ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
LeafyAqua
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
41
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Temmuz 2025 16:34
Son Ziyaret:
8 Saat 39 Dakika önce
Toplam Mesaj:
95 [0.28 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
87 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1

BİLGİLER

Ad Soyad:
Faruk Akgül
Doğum Tarihi:
16 Ocak 1997
Yaş:
29
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

SON 10 MESAJI

Bu Vatozun Türü Nedir ?
[QUOTE=Fin World]Birkaç gün önce ankaradaki ismini belirmek istemediğim en büyük akvaryumcuya gittim (anlamayan kalmadı herhalde) orada kafasında diken gibi şeyler olan bir vatoz gördüm bu vatozun türü cinsi nedir ? [/QUOTE]

Hocam cüce vatozdan mı bahsediyorsunuz bir çoğunda boynuz benzeri uzantılar olur
Sobo Fh-1904 Yedek Parça
[QUOTE=Heraclesm]

Çok teşekkür ederim hızlı dönüşün için, verdiğin bilgi için size minnettarım.[/QUOTE]

Rica ederim hocam ne demek Ben de akvaryumu kurduktan sonra bu motoru almıştım Bayağı sıkıntı çekmiştim hiçbir yerde çözüm bulamayınca umarım çözülür sorununuz
Bitkili Akvaryumda Bitkiler Çürüyor
[QUOTE=Mnalbayrak]Güncelleme nitrat ölçtüm 0 çıkması üzerine gübreleme başladım ve iyiye gidiyor[/QUOTE]

Aslında telaş yapacak bir durum yok eğer gövde sağlamsa yaprakların dökmesi ve çürümesi yeni kurulumda olabilecek bir durum 3 4 ayı sürüyor yeni kurulumda sistemin oturup kendine gelmesi benim en basit bitkilerim bile yeni kurulumda çürüme yaptı 1 2 ay sonra artık istemeyeceğim kadar büyüme sağlamıştı
Sobo Fh-1904 Yedek Parça
[QUOTE=Heraclesm]Aradan bir sene geçmiş seninle aynı problemi ben yaşadım şimdi. Çözümünü nasıl sağladın? yardımcı olabilir misin lütfen sıfır satın aldım fakat benim aldığımın içerisinden de çift çıkışı olan tek tarafına hortumu bağlayacağımız oksijen aparatı çıkmadı olumlu ya da olumsuz dönüş yaparsan çok sevinirim iyi günler. [/QUOTE]
Hocam boşuna uğraşmışım angora akvaryum bu markanın distribütörü olması lazım 100 tl ye o zaman bana yedek boru oksijen aparatı ara parçayı vs vermişlerdi sıfır olarak yedek parçaları mevcut onlarda
Özel Tür Lepistes Nerden Bulabilirim?
[QUOTE=farmany]Merhabalar arkadaşlar lepistes bakıyordum karışık türler vardı hepsini sattim özel tür alacağım için. Akvaryumu baştan kurcam herşeyi çıkartıp ve özel tür lepistes bakacağım sizce hangi tür bakayım ve internet üzernden alabilceğim güvenilir birisi varmı yaşadığım yerde var fakat formları çok kötü [:(][/QUOTE]

WhatsApp gruplarından üretip satanlar var özel türleri
Sıvı Gübre Ne Kadar Kullanılması Gerek ?
[QUOTE=SaidAlabas]@LeafyAqua Tabii ki de yardımcı olmak isterim her konuda.[/QUOTE]

Teşekkür ederim öncelikle
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262864/050620261508081.jpg[/IMG]

Sistemim bu şekilde kırmızı yapraklı bir iki bitkimde çürüme meydana geldi kumun kalınlığı 4 5 santim kadar tortu dolu 1 yıllık bir sistem bitkiler 6 aydır var 1 ay olmadı çürüme görmeye başladım ışık olarak spectrum kullanıyorum ama akşamdan geceye kadar açıyorum 15 20 kadar endler 30 kadar yavru endler muhtemelen 60 kadar salyangoz vardır minare dahil ve bolca karides 4 kuhli 2 cae bu canlılar varken bitkilere nasıl bir müdahale edebilirim canlılar zarar görmden misket gübre öneren oldu sıvı gübre öneren oldu tek potasyum yeter diyen oldu dıy gübre yapan biriyle görüştüm tek başına bir mineral yetmez set halinde kullan canlıların zarar görmez dedi kararsız ve bilgisiz kaldım bu kadar öneri arasında ne yapabilirim sizce?
İlk Defa Lapistes Besliyorum
[QUOTE=İnci Kefali]Balıklar çok net çıkmamış ama safkan olduklarından çok şüpheliyim. Kuyrukları da deforme gibi.
Erkek görmüş tüm canlıdoğuran dişileri hamiledir. Sizinkiler de öyledir.[/QUOTE]

Bir şey sorabilir miyim hatırlarsanız sizden endler almıştım pek tecrübem yok demiştim benim 2 tane dişi endler doğum yapmıştı tabii 1- ay önce kadar şu an tekrardan birdaha hamile gibiler ve şu anda bir tanesi hep genelde bu şekilde takılıyor bu hamile veya doğum yaklaştığı için mi yoksa başka bir durum mu vardır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/262864/030620262019101.jpg[/IMG]
Akvaryumcu/petshop Önerisi
[QUOTE=nniiaa]Merhabalar Ankarada önerebileceğiniz uygun ve sağlıklı balıklar satan bildiğiniz yerler var mı?[/QUOTE]

Hocam uygun ve sağlıklı maalesef biraz zıt ama size tavsiyem gözünüzle görmediğiniz yere güvenmeyin zaten alvaryumun durumu suyun rengi ve mağaza içinden az çok anlaşılıyor ha uğraşmak istemiyorum derseniz iyi yerler var ama fiyatları direkt x2 diğer yerlere göre
Balık Önerisi Ve Bitki Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Kökten beslenen bitki diye bir şey yok su içide tüm bitkiler sudan beslenir. Gübre istemeyen bitki diye bir şeyde ne yazikki yok lowtech tankta yeterli balık yok ise gübre girmek zorundasınız bunu sık su değişimi ilede atlatmaya çalışabilirsiniz.

Bahis ettiğiniz kumdan başka bir kum ve alt malzeme bu tankta yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/60547/221120251911271.jpg[/IMG][/QUOTE]

120 litrelik sistemimde 1 yıldır oturmuş sistemde 6 aydır bitki var daha 1 ay öncesine kadar sorun yokken bir kaç kırmızı yapraklı bitkilerde erime çürüme meydana geldi ve kökleri bitmiş haldeydi kontrol ettiğimde ama saz ve benzeri kök salan bitkilerde ise şiddetli kök salınımı gördüm baya sarmışlar kumu ama sazlarım 6 aylık değil de 1 ay önce ekmişim gibi görünüyor 100 kadar salyangoz 30 kadar veya daha fazla karides 15 20 yetişkin endler 30 40 kadar endler yavrusu 4 kuhli 2 cae mevcut ve kumun içi tortu dolu yani buna rağmen durum bu şekilde bu durumu onlarca kişiyle paylaşıp kumumu gösterdiğimde herkes ortak olarak bazaltın verimsiz olduğunu bitkileri nötr seviye de tuttuğunu söyledi araştırma yaptığımda kaynaklar da aynı şekilde bunu doğruluyor
Koi Şişmesi
Üstteki yemden kaç tane yedi o şişkinlik yapıyor du genelde ondan ufalayıp veriyordum ben hep

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.