]
Tekrardan merhabalar balıkların bağışıklık sistemini güçlendirmek amacı ile vitaminli açık yem almıştım herhangi bir fikrim yok markasıyla ilgili fakat ne yazik ki fotigrafta yukleyemiyirum. Yem ortasında yeşil bi nokta gibi ve dışı sarı bir daire şeklinde en iyi böyle tanimlayabilirim sanırım. Yorumunuz çok açıklayıcı teşekkür ederim . markali yem tavsiyeniz varsa bana önerebilir misiniz? Evde piştikçe ıspanak ve bezelyede veriyorum arada. Bir iki sorum daha olacak ışıklandırmanın önemi nedir? Ve yem sıklığı günde 1 uygun mudur? Çok teşekkür ederim tekrardan ilginiz için.
[QUOTE=asabijapon]Japon balığı geniş hacim ister. 80 litre altında bakmanız pek kolay olmaz balıklarda gelişmez zaten.
Tür değişimine gidin. Anca beta olur o hacimde.[/QUOTE]
Egemen Bey merhabalar tekrardan. Küçük kardesim merak salmış ailemde bilmeden alıp gelmişler herhangi bir değişime gidecek maddi durumumda yok açıkça. Yani balıklara bu akvaryumda en iyi koşulları saglamak istiyorum. Teşekkürler
[:iyi:]
[QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Egemen Bey'in dediği gibi akvaryumunuz 3 japon için oldukça küçük. En azından 70 litrelik bir akvaryum lazım. Bir tane için bile olsa 45-50'nin altında olmamalı.
Eğer imkanınız varsa yeni bir akvaryum kurmanız en iyisi olacaktır. Değilse tür değiştirmeniz şart gibi gözüküyor.
Sorularınıza gelirsek,
1. Bulanıklık genelde yeni kurulumlarda görünür. Eğer akvaryumunuz henüz 5-10 günlük ise normal bir durum. Ema 2 hafta yada daha fazlalık ise suya salınım yapan birşey olabilir, (büyük ihtimalle) balık sayısı fazla olduğundan dolayı yada filtre yetersiz kaldığından dolayı bir bulanıklık olabilir. Filtreyi veya içindeki malzemeri değiştirebilirsiniz.
2. Debisi uygun ise koyduğunuz yer pek önemli değil. Debisi yüksek ise suyun çıkış yerini cama yönlendirmeniz yeterli olur. Temizliği ise içindeki süngerleri ayda bir akvaryumdan aldığınız suyun altında biraz yıkamanız uygun olur.
3. Haftada bir kere %50 yada haftada iki kere %20 uygun olur bence. Baktığınız tür gereği fazla su değişimi yapmalısınız. Genelde haftada bir %30 yapılır.
4. Vitaminli yem dediğiniz nedir? Fotoğrafını koyarsanız iyi olur. (yemin kabının fotoğrafı) [/QUOTE]
Tekrardan merhabalar balıkların bağışıklık sistemini güçlendirmek amacı ile vitaminli açık yem almıştım herhangi bir fikrim yok markasıyla ilgili fakat ne yazik ki fotigrafta yukleyemiyirum. Yem ortasında yeşil bi nokta gibi ve dışı sarı bir daire şeklinde en iyi böyle tanimlayabilirim sanırım. Yorumunuz çok açıklayıcı teşekkür ederim . markali yem tavsiyeniz varsa bana önerebilir misiniz? Evde piştikçe ıspanak ve bezelyede veriyorum arada. Bir iki sorum daha olacak ışıklandırmanın önemi nedir? Ve yem sıklığı günde 1 uygun mudur? Çok teşekkür ederim tekrardan ilginiz için.
Akvaryum Filtre Ve Işıklandırma
Merhabalar ,forumda yeniyim.
20-25litre bir akvaryumum ve 3 adet küçük japon balığım var.
Boy(-):36 cm
Yükseklik:27cm
Genişlik:22cm
Akvaryumum bu şekilde.
1 adet iç filtrem var. Sorularım şöyle;
-Akvaryumda bulaniklik sorununu nasıl çözebilirim?(ciddi bir bulanıklık yok)
-Iç filtreyi nasıl temizlerim ve nereye konumlandırmalıyım (akım ve filterasyon için)?
-su değişimini ne sıklıkla yapmalıyım bu akvaryum için?
-sürekli vitaminli yem zararlı olur mu?
(günde 1 kez yemliyorum)
Işıklandırma şart mı nasıl olmalı?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
[EDIT]Zesh,2020-03-09 21:32:44[/EDIT]
Merhabalar ,forumda yeniyim.
20-25litre bir akvaryumum ve 3 adet küçük japon balığım var.
Boy(-):36 cm
Yükseklik:27cm
Genişlik:22cm
Akvaryumum bu şekilde.
1 adet iç filtrem var. Sorularım şöyle;
-Akvaryumda bulaniklik sorununu nasıl çözebilirim?(ciddi bir bulanıklık yok)
-Iç filtreyi nasıl temizlerim ve nereye konumlandırmalıyım (akım ve filterasyon için)?
-su değişimini ne sıklıkla yapmalıyım bu akvaryum için?
-sürekli vitaminli yem zararlı olur mu?
(günde 1 kez yemliyorum)
Işıklandırma şart mı nasıl olmalı?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
[EDIT]Zesh,2020-03-09 21:32:44[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
