ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
erdi_89
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Aralık 2011 23:13
Son Ziyaret:
06 Mart 2014 09:31
Toplam Mesaj:
22 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erdi Güner
Doğum Tarihi:
23 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Istanbul
Meslek:
Tekstil + yükseklisans
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erdi Güner
SON 10 MESAJI
SARI PRENSES , YUNUS , İCEMAN BESLENME
[QUOTE=XXLODOSXX] Kardeşim şimdi iceman ve sarı prenses beslediğini varsayarak ben.
Tetra discus(protein agırlıklı)
Tropical spiriluna süper forte(bitkisel agırlıklı)
2 gün tetra discus 1 gün tropical yemi vererek uygulayabilirsin. Eğer istanbul avrupa yakası tarafında isen yemleri sana akvaryumculardan daha ucuz fiyatlara temin edebilirim. Hem seni misafir ederim tanısmısda oluruz.
Özellikle tropicalin yemini gramaj olarak biraz zor bulabilirsin piyasada cok pahalıya satılan bir yemdir birazda fiyatında şişirtme yapıyorlar aslında tetra discusdan bile ucuz bir yemdir.
[/QUOTE] BAna uyar ist. avrupa yakasındayım.Sizin yer neresi ? Yemleri nasıl temin ediyorsunuz ? Bahsettiğiniz tropical yem % 45 ham protein.E tetra discusta o oranda proteine sahip.Nasıl bir bitkisel yem bu anlamadım.
Benim kullandığım tetra discus un içinde kırmızı ve yeşil renkte yemler var.Bu yeşil renkle bitkisel mi ? Kafam karıştı aydınlatırsanız sevinirim.
[QUOTE=XXLODOSXX] Kardeşim şimdi iceman ve sarı prenses beslediğini varsayarak ben.
Tetra discus(protein agırlıklı)
Tropical spiriluna süper forte(bitkisel agırlıklı)
2 gün tetra discus 1 gün tropical yemi vererek uygulayabilirsin. Eğer istanbul avrupa yakası tarafında isen yemleri sana akvaryumculardan daha ucuz fiyatlara temin edebilirim. Hem seni misafir ederim tanısmısda oluruz.
Özellikle tropicalin yemini gramaj olarak biraz zor bulabilirsin piyasada cok pahalıya satılan bir yemdir birazda fiyatında şişirtme yapıyorlar aslında tetra discusdan bile ucuz bir yemdir.
[/QUOTE] BAna uyar ist. avrupa yakasındayım.Sizin yer neresi ? Yemleri nasıl temin ediyorsunuz ? Bahsettiğiniz tropical yem % 45 ham protein.E tetra discusta o oranda proteine sahip.Nasıl bir bitkisel yem bu anlamadım.
Benim kullandığım tetra discus un içinde kırmızı ve yeşil renkte yemler var.Bu yeşil renkle bitkisel mi ? Kafam karıştı aydınlatırsanız sevinirim.
SARI PRENSES , YUNUS , İCEMAN BESLENME
[QUOTE=Kesh5534] [QUOTE=Kesh5534]Protein içerikli yemler:
BEndeki yem tetra discus.İçinde granül yem kırımız ve yeşil renkte.BU yem şmdi protein ağırlıklı mı yoksa bitkisel mi ? BU yemi kullanmamı tavsiye edermisiniz ?
Yukarıda bir sürü yem saymışsınız.Hepsini alamam.Bana protein ve bitkisel yem olarak aralarından eleme yaparak hangisini almam gerektiğini yazar mısınız ? Yanı bana protein ağırlıklı şu yemi , ya da şu şu yemi al , bitkisel olarak şu yemi al , ya da şu şu yemi al diyerek beslenme programı oluşturur musunuz ? SAbah şu şu yemi , akşam şu şu yemi.2.3.4.5.6. gün şu yemleri şu şekilde kullanın gib.
teşekkürler
[QUOTE=Kesh5534] [QUOTE=Kesh5534]Protein içerikli yemler:
Nls thera,nls chiclid,jbl novo tabs,jbl novo bits,sera granumeat
Bitkisel içerikli yemler:
Sera flora,tropical sprilluna süper forte pul,tetra provegetable,sera granugreen.
Sabah protein akşam ise bitkisel agırlıklı beslenmeliler.
[/QUOTE]
Buyrun yardımcı oldugum mesaj burada.
[/QUOTE]
Kusura bakmayın gözümden kaçmış.
BEndeki yem tetra discus.İçinde granül yem kırımız ve yeşil renkte.BU yem şmdi protein ağırlıklı mı yoksa bitkisel mi ? BU yemi kullanmamı tavsiye edermisiniz ?
Yukarıda bir sürü yem saymışsınız.Hepsini alamam.Bana protein ve bitkisel yem olarak aralarından eleme yaparak hangisini almam gerektiğini yazar mısınız ? Yanı bana protein ağırlıklı şu yemi , ya da şu şu yemi al , bitkisel olarak şu yemi al , ya da şu şu yemi al diyerek beslenme programı oluşturur musunuz ? SAbah şu şu yemi , akşam şu şu yemi.2.3.4.5.6. gün şu yemleri şu şekilde kullanın gib.
teşekkürler
Sarı Prenses ve Yem Tercihi
Demek ki yanlış bilgilendirilmişim.Daha fazla uzatmadan bana son kez hangi yemleri önerirsiniz ? ve beslenme programı çıkarırsanız çok sevinirim.Mesela pazartesi sabah şu yem akşam şu yem.salı şu yem akşam şu yem , çarşamba şu yem perşembe şu yem gibi.Lütfen arkadaşlar yardım edin bu konuda bana.Balıklarım hem sağlıklı beslensin , hem sağlıklı olsun , hem üremede sıkıntı çekmesin(yem konusunda) hemde renklerini çok iyi göstersin.
Maddi imkanım iyi çok şükür , hamdolsun.PAra soun değil.
Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.Doğru tavsiyelerle tabiki
Demek ki yanlış bilgilendirilmişim.Daha fazla uzatmadan bana son kez hangi yemleri önerirsiniz ? ve beslenme programı çıkarırsanız çok sevinirim.Mesela pazartesi sabah şu yem akşam şu yem.salı şu yem akşam şu yem , çarşamba şu yem perşembe şu yem gibi.Lütfen arkadaşlar yardım edin bu konuda bana.Balıklarım hem sağlıklı beslensin , hem sağlıklı olsun , hem üremede sıkıntı çekmesin(yem konusunda) hemde renklerini çok iyi göstersin.
Maddi imkanım iyi çok şükür , hamdolsun.PAra soun değil.
Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.Doğru tavsiyelerle tabiki

SARI PRENSES , YUNUS , İCEMAN BESLENME
Bende bu kaliteli yem tavsiyelerini öğrenmek istiyorum.Elimde tetra discus yemi var kırmızı ve yeşil renkte onu kullanıyorum.Bu yem nasıldır ? Hangi tür yemleri alarak nasıl bir beslenme programı uygulamalıyım ? Ben bunları sormuştum.Kaliteli yem kullanmam gerektiğini biliyorum.
Arkadaşlar lütfen yardımcı olun.Yardılarınızı bekliyorum
SARI PRENSES , YUNUS , İCEMAN BESLENME
Merhaba arkadaşlar.1 e 4 dişi sp , 1 e 3 dişi iceman , 1 e 2 dişi yunus var.100*40*50 akvaryum boyutlarım.Balıklarım yetişkin boyutlarda değil o yüzden yunusları büyütene kadar besleyeceğim.Yunusların uzunluğu orta parmağımdan biraz daha uzun.Aynı şekilde sarı prensesleriminde.İceman ların boyu 1 tanesi serçe parmağımdan biraz daha büyük , diğer 2 si hemen hemen yüzük parmağım kadar.
Balıklar geleli 1- 1.5 ay oldu.İlk geldiğindew cichlid collor pellet kullandım ve 1 haftadır da tetra discus granul yem kullanıyorum açık.Tetra discus kovasından koymuş.Kırmızı ve yeşil renkli.
Sizce bu yem iyi mi balıklarım için ? Sabah 2 tutam , akşam 2 tutam atıyorum parmağımla.Nls yem dedikleri New life spectrum formula almayı düşünüyorum.Uyar mı ?
Mevcut yem ile birlikte hangi yem almamı tavsiye edersiniz ? Ve nasıl kullanmalıyım ?
Hem renkleri canlı olsun , hem sağlıklı büyüsünler hem de yavru alımı için yardımcı olsun.
teşekkürler şimdidden.erdi_89 2012-02-09 23:05:35
Merhaba arkadaşlar.1 e 4 dişi sp , 1 e 3 dişi iceman , 1 e 2 dişi yunus var.100*40*50 akvaryum boyutlarım.Balıklarım yetişkin boyutlarda değil o yüzden yunusları büyütene kadar besleyeceğim.Yunusların uzunluğu orta parmağımdan biraz daha uzun.Aynı şekilde sarı prensesleriminde.İceman ların boyu 1 tanesi serçe parmağımdan biraz daha büyük , diğer 2 si hemen hemen yüzük parmağım kadar.
Balıklar geleli 1- 1.5 ay oldu.İlk geldiğindew cichlid collor pellet kullandım ve 1 haftadır da tetra discus granul yem kullanıyorum açık.Tetra discus kovasından koymuş.Kırmızı ve yeşil renkli.
Sizce bu yem iyi mi balıklarım için ? Sabah 2 tutam , akşam 2 tutam atıyorum parmağımla.Nls yem dedikleri New life spectrum formula almayı düşünüyorum.Uyar mı ?
Mevcut yem ile birlikte hangi yem almamı tavsiye edersiniz ? Ve nasıl kullanmalıyım ?
Hem renkleri canlı olsun , hem sağlıklı büyüsünler hem de yavru alımı için yardımcı olsun.
teşekkürler şimdidden.
BALIKLARIMI DİŞİ Mİ ERKEK Mİ ?
[QUOTE=Pentagram]Erdi Bey sondan üçüncü resimdeki iceman hariç tüm balıklar erkek.Bu arada balık cinsiyeti konusunda hakim olmadığınızdan dolayı bence yanınıza bilirkişi olarak birini götürün.Neden derseniz siz muhtemelende bu balıkları petshopdan almışssınız ve her iddiasınada girerim ki adama örnek veriyorum 3 dişi bir erkek şeklinde ver dediniz adamda tamam der ve yine erkeklerden verir.Sebebi zaten akvaryumcularda dişi ciklet bulmak çok zordur.Onlarda bizlerin bilgisizliğinden yararlanarak kendi kafalarına göre davranıyorlar.O yüzden yanınıza bu işten anlayan birini alıp gidin lütfen.(Yazdıklarımı sizi küçük görmek gibi görmeyin başlarda herkes böyledir.Kazıklana kazıklana
öğreniyoruz işte.)[/QUOTE]
İnsan sarrafımı desem , tecrübemi desem bilemedim
Her kelimesi doğru yazdıklarınızın.1 erkek 3 dişi sp , 1 erkek 2 dişi yunus , 1 erkek 2 dişi iceman istedim bana hepsi erkek sp , 1 dişi 2 erkek iceman , 2 erkek 1 dişi yunus vermiş
BU kadar da kandırılmaz insanlar ayıptır günahtır.Yok de , sonra gelecek de bekleyip alayım zaten akvaryumum dahil herşeyi senden almışsım.500 tl para bayılmışım neyin aç gözlülüğü bu hala anlamadım.İnsan oğlu doyumsuzmuş bunu bir kez daha anladım.
Allahtan sizler gibi bilgili ve yardımcı abilerimiz , kardeşlerimiz var ki birşeyler öğrenip , doğruları görüyoruz.Şimdi ilk işim erkekleri götürüp 1 e 3 dişi olacak şekilde takasa gireceğim.Çok sağolun yardımınız için.Çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Pentagram]Erdi Bey sondan üçüncü resimdeki iceman hariç tüm balıklar erkek.Bu arada balık cinsiyeti konusunda hakim olmadığınızdan dolayı bence yanınıza bilirkişi olarak birini götürün.Neden derseniz siz muhtemelende bu balıkları petshopdan almışssınız ve her iddiasınada girerim ki adama örnek veriyorum 3 dişi bir erkek şeklinde ver dediniz adamda tamam der ve yine erkeklerden verir.Sebebi zaten akvaryumcularda dişi ciklet bulmak çok zordur.Onlarda bizlerin bilgisizliğinden yararlanarak kendi kafalarına göre davranıyorlar.O yüzden yanınıza bu işten anlayan birini alıp gidin lütfen.(Yazdıklarımı sizi küçük görmek gibi görmeyin başlarda herkes böyledir.Kazıklana kazıklana
öğreniyoruz işte.)[/QUOTE]
İnsan sarrafımı desem , tecrübemi desem bilemedim
Her kelimesi doğru yazdıklarınızın.1 erkek 3 dişi sp , 1 erkek 2 dişi yunus , 1 erkek 2 dişi iceman istedim bana hepsi erkek sp , 1 dişi 2 erkek iceman , 2 erkek 1 dişi yunus vermiş
BU kadar da kandırılmaz insanlar ayıptır günahtır.Yok de , sonra gelecek de bekleyip alayım zaten akvaryumum dahil herşeyi senden almışsım.500 tl para bayılmışım neyin aç gözlülüğü bu hala anlamadım.İnsan oğlu doyumsuzmuş bunu bir kez daha anladım.Allahtan sizler gibi bilgili ve yardımcı abilerimiz , kardeşlerimiz var ki birşeyler öğrenip , doğruları görüyoruz.Şimdi ilk işim erkekleri götürüp 1 e 3 dişi olacak şekilde takasa gireceğim.Çok sağolun yardımınız için.Çok teşekkür ederim.
BALIKLARIMI DİŞİ Mİ ERKEK Mİ ?
[QUOTE=malawi_cheart]Evet ortadaki aysmen dişi diğer aysmenler,sarı prensesler ve yunuslar erkek.Kesin.Saygılar...[/QUOTE] teşekkür ederim.yarın ilk işim balıkları dişileriyle değiştirmek olacak.saygılar
[QUOTE=malawi_cheart]Evet ortadaki aysmen dişi diğer aysmenler,sarı prensesler ve yunuslar erkek.Kesin.Saygılar...[/QUOTE] teşekkür ederim.yarın ilk işim balıkları dişileriyle değiştirmek olacak.saygılar
BALIKLARIMI DİŞİ Mİ ERKEK Mİ ?
İcemanlardan ortada ki dişi diğer 2 iceman erkek kesin mi ? Yunusların ikiside erkek kesin mi ? Sp ikiside erkek kesin mi ?
arkadaşlar çok uzattım biliyorum ama kesin ise götürüp dişileriyle değiştireceğim balıkları.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Arkadaşlar güncel.YArın balıkları götüreceğim son kez sizden yardım rica ediyorum.
[QUOTE=erdi_89]İcemanlardan ortada ki dişi diğer 2 iceman erkek kesin mi ? Yunusların ikiside erkek kesin mi ? Sp ikiside erkek kesin mi ?
arkadaşlar çok uzattım biliyorum ama kesin ise götürüp dişileriyle değiştireceğim balıkları.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Arkadaşlar güncel.YArın balıkları götüreceğim son kez sizden yardım rica ediyorum.
[/QUOTE]
Arkadaşlar güncel.YArın balıkları götüreceğim son kez sizden yardım rica ediyorum.
İcemanlardan ortada ki dişi diğer 2 iceman erkek kesin mi ? Yunusların ikiside erkek kesin mi ? Sp ikiside erkek kesin mi ?
arkadaşlar çok uzattım biliyorum ama kesin ise götürüp dişileriyle değiştireceğim balıkları.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Arkadaşlar güncel.YArın balıkları götüreceğim son kez sizden yardım rica ediyorum.
[QUOTE=erdi_89]İcemanlardan ortada ki dişi diğer 2 iceman erkek kesin mi ? Yunusların ikiside erkek kesin mi ? Sp ikiside erkek kesin mi ?
arkadaşlar çok uzattım biliyorum ama kesin ise götürüp dişileriyle değiştireceğim balıkları.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Arkadaşlar güncel.YArın balıkları götüreceğim son kez sizden yardım rica ediyorum.
[/QUOTE]
Arkadaşlar güncel.YArın balıkları götüreceğim son kez sizden yardım rica ediyorum.
BALIKLARIMI DİŞİ Mİ ERKEK Mİ ?
Sivri derken kılıç gibi sivri mi olmalı ? eğer kılıç gibi sivri değilse kesin dişimidir? peki yadiğerlerinin cinsiyeti neler acaba ?
Sivri derken kılıç gibi sivri mi olmalı ? eğer kılıç gibi sivri değilse kesin dişimidir? peki yadiğerlerinin cinsiyeti neler acaba ?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
