ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
korayfb
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mart 2008 10:06
Son Ziyaret:
28 Nisan 2026 19:52
Toplam Mesaj:
271 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
koray bayraktar
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1982
Yaş:
44
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Kum Üstünde Sarartı
[QUOTE=cafermutlu]Bu normal bir durum. Karışmayın [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler ama filtreyi çalıştırmasam tüm toprağı bu şekilde kaplamayacak mı? Bitkilere ek olarak ileri ki zamanlarda balık ve karides eklemeyi düşünüyorum. Canlılara zararı olur mu?
[QUOTE=cafermutlu]Bu normal bir durum. Karışmayın [/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler ama filtreyi çalıştırmasam tüm toprağı bu şekilde kaplamayacak mı? Bitkilere ek olarak ileri ki zamanlarda balık ve karides eklemeyi düşünüyorum. Canlılara zararı olur mu?
Kum Üstünde Sarartı
Merhaba arkadaşlar,
Cumartesi günü walstad yöntemine benzer şekilde yaklaşık 3 cm bitki toprağının üstüne bir okadar da quartz kum ekledim. Kenarlardan doğru bir ifade mi bilemiyorum ama toprak kustu diyebilirim. Pazar günü akvaryumdan 2/3 si kadar su çekip biraz daha Quartz ekleyerek tekrar doldurdum. Şuan herhangi bir canlı olmadığından filtreyi çalıştırdığımda kumu temizleyebiliyorum. Yavaş yavaş canlıları eklememle filtre çalıştırmayı düşünmediğimden bu sorunu nasıl çözebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/45298/120320252207491.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Cumartesi günü walstad yöntemine benzer şekilde yaklaşık 3 cm bitki toprağının üstüne bir okadar da quartz kum ekledim. Kenarlardan doğru bir ifade mi bilemiyorum ama toprak kustu diyebilirim. Pazar günü akvaryumdan 2/3 si kadar su çekip biraz daha Quartz ekleyerek tekrar doldurdum. Şuan herhangi bir canlı olmadığından filtreyi çalıştırdığımda kumu temizleyebiliyorum. Yavaş yavaş canlıları eklememle filtre çalıştırmayı düşünmediğimden bu sorunu nasıl çözebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/45298/120320252207491.jpg[/IMG]
Low Tech Bitkili Akvaryumla Hobiye Geri Dönüş
[QUOTE=Muhammedcay]
Sizin kuracağınız akvaryum ölçülerinde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/120220251500011.jpg[/IMG]
florasan koyduğunuzda tabana inen ışık bu şekilde 7 8 cm yükseklikte lav kırığı var tabanda[/QUOTE]
Teşekkürler Muhammed bey, florasınız kaç cm uzunlığunda birde bitkileriniz canlı mı
[QUOTE=Muhammedcay]
Sizin kuracağınız akvaryum ölçülerinde [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232379/120220251500011.jpg[/IMG]
florasan koyduğunuzda tabana inen ışık bu şekilde 7 8 cm yükseklikte lav kırığı var tabanda[/QUOTE]
Teşekkürler Muhammed bey, florasınız kaç cm uzunlığunda birde bitkileriniz canlı mı
Low Tech Bitkili Akvaryumla Hobiye Geri Dönüş
[QUOTE=ercane]
Biraz elinizden geliyorsa modül led kullanabilirsiniz, sabrınız da varsa walstad metoduna benzer bir kurulum yapabilirsiniz, taban zaten 5-6 cm yükselecek, bakımı kolay bitkileri araştırıp seçersiniz.
Bütçe ayırabiliyorsanız tabana lav kırığı, üzerine biraz akvaryum bitki kumu, onun üzerine kuvars kum veya dere kumu ile istediğiniz yüksekliği verirseniz ışıkla taban arasındaki mesafeyi kısaltmış olursunuz.
Forumda birçok örnek kurulum var, ayrıca youtube üzerinde MD fish tanks kanalı var, düşük bütçeli birçok tank kurulumu mevcut, taban ve tasarım konusunda oradan feyz alabilirsiniz.[/QUOTE]
Açıkcası yakın ölçülerde akvaryum kurulumu göremedim. Hem siteyi hem bahsettiğiniz kanalı detaylı inceleyeceğim. Bitkili akvaryumda dip çekimi çok yapılmıyor sanırım ama kum katmanları daha sonra karışmıyor mu?
[QUOTE=Aguamentist]
Şöyle bir yol da izleyebilirsiniz...
Bu besleyeceğiniz canlılara göre de değişir tabi ama zemini yükselterek aradaki farkı kapatabilirsiniz.
7-8 cm zemin materyali sermek yerine bunu 10-15 cm olarak veya bitkileri dağınık düzende yerleştirmeyi düşünmüyorsanız;
1-Akvaryumun önünden arkaya doğru rampa yapıp arka bölüme bitki dikebilirsiniz.
2-Moss için de vantuzlu aparatlar kullanarak moss'ları yüksek bir yere koyabilirsiniz.
3-Yine moss için uçan kayalar var. Bulabilirseniz uçan kaya üzerine moss sarıp dekoratif olarak da kullanabilirsiniz..
Alternatif yöntem çok [:3][/QUOTE]
Alternatifler için teşekkürler. Hem mutfaktan hemde salondan görünen bir akvaryum olucak eğer becerebilirsem ortaya tepecik yapmayı planlıyorum. Uçan kayayı ilk defa duydum. Çok ilginç geldi akşam bakacağım.
[QUOTE=M_usta]Hocam öncelikle tekrardan hoş geldiniz. Hemen hemen aynı ebatlarda bende low tech bir akvaryumla ilgileniyorum. Aydınlatmayı ben biraz hazırın üzerine kendi oynamalarımla hallettim. Standart kapağın içindeki led sistemine (elinizde varsa yoksa akvaryumcularda çok ucuza ikinci el alabilirsiniz) UV power ledler ekleyerek çözdüm, fakat isterseniz kapsız kullanacak şekilde ayaklı armatürler kullanabilirsiniz. Taban malzemesi olarakta bitki torfu, kil ve kömür tozu kullanıyorum. Sizin akvaryumunuz için 5 litre torf, 2-2,5 litre kil ve 1-1,5 litre kömür tozu yeterli olacaktır. Bu taban sisteminde tekrardan sıvı ya da katı gübreye ihtiyacınız olmuyor, fakat burada kesinlikle salınım yapmayacak bir kum türü kullanmanız gerekiyor. Ben şu anda bu sistem ile ile 1,5- 2 hafta arasında budama yapıyorum. Balıklarda en ufak bir sorun yok. Bitki torfundan böcek çıkar mı diye korkmayın balıklar afiyetle yiyor. Şimdiden keyifli hobiler. [/QUOTE]
Yazınız için teşekkür ederim. Akvaryum hazır ve kurulum aşamasını mümkün olduğunca hatasız yapmaya çalışacağım. Bunun için acele etmek istemiyorum. Malawi akvaryumu gibi değil. Canlı doğuran ve tetra grubu ağırlıklı canlı koymayı planlıyorum. Eğer kurulumun aşamalarınızı gösteren bir yazınız ya da konunuz varsa detaylı incelemek isterim.
[QUOTE=ercane]
Biraz elinizden geliyorsa modül led kullanabilirsiniz, sabrınız da varsa walstad metoduna benzer bir kurulum yapabilirsiniz, taban zaten 5-6 cm yükselecek, bakımı kolay bitkileri araştırıp seçersiniz.
Bütçe ayırabiliyorsanız tabana lav kırığı, üzerine biraz akvaryum bitki kumu, onun üzerine kuvars kum veya dere kumu ile istediğiniz yüksekliği verirseniz ışıkla taban arasındaki mesafeyi kısaltmış olursunuz.
Forumda birçok örnek kurulum var, ayrıca youtube üzerinde MD fish tanks kanalı var, düşük bütçeli birçok tank kurulumu mevcut, taban ve tasarım konusunda oradan feyz alabilirsiniz.[/QUOTE]
Açıkcası yakın ölçülerde akvaryum kurulumu göremedim. Hem siteyi hem bahsettiğiniz kanalı detaylı inceleyeceğim. Bitkili akvaryumda dip çekimi çok yapılmıyor sanırım ama kum katmanları daha sonra karışmıyor mu?
[QUOTE=Aguamentist]
Şöyle bir yol da izleyebilirsiniz...
Bu besleyeceğiniz canlılara göre de değişir tabi ama zemini yükselterek aradaki farkı kapatabilirsiniz.
7-8 cm zemin materyali sermek yerine bunu 10-15 cm olarak veya bitkileri dağınık düzende yerleştirmeyi düşünmüyorsanız;
1-Akvaryumun önünden arkaya doğru rampa yapıp arka bölüme bitki dikebilirsiniz.
2-Moss için de vantuzlu aparatlar kullanarak moss'ları yüksek bir yere koyabilirsiniz.
3-Yine moss için uçan kayalar var. Bulabilirseniz uçan kaya üzerine moss sarıp dekoratif olarak da kullanabilirsiniz..
Alternatif yöntem çok [:3][/QUOTE]
Alternatifler için teşekkürler. Hem mutfaktan hemde salondan görünen bir akvaryum olucak eğer becerebilirsem ortaya tepecik yapmayı planlıyorum. Uçan kayayı ilk defa duydum. Çok ilginç geldi akşam bakacağım.
[QUOTE=M_usta]Hocam öncelikle tekrardan hoş geldiniz. Hemen hemen aynı ebatlarda bende low tech bir akvaryumla ilgileniyorum. Aydınlatmayı ben biraz hazırın üzerine kendi oynamalarımla hallettim. Standart kapağın içindeki led sistemine (elinizde varsa yoksa akvaryumcularda çok ucuza ikinci el alabilirsiniz) UV power ledler ekleyerek çözdüm, fakat isterseniz kapsız kullanacak şekilde ayaklı armatürler kullanabilirsiniz. Taban malzemesi olarakta bitki torfu, kil ve kömür tozu kullanıyorum. Sizin akvaryumunuz için 5 litre torf, 2-2,5 litre kil ve 1-1,5 litre kömür tozu yeterli olacaktır. Bu taban sisteminde tekrardan sıvı ya da katı gübreye ihtiyacınız olmuyor, fakat burada kesinlikle salınım yapmayacak bir kum türü kullanmanız gerekiyor. Ben şu anda bu sistem ile ile 1,5- 2 hafta arasında budama yapıyorum. Balıklarda en ufak bir sorun yok. Bitki torfundan böcek çıkar mı diye korkmayın balıklar afiyetle yiyor. Şimdiden keyifli hobiler. [/QUOTE]
Yazınız için teşekkür ederim. Akvaryum hazır ve kurulum aşamasını mümkün olduğunca hatasız yapmaya çalışacağım. Bunun için acele etmek istemiyorum. Malawi akvaryumu gibi değil. Canlı doğuran ve tetra grubu ağırlıklı canlı koymayı planlıyorum. Eğer kurulumun aşamalarınızı gösteren bir yazınız ya da konunuz varsa detaylı incelemek isterim.
Low Tech Bitkili Akvaryumla Hobiye Geri Dönüş
[QUOTE=Aguamentist]
Akvaryum yüksekliğiniz çok yüksek.
Sağlıklı ve sürdürülebilir bir bitkili tank olacağını sanmıyorum.
Armatür yapan kişi veya firmalara sosyal medya üzerinden yazıp fikir alabilirsiniz. Bence bilir kişilerden fikir almak daha sağlıklı olacaktır.[/QUOTE]
Çok haklısınız bende bunun farkındayım. Kapaklı olması sebebiyle florosan kullanmam gerekecek gibi geliyor. Hem yükseklik hem de florasan işin içine girince mosslarla tabanı kaplama seçeneğim bulunmuyor gibi duruyor. Bu yüzden desteklerinizi esirgemezseniz sevinirim.
[QUOTE=Aguamentist]
Akvaryum yüksekliğiniz çok yüksek.
Sağlıklı ve sürdürülebilir bir bitkili tank olacağını sanmıyorum.
Armatür yapan kişi veya firmalara sosyal medya üzerinden yazıp fikir alabilirsiniz. Bence bilir kişilerden fikir almak daha sağlıklı olacaktır.[/QUOTE]
Çok haklısınız bende bunun farkındayım. Kapaklı olması sebebiyle florosan kullanmam gerekecek gibi geliyor. Hem yükseklik hem de florasan işin içine girince mosslarla tabanı kaplama seçeneğim bulunmuyor gibi duruyor. Bu yüzden desteklerinizi esirgemezseniz sevinirim.
Low Tech Bitkili Akvaryumla Hobiye Geri Dönüş
Merhaba arkadaşlar, çook çok uzun bir aradan sonra ara vermiş olduğum hobime low tech bitkili akvaryum ile dönüş yapmayı umuyorum.
Her zaman bitkili akvaryum kurmak istemiştim ama bir türlü cesaret edemiyordum. Artık zamanının geldiğini düşünerek az bir tecrübe ve sizlerin desteğiyle kolay bir akvaryum kurmayı hedefliyorum.
Öncelikle kayıt ve kuşaklı, kapaklı 100x50x65h bir akvaryuma sahibim. Bu sebeple nasıl bir aydınlatma yapmam gerektiğini kestiremiyorum. Kapağa koyacağım florans nerdeyse tabana 70 cm yüksekte olacak, akvaryumum cama cam olmadığından armetürü monte etme şansım yok, tavandan sarkıtmam hiç mümkün değil.
Deneyimlerim yeterli olmayacağından, bitki ve canlı kaybıda yaşamak istemediğimden dolayı kolay bitki türleri ile başlamak istiyorum.
Taban malzemesi olarak ne kullananmam yönünde net bir fikrede sahip değilim.
Akvaryumumu temizledim ve sıfırdan kurulmak üzere siz değerli arkadaşlarımın desteğiyle altından kalkabileceğimi düşünüyorum.
Şimdiden destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Merhaba arkadaşlar, çook çok uzun bir aradan sonra ara vermiş olduğum hobime low tech bitkili akvaryum ile dönüş yapmayı umuyorum.
Her zaman bitkili akvaryum kurmak istemiştim ama bir türlü cesaret edemiyordum. Artık zamanının geldiğini düşünerek az bir tecrübe ve sizlerin desteğiyle kolay bir akvaryum kurmayı hedefliyorum.
Öncelikle kayıt ve kuşaklı, kapaklı 100x50x65h bir akvaryuma sahibim. Bu sebeple nasıl bir aydınlatma yapmam gerektiğini kestiremiyorum. Kapağa koyacağım florans nerdeyse tabana 70 cm yüksekte olacak, akvaryumum cama cam olmadığından armetürü monte etme şansım yok, tavandan sarkıtmam hiç mümkün değil.
Deneyimlerim yeterli olmayacağından, bitki ve canlı kaybıda yaşamak istemediğimden dolayı kolay bitki türleri ile başlamak istiyorum.
Taban malzemesi olarak ne kullananmam yönünde net bir fikrede sahip değilim.
Akvaryumumu temizledim ve sıfırdan kurulmak üzere siz değerli arkadaşlarımın desteğiyle altından kalkabileceğimi düşünüyorum.
Şimdiden destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
............
Uzun zaman önce duboisi üretmiştim. Hiç bir dişi balığım bırakın 25 i 5 zor tuttu. Tropheus, seyri güzel üretimi zor bir ırk. Bence hiç böyle bir işe girmeyin. Eğer bu işte deneyiminiz yok ise masrafınız karşılamayacaktır. Bu arada oturmuş koloninin sizin akvaryum şartlarınıza da uyacağının garantisi yok. Siz 25 -30 adet yavru alın kendi koloninizi kendiniz kurun.
Uzun zaman önce duboisi üretmiştim. Hiç bir dişi balığım bırakın 25 i 5 zor tuttu. Tropheus, seyri güzel üretimi zor bir ırk. Bence hiç böyle bir işe girmeyin. Eğer bu işte deneyiminiz yok ise masrafınız karşılamayacaktır. Bu arada oturmuş koloninin sizin akvaryum şartlarınıza da uyacağının garantisi yok. Siz 25 -30 adet yavru alın kendi koloninizi kendiniz kurun.
Toplu yem alımı_Artemia, Tetra Pro Vegetable,NLS Thera A Small Fish
Ellerinize, emeğinize sağlık yarın sorunsuzca almak nasip olur inşallah. Tekrar teşekkür ederiz.
Ellerinize, emeğinize sağlık yarın sorunsuzca almak nasip olur inşallah. Tekrar teşekkür ederiz.
Toplu yem alımı_Artemia, Tetra Pro Vegetable,NLS Thera A Small Fish
Kusura bakmayın arkadaşlar bazen siteyi takibim zorlaşıyor. Eğer small fish almak isteyen olursa 200 gr kadar devredebilirim çünkü beslediğim balıklara çok uygun yemler değillermiş ama paylaşım sıkıntıya girecekse siparişim devam edebilir. Bu arada vegetable da fazla alan varsa ise 200 ya da 300 gr daha almak isterim tekrar kusura bakmayın.
Kusura bakmayın arkadaşlar bazen siteyi takibim zorlaşıyor. Eğer small fish almak isteyen olursa 200 gr kadar devredebilirim çünkü beslediğim balıklara çok uygun yemler değillermiş ama paylaşım sıkıntıya girecekse siparişim devam edebilir. Bu arada vegetable da fazla alan varsa ise 200 ya da 300 gr daha almak isterim tekrar kusura bakmayın.
Toplu yem alımı_Artemia, Tetra Pro Vegetable,NLS Thera A Small Fish
Tetra Pro Vegetable : 500 gr. 5,20 tl. = 26,00 TL
korayfb 2013-01-19 15:31:50
Tetra Pro Vegetable : 500 gr. 5,20 tl. = 26,00 TL
NLS Thera A small fish : 300 gr. 7.35 tl. = 22,05 TL
Toplam= 48,05 TL + poşet
Bana yazabilirsiniz.
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

