ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Murat Bayraktar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Mayıs 2012 09:36
Son Ziyaret:
02 Nisan 2014 18:33
Toplam Mesaj:
93 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Bayraktar
Doğum Tarihi:
16 Ağustos 1979
Yaş:
46
İl:
Izmir
Meslek:
Gıda mühendisi - Bölge yöneticisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Bayraktar
SON 10 MESAJI
200*60*60 TROPHEUS AKVARYUMU İÇİN ..
Dünden beri düşünüyorum. Şöyle ilerlemeye karar verdim;
* Çelik üzerine giydirmeli olacak şekilde mobilyayı özel olarak başka bir yerde zevkime göre yaptıracağım. Mobilyanın üst kısmı, akvaryumu içine alacak şekilde biraz kenarlardan çıkıntılı olacak. Karşıdan bakınca akvaryum dolabın içine oturmuş şekilde duracak. (1-2 cm civarı)
* Akvaryumu ilk önce cama cam olarak (rodajlı 12 mm cam) yaptıracağım, üst kapağını da alt tarafları suya karşı muhafazalı olacak şekilde, yemleme ve çalışma kapakları ayrı ayrı olacak şekilde yine mobilyacıya özel olarak yaptırtacağım
* Ses ve koku sorunlarına karşın sump yapmayacağım. Dış filtre olarak Fluval fx 6' ya karar verdim.
* Isıtıcı olarak eheim 300 w sanırım yeterli olacak
* 50 kg ince yapılı mercan kumu ve taşlar kayalar vs...
Şeklinde ilerlemeye karar verdim. Şu an aklımda olan soru şu; bu 200*60*60 akvaryuma nasıl ışıklandırma yapmam gerekli..... Led mi döşeyerek yapmalıyım yoksa florasan tarzı mı? Hangisi daha iyi ve doğru olacaktır? Florosan tarzı ise hangi marka ve kaç wat' lık kaç adet kaç cm boyda florosan tercih etmeliyim?
Bilgili olanlardan değerli yanıtlarını bekliyor, yazan arkadaşlarıma da çok teşekkür ediyorum.
200*60*60 TROPHEUS AKVARYUMU İÇİN ..
Anladığım kadarı ile bahsettiğim hesapta mobilya konusu fiyatı daha da kabartıyor. Fiyatın kabaca açılımı şöyleydi;
Anladığım kadarı ile bahsettiğim hesapta mobilya konusu fiyatı daha da kabartıyor. Fiyatın kabaca açılımı şöyleydi;
* Akvaryum: 1000 TL (ışıklandırma tertibatı kapakta montajlı şekilde)
* Mobilyası ile birlikte: 1400 TL
* Sump sistemi: (malzemeleri ile birlikte): 350 TL
* Kum: 250 TL
* 3 parça arka fon: 240 TL
* Sump motoru: 100 TL
* Sump pimaş ile yapılacaktı
* Mobilyada değişiklik istemiştim. 10 cm yükseltilecekti
Sanırım profil üzeri olacak şekilde dolap kısmını başka yerden kendim yaptıracağım. Sump olayı aklıma takılıyor en çok. Daha önce sump kullanmadım, dış filtre nasıl oluyor iyi biliyorum ama, oturduğum odada (salon) sump dolap içinde rahatsız edici ses ve koku yapar mı onu bilemiyorum. Fakat en iyi filtrasyon sump olacak sanırım, yanılıyor muyum?
200*60*60 TROPHEUS AKVARYUMU İÇİN ..
İnce ayar derken nasıl yani? Ayrıca sump içinde kullanmam gereken motor ne olmalı?
İnce ayar derken nasıl yani? Ayrıca sump içinde kullanmam gereken motor ne olmalı?
200*60*60 TROPHEUS AKVARYUMU İÇİN ..
Uzun bir aradan sonra herkese selamlar...
Uzun bir aradan sonra herkese selamlar...
Yazışmalarımdan eski arkadaşlar belki hatırlayacaklardır beni fakat, son bir yılı aşkın zamandır akvaryumsuz olduğum ve de işlerimin yoğunluğu nedeniyle siteye de pek girememiştim. Yakın zaman içerisinde tekrar başlayacağım nasipse.Bugünlerde işin araştırmasındayım. Bu sefer kuracağım sistem eksiksiz ve de sonradan bir yerlerine müdahale etme gereği duymayacağım şekilde olsun istiyorum. Bu bağlamda bir iki görüşmem oldu. Sizinle de paylaşmak ve değerli tecrübelerinizi duymak istiyorum.
Bugün bu konuda İzmir' de tanınmış bir firma ile görüştüm. Yaptığım görüşmede, belirlediğimiz sistem şu şekilde oluştu;
* 200*60*60 ebatlı, 12 mm rodajlı camdan tank,
* Bu hacme göre alt dolabın içinde yer alacak bir sump sistemi, sumpun montajı,
* Bu tanka göre komple mdf' den yapılma 6 dikmeli dolap, 10 adet ayarlı ayaklı (yerden yükseklik 80 cm)
* Aydınlatma için 2 adet T8 floresan ve ballast ve anahtar sistemleri,
* 50 kg en ince yapılı (0,5 mm) mercan kırığı,
* Sump içerisine gerekli filtre malzemeleri,
* Sump içerisinde olacak şekilde 300 W ısıtıcı (ev pek soğuk olmuyor)
* Sump içerisinde kullanılacak olan motor olarak xilang xl 134
* Arka cam içerisine boydan boya 3d kayalık yapısında fon
Sistem kabaca bu şekilde. Aklımda olan ve sizden fikir almak istediğim noktalar ise şöyle;
1- Bu saydığım sistem ve diğer yan aksesuarları ile birlikte eve getirme montaj dahil aldığım fiyat 2500 TL oldu, bu fiyat sizce nasıl?
2- Komple mdf ne boyutta sağlam olur, bu sistem için muhakkak çelik üzerine giydirme mobilya mı yapmalıyım?
3- Sump mu daha sessiz olur yoksa dış filtre mi?
4- Sump değil de dış filtre yapmam gerekiyorsa filtre seçimim ne olmalı? (fluval fx5 ya da başka?)
5- Sump mu daha sessiz bir ortam olur yoksa dış filtre mi?
Aklıma takılan noktalar başlıca bunlar. Tecrübeyle sabit önerilerinizi bekliyorum. Bu arada aklına gelenler var ise; yapacak olduğum tür yine Tropheus olacak....
Beklemedeyim.... Şimdiden teşekkürler....
200*50*75h Red Rainbow Kantalamba
Sevgili dostlar;
İşlerimdeki inanılmaz yoğunluktan dolayı bir süredir takip edemedim siteyi, cevap veremedim yazılanlara...
Bu arada balıkların sağlıkları Allah'a şükür mükemmel durumda. Kasa'larım yavrulamaya başladılar, onbeş gün önce ilk parti yavrularım oldu, bugün yarın ağzından yavru çıkartmaya hazırlanan 6-7 dişim daha var.
Red'ler de iyice boylanmaya devam ediyorlar, renkler enfes..
Fakat yeterli zaman ayıramıyorum seyretme zevki için, saglıkları güzel, bakımları yapılıyor, yavrular da gelmeye devam ediyor.
Güncel resim video vb bilgileri müsait zamanda paylaşacağım.
Herkese selamlar...
Sevgili dostlar;
İşlerimdeki inanılmaz yoğunluktan dolayı bir süredir takip edemedim siteyi, cevap veremedim yazılanlara...
Bu arada balıkların sağlıkları Allah'a şükür mükemmel durumda. Kasa'larım yavrulamaya başladılar, onbeş gün önce ilk parti yavrularım oldu, bugün yarın ağzından yavru çıkartmaya hazırlanan 6-7 dişim daha var.
Red'ler de iyice boylanmaya devam ediyorlar, renkler enfes..
Fakat yeterli zaman ayıramıyorum seyretme zevki için, saglıkları güzel, bakımları yapılıyor, yavrular da gelmeye devam ediyor.
Güncel resim video vb bilgileri müsait zamanda paylaşacağım.
Herkese selamlar...
200*50*75h Red Rainbow Kantalamba
Sağol kardeşim, son derece içime sindi. Videoda görüldüğünden daha da güzeller. Allah bozmasın, gönlüme göre şu an her şey. Allah da herkesin gönlüne göre versin.
Sağol kardeşim, son derece içime sindi. Videoda görüldüğünden daha da güzeller. Allah bozmasın, gönlüme göre şu an her şey. Allah da herkesin gönlüne göre versin.
200*50*75h Red Rainbow Kantalamba
Fatih kardeşim çok teşekkürler dileklerin için. Daha güzeli başına inşallah.
Bu arada; eski akvaryumumdan bir hatıra ve Kasakawale'lerimden bir görüntü paylaşayım biraz nostalji yapayım. Ayrıca salon konsolu üzerinde akvaryum dayanır mı dayanmaz mı biraz örnek olsun.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=pv2CscQDJHA[/VID]
Eski tankım ve chimbalar ile duboisilerim...
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=0G0_KyJOwbc[/VID]
Yeni kasa kolonim...
Murat Bayraktar 2012-06-10 11:19:14
Fatih kardeşim çok teşekkürler dileklerin için. Daha güzeli başına inşallah.
Bu arada; eski akvaryumumdan bir hatıra ve Kasakawale'lerimden bir görüntü paylaşayım biraz nostalji yapayım. Ayrıca salon konsolu üzerinde akvaryum dayanır mı dayanmaz mı biraz örnek olsun.
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=pv2CscQDJHA[/VID]
Eski tankım ve chimbalar ile duboisilerim...
[VID]http://www.youtube.com/watch?v=0G0_KyJOwbc[/VID]
Yeni kasa kolonim...
200*50*75h Red Rainbow Kantalamba
Yakında, çok yakında enfes görünümde f0 kasakawaleler ile karşınızda olacağım :)
Yaklaşık 10 gün olacak kasa'ların tankıma gelişi... Mükemmel bir oturmuş koloni ve tam damızlık boy. Getirirken 3 dişinin ağzı doluydu, tankıma eklemeden önce birisi yumurtaları ağzından çıkarttı. Yanlışlıkla yumurtaları tanka kaçırdım ve red' lerim protein yüklü güzel bir kahvaltı yapmış oldular. Fakat diğer ikisini kurtardım. Geçen 4 gün içerisinde 2 anaç dişim daha ağzını yumurtalarla doldurdu. Şu an emin olduğum 4 adet dişi ve sanırım 5. bir dişimin daha ağzı dolu. Total damızlık sayısı: 4 erkek 15 dişi.
Allah'a şükür sağlıkları ve de formları mükemmel. İlk günde beri yeme istekleri müthiş. Ortama da çok çabuk alıştılar. Kısa süre içerisinde red'leri yeni bir 1,5 metrelik tanka ayıracağım. O zaman yeni resimleri paylaşacağım. Ve sanırım o güne kadar da biraz kasa yavrum olmuş olacak :) İnşallah...
Buradan "musanga" nickli arkadaşıma gerçekten böylesi mükemmel renk, yapı ve sağlıkta balıklarını benimle paylaştığı için teşekkürlerimi iletiyorum.
Bu aralar iş yoğunluğumdan dolayı pek sık yazamıyorum. Herkese sağlıklı balıklar diliyorum.
Yakında, çok yakında enfes görünümde f0 kasakawaleler ile karşınızda olacağım :)
Yaklaşık 10 gün olacak kasa'ların tankıma gelişi... Mükemmel bir oturmuş koloni ve tam damızlık boy. Getirirken 3 dişinin ağzı doluydu, tankıma eklemeden önce birisi yumurtaları ağzından çıkarttı. Yanlışlıkla yumurtaları tanka kaçırdım ve red' lerim protein yüklü güzel bir kahvaltı yapmış oldular. Fakat diğer ikisini kurtardım. Geçen 4 gün içerisinde 2 anaç dişim daha ağzını yumurtalarla doldurdu. Şu an emin olduğum 4 adet dişi ve sanırım 5. bir dişimin daha ağzı dolu. Total damızlık sayısı: 4 erkek 15 dişi.
Allah'a şükür sağlıkları ve de formları mükemmel. İlk günde beri yeme istekleri müthiş. Ortama da çok çabuk alıştılar. Kısa süre içerisinde red'leri yeni bir 1,5 metrelik tanka ayıracağım. O zaman yeni resimleri paylaşacağım. Ve sanırım o güne kadar da biraz kasa yavrum olmuş olacak :) İnşallah...
Buradan "musanga" nickli arkadaşıma gerçekten böylesi mükemmel renk, yapı ve sağlıkta balıklarını benimle paylaştığı için teşekkürlerimi iletiyorum.
Bu aralar iş yoğunluğumdan dolayı pek sık yazamıyorum. Herkese sağlıklı balıklar diliyorum.
200*50*75h Red Rainbow Kantalamba
Sevgili Chechen22;
Tekrar geçmiş olsun. Şöyle bir örnek vereyim sana;
185*50*50 ebatlı 10 mm camdan en az 100 kg ve üzeri kum ve kaya içeren tankımda full su dolu şekilde ve ısıtıcı, iki adet büyük boy iç filtre ve bir adet dış filtre olan sistemim vardı. Ve ben (4-5 sene öncesini kastediyorum) bu ağırlığı salon takımımın 185 cm'lik konsolunun üzerine kurmuştum. Konsolum mdf yapımı olup üst genişliği 45 cm ve alt genişliği 50 cm olan tarzda, toplamda 5 adet orijinalinde ayakları diyebileceğim mdf bölmeleri olan bir konsoldu. Ve ben 3 sene bu şekilde kullandım. Hiçbir desteksiz. Ve sonra evimi taşıdım, şu an yine aynı şekilde bir akv. daha yapsam hiç düşünmem koyarım üzerine. Hatta yakın zamanda yapabilirim. Çünkü ikinci bir tür daha düşünüyorum.
Demeye çalıştığım; malzemeni sen biliyorsun. Tabiki profilli olması olayı garantiler fakat sağlamlığından emirsen, yap gitsin derim. İyi yap hesabını kardeşim. Üzülmeni ve bir kaza yaşamanı hiçbirimiz istemeyiz. Allah korusun...
Sevgili Chechen22;
Tekrar geçmiş olsun. Şöyle bir örnek vereyim sana;
185*50*50 ebatlı 10 mm camdan en az 100 kg ve üzeri kum ve kaya içeren tankımda full su dolu şekilde ve ısıtıcı, iki adet büyük boy iç filtre ve bir adet dış filtre olan sistemim vardı. Ve ben (4-5 sene öncesini kastediyorum) bu ağırlığı salon takımımın 185 cm'lik konsolunun üzerine kurmuştum. Konsolum mdf yapımı olup üst genişliği 45 cm ve alt genişliği 50 cm olan tarzda, toplamda 5 adet orijinalinde ayakları diyebileceğim mdf bölmeleri olan bir konsoldu. Ve ben 3 sene bu şekilde kullandım. Hiçbir desteksiz. Ve sonra evimi taşıdım, şu an yine aynı şekilde bir akv. daha yapsam hiç düşünmem koyarım üzerine. Hatta yakın zamanda yapabilirim. Çünkü ikinci bir tür daha düşünüyorum.
Demeye çalıştığım; malzemeni sen biliyorsun. Tabiki profilli olması olayı garantiler fakat sağlamlığından emirsen, yap gitsin derim. İyi yap hesabını kardeşim. Üzülmeni ve bir kaza yaşamanı hiçbirimiz istemeyiz. Allah korusun...
200*50*75h Red Rainbow Kantalamba
Ah be kardeşim;
6 kişi işe girişmekle büyük hata yapmışsınız. Ağırlığı ve cama cam o boyuttaki bir akvaryumun elle zor tutunabilirliğini hafife almışsınız. Allah korumuş, çok kötü sonuclar doğabilirdi. Gecmis olsun.
Bence bu aşamada yapılması gereken;
Bu saatten sonra en güzeli alt cami komple temiz sekilde sökün gerekirse tüm kenarları ayırın eve taşıyın. Son derece uzman bicimde ve birisi, evde tekrar tüm camları temizleyip yapışırsın. Akvaryumu oluştursun. Alt cami tekrar yeni yaptırın. 10-40 tl sini hesap etmeyin sağlam ve isi bilen biriyle is yapın.
Sump olayını gerek teknik yonden riski gerekse malzeme dayanıklılığı yönünden riski acısından ben onaylamıyorum. Mümkünse iyi bir dış filtrasyon yoluna git. Ya da üstten sump sistemi kurun. Ne akvaryum kenarlarını riske atın bu sekilde ne de su taştı taşmadı elektrik geldi gitti vs sorunları düşünmeyin. Ben iç filtrelerin hava borularını bile akvaryumun icinde kalacak sekilde kapak altına monteledim. Bu iste tüm riskleri olabildiğince bertaraf edin. Nice olmaz denilen arızalar yaşanmıştır akvaryum işinde.
Neticede akvaryumu evin icinde temiz bir bicimde sıfırdan tekrar oluşturun. Gelişmeleri haberleşelim. Tekrar büyük gecmis olsun.
Ah be kardeşim;
6 kişi işe girişmekle büyük hata yapmışsınız. Ağırlığı ve cama cam o boyuttaki bir akvaryumun elle zor tutunabilirliğini hafife almışsınız. Allah korumuş, çok kötü sonuclar doğabilirdi. Gecmis olsun.
Bence bu aşamada yapılması gereken;
Bu saatten sonra en güzeli alt cami komple temiz sekilde sökün gerekirse tüm kenarları ayırın eve taşıyın. Son derece uzman bicimde ve birisi, evde tekrar tüm camları temizleyip yapışırsın. Akvaryumu oluştursun. Alt cami tekrar yeni yaptırın. 10-40 tl sini hesap etmeyin sağlam ve isi bilen biriyle is yapın.
Sump olayını gerek teknik yonden riski gerekse malzeme dayanıklılığı yönünden riski acısından ben onaylamıyorum. Mümkünse iyi bir dış filtrasyon yoluna git. Ya da üstten sump sistemi kurun. Ne akvaryum kenarlarını riske atın bu sekilde ne de su taştı taşmadı elektrik geldi gitti vs sorunları düşünmeyin. Ben iç filtrelerin hava borularını bile akvaryumun icinde kalacak sekilde kapak altına monteledim. Bu iste tüm riskleri olabildiğince bertaraf edin. Nice olmaz denilen arızalar yaşanmıştır akvaryum işinde.
Neticede akvaryumu evin icinde temiz bir bicimde sıfırdan tekrar oluşturun. Gelişmeleri haberleşelim. Tekrar büyük gecmis olsun.
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 17:02
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
