ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Muzaffer19
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mart 2017 23:18
Son Ziyaret:
05 Mayıs 2023 15:07
Toplam Mesaj:
156 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Muzaffer ÇELİK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muzaffer ÇELİK
SON 10 MESAJI
Hava Motorsuz Alternatif Artemia Çıkartma Yöntemi
Sizin paylasiminiz sayesinde 15 gündür artemia çıkarıyorum. 5 litrelik şişeyi kestim içine 1 litre su 1 çay kaşığı kaya tuzu 1/4 çay kaşığı artemia yumurtası koyup karıştırıyorum. 20 saat civarı açılım başlıyor ve 2 gün kullanıyorum (5 yavrum olduğu için hergun çıkarmıyorum.) Bu değerli bilgiyi bizimle paylaştiğiniz için çok teşekkür ederim. Sayenizde Lepistes yavrum 10 günde renklenmeye başladı [:iyi:] [:)]
Sizin paylasiminiz sayesinde 15 gündür artemia çıkarıyorum. 5 litrelik şişeyi kestim içine 1 litre su 1 çay kaşığı kaya tuzu 1/4 çay kaşığı artemia yumurtası koyup karıştırıyorum. 20 saat civarı açılım başlıyor ve 2 gün kullanıyorum (5 yavrum olduğu için hergun çıkarmıyorum.) Bu değerli bilgiyi bizimle paylaştiğiniz için çok teşekkür ederim. Sayenizde Lepistes yavrum 10 günde renklenmeye başladı [:iyi:] [:)]
İnce Dallar Kullanılabilir Mı?
[QUOTE=Bekir Can]
Ben normalde önerilen kökler haricinde başka ağaçların köklerini dallarını hatta yapraklarını da kullandım ama yalnızca yeterince kuru olanları kullandım bir sorunda yaşamadım hiç. Bu dal akvaryuma girecek kadar kurumuş durmuyor yani içindeki tüm organik yaşamın son bulması lazım bence bunun içinde uzun süre kuruduktan sonra suda 1saate yakın kaynatılıp ardından temiz bir suda bir gün boyunca bekleyip o şekilde kullanılabilir. Üzerindeki çok fazla ayrık dallarda balıkların yüzerken yaralanması ya da rahat hareketler yapmalarını zorlaştırabilir o yüzden mümkün olduğunca budamanızı tavsiye ederim[/QUOTE]
Ben aslında dallı budaklı olduğu için secmistim. Görüntüsü güzel geldi ama balıklara zarar verebilir haklısınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tam istediğim liste diyebilirim bu bitkileri kesinlikle araştırıcam çok sağolun Erhan bey.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Paylaştığınız bilgi üzerine evime çok yakın olan tarladan kurumuş kavak ağacından bir dal aldım. Güzelce soydum ve istediğim şekilde kestim sizce kullanılabilir mi? Ne gibi işlemler yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720172014511.jpg[/IMG]
[QUOTE=Bekir Can]
Ben normalde önerilen kökler haricinde başka ağaçların köklerini dallarını hatta yapraklarını da kullandım ama yalnızca yeterince kuru olanları kullandım bir sorunda yaşamadım hiç. Bu dal akvaryuma girecek kadar kurumuş durmuyor yani içindeki tüm organik yaşamın son bulması lazım bence bunun içinde uzun süre kuruduktan sonra suda 1saate yakın kaynatılıp ardından temiz bir suda bir gün boyunca bekleyip o şekilde kullanılabilir. Üzerindeki çok fazla ayrık dallarda balıkların yüzerken yaralanması ya da rahat hareketler yapmalarını zorlaştırabilir o yüzden mümkün olduğunca budamanızı tavsiye ederim[/QUOTE]
Ben aslında dallı budaklı olduğu için secmistim. Görüntüsü güzel geldi ama balıklara zarar verebilir haklısınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tam istediğim liste diyebilirim bu bitkileri kesinlikle araştırıcam çok sağolun Erhan bey.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Bekir kardeşimin söylediği gibi kullanılacak dal ve köklerin tamamen kuru olmasında fayda vardır suya girince olası değişikliklere uğramaması için. Örnek olması bakımından daha önceden bu konuyla ilgili bulduğum bir liste var ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryumda_kukanilabilinecek_agaclar.jpg[/IMG][/QUOTE]
Paylaştığınız bilgi üzerine evime çok yakın olan tarladan kurumuş kavak ağacından bir dal aldım. Güzelce soydum ve istediğim şekilde kestim sizce kullanılabilir mi? Ne gibi işlemler yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720172014511.jpg[/IMG]
İnce Dallar Kullanılabilir Mı?
Merhabalar, bu dallar akvaryumda kullanılabilir mi?
Benim umudum yok ama kullanan arkadaş varsa tecrübelerini aktarabilir mi?
Eğer kullanan varsa ne gibi işlemlerden geçmesi gerekir bilgi verirmisiniz. Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720171216331.jpg[/IMG]
Merhabalar, bu dallar akvaryumda kullanılabilir mi?
Benim umudum yok ama kullanan arkadaş varsa tecrübelerini aktarabilir mi?
Eğer kullanan varsa ne gibi işlemlerden geçmesi gerekir bilgi verirmisiniz. Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/100720171216331.jpg[/IMG]
Guraba Aquatics - Youtube Kanalı
[QUOTE=-RBG-]Herkese merhaba arkadaşlar,
Elimde olan malzemelerle [B]"Nano Low Tech Bitkili Bir Karides Akvaryumu"[/B] kurdum. Umarım beğenirsiniz.
Keyifli seyirler.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ZOwbDZfFz2w[/VID][/QUOTE]
Videoyu baştan sona hayranlıkla izledim. Çok güzel bir kurulum yapmışsınız çok beğendim. İnşallah daha fazla kurulum görürüz sizden. Filtrenizi ve ısıtıcınızı merak ediyorum bende küçük akvaryumum için edinicem.
[QUOTE=-RBG-]Herkese merhaba arkadaşlar,
Elimde olan malzemelerle [B]"Nano Low Tech Bitkili Bir Karides Akvaryumu"[/B] kurdum. Umarım beğenirsiniz.
Keyifli seyirler.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=ZOwbDZfFz2w[/VID][/QUOTE]
Videoyu baştan sona hayranlıkla izledim. Çok güzel bir kurulum yapmışsınız çok beğendim. İnşallah daha fazla kurulum görürüz sizden. Filtrenizi ve ısıtıcınızı merak ediyorum bende küçük akvaryumum için edinicem.
Nedir Bu Bitki - Tohumdan Yetişme
[QUOTE=mrah]Bildiginiz ot, bahcede guzel olabilir ama akvaryumda degil. :)[/QUOTE]
Haha ben biraz büyüsün ne ocak merak ediyorum 😅
[QUOTE=mrah]Bildiginiz ot, bahcede guzel olabilir ama akvaryumda degil. :)[/QUOTE]
Haha ben biraz büyüsün ne ocak merak ediyorum 😅
Nedir Bu Bitki - Tohumdan Yetişme
Tohumları Çin'den 1 TL'ye aldım hiç umudum yoktu torf bile kullanmadan bahçedeki gübreli topraktan kullanarak ektim. Bir kısmı çıkmış sizce normal çim bitkisimi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171101491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171102091.jpg[/IMG]
Tohumları Çin'den 1 TL'ye aldım hiç umudum yoktu torf bile kullanmadan bahçedeki gübreli topraktan kullanarak ektim. Bir kısmı çıkmış sizce normal çim bitkisimi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171101491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/260620171102091.jpg[/IMG]
Lepistesler İçin Yem
[QUOTE=undisput3d]Merhaba sevgili akvaryum ailesi. 12 ad lepistes, 2 ad çöpçü, 1ad vatoz, 1ad elma salyangozu 60lt ithal şelale akışlı akvaryumum var .Lepisteslerim için bu yemlerim uygunmudur , uygun ise nasıl kullanılmalı şimdiden çok teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123220/240620170748481.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, ben tetra algea ve sera vipan kullanıyorum severek yiyorlar birde artemia çıkarıyorum yavrular için yavru sayım az olduğu için büyük balıklar kalan artemialarida afiyetle yiyorlar. Artemiayi hava motorsuz 15 saatte aciyorum ben bu kadar kolay oldugunu tahmin etmemistim yeni yeni kullanmaya başladım. Diğer yemler hakkında bilgim yok ama sera flora iyi diye duymuştum. Bence yemleme sayiniz ve yemlerin protein ağırlığına göre düzen kurmalisiniz ben günde 3 kere veriyorum iki yemi aynı miktarda ufalayip karıştırdım çay kaşığı ile veriyorum. Keyifli hobiler diliyorum.
[QUOTE=undisput3d]Merhaba sevgili akvaryum ailesi. 12 ad lepistes, 2 ad çöpçü, 1ad vatoz, 1ad elma salyangozu 60lt ithal şelale akışlı akvaryumum var .Lepisteslerim için bu yemlerim uygunmudur , uygun ise nasıl kullanılmalı şimdiden çok teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/123220/240620170748481.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, ben tetra algea ve sera vipan kullanıyorum severek yiyorlar birde artemia çıkarıyorum yavrular için yavru sayım az olduğu için büyük balıklar kalan artemialarida afiyetle yiyorlar. Artemiayi hava motorsuz 15 saatte aciyorum ben bu kadar kolay oldugunu tahmin etmemistim yeni yeni kullanmaya başladım. Diğer yemler hakkında bilgim yok ama sera flora iyi diye duymuştum. Bence yemleme sayiniz ve yemlerin protein ağırlığına göre düzen kurmalisiniz ben günde 3 kere veriyorum iki yemi aynı miktarda ufalayip karıştırdım çay kaşığı ile veriyorum. Keyifli hobiler diliyorum.
Lepistes Akvaryumu Tanıtım
[QUOTE=Kromatit]Cüce vatoz için akvaryum küçük. Çıkarsanız iyi olur.
Bitkileri camlara yakın dikmeniz yüzmek için ortada bir boşluk sağlar.
Termometreyi arka cama yakın koyunca daha iyi görünebilir.
Yavru akvaryumunda suyu doldurmaktan korkmayın. Filtre motoru tamamen su içinde olsun.
Kumu çıkarın cama cam olsun. Dip çekimi yapacaksınız. Kum engeller. Pipo filtre kullanmanız daha iyi olur.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Cüce vatoz daha yavru 4 cm iken almıştım çok zaman geçmedi. Ama bitkiler ve akvaryum eni ona yetişkin olduğu zaman yer sorunu yasaticak sanırım.
Acemi olduğum için ve elimle diktigim için böyle bir düzen kurabildim benim için söküp dikmek çok zor olacak bitki maşası olsa çok iyi olurdu.
Filtre eski bi filtre o yüzden kablosunda sıkıntı olabilir çok guvenemedim. Görünüş evet çok iyi durmuyor ama içine sokarsam içim rahat etmez hocam.
Dip çekimini hava hortumu ile düzenli yapıyorum. Amaç üretim değil biraz da görsellik ve artan bitkileri değerlendirmek.
Pipo filtreyi bende çok düşündüm hava motoru kullanmamam sebebi ile almadım şuan iç filtre sesi bile rahatsız edici geliyor bana hocam. Ama araştırıyorum az sesli markalar var uygun fiyata en çok aklıma yatan resun oldu. Keyifli hobiler diliyorum.
[QUOTE=Kromatit]Cüce vatoz için akvaryum küçük. Çıkarsanız iyi olur.
Bitkileri camlara yakın dikmeniz yüzmek için ortada bir boşluk sağlar.
Termometreyi arka cama yakın koyunca daha iyi görünebilir.
Yavru akvaryumunda suyu doldurmaktan korkmayın. Filtre motoru tamamen su içinde olsun.
Kumu çıkarın cama cam olsun. Dip çekimi yapacaksınız. Kum engeller. Pipo filtre kullanmanız daha iyi olur.[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim.
Cüce vatoz daha yavru 4 cm iken almıştım çok zaman geçmedi. Ama bitkiler ve akvaryum eni ona yetişkin olduğu zaman yer sorunu yasaticak sanırım.
Acemi olduğum için ve elimle diktigim için böyle bir düzen kurabildim benim için söküp dikmek çok zor olacak bitki maşası olsa çok iyi olurdu.
Filtre eski bi filtre o yüzden kablosunda sıkıntı olabilir çok guvenemedim. Görünüş evet çok iyi durmuyor ama içine sokarsam içim rahat etmez hocam.
Dip çekimini hava hortumu ile düzenli yapıyorum. Amaç üretim değil biraz da görsellik ve artan bitkileri değerlendirmek.
Pipo filtreyi bende çok düşündüm hava motoru kullanmamam sebebi ile almadım şuan iç filtre sesi bile rahatsız edici geliyor bana hocam. Ama araştırıyorum az sesli markalar var uygun fiyata en çok aklıma yatan resun oldu. Keyifli hobiler diliyorum.
Lepistes Akvaryumu Tanıtım
Ölçüler: 40*20*30
Canlı Türleri: 1 Albino Full Red Erkek Lepistes,2 Yerli Lepistes ve 1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri:Christmas Moss, Stringy Moss, Cryptocoryne wendtii, Ceratophyllum demersum
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: venusaqua şelale filtre 280l/h 5w, 7 watt led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Vronic 100 watt ısıtıcı şuan takılı değil
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
İlk olarak bana kumu ve bitkileri hediye eden Fethullah Arslan'a çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171937521.jpg[/IMG]
Bitkilerden ilk kurulumda çürüyen 5-6 yaprak oldu şuanda içinde 2 yaprak çürük ilk dip çekiminde alıcam. Akvaryumda gübre ve Co2 kullanmıyorum. Işığı kendim sabah 12 gece 12 açıyorum. Albino erkek ile Yerli dişinin bugün ilk batın yavruları oldu. 5 yavruyu kurtarabildim ve yavru akvayumuna koydum. Yavrularda çekinik gen olduğu için büyüdüklerinde albino erkek ile çiftleştirip %50 albino ırk elde edeceğimi düşünüyorum. Kendimi geliştirmek ve canlılarımın daha kaliteli bir hayat sürmesi için eksiklerimi belirtmenizi rica ediyorum.
[B]Yavru Akvaryumu[/B]
Ölçüler: 30*13*20
Canlı Türleri: 5 yavru lepistes
Bitki Türleri: Dikim sırasında ana akvaryumdan artan Cryptocoryne wendtii bitkileri formları daha düşük.
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Venusaqua 2001F 300Lt/H Akvaryum İç Filtre 3 Watt, Beyaz gece lambası monte ettim
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Temin edilecek
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171952581.jpg[/IMG]
Ölçüler: 40*20*30
Canlı Türleri: 1 Albino Full Red Erkek Lepistes,2 Yerli Lepistes ve 1 Cüce Vatoz
Bitki Türleri:Christmas Moss, Stringy Moss, Cryptocoryne wendtii, Ceratophyllum demersum
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: venusaqua şelale filtre 280l/h 5w, 7 watt led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Vronic 100 watt ısıtıcı şuan takılı değil
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
İlk olarak bana kumu ve bitkileri hediye eden Fethullah Arslan'a çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171937521.jpg[/IMG]
Bitkilerden ilk kurulumda çürüyen 5-6 yaprak oldu şuanda içinde 2 yaprak çürük ilk dip çekiminde alıcam. Akvaryumda gübre ve Co2 kullanmıyorum. Işığı kendim sabah 12 gece 12 açıyorum. Albino erkek ile Yerli dişinin bugün ilk batın yavruları oldu. 5 yavruyu kurtarabildim ve yavru akvayumuna koydum. Yavrularda çekinik gen olduğu için büyüdüklerinde albino erkek ile çiftleştirip %50 albino ırk elde edeceğimi düşünüyorum. Kendimi geliştirmek ve canlılarımın daha kaliteli bir hayat sürmesi için eksiklerimi belirtmenizi rica ediyorum.
[B]Yavru Akvaryumu[/B]
Ölçüler: 30*13*20
Canlı Türleri: 5 yavru lepistes
Bitki Türleri: Dikim sırasında ana akvaryumdan artan Cryptocoryne wendtii bitkileri formları daha düşük.
Tankın Yaşı: 10 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: Venusaqua 2001F 300Lt/H Akvaryum İç Filtre 3 Watt, Beyaz gece lambası monte ettim
Tasarım ve Dekorasyon: Küçük taş, Deniz kabuğu
Isıtıcı: Temin edilecek
Yemler: Tetra pro algea, Sera vipan, Rotifish Artemia Mix
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195001/230620171952581.jpg[/IMG]
Canlı Doğuran Uyum..
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba , lepistes ve moli uygundur. Her ikisinde de yavru kaybı riski sadece ilk bir haftadır. Balık sayınız hacme göre fazla değil ise lepistes ve moli sorunsuz olur. Birbirleri ile çift olmazlar. Ama sadece moli veya sadece lepistes ile kurulan akvaryumu her zaman daha uyumlu bir akvaryum olarak görmüşümdür.
[/QUOTE]
Yardımcınız için teşekkür ederim. Hacim olarak şuan balık sayım uygun balik başına 5 litre ama sonuçta canlı doğuran. Birde yavru akvaryumum olduğu için şuan yeteceğini düşünüyorum. Bugün Moli bakacağım burda hangi türleri var bilmiyorum. Alırsam en fazla 2-3 tane ]alicam iyi gunler.
[QUOTE=Ibrahim90]Merhaba , lepistes ve moli uygundur. Her ikisinde de yavru kaybı riski sadece ilk bir haftadır. Balık sayınız hacme göre fazla değil ise lepistes ve moli sorunsuz olur. Birbirleri ile çift olmazlar. Ama sadece moli veya sadece lepistes ile kurulan akvaryumu her zaman daha uyumlu bir akvaryum olarak görmüşümdür.
[/QUOTE]
Yardımcınız için teşekkür ederim. Hacim olarak şuan balık sayım uygun balik başına 5 litre ama sonuçta canlı doğuran. Birde yavru akvaryumum olduğu için şuan yeteceğini düşünüyorum. Bugün Moli bakacağım burda hangi türleri var bilmiyorum. Alırsam en fazla 2-3 tane ]alicam iyi gunler.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
KULLANICILAR
- 99 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Rafayel,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
xfuriousx,
Halley,
pitsem,
Tatar10,
MeeEX,
yeekim,
sinor,
Eldurmaz,
djally,
reano,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
by__cg,
ciways,
emrahdm,
syerli,
Pygocentrus94,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
HalilSefaa,
Ankararif06,
shkola onlain_odMt,
Akvaryum2000,
Jeveux,
mrmustang,
0rnn,
ADAMEHSER,
DY1903,
Alperen0648,
AquaVita,
Legionsgamer,
şansal,
reprise,
Amati340,
JujuSeri,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
nakkas__45,
egedin,
Kaangzkr,
Brdk64,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
