ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kutaykan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2010 01:21
Son Ziyaret:
17 Aralık 2021 01:50
Toplam Mesaj:
29 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
melih pembegul
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 1971
Yaş:
54
İl:
Istanbul
Meslek:
Uçak bakım teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Bitkiliye Kum ne alayım Quartz Silis hangisi kaç mm
Çok fazla alternatif vardır. Ben size hagen kum öneriyorum. hightech kurulum yapacaksanız illaki tabana yayılan küçük köklü bitkiler kullanmak isteyeceksiniz. Bu konuda zorlanmamak için en üstte aquclay gibi hafif bir kum kullanmanızı önermem. Hagen bu konuda iyidir ama pek çok alternatifiniz var.
Şu linklere göz atın lütfen.
http://www.akvaryum.com/forum/hagen_siyah_kum_hakkinda_k319313.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/taban_sikca_sorulan_sorular_k359016.asp
Çok fazla alternatif vardır. Ben size hagen kum öneriyorum. hightech kurulum yapacaksanız illaki tabana yayılan küçük köklü bitkiler kullanmak isteyeceksiniz. Bu konuda zorlanmamak için en üstte aquclay gibi hafif bir kum kullanmanızı önermem. Hagen bu konuda iyidir ama pek çok alternatifiniz var.
Şu linklere göz atın lütfen.
http://www.akvaryum.com/forum/hagen_siyah_kum_hakkinda_k319313.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/taban_sikca_sorulan_sorular_k359016.asp
Bitki akvaryumu
Tanklarda kullanılanlar bataklıklarda veya sulak bölgelerde yetişmiş uygun ağaçların kökleridir. Bu kökler uzun sure suyun içinde veya nemli bir ortamda kaldığından suya batarlar. Ama her halükarda özel bir işlemden geçirilerek, kaynatmak gibi, dezenfekte edilmeleri gerekir. Her hangi bir odunu alıp akvaryumda kullanmak tehlikeli olabilir. Zira mikrop ve bakteri taşımalarının yanında suya yaptıkları salınımda önemlidir.
Tanklarda kullanılanlar bataklıklarda veya sulak bölgelerde yetişmiş uygun ağaçların kökleridir. Bu kökler uzun sure suyun içinde veya nemli bir ortamda kaldığından suya batarlar. Ama her halükarda özel bir işlemden geçirilerek, kaynatmak gibi, dezenfekte edilmeleri gerekir. Her hangi bir odunu alıp akvaryumda kullanmak tehlikeli olabilir. Zira mikrop ve bakteri taşımalarının yanında suya yaptıkları salınımda önemlidir.
Bitkili tank kurulumu
Ahmet Bey, size öncelikle kolay gelsin diyorum, Aslında küçük akvaryumlarda, suyun dengesini korumak, büyük akvaryumlara göre daha zor olur. Zira bu tanklarda, en ufak bir değişimde bile kolaylıkla suyun kimyasal dengesi bozulabilir. Kaldı ki, akvaryumda dengeli bir ortam oluşturmak için gerekli, Nitrifikasyon bakterilerinin yerleşmesi için, akvaryumun suyundan ve zemininden çok, iyi bir filtreye ihtiyacınız olacaktır. Bence küçük çaplı bir dış filtre ile hem tankınızın hacminden kaybetmezsiniz, hem de tanktaki canlılara daha dengeli bir ortam hazırlamış olursunuz. Dış filtreyi illaki almak zorunda da değilsiniz, eğer vaktiniz varsa ve bu tur islerden zevk alıyorsanız çok güzel, tamda tankınıza uygun harika diy filtreler yapabilirsiniz. Formda bu konuda çok güzel örnekler mevcut. Keyifli hobiler dilerim.
http://www.akvaryum.com/forum/nitrifikasyon_ve_bakterileri_k215693.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/filtreleme_secenekleri_f16.asp
http://teleskopakvaryum.com.tr/detay.asp?id=2793&CatID=576
http://akvaryum.com/Forum/15_dakikada_gorselligi_bozmayan_dis_filtre_yapimi_yeni_video_k493642.asp
Ahmet Bey, size öncelikle kolay gelsin diyorum, Aslında küçük akvaryumlarda, suyun dengesini korumak, büyük akvaryumlara göre daha zor olur. Zira bu tanklarda, en ufak bir değişimde bile kolaylıkla suyun kimyasal dengesi bozulabilir. Kaldı ki, akvaryumda dengeli bir ortam oluşturmak için gerekli, Nitrifikasyon bakterilerinin yerleşmesi için, akvaryumun suyundan ve zemininden çok, iyi bir filtreye ihtiyacınız olacaktır. Bence küçük çaplı bir dış filtre ile hem tankınızın hacminden kaybetmezsiniz, hem de tanktaki canlılara daha dengeli bir ortam hazırlamış olursunuz. Dış filtreyi illaki almak zorunda da değilsiniz, eğer vaktiniz varsa ve bu tur islerden zevk alıyorsanız çok güzel, tamda tankınıza uygun harika diy filtreler yapabilirsiniz. Formda bu konuda çok güzel örnekler mevcut. Keyifli hobiler dilerim.
http://www.akvaryum.com/forum/nitrifikasyon_ve_bakterileri_k215693.asp
http://www.akvaryum.com/Forum/filtreleme_secenekleri_f16.asp
http://teleskopakvaryum.com.tr/detay.asp?id=2793&CatID=576
http://akvaryum.com/Forum/15_dakikada_gorselligi_bozmayan_dis_filtre_yapimi_yeni_video_k493642.asp
Taban Kurulumu Nasıl Sizce?
Aquaclay gerçekten iyi bir taban malzemesidir. Oldukça hafiftir. Suya salınım yapmaz. Bitki kökleri rahat ve hızlı gelişir. En önemlisi de lav kırığı ve aquaclay, yüzeylerinde iyi bakteri tutarlar. Ama bitki akvaryumlarında şahsen benimde şu an yaşadığım bir dezavantajları vardır; taban a kökleri bir hayli küçük olan zemin bitkilerini dikmek çok zordur, hatta imkânsıza yakindir diyebilirim. Bu yüzden en üste konmasını bende tavsiye etmiyorum. Şu an olmasa bile ilerde bu tür bitkileri tankınıza koymak isterseniz pişman olabilirsiniz. Bende en üstte hagen kullanmanızı tavsiye ederim. Parlak siyah rengi bitkilerin yeşili ile gayet güzel durur, taban bitkileri gayet kolay dikilir ve yerlerinden zorlanmadıkça çıkmaz. Adamı da deli etmez. Aquaclayda maalesef böyle bir durum var. Hele ki tankınızda vatoz türü balıklarınızda olursa vatozlarınıza da, aquaclayi en üste kullanan kendinize de bol bol kızarsınız. Bir başka konu en üste koyacağınız kumun rengi. Açık renkli olanlar, özellikle parlak beyaz rekli zemin, balıklarınızın çok tercih edeceği bir renk değildir. Özellikle siyah rengi ile yine hagen kum, balıklarınız için stres nedeni olmaz. Ve son olarak, Bitkili akvaryumlarda yapay süslerin, renkli kumların doğallığı bozan, güzel durmayan ögeler olduğunu düşünüyorum.
Kolay gelsin.
kutaykan 2012-02-02 20:37:48
Aquaclay gerçekten iyi bir taban malzemesidir. Oldukça hafiftir. Suya salınım yapmaz. Bitki kökleri rahat ve hızlı gelişir. En önemlisi de lav kırığı ve aquaclay, yüzeylerinde iyi bakteri tutarlar. Ama bitki akvaryumlarında şahsen benimde şu an yaşadığım bir dezavantajları vardır; taban a kökleri bir hayli küçük olan zemin bitkilerini dikmek çok zordur, hatta imkânsıza yakindir diyebilirim. Bu yüzden en üste konmasını bende tavsiye etmiyorum. Şu an olmasa bile ilerde bu tür bitkileri tankınıza koymak isterseniz pişman olabilirsiniz. Bende en üstte hagen kullanmanızı tavsiye ederim. Parlak siyah rengi bitkilerin yeşili ile gayet güzel durur, taban bitkileri gayet kolay dikilir ve yerlerinden zorlanmadıkça çıkmaz. Adamı da deli etmez. Aquaclayda maalesef böyle bir durum var. Hele ki tankınızda vatoz türü balıklarınızda olursa vatozlarınıza da, aquaclayi en üste kullanan kendinize de bol bol kızarsınız. Bir başka konu en üste koyacağınız kumun rengi. Açık renkli olanlar, özellikle parlak beyaz rekli zemin, balıklarınızın çok tercih edeceği bir renk değildir. Özellikle siyah rengi ile yine hagen kum, balıklarınız için stres nedeni olmaz. Ve son olarak, Bitkili akvaryumlarda yapay süslerin, renkli kumların doğallığı bozan, güzel durmayan ögeler olduğunu düşünüyorum.
Kolay gelsin.
Hortum bulamıyorum
Bulunduğu ilde Bauhaus olan arkadaşlar, bahçe reyonu kısmından istedikleri türde, kalınlıkta özelliklte ve uzunlukta hortumları bulabilirler.kutaykan 2012-01-28 21:01:29
Bulunduğu ilde Bauhaus olan arkadaşlar, bahçe reyonu kısmından istedikleri türde, kalınlıkta özelliklte ve uzunlukta hortumları bulabilirler.
Gül,Cabomba, Eladoe, Çam hangileri kök verir
Fatih beyin dediği gibi delinmelerin başlıca sebebi NPK eksikliğinden kaynaklanır. Ama birde şu varki Gül, Cabomba, Eladoe ve Çam pek fazla gereksinimi olmayan bakımı kolay bitkilerdir. Akvaryumunuzdaki canlıların ürettiği nitrat ve yemleme ile gelen fosfat yeterli olacaktır sanıyorum. Tabiki dışarıdan sıvı potasyum vermeniz ve bitkilerin dibine misket gübre kullanmanızda faydalı olur. Ama ben yinede asıl problemin, gübre eksikliğinden degil de sizin henüz farkında olmadığınız başka bir sorundan kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü cabomba dışındakiler fazla bir bakıma ihtiyaç duymazlar. Formları iyi olmasa da gecen 2 ay içinde en azından gelişmeleri gerekirdi. Bence siz formun sol üstündeki bilgi ağacı sekmesinden http://www.akvaryum.com/Agac/ biraz araştırma yapın. Mutlaka bir şeyleri yanlış yapıyorsunuzdur. Örneğin mollyler için akvaryuma arada tuz ilavesi yapmak, arada hasta balıklarınız için bitkilerle aynı yerde ilaç kullanımı, aydınlatma hataları vs... Tankınız hakkında da yeterli bilgi vermemişsiniz. Bu yüzden ben size bitkili tankınız için biraz araştırma yapmanızı tavsiye ediyorum.
kutaykan 2012-01-26 02:28:59
Fatih beyin dediği gibi delinmelerin başlıca sebebi NPK eksikliğinden kaynaklanır. Ama birde şu varki Gül, Cabomba, Eladoe ve Çam pek fazla gereksinimi olmayan bakımı kolay bitkilerdir. Akvaryumunuzdaki canlıların ürettiği nitrat ve yemleme ile gelen fosfat yeterli olacaktır sanıyorum. Tabiki dışarıdan sıvı potasyum vermeniz ve bitkilerin dibine misket gübre kullanmanızda faydalı olur. Ama ben yinede asıl problemin, gübre eksikliğinden degil de sizin henüz farkında olmadığınız başka bir sorundan kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü cabomba dışındakiler fazla bir bakıma ihtiyaç duymazlar. Formları iyi olmasa da gecen 2 ay içinde en azından gelişmeleri gerekirdi. Bence siz formun sol üstündeki bilgi ağacı sekmesinden http://www.akvaryum.com/Agac/ biraz araştırma yapın. Mutlaka bir şeyleri yanlış yapıyorsunuzdur. Örneğin mollyler için akvaryuma arada tuz ilavesi yapmak, arada hasta balıklarınız için bitkilerle aynı yerde ilaç kullanımı, aydınlatma hataları vs... Tankınız hakkında da yeterli bilgi vermemişsiniz. Bu yüzden ben size bitkili tankınız için biraz araştırma yapmanızı tavsiye ediyorum.
Sıfırdan bitkili akvaryum kurulumu ( BİRAZ YARDIM )
Mert kardeşim;
Yaptıracağın akvaryumun boyutları 40x40x40. Aydınlatma tek şerit led demişsin bir önceki konunda. Önde çim görüntüsü, arkada da uzun bitkiler olmasını istiyorum diyorsun. Yani bir tür nano akvaryum yapmayı planlıyorsun.Yine bir önceki konuda seçtiğin bitkilerin ve o çim görüntüsünü verecek bitkiler, bitkili akvaryuma yeni başlayan hobiciler için, oldukça zordur derim ben sana. Akvaryum küçüldükçe, kurulumu ve bakımı kolaylaşır diye düşünme sakın. Tam tersine akvaryum küçüldükçe suyun kimyasını ve dengesini korumak daha da zorlaşır. Yani kısacası tecrüben yoksa ki, olmadığını söylüyorsun. Bence daha kolay tur bitkiler seç. Egeria densa (eledoa), Hygrophila difformis (çınar), Ludwigia repens (gül), Hemianthus micranthemoides, Hygrophila polysperma ceylon (zeytin), Hygrophila polysperma rosanervig (damarlı zeytin), Ceratophyllum demersum (tilki kuyruğu), Cardamine lyrata, Sagittaria subulata, Vallisneria nana, ve daha bunlar gibi bir çok kolay bitki var. Zevkine göre seç. Hem bulması kolay, hem fiyatları makul, hem bakimi zor değildir. Bu şekilde tecrübe sahibi oldukça ileride daha zor bitkilere geçersin. Tabi ki bunun içinde,yavaş yavaş akvaryumunun ekipmanlarını arttırırsın. Hem Cüce vatoz üretmek istiyorsan, bu bitkilerin arasında vatozlarında çok mutlu olacaklardır. Küp ve deniz kabuğu yerine, vatozların üremesi için hindistan cevizi kabuğundan küçük oyuklarda yapabilirsin. Kabukların üzerlerinide çeşitli mosslarla kaplarsan hem görüntüsüde bitki akvaryumuna çok yakışır.
Mert kardeşim;
Yaptıracağın akvaryumun boyutları 40x40x40. Aydınlatma tek şerit led demişsin bir önceki konunda. Önde çim görüntüsü, arkada da uzun bitkiler olmasını istiyorum diyorsun. Yani bir tür nano akvaryum yapmayı planlıyorsun.Yine bir önceki konuda seçtiğin bitkilerin ve o çim görüntüsünü verecek bitkiler, bitkili akvaryuma yeni başlayan hobiciler için, oldukça zordur derim ben sana. Akvaryum küçüldükçe, kurulumu ve bakımı kolaylaşır diye düşünme sakın. Tam tersine akvaryum küçüldükçe suyun kimyasını ve dengesini korumak daha da zorlaşır. Yani kısacası tecrüben yoksa ki, olmadığını söylüyorsun. Bence daha kolay tur bitkiler seç. Egeria densa (eledoa), Hygrophila difformis (çınar), Ludwigia repens (gül), Hemianthus micranthemoides, Hygrophila polysperma ceylon (zeytin), Hygrophila polysperma rosanervig (damarlı zeytin), Ceratophyllum demersum (tilki kuyruğu), Cardamine lyrata, Sagittaria subulata, Vallisneria nana, ve daha bunlar gibi bir çok kolay bitki var. Zevkine göre seç. Hem bulması kolay, hem fiyatları makul, hem bakimi zor değildir. Bu şekilde tecrübe sahibi oldukça ileride daha zor bitkilere geçersin. Tabi ki bunun içinde,yavaş yavaş akvaryumunun ekipmanlarını arttırırsın. Hem Cüce vatoz üretmek istiyorsan, bu bitkilerin arasında vatozlarında çok mutlu olacaklardır. Küp ve deniz kabuğu yerine, vatozların üremesi için hindistan cevizi kabuğundan küçük oyuklarda yapabilirsin. Kabukların üzerlerinide çeşitli mosslarla kaplarsan hem görüntüsüde bitki akvaryumuna çok yakışır.
akvaryuma co2 verme
Hava konusunda bende bir tecrubemi aktarmak istiyorum. Co2 kaçısını engellemek için tankıma başlangıçta hava vermiyordum. Bitki ve balık miktarım azken, hiç bir sorun yaşamadım. Ama tank oturduktan ve icindeki canlı miktarı arttıktan bir zaman sonra, balıklarımda kayıplar yaşamaya başladım. Bir kaç gün arka arkaya, sabah kalktığımda, tankta ölü bir kaç balık buldum. Bu süre icinde balıklarımın çoğu nedenini anlayamadığım şekilde hastalandılar ki bu süre zarfında akvaryuma yeni bir canlı girmedigi gibi, suyun kimyasını bozacak veya hijyeni düşürecek herhangi bir müdahelede de bulunmamıstım. Bu dönemde dikkat ettiğim en önemli rastlantı genellikle daha iri ve yaşlı balıkların hastalanması ve ölmesiydi. Yavrulara neredeyse hiç bir şey olmadı. Bitkiler yüzünden ilaçta kullanamadığımdan epeyce bir kaybım oldu. akşam ve sabah arasindaki ph farkını hiç ölçmedim. Sorun ph dalgalanmalarından mı yoksa, gece duran fotosentez sonucu, tankta oksijen miktarının iyice azalmasımı ? Hala tam anlayabilmiş değilim. Ama tanka küçük bir hava taşı ile hava vermeye başladığımdan beri, yasadığım anormal kayıplar bitmiş durumda ve balıkların sağlıkları şu an çok iyi. Bir ilave daha; Mayalı sistem ve vortex diffiser kullanıyorum. O zamanda geceleri kapak açmıyordum, havayı vermeye başladıktan sonrada. 24 saat diy maya aktif durumda yani...
Tüm arkadaşların faydalanabileceği bir tecrübe olduğundan yazma ihtiyacı duydum, işin ilmi ile uğraşan daha tecrübeli arkadaşlarda illaki bir teşhis koyacaklardır diye düşünüyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Hava konusunda bende bir tecrubemi aktarmak istiyorum. Co2 kaçısını engellemek için tankıma başlangıçta hava vermiyordum. Bitki ve balık miktarım azken, hiç bir sorun yaşamadım. Ama tank oturduktan ve icindeki canlı miktarı arttıktan bir zaman sonra, balıklarımda kayıplar yaşamaya başladım. Bir kaç gün arka arkaya, sabah kalktığımda, tankta ölü bir kaç balık buldum. Bu süre icinde balıklarımın çoğu nedenini anlayamadığım şekilde hastalandılar ki bu süre zarfında akvaryuma yeni bir canlı girmedigi gibi, suyun kimyasını bozacak veya hijyeni düşürecek herhangi bir müdahelede de bulunmamıstım. Bu dönemde dikkat ettiğim en önemli rastlantı genellikle daha iri ve yaşlı balıkların hastalanması ve ölmesiydi. Yavrulara neredeyse hiç bir şey olmadı. Bitkiler yüzünden ilaçta kullanamadığımdan epeyce bir kaybım oldu. akşam ve sabah arasindaki ph farkını hiç ölçmedim. Sorun ph dalgalanmalarından mı yoksa, gece duran fotosentez sonucu, tankta oksijen miktarının iyice azalmasımı ? Hala tam anlayabilmiş değilim. Ama tanka küçük bir hava taşı ile hava vermeye başladığımdan beri, yasadığım anormal kayıplar bitmiş durumda ve balıkların sağlıkları şu an çok iyi. Bir ilave daha; Mayalı sistem ve vortex diffiser kullanıyorum. O zamanda geceleri kapak açmıyordum, havayı vermeye başladıktan sonrada. 24 saat diy maya aktif durumda yani...
Tüm arkadaşların faydalanabileceği bir tecrübe olduğundan yazma ihtiyacı duydum, işin ilmi ile uğraşan daha tecrübeli arkadaşlarda illaki bir teşhis koyacaklardır diye düşünüyorum.
Sağlıklı hobiler dilerim.
Sıfırdan bitkili akvaryum kurulumu ( BİRAZ YARDIM )
Formda biraz dolaşirsanız bitki türlerini hem görsel hemde bilgi olarak öğrenebilirsiniz illaki istediğiniz özelliklerde ve görsellikte bitkiler bulabilirsiniz. yüzlerce tür bitki var sonuçta. Burada size yapabileceğimiz bitki türü tavsiyeleride çok çeşitli olacaktır. tahminen arkadaşlarımda size benim yapacağım tür tavsiyesinden öteye gitmeyecekler, oda bakımı kolay bitkilerle başlamanız. zaten istediğiniz özelliklerde bakımı kolay bir çok tür bulacaksınız. ama en önce lütfen formları araştırın. Bitki akvaryumu kurmak öyle zor bir şey olmasada, tabiyatıyla, her işte olduğu gibi, önce bilgi gerektirir. İhtiyacınız olan bilgide formdaki arkadaşlar sağ olsun, burada fazlasıyla mevcut. formun sol üst köşesindeki bilgi ağacı sekmesinden http://www.akvaryum.com/Agac/, gerekli tüm bilgilere ulaşabilir, ana sayfa üzerindeki akvaryum ansiklopedisi sekmesinden de http://www.akvaryum.com/Bitkiler/ yüzlerce bitkiyi tanıyıp öğrenebilirsiniz. Sağlıklı vatoz ve bitkiler dilerim. Kolay gelsin.
kutaykan 2012-01-21 21:56:00
Formda biraz dolaşirsanız bitki türlerini hem görsel hemde bilgi olarak öğrenebilirsiniz illaki istediğiniz özelliklerde ve görsellikte bitkiler bulabilirsiniz. yüzlerce tür bitki var sonuçta. Burada size yapabileceğimiz bitki türü tavsiyeleride çok çeşitli olacaktır. tahminen arkadaşlarımda size benim yapacağım tür tavsiyesinden öteye gitmeyecekler, oda bakımı kolay bitkilerle başlamanız. zaten istediğiniz özelliklerde bakımı kolay bir çok tür bulacaksınız. ama en önce lütfen formları araştırın. Bitki akvaryumu kurmak öyle zor bir şey olmasada, tabiyatıyla, her işte olduğu gibi, önce bilgi gerektirir. İhtiyacınız olan bilgide formdaki arkadaşlar sağ olsun, burada fazlasıyla mevcut. formun sol üst köşesindeki bilgi ağacı sekmesinden http://www.akvaryum.com/Agac/, gerekli tüm bilgilere ulaşabilir, ana sayfa üzerindeki akvaryum ansiklopedisi sekmesinden de http://www.akvaryum.com/Bitkiler/ yüzlerce bitkiyi tanıyıp öğrenebilirsiniz. Sağlıklı vatoz ve bitkiler dilerim. Kolay gelsin.
Bitkili akvaryum balık türleri öneri
Bitkili akvaryumlarda, arkadaşların tavsiyelerine ek olarak, birde Gurami ve Beta gibi oldukca fazla renk, tür ve varyeteleri olan, labirentli baliklarada bakabilirsinizki, oda çok ayrı ve özel bir zevktir.
Bitkili akvaryumlarda, arkadaşların tavsiyelerine ek olarak, birde Gurami ve Beta gibi oldukca fazla renk, tür ve varyeteleri olan, labirentli baliklarada bakabilirsinizki, oda çok ayrı ve özel bir zevktir.
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
