ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
guvenbahadir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2009 21:44
Son Ziyaret:
17 Mart 2017 22:50
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bahadır Güven
Doğum Tarihi:
21 Kasım 1983
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bahadır Güven
SON 10 MESAJI
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
Yapraklar da kızarma artarak yayiliyo fikri olan??
Yapraklar da kızarma artarak yayiliyo fikri olan??
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
Tessekkurler flo siparislerini vericem hemen.
ProFlora pH Control
CO₂/pH-hesaplayıcı, solenoid valf ile birlikte[:?]
Ph icinde bu aleti dusunuyorum ama isleyisi sizin anlattiginiza pek benzemiyo sanirim kendi icinde selenoid valf var acaba co2 yi direk bu makinaya mi bagliyoruz??
[QUOTE=AlperAskan]Maşallah çok güzel bir görüntü.İlk defa bukadar sık glosso örtüsüne rastladım.Satışınız varmı acaba [:)))][/QUOTE]
Tessekkurler begenmenize cok sevindim.
Satısım yok ama nasıl vericegimi anlatırsanız ücretsiz verebilirim[:D]
Tessekkurler flo siparislerini vericem hemen.
ProFlora pH Control
CO₂/pH-hesaplayıcı, solenoid valf ile birlikte[:?]
Ph icinde bu aleti dusunuyorum ama isleyisi sizin anlattiginiza pek benzemiyo sanirim kendi icinde selenoid valf var acaba co2 yi direk bu makinaya mi bagliyoruz??
[QUOTE=AlperAskan]Maşallah çok güzel bir görüntü.İlk defa bukadar sık glosso örtüsüne rastladım.Satışınız varmı acaba [:)))][/QUOTE]
Tessekkurler begenmenize cok sevindim.
Satısım yok ama nasıl vericegimi anlatırsanız ücretsiz verebilirim[:D]
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
[QUOTE=burakksk]Ehehehe ilk defa duydum böyle bir şey ömrümde [/QUOTE]
Mumkunse size bir kac sorum olucak aydinlatma icin bi florasan kombinasyonu önerebilirmisiniz 4*54 olucak sekilde[:?]
Co2 selenoid valfi ph ölcere baglamissiniz bu aletin calisma prensibinden bahsedebilirmisiniz??
[QUOTE=burakksk]Ehehehe ilk defa duydum böyle bir şey ömrümde [/QUOTE]
Mumkunse size bir kac sorum olucak aydinlatma icin bi florasan kombinasyonu önerebilirmisiniz 4*54 olucak sekilde[:?]
Co2 selenoid valfi ph ölcere baglamissiniz bu aletin calisma prensibinden bahsedebilirmisiniz??
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
[QUOTE=burakksk]Bana Potasyum eksikliğini düşündürtüyor..
Ek not armatür Celal abi yapımı [:)][/QUOTE]
Tessekkürler bilgi icin[;)]
Bir arkadasda dalga motoru al ve zemine dogru ver cunku akinti olmadigindan bitkilerin ustunde bakteri olusuyo ve fotosentezden dolayi bitkiler kizariyo dedi cok mantikli gelmedi bana. Sizce[:?][:?]
[QUOTE=burakksk]Bana Potasyum eksikliğini düşündürtüyor..
Ek not armatür Celal abi yapımı [:)][/QUOTE]
Tessekkürler bilgi icin[;)]
Bir arkadasda dalga motoru al ve zemine dogru ver cunku akinti olmadigindan bitkilerin ustunde bakteri olusuyo ve fotosentezden dolayi bitkiler kizariyo dedi cok mantikli gelmedi bana. Sizce[:?][:?]
Glossostigma Yapraklar Da Kızarma?
Merhaba arkadaslar tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum.
Benim problemim zeminimdeki glosostigmalarimin yapraklari kizarmaya basladi ve tum zemini saricak diye cok korkuyorum sebebini bilen veya tahmini olan varsa fikrini soyleyebilir mi?[:?]
Birde kabaca hangi sivi gubreleri kullanmaliyim?[:?]
Akvaryumum 120*45*45
4*54 aydinlatma
Fluval 406 dis motor
3lt co2 + jbl tufan reaktör
Zeminde 8 lt serafloradepot 4 lt jbl gubre
En ust 60 lt hagen var.[:iyi:][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/9_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/8_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/5_image.jpeg[/IMG]
Merhaba arkadaslar tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum.
Benim problemim zeminimdeki glosostigmalarimin yapraklari kizarmaya basladi ve tum zemini saricak diye cok korkuyorum sebebini bilen veya tahmini olan varsa fikrini soyleyebilir mi?[:?]
Birde kabaca hangi sivi gubreleri kullanmaliyim?[:?]
Akvaryumum 120*45*45
4*54 aydinlatma
Fluval 406 dis motor
3lt co2 + jbl tufan reaktör
Zeminde 8 lt serafloradepot 4 lt jbl gubre
En ust 60 lt hagen var.[:iyi:][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/9_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/8_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/5_image.jpeg[/IMG]
Glosostigma Yapraklarda Kızarma?
Merhaba arkadaslar tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum.
Benim problemim zeminimdeki glosostigmalarimin yapraklari kizarmaya basladi ve tum zemini saricak diye cok korkuyorum sebebini bilen veya tahmini olan varsa fikrini soyleyebilir mi?
Birde kabaca hangi sivi gubreleri kullanmaliyim?
Akvaryumum 120*45*45
4*54 aydinlatma
Fluval 406 dis motor
3lt co2 + jbl tufan reaktör
Zeminde 8 lt serafloradepot 4 lt jbl gubre
En ust 60 lt hagen var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/5_image.jpeg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/9_image.jpeg[/IMG]
Fikri olan veya yardimci olabilicek yok mu??[:?]
Merhaba arkadaslar tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum.
Benim problemim zeminimdeki glosostigmalarimin yapraklari kizarmaya basladi ve tum zemini saricak diye cok korkuyorum sebebini bilen veya tahmini olan varsa fikrini soyleyebilir mi?
Birde kabaca hangi sivi gubreleri kullanmaliyim?
Akvaryumum 120*45*45
4*54 aydinlatma
Fluval 406 dis motor
3lt co2 + jbl tufan reaktör
Zeminde 8 lt serafloradepot 4 lt jbl gubre
En ust 60 lt hagen var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/7_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/6_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/5_image.jpeg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/9_image.jpeg[/IMG]
Fikri olan veya yardimci olabilicek yok mu??[:?]
Fikirlerinize İhtiyacım Var!
Ben gübreleri fln aldım cok üsküdar da bi yer el yapimi cokda ilgililer istersen ozelden adres bilgisi verebilirim.[:?]
Ben gübreleri fln aldım cok üsküdar da bi yer el yapimi cokda ilgililer istersen ozelden adres bilgisi verebilirim.[:?]
Fikirlerinize İhtiyacım Var!
[QUOTE=mka1923]
Merhaba ,
Şimdiden hayırlı olsun . Nazar değmesin inşallah .
Karbondioksiti aydınlatma süresi boyunca verebilirsiniz. 24 saate gerek yok . Karbondioksiti kontrol etmek için co2 indikator temin etmeniz gerekiyor . Bu ürün ile birlikte akvaryumda co2 seviyesini sürekli kontrol altında tutarsınız . Aşırı ya da az veya normal seviyede olduğunu sıvıdaki renk değişikliği ile tespit ediyorsunuz.
Gübrelemeye ister şimdi başlayın ister bir iki hafta sonra . Ancak ; mutlaka nitrat , fosfat ve demir testleri edinmenizi öneriyorum . Bu üçlü sizi gübrelemede çok rahat ettirecek. Bu üç testi önermemin sebebi , gübrelerin içinde yosuna ve alge direkt olarak etki edecek değerler olmasıdır .
Bulanık çok normal. Kendiliğinden düzelecektir . 3 haftaya yakın sürdü benimki. Artık cam gibi .
Gübre olarak eğer el yapımı satın alacaksanız mutlaka aldığınız gübrelerin doğru düzgün olduğuna emin olun . Inanın herkes işini dürüst yapmıyor .
Hazır alacaksanız ben şahsen reeflowers 6 lı set aldım ve çok memnunum . Jbl sıvı testler ile kontrol ediyorum ve gerçekten üzerinde yazan değerleri yansıtıyor diyebilirim .
Tekrardan hayırlı olsun . [/QUOTE]
Cok tessekkurler bilgiler icin simdide suyun üstünde yag tabakası gibi bi tabaka oldu 2 gundur.[:((]
[QUOTE=mka1923]
Merhaba ,
Şimdiden hayırlı olsun . Nazar değmesin inşallah .
Karbondioksiti aydınlatma süresi boyunca verebilirsiniz. 24 saate gerek yok . Karbondioksiti kontrol etmek için co2 indikator temin etmeniz gerekiyor . Bu ürün ile birlikte akvaryumda co2 seviyesini sürekli kontrol altında tutarsınız . Aşırı ya da az veya normal seviyede olduğunu sıvıdaki renk değişikliği ile tespit ediyorsunuz.
Gübrelemeye ister şimdi başlayın ister bir iki hafta sonra . Ancak ; mutlaka nitrat , fosfat ve demir testleri edinmenizi öneriyorum . Bu üçlü sizi gübrelemede çok rahat ettirecek. Bu üç testi önermemin sebebi , gübrelerin içinde yosuna ve alge direkt olarak etki edecek değerler olmasıdır .
Bulanık çok normal. Kendiliğinden düzelecektir . 3 haftaya yakın sürdü benimki. Artık cam gibi .
Gübre olarak eğer el yapımı satın alacaksanız mutlaka aldığınız gübrelerin doğru düzgün olduğuna emin olun . Inanın herkes işini dürüst yapmıyor .
Hazır alacaksanız ben şahsen reeflowers 6 lı set aldım ve çok memnunum . Jbl sıvı testler ile kontrol ediyorum ve gerçekten üzerinde yazan değerleri yansıtıyor diyebilirim .
Tekrardan hayırlı olsun . [/QUOTE]
Cok tessekkurler bilgiler icin simdide suyun üstünde yag tabakası gibi bi tabaka oldu 2 gundur.[:((]
Fikirlerinize İhtiyacım Var!
[QUOTE=mezmay2207]Açıkçası fikir veremem bende fikir istiyorum ama maşallah akvaryumunuz gerçekten çok güzel olmuş.güle güle kullanın [:iyi:][/QUOTE]
Cok sağolun.[:)]
Sorularima cevap bulabilirsem umarim daha güzel olucak.[:(]
[QUOTE=mezmay2207]Açıkçası fikir veremem bende fikir istiyorum ama maşallah akvaryumunuz gerçekten çok güzel olmuş.güle güle kullanın [:iyi:][/QUOTE]
Cok sağolun.[:)]
Sorularima cevap bulabilirsem umarim daha güzel olucak.[:(]
Fikirlerinize İhtiyacım Var!
Herkese merhaba aranıza yeni katıldım ve tankımı yeni kurdum.
Bir kac konuda tecrübeli arkadaslarin fikirlerine ihtiyacim var.hertürlü elestiriye fikre acigim[:)]
Oncelikle tankın ozelliklerini belirteyim
120*45*45
54*4 ısıklandirma
2 grolux
2 aquastar
Taban kumu olarak sera floradepot ve jbl monado karisik kullandim.ikisinden de 5'er kg.
Üstünde de 55 kilo kadar hagen var.
Dış motor olarak Fluval 306 kullaniyorum.
Gelelim sorularima:
1. Kurulum yapali 3 gun olmasina ragmen su cok bulanik ne yapmaliyim.
2.co2 damla sayacindan sn de kac kabarcik görmeliyim.
3.co2 yi gece kapatmalimiyim.
4.sıvı gubre kullanmaya ne zaman baslayabilirim?
5.Tasarim olarak fikir verebilirmisiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/3_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/2_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/4_image.jpeg[/IMG]
Herkese merhaba aranıza yeni katıldım ve tankımı yeni kurdum.
Bir kac konuda tecrübeli arkadaslarin fikirlerine ihtiyacim var.hertürlü elestiriye fikre acigim[:)]
Oncelikle tankın ozelliklerini belirteyim
120*45*45
54*4 ısıklandirma
2 grolux
2 aquastar
Taban kumu olarak sera floradepot ve jbl monado karisik kullandim.ikisinden de 5'er kg.
Üstünde de 55 kilo kadar hagen var.
Dış motor olarak Fluval 306 kullaniyorum.
Gelelim sorularima:
1. Kurulum yapali 3 gun olmasina ragmen su cok bulanik ne yapmaliyim.
2.co2 damla sayacindan sn de kac kabarcik görmeliyim.
3.co2 yi gece kapatmalimiyim.
4.sıvı gubre kullanmaya ne zaman baslayabilirim?
5.Tasarim olarak fikir verebilirmisiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/3_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/2_image.jpeg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/74529/4_image.jpeg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 26 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
