ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nuri43
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ocak 2014 15:04
Son Ziyaret:
04 Kasım 2014 14:13
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
nuri yilmaztekin
Doğum Tarihi:
01 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Izmir
Meslek:
memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
SU DEĞİŞTİRMEDEN DİP ÇEKİMİ YAPMAK
[QUOTE=M.Karaman] Su içinde çalışmakta olan motoru elle tutmak çok riskli.
Buna da bir çare üretilebilir.[/QUOTE]
Olası bir elektrik kacağında sadece biz değil içerdeki canlılar da etkilenecektir ki bu sistemin üst kısmında herhangi bir değişiklik yok ve pisliğin olduğu bölgelere götürmemiz içinde gezdirmemiz gerekli dolayısıyla iç filtre; içine su girebilen buna göre tasarlanmış ekipman olduğu için bu detayı düşünmedim aslında iletken olmayan bir parça ile kullanılabilir bunu düşüneceğinim teşekkür ederim..
[QUOTE=M.Karaman] Su içinde çalışmakta olan motoru elle tutmak çok riskli.
Buna da bir çare üretilebilir.[/QUOTE]
Olası bir elektrik kacağında sadece biz değil içerdeki canlılar da etkilenecektir ki bu sistemin üst kısmında herhangi bir değişiklik yok ve pisliğin olduğu bölgelere götürmemiz içinde gezdirmemiz gerekli dolayısıyla iç filtre; içine su girebilen buna göre tasarlanmış ekipman olduğu için bu detayı düşünmedim aslında iletken olmayan bir parça ile kullanılabilir bunu düşüneceğinim teşekkür ederim..
SU DEĞİŞTİRMEDEN DİP ÇEKİMİ YAPMAK
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu] Çok güzel düşünce elinize sağlık. Ayrıca, dip çekimi yapmamak lazım fazla doğru ama beyaz ince silis kumun kullanıldığı bu akvaryumlarda da dip tortusu çok çirkin görünüyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Haklisiniz fazla yapmak doğru değil fakat görüntü olarak kötü görünüyor maalesef..
[QUOTE=knifefish] Merhaba,oldukça faydalı ve başarılı bir çalışma olmuş,emeğine sağlık...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sağolun..
[QUOTE=abdullah0093] Iyi gunler.
Nuri bey,dip cekimi fazla yapmak yanilmiyorsam baliklari suya mudahele oldugundan ve dipteki pisliklerin azda olsa kalkmasindan dolayi stres ve beyaz benek hastaligina davetiye cikardigini okumustum.Suan kaynak aklimda degil.Eger yaniliyorsam simdiden kusura bakmayin.Iyi gunler.
[/QUOTE]
Şöyle ki bazi balık türleri bu konuda daha hassas, zaten normalinden daha fazla yapılan her müdahale balıklara zarar verebilir, bilinçli yapılan iş en temiz işdir diye düşünüyorum.
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu] Çok güzel düşünce elinize sağlık. Ayrıca, dip çekimi yapmamak lazım fazla doğru ama beyaz ince silis kumun kullanıldığı bu akvaryumlarda da dip tortusu çok çirkin görünüyor.[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Haklisiniz fazla yapmak doğru değil fakat görüntü olarak kötü görünüyor maalesef..
[QUOTE=knifefish] Merhaba,oldukça faydalı ve başarılı bir çalışma olmuş,emeğine sağlık...[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sağolun..
[QUOTE=abdullah0093] Iyi gunler.
Nuri bey,dip cekimi fazla yapmak yanilmiyorsam baliklari suya mudahele oldugundan ve dipteki pisliklerin azda olsa kalkmasindan dolayi stres ve beyaz benek hastaligina davetiye cikardigini okumustum.Suan kaynak aklimda degil.Eger yaniliyorsam simdiden kusura bakmayin.Iyi gunler.
[/QUOTE]
Şöyle ki bazi balık türleri bu konuda daha hassas, zaten normalinden daha fazla yapılan her müdahale balıklara zarar verebilir, bilinçli yapılan iş en temiz işdir diye düşünüyorum.
SU DEĞİŞTİRMEDEN DİP ÇEKİMİ YAPMAK
[QUOTE=abdullah0093]Iyi gunler.
Nuri bey,bende bu yaptiginiz tesisati gorunce aklima su degisimi yaparken,su cikis yerine bi hortum baglayip suyu zahmetsizce bosaltabilirsiniz diye dusunuyorum.Bu arada,yaptiginiz sistem gayet guzel.Basarilarinin devamini dilerim.[/QUOTE]
[QUOTE=maviyeşil]Ben akvaryumlarda dip çekimi yapılmasına karşıyım, ancak kullanacak arkadaşlar için çok faydalı olabilir. Önemli bir noktayı belirmek isterim: İç filtrenin motor kısmını çalışırken su dışında tutmayın. Su dışında çalışmaya müsait değiller. Yanabilir. Elinizde tutuyorsunuz sürekli dip çekimi yaparken. Tehlikeli durumlar oluşabilir. Filtretyi elinizde sürekli sağa sola hareket ettirdiğinizden zamanla kabloda aşınma yıpranma olabilir. Elektrik kaçağına da dikkat etmek lazım. [/QUOTE]
[QUOTE=abdullah0093]Iyi gunler.
Nuri bey,bende bu yaptiginiz tesisati gorunce aklima su degisimi yaparken,su cikis yerine bi hortum baglayip suyu zahmetsizce bosaltabilirsiniz diye dusunuyorum.Bu arada,yaptiginiz sistem gayet guzel.Basarilarinin devamini dilerim.[/QUOTE]
abdullah bey teşekkür ederim, aslında benim amacım su değişimi ile dip temizliğini birbirinden ayırmaktı yani o dediğiniz sistemde olur fakat bu şekilde günde bir veya iki günde bir dip çekimini zahmetsizce yapıp hafta bir de %20 su değişimi yapıyorum, hem evde etrafa su sıçrama derdi hemde kum çekme derdi kalmadı..:) sağlıklı hobiler
[QUOTE=maviyeşil]Ben akvaryumlarda dip çekimi yapılmasına karşıyım, ancak kullanacak arkadaşlar için çok faydalı olabilir. Önemli bir noktayı belirmek isterim: İç filtrenin motor kısmını çalışırken su dışında tutmayın. Su dışında çalışmaya müsait değiller. Yanabilir. Elinizde tutuyorsunuz sürekli dip çekimi yaparken. Tehlikeli durumlar oluşabilir. Filtretyi elinizde sürekli sağa sola hareket ettirdiğinizden zamanla kabloda aşınma yıpranma olabilir. Elektrik kaçağına da dikkat etmek lazım. [/QUOTE]
ufuk bey aslında haklısınız, dip çekimi olayını abartmamak gerekir zaten bende tamamını almıyorum.İç filtrenin de zaten üst tarafını su dışında tuttugumuzda su çekmiyor tabandan ben resimde göstermek amaçlı su çıkış kısmını yukarı çıkardım normalde dediğiniz gibi kesinlikle elektrik kaçağına dikkat etmek lazım,önce emniyet..
SU DEĞİŞTİRMEDEN DİP ÇEKİMİ YAPMAK






Malzemeler : iç filtre
pet şişe
silikon
elektrik borusu
Merhaba dostlar, geçenlerde youtube dan buna benzer bir dip çekim aleti yapan arkadaştan esinlenerek birşeyler yapmaya çalıştım.Evde bulunan kullanmadığım bir iç filtrenin su alan haznelerini pet şişe ve silikon yardımıyla kapattım,altından matkap yardımıyla resimde görünen elektrik borusunun gireceği kadar delik açtım ve etrafını silikonladım, ardından güzelce kuruması için bir kaç gün bekledim.İlk testimi gerçekleştirdim gayet başarılıydı.Bana sağladığı fayda şu oldu dip çekimi yaparken bir taraftan dipteki pisliklerle beraber kum çekme olayı ve kovanın dışına su taşma endişesi kalktı.Yani dip çekimi yaptıktan sonra sadece içindeki süngeri yıkayıp temizliyorum hepsi bu.Su değişimine gelince de haftada bir defa %20 su değişimini yapıyorum.Şükür balıklarım da gayet neşeliler.. Herkese Sağlıklı hobiler...
Tetra Akvaryumu Ve Vatoz
[QUOTE=GargameL] Nuri Bey,sizin bahsettiğiniz sistem sadece iç filtrenin verdiği hava miktarını ayarlamaya yarar.Debide herhangi bir değişime yol açmaz.
Eğer karides besleyecekseniz ben pipo filtre öneririm.Bol bitkili bir akvaryumda atıkların çoğunu bitkiler absorbe edecektir.Aynı zamanda gerek neonlar gerekse karidesler suyu çok kirletmezler.Düzenli su değişimi ve pipo filtre bu durumda size yeterli gelecektir.
Şayet iç filtre kullanacak iseniz akıntı vereceğiniz yönü çok iyi belirlemelisiniz.Yoksa hergün bitkileri suyun üstünden toplarsınız.[/QUOTE]
Konuyu açan arkadaş karidesden bahsetmedigi için iç filtre konusundaki tecrübelerimi aktardım eğer hava basıncını kisarsa o bahsettiğim seruma takılan vanadan (orda subap diye bahsetmisim yanlislikla) işini görebileceğini söyledim.
[QUOTE=GargameL] Nuri Bey,sizin bahsettiğiniz sistem sadece iç filtrenin verdiği hava miktarını ayarlamaya yarar.Debide herhangi bir değişime yol açmaz.
Eğer karides besleyecekseniz ben pipo filtre öneririm.Bol bitkili bir akvaryumda atıkların çoğunu bitkiler absorbe edecektir.Aynı zamanda gerek neonlar gerekse karidesler suyu çok kirletmezler.Düzenli su değişimi ve pipo filtre bu durumda size yeterli gelecektir.
Şayet iç filtre kullanacak iseniz akıntı vereceğiniz yönü çok iyi belirlemelisiniz.Yoksa hergün bitkileri suyun üstünden toplarsınız.[/QUOTE]
Konuyu açan arkadaş karidesden bahsetmedigi için iç filtre konusundaki tecrübelerimi aktardım eğer hava basıncını kisarsa o bahsettiğim seruma takılan vanadan (orda subap diye bahsetmisim yanlislikla) işini görebileceğini söyledim.
Tetra Akvaryumu Ve Vatoz
15-20 TL civarında sobo iç filtrelerden alabilirsin üfleme şiddetini de ayarlaman icin filtrenin disariya çikan serumuna takilan havayi azaltip yükselten subaplardan al isini görür..40 litre bi akvaryum için çok yuksek maliyetli bir iç filtreye gerek yok bence,canlı sayısınıda gözden gecirmelisin arkadaşlarında dediği gibi o akvaryuma fazla..
Sağlıklı balıklar
15-20 TL civarında sobo iç filtrelerden alabilirsin üfleme şiddetini de ayarlaman icin filtrenin disariya çikan serumuna takilan havayi azaltip yükselten subaplardan al isini görür..40 litre bi akvaryum için çok yuksek maliyetli bir iç filtreye gerek yok bence,canlı sayısınıda gözden gecirmelisin arkadaşlarında dediği gibi o akvaryuma fazla..
Sağlıklı balıklar
yunus akvaryumum
[QUOTE=dinglong]Hayırlı uğurlu kazasiz olsun nuricim son hali çok daha güzel olmuş sağlıklı hobiler dilerim...
[/QUOTE]
[QUOTE=dinglong]Hayırlı uğurlu kazasiz olsun nuricim son hali çok daha güzel olmuş sağlıklı hobiler dilerim...
[/QUOTE]
Teşekkür ederim abi çok sağolasın,seninde yardımlarınla bu noktaya getirdik desteğini esirgemedin,yakın zamanda inşallah seninle tropheus alışverişine de gireceğiz hazırlıklı ol bilgin olsun:))
yunus akvaryumum
[QUOTE=mehmet-eses] Benim kafalı yunus tankımda dekor neredeyse yok gibi :)[/QUOTE]
Evet çok hoş bir akvaryumunuz var maşallah ve çok az kaya var aslında yüzme alanı geniş olduğu sürece büyümeleri o kadar hızlı oluyor bildiğim kadarıyla ama dekorda olmazsa olmazi..bu arada sehpayi yaptirirken sizin akvaryum sehpanizdan da görsel olarak ilham almistim yazmak şimdi nasip oldu:)
[QUOTE=mehmet-eses] Benim kafalı yunus tankımda dekor neredeyse yok gibi :)[/QUOTE]
Evet çok hoş bir akvaryumunuz var maşallah ve çok az kaya var aslında yüzme alanı geniş olduğu sürece büyümeleri o kadar hızlı oluyor bildiğim kadarıyla ama dekorda olmazsa olmazi..bu arada sehpayi yaptirirken sizin akvaryum sehpanizdan da görsel olarak ilham almistim yazmak şimdi nasip oldu:)
yunus akvaryumum
[QUOTE=mehmet-eses]Hayırlı olsun nuri bey maşallah tankınız güzel,bence ortadaki delikli kayaları kaldırsanız daha güzel olur hem yunuslar daha geniş ve boş zemini severler[/QUOTE]
alpino24 2014-05-23 13:47:55
[QUOTE=mehmet-eses]Hayırlı olsun nuri bey maşallah tankınız güzel,bence ortadaki delikli kayaları kaldırsanız daha güzel olur hem yunuslar daha geniş ve boş zemini severler[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mehmet Bey,haklısınız tavsiyelerinizi dinleyeceğim,zaten yavru ikola edinene kadar delikli kayaları çıkarabilirim.
yeni akvaryum tasarımı sizce olmuşmu
Üstadların dediği gibi sehpanın sağlamlığı en önemli etkenlerden birisi sonuçta önce emniyet.Ayrıca akvaryumun verdiğiniz ölçülere göre yaklaşık 180 litre hacmi var dikkat etmeniz gerekli.Akvaryum dekoru besleyeceğiniz balık türüne göre değişebilir ciklet türleri kayaları, bilindiği üzere saklanacak yerleri çok severler ve benim şahsi fikrim tek tür balık koymanız bu göz zevkiniz için ve akvaryum içi huzurun sağlanması için daha etkili,dış filtreye gelince piyasada 70 ile 80 TL civarında da dış filtreler mevcut tabi bütçe meselesi daha iyi markaların pahalı makineleri de var ama şimdilik sizi 70-80 TL lik bir dış filtrenin idare edeceğini düşünüyorum.2 adet iç filtre eğer düzenli dip çekimi ve su değişimi yaparsanız bir müddet idare edebilir. Sağlıklı balıklar..
Üstadların dediği gibi sehpanın sağlamlığı en önemli etkenlerden birisi sonuçta önce emniyet.Ayrıca akvaryumun verdiğiniz ölçülere göre yaklaşık 180 litre hacmi var dikkat etmeniz gerekli.Akvaryum dekoru besleyeceğiniz balık türüne göre değişebilir ciklet türleri kayaları, bilindiği üzere saklanacak yerleri çok severler ve benim şahsi fikrim tek tür balık koymanız bu göz zevkiniz için ve akvaryum içi huzurun sağlanması için daha etkili,dış filtreye gelince piyasada 70 ile 80 TL civarında da dış filtreler mevcut tabi bütçe meselesi daha iyi markaların pahalı makineleri de var ama şimdilik sizi 70-80 TL lik bir dış filtrenin idare edeceğini düşünüyorum.2 adet iç filtre eğer düzenli dip çekimi ve su değişimi yaparsanız bir müddet idare edebilir. Sağlıklı balıklar..
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
