ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
NET AKVARYUM
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2009 10:42
Son Ziyaret:
15 Haziran 2019 20:46
Toplam Mesaj:
264 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1

BİLGİLER

Ad Soyad:
NET AKVARYUM
Doğum Tarihi:
15 Nisan 1975
Yaş:
44
İl:
Zonguldak
Meslek:
BİLGİSAYAR SİSTEM UZMANI
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Hasan LİKOĞLU - 0533 475 00 10
Frontosa Blue Zaire Mikula
Frontosa Mpimbwe Blue
Frontosa Blue Zaire Moba
Toplam 200 mkare üretimhane
Http://www.netakvaryum.com

SON 10 MESAJI

Net Akvaryum Pişmanlıktır
[QUOTE=Prime7]

Pardon, geç yazdım. Bu konuyu açmamla birlikte internet üzerinden bir siteden şikayette bulundum ve hatırladığım kadarıyla sonraki gün (veya sonraki saatlerde) Hepsiburada ekibi şikayetimi aldı ve sanırım size iletti çünkü ürünüm şikayetimden sonra kargolandı. Ürünle ilgili, geç kargolanması dışında problem yok.[/QUOTE]
Tekrar Merhaba, hepsiburada ile sık sık kampanyaya giriyoruz. Kampanya dönemlerinde yoğunluktan dolayı bazen gecikmeler olabiliyor. Bazen de stok bittiği halde güncelleme işlemi hepsiburada ya yansımadan biten stok yeniden satılabiliyor. Bu durumlarda yeniden ürün tedariği ve kargolanması 2-3 gün sürebiliyor. Bu durum bizimde istemediğimiz lakin önüne geçemediğimiz bir durum.
Ürünleri şikayetten sonra göndermedik. Bizim zaten amacımız siparişleri göndermek. Hepsiburadanın bizi uyarmasına gerek yok.
2-3 kez sordum cevap vermediler demişsiniz. Hepsiburada üzerinden satıcıya soru sorulan bir sistem yok. Dolayısı ile Bize soru sorup cevap almanız imkansız ..... !

Netice itibarı ile gecikmeden dolayı lütfen kusura bakmayın. [EDIT]NET AKVARYUM,2018-11-12 23:41:43[/EDIT]
Net Akvaryum Pişmanlıktır
[QUOTE=cobalt64]Bende hepsiburada.com üzerinden Resun marka 55 watt Uv cihazı sipariş ettim. Bana 5 TL'lik Sera diskus yem gönderdiler.[/QUOTE]
Sayın Tamer bey,
Siparişinizdeki hata tamamen bize ait. Ürün son stok ve hasarlı çıktı. Yerine de yeni stok tedariği de yapılamamıştır. Ürün iadeniz onaylanmış ve paranız hesabınıza iade edilmiştir.
Saygılar

[QUOTE=gattar5050]Bende zamaninda bir kac kalem esya almistim. Benim urunleri eksiksiz ve tam gonderdiler ama cok ugrastim onlarla. Ariyorum acmiyorlar ulasilmiyor. En az 1-20 gun surmustur urunlerin elime ulasmasi.[/QUOTE]
Sayın, Berkcan bey
Siparişinizi sistemimizde bulamadık. Siparişlerimizin % 100 e yakın bir kısmı aynı gün sevk edilmektedir. en geç 2-3 gün içinde de sorunlu siparişleri sevk ediyoruz. 20 gün ibaresine katılmıyorum. Lütfen şikayet yazarken hakkaniyetli olun.
Net Akvaryum Pişmanlıktır
[QUOTE=Prime7]Net Akvaryum mağazasından gittigidiyor ve hepsiburada üzerinden alışveriş yaptım. Gittigidiyor'dan aldıklarım kargolandı ama hepsiburada'dan verdiğim sipariş kargolanmadı. Sebebini 2-3 kez sordum ve cevap vermediler. Gittigidiyor'dan verdiğim siparişler geldi ve hepsiburada'dan verdiğim gelmedi. Kimseye önermiyorum ![:(((][/QUOTE]

Merhaba, buradaki yazıyı tesadüfen gördüm. 18 bin kalem ürün ile 800 metre kare mağazamızda hizmet vermeye çalışıyoruz. Belli dönemlerde kampanya yoğunluğu olmakta ve bu zamanlarda üzülerek belirtmek isterim ki az da olsa gecikmeler hatalı ürün sevkleri yaşanmaktadır. insanın olduğu her yerde hata ve kusurlar olmaktadır. Ama hak yemek bile bile kimseyi mağdur etmek bizim değil bence hiçbir işletmenin hedefi değildir sanıyorum. Zaten ürün satın alma yapılan platformlar her türlü güvenceyi vermektedirler. Dolayısı ile kimse kimsenin parasına malına bilerek yada bilmeyerek el koyamaz. Elektronik ortamlardan alışveriş yapanlar bunu bilir. Her ne olursa olsun zaman kaybı yaşattığımız müşterilerimiz vardır. Bunlar için gerçekten üzgünüz. Şahsım olarak hobinin içinden gelen ve halen bu hobinin içinde olan biri olarak duygularınızı anlayabiliyorum.
Satış yaptığımız n11 , gittigidiyor, hepsiburada başta olmak üzere mağazalarımızda % 95 üzerinde müşteri memnuniyetine sahibiz. Daha iyisini yapmak için çalışmalarımıza yön vermeye devam ediyoruz.

Sayın , Melih bey
isminiz ile ticari programımızda bilgilerinize ulaşamadık. Lütfen siparişteki isim ve soyadınızı bize bildirir misiniz ?
Hepsiburada dan aldığınız ürünler gelmedi dediniz. Gelmedi derken sanki askıda kalmış paranız gasp edilmiş bir işlem gibi bir algı var. Ürününüz gelmedi ise paranız iade edilmiştir. Neticeyi (sonucu) yazar mısınız lütfen ?
Net Akvaryum
Teşekkürler Aybars kardeşim.
Net Akvaryum
Merhaba Arkadaşlar,
Net akvaryum Gittigidiyor, N11 Sanal mağazalarımızı tanıtmak istedik. En uygun fiyatlarla ve güvenli e-ticaret yöntemi ile ürünlerimizi alabilirsiniz. Bizim mağazalarımızdan yapacağınız 79 tl ve üzeri alışverişlerin kargo ücreti şirketimize ait.
Her türlü soru ve Önerileriniz için;

iletisim@netakvaryum.com
Tel : 0372 322 44 95

Gittigidiyor Mağaza Link
[URL]http://dukkanlar.gittigidiyor.com/NET_AKVARYUM_PET_SHOP/[/URL]

N11 Mağaza Link
[URL]http://www.n11.com/magaza/netakvaryum[/URL]

Hayırlı Alışverişler[EDIT]NET AKVARYUM,2018-10-30 15:03:42[/EDIT]
F0 Frontosa Blue Zaire Mikula Kolonim NO:2
Blue Zaire Mikula Balıklarımın Son hali
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/75029/DSC_3373.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/75029/DSC_3358.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/75029/DSC_3363.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/75029/DSC_3356.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/75029/1_DSC_3325.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/75029/DSC_3324.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/75029/DSC_3325.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/75029/DSC_3288.jpg[/IMG]
Sizce Balıklar Aynı mı ?
Bir arkadaş bana sattığı balığı ilanlarında halen kullanıyordu. Konu çözüme kavuşmuştur. Resmim ilandan kaldırıldı.
Fluval Dış Fitre İndirimli Fiyatlar
Geçici bir durum. Bakım vardı. Saygılar
Fluval Dış Fitre İndirimli Fiyatlar
Fluval Fx6 Dış Filtre : 999 tl.

Fluval 406 Dış Filtre: 550 tl.

Fluval 306 Dış Filtre : 399 tl.

Fluval 206 Dış Filtre : 315 tl.

Fiyatlar Akvaryum.com üyelerine özeldir. Bu fiyatlardan yararlanmak için
iletisim@netakvaryum.com adresimize iletişim bilgileriniz ile birlikte mail atmanız gerekmektedir.

Sağlıklı Hobiler,
www.netakvaryum.com[EDIT]NET AKVARYUM,2015-06-17 20:46:34[/EDIT]
JBL Cristal Profi e1501 Greenline Dış Filtre
JBL Cristal Profi e1501 Greenline Dış Filtre 1400L /H 700 tl.

Kredi Kartı ile 9 Taksit

Ürün Link;
http://www.netakvaryum.com/eticaret.php?hayns=2;e&yazilim=urunler&osmanli=urundetay&elid=13268

JBL Cristal Profi E1501 Greenline Dış Filtre 1400l/h (Düşük Enerji Tüketimi) 200 - 600 litrelik tatlı ve tuzlu su akvaryumlarda kimyasal, biyolojik ve mekanik temizlik sağlayan, saatte 1500 litre filtrasyon hacmine sahip, 20 watt'lık dış filtredir. * İçerisinde standart olarak hortum ve bağlantı aparatları bulunmaktadır. * Filtre malzemesi olarak kalın gözenekli sünger, ince gözenekli sünger ve seramik bulunmaktadır. * Filtre içerisinde 4 adet sepet bulunmaktadır. * Orta kısımda bulunan sepetlerde ikişer adet kalın gözenekli sünger filtre malzemesi, en üstte bulunan sepetin orta kısmında 1 adet ince gözenekli, 1 adet kalın gözenekli, sünger ve yanlarında birer adet kalın gözenekli sünger filtre malzemesi ve en alt bölmede seramik filtre malzemesi bulunmaktadır. * Filtrasyon kalitesinin iyi olabilmesi için filtre malzemelerinin tam dolu olmasına dikkat edilmelidir. * Hortum bağlantı yerleri 3600 dönebilir. * Motor kısmında bulunan seramik aparat filtrenin uzun ömürlü olamsını sağlarken, sessiz bir şekilde çalışmasınada yardımcı olur. * Su terraryumlarında da kullanıma uygundur. Teknik Özellikleri; * 20 watt güç tüketimi. * 1500 L/h * 12 litre kapasite. * 50 Hz. * 230 V. * Sepetlerin 3 tanesi 1,9 litre, 1 tanesi 2,3 litre kapasitelidir. * 20 x 23,5 x 46 cm ebatlarındadır .


www.netakvaryum.com

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,741,515 Mesaj
  • 401,335 Konu
  • 91 Forum
  • 141,745 Forum Üyesi
  • 1,446 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,585 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.