ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yenerkolemre
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
97
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Şubat 2019 10:56
Son Ziyaret:
16 Kasım 2021 20:18
Toplam Mesaj:
148 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre yenerkol
Doğum Tarihi:
21 Ekim 1997
Yaş:
28
İl:
Istanbul
Meslek:
SAĞLIK TEKNİKERİ
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
emre yenerkol
SON 10 MESAJI
140 Litrede Hamburg Filtre
Ben 80 cm tankımda söylediğim gibi 2.5 watt atman hava motoru ile hamburg filtreyi güzel bir debi ile döndürebiliyorum evet 8 watt olsa çok daha iyi olurdu fakat sizin için akıntı bir dezavantaj olacaktır
Ben 80 cm tankımda söylediğim gibi 2.5 watt atman hava motoru ile hamburg filtreyi güzel bir debi ile döndürebiliyorum evet 8 watt olsa çok daha iyi olurdu fakat sizin için akıntı bir dezavantaj olacaktır
140 Litrede Hamburg Filtre
Merhaba hayırlı olsun öncelikle,hamburg filtre için aslında güçlü motorlar tercih edilmedi fakat sizin besleyeceğiniz tür canlı doğuran türleri olacağı için akıntı o kadar da iyi sonuçlar vermeyecektir. aslında markadan ziyade alacağınız motorun gücü önemli onu da şu şekilde söyleyebilirim minimum 2.5 watt gücünde bir hava motoru sizin için fazlasıyla yeterli olacaktır atman marka 2.5 watt gücünde motorlar mecvut dilerseniz alıp kullanabilirsiniz
Merhaba hayırlı olsun öncelikle,hamburg filtre için aslında güçlü motorlar tercih edilmedi fakat sizin besleyeceğiniz tür canlı doğuran türleri olacağı için akıntı o kadar da iyi sonuçlar vermeyecektir. aslında markadan ziyade alacağınız motorun gücü önemli onu da şu şekilde söyleyebilirim minimum 2.5 watt gücünde bir hava motoru sizin için fazlasıyla yeterli olacaktır atman marka 2.5 watt gücünde motorlar mecvut dilerseniz alıp kullanabilirsiniz
500 Litrede Red Rainbow - Tropheus Moori Kambwimba
[QUOTE=Aquarist]Merhabalar,
500litre takımda beslediğim tropheus Red Rainbow larım...
Yavru alıp atıyorlar, tam damızlık olmadılar henüz.
16d 12e şeklinde tahmin ettiğim disi erkek oranlarında yakın gelecekte 4e16d şeklinde koloni oluşturmayı düşünüyorum.
Buyrun Video linki, herhangi bir tavsiye varsa almak isterim:
https://youtu.be/-4-DadRfEDc
Kanalımda diğer videoları da inceleyebilirsiniz.
[VID]https://youtu.be/-4-DadRfEDc[/VID]
[/QUOTE]
Selamlar öncelikle hayırlı olsun balıklar çok sağlıklı gözüküyorlar maşallah [:)] dişi erkek ayrımı yapmak için bence biraz daha beklemelisiniz baskın erkekleri gözlemleyip daha sonra pasif olan erkekleri ayırmanızı tavsiye ederim, bazen gözden kaçıyor ama erkekler içerisinde kısır olanlar da çıkabiliyor ,koloni eğer yavrudan beraber büyüdüler ise damızlık olunca kava gürültü riski biraz da olsa azalacaktır uyum içerisinde büyüdükleri için fakat en nihayetinde makbul olanı 4\1 oranında ayırım yapmaktır sağlıklı hobiler dilerim[EDIT]yenerkolemre,2021-04-27 18:40:53[/EDIT]
[QUOTE=Aquarist]Merhabalar,
500litre takımda beslediğim tropheus Red Rainbow larım...
Yavru alıp atıyorlar, tam damızlık olmadılar henüz.
16d 12e şeklinde tahmin ettiğim disi erkek oranlarında yakın gelecekte 4e16d şeklinde koloni oluşturmayı düşünüyorum.
Buyrun Video linki, herhangi bir tavsiye varsa almak isterim:
https://youtu.be/-4-DadRfEDc
Kanalımda diğer videoları da inceleyebilirsiniz.
[VID]https://youtu.be/-4-DadRfEDc[/VID]
[/QUOTE]
Selamlar öncelikle hayırlı olsun balıklar çok sağlıklı gözüküyorlar maşallah [:)] dişi erkek ayrımı yapmak için bence biraz daha beklemelisiniz baskın erkekleri gözlemleyip daha sonra pasif olan erkekleri ayırmanızı tavsiye ederim, bazen gözden kaçıyor ama erkekler içerisinde kısır olanlar da çıkabiliyor ,koloni eğer yavrudan beraber büyüdüler ise damızlık olunca kava gürültü riski biraz da olsa azalacaktır uyum içerisinde büyüdükleri için fakat en nihayetinde makbul olanı 4\1 oranında ayırım yapmaktır sağlıklı hobiler dilerim[EDIT]yenerkolemre,2021-04-27 18:40:53[/EDIT]
Tropheus Macerası Başladı
[QUOTE=Emrejder]
Bu kadar aydınlık ve fonun mavi olduğu görsel çalışmaları ben sevmiyorum :) emeğine sağlık.
Taşların karanlıkta çok daha iyi duracağını düşünüyorum.
[:nazar:] bol şans dostum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110183/230120211938391.jpg[/IMG]
bu örnek gibi. [/QUOTE]
merhaba bu görselde ki akvaryum biotop akvaryumu olarak geçer bu çok farklı bir dünyadır
[QUOTE=Emrejder]
Bu kadar aydınlık ve fonun mavi olduğu görsel çalışmaları ben sevmiyorum :) emeğine sağlık.
Taşların karanlıkta çok daha iyi duracağını düşünüyorum.
[:nazar:] bol şans dostum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/110183/230120211938391.jpg[/IMG]
bu örnek gibi. [/QUOTE]
merhaba bu görselde ki akvaryum biotop akvaryumu olarak geçer bu çok farklı bir dünyadır
Tropheus Duboisi Yavru Niye Öldü
Merhabalafr öncelikle üzülerek söylüyorum ki balığınız bloat hastalığına yakalanmış maalesef, eğer müdahale de geç kalırsanız tüm balıklarınız için ölüm kaçınılmaz olacaktır. bu süreç aslında şöyle ilerliyor en başında balık sersem bir şekilde yüzüyor daha sonra yeme karşı olan iştahsızlığı artıyor ve yemden de kesiliyor,bir süre sonra akvaryumda ki oksijen seviyesi balığa yetmemeye başlıyor ve balık sürekli ağızını aç kapa hareketi yapmaya başlıyor bu evrelerin en sonuncusu da balık şişmeye başladığında bitiyor ve bu saaatten sonra yapılan herhangi bir müdahale sonuç vermemekle birlikte eğer akvaryuma ilaç takviyesi yapılmadıysa diğer balıklara dışkılama yolu ile bu hastalık yayılmaya başlar. Bu yüzden akvaryumu gözlemlemeli ve balıkları yemlerken dikkatle 5 dakikanızı ayırmanız gerekmetedir, sizin şuan yapacağınız en önemli şey ilk önce yüzde kırk şeklinde dinlenmiş su değişimi olmalı ve daha sonra akvaryuma bactopur kesinlikle uygulanmalı umarım yorumu çok geç yazmamışızdır
Merhabalafr öncelikle üzülerek söylüyorum ki balığınız bloat hastalığına yakalanmış maalesef, eğer müdahale de geç kalırsanız tüm balıklarınız için ölüm kaçınılmaz olacaktır. bu süreç aslında şöyle ilerliyor en başında balık sersem bir şekilde yüzüyor daha sonra yeme karşı olan iştahsızlığı artıyor ve yemden de kesiliyor,bir süre sonra akvaryumda ki oksijen seviyesi balığa yetmemeye başlıyor ve balık sürekli ağızını aç kapa hareketi yapmaya başlıyor bu evrelerin en sonuncusu da balık şişmeye başladığında bitiyor ve bu saaatten sonra yapılan herhangi bir müdahale sonuç vermemekle birlikte eğer akvaryuma ilaç takviyesi yapılmadıysa diğer balıklara dışkılama yolu ile bu hastalık yayılmaya başlar. Bu yüzden akvaryumu gözlemlemeli ve balıkları yemlerken dikkatle 5 dakikanızı ayırmanız gerekmetedir, sizin şuan yapacağınız en önemli şey ilk önce yüzde kırk şeklinde dinlenmiş su değişimi olmalı ve daha sonra akvaryuma bactopur kesinlikle uygulanmalı umarım yorumu çok geç yazmamışızdır
Tropheus Akvaryumu ?
[QUOTE=mustafaolgun]
Aslında nıyetım ve ıstegım maswa bakmaktı. Cok heveslıydım yavrudan alıp besleyıp buyutup yavrularmaya. Ama evde akvaryumu konumlandırabıleegım en uygun yer 90/45/40 olculerınde oluyor. 10 cm de sump desek 80 cm kalıyor uzunluk. Ama olmıcak gıbı. Bakalım hayırlısı artık. [/QUOTE]
Nacizane tavsiyem şudur eğer şuan için imkanın yok ise yavrudan maswa alabilirsin fakat çok geç olmadan balıkları büyük bir tanka almalısın ,eğer geç kalırsan balıklar yanık kalır bant çürütürsün 2-3 cm 30-35 adet yavruyu ortalama 2-3 ay güzelce beslersin ama dediğim gibi süreç uzadıkça balıklar da sorunlar ortaya çıkacaktır bir de son olarak şuan balık piyasası herşey de olduğu gibi çok kötü covid-19 ithalatı kestiği için üç kuruşluk mal oldu sana 10 kuruş ortalık fırsatçı kaynıyor dikkat et derim eğer maswa besleyecek isen 2-3 cm yavru fiyatı 10₺ geçmemeli
[QUOTE=mustafaolgun]
Aslında nıyetım ve ıstegım maswa bakmaktı. Cok heveslıydım yavrudan alıp besleyıp buyutup yavrularmaya. Ama evde akvaryumu konumlandırabıleegım en uygun yer 90/45/40 olculerınde oluyor. 10 cm de sump desek 80 cm kalıyor uzunluk. Ama olmıcak gıbı. Bakalım hayırlısı artık. [/QUOTE]
Nacizane tavsiyem şudur eğer şuan için imkanın yok ise yavrudan maswa alabilirsin fakat çok geç olmadan balıkları büyük bir tanka almalısın ,eğer geç kalırsan balıklar yanık kalır bant çürütürsün 2-3 cm 30-35 adet yavruyu ortalama 2-3 ay güzelce beslersin ama dediğim gibi süreç uzadıkça balıklar da sorunlar ortaya çıkacaktır bir de son olarak şuan balık piyasası herşey de olduğu gibi çok kötü covid-19 ithalatı kestiği için üç kuruşluk mal oldu sana 10 kuruş ortalık fırsatçı kaynıyor dikkat et derim eğer maswa besleyecek isen 2-3 cm yavru fiyatı 10₺ geçmemeli
Tropheus Maswa
[QUOTE=Murat52][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223395/140520200809531.jpg[/IMG]
Maswa balığım sürekli camın köşesinde aşağı inip yukarı çıkıyor bu hareketi neden yaparlar. Fotoğraf atacaktım ama ben yaklaştığım zaman hemen kaçıyor. Burada hep yere yakın yatıyor [/QUOTE]
Balığınız çok stresli görünüyor bu şekilde çok uzun süre yaşamayacaktır. Fakat maswaya pek benzetemedim ben daha çok bemba gibi duruyor
[QUOTE=Murat52][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223395/140520200809531.jpg[/IMG]
Maswa balığım sürekli camın köşesinde aşağı inip yukarı çıkıyor bu hareketi neden yaparlar. Fotoğraf atacaktım ama ben yaklaştığım zaman hemen kaçıyor. Burada hep yere yakın yatıyor [/QUOTE]
Balığınız çok stresli görünüyor bu şekilde çok uzun süre yaşamayacaktır. Fakat maswaya pek benzetemedim ben daha çok bemba gibi duruyor
Tropheus Akvaryum Balığı Beslemek
[QUOTE=Tamerdemir]Merhabalar
Yeni akvaryum alacagim
100x40x60 ebatlarinda ve ikola beslemek istiyorum
Ancak balik oranini tam kestiremiyorum
Benim aklimdaki 8 disi 2 erkek olarak
Sizde hacimsel olarak fazlami yoksa uygun olur mu
Mercan kirigi kum kullanacagim ayrica
[/QUOTE]
Bu hacimlerde tropheus beslemek çok da faydalı olmaz balık açısından. Üremem ve renk konusunda sizi üzecektir ve hareket alanı kısıtlı olduğundan stres yapacaktır benim tavsiyem minimum 120 cm olmalı 8 dişi 2 erkek damızlık olarak kesinlikle olmaz gerçekten çok hareketli balıklar. Olur diyenlere hiç aldanma derim bu hayvanları stressiz gördüğün zaman arada ki farkı sende anlarsın[:)]
[QUOTE=Tamerdemir]Merhabalar
Yeni akvaryum alacagim
100x40x60 ebatlarinda ve ikola beslemek istiyorum
Ancak balik oranini tam kestiremiyorum
Benim aklimdaki 8 disi 2 erkek olarak
Sizde hacimsel olarak fazlami yoksa uygun olur mu
Mercan kirigi kum kullanacagim ayrica
[/QUOTE]
Bu hacimlerde tropheus beslemek çok da faydalı olmaz balık açısından. Üremem ve renk konusunda sizi üzecektir ve hareket alanı kısıtlı olduğundan stres yapacaktır benim tavsiyem minimum 120 cm olmalı 8 dişi 2 erkek damızlık olarak kesinlikle olmaz gerçekten çok hareketli balıklar. Olur diyenlere hiç aldanma derim bu hayvanları stressiz gördüğün zaman arada ki farkı sende anlarsın[:)]
Tropheus Akvaryumu ?
[QUOTE=Cihlketio]Az balik cok al paran yoksa hobiye baslamasaydin[/QUOTE]
Arkadaş burada ne anlatmak istemiş anlaşılmıyor dil ve anlatım sıkıntısı olduğu belli. Bu ebatlarda tropheus sorunlu olur balık tam anlamıyla kendini gösteremez ne üreme konusunda ne de renk konusunda istediğini alamazsın.Sana tavsiyem malawi cikletleri veya bitkili canlı doğuran yapabilirsin ama ille de ciklet beslemek isterim dersen (Sarı prenses-Mavi prenses-Beyaz prenses-Yunus) gibi türleri öneririm[:)][EDIT]yenerkolemre,2020-05-21 15:23:30[/EDIT]
[QUOTE=Cihlketio]Az balik cok al paran yoksa hobiye baslamasaydin[/QUOTE]
Arkadaş burada ne anlatmak istemiş anlaşılmıyor dil ve anlatım sıkıntısı olduğu belli. Bu ebatlarda tropheus sorunlu olur balık tam anlamıyla kendini gösteremez ne üreme konusunda ne de renk konusunda istediğini alamazsın.Sana tavsiyem malawi cikletleri veya bitkili canlı doğuran yapabilirsin ama ille de ciklet beslemek isterim dersen (Sarı prenses-Mavi prenses-Beyaz prenses-Yunus) gibi türleri öneririm[:)][EDIT]yenerkolemre,2020-05-21 15:23:30[/EDIT]
Dalga Motoru Onerisi
[QUOTE=AleJandro] Yani bu ikisi icerisinden Sunsun modelini mi tercih etmemi oneriyorsunuz
Ama 3000 olani cok az dalga yapiyor video da gordugunuz gibi ama 6000 olan modeli gercekten cok iyi dalga yapiyor 4000 ve 5000 modelini bulamadim 6000 fazla mi gelir acaba bilmiyorum ama 3000 yetersiz buldum[/QUOTE][QUOTE=AleJandro] Yani bu ikisi icerisinden Sunsun modelini mi tercih etmemi oneriyorsunuz
Ama 3000 olani cok az dalga yapiyor video da gordugunuz gibi ama 6000 olan modeli gercekten cok iyi dalga yapiyor 4000 ve 5000 modelini bulamadim 6000 fazla mi gelir acaba bilmiyorum ama 3000 yetersiz buldum[/QUOTE]
Şuan 120 cm bir tankım var1 sene kadar 3000 modeli kullandım daha sonra çok iyi bir fiyata 12000 modeli aldım ama akvaryumda kum taş kaya bırakmadı adeta şuan 6000 modeli var bu bike fazla geliyor o zaman size sobo wp 200 m modeli önerebilirim az geliyor 3000 modeli derseniz
[QUOTE=AleJandro] Yani bu ikisi icerisinden Sunsun modelini mi tercih etmemi oneriyorsunuz
Ama 3000 olani cok az dalga yapiyor video da gordugunuz gibi ama 6000 olan modeli gercekten cok iyi dalga yapiyor 4000 ve 5000 modelini bulamadim 6000 fazla mi gelir acaba bilmiyorum ama 3000 yetersiz buldum[/QUOTE][QUOTE=AleJandro] Yani bu ikisi icerisinden Sunsun modelini mi tercih etmemi oneriyorsunuz
Ama 3000 olani cok az dalga yapiyor video da gordugunuz gibi ama 6000 olan modeli gercekten cok iyi dalga yapiyor 4000 ve 5000 modelini bulamadim 6000 fazla mi gelir acaba bilmiyorum ama 3000 yetersiz buldum[/QUOTE]
Şuan 120 cm bir tankım var1 sene kadar 3000 modeli kullandım daha sonra çok iyi bir fiyata 12000 modeli aldım ama akvaryumda kum taş kaya bırakmadı adeta şuan 6000 modeli var bu bike fazla geliyor o zaman size sobo wp 200 m modeli önerebilirim az geliyor 3000 modeli derseniz
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı aquaticathearmi, 10:43
Yeni Üye Forumu - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
