ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
hakaya0107
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
3 Saat 27 Dakika önce
Son Ziyaret:
2 Saat 21 Dakika önce
Toplam Mesaj:
1
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Haluk KAYA
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

80x40x40 Low Tech

SON 1 MESAJI

80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200
Merhaba Arkadaşlar,
80X40X40 cm bir tank ve Oase Biomaster 200 Termo filtre aldım. Tankın hacmi 128 litre, içindeki taş kaya kum 80-90 litre su olur diye düşünüyorum. 20 kardinal tetra 2 çifte blue ramzie koymayı düşünüyorum. Low tech olacak ve hedefim bol bitkili bir tank yapabilmek. Sonuçta ben filtrede çok güvenli tarafta kaldığımı düşünüyordum ama bugün bir akvaryumcu en az Oase Biomaster 350 almalısın dedi. Çok ezbere söylenmiş gibi geldi bana ama sonuçta tecrübeye olan saygımdan size de danışmak istedim. 200'ü iade etmeli miyim sizce?
Şimdiden teşekkürler cevaplar için.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.