ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ağustos 2022 11:22
Son Ziyaret:
15 Kasım 2022 12:02
Toplam Mesaj:
9 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak
Doğum Tarihi:
20 Nisan 1996
Yaş:
30
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İyi forumlar, mutlu hobiler
Thanatophoric Evolution
SON 8 MESAJI
Çöpçü Ve Vatoz Acayip Davranıyor
Arkadaşlar merhaba,
Bugün her hafta olduğu gibi %30 su değişimi yaptım
1 2 saat sonra çöpçüm ve vatozum hızlıca su üstüne çıkıyor ve birden suyun dibine inmeye başladı.
Diğer balıklarım normal
İnternetten baktığım kadarıyla ya hasta ya da üreme dönemlerinde bu tarz davranışlar sergileyebliyorlarmış
Normalde suyun sıcaklığı 30 derece idi. Suyun sıcaklığı şuan 27, havaların soğuması ile düştü. Isıtıcı çalışmıyor çünkü 26 ya ayarlı
Sizce sebep ne olabilir önerilerinize açığım[:?]
Güncelleme:
Zebra daniolarım da suyun en üstüne çıktılar aşağı inmiyorlar
NOT: Motorun filtresini temizledim. Çeşme suyunda değil, akvaryumun kendi suyuyla.
Suyu 72 saat dinlendirdim. Her hafta yaptığımdan daha farklı bir şey yapmadım, şaştım kaldım arkadaşlar
Arkadaşlar merhaba,
Bugün her hafta olduğu gibi %30 su değişimi yaptım
1 2 saat sonra çöpçüm ve vatozum hızlıca su üstüne çıkıyor ve birden suyun dibine inmeye başladı.
Diğer balıklarım normal
İnternetten baktığım kadarıyla ya hasta ya da üreme dönemlerinde bu tarz davranışlar sergileyebliyorlarmış
Normalde suyun sıcaklığı 30 derece idi. Suyun sıcaklığı şuan 27, havaların soğuması ile düştü. Isıtıcı çalışmıyor çünkü 26 ya ayarlı
Sizce sebep ne olabilir önerilerinize açığım[:?]
Güncelleme:
Zebra daniolarım da suyun en üstüne çıktılar aşağı inmiyorlar
NOT: Motorun filtresini temizledim. Çeşme suyunda değil, akvaryumun kendi suyuyla.
Suyu 72 saat dinlendirdim. Her hafta yaptığımdan daha farklı bir şey yapmadım, şaştım kaldım arkadaşlar
Zebra
Anladım teşekkürler, ben zebra istiyorum demiştim ama akvaryumcu bu şekilde vermişti. Cevaplarınız için teşekkür ederim, 3 tane daha çöpçü alacağım
Anladım teşekkürler, ben zebra istiyorum demiştim ama akvaryumcu bu şekilde vermişti. Cevaplarınız için teşekkür ederim, 3 tane daha çöpçü alacağım
Zebra
Üstadım betam dişi, ona dikkat ederek almıştım :))
Şimdi çöpçünün yanına arkadaş almam gerekiyor tamamdır o cepte
Yeni zebrama da almam lazım mı yoksa takılır mı diğerleriyle ? Şuan anubias yaprakları arasından çıkmıyor yemlememe rağmen [:?]
Üstadım betam dişi, ona dikkat ederek almıştım :))
Şimdi çöpçünün yanına arkadaş almam gerekiyor tamamdır o cepte
Yeni zebrama da almam lazım mı yoksa takılır mı diğerleriyle ? Şuan anubias yaprakları arasından çıkmıyor yemlememe rağmen [:?]
Zebra
Merhaba hobi arkadaşlarım, mutlu haftasonları,
Ben 2 ay kadar önce küçük çaplı 1oo lt bir tank kurdum
İçinde 6 zebra danio, 1 vatoz, 1 çöpçü, 1 beta ve 1 melek vardı.
Melek özellikle betayı ve diğerlerini de rahatsız ettiği için onu geri verdim bugün ve yerine bir zebra daha aldım.
Yalnız aldığım zebra diğerleri gibi değil, fotoğraflarını ekte bırakıyorum. Benimkiler yassı ince idi, bu yeni gelen daha çok sazan gibi baya geniş boyu da kısa
Aslında tipi beni endişelendirmiyor, diğerleri ile birlikte yüzmüyor ayrı takılıyor. Diyebilirsiniz ki bi' tanka alışsın haklısınız lakin diğer arkadaşları da ilk aldığımda tanka atar atmaz beraber yüzmeye başlamışlardı
Bu arkadaşlar sürü halinde min 6 tanesi beraber olmak istiyor diye okumuştum. Bu yeni dostumuz diğer zebralar ile beraber o sürü psikolojisini kazanabilir mi, yoksa ayrı mı düşünmek gerek onu da 6 ya mı tamamlamalıyım?
İlginiz ve zamanınız için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236079/030920221742501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236079/030920221742511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236079/030920221742521.jpg[/IMG]
Merhaba hobi arkadaşlarım, mutlu haftasonları,
Ben 2 ay kadar önce küçük çaplı 1oo lt bir tank kurdum
İçinde 6 zebra danio, 1 vatoz, 1 çöpçü, 1 beta ve 1 melek vardı.
Melek özellikle betayı ve diğerlerini de rahatsız ettiği için onu geri verdim bugün ve yerine bir zebra daha aldım.
Yalnız aldığım zebra diğerleri gibi değil, fotoğraflarını ekte bırakıyorum. Benimkiler yassı ince idi, bu yeni gelen daha çok sazan gibi baya geniş boyu da kısa
Aslında tipi beni endişelendirmiyor, diğerleri ile birlikte yüzmüyor ayrı takılıyor. Diyebilirsiniz ki bi' tanka alışsın haklısınız lakin diğer arkadaşları da ilk aldığımda tanka atar atmaz beraber yüzmeye başlamışlardı
Bu arkadaşlar sürü halinde min 6 tanesi beraber olmak istiyor diye okumuştum. Bu yeni dostumuz diğer zebralar ile beraber o sürü psikolojisini kazanabilir mi, yoksa ayrı mı düşünmek gerek onu da 6 ya mı tamamlamalıyım?
İlginiz ve zamanınız için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236079/030920221742501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236079/030920221742511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236079/030920221742521.jpg[/IMG]
Yeni Akvaryum Düzeni
Merhaba, değerli hobi arkadaşlarım
Bu hobiye yeni başladım, başlamadan önce bu sitedeki makaleler başta olmak üzere birçok okumalar yaptım
Gerekli araştırmalardan sonra kendi tankımı kurdum
Lakin aklımda sürekliliği sağlamak adına için birkaç soru var
Mesela örnek kurulum makalesinde su düzenleyiciler kullanılıyor, ancak forumda gezdiğimde suyu dinlendirsen olur deniliyor. Yem konusunda tetra iyidir deniyor, ilaçlarda sera vs vs
Hangi videoyu izlemişisem kimden okumuşsam da bir doğruyu bulamadım. Ekosistemimde balık ölümüne neden olarak tecrübe kazanmak da istemiyorum[:((]
Öncelikle tankım 100 L ve iç filtre, beyaz kum, birkaç küçük kayalık ve vatoz için küp var. Bitki olarak Anubias ve Java Fern tercih ettim, ilk başta CO2 sistemine girmek istemedim tecrübe kazanmadan.
Balıklarım 6 tane zebra danio, 2 melek, 1 çöpçü ve 1 vatoz
Benim öncelikle cevabını bulmak istediğim sorular
1) Zebra ve melek için hangi yem daha kaliteli daha sağlıklı olur, Vatoz ve çöpçü için hangisi olur, Öneride bulunabilir misiniz ?
2) Suyu 2 3 gün dinlendirmek yetecek mi yoksa düzenleyici olarak hangi markanın nelerini önerebilirsiniz ?
3) Işıklandırma için 4T kullanıyorum. Beyaz renk iyi mi, kırmızı ve mavi almam gerekir mi ? Aydınlatma süresi ne kadar olmalı ben 18.00 22.00 arası 4 saat aydınlatıyorum
Zamanın ayırdığınız için şimdiden teşekkürler[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236079/100820221606591.jpg[/IMG]
Merhaba, değerli hobi arkadaşlarım
Bu hobiye yeni başladım, başlamadan önce bu sitedeki makaleler başta olmak üzere birçok okumalar yaptım
Gerekli araştırmalardan sonra kendi tankımı kurdum
Lakin aklımda sürekliliği sağlamak adına için birkaç soru var
Mesela örnek kurulum makalesinde su düzenleyiciler kullanılıyor, ancak forumda gezdiğimde suyu dinlendirsen olur deniliyor. Yem konusunda tetra iyidir deniyor, ilaçlarda sera vs vs
Hangi videoyu izlemişisem kimden okumuşsam da bir doğruyu bulamadım. Ekosistemimde balık ölümüne neden olarak tecrübe kazanmak da istemiyorum[:((]
Öncelikle tankım 100 L ve iç filtre, beyaz kum, birkaç küçük kayalık ve vatoz için küp var. Bitki olarak Anubias ve Java Fern tercih ettim, ilk başta CO2 sistemine girmek istemedim tecrübe kazanmadan.
Balıklarım 6 tane zebra danio, 2 melek, 1 çöpçü ve 1 vatoz
Benim öncelikle cevabını bulmak istediğim sorular
1) Zebra ve melek için hangi yem daha kaliteli daha sağlıklı olur, Vatoz ve çöpçü için hangisi olur, Öneride bulunabilir misiniz ?
2) Suyu 2 3 gün dinlendirmek yetecek mi yoksa düzenleyici olarak hangi markanın nelerini önerebilirsiniz ?
3) Işıklandırma için 4T kullanıyorum. Beyaz renk iyi mi, kırmızı ve mavi almam gerekir mi ? Aydınlatma süresi ne kadar olmalı ben 18.00 22.00 arası 4 saat aydınlatıyorum
Zamanın ayırdığınız için şimdiden teşekkürler[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236079/100820221606591.jpg[/IMG]
Yeni Akvaryum Bitki Ve Balık Sorunları
Anladım bendeki ışık beyaz renkli idi, akvaryuma ortadan aydınlatıyordum onu anubiastan uzaklaştııp kenara çekeyim o vakit.
Yeni alacağım balıkları dediğiniz şekilde alıştırmaya çalışacağım değerli bilgi ve vaktiniz için teşekkür ederim[:geek:]
Baktığım birkaç yerde iki tane kırmızı bir tane mavi ışığınız olsun deniyordu. Beyaz ışık bu anubias ve java fern bitkileri için yeterli mi yoksa kırmızımaviliye geçmeli miyim ?
Bir de aldığım yemler Jbl Novo Artemio ve Tetramin Flakes ikisinden sabah akşam bir tutam atıyorum. Zebra danio ve melek için yeterli mi? zebralar yeme öyle çok saldırmadılar, bi melek iştahla yedi. Vatoz ve çöpçü yavruları için ayrı yem almalı mıyım ?[:?]
Anladım bendeki ışık beyaz renkli idi, akvaryuma ortadan aydınlatıyordum onu anubiastan uzaklaştııp kenara çekeyim o vakit.
Yeni alacağım balıkları dediğiniz şekilde alıştırmaya çalışacağım değerli bilgi ve vaktiniz için teşekkür ederim[:geek:]
Baktığım birkaç yerde iki tane kırmızı bir tane mavi ışığınız olsun deniyordu. Beyaz ışık bu anubias ve java fern bitkileri için yeterli mi yoksa kırmızımaviliye geçmeli miyim ?
Bir de aldığım yemler Jbl Novo Artemio ve Tetramin Flakes ikisinden sabah akşam bir tutam atıyorum. Zebra danio ve melek için yeterli mi? zebralar yeme öyle çok saldırmadılar, bi melek iştahla yedi. Vatoz ve çöpçü yavruları için ayrı yem almalı mıyım ?[:?]
Yeni Akvaryum Bitki Ve Balık Sorunları
Merhaba, hızlı cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
Öncelikle anubiasın yanına java fern bitkisini eklemeyi düşünüyordum,onu da eklediğimde yine ışığı açmayayım mı, günde 5 6 saat ışık olması iyi diye okumuştum diğer makalelerde
Vatozu diğer balıklarla beraber aynı petshop'tan almıştım. Aynı poşetin içinde muhafaza ediliyordu.
Karantinadan kastım, buradaki ilk adım makalesinde 1. 10. 20. dk da akvaryum suyunu ekleyerek balıkları alıştırıp o şekilde akvaryumunuza salın diyordu.
Hepsi aynı poşette olduğu için vatoza ayrı bir muamele yapmadım, diğerleri çok şükür ki sağlıklı bir tek vatozum öldü
Yukarda anlattığım suya alıştırma yönteminden ziyade, satın aldığım yer poşeti akvaryumun üzerinde yarım saat bekletin , sıcaklık dengelenince salarsınız demişti acaba öyle mi yapayım bu akşam?
NOT: Bulunduğum ev çok sıcak, suyun sıcaklığı gece 12'de, 31 derece idi, acaba sıcaktan kötü olmuş olabilir mi, ısıtıcıyı fişe dahi takmadım daha
İyi forumlar
Merhaba, hızlı cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
Öncelikle anubiasın yanına java fern bitkisini eklemeyi düşünüyordum,onu da eklediğimde yine ışığı açmayayım mı, günde 5 6 saat ışık olması iyi diye okumuştum diğer makalelerde
Vatozu diğer balıklarla beraber aynı petshop'tan almıştım. Aynı poşetin içinde muhafaza ediliyordu.
Karantinadan kastım, buradaki ilk adım makalesinde 1. 10. 20. dk da akvaryum suyunu ekleyerek balıkları alıştırıp o şekilde akvaryumunuza salın diyordu.
Hepsi aynı poşette olduğu için vatoza ayrı bir muamele yapmadım, diğerleri çok şükür ki sağlıklı bir tek vatozum öldü
Yukarda anlattığım suya alıştırma yönteminden ziyade, satın aldığım yer poşeti akvaryumun üzerinde yarım saat bekletin , sıcaklık dengelenince salarsınız demişti acaba öyle mi yapayım bu akşam?
NOT: Bulunduğum ev çok sıcak, suyun sıcaklığı gece 12'de, 31 derece idi, acaba sıcaktan kötü olmuş olabilir mi, ısıtıcıyı fişe dahi takmadım daha
İyi forumlar
Yeni Akvaryum Bitki Ve Balık Sorunları
Merhaba, bu hobiye küçük yaşlarda beslediğim balıkların ölmesi üzerine ara verip tekrardan başladım
Bu sitedeki makaleleler başta olmak üzere birçok yerden okumalar yaptım
En sonunda 100 lt bir akvaryum oluşturdum
On gün kadar balıksız çalıştırdım. Günlük bir tutam yem attım
Bu sürede içine 7 yapraklı bir anubias eklemiştim
1 hf sonunda dip çekimi ve %30 su değişimi yaptım
10. gün sonunda 6 zebra danio yavrusu, bir vatoz yavrusu ve bir melek yavrusu yarım saat karantinada bekletip, akvaryumcudan gelen sudan izole edip kendi akvaryumuma ekledim
İlk gün beslemedim. Şuan ilk 24 saatleri doldu ve yemledim bir tutam
Şimdi iki tane sorun var karşımda ve ne yapacağımı bilemiyorum yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler
1-) Anubias bitkisinin yapraklarının üzeri kahverengi -slime benzeri bir tabaka- ile kaplandı. Günde 6 saat, saat 18.00 ile 24.00 arası 4T beyaz LED ile aydınlattım. Bu tabakadan nasıl kurtulabilirim.
2-) Vatoz yavrusu 6 saat sonra öldü. Ölümü şu şekilde oldu, İlk eklediğimde üçgen şeklinde olan vatoz küpüne gidip yapışmıştı, daha sonra bu arkadaş ondan ayrılıp yanındaki cama tutundu, ben de içi gözükebilsin diye küpü alıp biraz yer değiştirdim, daha sonra vatoz buna tutnmadı, yanındaki kumdan dibe gitti , zamanla hareket etmemeye başladı, ben bir şey mi oldu acaba derken daniolar bununla oynamaya başladı, gidip gelip vuruyorlar, benim yavru ceylanımda tık yok en son ters döndü ve acı gerçekle yüzleştim [:((][:((]
BU vatoz yavrusu neden öldü anlamadım arkadaşlar ve oldukça üzgün durumdayım.
Bugün mesaiden sonra bir yavru daha alacağım ancak aynı şey tekrar olsun istemiyorum, sizce neden ölmüş olabilir
Anubiastaki yosunlaşma konnusunda yardımınız dokunabilir mi
NOT: Akvaryum camında kirlilik yok, bitki yaprağındaki gibi bir tabaka başka yerde yok.
Şİmdiden teşekkürler, iyi forumlar[:nazar:][EDIT]EonJJ,2022-08-08 11:38:04[/EDIT]
Merhaba, bu hobiye küçük yaşlarda beslediğim balıkların ölmesi üzerine ara verip tekrardan başladım
Bu sitedeki makaleleler başta olmak üzere birçok yerden okumalar yaptım
En sonunda 100 lt bir akvaryum oluşturdum
On gün kadar balıksız çalıştırdım. Günlük bir tutam yem attım
Bu sürede içine 7 yapraklı bir anubias eklemiştim
1 hf sonunda dip çekimi ve %30 su değişimi yaptım
10. gün sonunda 6 zebra danio yavrusu, bir vatoz yavrusu ve bir melek yavrusu yarım saat karantinada bekletip, akvaryumcudan gelen sudan izole edip kendi akvaryumuma ekledim
İlk gün beslemedim. Şuan ilk 24 saatleri doldu ve yemledim bir tutam
Şimdi iki tane sorun var karşımda ve ne yapacağımı bilemiyorum yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler
1-) Anubias bitkisinin yapraklarının üzeri kahverengi -slime benzeri bir tabaka- ile kaplandı. Günde 6 saat, saat 18.00 ile 24.00 arası 4T beyaz LED ile aydınlattım. Bu tabakadan nasıl kurtulabilirim.
2-) Vatoz yavrusu 6 saat sonra öldü. Ölümü şu şekilde oldu, İlk eklediğimde üçgen şeklinde olan vatoz küpüne gidip yapışmıştı, daha sonra bu arkadaş ondan ayrılıp yanındaki cama tutundu, ben de içi gözükebilsin diye küpü alıp biraz yer değiştirdim, daha sonra vatoz buna tutnmadı, yanındaki kumdan dibe gitti , zamanla hareket etmemeye başladı, ben bir şey mi oldu acaba derken daniolar bununla oynamaya başladı, gidip gelip vuruyorlar, benim yavru ceylanımda tık yok en son ters döndü ve acı gerçekle yüzleştim [:((][:((]
BU vatoz yavrusu neden öldü anlamadım arkadaşlar ve oldukça üzgün durumdayım.
Bugün mesaiden sonra bir yavru daha alacağım ancak aynı şey tekrar olsun istemiyorum, sizce neden ölmüş olabilir
Anubiastaki yosunlaşma konnusunda yardımınız dokunabilir mi
NOT: Akvaryum camında kirlilik yok, bitki yaprağındaki gibi bir tabaka başka yerde yok.
Şİmdiden teşekkürler, iyi forumlar[:nazar:][EDIT]EonJJ,2022-08-08 11:38:04[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 16:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
