ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
florasan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ağustos 2022 17:21
Son Ziyaret:
02 Nisan 2024 05:35
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Samet Kılıç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Samet Kılıç
SON 10 MESAJI
Melek Ölü Taklidi
Gün içerisinde bir sorunu yok; yemlerini düzgün yiyor ve akvaryumda stres yaratacak herhangi bir durum da görmedim. Akvaryumumu uzun bir süre çalışma odamda tutmak zorunda kaldım ve geceleri de sürekli gözümün önünde olurdu ama buna rağmen hiç bu şekilde bir durumla karşılaşmadım. 2 sefer bununla karşılaştığımda yatar pozisyonda da değildi, sanki balıktan can çıkmış da bedeni akvaryum akıntısında köşeye vurmuş gibi vücudunun altı yere üstü cama dayalı duruyordu. Solunumu da normalde gözlemlediğimden çok daha yavaştı. Makul bir mantık yürütürsek bayıldığından başka bir şey söylemem ama nasıl bir tedavi uygulayacağımı şaşırdım. Sorunun nerden kaynaklandığını asla bulamıyorum.
Gün içerisinde bir sorunu yok; yemlerini düzgün yiyor ve akvaryumda stres yaratacak herhangi bir durum da görmedim. Akvaryumumu uzun bir süre çalışma odamda tutmak zorunda kaldım ve geceleri de sürekli gözümün önünde olurdu ama buna rağmen hiç bu şekilde bir durumla karşılaşmadım. 2 sefer bununla karşılaştığımda yatar pozisyonda da değildi, sanki balıktan can çıkmış da bedeni akvaryum akıntısında köşeye vurmuş gibi vücudunun altı yere üstü cama dayalı duruyordu. Solunumu da normalde gözlemlediğimden çok daha yavaştı. Makul bir mantık yürütürsek bayıldığından başka bir şey söylemem ama nasıl bir tedavi uygulayacağımı şaşırdım. Sorunun nerden kaynaklandığını asla bulamıyorum.
Melek Ölü Taklidi
Akvaryumumda 3 tetra bir leopar vatoz ve 2 meleğim var. Meleklerimden birini geçtiğimiz günlerde annem akvaryumda kumun üzerinde yatarken bulmuş. Öldü sanıp akvaryumdan çıkartmak için almaya çalışırken dokununca da canlanmış. Bunu anlattığında bir anlam veremedim, daha sonrasında da akvaryumda bir anormallik göremediğim için fazla üzerinde durmamıştım ama bugün ben de aynı şekilde yakaladım meleği. Nefes alıyordu ama en ufak bir hareketi yoktu. Dibe düşmüş şekilde duruyor ve yüzmüyorda. Dokunduğumda canlandı tekrar ama neden böyle yaptığını anlamıyorum. Bununla daha önce karşılaşan oldu mu hiç. 2 Senedir melek besliyorum ama hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım.
Akvaryumumda 3 tetra bir leopar vatoz ve 2 meleğim var. Meleklerimden birini geçtiğimiz günlerde annem akvaryumda kumun üzerinde yatarken bulmuş. Öldü sanıp akvaryumdan çıkartmak için almaya çalışırken dokununca da canlanmış. Bunu anlattığında bir anlam veremedim, daha sonrasında da akvaryumda bir anormallik göremediğim için fazla üzerinde durmamıştım ama bugün ben de aynı şekilde yakaladım meleği. Nefes alıyordu ama en ufak bir hareketi yoktu. Dibe düşmüş şekilde duruyor ve yüzmüyorda. Dokunduğumda canlandı tekrar ama neden böyle yaptığını anlamıyorum. Bununla daha önce karşılaşan oldu mu hiç. 2 Senedir melek besliyorum ama hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım.
Melek'ler Çiftleşiyor. Nasıl Bir Bakım Yapmalıyım?
Akvaryumda 3 biyogenetik tetra ,2 Melek ve 1 cüce vatoz besliyorum. Aslında tek meleğim vardı (sarı olan, erkek) ancak 1 - 1.5 hafta önce siyah dişi melek katıldı akvaryuma. Bugün iç filtreyi değiştirirken fark ettim dişi melek anubias'ın üzerine yumurta bırakmış ve gözlemdiğim kadarıyla erkek de döllüyor. Henüz yumurta yeme durumu da görmedim. Bir kaç gündür meleklerin gerginliğini görüyordum zaten ama çıkarımlayamamıştım.
Tetralara karşı şiddetli bir saldırı yaptıklarını hiç görmedim bu güne kadar ama şu anda erkek yumruta çevresine dişi melek hariç kimseyi yaklaştırmıyor. Ancak daha önce yumurta ya da yavru bakımıyla ilgili bir tecrübem olmadı. Şu aşamadan itibaren yumurtaları ya da melekleri farklı bir yere taşımam gerekir mi. Ne yapmam ya da nasıl bakım yapmam gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/270220241711571.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/270220241722271.jpg[/IMG]
Akvaryumda 3 biyogenetik tetra ,2 Melek ve 1 cüce vatoz besliyorum. Aslında tek meleğim vardı (sarı olan, erkek) ancak 1 - 1.5 hafta önce siyah dişi melek katıldı akvaryuma. Bugün iç filtreyi değiştirirken fark ettim dişi melek anubias'ın üzerine yumurta bırakmış ve gözlemdiğim kadarıyla erkek de döllüyor. Henüz yumurta yeme durumu da görmedim. Bir kaç gündür meleklerin gerginliğini görüyordum zaten ama çıkarımlayamamıştım.
Tetralara karşı şiddetli bir saldırı yaptıklarını hiç görmedim bu güne kadar ama şu anda erkek yumruta çevresine dişi melek hariç kimseyi yaklaştırmıyor. Ancak daha önce yumurta ya da yavru bakımıyla ilgili bir tecrübem olmadı. Şu aşamadan itibaren yumurtaları ya da melekleri farklı bir yere taşımam gerekir mi. Ne yapmam ya da nasıl bakım yapmam gerekiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/270220241711571.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/270220241722271.jpg[/IMG]
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
Bugün ilk defa bir şeyler yediler artemia verdim şimdilik, toparlanana kadar rahat yiyebilecekleri bir şey olur diye düşündüm. İki part baktopur kullanmıştım onun etkisi sanıyorum. Sabah sera fishtamin sipariş ettim yarın da gelirse yemlerini onunla birlikte verip su değişimi yapıcam.
Bugün ilk defa bir şeyler yediler artemia verdim şimdilik, toparlanana kadar rahat yiyebilecekleri bir şey olur diye düşündüm. İki part baktopur kullanmıştım onun etkisi sanıyorum. Sabah sera fishtamin sipariş ettim yarın da gelirse yemlerini onunla birlikte verip su değişimi yapıcam.
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
[QUOTE=sinanyas]Samet arkadaşım şurup değil tablet!!! Keşke sorsaydınız önceden.
[/QUOTE]
Haklısınız benim yanlış insiyatifim, benim hatam ama şu an ne yapabiliriz durumu bu halden nasıl kurtarabiliriz.
[QUOTE=sinanyas]Samet arkadaşım şurup değil tablet!!! Keşke sorsaydınız önceden.
[/QUOTE]
Haklısınız benim yanlış insiyatifim, benim hatam ama şu an ne yapabiliriz durumu bu halden nasıl kurtarabiliriz.
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
Sera baktopur direct bulamadığım için öğlen gidip sera baktopur aldım (sıvı olan) suya ekledim. Ekleme yaptıktan sonra evden çıkmıştım şimdi yeni geldim, su yeşile bürünmüş ve balıkların garip hareketleri var; biri geri geri gidiyodu diğeri de sakince dururken bi anda koşup cama kafa attı tak diye ses geldi. Yani allah korusun bir şey olacak diye ben ne yapacağımı şaşırdım. [EDIT]florasan,2022-09-07 20:42:54[/EDIT]
Sera baktopur direct bulamadığım için öğlen gidip sera baktopur aldım (sıvı olan) suya ekledim. Ekleme yaptıktan sonra evden çıkmıştım şimdi yeni geldim, su yeşile bürünmüş ve balıkların garip hareketleri var; biri geri geri gidiyodu diğeri de sakince dururken bi anda koşup cama kafa attı tak diye ses geldi. Yani allah korusun bir şey olacak diye ben ne yapacağımı şaşırdım. [EDIT]florasan,2022-09-07 20:42:54[/EDIT]
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
Flagyl aldım ama şurup olarak aldım bilmiyorum iyi mi yaptım. Suyu çok kötü bi hale getirdi filtremi tıkadı. Dün melekleri başka temiz bir tanka aldım tankı değiştirirken de ıslak bez üzerine koyup ağızlarına biraz flagyl dökmeye çalıştım. Somut bir değişiklik hala yok 6-7 gün oldu en son yem yediklerinden beri açlıktan bi şey olucakd diye korkuyorum
Flagyl aldım ama şurup olarak aldım bilmiyorum iyi mi yaptım. Suyu çok kötü bi hale getirdi filtremi tıkadı. Dün melekleri başka temiz bir tanka aldım tankı değiştirirken de ıslak bez üzerine koyup ağızlarına biraz flagyl dökmeye çalıştım. Somut bir değişiklik hala yok 6-7 gün oldu en son yem yediklerinden beri açlıktan bi şey olucakd diye korkuyorum
Melek Balıklarım Çok Halsiz Ve Yem Yemiyor
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 Melek Balığı, 1 kök anubias bitki, 1 kök amazon kılıcı bitki
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25-26 derece sıcaklık, ~7pH
Filitrasyon: 1 iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir 8 lt su değişimi
Akvaryumumda 2 melek balığım var bir süredir bir anormallik olduğunu hissediyordum ama somut bir şey olmadığı için bir şey yapmamıştım. Bu son 2 gündür ciddi bir iştahsızlık var iki meleğimde de. Birisi zar zor bir iki lokma yiyor diğeri daha hiç bir şey yemedi. Normalde kapımı gözlerler, eve girdiğimde koşa koşa yanıma gelirlerdi genel itibarıyla da mutlulardı oynarlardı, şimdi ikisi de hiç bir şeyi umursamıyorlar bitkilerin arkasına kuytulara giriyorlar, sürekli diplerdeler. Yem verirken bile hiç umurlarında olmuyor hiç görmüyorlarmış gibi sanki.
Bugün eve geldiğimde daha da kötü hissettiklerini gördüm hemen evdeki diğer tankı doldurdum su düzenleyici atıp filtre çalıştırdım internetten de bakteri kültürü sipariş verdim ama kargo gelecek ben suya katıcam en az bir gün de o şekilde bekleyecek derken o sırada balıklara bir şey olur diye çok korkuyorum bilmiyorum Ne yapmam gerekiyor sorun ne.
Normal rutin bi şekilde devam ediyorduk son dönemde yaptığım farklı hiç bir şey yok. Sadece bir süre önce anubiasın yapraklarında ufak kararma, kahverengiye çalmalar görüyordum bölgesel şekilde ama arada balıkların dışkıları yapraklara düştüğü için asidik olarak onların ufak ufak yaprakları yaktığını düşünüyorum.
Bundan önceki açtığım konuda genel olarak bu balıklarala nasıl tanıştığımızı yazmıştım o konuda bana filtreyi yanlış kullandığımı söylemişti bazı arkadaşlar. Onlardan sonra bunu düzelttim.
Ufak toz gibi şeyler oluyordu akvaryumun içinde ben balık sayım az olduğu için CO2 yetersizliği olarak düşünüp mayalı sistem yapmıştım çok güzel çalışmıştı bitkilerim hızlı büyümüştü ve bahsettiğim toz varî şeylerin de kaybolduğunu görmüştüm
Bahsettiğim toz gibi şeyler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824341.jpg[/IMG]
Geçenlerde anubias üzerindeki kararmaları görünce elle silinip silinmediğine bakmak için bitkiye elimi atmıştım böyle mantar gibi değil ama toz yumağımsı şeyler olduğunu gördüm özellikle yaprakların altında. Elimle sildim onları hemen. Sudaki pislikleri filtre rahat tutsun diye pislikleri birbirine tutturan ReeFlowers Aqua Clear damlatmıştım ben onun etkisiyle tutunduğunu düşünüyorum ama size de bildirmiş olayım bunu.
Bahsettiğim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221833361.jpg[/IMG]
(Filtrenin sağ üstündeki parçacık gibi)
Yazıyı çok düzgün yazamadığımın farkındayım ama biraz korku ve telaşla yazdığım için bu şekilde oldu affınıza sığınıyorum lütfen iyi haberler verin
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri:
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 2 Melek Balığı, 1 kök anubias bitki, 1 kök amazon kılıcı bitki
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25-26 derece sıcaklık, ~7pH
Filitrasyon: 1 iç filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir 8 lt su değişimi
Akvaryumumda 2 melek balığım var bir süredir bir anormallik olduğunu hissediyordum ama somut bir şey olmadığı için bir şey yapmamıştım. Bu son 2 gündür ciddi bir iştahsızlık var iki meleğimde de. Birisi zar zor bir iki lokma yiyor diğeri daha hiç bir şey yemedi. Normalde kapımı gözlerler, eve girdiğimde koşa koşa yanıma gelirlerdi genel itibarıyla da mutlulardı oynarlardı, şimdi ikisi de hiç bir şeyi umursamıyorlar bitkilerin arkasına kuytulara giriyorlar, sürekli diplerdeler. Yem verirken bile hiç umurlarında olmuyor hiç görmüyorlarmış gibi sanki.
Bugün eve geldiğimde daha da kötü hissettiklerini gördüm hemen evdeki diğer tankı doldurdum su düzenleyici atıp filtre çalıştırdım internetten de bakteri kültürü sipariş verdim ama kargo gelecek ben suya katıcam en az bir gün de o şekilde bekleyecek derken o sırada balıklara bir şey olur diye çok korkuyorum bilmiyorum Ne yapmam gerekiyor sorun ne.
Normal rutin bi şekilde devam ediyorduk son dönemde yaptığım farklı hiç bir şey yok. Sadece bir süre önce anubiasın yapraklarında ufak kararma, kahverengiye çalmalar görüyordum bölgesel şekilde ama arada balıkların dışkıları yapraklara düştüğü için asidik olarak onların ufak ufak yaprakları yaktığını düşünüyorum.
Bundan önceki açtığım konuda genel olarak bu balıklarala nasıl tanıştığımızı yazmıştım o konuda bana filtreyi yanlış kullandığımı söylemişti bazı arkadaşlar. Onlardan sonra bunu düzelttim.
Ufak toz gibi şeyler oluyordu akvaryumun içinde ben balık sayım az olduğu için CO2 yetersizliği olarak düşünüp mayalı sistem yapmıştım çok güzel çalışmıştı bitkilerim hızlı büyümüştü ve bahsettiğim toz varî şeylerin de kaybolduğunu görmüştüm
Bahsettiğim toz gibi şeyler;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221824341.jpg[/IMG]
Geçenlerde anubias üzerindeki kararmaları görünce elle silinip silinmediğine bakmak için bitkiye elimi atmıştım böyle mantar gibi değil ama toz yumağımsı şeyler olduğunu gördüm özellikle yaprakların altında. Elimle sildim onları hemen. Sudaki pislikleri filtre rahat tutsun diye pislikleri birbirine tutturan ReeFlowers Aqua Clear damlatmıştım ben onun etkisiyle tutunduğunu düşünüyorum ama size de bildirmiş olayım bunu.
Bahsettiğim;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/030920221833361.jpg[/IMG]
(Filtrenin sağ üstündeki parçacık gibi)
Yazıyı çok düzgün yazamadığımın farkındayım ama biraz korku ve telaşla yazdığım için bu şekilde oldu affınıza sığınıyorum lütfen iyi haberler verin
Melek Balıklarım İçin Yem Ve Bakım Önerisi
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, azot döngüsünü bir araştırmanızı öneririm. Oğuz beyin dediği gibi filtre hep açık olmalı, belki filtrenizi değiştirmek gerekiyordur.
AHM marka yemi hiç denemedim ancak içeriğine bakınca zaten çok düşük kaliteli olduğu anlaşılıyor. AHM'nin ilham Aldığı Tetra Bits ürününü bir araştırın isterseniz.
Bir de su düzenleyici dediğiniz acaba suyu mavi yapıyor mu? Su düzenleyici dediğiniz nedir acaba?
[/QUOTE]
Su düzenleyici diye bahsettiğim şey fotoğrafta ReeFlowers'ın Effective Conditioner yazan ürünü. Suyun rengine bir değişikliğe sebep olmuyor zaten kendisi de şeffaf ve sadece birkaç damla damlatıyorum. Musluk suyundan kloru temizlemesi için kullanıyorum.
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, azot döngüsünü bir araştırmanızı öneririm. Oğuz beyin dediği gibi filtre hep açık olmalı, belki filtrenizi değiştirmek gerekiyordur.
AHM marka yemi hiç denemedim ancak içeriğine bakınca zaten çok düşük kaliteli olduğu anlaşılıyor. AHM'nin ilham Aldığı Tetra Bits ürününü bir araştırın isterseniz.
Bir de su düzenleyici dediğiniz acaba suyu mavi yapıyor mu? Su düzenleyici dediğiniz nedir acaba?
[/QUOTE]
Su düzenleyici diye bahsettiğim şey fotoğrafta ReeFlowers'ın Effective Conditioner yazan ürünü. Suyun rengine bir değişikliğe sebep olmuyor zaten kendisi de şeffaf ve sadece birkaç damla damlatıyorum. Musluk suyundan kloru temizlemesi için kullanıyorum.
Melek Balıklarım İçin Yem Ve Bakım Önerisi
Öncelikle hepinize merhabalar bu arkadaşların adı Sadi(siyah) ve Zeliş(gri ince uzun). İkisi de kuyruklarıyla birlikte yukarıdan aşağı 7-8cm civarındalar ama gövdeleri ufak. Bundan 3.5 ay kadar önce Nisan ayında Sadiyi arkadaşlarım bana evde arkadaşlık etsin diyerek almışlar ama onların Sadiyi aldığı akvaryumcu hem japon yemi hem de ufak bir fanus vermiş ki bunlarla yaşar diyerek. Ben Sadiyi aldığımda fanustaydı ve japon yemi veriyordum haliyle de yemiyordu. Neden yemiyor neden yemiyor diye hayıflanırken araştırmalarla, petshoplara sora sora öğrendim türünün melek olduğunu, etçil olduğunu. 1 hafta kadar öyle aç aç fanusta zar zor nefes almaya çalışıyordu Sadi. 1 haftada 80cm bir akvaryum ayarlayabildim Sadiyi oraya aldım. Pul yem bulmam da ayrıca 4-5 gün kadar sürdü. Sadiyle düzenimizi bulduktan, birbirimize alıştıktan sonra da aramıza Zeliş katıldı.
Bu arkadaşlar uzun süredir aynı pul yemi yiyorlar. Şu an elimde kovadan ayırma pul yem, "Ahm Bits Discus Granulat" ve "TetraPro Energy Multi-Crisps" var (Fazla aşina olmadığım için tam isimlerini yazdım yanlışlık yapmayayım). Granül yemi galiba yemesi zor sert keskin diye çok sevmiyorlar, Tetra'yı da normal pul yemle yemlerken araya 1-2 tane atıyorum. Sadece Sadi yiyor o da yeni yeni alıştı. Sularını 1 hafta bekletiyorum beklerken de içine 4 damla su düzenleyici damlatıyoum. Filtreyi fazla açamıyorum hoşlanmıyorlar günde 1 saat açık kalıyor kalmıyor genel olarak hep tam durgun sudalar.
Benim sormak istediğim Sadiler için hangi marka yemleri almalıyım nasıl bir diyet uygulamalıyım ve şu ana kadar neleri yanlış yapmışım nasıl düzeltmeliyim. Daha hiç canlı yem ya da artemia vermedim şu ana kadar çok tek tip beslendiler. Sabah ve akşam olarak günde iki kere yemliyorum bazen eve geç geldiğimde uyumuş oluyorlar uyandırmamak için yem vermiyorum. O şekilde arada tek öğün yemlediğim günler oluyor. Nasıl yapayım hangi yemleri alayım nasıl bir diyet uygulayayım. (Kusura bakmayın biraz uzun oldu ama her ne kadar hatırı sayılır sürelerdir sadişle birlikte olsakta çok deneyimsizim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802451.jpg[/IMG]
Öncelikle hepinize merhabalar bu arkadaşların adı Sadi(siyah) ve Zeliş(gri ince uzun). İkisi de kuyruklarıyla birlikte yukarıdan aşağı 7-8cm civarındalar ama gövdeleri ufak. Bundan 3.5 ay kadar önce Nisan ayında Sadiyi arkadaşlarım bana evde arkadaşlık etsin diyerek almışlar ama onların Sadiyi aldığı akvaryumcu hem japon yemi hem de ufak bir fanus vermiş ki bunlarla yaşar diyerek. Ben Sadiyi aldığımda fanustaydı ve japon yemi veriyordum haliyle de yemiyordu. Neden yemiyor neden yemiyor diye hayıflanırken araştırmalarla, petshoplara sora sora öğrendim türünün melek olduğunu, etçil olduğunu. 1 hafta kadar öyle aç aç fanusta zar zor nefes almaya çalışıyordu Sadi. 1 haftada 80cm bir akvaryum ayarlayabildim Sadiyi oraya aldım. Pul yem bulmam da ayrıca 4-5 gün kadar sürdü. Sadiyle düzenimizi bulduktan, birbirimize alıştıktan sonra da aramıza Zeliş katıldı.
Bu arkadaşlar uzun süredir aynı pul yemi yiyorlar. Şu an elimde kovadan ayırma pul yem, "Ahm Bits Discus Granulat" ve "TetraPro Energy Multi-Crisps" var (Fazla aşina olmadığım için tam isimlerini yazdım yanlışlık yapmayayım). Granül yemi galiba yemesi zor sert keskin diye çok sevmiyorlar, Tetra'yı da normal pul yemle yemlerken araya 1-2 tane atıyorum. Sadece Sadi yiyor o da yeni yeni alıştı. Sularını 1 hafta bekletiyorum beklerken de içine 4 damla su düzenleyici damlatıyoum. Filtreyi fazla açamıyorum hoşlanmıyorlar günde 1 saat açık kalıyor kalmıyor genel olarak hep tam durgun sudalar.
Benim sormak istediğim Sadiler için hangi marka yemleri almalıyım nasıl bir diyet uygulamalıyım ve şu ana kadar neleri yanlış yapmışım nasıl düzeltmeliyim. Daha hiç canlı yem ya da artemia vermedim şu ana kadar çok tek tip beslendiler. Sabah ve akşam olarak günde iki kere yemliyorum bazen eve geç geldiğimde uyumuş oluyorlar uyandırmamak için yem vermiyorum. O şekilde arada tek öğün yemlediğim günler oluyor. Nasıl yapayım hangi yemleri alayım nasıl bir diyet uygulayayım. (Kusura bakmayın biraz uzun oldu ama her ne kadar hatırı sayılır sürelerdir sadişle birlikte olsakta çok deneyimsizim)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236047/040820221802451.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
