ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
YAKUP KONAK
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mart 2015 16:58
Son Ziyaret:
10 Nisan 2017 10:44
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
YAKUP KONAK
Doğum Tarihi:
12 Eylül 1992
Yaş:
33
İl:
Adana
Meslek:
Avukat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
YAKUP KONAK, ADANA/SEYHAN
Akvaryum Boyutları: 300cm x70cm x70cm, 12mm
6 GALAXY TURKUAZ DİSCUS
4 GÜN BATIMI DİSCUS
4 PİEGON DİSCUS
SON 10 MESAJI
Takaşi Amcanın Dünyası
[QUOTE=Tunc Berk][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/akrilik_akvaryum_200x70x70_k890396.asp[/URL][/QUOTE]
Dostum konuyu inceliyorum. ;)
[QUOTE=Tunc Berk][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/akrilik_akvaryum_200x70x70_k890396.asp[/URL][/QUOTE]
Dostum konuyu inceliyorum. ;)
Takaşi Amcanın Dünyası
Himm demek akrilik kullanılıyor.. Acaba bizim memlekette bu şekilde tasarım yapanlar varmı, lakin aklıma takılan bir başka hususta, madem bu malzeme kalın materyal ile yapılmış. Peki nasıl oluyor da kalınlık artmasına rağmen görüntüde bozulma olmuyor, 10 mm camdan sonra belirli noktalara odaklandığımızda gözlerimiz ağrıyor ve derinlik hissini kaybediyoruz ve göz kaslarımız şaşırıp anlık kasılmalara giriyor buda anlık şaşılık durumuna yol açıyor. Acaba bu materyal de bu durum mevcut mudur?
[QUOTE=mardek]
Üslubunuzu zerre kadar beğenmedim. Konuşmanızı, üslubunuzu düzeltin lütfen. İsmini bilmiyor olabilirsiniz en azından bir araştırma yapıp ismi tam olarak öğrenip sorunuzu ona göre sorun lütfen.[/QUOTE]
Senden üslup dersi mi alacağım? Varsa itirazın adminlere durumu ilet, hakaret küfür ve benzeri cümle var ise konuyu silsinler ;) Şahsını ilgilendiren bir hakaret ve aşağılama yorumum varsa nöbetçi Cumhuriyet Savcılıklarina yazacağın 5 satırlık dilekçe ile suç duyurusunda buluna bilirsin.
Himm demek akrilik kullanılıyor.. Acaba bizim memlekette bu şekilde tasarım yapanlar varmı, lakin aklıma takılan bir başka hususta, madem bu malzeme kalın materyal ile yapılmış. Peki nasıl oluyor da kalınlık artmasına rağmen görüntüde bozulma olmuyor, 10 mm camdan sonra belirli noktalara odaklandığımızda gözlerimiz ağrıyor ve derinlik hissini kaybediyoruz ve göz kaslarımız şaşırıp anlık kasılmalara giriyor buda anlık şaşılık durumuna yol açıyor. Acaba bu materyal de bu durum mevcut mudur?
[QUOTE=mardek]
Üslubunuzu zerre kadar beğenmedim. Konuşmanızı, üslubunuzu düzeltin lütfen. İsmini bilmiyor olabilirsiniz en azından bir araştırma yapıp ismi tam olarak öğrenip sorunuzu ona göre sorun lütfen.[/QUOTE]
Senden üslup dersi mi alacağım? Varsa itirazın adminlere durumu ilet, hakaret küfür ve benzeri cümle var ise konuyu silsinler ;) Şahsını ilgilendiren bir hakaret ve aşağılama yorumum varsa nöbetçi Cumhuriyet Savcılıklarina yazacağın 5 satırlık dilekçe ile suç duyurusunda buluna bilirsin.
Takaşi Amcanın Dünyası
Selamlar dostlar, merak ettim de biz akvaryum da 1 metreden sonra kayıt kuşak diye yana yakıla haykırıp ortalığı velveleye veriyoruz. Peki neydi şu japon bi hacı abi vardı Takaşi miydi? Hiroşimiydi? yada Mak.. neyse, ha işte onun akvaryumlarına bakıyoruz çok çok çok büyük olmadığı müddetçe kayıt kuşak kullandığını hiç görmedim. Bu işin sırrı nedir? Yoksa akvaryumu tutan ulvi güçlere mi sahip?
Selamlar dostlar, merak ettim de biz akvaryum da 1 metreden sonra kayıt kuşak diye yana yakıla haykırıp ortalığı velveleye veriyoruz. Peki neydi şu japon bi hacı abi vardı Takaşi miydi? Hiroşimiydi? yada Mak.. neyse, ha işte onun akvaryumlarına bakıyoruz çok çok çok büyük olmadığı müddetçe kayıt kuşak kullandığını hiç görmedim. Bu işin sırrı nedir? Yoksa akvaryumu tutan ulvi güçlere mi sahip?
Yine Mi Discus Üretimi Macerası Demeyin
[QUOTE=renoibo]Tabiki proje nihai sonuca daha çok değişiklik olur anlıyorum.
3d için iyi bilmesem de SketchUp free belli süre kullanılabilecek programı tavsiye ederim yeni öğrendiğim ama kullanımı kolay tam ölçeklendirme mm olarak yapabileceğini belirteyim.
Türkçe anlatımlı internette birçok videosu bulunmaktadır.
Kağıt üzerindense temel bileşenlerin için zaman kazandırır.
Her ne kadar ufak gibi görünsede projen epey tutabilecek maddi anlamda emek te ayrıdır iyi düşünülmesi gereken konulara sahip bu bilinçle yolun açık olsun ,
Fikri üretmeden, üretemeyiz, üretmek içinde mutlaka çalışmalıyız..
Planlı programlı bütçeni de ayarlarsan illaki olur, Korkmamak girişimci olmak gerekli erken yaştayken.[:iyi:][/QUOTE]
Yok İbrahim abi 3D olsada güzel olurda şimdilik gerek yok, Adana'daki Mobilyacılar sitesindeki abiler cin gibi maşallah iyi şekilde kesimleri ve birleştirmeleri yapacaktırlar.
[QUOTE=renoibo]Tabiki proje nihai sonuca daha çok değişiklik olur anlıyorum.
3d için iyi bilmesem de SketchUp free belli süre kullanılabilecek programı tavsiye ederim yeni öğrendiğim ama kullanımı kolay tam ölçeklendirme mm olarak yapabileceğini belirteyim.
Türkçe anlatımlı internette birçok videosu bulunmaktadır.
Kağıt üzerindense temel bileşenlerin için zaman kazandırır.
Her ne kadar ufak gibi görünsede projen epey tutabilecek maddi anlamda emek te ayrıdır iyi düşünülmesi gereken konulara sahip bu bilinçle yolun açık olsun ,
Fikri üretmeden, üretemeyiz, üretmek içinde mutlaka çalışmalıyız..
Planlı programlı bütçeni de ayarlarsan illaki olur, Korkmamak girişimci olmak gerekli erken yaştayken.[:iyi:][/QUOTE]
Yok İbrahim abi 3D olsada güzel olurda şimdilik gerek yok, Adana'daki Mobilyacılar sitesindeki abiler cin gibi maşallah iyi şekilde kesimleri ve birleştirmeleri yapacaktırlar.
Yine Mi Discus Üretimi Macerası Demeyin
[QUOTE=renoibo]Projelendirmenizdeki etkenleri de fikir alışverişi yapalım tamamen acemiyim bilginiz olsun ama severim [:iyi:]
Metal aksamlar ile çalışılan tüm üretimhanelerdeki enbüyük dezavantaj ısı ile su birleşince ve özellikle kışsal dönemdeki su buharlaşması metalin oksidasyon sonrası ne şekilde korumaya çalışsanızda içerisine işler buda küf pas ve sağlamlık kaybı olarak geri döner ve ilerki dönemde tonaj ağırlık nedeni ile risk Türkiye depremsel bölgeleri yüksek adanada durum nedir net bilmem ama araştırılır ancak tabiki kullanacağın profilimsi materyal özel işlemlerden geçmezse "örnek sıcak daldırma galvaniz kaplamalar" gibi ki onunda eksileri var buharlaşmadaki çıkartabileceği sorunlar küf vs yurtdışı tüm kurulumların %90neden ahşaptır diye merak ettikten sonraki irdelemede ahşapın buharı abzorbe etmesi sistemin bulunduğu oda alan içindeki hava sirkülasyonuna verdiği temel etken ,temel konusu olduğunu daha detaylı inceleyebilirsin önem taşıdığını belirteyim ama tabiki kullanılacak ağaç yapısıda önem taşıyor 50tanktansa 5tank yerinden fire vermeni tavsiye ederim sağlıklı kurulum açısından mm olarak ağaç dönmesi montaj et kalınlığı ,montajdaki birleşim şekilleri kullanılacak vidalarına kadar hesap ister projelendirmede onlarıda istersen tartışırız konulacak alanın projelendirmesinde bir program ile 3d çalışma yapman önem taşır bilgin yada yardım alabilirsin.
Daha detaylarada istersen devam ederiz tüm arkadaşlarda genel fikiri ile birkaç hal alırsın girişim kadar projedeki yapıacaklar hakkında iyi düşüncelerin bulunmakta tebrikler..[:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim İbrahim'bey mutlaka haklısınız uzun süreli buhar konusunda metalde sıkıntı elbette mevcut. Şahsen illa metal stand konusunda kesinlikle bir şartım yok tek derdimiz bu olsun diyelim ahşapta elbetteki olur şu projeleri bi çizeyim 3D olarak olmasa da çizim konusunda gerekli eğitimim var el ile daha rahat çizim yapacağımı düşünüyorum. Merak etmeyin daha çok konuda değişimler olacaktır. Metal standı doğrusunu söylemek gerekir ise Eşimin görüntü bakımından daha hoş görüneceği için seçmiş olmam ve yer anlamındaki tasarrufu sağlamak için olacak idi. Fakat iptalde edile bilir hatta maddi anlamda çok daha kârlı olacaktır Ahşap olması[:)]
[QUOTE=rccol]
O zaman sıkıntı yok.
Tek sıkıntı harcanacak zaman ve maliyetler.
Umarım emeğinizin karşılığını alırsınız.[/QUOTE]
Öyle üstadım zaten gün boyu eşim ilgileniyor, akşamda ben önünden kalkmıyorum karşısında, sayımız 6 tane 200 CM lik akvaryumdan 50 tanecik 50 cm akvaryuma çıkacak bakalım :) Kaldı ki inanın bu şekilde hafta da bir suyu al çek dipten tekrar suyu ılıt hortumu sok motoru aç suyu kat sıçaklığı ölç yok efendim katmadan önce suyun sıçaklığını ölç beklet vs vs vs derken çile gibi gelmesine rağmen 2 senedir düzenli devam edip 200 taneye yakın yavrularımızı büyüttük. Otomasyon sistemli olunca çok daha kolay ve rahat olacaktır. Darısı üretimi biraz daha arttırmaya diyelim. [EDIT]YAKUP KONAK,2016-03-03 16:52:12[/EDIT]
[QUOTE=renoibo]Projelendirmenizdeki etkenleri de fikir alışverişi yapalım tamamen acemiyim bilginiz olsun ama severim [:iyi:]
Metal aksamlar ile çalışılan tüm üretimhanelerdeki enbüyük dezavantaj ısı ile su birleşince ve özellikle kışsal dönemdeki su buharlaşması metalin oksidasyon sonrası ne şekilde korumaya çalışsanızda içerisine işler buda küf pas ve sağlamlık kaybı olarak geri döner ve ilerki dönemde tonaj ağırlık nedeni ile risk Türkiye depremsel bölgeleri yüksek adanada durum nedir net bilmem ama araştırılır ancak tabiki kullanacağın profilimsi materyal özel işlemlerden geçmezse "örnek sıcak daldırma galvaniz kaplamalar" gibi ki onunda eksileri var buharlaşmadaki çıkartabileceği sorunlar küf vs yurtdışı tüm kurulumların %90neden ahşaptır diye merak ettikten sonraki irdelemede ahşapın buharı abzorbe etmesi sistemin bulunduğu oda alan içindeki hava sirkülasyonuna verdiği temel etken ,temel konusu olduğunu daha detaylı inceleyebilirsin önem taşıdığını belirteyim ama tabiki kullanılacak ağaç yapısıda önem taşıyor 50tanktansa 5tank yerinden fire vermeni tavsiye ederim sağlıklı kurulum açısından mm olarak ağaç dönmesi montaj et kalınlığı ,montajdaki birleşim şekilleri kullanılacak vidalarına kadar hesap ister projelendirmede onlarıda istersen tartışırız konulacak alanın projelendirmesinde bir program ile 3d çalışma yapman önem taşır bilgin yada yardım alabilirsin.
Daha detaylarada istersen devam ederiz tüm arkadaşlarda genel fikiri ile birkaç hal alırsın girişim kadar projedeki yapıacaklar hakkında iyi düşüncelerin bulunmakta tebrikler..[:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim İbrahim'bey mutlaka haklısınız uzun süreli buhar konusunda metalde sıkıntı elbette mevcut. Şahsen illa metal stand konusunda kesinlikle bir şartım yok tek derdimiz bu olsun diyelim ahşapta elbetteki olur şu projeleri bi çizeyim 3D olarak olmasa da çizim konusunda gerekli eğitimim var el ile daha rahat çizim yapacağımı düşünüyorum. Merak etmeyin daha çok konuda değişimler olacaktır. Metal standı doğrusunu söylemek gerekir ise Eşimin görüntü bakımından daha hoş görüneceği için seçmiş olmam ve yer anlamındaki tasarrufu sağlamak için olacak idi. Fakat iptalde edile bilir hatta maddi anlamda çok daha kârlı olacaktır Ahşap olması[:)]
[QUOTE=rccol]
O zaman sıkıntı yok.
Tek sıkıntı harcanacak zaman ve maliyetler.
Umarım emeğinizin karşılığını alırsınız.[/QUOTE]
Öyle üstadım zaten gün boyu eşim ilgileniyor, akşamda ben önünden kalkmıyorum karşısında, sayımız 6 tane 200 CM lik akvaryumdan 50 tanecik 50 cm akvaryuma çıkacak bakalım :) Kaldı ki inanın bu şekilde hafta da bir suyu al çek dipten tekrar suyu ılıt hortumu sok motoru aç suyu kat sıçaklığı ölç yok efendim katmadan önce suyun sıçaklığını ölç beklet vs vs vs derken çile gibi gelmesine rağmen 2 senedir düzenli devam edip 200 taneye yakın yavrularımızı büyüttük. Otomasyon sistemli olunca çok daha kolay ve rahat olacaktır. Darısı üretimi biraz daha arttırmaya diyelim. [EDIT]YAKUP KONAK,2016-03-03 16:52:12[/EDIT]
Yine Mi Discus Üretimi Macerası Demeyin
[QUOTE=renoibo]
((Evim bahçeli ve Zemin Kat üst katım yok tamamı mülkümdür. Komşularımla da aramda bahceden kaynaklı mesafem var geriye bi zemin durumu kalıyor sanırsamki sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Yinede bakalım mekanın resimlerini tarafınızla paylaşacağım. Umarım büyüklüğü konusunda şimdilik yeterli olur. ))
Şekil belli olur fotoylada gerekli alt yapı çalışmanız belli boyutta olduğu aşikar ,üretim setlerinizi hangi materyelden düşündünüz ahşap demir hazır raf düzenekleri hakkında?
Yurtdışı genel ahşap kurulumları incelemiştim ,Sistemli oluşturacağınız belli yaşta müsait epey gençken bu tür girişimler iyi sonuçlar vereceğini umuyorum.
Başarılarınızın devamlılığı gelir inşallah muaffak olursunuz..
İmkanlar dahilinde kullanılacak suyun geri dönüşüm arıtma gibi bir projede yer verdiğiniz düşünceniz varmı? birçok yurtdışında sistemde kullanılan suların geri dönüştürüldüğü pek açık vermeselerde incelediniz mi? tekrar kullanıma harcanan maddiyatı azaltmayı neler ile sağlamayı planlıyorsunuz en temel su ve elektirik gideri, elektirik konusundada ışıklandırmalarını güneş panelleri ile sağladıkları yönünde de çalışma yapan üretimhaneleri gördüm bunlar hakkında projeniz ne durumda? selamlar..[/QUOTE]
İşte tamda böyle bir yorum bekliyorumdum. Öncelikle bu yaşta bu şekilde ki bir projemi desteklediğiniz için çok teşekkür ederim. Su kullanımı açısından mükemmel bir cennette olduğumu öncelikle belirtmek isterim bahçemde kaynak sondajlı suyumuz var Çok eskilerden kalma. Suyun kalitesi konusunda gerekli testleri yapmadım lakin suyun berraklığı gerçekten mükemmel temiz sudur. Fakat Ozmos Cihazı kullanacağımdan İletkenlik ve PH seviyeleri ile ilgili pek bir sıkıntımın olacağını düşünmüyorum. Toprak içinde olması mineral bakımından gerçekten sağlam olduğunu düşünüyorum gerekli su testlerini yapacağım uygun değerler olması halinde kullanacağım. Aktif olarak zaten kullandığımız bir su sadece içme için kullanmıyoruz.
50*50*50 CM su tahliyeli ve su taşkın engelleme sensörlü yada şamandıralı sistem kurmayı düşünüyorum sensörlü olacaktır muhtemel şamandıradan pek yana değilim. Ahşap güzel bir ürün fakat et kalınlığının fazla olmasından dolayı pek tercih etmek istemiyorum çünkü yer olarak yan yana dizildiği düşünülecek olursak yer anlamında sıkıntıya düşerim gibime geliyor. Genel olarak içinde demir profil geçirilmiş Aleminyum stant yapan bir çok firma var ve gerçekten güzel tasarlıyorlar. Hem göze hitap açısından hemde kapaklarının ve bölümlerin bir biri ile tam eşit olması açısından yer anlamında da avantaj sağlayacağından bunu tercih edeceğim diye düşünüyorum. Zaten 2 li bölmeler halinde yaptırıp arka kısmında su eklem eve tahliye bölümleri ve vanalarının bölümleri olacaktır. akvaryumlar içinse üst kısımda elektronik sensör sayesinde su açma kapama valfleri olacak tek bir tuş ile sular otomatik boşaltılıp otomatik doldurulacak zaman ayarlı prizler ile bu günlük otomasyon sistemi ile de gerçekleşe bilir. Zaten su giriş bölümü 3 aşamadan olacak ana çıkış, ısıtıcı bölümü, ozmos girişi ve çıkış ile bekleme tankı akabinde bölümlere dağılım. Detaylı proje çizimlerini aktaracağım. Muhakkak ki eklenip çıkacak materyaller olacaktır.
Elektirik enerjisi konusunda 2 kişi olduğumuz için zaten ayda 30 TL elektirik geliyor 50 Adet 30 W ısıtıcı ve Bekleme tankı öncesi ısıtıcı çok aman aman bir çep yakacak boyuta gelmeyecektir. Eğerki gelir ise bu aşamada güneş paneli ile ilgili çalışmalar olur hem maliyeti uçuz diye biliyorum. Adana gibi bir yerde zaten çok verimli olur güneş paneli, güneşlenme süresi açısından uzun süreli olacaktır. [EDIT]YAKUP KONAK,2016-03-03 16:06:13[/EDIT]
[QUOTE=renoibo]
((Evim bahçeli ve Zemin Kat üst katım yok tamamı mülkümdür. Komşularımla da aramda bahceden kaynaklı mesafem var geriye bi zemin durumu kalıyor sanırsamki sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Yinede bakalım mekanın resimlerini tarafınızla paylaşacağım. Umarım büyüklüğü konusunda şimdilik yeterli olur. ))
Şekil belli olur fotoylada gerekli alt yapı çalışmanız belli boyutta olduğu aşikar ,üretim setlerinizi hangi materyelden düşündünüz ahşap demir hazır raf düzenekleri hakkında?
Yurtdışı genel ahşap kurulumları incelemiştim ,Sistemli oluşturacağınız belli yaşta müsait epey gençken bu tür girişimler iyi sonuçlar vereceğini umuyorum.
Başarılarınızın devamlılığı gelir inşallah muaffak olursunuz..
İmkanlar dahilinde kullanılacak suyun geri dönüşüm arıtma gibi bir projede yer verdiğiniz düşünceniz varmı? birçok yurtdışında sistemde kullanılan suların geri dönüştürüldüğü pek açık vermeselerde incelediniz mi? tekrar kullanıma harcanan maddiyatı azaltmayı neler ile sağlamayı planlıyorsunuz en temel su ve elektirik gideri, elektirik konusundada ışıklandırmalarını güneş panelleri ile sağladıkları yönünde de çalışma yapan üretimhaneleri gördüm bunlar hakkında projeniz ne durumda? selamlar..[/QUOTE]
İşte tamda böyle bir yorum bekliyorumdum. Öncelikle bu yaşta bu şekilde ki bir projemi desteklediğiniz için çok teşekkür ederim. Su kullanımı açısından mükemmel bir cennette olduğumu öncelikle belirtmek isterim bahçemde kaynak sondajlı suyumuz var Çok eskilerden kalma. Suyun kalitesi konusunda gerekli testleri yapmadım lakin suyun berraklığı gerçekten mükemmel temiz sudur. Fakat Ozmos Cihazı kullanacağımdan İletkenlik ve PH seviyeleri ile ilgili pek bir sıkıntımın olacağını düşünmüyorum. Toprak içinde olması mineral bakımından gerçekten sağlam olduğunu düşünüyorum gerekli su testlerini yapacağım uygun değerler olması halinde kullanacağım. Aktif olarak zaten kullandığımız bir su sadece içme için kullanmıyoruz.
50*50*50 CM su tahliyeli ve su taşkın engelleme sensörlü yada şamandıralı sistem kurmayı düşünüyorum sensörlü olacaktır muhtemel şamandıradan pek yana değilim. Ahşap güzel bir ürün fakat et kalınlığının fazla olmasından dolayı pek tercih etmek istemiyorum çünkü yer olarak yan yana dizildiği düşünülecek olursak yer anlamında sıkıntıya düşerim gibime geliyor. Genel olarak içinde demir profil geçirilmiş Aleminyum stant yapan bir çok firma var ve gerçekten güzel tasarlıyorlar. Hem göze hitap açısından hemde kapaklarının ve bölümlerin bir biri ile tam eşit olması açısından yer anlamında da avantaj sağlayacağından bunu tercih edeceğim diye düşünüyorum. Zaten 2 li bölmeler halinde yaptırıp arka kısmında su eklem eve tahliye bölümleri ve vanalarının bölümleri olacaktır. akvaryumlar içinse üst kısımda elektronik sensör sayesinde su açma kapama valfleri olacak tek bir tuş ile sular otomatik boşaltılıp otomatik doldurulacak zaman ayarlı prizler ile bu günlük otomasyon sistemi ile de gerçekleşe bilir. Zaten su giriş bölümü 3 aşamadan olacak ana çıkış, ısıtıcı bölümü, ozmos girişi ve çıkış ile bekleme tankı akabinde bölümlere dağılım. Detaylı proje çizimlerini aktaracağım. Muhakkak ki eklenip çıkacak materyaller olacaktır.
Elektirik enerjisi konusunda 2 kişi olduğumuz için zaten ayda 30 TL elektirik geliyor 50 Adet 30 W ısıtıcı ve Bekleme tankı öncesi ısıtıcı çok aman aman bir çep yakacak boyuta gelmeyecektir. Eğerki gelir ise bu aşamada güneş paneli ile ilgili çalışmalar olur hem maliyeti uçuz diye biliyorum. Adana gibi bir yerde zaten çok verimli olur güneş paneli, güneşlenme süresi açısından uzun süreli olacaktır. [EDIT]YAKUP KONAK,2016-03-03 16:06:13[/EDIT]
Yine Mi Discus Üretimi Macerası Demeyin
Teşekkürler İbrahim bey çok şükür benden daha iyi olacak gibi boynuz kulağı geçiyor yavrulara devamlı artemia takviyesini yapıyor 4 ayda ciddi boyuta geldiler.
Haklısınız Ramazn Bey, Evim bahçeli ve Zemin Kat üst katım yok tamamı mülkümdür. Komşularımla da aramda bahceden kaynaklı mesafem var geriye bi zemin durumu kalıyor sanırsamki sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Yinede bakalım mekanın resimlerini tarafınızla paylaşacağım. Umarım büyüklüğü konusunda şimdilik yeterli olur.
[QUOTE=renoibo]Selam Olayı çözmüşün sen eşinizde destekliyorsa neden olmasın müsakil ev anlayışlı eş [:iyi:][:nazar:] bizim kırmızı kartlar dolanıyor [:D]
Gönlünüzce olsun gelişmeleri merakla bekleriz şimdiden kolay gelsin..[/QUOTE]
Salih Dursun gibi yapma vakti geldi sizin için [:)][:)][:)][:)][:iyi:]
Teşekkürler İbrahim bey çok şükür benden daha iyi olacak gibi boynuz kulağı geçiyor yavrulara devamlı artemia takviyesini yapıyor 4 ayda ciddi boyuta geldiler.
Haklısınız Ramazn Bey, Evim bahçeli ve Zemin Kat üst katım yok tamamı mülkümdür. Komşularımla da aramda bahceden kaynaklı mesafem var geriye bi zemin durumu kalıyor sanırsamki sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Yinede bakalım mekanın resimlerini tarafınızla paylaşacağım. Umarım büyüklüğü konusunda şimdilik yeterli olur.
[QUOTE=renoibo]Selam Olayı çözmüşün sen eşinizde destekliyorsa neden olmasın müsakil ev anlayışlı eş [:iyi:][:nazar:] bizim kırmızı kartlar dolanıyor [:D]
Gönlünüzce olsun gelişmeleri merakla bekleriz şimdiden kolay gelsin..[/QUOTE]
Salih Dursun gibi yapma vakti geldi sizin için [:)][:)][:)][:)][:iyi:]
Yine Mi Discus Üretimi Macerası Demeyin
Kesinlikle size katılıyorum Celal'bey bu konuda bana en çok desteği dokunacak elimde ki gizli silahım Eşim :) kendisi de iyi bir Discus besleyicisi ve gözlemcisidir. Bu konuda çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Yer olarak da 12 Metre uzunluğundaki boşta bir odamız var dahada güzeli Enerji ve Tahliye borularının bulunduğu boşluğa bitişik ve Güneye bakan güzel açık bir cephesi var. Bakalım nasıl olacak planları göstereceğim sizlere. Evim müstakil ve 4 Oda 1 Salon akvaryumlarımı kuracağım odam en arkada kalıyor ses konusunda da kafam şişmeyecektir. Güzel olacak gibi geliyor bakalım..[:)]
Kesinlikle size katılıyorum Celal'bey bu konuda bana en çok desteği dokunacak elimde ki gizli silahım Eşim :) kendisi de iyi bir Discus besleyicisi ve gözlemcisidir. Bu konuda çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Yer olarak da 12 Metre uzunluğundaki boşta bir odamız var dahada güzeli Enerji ve Tahliye borularının bulunduğu boşluğa bitişik ve Güneye bakan güzel açık bir cephesi var. Bakalım nasıl olacak planları göstereceğim sizlere. Evim müstakil ve 4 Oda 1 Salon akvaryumlarımı kuracağım odam en arkada kalıyor ses konusunda da kafam şişmeyecektir. Güzel olacak gibi geliyor bakalım..[:)]
Yine Mi Discus Üretimi Macerası Demeyin
Teşükkürler Tolga Bey ;)
Teşükkürler Tolga Bey ;)
Yine Mi Discus Üretimi Macerası Demeyin
Çok sağolun Ramazan'bey malesef herkesi tatmin edecek kadar üretim olmayacak lakin belirli bir miktar mutlaka da olacak. Şuan bile 4 adet 200 Cm lik tanklarda 65 adet Galaxy Turkuaz ve 35 Adet Gün Batımı mevcut benim kendi yavrularım. İnanın ithallerden herhangi bir farkı yok... Yazık günah millete hep ithali veriyorlar bunlar daha canlı oluyor yok efendim yavruları daha güzel olur vs vs.. uygun su şartını verin bakim Turkuazların Damarları motifleri nasıl fosfor gibi parlıyor. Youtube de yurt dışındaki üretim tesislerine bir bakın yavrulara artemia, anaçlara dana yüreği ve kuru yemler.
Çok sağolun Ramazan'bey malesef herkesi tatmin edecek kadar üretim olmayacak lakin belirli bir miktar mutlaka da olacak. Şuan bile 4 adet 200 Cm lik tanklarda 65 adet Galaxy Turkuaz ve 35 Adet Gün Batımı mevcut benim kendi yavrularım. İnanın ithallerden herhangi bir farkı yok... Yazık günah millete hep ithali veriyorlar bunlar daha canlı oluyor yok efendim yavruları daha güzel olur vs vs.. uygun su şartını verin bakim Turkuazların Damarları motifleri nasıl fosfor gibi parlıyor. Youtube de yurt dışındaki üretim tesislerine bir bakın yavrulara artemia, anaçlara dana yüreği ve kuru yemler.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
