ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TonyPennyBerry
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2023 21:16
Son Ziyaret:
18 Nisan 2023 09:26
Toplam Mesaj:
8 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can Soydaş
Doğum Tarihi:
19 Mart 1988
Yaş:
38
İl:
Antalya
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Can Soydaş
SON 6 MESAJI
Neon Baliklarim
2.5 aydır fanusta mutlu mesut yaşıyor balıklarım
Çok bilmiş konuşan arkadaşlara inat fanusta neon Terra beslemeye devam... [:cik:]
2.5 aydır fanusta mutlu mesut yaşıyor balıklarım
Çok bilmiş konuşan arkadaşlara inat fanusta neon Terra beslemeye devam... [:cik:]
Neon Baliklarim
Hocam yalnız benim verdiğim balıklar Zebra Danio idi aynı balığın farklı isimleri mi bilemedim transgenetik Terra değil. [zzz][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-18 08:30:55[/EDIT]
Hocam yalnız benim verdiğim balıklar Zebra Danio idi aynı balığın farklı isimleri mi bilemedim transgenetik Terra değil. [zzz][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-18 08:30:55[/EDIT]
Neon Baliklarim
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Neon Baliklarim
Yardımcı olan ve düzgün eleştiren arkadaşlara teşekkürler. Balıkları iade ettim ancak kendisine de söyledim yukarıda ki arkadaşin söylediğine göre 8 litre beta akvaryumu ile değiştirmeyi önerdi ve yanında Atlantik pipo filtre 100 lira farkla verecekmiş. Motoru da salı günü elinde Tetra aps 100 gelecek dedi alış fiyatindan 325 TL ye vereyim dedi. Bende napacagimi şaşırdım acikcasi. Pazartesi günü karar vereceğim. Transgenetik Tetra besleyecegim bir gün iyi bir akvaryumum olursa. Yani öyle pet shopa girip balık alıp cikmayin benim gibi. Selametle. [:iyi:][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-17 15:45:06[/EDIT]
Yardımcı olan ve düzgün eleştiren arkadaşlara teşekkürler. Balıkları iade ettim ancak kendisine de söyledim yukarıda ki arkadaşin söylediğine göre 8 litre beta akvaryumu ile değiştirmeyi önerdi ve yanında Atlantik pipo filtre 100 lira farkla verecekmiş. Motoru da salı günü elinde Tetra aps 100 gelecek dedi alış fiyatindan 325 TL ye vereyim dedi. Bende napacagimi şaşırdım acikcasi. Pazartesi günü karar vereceğim. Transgenetik Tetra besleyecegim bir gün iyi bir akvaryumum olursa. Yani öyle pet shopa girip balık alıp cikmayin benim gibi. Selametle. [:iyi:][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-17 15:45:06[/EDIT]
Neon Baliklarim
Abi bir şey diycem abla bana bunu fanusta 5 6 tane beslenir diye sattı bende ona göre aldım şimdi 25 30 litre su alan akvaryumu da alabilecek durumum yok içinde hayat döngüsünü sağlayacak durumum da yok açıkçası tamam siz karsisiniz anladım fanus a akvaryumcular olarak ama bana bunu satan bu şartlarda sattı bende ona göre aldım ölmesin çok diye de 3 tane aldım ne olur olmaz diye bana siz şimdi onun tam tersi fanus da yaşamaz diyorsunuz benim uretebilecegim tek çözüm Terra 100 Luk motor koyup içine yaşayabilecekleri kadar yaşatmak elimden daha fazlası gelmez çünkü ben bu şartlarda aldım nasıl ev kedisi stüdyo dairede yaşıyorsa bende bunların stüdyo dairesini yapmaya çalıştım açıkçası ama kandirilmisim gibi hissediyorum şuan dediğim gibi yarına kadar yaşar iseler bı hava motoru alıp içine koyup yasatabildigim kadar yaşatmak derdindeyim. Kuzenim de aynı fanusta 3 tane japon balığı büyüttüm 5 sene yaşadı dedi bunlar zaten 5 yıl yasiyorlarmis okumaya başladım benimde derdim konfor sağlamak değil 5 yıl yaşatabilmek. Motor koyarım içine USB ısıtıcı koyarım dediğiniz gibi kumda koyarım ama gidip 30 litre akvaryum alamam elimde şöyle bir fanus benzeri bir şey var altı çatlak su sizdirmazsa en fazla ona tasiyabilirim. Bakicaz gorucez umarım herşey düşündüğüm gibi olur. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232325131.jpg[/IMG]
Bide abi ben bu fanusa 130 TL para ödedim siz diyorsunuz ki 150 200 TL ye akvaryum teklif ederlerse kabul etmeyin o fiyata nerde bulabilirim valla bulsam alırım fanusu da iade ederim ben 2 tane balık satan yer var ikisine de gittim birincisinde 10 TL den siyah ve turuncu japon vardı gobus canlilardi sağlıksız olduğuna kanaat getirdigim için ordan vazgeçtim ikinci buraya gittim burada da bu balıklar daha küçük ve yaşayabilirler kanaatiyle ordan aldım dediğim gibi aklımda yoktu aslında ama bilgili konuşup bana bu şekilde aktardılar bende yaşarlarsa alırım dedim evet satan bize bunu fanusta 5 6 tane yaşar diye verdiler dediler madem öyle alıyorum dedim. Deniz kabuklarim da vardı sahilden 20 sene önce toplayıp güzelce yıkadım ve içine koydum elimden bu geliyordu bunu yaptım ama şimdi anladım ki yanlış yapmışım. Keşke önce bilgi sahibi olup bu işe girisseydim en azından elimde 1000 liralık bir bütçem olup 15 20 tane besleyecegim bir akvaryuma sahip olurdum ama 200 lirami buna harcadım ve okudukça ne kadar da büyük hata yaptığımı öğreniyorum Allah günah yazmasin diyeceğim sanırım yarın olurlerse ve bidaha oraya asla ugramam. Beni bir kez kandırmış olurlar ama bu canlıların vebaline ortak olduğum için tekrar o ise girismem bu canlılar hassasiyet istiyorlar benim köpek geçmişim var kedi besliyorum ve sultan papaganimda var ama bir de balığım olsun istemiştim işte demekki hata yapmışım. Umarım yaşarlar diye umut ediyorum ve bu fanusta yaşatmak için elimden geleni yapacağım. [:cool:][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-16 23:41:38[/EDIT]
Şimdilik yarın fanus için şu ikisini almayı düşünüyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232352031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232352041.jpg[/IMG]
Abi bir şey diycem abla bana bunu fanusta 5 6 tane beslenir diye sattı bende ona göre aldım şimdi 25 30 litre su alan akvaryumu da alabilecek durumum yok içinde hayat döngüsünü sağlayacak durumum da yok açıkçası tamam siz karsisiniz anladım fanus a akvaryumcular olarak ama bana bunu satan bu şartlarda sattı bende ona göre aldım ölmesin çok diye de 3 tane aldım ne olur olmaz diye bana siz şimdi onun tam tersi fanus da yaşamaz diyorsunuz benim uretebilecegim tek çözüm Terra 100 Luk motor koyup içine yaşayabilecekleri kadar yaşatmak elimden daha fazlası gelmez çünkü ben bu şartlarda aldım nasıl ev kedisi stüdyo dairede yaşıyorsa bende bunların stüdyo dairesini yapmaya çalıştım açıkçası ama kandirilmisim gibi hissediyorum şuan dediğim gibi yarına kadar yaşar iseler bı hava motoru alıp içine koyup yasatabildigim kadar yaşatmak derdindeyim. Kuzenim de aynı fanusta 3 tane japon balığı büyüttüm 5 sene yaşadı dedi bunlar zaten 5 yıl yasiyorlarmis okumaya başladım benimde derdim konfor sağlamak değil 5 yıl yaşatabilmek. Motor koyarım içine USB ısıtıcı koyarım dediğiniz gibi kumda koyarım ama gidip 30 litre akvaryum alamam elimde şöyle bir fanus benzeri bir şey var altı çatlak su sizdirmazsa en fazla ona tasiyabilirim. Bakicaz gorucez umarım herşey düşündüğüm gibi olur. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232325131.jpg[/IMG]
Bide abi ben bu fanusa 130 TL para ödedim siz diyorsunuz ki 150 200 TL ye akvaryum teklif ederlerse kabul etmeyin o fiyata nerde bulabilirim valla bulsam alırım fanusu da iade ederim ben 2 tane balık satan yer var ikisine de gittim birincisinde 10 TL den siyah ve turuncu japon vardı gobus canlilardi sağlıksız olduğuna kanaat getirdigim için ordan vazgeçtim ikinci buraya gittim burada da bu balıklar daha küçük ve yaşayabilirler kanaatiyle ordan aldım dediğim gibi aklımda yoktu aslında ama bilgili konuşup bana bu şekilde aktardılar bende yaşarlarsa alırım dedim evet satan bize bunu fanusta 5 6 tane yaşar diye verdiler dediler madem öyle alıyorum dedim. Deniz kabuklarim da vardı sahilden 20 sene önce toplayıp güzelce yıkadım ve içine koydum elimden bu geliyordu bunu yaptım ama şimdi anladım ki yanlış yapmışım. Keşke önce bilgi sahibi olup bu işe girisseydim en azından elimde 1000 liralık bir bütçem olup 15 20 tane besleyecegim bir akvaryuma sahip olurdum ama 200 lirami buna harcadım ve okudukça ne kadar da büyük hata yaptığımı öğreniyorum Allah günah yazmasin diyeceğim sanırım yarın olurlerse ve bidaha oraya asla ugramam. Beni bir kez kandırmış olurlar ama bu canlıların vebaline ortak olduğum için tekrar o ise girismem bu canlılar hassasiyet istiyorlar benim köpek geçmişim var kedi besliyorum ve sultan papaganimda var ama bir de balığım olsun istemiştim işte demekki hata yapmışım. Umarım yaşarlar diye umut ediyorum ve bu fanusta yaşatmak için elimden geleni yapacağım. [:cool:][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-16 23:41:38[/EDIT]
Şimdilik yarın fanus için şu ikisini almayı düşünüyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232352031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232352041.jpg[/IMG]
Neon Baliklarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232119581.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumcuya girdik ve balık aklımda yokken bu fanus yem ve 3 tane balıkla çıktım balıklari fanusu temizledikten sonra koydum ve biraz mama verdim. Neon balığı dedi adam aslında aklımda burada hesap açmakta yoktu. Ama malum bir sorunla karşılaşıp karsilasmayacagimi bilmediğim için hesap açtım. Siz tecrübeli abilerim ablalarim bu neon balıklar bu fanusta ölür mü çok korkuyorum. Yarına kadar yaşasınlar en azından gideyim iade edeyim yada fanusa motor alayım. Şu an su oda sıcaklığında ve içeride thisortle dolasabiliyorum öyle soyliyim. Bana fanus balığı diye sattı orda ki bayan hatta sizin için bize getireni arayabilirim bu fanusta 5 6 tane yaşayabiliyormus dedi ben ne olur ne olmaz 3 tane sevimli bu canlılardan aldım. Akvaryumu guzeldi ve içinde 100e yakın bu baliklardan vardı. Tanesini de 15 TL den verdi. İnşallah bir şey olmaz yarına kadar çünkü fanusta şimdi yaşar ama 30 litre olursa demişler sanırım o fanuslar benimkinin 10 katı su alıyor ve motor da vermedi bana vallahi kurt düştü içime yaşarsa yarin ilk isim küçük bir hava motoru alıp koymak olacak resimlere bakarsanız balıklar çok küçük n'olur ölmez deyin çok üzülürüm bu canlıların gunahlarina girersem ve bir daha asla balık almam. Fanus bitki için diyenler olmuş bitkide istedim koymak için ama canlarım inşallah yaşarlar da bitkide alırım. Benim hatam olabilir lütfen acımasız eleştiriden uzak durun. Zaten üzülüyorum sabaha cikmazlarsa diye napicagimi bilmiyorum gerçekten. Dükkanları da 8 de kapattılar ve akvaryumcuya iade edemiyorum bir gün yaşarlar mi bu akvaryumda vallahi yarın motor alıp koyacağım içine. Yardım edin lütfen [:?]
Ekstra daha net bir fotoğraf daha çektim onu da paylaşayım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232137521.jpg[/IMG][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-16 21:46:06[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232119581.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumcuya girdik ve balık aklımda yokken bu fanus yem ve 3 tane balıkla çıktım balıklari fanusu temizledikten sonra koydum ve biraz mama verdim. Neon balığı dedi adam aslında aklımda burada hesap açmakta yoktu. Ama malum bir sorunla karşılaşıp karsilasmayacagimi bilmediğim için hesap açtım. Siz tecrübeli abilerim ablalarim bu neon balıklar bu fanusta ölür mü çok korkuyorum. Yarına kadar yaşasınlar en azından gideyim iade edeyim yada fanusa motor alayım. Şu an su oda sıcaklığında ve içeride thisortle dolasabiliyorum öyle soyliyim. Bana fanus balığı diye sattı orda ki bayan hatta sizin için bize getireni arayabilirim bu fanusta 5 6 tane yaşayabiliyormus dedi ben ne olur ne olmaz 3 tane sevimli bu canlılardan aldım. Akvaryumu guzeldi ve içinde 100e yakın bu baliklardan vardı. Tanesini de 15 TL den verdi. İnşallah bir şey olmaz yarına kadar çünkü fanusta şimdi yaşar ama 30 litre olursa demişler sanırım o fanuslar benimkinin 10 katı su alıyor ve motor da vermedi bana vallahi kurt düştü içime yaşarsa yarin ilk isim küçük bir hava motoru alıp koymak olacak resimlere bakarsanız balıklar çok küçük n'olur ölmez deyin çok üzülürüm bu canlıların gunahlarina girersem ve bir daha asla balık almam. Fanus bitki için diyenler olmuş bitkide istedim koymak için ama canlarım inşallah yaşarlar da bitkide alırım. Benim hatam olabilir lütfen acımasız eleştiriden uzak durun. Zaten üzülüyorum sabaha cikmazlarsa diye napicagimi bilmiyorum gerçekten. Dükkanları da 8 de kapattılar ve akvaryumcuya iade edemiyorum bir gün yaşarlar mi bu akvaryumda vallahi yarın motor alıp koyacağım içine. Yardım edin lütfen [:?]
Ekstra daha net bir fotoğraf daha çektim onu da paylaşayım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238431/160220232137521.jpg[/IMG][EDIT]TonyPennyBerry,2023-02-16 21:46:06[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:24
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
ezzalisi,
Kınayu,
ternapi,
altuntasseref,
0rnn,
zen666,
Jenerator,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
omererbas,
Jeveux,
EKAR,
osmandbnl,
riderfish,
GETS34,
syerli,
DigitalPen,
Mithrandirr,
Hoppala,
ciways,
sina cen,
Tuby,
tukabu,
kocoglu,
tuncaysargin,
yeekim,
ozherele_zwoi,
Muhammet memiş,
Cz08,
MuratOzdemir,
scorpion26,
ozherele_xpPa,
Taha⚡,
alecozan,
Hiko,
KadirEmre,
Aguamentist,
Hsrt,
Oğul Hüseyin,
Feanor,
oguzsel,
djally,
BarışSavaş,
Mesaquarium,
Phos,
Umt61,
Ozzgur,
wtreals,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
