ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Adler1903
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Temmuz 2020 15:50
Son Ziyaret:
19 Şubat 2026 08:21
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
onur akkaş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
onur
SON 10 MESAJI
Permasol - Poso Salyangoz
Bilgi için teşekkürler..
Metilen mavisini ve tuz banyosunu çok kullanmıyorsunuz sanırım..
Bilgi için teşekkürler..
Metilen mavisini ve tuz banyosunu çok kullanmıyorsunuz sanırım..
İc Sump Sistemi Hakkinda
Merhabalar herkese,
Sumpla ilgili aklıma bir şey takıldı. Saçma olabilir, kusura bakmayın. Sump sisteminde dışarıda hava besleme olmuyor sadece hava sirkülasyonu yapılıyor. Oksijen ihtiyacını karşılamak için tanka hava taşı ilavesi gerekir mi? Canlılar yeterli havayı nasıl alıyorlar?
Teşekkürler şimdiden...
Merhabalar herkese,
Sumpla ilgili aklıma bir şey takıldı. Saçma olabilir, kusura bakmayın. Sump sisteminde dışarıda hava besleme olmuyor sadece hava sirkülasyonu yapılıyor. Oksijen ihtiyacını karşılamak için tanka hava taşı ilavesi gerekir mi? Canlılar yeterli havayı nasıl alıyorlar?
Teşekkürler şimdiden...
Akvaryum Ön Cam Değişimi
Merhaba Arkadaşlar,
Nasıl yaptınız cam değişimini?
Camcı mı halletti?
Birde ekstra clear bulmak da sıkıntılı..
Merhaba Arkadaşlar,
Nasıl yaptınız cam değişimini?
Camcı mı halletti?
Birde ekstra clear bulmak da sıkıntılı..
İç Sump Planlama
[QUOTE=renoibo]Selam Arkadaşlar birçok forum arkadaşın yapımlarını inceleyerek genel olarak konuların tamamlanmaması ve gerekli son oluşumları hakkında eksiklikeri olmakta umarım bu konuda öyle kalmaz .
Öncelikle uygulamak istediğim tank 100x45x60h
Oluşturduğum plan ölçülerini değerlendirip olabilmesi için gerekli kısımları ekleyebilirseniz sevinirim.
Planlama aşamasında olduğum iç sump portatif olması ile kullanımını düşünmekteyim çizimdeki planda görebileceğiniz eksik fazla olması gerekenler hakkında paylaşımlarınızı beklemekteyim.
İç sump kullanan arkadaşlar mümkünse yaşadıkları sorunları belirtirse daha verimli bir çalışma olacaktır şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164246/Sump_Dizayn.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=renoibo]Selam Arkadaşlar birçok forum arkadaşın yapımlarını inceleyerek genel olarak konuların tamamlanmaması ve gerekli son oluşumları hakkında eksiklikeri olmakta umarım bu konuda öyle kalmaz .
Öncelikle uygulamak istediğim tank 100x45x60h
Oluşturduğum plan ölçülerini değerlendirip olabilmesi için gerekli kısımları ekleyebilirseniz sevinirim.
Planlama aşamasında olduğum iç sump portatif olması ile kullanımını düşünmekteyim çizimdeki planda görebileceğiniz eksik fazla olması gerekenler hakkında paylaşımlarınızı beklemekteyim.
İç sump kullanan arkadaşlar mümkünse yaşadıkları sorunları belirtirse daha verimli bir çalışma olacaktır şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164246/Sump_Dizayn.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar,
Bu yaptığımız planlama nasıl oldu? Performansı hakkında bilgi verebilir misiniz?
Ben de aynı projeden yapmayı planlıyorum :)
[QUOTE=renoibo]Selam Arkadaşlar birçok forum arkadaşın yapımlarını inceleyerek genel olarak konuların tamamlanmaması ve gerekli son oluşumları hakkında eksiklikeri olmakta umarım bu konuda öyle kalmaz .
Öncelikle uygulamak istediğim tank 100x45x60h
Oluşturduğum plan ölçülerini değerlendirip olabilmesi için gerekli kısımları ekleyebilirseniz sevinirim.
Planlama aşamasında olduğum iç sump portatif olması ile kullanımını düşünmekteyim çizimdeki planda görebileceğiniz eksik fazla olması gerekenler hakkında paylaşımlarınızı beklemekteyim.
İç sump kullanan arkadaşlar mümkünse yaşadıkları sorunları belirtirse daha verimli bir çalışma olacaktır şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164246/Sump_Dizayn.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=renoibo]Selam Arkadaşlar birçok forum arkadaşın yapımlarını inceleyerek genel olarak konuların tamamlanmaması ve gerekli son oluşumları hakkında eksiklikeri olmakta umarım bu konuda öyle kalmaz .
Öncelikle uygulamak istediğim tank 100x45x60h
Oluşturduğum plan ölçülerini değerlendirip olabilmesi için gerekli kısımları ekleyebilirseniz sevinirim.
Planlama aşamasında olduğum iç sump portatif olması ile kullanımını düşünmekteyim çizimdeki planda görebileceğiniz eksik fazla olması gerekenler hakkında paylaşımlarınızı beklemekteyim.
İç sump kullanan arkadaşlar mümkünse yaşadıkları sorunları belirtirse daha verimli bir çalışma olacaktır şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164246/Sump_Dizayn.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar,
Bu yaptığımız planlama nasıl oldu? Performansı hakkında bilgi verebilir misiniz?
Ben de aynı projeden yapmayı planlıyorum :)
Yan Sump İçin Kafa Motoru Seçimi? (jbl/eheim)
Merhaba Arkadaşlar,
150x50x50 yan sumplı akvaryum için hangi kafa motorunu önerirsiniz?
Araştırma yaptığım bazıları saatteki debiyi -- litre x 3 olarak söylüyorlar.
450 x 3 = 1350 L / saat diye çıkıyor.
Bu litre hesabında da aksesuvar ve malzemeler hacimden düşülürse, 1350 litreden daha az çıkacaktır.
Orta amerika bitkili akvaryum düşünüyorum.
Sizce, uygun kafa motoru hangi model olacaktır?
Benim acemiliğim aşağıdakileri çıkarabildim:
-Venusaqua E3303 Akvaryum Kafa Motoru 1500 Lt / H 26w Venusaqua E3303 --- 105 TL
- Sobo WP-4500 Akvaryum Kafa (Sump) Motoru, 2000 Lt/saat + Aparatlar, 40W -- 130 TL
- Eheim Compact On 1000 Kafa Motoru, 1000lt/saat, 15W -- 287 TL
Şimdiden teşekkür ederim..
Merhaba Arkadaşlar,
150x50x50 yan sumplı akvaryum için hangi kafa motorunu önerirsiniz?
Araştırma yaptığım bazıları saatteki debiyi -- litre x 3 olarak söylüyorlar.
450 x 3 = 1350 L / saat diye çıkıyor.
Bu litre hesabında da aksesuvar ve malzemeler hacimden düşülürse, 1350 litreden daha az çıkacaktır.
Orta amerika bitkili akvaryum düşünüyorum.
Sizce, uygun kafa motoru hangi model olacaktır?
Benim acemiliğim aşağıdakileri çıkarabildim:
-Venusaqua E3303 Akvaryum Kafa Motoru 1500 Lt / H 26w Venusaqua E3303 --- 105 TL
- Sobo WP-4500 Akvaryum Kafa (Sump) Motoru, 2000 Lt/saat + Aparatlar, 40W -- 130 TL
- Eheim Compact On 1000 Kafa Motoru, 1000lt/saat, 15W -- 287 TL
Şimdiden teşekkür ederim..
Çocuklu Ev İçin Balık Önerilerinizi Bekliyorum.
[QUOTE=Ibrahim90]Mümkün tabi . Ama karma amerikan akvaryumları için , cinsiyetlerinden balıkların karakterlerini tanımaya kadar sözkonusu türlere karşı biraz tecrübe isteyen ,ilerleyen zamanlarda düşülmesi daha mantıklı olan kurulumlar diye düşünüyorum.
Yanlış anlamayın uzun süredir hobi ile uğraşan hobicinin elinde zaten 3-4 tane akvaryum da yeri de vardır. Balıkların agresifliklerinden doğan yaralanmalar ,hastalıklar için anında ayırabilir.
Yüksek litrelerde su klitesini stabil tutmak onun için sorun değildir vesaire vesaire..[:)]
Hem karma amerikan ,hem bitki biraz başlangıçta zor girişimler ama mümkündür tabi. Bu işmgönül işi ,öğrenme araştırma işi[:)]
[/QUOTE]
Üstadım senin sumpla ilgili yazıların da harika.. Kendi tankımı sayenizde yapabileceğim. 120x50x60 + yandan sumplı.. gönül ister ustasına yaptıralım ama mobilyasıyla 2bin çekiyorlar.. Bir de masif ağaç olsun dediğinizde, eve uygun, fiyat yürüyor gidiyor... Sanırım siz de İzmir desiniz? Bildiğiniz akvaryum ustası yer var mı ve önereceğiniz mağaza vs. ? Çok soru sordum ama camları nasıl önerirsiniz?
[QUOTE=Ibrahim90]Mümkün tabi . Ama karma amerikan akvaryumları için , cinsiyetlerinden balıkların karakterlerini tanımaya kadar sözkonusu türlere karşı biraz tecrübe isteyen ,ilerleyen zamanlarda düşülmesi daha mantıklı olan kurulumlar diye düşünüyorum.
Yanlış anlamayın uzun süredir hobi ile uğraşan hobicinin elinde zaten 3-4 tane akvaryum da yeri de vardır. Balıkların agresifliklerinden doğan yaralanmalar ,hastalıklar için anında ayırabilir.
Yüksek litrelerde su klitesini stabil tutmak onun için sorun değildir vesaire vesaire..[:)]
Hem karma amerikan ,hem bitki biraz başlangıçta zor girişimler ama mümkündür tabi. Bu işmgönül işi ,öğrenme araştırma işi[:)]
[/QUOTE]
Üstadım senin sumpla ilgili yazıların da harika.. Kendi tankımı sayenizde yapabileceğim. 120x50x60 + yandan sumplı.. gönül ister ustasına yaptıralım ama mobilyasıyla 2bin çekiyorlar.. Bir de masif ağaç olsun dediğinizde, eve uygun, fiyat yürüyor gidiyor... Sanırım siz de İzmir desiniz? Bildiğiniz akvaryum ustası yer var mı ve önereceğiniz mağaza vs. ? Çok soru sordum ama camları nasıl önerirsiniz?
Çocuklu Ev İçin Balık Önerilerinizi Bekliyorum.
[QUOTE=Ibrahim90]
Selamlar Onur bey. Oscar(astronot) flowerhorndan daha kolay bir tür. Hem bitki sorduğunuz için hemde bakım ve balığın gelişimi bakımı açısından daha rahat.
Oscar ve bitki konusu da balığın karakterine göre değişiyor. Bir oscar bitkilere ve diğer dekora huzur vermezken diğeri ilgilenmeye biliyor.
Bitki konusunda diğer problem oscara uygun olan yada tercih edilen akvaryum kumunun bitki konusunda zor olması.
Ben oscar ın yanına sırf merakımdan bitki eklerken köksüz türleri kullanmıştım. İlginç bir şekilde akvaryuma dekor yapmama izin vermemesine ısıtıcı ,derece, dış filtre hortumuna kadar saldırmasına rağmen bitkilere dokunmuyordu. Biraz şansımıza kalıyor[:)]...
Balığa dekoru küçüklükten alıştırmanında faydası olacağını düşünüyorum.Oscar ve bitki çok uygun değil ama işin içinde çocuk gelişim varsa denemeye değer diye düşünüyorum.
[VID]https://youtu.be/DVdS6J8yz2I[/VID]
akvaryum hacmi konusunda sıkıntı olmayacağını düşünerek söylüyorum tabi bunları[:)] Vidyo ve fotogragti akvaryumların en küçüğü 250 litre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196004/100720200322581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196004/100720200323251.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Güzel bilgiler için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim:
Aslında oscar a bakarken bu videoya ulaştım. Forumdan bazıları da yapmış bu karmayı. Baya etkileyici geldi
Siz ne dersiniz?
https://www.youtube.com/watch?v=Mq6WW8P8G7U
[QUOTE=Ibrahim90]
Selamlar Onur bey. Oscar(astronot) flowerhorndan daha kolay bir tür. Hem bitki sorduğunuz için hemde bakım ve balığın gelişimi bakımı açısından daha rahat.
Oscar ve bitki konusu da balığın karakterine göre değişiyor. Bir oscar bitkilere ve diğer dekora huzur vermezken diğeri ilgilenmeye biliyor.
Bitki konusunda diğer problem oscara uygun olan yada tercih edilen akvaryum kumunun bitki konusunda zor olması.
Ben oscar ın yanına sırf merakımdan bitki eklerken köksüz türleri kullanmıştım. İlginç bir şekilde akvaryuma dekor yapmama izin vermemesine ısıtıcı ,derece, dış filtre hortumuna kadar saldırmasına rağmen bitkilere dokunmuyordu. Biraz şansımıza kalıyor[:)]...
Balığa dekoru küçüklükten alıştırmanında faydası olacağını düşünüyorum.Oscar ve bitki çok uygun değil ama işin içinde çocuk gelişim varsa denemeye değer diye düşünüyorum.
[VID]https://youtu.be/DVdS6J8yz2I[/VID]
akvaryum hacmi konusunda sıkıntı olmayacağını düşünerek söylüyorum tabi bunları[:)] Vidyo ve fotogragti akvaryumların en küçüğü 250 litre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196004/100720200322581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196004/100720200323251.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Güzel bilgiler için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim:
Aslında oscar a bakarken bu videoya ulaştım. Forumdan bazıları da yapmış bu karmayı. Baya etkileyici geldi
Siz ne dersiniz?
https://www.youtube.com/watch?v=Mq6WW8P8G7U
Çocuklu Ev İçin Balık Önerilerinizi Bekliyorum.
[QUOTE=ternapi]
Bitkili bir akvaryum yapıp, ölçülerine göre birkaç farklı renk ve varyetede dişi betta besleyebilirsiniz. İletişim konusunda sizi kolayca tavlayacaklardır[:D][/QUOTE]
Sanırım bazı beta türleri rasboralar ile aynı akvaryumda yaşayabiliyorlar. Güzel renkler ortaya çıkabilir..
[QUOTE=Samettkeskin]
Hayır bir tanesi icin 150 litre yeterli iki tane icin 300 litre göz korkutmaya gerek yok astronotlar tek de beslenebiliyorlar kaç tane isterse hediye edebilirim İzmir'de yaşıyorsa tabi [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim teklifinizi için. İzmir menemen deyim. Şu an türleri araştırıyorum. Eğer karar verirsem sizinle iletişime geçerim. Çok sağolun..
[QUOTE=ternapi]
Bitkili bir akvaryum yapıp, ölçülerine göre birkaç farklı renk ve varyetede dişi betta besleyebilirsiniz. İletişim konusunda sizi kolayca tavlayacaklardır[:D][/QUOTE]
Sanırım bazı beta türleri rasboralar ile aynı akvaryumda yaşayabiliyorlar. Güzel renkler ortaya çıkabilir..
[QUOTE=Samettkeskin]
Hayır bir tanesi icin 150 litre yeterli iki tane icin 300 litre göz korkutmaya gerek yok astronotlar tek de beslenebiliyorlar kaç tane isterse hediye edebilirim İzmir'de yaşıyorsa tabi [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim teklifinizi için. İzmir menemen deyim. Şu an türleri araştırıyorum. Eğer karar verirsem sizinle iletişime geçerim. Çok sağolun..
Çocuklu Ev İçin Balık Önerilerinizi Bekliyorum.
[QUOTE=Yunus_Krgl]Demasoni tek bakıldığında çok ürkektir zaten kayalık balığı ve küçük boylu olduğu için pek göremezsin. Yanına İceman ve sarı prenses eklerseniz korkusunu alır onlarda akvaryumda hünerlerini gösterirlerdi.[/QUOTE]
Keşke daha önce konuşsaydık hocam.
[QUOTE=Yunus_Krgl]Demasoni tek bakıldığında çok ürkektir zaten kayalık balığı ve küçük boylu olduğu için pek göremezsin. Yanına İceman ve sarı prenses eklerseniz korkusunu alır onlarda akvaryumda hünerlerini gösterirlerdi.[/QUOTE]
Keşke daha önce konuşsaydık hocam.
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
En iyisi golden köpek hocam haklısınız ama evden dışarı çıkarmak bu salgın zamanı çok mantıklı gelmedi. Ayrıca ona ayıracağım zamanı çocuğumuza ayırırız :)
En uygunu akvaryum diye düşündük. Japon balığı ağır basıyor ama bitkilerle arası iyi değil diye biliyorum. Arada bitki tercih edilebilir.
En iyisi golden köpek hocam haklısınız ama evden dışarı çıkarmak bu salgın zamanı çok mantıklı gelmedi. Ayrıca ona ayıracağım zamanı çocuğumuza ayırırız :)
En uygunu akvaryum diye düşündük. Japon balığı ağır basıyor ama bitkilerle arası iyi değil diye biliyorum. Arada bitki tercih edilebilir.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
