ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AlicanTuzlu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mayıs 2012 18:49
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2013 17:34
Toplam Mesaj:
69 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alican Tuzlu
Doğum Tarihi:
09 Ağustos 1997
Yaş:
28
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alican TUZLU
SON 10 MESAJI
Yeni Full Red Lepistes Tankım(Sf.8)
Gayet güzel bir akvaryum.Son halini merak ediyorum.
Gayet güzel bir akvaryum.Son halini merak ediyorum.
ACİLL ÖNEMLİ LEPİSTES ÖLÜYOR.FOTO EKLENDİ
Düzenli ve sık dip çekimi bu sorunu giderecektir.Ancak geçmiş olsun balığını kaybetmişsin galiba.
Düzenli ve sık dip çekimi bu sorunu giderecektir.Ancak geçmiş olsun balığını kaybetmişsin galiba.
Karma lepistes ile full red olurmu.
Karıştırmayın derim ırkları kırmış olursunuz.
Karıştırmayın derim ırkları kırmış olursunuz.
Akvaryumcunun tavsiyesi yem
[QUOTE=onur19072010] [QUOTE=AlicanTuzlu] [QUOTE=onur19072010]Bence biraz pahalı o boyuttakı akvaryum için ben aynı paraya bunu alırdım:
Bu akvaryumu biliyorum ancak kargo yok
[/QUOTE]
Tabii ki hocam sen de haklısın ancak ailem o kadar büyüğüne izin vermiyor.Ben almak isterim bu fiyata birdaha nerden bulurum diye ancak ailevi sebepler işte hocam saygı duymak zorunda kalıyorsun elindekilerle idare ediyorsun.Ancak akvaryumcudakine almama izin verdiler.Bide hocam ben İstanbul'a okumaya geldim.Daha önce gelmemiştim(Bayramlar v.b hariç) o yüzden neredeyse hiç bilmiyorum.Televizyonlar gördüğümüz kadarıyla işte.Okuldan dolayıda her gün çıkıp dolaşamadım.Zaten ailem de yerleri bilmediğim için yalnız çıkmama izin vermiyorlar.Malesef yapabileceğim bir şey yok.
Bunun yanında normal pul yem de aldım nolur nolmaz diye.Yalnız hocam
akvaryumu çok kirletiyor suyu direk bulanıklaştırıyor.Bu sorunu nasıl
giderebilirim?
Arkadaşlar bu arada akvaryumcunun verdiği yemi araştırdım buldum.Buyrun linki inceleyip yorum yapabilirsiniz.Bana olumsuz bir şey yazıyormuş gibi gelmedi?http://www.evcilal.com/Tropical-Super-Tabin-A-1200-ml-900-gr-1800-Adet,PR-8003.html
[QUOTE=onur19072010] [QUOTE=AlicanTuzlu] [QUOTE=onur19072010]Bence biraz pahalı o boyuttakı akvaryum için ben aynı paraya bunu alırdım:
Yem olarakda tetra rubin öneriririm..
[/QUOTE]Bu akvaryumu biliyorum ancak kargo yok

[/QUOTE]
Sen zaten istanbulda oturuyorsun maltepeye gidip getitirdim senin yerinde olsam yinede kendin bilirsin.
[/QUOTE]Tabii ki hocam sen de haklısın ancak ailem o kadar büyüğüne izin vermiyor.Ben almak isterim bu fiyata birdaha nerden bulurum diye ancak ailevi sebepler işte hocam saygı duymak zorunda kalıyorsun elindekilerle idare ediyorsun.Ancak akvaryumcudakine almama izin verdiler.Bide hocam ben İstanbul'a okumaya geldim.Daha önce gelmemiştim(Bayramlar v.b hariç) o yüzden neredeyse hiç bilmiyorum.Televizyonlar gördüğümüz kadarıyla işte.Okuldan dolayıda her gün çıkıp dolaşamadım.Zaten ailem de yerleri bilmediğim için yalnız çıkmama izin vermiyorlar.Malesef yapabileceğim bir şey yok.
Bunun yanında normal pul yem de aldım nolur nolmaz diye.Yalnız hocam
akvaryumu çok kirletiyor suyu direk bulanıklaştırıyor.Bu sorunu nasıl
giderebilirim?Arkadaşlar bu arada akvaryumcunun verdiği yemi araştırdım buldum.Buyrun linki inceleyip yorum yapabilirsiniz.Bana olumsuz bir şey yazıyormuş gibi gelmedi?http://www.evcilal.com/Tropical-Super-Tabin-A-1200-ml-900-gr-1800-Adet,PR-8003.html
Akvaryumcunun tavsiyesi yem
[QUOTE=onur19072010]Bence biraz pahalı o boyuttakı akvaryum için ben aynı paraya bunu alırdım:
Bu akvaryumu biliyorum ancak kargo yok
[QUOTE=onur19072010]Bence biraz pahalı o boyuttakı akvaryum için ben aynı paraya bunu alırdım:
Yem olarakda tetra rubin öneriririm..
[/QUOTE]Bu akvaryumu biliyorum ancak kargo yok

Akvaryumcunun tavsiyesi yem
Arkadaşlar dün lepisteslerimin pul yemi bitmişti.Akvaryumcuya gittim yem almak için.Elimde yeni yem var dedi.Merak ettim "Dur gösteriyim bak,çok seviyorlar bu yemi" dedi.Yem dediğimde yuvarlak halka şeklinde suyun içinde cama yapışıyormuş.İyi güzel akvaryumcu yapıştırdı cama bi yandan da bana anlatıyor yemin nasıl olduğunu nerelerde satıldığını falan.Bir kaç dakika sonra bir baktım ki tüm lepistesler yeme üşüştüler saniyeler içinde bitti yem.Şok oldum.Daha önce bu kadar hızlı yenen bi yem görmemiştim.Günde 1 tane koysam yetermiş.Zaten bendeki lepistesler 2 tane 1 tane artar bile.Ama "Sen yinede cama yapıştır onlar acıktıkları zaman gelir yerler" dedi.Kutusunu da gösterdi.Markasını tam göremedim ama "Tropical" 'li bir şeyler yazıyordu.Heralde iyidir dedim kendi kendime.Kutusundan 15 tane yem çıkardı.Küçük yem poşetlerine koydu.Fiyatını da 5 TL olarak söyledi.Bana da makul geldi hiç itiraz etmeden aldım.Eve geldim balıklarım beni görünce hemen su yüzeyine geldiler canlarım beni bekliyorlar
Hemen akvaryumcunun yaptığı gibi yemi suyun yüzeyine yakın bir yere yapıştırdım.Bir ka dakika baktım.Benimkiler hala yem atacak diye bekliyorlar.Garipler daha bu yemi ilk defa görüyorlar tabi bana normal geldi.Sonra dişi lepistesim yemi mıncıklamaya başladı ve ardından yemeye başladı.Erkek ise dişiyi hiç görmüyormuş gibi hala yüzeyde geziyordu.Bir müddet sonra o da yavaş yavaş yemeye başladı.Faydalarını görürsem devamlı almayı düşünüyorum.Bu arada oradaki akvaryumlardan birisinin fiyatını sordum "Normalde 75 ama sen iyi çocuksun tanıdıksın sana 65'e bırakırım" dedi.Akvaryum bendeki 15 lt. akvaryumdan hayli hayli büyük sanırsam en fazla 80 lt.Bana fiyatı iyi geldi rodajlı ancak kayıt-kuşak göremedim.Onu almaya gittiğimde sorarım.İşte benim yazım bu sizlerin de düşüncelerini almak isterim.
Arkadaşlar dün lepisteslerimin pul yemi bitmişti.Akvaryumcuya gittim yem almak için.Elimde yeni yem var dedi.Merak ettim "Dur gösteriyim bak,çok seviyorlar bu yemi" dedi.Yem dediğimde yuvarlak halka şeklinde suyun içinde cama yapışıyormuş.İyi güzel akvaryumcu yapıştırdı cama bi yandan da bana anlatıyor yemin nasıl olduğunu nerelerde satıldığını falan.Bir kaç dakika sonra bir baktım ki tüm lepistesler yeme üşüştüler saniyeler içinde bitti yem.Şok oldum.Daha önce bu kadar hızlı yenen bi yem görmemiştim.Günde 1 tane koysam yetermiş.Zaten bendeki lepistesler 2 tane 1 tane artar bile.Ama "Sen yinede cama yapıştır onlar acıktıkları zaman gelir yerler" dedi.Kutusunu da gösterdi.Markasını tam göremedim ama "Tropical" 'li bir şeyler yazıyordu.Heralde iyidir dedim kendi kendime.Kutusundan 15 tane yem çıkardı.Küçük yem poşetlerine koydu.Fiyatını da 5 TL olarak söyledi.Bana da makul geldi hiç itiraz etmeden aldım.Eve geldim balıklarım beni görünce hemen su yüzeyine geldiler canlarım beni bekliyorlar
Hemen akvaryumcunun yaptığı gibi yemi suyun yüzeyine yakın bir yere yapıştırdım.Bir ka dakika baktım.Benimkiler hala yem atacak diye bekliyorlar.Garipler daha bu yemi ilk defa görüyorlar tabi bana normal geldi.Sonra dişi lepistesim yemi mıncıklamaya başladı ve ardından yemeye başladı.Erkek ise dişiyi hiç görmüyormuş gibi hala yüzeyde geziyordu.Bir müddet sonra o da yavaş yavaş yemeye başladı.Faydalarını görürsem devamlı almayı düşünüyorum.Bu arada oradaki akvaryumlardan birisinin fiyatını sordum "Normalde 75 ama sen iyi çocuksun tanıdıksın sana 65'e bırakırım" dedi.Akvaryum bendeki 15 lt. akvaryumdan hayli hayli büyük sanırsam en fazla 80 lt.Bana fiyatı iyi geldi rodajlı ancak kayıt-kuşak göremedim.Onu almaya gittiğimde sorarım.İşte benim yazım bu sizlerin de düşüncelerini almak isterim.Akvaryumum Genel soru ve sorunlarım
[QUOTE=umutgunay]Merhaba kardeşim. Yaşın küçük, kendi çapında bir şeyler başarmaya çalışıyorsun. Bunu takdir ediyorum. Kötü giden şeyler hevesini kırmasın. Elimden geldiğince cevap vereyim sana:
1: Bahçe hortumu olabilir ama ucuna bir aparat taksan daha iyi. Aslında en iyisi hava motoru için satılan hava hortumu. Temizlik uzayebilir ama balık çekmez, çakıl çekmez...
Kumu boşaltırsan akvaryumun görselliği bozulabilir ama temizlik kolaylaşır. Senin tercihin...
Kumsuz yerde bitkiyi sabitlemek için anca şöyle yaparsın. Bitkinin kökleneceği yeri bir elyaf parçasına sararsın, hafifçe bağlarsın ve batırırsın. Uzunca bir süre idare edebilir.
2: Akvaryum kimyanı korumak için mümkün olduğunca ilaçlardan uzak dur. Düzenli dip çekimi ve su değişimi yap. Anladığım kadarıyla filtren pipo filtre. Haftada bir temiz suyla temizle. Çitilemene gerek yok, sıktığında çamur akmasın yeter. Sonuçta yararlı bakteriler o süngerde yaşıyor. Pislik gitse yeterli olur.
3: Akvaryum için bir şey diyemiycem, araştırman lazım.
4: Pul yem vermişler. Markasını bilemem ama anladığım kadarıyla çok fazla yem atıyorsun. 1 dakikada yiyecekleri kadar at. 3 Lepistesin yediği yem de çok çok az bir miktardır. Yem bir süre üstte durur, sonra çökmeye başlar. Bu normal bir şey. Aşırıya kaçarsan su bozulur, kirlenme artar. Çok az yem ver, yesinler, sonra tekrar çok az ver... Artık yemleri yemesi için bir elma salyangozu da alabilirsin.
Marka olarak sera'yı öneririm. Balıklar yemi çok iştahla yiyor. Piyasadaki diğer pul yemlere göre daha koyu renkli bir yem.
Sorunların:
1:Su bulanıyor çünkü çok yemleme yapıyorsun. Artık yemler gezmemeli.
2: Strese girmiş olabilir, dış görünüşünde bir sıkıntı yoksa belki dediğin gibi iç parazittir. Piyasada "sarımsaklı yem" olarak satılan kahverengi çok ince dip yemi gibi bir yem var. Ondan alır kullanırsan iç parazitin önüne geçersin.
3: Yavruluklar hiç bir balık için uygun değil. Doğumun başladığını veya başlamak üzere olduğunu gördüğün balıklar haricinde kullanma (onlar için de önermem ama en azından yavru kurtarma şansın artar). Yavrulukta bekleyen balıkların çoğu stresten ya ' doğuramaz, ya' erken doğum yapar, ya da ölür. Sağlıklı doğum yapan azdır. Akvaryumun için java moss ve elodea karışımı yaparsan sağlıklı yavrular saklanarak büyürler. Rafya ve yapay bitki hem çok çirkin durur, hem salınım yapar, hem de çok pislik toplar. Önermem.
[/QUOTE]
Öncelikle hocam tüm sorulara üşenmeyip cevap verdiğin için çok teşekkür ederim başka arkadaşların da yorumlarını almak isterim.Sağolun.
[QUOTE=umutgunay]Merhaba kardeşim. Yaşın küçük, kendi çapında bir şeyler başarmaya çalışıyorsun. Bunu takdir ediyorum. Kötü giden şeyler hevesini kırmasın. Elimden geldiğince cevap vereyim sana:
1: Bahçe hortumu olabilir ama ucuna bir aparat taksan daha iyi. Aslında en iyisi hava motoru için satılan hava hortumu. Temizlik uzayebilir ama balık çekmez, çakıl çekmez...
Kumu boşaltırsan akvaryumun görselliği bozulabilir ama temizlik kolaylaşır. Senin tercihin...
Kumsuz yerde bitkiyi sabitlemek için anca şöyle yaparsın. Bitkinin kökleneceği yeri bir elyaf parçasına sararsın, hafifçe bağlarsın ve batırırsın. Uzunca bir süre idare edebilir.
2: Akvaryum kimyanı korumak için mümkün olduğunca ilaçlardan uzak dur. Düzenli dip çekimi ve su değişimi yap. Anladığım kadarıyla filtren pipo filtre. Haftada bir temiz suyla temizle. Çitilemene gerek yok, sıktığında çamur akmasın yeter. Sonuçta yararlı bakteriler o süngerde yaşıyor. Pislik gitse yeterli olur.
3: Akvaryum için bir şey diyemiycem, araştırman lazım.
4: Pul yem vermişler. Markasını bilemem ama anladığım kadarıyla çok fazla yem atıyorsun. 1 dakikada yiyecekleri kadar at. 3 Lepistesin yediği yem de çok çok az bir miktardır. Yem bir süre üstte durur, sonra çökmeye başlar. Bu normal bir şey. Aşırıya kaçarsan su bozulur, kirlenme artar. Çok az yem ver, yesinler, sonra tekrar çok az ver... Artık yemleri yemesi için bir elma salyangozu da alabilirsin.
Marka olarak sera'yı öneririm. Balıklar yemi çok iştahla yiyor. Piyasadaki diğer pul yemlere göre daha koyu renkli bir yem.
Sorunların:
1:Su bulanıyor çünkü çok yemleme yapıyorsun. Artık yemler gezmemeli.
2: Strese girmiş olabilir, dış görünüşünde bir sıkıntı yoksa belki dediğin gibi iç parazittir. Piyasada "sarımsaklı yem" olarak satılan kahverengi çok ince dip yemi gibi bir yem var. Ondan alır kullanırsan iç parazitin önüne geçersin.
3: Yavruluklar hiç bir balık için uygun değil. Doğumun başladığını veya başlamak üzere olduğunu gördüğün balıklar haricinde kullanma (onlar için de önermem ama en azından yavru kurtarma şansın artar). Yavrulukta bekleyen balıkların çoğu stresten ya ' doğuramaz, ya' erken doğum yapar, ya da ölür. Sağlıklı doğum yapan azdır. Akvaryumun için java moss ve elodea karışımı yaparsan sağlıklı yavrular saklanarak büyürler. Rafya ve yapay bitki hem çok çirkin durur, hem salınım yapar, hem de çok pislik toplar. Önermem.
[/QUOTE]
Öncelikle hocam tüm sorulara üşenmeyip cevap verdiğin için çok teşekkür ederim başka arkadaşların da yorumlarını almak isterim.Sağolun.
lepistesler için canlı bitki
Java moss veya eledoa tavsiyemdir.
Java moss veya eledoa tavsiyemdir.
Akvaryumum Genel soru ve sorunlarım
[QUOTE=Delyno]15 litrede 1 kaç kök bitkiyle betta besleyebilirsiniz.Eğer lepistes bakmak istiyorsanız en az 40-50 litre bir tanka ihtiyacınız var.Umarım anlaşılmıştır.[/QUOTE]
Hocam şimdiye kadar 2 lepistes akybı verdim biri zaten yapay bitkinin altında sıkışarak öldü.Diğerinin sebebini bilmiyorum.Ben bakıyorum.Sorun ve sorularım yukarıda.
[QUOTE=Delyno]15 litrede 1 kaç kök bitkiyle betta besleyebilirsiniz.Eğer lepistes bakmak istiyorsanız en az 40-50 litre bir tanka ihtiyacınız var.Umarım anlaşılmıştır.[/QUOTE]
Hocam şimdiye kadar 2 lepistes akybı verdim biri zaten yapay bitkinin altında sıkışarak öldü.Diğerinin sebebini bilmiyorum.Ben bakıyorum.Sorun ve sorularım yukarıda.
Akvaryumum Genel soru ve sorunlarım
[QUOTE=Delyno]Çok basit bir cevap 15 litrede lepistes beslenmez.O kadar yazı yazmışsın fakat hiç mi aklına gelmedi 15 litrede eziyet etmiyor muyum acaba?[/QUOTE]
Bazı arkadaşlar beslenir diyorlar
[QUOTE=Delyno]Çok basit bir cevap 15 litrede lepistes beslenmez.O kadar yazı yazmışsın fakat hiç mi aklına gelmedi 15 litrede eziyet etmiyor muyum acaba?[/QUOTE]
Bazı arkadaşlar beslenir diyorlar
SON MESAJLAR
- Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) Cyber_Scout, 11:58
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Yosunu Fatihsm, 11:57
Yosun - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
