ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nis4.nc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2023 08:14
Son Ziyaret:
03 Temmuz 2023 23:17
Toplam Mesaj:
18 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nisa Nur Çevik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Nisa Nur Çevik
SON 10 MESAJI
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Zorunluluk durumu sizinki; elden geldiğince küçük müdahalelerle idare edeceksiniz. Daha büyük plastik bir kap bulabilirseniz daha uygun olur, örneğin 20 litrelik (damacana şişesi de olur [:D]). Her gün 2,5 litrelik su değişimi yapın, ekleyeceğiniz su 1-2 gün öncesinden beklemiş olsun. Bu sayede, suyu daha oksijenli ve daha temiz tutmuş olursunuz. Balıklarınıza az yem verin, örneğin sabahları olacak şekilde günde 1 öğün, az yem yiyerek az dışkı çıkarırlar ve dışkı kaynaklı olabilecek amonyak zehirlenmesinden etkilenmemiş olurlar.
Akvaryumdaki tüm dekoru çıkarın, hepsinin zararı var, yararı yok. Boş hâli daha güvenli olur.
Son olarak, akvaryum sıcaklığı 24 dereceyi geçmesin, Japonlar serin suları sever, sıcak sularda oksijen daha az olur.[/QUOTE]
Çok teşekkürler🤍
[QUOTE=MasterChiefHakan]Zorunluluk durumu sizinki; elden geldiğince küçük müdahalelerle idare edeceksiniz. Daha büyük plastik bir kap bulabilirseniz daha uygun olur, örneğin 20 litrelik (damacana şişesi de olur [:D]). Her gün 2,5 litrelik su değişimi yapın, ekleyeceğiniz su 1-2 gün öncesinden beklemiş olsun. Bu sayede, suyu daha oksijenli ve daha temiz tutmuş olursunuz. Balıklarınıza az yem verin, örneğin sabahları olacak şekilde günde 1 öğün, az yem yiyerek az dışkı çıkarırlar ve dışkı kaynaklı olabilecek amonyak zehirlenmesinden etkilenmemiş olurlar.
Akvaryumdaki tüm dekoru çıkarın, hepsinin zararı var, yararı yok. Boş hâli daha güvenli olur.
Son olarak, akvaryum sıcaklığı 24 dereceyi geçmesin, Japonlar serin suları sever, sıcak sularda oksijen daha az olur.[/QUOTE]
Çok teşekkürler🤍
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=TuRKeR]Nisanın yazdıklarını okurken kafa sesi olarak küçük kız sesi canlandıranlar. [:)][/QUOTE]
😂 evet biraz küçük emrah gibi yazmışım ama aslında o kadar küçük değilim😅
[:((][QUOTE=nis4.nc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum) [/QUOTE]
Arkadaşlar balığım vefat etti. [:'(]
[QUOTE=TuRKeR]Nisanın yazdıklarını okurken kafa sesi olarak küçük kız sesi canlandıranlar. [:)][/QUOTE]
😂 evet biraz küçük emrah gibi yazmışım ama aslında o kadar küçük değilim😅
[:((][QUOTE=nis4.nc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum) [/QUOTE]
Arkadaşlar balığım vefat etti. [:'(]
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=Alp3]
Yani düşünceniz çok hoş fakat isterseniz balıkları sahiplendirmeye çalışabilirsiniz elbet almak isteyecek birileri çıkacaktır hemen olmasa da. Eğer ki onlar için iyisini istiyorsanız böyle bir şey yapabilirsiniz. Ya da şu anlık ısıtıcı filtre edinip erimeyecek salınım yapmayacak 40 - 50 litrelik plastik bi kapta bakabilirsiniz araştırıp. [/QUOTE]
Ben sahiplenmeden önce aramışlardı sahiplenecek insan ama kimse almamıştı. Sonra adam atacağını babama söyleyince babam bana sormuştu. Ölmesin istedim aldım. Önceliğim şuanlık oksijen motoru ve oksijen taşı. O dediğiniz litrelerde bir şey bulursam deneyeceğim. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Alp3]
Yani düşünceniz çok hoş fakat isterseniz balıkları sahiplendirmeye çalışabilirsiniz elbet almak isteyecek birileri çıkacaktır hemen olmasa da. Eğer ki onlar için iyisini istiyorsanız böyle bir şey yapabilirsiniz. Ya da şu anlık ısıtıcı filtre edinip erimeyecek salınım yapmayacak 40 - 50 litrelik plastik bi kapta bakabilirsiniz araştırıp. [/QUOTE]
Ben sahiplenmeden önce aramışlardı sahiplenecek insan ama kimse almamıştı. Sonra adam atacağını babama söyleyince babam bana sormuştu. Ölmesin istedim aldım. Önceliğim şuanlık oksijen motoru ve oksijen taşı. O dediğiniz litrelerde bir şey bulursam deneyeceğim. Teşekkür ederim.
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=Alp3]Akvaryum boyutu çok küçük, ısıtıcı yok ani su değişimleri yaşanabilir veya su gereğinden sıcak veya soğuk olabilir, filtre de yok balıklar hem temiz bir akvaryuma hem de oksijene ihtiyaç duyarlar. Kalan balıklarınız için 60-80 litreden daha büyük bir akvaryum edinin, ısıtıcı alın ve akvaryumunuza uygun filtre alın. Lütfen japon balıklarının ihtiyaç duyduğu akvaryum boyutlarını ve gereksinimlerini araştırın ve edinmeye çalışın elinizden geldiğince[/QUOTE]
Senin ve "yoda" nın yazdıklarını biliyorum ve ben de öyle bir akvaryum almak istiyorum. Evet haklısınız ama ailem karşıyken elimden bir şey gelmiyor. Ha neden bu durumda balık aldın derseniz sahibi balıkları atacaktı, onları kendim sahiplendim. Zaten balıklar aşağı yukarı 6 yaşındalar. Yakın bir zamanda hava taşı alacağım ama durumumuz müsait olmadığından bir türlü alamadım. Yazın işe başlayacağım ve o zaman alma planım var. Herneyse.. Dediğim gibi onlara sunabileceğim en iyi hayat buydu. Üni kazanıp okuduğumda kendi evime akvaryum köşesi koyup balık alacağım. Şimdilik bu yaşlı balıklarım ölene kadar böyle. Sonra da balık almam zaten. [:)]
[QUOTE=Alp3]Akvaryum boyutu çok küçük, ısıtıcı yok ani su değişimleri yaşanabilir veya su gereğinden sıcak veya soğuk olabilir, filtre de yok balıklar hem temiz bir akvaryuma hem de oksijene ihtiyaç duyarlar. Kalan balıklarınız için 60-80 litreden daha büyük bir akvaryum edinin, ısıtıcı alın ve akvaryumunuza uygun filtre alın. Lütfen japon balıklarının ihtiyaç duyduğu akvaryum boyutlarını ve gereksinimlerini araştırın ve edinmeye çalışın elinizden geldiğince[/QUOTE]
Senin ve "yoda" nın yazdıklarını biliyorum ve ben de öyle bir akvaryum almak istiyorum. Evet haklısınız ama ailem karşıyken elimden bir şey gelmiyor. Ha neden bu durumda balık aldın derseniz sahibi balıkları atacaktı, onları kendim sahiplendim. Zaten balıklar aşağı yukarı 6 yaşındalar. Yakın bir zamanda hava taşı alacağım ama durumumuz müsait olmadığından bir türlü alamadım. Yazın işe başlayacağım ve o zaman alma planım var. Herneyse.. Dediğim gibi onlara sunabileceğim en iyi hayat buydu. Üni kazanıp okuduğumda kendi evime akvaryum köşesi koyup balık alacağım. Şimdilik bu yaşlı balıklarım ölene kadar böyle. Sonra da balık almam zaten. [:)]
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun hacmi veya ölçüleri hakkında bilgi verin lütfen. Ayrıca fotoğrafını da paylaşın. Bu sayede akvaryum boytundan kaynaklı olup olmadığı hakkında yorum yapılabilir.[/QUOTE]
Akvaryum 30-23 boylarında 5-6 litre su alıyor[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231516151.jpg[/IMG]
[QUOTE=MasterChiefHakan]Akvaryumun hacmi veya ölçüleri hakkında bilgi verin lütfen. Ayrıca fotoğrafını da paylaşın. Bu sayede akvaryum boytundan kaynaklı olup olmadığı hakkında yorum yapılabilir.[/QUOTE]
Akvaryum 30-23 boylarında 5-6 litre su alıyor[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231516151.jpg[/IMG]
Teleskop Balığım Niye Böyle Oldu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/190620231306411.jpg[/IMG]
Turuncu balığım dropsy olmuştu onu iyileştirdim. Bu balıpım ise sabah hiçbir şeyi yoktu. Az önce baktığımda taşlara yatıyordu. Sanki kafasını kaldıramıyormuş ve nefes alamıyormuş gibi duruyor. Ne yapmam lazım[:'(] (şuanda epsomlu su içinde, rahatlasın diye ona koydum)
Japon Balığım Şişti
[QUOTE=MasterChiefHakan]Balığınızı akvaryum yerine fanusta bakmaya devam edecekseniz, tedavisi için hiç çaba göstermeyin, çünkü hastalık tekrarlayacaktır. Çünkü japon balıkları fanusta bakılmaz, aslına bakarsanız hiçbir balık fanusta bakılmaz. Bakın bakalım japon balıkları en az kaç litrelik akvaryumda beslenmeliymiş: [URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL][/QUOTE]
Merhaba zaten fanusta değil akvaryumda besliyorum
[QUOTE=MasterChiefHakan]Balığınızı akvaryum yerine fanusta bakmaya devam edecekseniz, tedavisi için hiç çaba göstermeyin, çünkü hastalık tekrarlayacaktır. Çünkü japon balıkları fanusta bakılmaz, aslına bakarsanız hiçbir balık fanusta bakılmaz. Bakın bakalım japon balıkları en az kaç litrelik akvaryumda beslenmeliymiş: [URL]https://www.akvaryum.com/carassius_auratus_(japon_baligi)_tatlisur_7_70.asp[/URL][/QUOTE]
Merhaba zaten fanusta değil akvaryumda besliyorum
Dropsy Tedavisi
[QUOTE=HOPPALA]Evet. Epsom tuzu dropsy, kabızlık ve yüzme kesesi gibi problemlerde faydalıdır. Ancak dropsy için tek başına tedavi niteliği yoktur. Antibiyotik etken maddeli ilaç ile ana tedaviye başlamanız lazım.
Dropsy yüzünden dün bir balığımı kaybettim. Vakit kaybetmeden tedaviye başlarsanız kurtarma şansınız olabilir.[/QUOTE]
Flagyl almak istedim eczane vermedi, ilacı da yazmadılar. elimden bir şey gelmiyor
[QUOTE=HOPPALA]Evet. Epsom tuzu dropsy, kabızlık ve yüzme kesesi gibi problemlerde faydalıdır. Ancak dropsy için tek başına tedavi niteliği yoktur. Antibiyotik etken maddeli ilaç ile ana tedaviye başlamanız lazım.
Dropsy yüzünden dün bir balığımı kaybettim. Vakit kaybetmeden tedaviye başlarsanız kurtarma şansınız olabilir.[/QUOTE]
Flagyl almak istedim eczane vermedi, ilacı da yazmadılar. elimden bir şey gelmiyor
Dropsy Tedavisi
Balığımı dün atmıştım. Bugün ingiliz tuzu ile tedavisine başladım ama aklımda bir soru var. 1 litrelik suyun içinde şimdilik. 1 litreye yarım çay kaşığı yeterli mi? Daha fazla atmaya korktum açıkçası.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/010620232144341.jpg[/IMG]
Balığımı dün atmıştım. Bugün ingiliz tuzu ile tedavisine başladım ama aklımda bir soru var. 1 litrelik suyun içinde şimdilik. 1 litreye yarım çay kaşığı yeterli mi? Daha fazla atmaya korktum açıkçası.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239850/010620232144341.jpg[/IMG]
Japon Balığım Şişti
[QUOTE=Yoda25]Canım ben kullanmadığım için bunun sorunluluğunu alamam kullananlar var forumda google a flagly ile dropsy tedavisi yazıp okuyabilirsin.[/QUOTE]
Epsom almaya gideceğim yarın
[QUOTE=Yoda25]Canım ben kullanmadığım için bunun sorunluluğunu alamam kullananlar var forumda google a flagly ile dropsy tedavisi yazıp okuyabilirsin.[/QUOTE]
Epsom almaya gideceğim yarın
SON MESAJLAR
- Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı aquaticathearmi, 10:43
Yeni Üye Forumu - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
