ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SerhanA
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ağustos 2024 15:16
Son Ziyaret:
08 Kasım 2024 10:12
Toplam Mesaj:
21 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhan Algan
Doğum Tarihi:
29 Haziran 1983
Yaş:
43
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serhan Algan
SON 10 MESAJI
Akvaryumu Sıfırlamak
[QUOTE=mutlubaba]Birazdan kastım balık gözünü geçmeyecek kadar yem hesabı yaparsan 4 5 göz olacak kadar diye bir ölçü yeterli olur[/QUOTE]
Çok sağol hocam
[QUOTE=mutlubaba]Birazdan kastım balık gözünü geçmeyecek kadar yem hesabı yaparsan 4 5 göz olacak kadar diye bir ölçü yeterli olur[/QUOTE]
Çok sağol hocam
Akvaryumu Sıfırlamak
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim
Akvaryumu Sıfırlamak
[QUOTE=Hidro Dinamik]20 ltlik akvaryumda bahsettiğiniz türlere bakamazsınız. 2 Lepisteste erkekse anca.
Acemi olduğunuz için düşük hacimde dengeyi kaçırmanız muhtemel.
Hacmi artırma imkanınız yoksa balıkları geri verip beta veya karides akvaryumlarına göz atabilirsiniz.
Forumun ilanlar kısmından Antalya'daki ilanlara bakabilirsiniz, yakın olsa gözüme kestirdiğim bir ilan varda direk isim vermeyeyim. [:)))] [/QUOTE]
Tavsiyelerin için teşekkürler hocam, ama maalesef yerim bu kadar olduğu için 20 lt de denemeliyim... Baktım ama Antalyada maalesef ilan yoktu [:(]
[QUOTE=mutlubaba]Öncelikle sabır gerekiyor ama merak etmeyin bu yollardan hepimiz geçtik
suyu değiştirme yada dip çekimi ile suyu tazeleyip devam edin,sonrasında sera aquatan ve nitrivec ekleyebilirsiniz normal şartlardan aquatan ekleyip 24 saat sonra balık eklenebiliyor ama acı bir tecrübe edinmişsiniz zaten her gün biraz biraz yemleme ile bir hafta yı geçiripfiltreler çalışır vaziyette bu süreyi boş geçiririm sonrasında bir iki salyangoz ve zebra danio lardan birkaç ekleyip ikinci haftayı tamamladıktan sonra diğer besleyeceğiniz türleri ekleyebilirsiniz
bitki dezenfeksiyonu aldığınız tanktaki olası salyangoz yumurtaları sizin tanka geçmesin diye yapılabilir bildiğiniz kokusuz sade çamaşır suyundan1 kapak çamaşır suyuna 20 kapak su ölçeğinde ayarlayarak aldığınız bitkileri 1 dakika kadar bu karışımda bekletip sonrasında güzelce su altında tutarak tankınıza ekleyebilirsiniz
Antalya da bildiğim yer yok ama aksu üretim çiftliği diye birisini duymuştum internetten bulabilirsiniz
gold fish mineral kabuklu canlılar için ve gold fishler için kullanılıyor diye biliyorum onu tank oturduktan sonra düşünürdüm
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Her gün biraz yemeleme derken ne kadar bu biraz? [:lol:] elimin ayarı pek yok da [:D] Bir de neden zebra olmalı? Akvaryum hacmim düşük olduğu için fazla canlı düşünmüyorum da...
[QUOTE=Hidro Dinamik]20 ltlik akvaryumda bahsettiğiniz türlere bakamazsınız. 2 Lepisteste erkekse anca.
Acemi olduğunuz için düşük hacimde dengeyi kaçırmanız muhtemel.
Hacmi artırma imkanınız yoksa balıkları geri verip beta veya karides akvaryumlarına göz atabilirsiniz.
Forumun ilanlar kısmından Antalya'daki ilanlara bakabilirsiniz, yakın olsa gözüme kestirdiğim bir ilan varda direk isim vermeyeyim. [:)))] [/QUOTE]
Tavsiyelerin için teşekkürler hocam, ama maalesef yerim bu kadar olduğu için 20 lt de denemeliyim... Baktım ama Antalyada maalesef ilan yoktu [:(]
[QUOTE=mutlubaba]Öncelikle sabır gerekiyor ama merak etmeyin bu yollardan hepimiz geçtik
suyu değiştirme yada dip çekimi ile suyu tazeleyip devam edin,sonrasında sera aquatan ve nitrivec ekleyebilirsiniz normal şartlardan aquatan ekleyip 24 saat sonra balık eklenebiliyor ama acı bir tecrübe edinmişsiniz zaten her gün biraz biraz yemleme ile bir hafta yı geçiripfiltreler çalışır vaziyette bu süreyi boş geçiririm sonrasında bir iki salyangoz ve zebra danio lardan birkaç ekleyip ikinci haftayı tamamladıktan sonra diğer besleyeceğiniz türleri ekleyebilirsiniz
bitki dezenfeksiyonu aldığınız tanktaki olası salyangoz yumurtaları sizin tanka geçmesin diye yapılabilir bildiğiniz kokusuz sade çamaşır suyundan1 kapak çamaşır suyuna 20 kapak su ölçeğinde ayarlayarak aldığınız bitkileri 1 dakika kadar bu karışımda bekletip sonrasında güzelce su altında tutarak tankınıza ekleyebilirsiniz
Antalya da bildiğim yer yok ama aksu üretim çiftliği diye birisini duymuştum internetten bulabilirsiniz
gold fish mineral kabuklu canlılar için ve gold fishler için kullanılıyor diye biliyorum onu tank oturduktan sonra düşünürdüm
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Her gün biraz yemeleme derken ne kadar bu biraz? [:lol:] elimin ayarı pek yok da [:D] Bir de neden zebra olmalı? Akvaryum hacmim düşük olduğu için fazla canlı düşünmüyorum da...
Akvaryumu Sıfırlamak
Selamlar herkese. Ben büyük bir acemilik yaparak 20lt lik akvaryumumu kurarken bakteri dengesinin oturmasını beklemedim (acemilik işte...) balıklarım çabukça hastalanmaya başladı. Zaten toplamda 6 tane lepistesim vardı, 2 tane kaldılar. şimdi akvaryumu sıfırlamak istiyorum. Forumda bir çok bilgi var ama dağınık ve sıralamada tereddüt yaşıyorum. Lütfen bana bir yol gösterin... Şimdi akvaryum için sera bio nitrivec ve sera aquatan aldım. Ayrıca elimde crystalpro nun aquatics goldfish minerals ürünü de mevcut. 2 adet de midye var akvaryumda.
1- Bu ürünleri hangi sıra ile dökmeliyim sıfırladığım suya?
2- Mevcut şelale filtremi nasıl temizleyip sıfırlamalıyım?
3- Temiz filtre ve takviyeleri yapılmış suyu ne kadar süre boyunca boş çalıştırmalıyım?
4- Balıkları ne zaman eklemeliyim? (Çöpçü ve vatoz, lepisteslerden daha önce ekleniyor diye bir şey okumuştum)
5- Bitki de eklemek istiyorum ama dip çekimini zorlaştırdığı için kum koymadan kendi saksısında bakmayı planlıyorum. Bitkileri ne zaman eklemeliyim ve eklemeden önce yapmam gereken bir dezenfekte işlemi var mı?
6- Petshoplardan balık alınmamasını tavsiye ediyorsunuz hastalık riski açısından, Antalyada lepistes edinebileceğim biri var mı?
Biliyorum çok soru sordum ama dediğim gibi bu bilgiler çok dağınık bir halde olduğu için bir acemi olarak kafamda toparlayamadım. Artık balık kaybı yaşamak istemiyorum, çok üzücü oluyor. Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler [:)][EDIT]SerhanA,2024-08-26 18:27:03[/EDIT]
Selamlar herkese. Ben büyük bir acemilik yaparak 20lt lik akvaryumumu kurarken bakteri dengesinin oturmasını beklemedim (acemilik işte...) balıklarım çabukça hastalanmaya başladı. Zaten toplamda 6 tane lepistesim vardı, 2 tane kaldılar. şimdi akvaryumu sıfırlamak istiyorum. Forumda bir çok bilgi var ama dağınık ve sıralamada tereddüt yaşıyorum. Lütfen bana bir yol gösterin... Şimdi akvaryum için sera bio nitrivec ve sera aquatan aldım. Ayrıca elimde crystalpro nun aquatics goldfish minerals ürünü de mevcut. 2 adet de midye var akvaryumda.
1- Bu ürünleri hangi sıra ile dökmeliyim sıfırladığım suya?
2- Mevcut şelale filtremi nasıl temizleyip sıfırlamalıyım?
3- Temiz filtre ve takviyeleri yapılmış suyu ne kadar süre boyunca boş çalıştırmalıyım?
4- Balıkları ne zaman eklemeliyim? (Çöpçü ve vatoz, lepisteslerden daha önce ekleniyor diye bir şey okumuştum)
5- Bitki de eklemek istiyorum ama dip çekimini zorlaştırdığı için kum koymadan kendi saksısında bakmayı planlıyorum. Bitkileri ne zaman eklemeliyim ve eklemeden önce yapmam gereken bir dezenfekte işlemi var mı?
6- Petshoplardan balık alınmamasını tavsiye ediyorsunuz hastalık riski açısından, Antalyada lepistes edinebileceğim biri var mı?
Biliyorum çok soru sordum ama dediğim gibi bu bilgiler çok dağınık bir halde olduğu için bir acemi olarak kafamda toparlayamadım. Artık balık kaybı yaşamak istemiyorum, çok üzücü oluyor. Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler [:)][EDIT]SerhanA,2024-08-26 18:27:03[/EDIT]
Dip çekimi nasıl olur
Selamlar, dip çekimi yaparken bazen akvaryumun içi partiküllerle çok fazla doluyor, bazı partiküller çok fazla uçuşuyor. Bu durum dipteki zararlı bileşenlerin suya daha çok karışmasına ve balıkların olumsuz etkilenmesine yol açar mı? (acemi sorusu [:)] )
Selamlar, dip çekimi yaparken bazen akvaryumun içi partiküllerle çok fazla doluyor, bazı partiküller çok fazla uçuşuyor. Bu durum dipteki zararlı bileşenlerin suya daha çok karışmasına ve balıkların olumsuz etkilenmesine yol açar mı? (acemi sorusu [:)] )
Lepistesim Doğurmaya Devam Eder Mi?
[QUOTE=DorukBetta]Alan çok küçük yavrular ne kadar saklansada akvaryum küçük olduğu için gözüne kestirir yer[:'(] [/QUOTE]
Hay Allah...[:((]
[QUOTE=DorukBetta]Alan çok küçük yavrular ne kadar saklansada akvaryum küçük olduğu için gözüne kestirir yer[:'(] [/QUOTE]
Hay Allah...[:((]
Lepistesim Doğurmaya Devam Eder Mi?
[QUOTE=DorukBetta]Üzüldüm.. Bu şekilde de zor.. [:'(][/QUOTE]
Bakalım, bir de böyle deneyeceğim...
[QUOTE=DorukBetta]Üzüldüm.. Bu şekilde de zor.. [:'(][/QUOTE]
Hocam 5 litrelik mini bir akvaryumum var, yavrular 1-2 aylık olana kadar orda bakarım diye almıştım. Onun içine bitki koysam ve sadece anne olsa, doğumdan bir müddet sonra anne yavruları yer mi?
[QUOTE=DorukBetta]Üzüldüm.. Bu şekilde de zor.. [:'(][/QUOTE]
Bakalım, bir de böyle deneyeceğim...
[QUOTE=DorukBetta]Üzüldüm.. Bu şekilde de zor.. [:'(][/QUOTE]
Hocam 5 litrelik mini bir akvaryumum var, yavrular 1-2 aylık olana kadar orda bakarım diye almıştım. Onun içine bitki koysam ve sadece anne olsa, doğumdan bir müddet sonra anne yavruları yer mi?
Lepistesim Doğurmaya Devam Eder Mi?
[QUOTE=DorukBetta]Yavruluğa almanın doğru bir tercih olduğunu düşünmüyorum. Yavrulukta duran balık stres yapar. Yavruluk yerine rafya kullanmanız daha doğru olur. Bu sayede sorununuzda çözülmüş olur, yavrular rafyaya saklanır. Doğuracağı varsa doğurur. [/QUOTE]
Daha önce öyle yapmıştım ama çok fazla kayıp verdim yavrulardan. Bir çoğunu yediler [:(]
[QUOTE=DorukBetta]Yavruluğa almanın doğru bir tercih olduğunu düşünmüyorum. Yavrulukta duran balık stres yapar. Yavruluk yerine rafya kullanmanız daha doğru olur. Bu sayede sorununuzda çözülmüş olur, yavrular rafyaya saklanır. Doğuracağı varsa doğurur. [/QUOTE]
Daha önce öyle yapmıştım ama çok fazla kayıp verdim yavrulardan. Bir çoğunu yediler [:(]
Lepistesim Doğurmaya Devam Eder Mi?
Selamlar herkese. Dün yavruluğa aldığım dişi balığım 2 yavru doğurdu öğleden sonra ve bu saate kadar başka doğurmadı. Resimde altta duran balık dün doğum yapan. Acaba doğum tamamlandı mı? Yoksa tekrar yavruluğa mı alsam? Bir de üstte duran dişinin doğumu da yakın gibi geldi bana. Onu da alsam mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249310/180820241325231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249310/180820241325261.jpg[/IMG]
Selamlar herkese. Dün yavruluğa aldığım dişi balığım 2 yavru doğurdu öğleden sonra ve bu saate kadar başka doğurmadı. Resimde altta duran balık dün doğum yapan. Acaba doğum tamamlandı mı? Yoksa tekrar yavruluğa mı alsam? Bir de üstte duran dişinin doğumu da yakın gibi geldi bana. Onu da alsam mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249310/180820241325231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/249310/180820241325261.jpg[/IMG]
Lepistesimdeki Sorun Nedir?
[QUOTE=DorukBetta]Dişi erkek oranını öğrenmek istiyorum[/QUOTE]
2 erkek, 4 dişi
[QUOTE=DorukBetta]Dişi erkek oranını öğrenmek istiyorum[/QUOTE]
2 erkek, 4 dişi
SON MESAJLAR
- Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
