ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hll7496
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
72
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2008 16:06
Son Ziyaret:
20 Mart 2026 02:05
Toplam Mesaj:
714 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
halil ibrahim ergün
Doğum Tarihi:
04 Eylül 1993
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
400 litre melek
300 litre L144
300 litre L144 yavru boylandırma + karides
300 litre japon
120 litre şu an için boş
Halil İbrahim ERGÜN
SON 10 MESAJI
Aquascape Türkiye Youtube'da Sizlerle
Yorumlarınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Bu konunun altına, çok güzel bir kanal olmuş, harika gidiyor gibi yorumlar gelseydi bu denli sevinmezdim. Eleştiri, mevcut olan durumu daha iyiye götürmek adına bulunmaz bir nimet. Yorumlarınızı çok dikkatlice okudum değerlendirdim. Burada konu açmamın sebeplerinden biri de, bu işten anlayan, gören kişilerin bu tarz görüşlerini de öğrenmek istememdir. BİLEN TUNGUL Bey'in de dediği gibi gerçekten çok uğraştırıcı bir durummuş. 8 dakikalık bir video 8 saat gibi bir sürede tamamlanıyor. Daha doğrusu ben editleme, montaj gibi konularda acemi olduğum için normalden fazla vaktimi de alıyor olabilir. Kanalın adını aquascape koymama gelirsek, ülkenin temsili nacizane başka ülkelere de keşfedilmiş olmasını gerektireceği için daha global bir isim koymak istedim. Bu uğraştıcı saatleri aşabilirsem videolara yabancı dil alt yazı seçeneği eklemeyi düşünüyorum ve hatta yabancı dil videolara türkçe alt yazı da olabilir. Bunlar için de kanalda biraz alt yapı yani kanalın renginin ortaya çıkması gerekiyor diye düşünüyorum. Bu ismi koymamın diğer bir sebebi de aquascape tam karşılığı olmasa da hepimizin bildiği gibi su altı peyzajı anlamına geliyor da denebilir. Bu tasarımlarda sadece bitkili akvaryumlar dışında bir çok tasarım çeşidi olduğunu söyleyebilirim. Tabi ki ağırlıklı bitkili kurulumlar oluyor. Belki de henüz daha yeni başlayanlar ile bir alt yapı oluşturmak istediğim için sizlere doyurucu bilgi sunamadım. Basit dil kullanmaya çalıştığım için eminim yetersiz geldi. Sonuçta bu forumda olsun, bu ülkede olsun bana bu hobide benim bilgilerim ve deneyimlerimi bana kat kat gömlek şeklinde giydirecek üstadlarım, üstadlarımız var. Bu hobi okyanustan daha büyük bir birikim. Benim bildiklerim sadece bir damlası ve birşeyler yapmak için mücadele etmek. Paylaşmak ve atılım yapmak konusunda malesef bilgili olduğumuz kadar mücadeleci olamıyoruz bazen . Sizlerin bu tarz destekleri ve görüşleri ile daha iyi yerlere gideceğine eminim. Değerli görüşleriniz için tekrar teşekkür ederim. [EDIT]hll7496,2021-01-17 18:14:43[/EDIT]
Yorumlarınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Bu konunun altına, çok güzel bir kanal olmuş, harika gidiyor gibi yorumlar gelseydi bu denli sevinmezdim. Eleştiri, mevcut olan durumu daha iyiye götürmek adına bulunmaz bir nimet. Yorumlarınızı çok dikkatlice okudum değerlendirdim. Burada konu açmamın sebeplerinden biri de, bu işten anlayan, gören kişilerin bu tarz görüşlerini de öğrenmek istememdir. BİLEN TUNGUL Bey'in de dediği gibi gerçekten çok uğraştırıcı bir durummuş. 8 dakikalık bir video 8 saat gibi bir sürede tamamlanıyor. Daha doğrusu ben editleme, montaj gibi konularda acemi olduğum için normalden fazla vaktimi de alıyor olabilir. Kanalın adını aquascape koymama gelirsek, ülkenin temsili nacizane başka ülkelere de keşfedilmiş olmasını gerektireceği için daha global bir isim koymak istedim. Bu uğraştıcı saatleri aşabilirsem videolara yabancı dil alt yazı seçeneği eklemeyi düşünüyorum ve hatta yabancı dil videolara türkçe alt yazı da olabilir. Bunlar için de kanalda biraz alt yapı yani kanalın renginin ortaya çıkması gerekiyor diye düşünüyorum. Bu ismi koymamın diğer bir sebebi de aquascape tam karşılığı olmasa da hepimizin bildiği gibi su altı peyzajı anlamına geliyor da denebilir. Bu tasarımlarda sadece bitkili akvaryumlar dışında bir çok tasarım çeşidi olduğunu söyleyebilirim. Tabi ki ağırlıklı bitkili kurulumlar oluyor. Belki de henüz daha yeni başlayanlar ile bir alt yapı oluşturmak istediğim için sizlere doyurucu bilgi sunamadım. Basit dil kullanmaya çalıştığım için eminim yetersiz geldi. Sonuçta bu forumda olsun, bu ülkede olsun bana bu hobide benim bilgilerim ve deneyimlerimi bana kat kat gömlek şeklinde giydirecek üstadlarım, üstadlarımız var. Bu hobi okyanustan daha büyük bir birikim. Benim bildiklerim sadece bir damlası ve birşeyler yapmak için mücadele etmek. Paylaşmak ve atılım yapmak konusunda malesef bilgili olduğumuz kadar mücadeleci olamıyoruz bazen . Sizlerin bu tarz destekleri ve görüşleri ile daha iyi yerlere gideceğine eminim. Değerli görüşleriniz için tekrar teşekkür ederim. [EDIT]hll7496,2021-01-17 18:14:43[/EDIT]
Aquascape Türkiye Youtube'da Sizlerle
Herkese merhabalar, bende bu hobinin ülkemizde gelişimi için katkıda bulunmak üzere youtube da yerimi aldım. Size bir tık kendimden bahsedeyim.
16 senedir bu hobi ile iç içeyim. Herkes gibi bende ufak bir akvaryum ile bu hobiye başladım. İlk başlarda amacım balık beslemek, güzel bir akvaryum kurmaktı. Sonrasında adeta hastalık derecesinde takıntı haline geldi. Kendimi daha net ifade etmek adına; sherlock holmes dizisi, filminde sürekli deneyler yapan, buz dolabından oradan buradan hiç olmayacak şeyler çıkan bu karakter gibi bende sağdan soldan, yabancı yerli forumlardan topladığım bilgileri deney ve gözlem yaparak test ederek sentezlemeye başladım. Bu hobiye 16 sene boyunca ara vermeden devam ediyorum. Evlenene kadar evde 3-4 akvaryum ile yetinirdim. Akvaryum olmayan ev benim için ev olamazdı. Bu sebeple evlenirken ilk işim eve akvaryumları götürmek oldu. Aile baskısı bitip kendi evime geçtiğimde daha da ileri giderek tank setleri alıp üretim odaları, daha farklı deneyler gözlemler yaparak devam ettim ve ediyorum.
Geleyim kanalı kurmaktaki amacıma. AQUASCAPE TÜRKİYE kanalı, en doğru ve kanıtlanmış bilgileri youtube da en geniş konu ve içerik ile kolay ulaşılabilir olarak sizlere sunmak ve akvaryum konusunda her bilgiye ulaşmak adına, ticari ve abone kaygısı taşımayan bir kanal olacak. Amacım bu güzel hobiyi ülkemizde hak ettiği yerlere getirmek aynı zamanda herkese kolay ve ulaşılabilir doğru bilgileri sunmak. Tabi ki içerik olarak akvaryum.com kadar geniş ve kaliteli bir içerik sunmak seneler seneler sürecek bir proje. Bu site ile tanıştıktan sonra benim için herşey farklı oldu. Senelerce bu aileden faydalandım ve hala faydalanmaya devam ediyorum.
Sizlere ve bu aileyi kurup emek veren herkese saygılarımı ve teşekkürlerimi tüm içtenliğim ile sunuyorum.
Kanalı bir ziyaret edip bana bilgi ve gelişim adına katkı sağlamak isteyen, bilgi edinmek isteyenler veya bir selam verip beni teşvik etmek isteyen olursa buyrun kanalımın linki;
https://youtube.com/channel/UCZjRJImP322oETB-xxS47pg
En iyisi olduğum ile ilgili bir iddiam yok. 16 senedir, hergün birşeyler öğrenen bir öğrenciyim. Ben bildiklerimi anlatarak sizlere bir artı sağlamaya çalışıyorum. Siz de bildikleriniz ile benim öğrenmeme sebep olarak ülkemize ve bana destek olabilirsiz. Kanala destek veren vermeyen, bu ailede olan herkese teşekkür ederim.
Herkese merhabalar, bende bu hobinin ülkemizde gelişimi için katkıda bulunmak üzere youtube da yerimi aldım. Size bir tık kendimden bahsedeyim.
16 senedir bu hobi ile iç içeyim. Herkes gibi bende ufak bir akvaryum ile bu hobiye başladım. İlk başlarda amacım balık beslemek, güzel bir akvaryum kurmaktı. Sonrasında adeta hastalık derecesinde takıntı haline geldi. Kendimi daha net ifade etmek adına; sherlock holmes dizisi, filminde sürekli deneyler yapan, buz dolabından oradan buradan hiç olmayacak şeyler çıkan bu karakter gibi bende sağdan soldan, yabancı yerli forumlardan topladığım bilgileri deney ve gözlem yaparak test ederek sentezlemeye başladım. Bu hobiye 16 sene boyunca ara vermeden devam ediyorum. Evlenene kadar evde 3-4 akvaryum ile yetinirdim. Akvaryum olmayan ev benim için ev olamazdı. Bu sebeple evlenirken ilk işim eve akvaryumları götürmek oldu. Aile baskısı bitip kendi evime geçtiğimde daha da ileri giderek tank setleri alıp üretim odaları, daha farklı deneyler gözlemler yaparak devam ettim ve ediyorum.
Geleyim kanalı kurmaktaki amacıma. AQUASCAPE TÜRKİYE kanalı, en doğru ve kanıtlanmış bilgileri youtube da en geniş konu ve içerik ile kolay ulaşılabilir olarak sizlere sunmak ve akvaryum konusunda her bilgiye ulaşmak adına, ticari ve abone kaygısı taşımayan bir kanal olacak. Amacım bu güzel hobiyi ülkemizde hak ettiği yerlere getirmek aynı zamanda herkese kolay ve ulaşılabilir doğru bilgileri sunmak. Tabi ki içerik olarak akvaryum.com kadar geniş ve kaliteli bir içerik sunmak seneler seneler sürecek bir proje. Bu site ile tanıştıktan sonra benim için herşey farklı oldu. Senelerce bu aileden faydalandım ve hala faydalanmaya devam ediyorum.
Sizlere ve bu aileyi kurup emek veren herkese saygılarımı ve teşekkürlerimi tüm içtenliğim ile sunuyorum.
Kanalı bir ziyaret edip bana bilgi ve gelişim adına katkı sağlamak isteyen, bilgi edinmek isteyenler veya bir selam verip beni teşvik etmek isteyen olursa buyrun kanalımın linki;
https://youtube.com/channel/UCZjRJImP322oETB-xxS47pg
En iyisi olduğum ile ilgili bir iddiam yok. 16 senedir, hergün birşeyler öğrenen bir öğrenciyim. Ben bildiklerimi anlatarak sizlere bir artı sağlamaya çalışıyorum. Siz de bildikleriniz ile benim öğrenmeme sebep olarak ülkemize ve bana destek olabilirsiz. Kanala destek veren vermeyen, bu ailede olan herkese teşekkür ederim.
L144 Kabız Mı İç Parazit Mi
1 yakınımın l144 tankında da yaklaşık 50 balıkla aynı sorunu yaşıyordu. Her türlü tedaviyi denedik işe yaramadı. En son diyetlerini hafiflettik. 1 hafta sadece salatalık ile besledi ve sorun düzeldi. Bağırsaklarının rahatlaması lazım. Beslenme ile ilgili bir problem.
1 yakınımın l144 tankında da yaklaşık 50 balıkla aynı sorunu yaşıyordu. Her türlü tedaviyi denedik işe yaramadı. En son diyetlerini hafiflettik. 1 hafta sadece salatalık ile besledi ve sorun düzeldi. Bağırsaklarının rahatlaması lazım. Beslenme ile ilgili bir problem.
Beta Balığım Yan Yatıyor
[QUOTE=Sykarn]Balığı alalı 9 ay oluyor. İlk aldığım da yoktu hiçbir şeyi tüyleri de şuan kinden çok uzundu. Suyu 1-2L. Balığı aldığım yerden verilen yem var. Değişimini de haftalık yapıyorum Tabiki dinlenmiş su ile yapıyorum. [/QUOTE]
Litre biraz daha büyüse daha iyi olur en azından 10 litre olabilir. Tam anlaşılmasa da yüzgeç erimesi gibi duruyor. Balığın duruşundan ilaç tedavisine geçilmesi iyi olur. Şartları ne kadar iyi olsa da toparlayacak durumu geçmiş gibi. Veterinerlerin bi sözü vardır. Burnu yere deyen kediden umudu kesin diye. Bu laf balık için de yan yatma olarak düşünülebilir. Umut yine de var tedaviye nasıl cevap verecek denemeden göremeyiz. Yine de daha net ve düzgün fotoğraflar atarsanız daha iyi olur. Teşhis tam yapılsın ki tedavi de ona göre olsun. Onun dışında aldığınız betta balığı burda mı üretilmiş yoksa ithal mi gelmiş bunu bilmekte balık beslemek için önemlidir. Burda doğan büyüyen bir balık çeşme suyunun dinlenmesi ile büyümüşse artık onun için doğal su şartı çeşme suyudur. Doğadaki değerlere almak adaptasyonuna zarar verir. İyilik yapalım derken kötülük yaparız. Yok ithal gelmişse su değerlerinde habitat taklit edilebilir. Daha dikey bir kap almanızı öneririm. O renkli taşlar yerine de iri taneli kum olmalı. Kum kalınlığı 10-12cm de tutulmalı. Su değişiminde kuma yarım santim kalıncaya kadar su çekilip yerine kum karıştırılmadan yeni su konmalı. Düşük hacimli akvaryumlar da özellikle betta beslerken yurtdışında bu sistem uygulanır. Orada su çekmek yerine damlatma tarzı filtre kullanılır. Hacim az, motor yok. Bu dezavantajı, avantaja çevirmek için kum kalınlaştırılır ki biyolojik denge kumda otursun diye. Bir diğer sebepte kumun dibinde kalan bakteriler suda oksijen kalmadığı için sudaki nitrit ve nitrattaki oksijeni kullanarak bunları sudan uçurur. Hem biyolojik hem mekanik dengede güzel sonuçlar alınabilir. Bazen sebepsiz yere kumdan bir baloncuk çıkar yüzeye doğru. Bunu çoğumuz görmüşüzdür. İşte bu çözünen nitrattır.
[QUOTE=Sykarn]Balığı alalı 9 ay oluyor. İlk aldığım da yoktu hiçbir şeyi tüyleri de şuan kinden çok uzundu. Suyu 1-2L. Balığı aldığım yerden verilen yem var. Değişimini de haftalık yapıyorum Tabiki dinlenmiş su ile yapıyorum. [/QUOTE]
Litre biraz daha büyüse daha iyi olur en azından 10 litre olabilir. Tam anlaşılmasa da yüzgeç erimesi gibi duruyor. Balığın duruşundan ilaç tedavisine geçilmesi iyi olur. Şartları ne kadar iyi olsa da toparlayacak durumu geçmiş gibi. Veterinerlerin bi sözü vardır. Burnu yere deyen kediden umudu kesin diye. Bu laf balık için de yan yatma olarak düşünülebilir. Umut yine de var tedaviye nasıl cevap verecek denemeden göremeyiz. Yine de daha net ve düzgün fotoğraflar atarsanız daha iyi olur. Teşhis tam yapılsın ki tedavi de ona göre olsun. Onun dışında aldığınız betta balığı burda mı üretilmiş yoksa ithal mi gelmiş bunu bilmekte balık beslemek için önemlidir. Burda doğan büyüyen bir balık çeşme suyunun dinlenmesi ile büyümüşse artık onun için doğal su şartı çeşme suyudur. Doğadaki değerlere almak adaptasyonuna zarar verir. İyilik yapalım derken kötülük yaparız. Yok ithal gelmişse su değerlerinde habitat taklit edilebilir. Daha dikey bir kap almanızı öneririm. O renkli taşlar yerine de iri taneli kum olmalı. Kum kalınlığı 10-12cm de tutulmalı. Su değişiminde kuma yarım santim kalıncaya kadar su çekilip yerine kum karıştırılmadan yeni su konmalı. Düşük hacimli akvaryumlar da özellikle betta beslerken yurtdışında bu sistem uygulanır. Orada su çekmek yerine damlatma tarzı filtre kullanılır. Hacim az, motor yok. Bu dezavantajı, avantaja çevirmek için kum kalınlaştırılır ki biyolojik denge kumda otursun diye. Bir diğer sebepte kumun dibinde kalan bakteriler suda oksijen kalmadığı için sudaki nitrit ve nitrattaki oksijeni kullanarak bunları sudan uçurur. Hem biyolojik hem mekanik dengede güzel sonuçlar alınabilir. Bazen sebepsiz yere kumdan bir baloncuk çıkar yüzeye doğru. Bunu çoğumuz görmüşüzdür. İşte bu çözünen nitrattır.
Dipte Garip Yosunlar
[QUOTE=lebowskia]çok teşekkürler [:)], ben de çok büyük müdahalerde bulunmak istemiyorum, dediğiniz gibi 3/1 dip çekimi yapıp suyu düzeltmeye çalışacağım.[/QUOTE]
Rica ederim. Zaten velevki nitrat yoğunluğu varsa kumu çıkarmak en tehlikelisi çünkü nitrat dipte toplanıyor. Kumu çıkarmak, patlamayacak nitratı patlatabilir ki bu daha büyük risk doğrur. [EDIT]hll7496,2020-01-02 00:57:52[/EDIT]
[QUOTE=lebowskia]çok teşekkürler [:)], ben de çok büyük müdahalerde bulunmak istemiyorum, dediğiniz gibi 3/1 dip çekimi yapıp suyu düzeltmeye çalışacağım.[/QUOTE]
Rica ederim. Zaten velevki nitrat yoğunluğu varsa kumu çıkarmak en tehlikelisi çünkü nitrat dipte toplanıyor. Kumu çıkarmak, patlamayacak nitratı patlatabilir ki bu daha büyük risk doğrur. [EDIT]hll7496,2020-01-02 00:57:52[/EDIT]
Dipte Garip Yosunlar
İşte böyle görüntüler beni benden alıyor. Cam gibi su, zerre tortu, pislik olmayan akvaryumlar ilgimi çekmiyor. Ne kadar da doğal durmuş. Dipte tortu var ama o da doğal duruyor. Bunları teşvik etmek için yazmıyorum ama kontrollü yapılırsa çok güzel oluyor. Su değerlerinizi ölçün soruna bir bakın. Işıktan kaynaklı olabilir. Doğallığı olan akvaryumda balıklar daha sağlıklı oluyor. Tortu yosun herşey olacak [:)] kumu çıkarmanız önerme en fazla dip çekimi 3/1 yapın taze dinlenmiş su ekleyin. 2 hafta üst üste toparlar eğer değerine bakamam derseniz. Bu hobinin ucu bucağı yok. Ben üretim dışı akvaryumlarda senede 1 dip çekimi yapıyorum. Suyum çok berrak ve sürekli yavru alıyorum. Bunlar bilinçli yapılırsa çok daha verimli olur. Dip çekimi nitrat için yapılır. Dip çekimi dışında akvaryumdan nitratı uçurmanın yolları da vardır. Yakında bu basma kalıp bilgiler için bir makale yayınlayacağım inşallah.
İşte böyle görüntüler beni benden alıyor. Cam gibi su, zerre tortu, pislik olmayan akvaryumlar ilgimi çekmiyor. Ne kadar da doğal durmuş. Dipte tortu var ama o da doğal duruyor. Bunları teşvik etmek için yazmıyorum ama kontrollü yapılırsa çok güzel oluyor. Su değerlerinizi ölçün soruna bir bakın. Işıktan kaynaklı olabilir. Doğallığı olan akvaryumda balıklar daha sağlıklı oluyor. Tortu yosun herşey olacak [:)] kumu çıkarmanız önerme en fazla dip çekimi 3/1 yapın taze dinlenmiş su ekleyin. 2 hafta üst üste toparlar eğer değerine bakamam derseniz. Bu hobinin ucu bucağı yok. Ben üretim dışı akvaryumlarda senede 1 dip çekimi yapıyorum. Suyum çok berrak ve sürekli yavru alıyorum. Bunlar bilinçli yapılırsa çok daha verimli olur. Dip çekimi nitrat için yapılır. Dip çekimi dışında akvaryumdan nitratı uçurmanın yolları da vardır. Yakında bu basma kalıp bilgiler için bir makale yayınlayacağım inşallah.
Beta Balığım Yan Yatıyor
Betta balıkları sağlam ve dayanıklı olur. Ortam ısısının düşüklüğünü, filtresiz ortam gibi bir çok koşula dayanma güçleri vardır. Dayandığı için sürekli sağlıklı kalır diye bir sonuç çıkaramasakta, ön yargılı olmak yerine biraz balıktan ve ortamdan konuşmak gerek. Balığı ne zaman aldınız? Geldiği zaman pullarında farklılık hissettiniz mi? Balık eklendiği zamandan bu zamana dipte oturma veya ani hızlı ataklı yüzmeleri, suda yukarı aşşağı yüzmeleri var mıydı? Baktığınız ortam kaç litre? Yem olarak ne kullanıyorsunuz? Su değişimini nasıl yapıyorsunuz? Su olarak ne kullanıyorsunuz? Önce düzgünce bir teşhis konmalı.
Betta balıkları sağlam ve dayanıklı olur. Ortam ısısının düşüklüğünü, filtresiz ortam gibi bir çok koşula dayanma güçleri vardır. Dayandığı için sürekli sağlıklı kalır diye bir sonuç çıkaramasakta, ön yargılı olmak yerine biraz balıktan ve ortamdan konuşmak gerek. Balığı ne zaman aldınız? Geldiği zaman pullarında farklılık hissettiniz mi? Balık eklendiği zamandan bu zamana dipte oturma veya ani hızlı ataklı yüzmeleri, suda yukarı aşşağı yüzmeleri var mıydı? Baktığınız ortam kaç litre? Yem olarak ne kullanıyorsunuz? Su değişimini nasıl yapıyorsunuz? Su olarak ne kullanıyorsunuz? Önce düzgünce bir teşhis konmalı.
Onerilerinizi Bekliyorum
Su oturmuş gibi tam fotoğraf alabilir miyiz
Su oturmuş gibi tam fotoğraf alabilir miyiz
Su Seviyesinde Camlarda Kireçlenme
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar kardeşim tüm dediklerine katılıyorum kireç sökücü gibi bir kimyasal kullanacak sa seviyesini düşürerek yapması ve kireç sökücü süreceği bez işte ne bileyim Scotch Brite olabilir çok az damla mıyacak şekilde az az sürerek uygulayıp iki su temiz bir bezle kurulaması en doğrusu olacaktır [:iyi:][/QUOTE]
Ben biraz evhamlıyım bu konularda bir kaç kez ağzım yandığı için ama tabi ki dikkatlice daha etkili bir çözüm önerin [:)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar kardeşim tüm dediklerine katılıyorum kireç sökücü gibi bir kimyasal kullanacak sa seviyesini düşürerek yapması ve kireç sökücü süreceği bez işte ne bileyim Scotch Brite olabilir çok az damla mıyacak şekilde az az sürerek uygulayıp iki su temiz bir bezle kurulaması en doğrusu olacaktır [:iyi:][/QUOTE]
Ben biraz evhamlıyım bu konularda bir kaç kez ağzım yandığı için ama tabi ki dikkatlice daha etkili bir çözüm önerin [:)]
Onerilerinizi Bekliyorum
Çok otantik çok güzel bir tasarım olmuş sehpa ile. Ayrıca etrafındaki deniz kabuklarına ayrı bayıldım. Tebrik ederim çok güzel gidiyor
Çok otantik çok güzel bir tasarım olmuş sehpa ile. Ayrıca etrafındaki deniz kabuklarına ayrı bayıldım. Tebrik ederim çok güzel gidiyor
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
